JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20161128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20161128/353227-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.niepolomice.naszops.pl' target='_blank'>http://www.niepolomice.naszops.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 353227 - 2016
              z dnia 2016-11-28 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Niepołomice: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu dwudaniowych obiadów <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
              35157358600000, ul.
              ul. Piękna 
              1,
              32005  
              Niepołomice, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              12 28 11 172, e-mail
              , faks
              12 28 11 259.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.niepolomice.naszops.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.niepolomice.naszops.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.niepolomice.naszops.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie na adres wskazany poniżej<br />
                Adres:
                <br />Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Bocheńska 26, 32-005 Niepołomice Polska</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu dwudaniowych obiadów <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.MGOPS.271.1.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b><br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>55321000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>55322000-3,
                55521200-0,
                55524000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 02/01/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie zlożonego oświadczenia.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną  co najmniej  50.000,00 zł   Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące  zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  wykonał lub wykonuje  jedną usługę polegającą na żywieniu zbiorowym tj. przygotowaniu wraz z wydaniem posiłków obiadowych w szczególności dla uczniów szkół, pacjentów szpitala, podopiecznych domów pomocy społecznej itp. odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz dostaw lub usług
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.
Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.
Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  0<br />
                Maksymalna liczba wykonawców  0<br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1  pkt. 2 do 6 ustawy Pzp, przewiduje również  możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
 1)  Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy - tylko w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta ma wpływ na wysokość ceny;
 2) Zmiana ilości placówek oświatowych, do których dostarczane będą obiady;
 3) Zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian, konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
4) Zmiany zakresu prac, które Wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie.
5) Wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę  pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty,  za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących  podwykonawców.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 07-12-2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              pl<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu dwudaniowych obiadów - dla osób dorosłych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie 75  dwudaniowych posiłków dziennie dla osób dorosłych - klientów Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach, wraz z zapewnieniem miejsca (lokalu) do ich spożycia (wydania), w okresie od 2 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku.
1.Realizacja przedmiotu zamówienia na terenie Miasta Niepołomice, odbywać 
się będzie w lokalu, w którym klienci będą mogli spożywać posiłki, a na wyraźne życzenie uprawnionego, w lokalu tym będą wydawane posiłki. 
2.  Lokal, o którym mowa w pkt 2, musi znajdować się na terenie Miasta Niepołomice - w jego centrum lub jego pobliżu, tak aby osoby korzystające z posiłków - mieszkańcy Miasta, mogli swobodnie dojść pieszo. 
3.  Realizacja przedmiotu zamówienia poza granicami Miasta Niepołomice, odbywać 
się będzie w lokalach / pomieszczeniach, w których będą jedynie wydawane posiłki. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie mógł zapewnić lokalu / pomieszczenia, w którym będą wydawane posiłki, jak również w przypadku, w którym uprawniony ze względu na zły stan zdrowia nie będzie mógł samodzielnie odebrać posiłku, realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać poprzez dostawy posiłków do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
4.  Żywienie osób odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do soboty, 
w tym także w okresie ferii zimowych oraz wakacji letnich.
5.  Posiłki wydawane będą jedynie osobom uprawnionym na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Dyrektora Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach. 
6.  Lista osób, na rzecz których Wykonawca ma świadczyć posiłki zostanie przekazana Wykonawcy  w dniu zawarcia umowy. 
7.  Zamawiający może dokonywać korekty listy, tzn. będzie ją na bieżąco aktualizował w trakcie trwania roku - w przypadku objęcia pomocą kolejnych osób 
lub  w przypadku utraty przez nich prawa do  świadczenia.
8.  Doręczenie korekty listy osób, na rzecz których Wykonawca ma świadczyć posiłki, nastąpi z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, za pomocą komunikacji elektronicznej (wiadomość e - mail), telefonicznie, bądź za pośrednictwem faksu, a w szczególnych przypadkach korekta liczby osób, którym Wykonawca będzie zobowiązany wydać posiłki może nastąpić w dniu realizacji zamówienia, nie później jednak niż do godziny 9. 00. 
9.  Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy wydawanych posiłków.  
10. Ciepły posiłek - dwudaniowy obiad, składać się będzie z:
a) zupa z wkładką - gramatura 350g,
b) oraz drugie danie jarskie lub mięsne z surówką. 
Drugie danie składać się będzie z: 
- ziemniaków (gramatura 250g) lub zamiennika (ryż, kasza, makaron, kluski) - gramatura 150g, 
- mięsa (gulasz, potrawka z kurczaka, klopsy, kotlet schabowy, kotlet z piersi kurczaka, ryba w panierce lub bez itp.) - gramatura wkładu mięsnego lub rybnego - 150g, 
- surówki (marchew na ciepło lub surowa, buraczki zasmażane, na zimno, kapusta zasmażana, zestaw surówek itp.) - gramatura - 150g, 
  albo - nie częściej niż raz na tydzień - innych potraw (tj. np. naleśniki, pierogi ruskie, z serem, owocami, makaron z serem,  itp.) lub dania półmięsnego (tj. np. bigos, fasolka po bretońsku, łazanki z kapustą itp.) - gramatura - 350g.
- w przypadku spożywania posiłku w lokalu dodatkowo kompot lub sok - gramatura 250g.
11. Posiłki muszą być smaczne, urozmaicone (nie mogą powtarzać się w ciągu tygodnia), sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz normami sanitarnymi dla żywienia zbiorowego, wysokiej jakości co do wartości odżywczej, gramatury, jak i estetyki oraz spełniać wymóg dostosowywania posiłków do norm oraz rekomendacji Instytutu Żywności i Żywienia. 
12.Oferowany asortyment winien być zgodny z zapotrzebowaniem na wartości energetyczne i odżywcze osób dorosłych. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zmian.), zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności.
13.Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania posiłków pod nadzorem dietetyka, który uwzględniając przedział wiekowy osób, dla który realizowane będą posiłki dopasuje ich wartość energetyczną, kaloryczną oraz różnorodność do odbiorców posiłków. Okoliczność ta zostanie potwierdzona przez dietetyka pisemnie. 
14.Wykonawca musi zapewnić miejsce (bazę lokalową) do wydawania i spożywania posiłków zgodnie z wymaganiami w tym zakresie oraz wymogami dot. żywienia zbiorowego. 
15.Wydawanie i dostawa posiłków realizowana będzie w godzinach pomiędzy 12:00 a 15:00.
16.Wykonawca zapewnia utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków, a także niezbędne naczynia i sztućce.
17.Wykonawca będzie zapewniać dostawę posiłków we własnym zakresie (własnym środkiem transportu) i na własny koszt, zaś dostawa oraz posiłek wydawany będzie w naczyniach ze sztućcami jednorazowego użytku, szczelnie zamykanych dla każdego uprawnionego oddzielnie, z utrzymaniem odpowiedniej temperatury gorących posiłków dla wydawanych dań. 
18.Wykonawca ponosi także koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków.
19. Wykonawca realizując przedmiot umowy zobowiązuje się do równego traktowania wszystkich osób, na rzecz których świadczone będą posiłki.
20. W ramach działań, które mają zapobiegać przejawom dyskryminacji i nierównego traktowania, Wykonawca zobowiązuje się  między innymi do:
a) zapewnienia wszystkim osobom, na rzecz których świadczone są posiłki, swobodnego wyboru miejsca spożywania posiłków w pomieszczeniu, w którym świadczone są posiłki,
b) zapewnienie wszystkim osobom, na rzecz których świadczone są posiłki, jednakowych posiłków, pod względem ilościowym i jakościowym.
c) zabezpieczenia wystarczającej ilości miejsc i zastawy stołowej.
d) organizacji spożywania posiłków w sposób wykluczający ujawnienie jakichkolwiek danych o źródłach finansowania świadczonych przez Wykonawcę posiłków, jak również o sytuacji dochodowej osoby/ rodziny na rzecz, których świadczone są posiłki.
21. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia w ogólno - dostępnym miejscu aktualnego na dany dzień menu wraz ze składem posiłku oraz jego wagą.
22. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu comiesięczne jadłospisy po zakończonym miesiącu rozliczeniowym.
23. Przewiduje się, że średnia miesięczna ilość wydawanych posiłków wyniesie ok. 1. 500 sztuk, tj. średnio 75  sztuk posiłków dziennie.
24. Zamawiający zastrzega, iż ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający nie odpowiada również za brak odbioru posiłku przez uprawnioną osobę. 
25. Osoba korzystająca z posiłku będzie mogła odebrać posiłek we własnych naczyniach lub pojemnikach.
26.Wykonawca zobowiązany jest do powiadamiania Zamawiającego o ewentualnym braku odbioru posiłków przez poszczególne osoby.
27.Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny oraz posiada doświadczenie w zakresie przygotowywania i dostarczania wyżywienia. 
28.Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia, nie może w zamian za gorący posiłek wydawać ekwiwalentu pieniężnego ani żadnych, innych produktów.
29.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania okresowych wizytacji w siedzibie lokalu, w którym świadczone będą posiłki, w czasie w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. 
30.W zakresie wizytacji, Zamawiający:
a) będzie degustował wydawane posiłki,
b) będzie przeprowadzał ankiety i inne wywiady z osobami korzystającymi z posiłków, 
c) sporządzi końcowy protokół z wizytacji, w których Zamawiający dokona podsumowania poziomu i zakresu świadczonych przez Wykonawcę posiłków, jak również sposobu realizacji zamówienia;
31.Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie wydanych posiłków i ich ceny jednostkowej posiłku. 
32.Koszt posiłku powinien obejmować koszty przygotowania i wydania posiłku, koszty ewentualnego najmu sali, pomieszczenia bądź lokalu, w którym będą wydawane posiłki, jak również koszty dowozu (gdy z uwagi nie dysponowanie pomieszczeniem niezbędnym dla wydawania posiłków, konieczny będzie jego dowóz do miejsca zamieszkania uprawnionego). 
33. Potwierdzeniem realizacji przedmiotu umowy będzie dostarczana przez Wykonawcę lista osób korzystających z posiłków wraz z adresem ich zamieszkania, ilością wydanych posiłków w danym miesiącu rozliczeniowym, wystawiona przez Wykonawcę faktura (rachunek) oraz jadłospis za dany miesiąc. 
34. Zamawiający przekaże należność za wydane posiłki na podstawie doręczonych dokumentów o których mowa w punkcie 33, w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
35.Wykonawca będzie zobowiązany do przetwarzania danych osobowych niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. 
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z  2016 r., poz. 922 z późn. zm.), jak również zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji / danych, w których posiadanie wszedł ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 





 Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie 75  dwudaniowych posiłków dziennie dla osób dorosłych - klientów Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach, wraz z zapewnieniem miejsca (lokalu) do ich spożycia (wydania), w okresie od 2 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku.
1.Realizacja przedmiotu zamówienia na terenie Miasta Niepołomice, odbywać 
się będzie w lokalu, w którym klienci będą mogli spożywać posiłki, a na wyraźne życzenie uprawnionego, w lokalu tym będą wydawane posiłki. 
2.  Lokal, o którym mowa w pkt 2, musi znajdować się na terenie Miasta Niepołomice - w jego centrum lub jego pobliżu, tak aby osoby korzystające z posiłków - mieszkańcy Miasta, mogli swobodnie dojść pieszo. 
3.  Realizacja przedmiotu zamówienia poza granicami Miasta Niepołomice, odbywać 
się będzie w lokalach / pomieszczeniach, w których będą jedynie wydawane posiłki. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie mógł zapewnić lokalu / pomieszczenia, w którym będą wydawane posiłki, jak również w przypadku, w którym uprawniony ze względu na zły stan zdrowia nie będzie mógł samodzielnie odebrać posiłku, realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać poprzez dostawy posiłków do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
4.  Żywienie osób odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do soboty, 
w tym także w okresie ferii zimowych oraz wakacji letnich.
5.  Posiłki wydawane będą jedynie osobom uprawnionym na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Dyrektora Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach. 
6.  Lista osób, na rzecz których Wykonawca ma świadczyć posiłki zostanie przekazana Wykonawcy  w dniu zawarcia umowy. 
7.  Zamawiający może dokonywać korekty listy, tzn. będzie ją na bieżąco aktualizował w trakcie trwania roku - w przypadku objęcia pomocą kolejnych osób 
lub  w przypadku utraty przez nich prawa do  świadczenia.
8.  Doręczenie korekty listy osób, na rzecz których Wykonawca ma świadczyć posiłki, nastąpi z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, za pomocą komunikacji elektronicznej (wiadomość e - mail), telefonicznie, bądź za pośrednictwem faksu, a w szczególnych przypadkach korekta liczby osób, którym Wykonawca będzie zobowiązany wydać posiłki może nastąpić w dniu realizacji zamówienia, nie później jednak niż do godziny 9. 00. 
9.  Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy wydawanych posiłków.  
10. Ciepły posiłek - dwudaniowy obiad, składać się będzie z:
a) zupa z wkładką - gramatura 350g,
b) oraz drugie danie jarskie lub mięsne z surówką. 
Drugie danie składać się będzie z: 
- ziemniaków (gramatura 250g) lub zamiennika (ryż, kasza, makaron, kluski) - gramatura 150g, 
- mięsa (gulasz, potrawka z kurczaka, klopsy, kotlet schabowy, kotlet z piersi kurczaka, ryba w panierce lub bez itp.) - gramatura wkładu mięsnego lub rybnego - 150g, 
- surówki (marchew na ciepło lub surowa, buraczki zasmażane, na zimno, kapusta zasmażana, zestaw surówek itp.) - gramatura - 150g, 
  albo - nie częściej niż raz na tydzień - innych potraw (tj. np. naleśniki, pierogi ruskie, z serem, owocami, makaron z serem,  itp.) lub dania półmięsnego (tj. np. bigos, fasolka po bretońsku, łazanki z kapustą itp.) - gramatura - 350g.
- w przypadku spożywania posiłku w lokalu dodatkowo kompot lub sok - gramatura 250g.
11. Posiłki muszą być smaczne, urozmaicone (nie mogą powtarzać się w ciągu tygodnia), sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz normami sanitarnymi dla żywienia zbiorowego, wysokiej jakości co do wartości odżywczej, gramatury, jak i estetyki oraz spełniać wymóg dostosowywania posiłków do norm oraz rekomendacji Instytutu Żywności i Żywienia. 
12.Oferowany asortyment winien być zgodny z zapotrzebowaniem na wartości energetyczne i odżywcze osób dorosłych. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zmian.), zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności.
13.Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania posiłków pod nadzorem dietetyka, który uwzględniając przedział wiekowy osób, dla który realizowane będą posiłki dopasuje ich wartość energetyczną, kaloryczną oraz różnorodność do odbiorców posiłków. Okoliczność ta zostanie potwierdzona przez dietetyka pisemnie. 
14.Wykonawca musi zapewnić miejsce (bazę lokalową) do wydawania i spożywania posiłków zgodnie z wymaganiami w tym zakresie oraz wymogami dot. żywienia zbiorowego. 
15.Wydawanie i dostawa posiłków realizowana będzie w godzinach pomiędzy 12:00 a 15:00.
16.Wykonawca zapewnia utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków, a także niezbędne naczynia i sztućce.
17.Wykonawca będzie zapewniać dostawę posiłków we własnym zakresie (własnym środkiem transportu) i na własny koszt, zaś dostawa oraz posiłek wydawany będzie w naczyniach ze sztućcami jednorazowego użytku, szczelnie zamykanych dla każdego uprawnionego oddzielnie, z utrzymaniem odpowiedniej temperatury gorących posiłków dla wydawanych dań. 
18.Wykonawca ponosi także koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków.
19. Wykonawca realizując przedmiot umowy zobowiązuje się do równego traktowania wszystkich osób, na rzecz których świadczone będą posiłki.
20. W ramach działań, które mają zapobiegać przejawom dyskryminacji i nierównego traktowania, Wykonawca zobowiązuje się  między innymi do:
a) zapewnienia wszystkim osobom, na rzecz których świadczone są posiłki, swobodnego wyboru miejsca spożywania posiłków w pomieszczeniu, w którym świadczone są posiłki,
b) zapewnienie wszystkim osobom, na rzecz których świadczone są posiłki, jednakowych posiłków, pod względem ilościowym i jakościowym.
c) zabezpieczenia wystarczającej ilości miejsc i zastawy stołowej.
d) organizacji spożywania posiłków w sposób wykluczający ujawnienie jakichkolwiek danych o źródłach finansowania świadczonych przez Wykonawcę posiłków, jak również o sytuacji dochodowej osoby/ rodziny na rzecz, których świadczone są posiłki.
21. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia w ogólno - dostępnym miejscu aktualnego na dany dzień menu wraz ze składem posiłku oraz jego wagą.
22. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu comiesięczne jadłospisy po zakończonym miesiącu rozliczeniowym.
23. Przewiduje się, że średnia miesięczna ilość wydawanych posiłków wyniesie ok. 1. 500 sztuk, tj. średnio 75  sztuk posiłków dziennie.
24. Zamawiający zastrzega, iż ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający nie odpowiada również za brak odbioru posiłku przez uprawnioną osobę. 
25. Osoba korzystająca z posiłku będzie mogła odebrać posiłek we własnych naczyniach lub pojemnikach.
26.Wykonawca zobowiązany jest do powiadamiania Zamawiającego o ewentualnym braku odbioru posiłków przez poszczególne osoby.
27.Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny oraz posiada doświadczenie w zakresie przygotowywania i dostarczania wyżywienia. 
28.Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia, nie może w zamian za gorący posiłek wydawać ekwiwalentu pieniężnego ani żadnych, innych produktów.
29.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania okresowych wizytacji w siedzibie lokalu, w którym świadczone będą posiłki, w czasie w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. 
30.W zakresie wizytacji, Zamawiający:
a) będzie degustował wydawane posiłki,
b) będzie przeprowadzał ankiety i inne wywiady z osobami korzystającymi z posiłków, 
c) sporządzi końcowy protokół z wizytacji, w których Zamawiający dokona podsumowania poziomu i zakresu świadczonych przez Wykonawcę posiłków, jak również sposobu realizacji zamówienia;
31.Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie wydanych posiłków i ich ceny jednostkowej posiłku. 
32.Koszt posiłku powinien obejmować koszty przygotowania i wydania posiłku, koszty ewentualnego najmu sali, pomieszczenia bądź lokalu, w którym będą wydawane posiłki, jak również koszty dowozu (gdy z uwagi nie dysponowanie pomieszczeniem niezbędnym dla wydawania posiłków, konieczny będzie jego dowóz do miejsca zamieszkania uprawnionego). 
33. Potwierdzeniem realizacji przedmiotu umowy będzie dostarczana przez Wykonawcę lista osób korzystających z posiłków wraz z adresem ich zamieszkania, ilością wydanych posiłków w danym miesiącu rozliczeniowym, wystawiona przez Wykonawcę faktura (rachunek) oraz jadłospis za dany miesiąc. 
34. Zamawiający przekaże należność za wydane posiłki na podstawie doręczonych dokumentów o których mowa w punkcie 33, w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
35.Wykonawca będzie zobowiązany do przetwarzania danych osobowych niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. 
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z  2016 r., poz. 922 z późn. zm.), jak również zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji / danych, w których posiadanie wszedł ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>55321000-6, 55521200-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 02-01-2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Oferowany asortyment winien być zgodny z zapotrzebowaniem na wartości energetyczne i odżywcze osób dorosłych. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i ży<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu dwudaniowych obiadów - dla dzieci przedszkolnych oraz dzieci i młodzieży szkolnej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu 
i dostarczaniu  dwudaniowych obiadów - zwanych dalej "posiłkami", dla dzieci przedszkolnych oraz dzieci i młodzieży szkolnej uczęszczających do szkół i przedszkoli położonych na terenie na terenie Gminy Niepołomice.
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w czasie nauki szkolnej, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od zajęć szkolnych.
2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia:
a) 11 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Staniątkach z siedzibą: Staniątki 5, 32-005 Niepołomice;
b) 8 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Woli Batorskiej z siedzibą: Wola Batorska 597, 32-007 Zabierzów Bocheński;
c) 7 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Zakrzowie (Oddział Przedszkolny) z siedzibą: Zakrzów 323, 32-003 Podłęże;
d) 5 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Podłężu z siedzibą: Podłęże 220, 32-003 Podłęże;
e) 3 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Zagórzu (Oddział Przedszkolny) z siedzibą:  Zagórze 81, 32-005 Niepołomice;
f) 11 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Woli Zabierzowskiej (klub malucha) z siedzibą: Wola Zabierzowska 1, 32-007 Zabierzów Bocheński;
g) 6 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej Nr 3 Podgrabie w Niepołomicach (Oddział Przedszkolny) z siedzibą: ul. Krakowska 14, 32-005 Niepołomice;
h) 7 posiłków dziennie do Gimnazjum w Woli Batorskiej z siedzibą: Wola Batorska 734, 32-007 Zabierzów Bocheński;
i) 2 posiłków dziennie do Gimnazjum w Staniątkach z siedzibą: Staniątki 5, 32-005 Niepołomice;
j) 8 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim z siedzibą: Zabierzów Bocheński 97, 32-007 Zabierzów Bocheński;
k)  posiłków dziennie do Gimnazjum Niepublicznego im. Ks. Jana Twardowskiego w Zabierzowie Bocheńskim z siedzibą: Zabierzów Bocheński 323, 32-007 Zabierzów Bocheński;

- łącznie 76  posiłków dziennie, do placówek oświaty, o których mowa powyżej;

3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany listy szkół i przedszkoli, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia, jak również możliwość zmiany liczby posiłków realizowanych w poszczególnych placówkach oświatowych, stosownie do liczby osób uprawnionych do pomocy żywnościowej, która realizowana będzie na zasadach i w trybie, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 930 z późn. zm.);
4. Z zastrzeżeniem pkt 6, posiłki wydawane będą osobom uprawnionym do pomocy żywnościowej na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Dyrektora Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach. 
5. Posiłki wydawane będą także dzieciom / uczniom, które nie legitymując się uprawnieniem do skorzystania z gorącego posiłku na podstawie decyzji administracyjnej, spełniają kryteria do skorzystania z tego rodzaju wsparcia, na podstawie pkt. V.1) wieloletniego, lokalnego programu osłonowego w zakresie dożywiania na lata 2014 - 2020 "pomoc Gminy Niepołomice w zakresie dożywiania" - "szczególnie uzasadniony przypadek". 
6. Lista osób, na rzecz których Wykonawca będzie świadczyć posiłki, zostanie przekazana Wykonawcy  w dniu zawarcia umowy. Zamawiający może dokonywać korekty listy, tzn. będzie ją na bieżąco aktualizował w trakcie trwania roku - w przypadku objęcia pomocą kolejnych osób lub w przypadku utraty przez nich prawa do  świadczenia.
7. Doręczenie korekty listy osób, na rzecz których Wykonawca będzie świadczyć posiłki następuje z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, za pomocą komunikacji elektronicznej (wiadomość e - mail), telefonicznie, bądź za pośrednictwem faksu, a w szczególnych przypadkach korekta liczby osób, którym Wykonawca będzie zobowiązany wydać posiłki może nastąpić telefonicznie w dniu realizacji zamówienia, nie później jednak niż do godziny 9. 00. 
8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia listy wydawanych posiłków.
9.Ciepły posiłek - dwudaniowy obiad, składać się będzie z zupy z wkładką (gramatura 300g), oraz drugiego dania jarskiego lub mięsnego z surówką i kompotem lub sokiem (gramatura 200g) 
10.Drugie danie składać się będzie z:
a) Ziemniaków (gramatura 250g) lub zamiennika (ryż, kasza, makaron, kluski) - gramatura 150g; 
b) mięsa (gulasz, potrawka z kurczaka, klopsy, kotlet schabowy, kotlet z piersi kurczaka, ryba w panierce lub bez itp.) - gramatura 100g;
c) surówki (marchew na ciepło lub surowa, buraczki zasmażane, na zimno, kapusta zasmażana, zestaw surówek itp.) - gramatura 150g;
11.Drugie danie może się składać także (nie częściej niż raz na tydzień) - innych potraw (tj. np. naleśniki, pierogi ruskie, z serem, owocami, makaron z serem,  itp.) lub dania półmięsnego (tj. np. bigos,, fasolka po bretońsku, łazanki z kapustą itp.) - gramatura 200-250g;
12.Posiłki muszą być smaczne, urozmaicone (nie mogą powtarzać się w ciągu tygodnia), sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz normami sanitarnymi dla żywienia zbiorowego, wysokiej jakości co do wartości odżywczej, gramatury, jak i estetyki oraz spełniać wymóg dostosowywania posiłków do norm oraz rekomendacji Instytutu Żywności i Żywienia. 
13.Oferowany asortyment winien być zgodny z zapotrzebowaniem na wartości energetyczne i odżywcze osób, którym wydawane będą posiłki. 
14.Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r.,  poz. 594 z późn. zm.), zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności.
15.Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania posiłków pod nadzorem dietetyka, który uwzględniając przedział wiekowy osób, dla których realizowane będą posiłki, dopasuje ich wartość energetyczną, kaloryczność oraz różnorodność do odbiorców posiłków. 
16.Posiłki wydawane będą w placówkach  do których uczęszczają dzieci, w trakcie przerw między zajęciami, w godzinach ustalonych z osobą zarządzającą placówką, jednak nie wcześniej niż od godziny 11.00 i nie później niż do godziny 13. 00.  
17. Posiłki przygotowywane będą ze świeżych surowców, zaś w chwili odbioru muszą być gorące;
18. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostawę posiłków we własnym zakresie (własnym środkiem transportu) i na własny koszt, w naczyniach i ze sztućcami jednorazowego użytku, szczelnie zamykanych dla każdego uprawnionego oddzielnie, z utrzymaniem odpowiedniej temperatury gorących posiłków dla wydawanych dań. 
19. Wykonawca ponosi także koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków.
20. Wykonawca zapewnia utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków, a także niezbędne naczynia i sztućce.
21. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia pomieszczenia w którym wydawane były posiłki, w tym między innymi poprzez zabranie resztek posiłków, pojemników (naczyń), sztućców oraz innych środków higienicznych niezbędnych dla prawidłowego spożycia posiłku. W tym celu, Wykonawca dostarczy do poszczególnych szkół / przedszkoli odpowiedniej ilości i wielkości pojemniki. 
22. Odbiór resztek posiłków oraz zużytych opakowań i sztućców będzie się odbywał stosownie do potrzeb, nie rzadziej niż raz na dobę. 
23. Wykonawca realizując przedmiot umowy zobowiązuje się do równego traktowania wszystkich osób, na rzecz których świadczone będą posiłki.
24. W ramach działań, które mają zapobiegać przejawom dyskryminacji i nierównego traktowania, Wykonawca zobowiązuje się  między innymi do:
a) zapewnienia wszystkim osobom, na rzecz których świadczone są posiłki, swobodnego wyboru miejsca spożywania posiłków w pomieszczeniu, w którym świadczone są posiłki,
b) zapewnienie wszystkim osobom, na rzecz których świadczone są posiłki, jednakowych posiłków, pod względem ilościowym i jakościowym.
c) zabezpieczenia wystarczającej ilości miejsc i zastawy stołowej.
d) organizacji spożywania posiłków w sposób wykluczający ujawnienie jakichkolwiek danych o źródłach finansowania świadczonych przez Wykonawcę posiłków, jak również o sytuacji dochodowej osoby/ rodziny na rzecz, których świadczone są posiłki.
25. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia w ogólno - dostępnym miejscu aktualnego na dany dzień menu wraz ze składem posiłku oraz jego wagą.
26. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu comiesięczne jadłospisy po zakończonym miesiącu rozliczeniowym.
27. Przewiduje się, że średnia miesięczna ilość wydawanych posiłków wyniesie ok. 1. 520  sztuk, tj. średnio 76  sztuk posiłków dziennie.
28. Zamawiający zastrzega, iż ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający nie odpowiada również za brak odbioru posiłku przez uprawnioną osobę. 
29. Osoba korzystająca z posiłku będzie mogła odebrać posiłek we własnych naczyniach lub pojemnikach.
30. Wykonawca zobowiązany będzie do powiadamiania Zamawiającego o ewentualnym braku odbioru posiłków przez poszczególne osoby.
31. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny oraz posiada doświadczenie w zakresie przygotowywania i dostarczania wyżywienia. 
32. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia, nie może w zamian za gorący posiłek wydawać ekwiwalentu pieniężnego ani żadnych, innych produktów.
33. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania okresowych wizytacji w siedzibie lokalu, w którym świadczone będą posiłki, w czasie w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. W zakresie wizytacji, Zamawiający:
a) będzie degustował wydawane posiłki,
b) będzie przeprowadzał ankiety i inne wywiady z osobami korzystającymi z posiłków, 
c) sporządzi końcowy protokół z wizytacji, w których Zamawiający dokona podsumowania poziomu i zakresu świadczonych przez Wykonawcę posiłków, jak również sposobu realizacji zamówienia. 
34. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie wydanych posiłków i ich ceny jednostkowej posiłku. 
35. Koszt posiłku powinien obejmować koszty przygotowania, dostawy i wydania posiłku oraz uprzątnięcia naczyń, sztućców oraz resztek jedzenia, które pozostały po posiłku, 
36. Potwierdzeniem realizacji przedmiotu umowy (w jednomiesięcznych okresach rozliczeniowych) będzie dostarczana przez Wykonawcę lista osób korzystających z posiłków wraz z adresem ich zamieszkania, ilością wydanych posiłków w danym miesiącu rozliczeniowym, zatwierdzona przez dyrektora szkoły / przedszkola bądź osoby przez nich upoważnione, jak również wystawiona przez Wykonawcę faktura (rachunek) oraz jadłospis za dany miesiąc rozliczeniowy. 
37. Dokumenty, o których mowa w pkt 37 stanowić będą jedyne potwierdzenie daty i godziny dostarczenia oraz ilości wydanych posiłków. 
38. Zamawiający przekaże należność za wydane posiłki na podstawie doręczonych dokumentów o których mowa w punkcie 37, w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w dokumencie księgowym (faktura / rachunek).
39. Okres realizacji zamówienia: od 2 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 
40. Wykonawca będzie zobowiązany do przetwarzania danych osobowych niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z  2016 r., poz. 922 z późn. zm.), jak również zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji / danych, w których posiadanie wszedł ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 
 Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu 
i dostarczaniu  dwudaniowych obiadów - zwanych dalej "posiłkami", dla dzieci przedszkolnych oraz dzieci i młodzieży szkolnej uczęszczających do szkół i przedszkoli położonych na terenie na terenie Gminy Niepołomice.
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w czasie nauki szkolnej, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od zajęć szkolnych.
2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia:
a) 11 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Staniątkach z siedzibą: Staniątki 5, 32-005 Niepołomice;
b) 8 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Woli Batorskiej z siedzibą: Wola Batorska 597, 32-007 Zabierzów Bocheński;
c) 7 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Zakrzowie (Oddział Przedszkolny) z siedzibą: Zakrzów 323, 32-003 Podłęże;
d) 5 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Podłężu z siedzibą: Podłęże 220, 32-003 Podłęże;
e) 3 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Zagórzu (Oddział Przedszkolny) z siedzibą:  Zagórze 81, 32-005 Niepołomice;
f) 11 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Woli Zabierzowskiej (klub malucha) z siedzibą: Wola Zabierzowska 1, 32-007 Zabierzów Bocheński;
g) 6 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej Nr 3 Podgrabie w Niepołomicach (Oddział Przedszkolny) z siedzibą: ul. Krakowska 14, 32-005 Niepołomice;
h) 7 posiłków dziennie do Gimnazjum w Woli Batorskiej z siedzibą: Wola Batorska 734, 32-007 Zabierzów Bocheński;
i) 2 posiłków dziennie do Gimnazjum w Staniątkach z siedzibą: Staniątki 5, 32-005 Niepołomice;
j) 8 posiłków dziennie do Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim z siedzibą: Zabierzów Bocheński 97, 32-007 Zabierzów Bocheński;
k)  posiłków dziennie do Gimnazjum Niepublicznego im. Ks. Jana Twardowskiego w Zabierzowie Bocheńskim z siedzibą: Zabierzów Bocheński 323, 32-007 Zabierzów Bocheński;

- łącznie 76  posiłków dziennie, do placówek oświaty, o których mowa powyżej;

3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany listy szkół i przedszkoli, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia, jak również możliwość zmiany liczby posiłków realizowanych w poszczególnych placówkach oświatowych, stosownie do liczby osób uprawnionych do pomocy żywnościowej, która realizowana będzie na zasadach i w trybie, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 930 z późn. zm.);
4. Z zastrzeżeniem pkt 6, posiłki wydawane będą osobom uprawnionym do pomocy żywnościowej na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Dyrektora Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach. 
5. Posiłki wydawane będą także dzieciom / uczniom, które nie legitymując się uprawnieniem do skorzystania z gorącego posiłku na podstawie decyzji administracyjnej, spełniają kryteria do skorzystania z tego rodzaju wsparcia, na podstawie pkt. V.1) wieloletniego, lokalnego programu osłonowego w zakresie dożywiania na lata 2014 - 2020 "pomoc Gminy Niepołomice w zakresie dożywiania" - "szczególnie uzasadniony przypadek". 
6. Lista osób, na rzecz których Wykonawca będzie świadczyć posiłki, zostanie przekazana Wykonawcy  w dniu zawarcia umowy. Zamawiający może dokonywać korekty listy, tzn. będzie ją na bieżąco aktualizował w trakcie trwania roku - w przypadku objęcia pomocą kolejnych osób lub w przypadku utraty przez nich prawa do  świadczenia.
7. Doręczenie korekty listy osób, na rzecz których Wykonawca będzie świadczyć posiłki następuje z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, za pomocą komunikacji elektronicznej (wiadomość e - mail), telefonicznie, bądź za pośrednictwem faksu, a w szczególnych przypadkach korekta liczby osób, którym Wykonawca będzie zobowiązany wydać posiłki może nastąpić telefonicznie w dniu realizacji zamówienia, nie później jednak niż do godziny 9. 00. 
8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia listy wydawanych posiłków.
9.Ciepły posiłek - dwudaniowy obiad, składać się będzie z zupy z wkładką (gramatura 300g), oraz drugiego dania jarskiego lub mięsnego z surówką i kompotem lub sokiem (gramatura 200g) 
10.Drugie danie składać się będzie z:
a) Ziemniaków (gramatura 250g) lub zamiennika (ryż, kasza, makaron, kluski) - gramatura 150g; 
b) mięsa (gulasz, potrawka z kurczaka, klopsy, kotlet schabowy, kotlet z piersi kurczaka, ryba w panierce lub bez itp.) - gramatura 100g;
c) surówki (marchew na ciepło lub surowa, buraczki zasmażane, na zimno, kapusta zasmażana, zestaw surówek itp.) - gramatura 150g;
11.Drugie danie może się składać także (nie częściej niż raz na tydzień) - innych potraw (tj. np. naleśniki, pierogi ruskie, z serem, owocami, makaron z serem,  itp.) lub dania półmięsnego (tj. np. bigos,, fasolka po bretońsku, łazanki z kapustą itp.) - gramatura 200-250g;
12.Posiłki muszą być smaczne, urozmaicone (nie mogą powtarzać się w ciągu tygodnia), sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz normami sanitarnymi dla żywienia zbiorowego, wysokiej jakości co do wartości odżywczej, gramatury, jak i estetyki oraz spełniać wymóg dostosowywania posiłków do norm oraz rekomendacji Instytutu Żywności i Żywienia. 
13.Oferowany asortyment winien być zgodny z zapotrzebowaniem na wartości energetyczne i odżywcze osób, którym wydawane będą posiłki. 
14.Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r.,  poz. 594 z późn. zm.), zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności.
15.Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania posiłków pod nadzorem dietetyka, który uwzględniając przedział wiekowy osób, dla których realizowane będą posiłki, dopasuje ich wartość energetyczną, kaloryczność oraz różnorodność do odbiorców posiłków. 
16.Posiłki wydawane będą w placówkach  do których uczęszczają dzieci, w trakcie przerw między zajęciami, w godzinach ustalonych z osobą zarządzającą placówką, jednak nie wcześniej niż od godziny 11.00 i nie później niż do godziny 13. 00.  
17. Posiłki przygotowywane będą ze świeżych surowców, zaś w chwili odbioru muszą być gorące;
18. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostawę posiłków we własnym zakresie (własnym środkiem transportu) i na własny koszt, w naczyniach i ze sztućcami jednorazowego użytku, szczelnie zamykanych dla każdego uprawnionego oddzielnie, z utrzymaniem odpowiedniej temperatury gorących posiłków dla wydawanych dań. 
19. Wykonawca ponosi także koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków.
20. Wykonawca zapewnia utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków, a także niezbędne naczynia i sztućce.
21. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia pomieszczenia w którym wydawane były posiłki, w tym między innymi poprzez zabranie resztek posiłków, pojemników (naczyń), sztućców oraz innych środków higienicznych niezbędnych dla prawidłowego spożycia posiłku. W tym celu, Wykonawca dostarczy do poszczególnych szkół / przedszkoli odpowiedniej ilości i wielkości pojemniki. 
22. Odbiór resztek posiłków oraz zużytych opakowań i sztućców będzie się odbywał stosownie do potrzeb, nie rzadziej niż raz na dobę. 
23. Wykonawca realizując przedmiot umowy zobowiązuje się do równego traktowania wszystkich osób, na rzecz których świadczone będą posiłki.
24. W ramach działań, które mają zapobiegać przejawom dyskryminacji i nierównego traktowania, Wykonawca zobowiązuje się  między innymi do:
a) zapewnienia wszystkim osobom, na rzecz których świadczone są posiłki, swobodnego wyboru miejsca spożywania posiłków w pomieszczeniu, w którym świadczone są posiłki,
b) zapewnienie wszystkim osobom, na rzecz których świadczone są posiłki, jednakowych posiłków, pod względem ilościowym i jakościowym.
c) zabezpieczenia wystarczającej ilości miejsc i zastawy stołowej.
d) organizacji spożywania posiłków w sposób wykluczający ujawnienie jakichkolwiek danych o źródłach finansowania świadczonych przez Wykonawcę posiłków, jak również o sytuacji dochodowej osoby/ rodziny na rzecz, których świadczone są posiłki.
25. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia w ogólno - dostępnym miejscu aktualnego na dany dzień menu wraz ze składem posiłku oraz jego wagą.
26. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu comiesięczne jadłospisy po zakończonym miesiącu rozliczeniowym.
27. Przewiduje się, że średnia miesięczna ilość wydawanych posiłków wyniesie ok. 1. 520  sztuk, tj. średnio 76  sztuk posiłków dziennie.
28. Zamawiający zastrzega, iż ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający nie odpowiada również za brak odbioru posiłku przez uprawnioną osobę. 
29. Osoba korzystająca z posiłku będzie mogła odebrać posiłek we własnych naczyniach lub pojemnikach.
30. Wykonawca zobowiązany będzie do powiadamiania Zamawiającego o ewentualnym braku odbioru posiłków przez poszczególne osoby.
31. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny oraz posiada doświadczenie w zakresie przygotowywania i dostarczania wyżywienia. 
32. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia, nie może w zamian za gorący posiłek wydawać ekwiwalentu pieniężnego ani żadnych, innych produktów.
33. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania okresowych wizytacji w siedzibie lokalu, w którym świadczone będą posiłki, w czasie w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. W zakresie wizytacji, Zamawiający:
a) będzie degustował wydawane posiłki,
b) będzie przeprowadzał ankiety i inne wywiady z osobami korzystającymi z posiłków, 
c) sporządzi końcowy protokół z wizytacji, w których Zamawiający dokona podsumowania poziomu i zakresu świadczonych przez Wykonawcę posiłków, jak również sposobu realizacji zamówienia. 
34. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie wydanych posiłków i ich ceny jednostkowej posiłku. 
35. Koszt posiłku powinien obejmować koszty przygotowania, dostawy i wydania posiłku oraz uprzątnięcia naczyń, sztućców oraz resztek jedzenia, które pozostały po posiłku, 
36. Potwierdzeniem realizacji przedmiotu umowy (w jednomiesięcznych okresach rozliczeniowych) będzie dostarczana przez Wykonawcę lista osób korzystających z posiłków wraz z adresem ich zamieszkania, ilością wydanych posiłków w danym miesiącu rozliczeniowym, zatwierdzona przez dyrektora szkoły / przedszkola bądź osoby przez nich upoważnione, jak również wystawiona przez Wykonawcę faktura (rachunek) oraz jadłospis za dany miesiąc rozliczeniowy. 
37. Dokumenty, o których mowa w pkt 37 stanowić będą jedyne potwierdzenie daty i godziny dostarczenia oraz ilości wydanych posiłków. 
38. Zamawiający przekaże należność za wydane posiłki na podstawie doręczonych dokumentów o których mowa w punkcie 37, w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w dokumencie księgowym (faktura / rachunek).
39. Okres realizacji zamówienia: od 2 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 
40. Wykonawca będzie zobowiązany do przetwarzania danych osobowych niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z  2016 r., poz. 922 z późn. zm.), jak również zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji / danych, w których posiadanie wszedł ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>55524000-9, 55321000-6,
                    55322000-3,
                    55320000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 02-01-2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Oferowany asortyment winien być zgodny z zapotrzebowaniem na wartości energetyczne i odżywcze osób dorosłych. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i ży<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com