JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170414/66810-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://zdw.bip.lubelskie.pl' target='_blank'>http://zdw.bip.lubelskie.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 66810 - 2017
              z dnia 2017-04-14 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Hrubieszów: Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 administrowanej przez RDW w Hrubieszowie:

Zad. Nr 1. Budowa chodnika w miejscowości Białopole na odcinku od km 26+236 do km 26+776 i od km 27+199 do km 27+660

Zad. Nr 2. Budowa chodnika w miejscowości Raciborowice na odcinku od km 32+160 do km 32+667 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa. 
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Grabowiecka 
              ,
              22500  
              Hrubieszów, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              , e-mail
              rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): zdw.bip.lubelskie.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samorządowa jednostka budżetowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />zdw.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />zdw.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - pokój nr 3 Sekcji Technicznej</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 844 administrowanej przez RDW w Hrubieszowie:

Zad. Nr 1. Budowa chodnika w miejscowości Białopole na odcinku od km 26+236 do km 26+776 i od km 27+199 do km 27+660

Zad. Nr 2. Budowa chodnika w miejscowości Raciborowice na odcinku od km 32+160 do km 32+667 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa. 
<br /><b>Numer referencyjny: </b>R3.ST.372.11.2017.ak<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zad. Nr 1. Budowa chodnika w miejscowości Białopole na odcinku od km 26+236 do km 26+776 i od km 27+199 do km 27+660
w tym:
1)Roboty pomiarowe przy liniowych robotach - trasa dróg w terenie równinnym w miejscowości Białopole, z inwentaryzacją powykonawczą.
2)Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średnich od 10% do 30% powierzchni.
3)Karczowanie pni o śr. 10-25 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności z zagospodarowaniem urobku.
4)Karczowanie pni o śr. 46-55 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności z zagospodarowaniem urobku.
5)Karczowanie pni o śr. 56-75 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności z zagospodarowaniem urobku.
6)Karczowanie pni o śr. 76-100 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności z zagospodarowaniem urobku.
7)Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości śr. 10cm z zagospodarowaniem urobku.
8)Rozebranie podbudowy z tłucznia (kruszywa łamanego) o grubości ok. 20 cm, z zagospodarowaniem urobku na podsypanie zjazdów.
9)Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm z uprzednim odkopaniem wraz z odwozem.
10)Rozebranie przepustów - ścianki czołowe i ławy betonowe z odwiezieniem urobku.
11)Rozebranie słupków do znaków.
12)Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 8 cm przy krawędzi jezdni.
13)Zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych poprzez wykonanie przepustów poprzecznych, przepust rura dwudzielna HDPE 110 mm.
14)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, grunt nie oblepiający kat. III-IV z wbudowaniem w nasyp wraz z zagęszczeniem.
15)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku na odl. ponad 1.0 km samochodami samowyładowczymi na nasyp wraz z zagęszczeniem, grunt nie oblepiający kat. III-IV.
16)Wykopy oraz przekopy głębokości wykonywane poprzecznie na nasyp w gruncie kat. III-IV wraz z zagęszczeniem.
17)Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, w gruncie kat. III-IV, pod poszerzenie przepustu w km 26+391.
18)Mechaniczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych wraz z zagęszczeniem.
19)Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 100 cm, poszerzenie przepustu w km 26+391.
20)Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1 fi 100 i 1 fi 150 (podwyższenie ścianki czołowej).
21)Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika, zatok autobusowych i zjazdów wykonywane mechanicznie w gruntach kat. II-IV.
22)Koryta gł. śr. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na zjazdach (pogłębienie).
23)Wzmocnienie podłoża pod chodnik z kruszywa stabilizowanego cementem C1.5/2, warstwa gr.10 cm (mrozoochronna).
24)Wzmocnienie podłoża pod zatokę i zjazdy z kruszywa stabilizowanego cementem C3.5/4, warstwa gr.22 cm (mrozoochronna).
25)Górna warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, na zjazdach.
26)Podbudowa betonowa z betonu C16/20 pod zatoki autobusowe, grubość warstwy 24cm, pielęgnowane piaskiem i wodą.
27)Górna warstwa podbudowy - ulepszenie poboczy z mieszanki kruszywa niezwiązanego, zagęszczanej mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm wraz z lokalnym profilowaniem podłoża.
28)Nawierzchnia zatoki zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
29)Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
30)Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
31)Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. średniej 1-2 (starego oznakowania) z wywozem materiału z rozbiórki na średnią odl. do 1km i wbudowanie na umocnienie poboczy dróg wojewódzkich.
32)Obsianie poboczy i skarp w ziemi urodzajnej.
33)Wykonanie ubezpieczenia skarp płytami ażurowymi typu "Krata" mała 60x40x10 cm, wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą.
34)Umocnienie dna rowów i elementów odwodnienia z elementów betonowych (korytek betonowych) gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej typu. KPED 01.03.
35)Przepusty rurowe pod zjazdami - rury o konstrukcji spiralnej, o średnicy 60 cm na ławie żwirowej grub. 25cm.
36)Przepusty rurowe zjazdowe, rury o średnicy 50 cm o konstrukcji spiralnej, na ławach żwirowych grub. 25 cm.
37)Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 60.3mm.
38)Pionowe znaki drogowe - znaki ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2.
39)Oznakowanie poziome grubowarstwowe jezdni, linie segregacyjne i krawędziowe przerywane, malowane mechanicznie.
40)Ogrodzenie segmentowe szczelinowe sztywne z rur stalowych typu U-11a wzdłuż chodnika.
41)Krawężniki betonowe na chodnik i zatoki i zjazdy, wystające (na wjazdach i przejściach wtopione lub leżące), o wymiarach 20x30 cm wraz z wykonaniem ław z oporem, z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej.
42)Krawężniki betonowe leżące (wjazdy) o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C8/10, na podsypce cementowo-piaskowej.
43)Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem.
44)Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na ławie betonowej z betonu C8/10 z oporem.
45)Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową.

Zad. nr 2. Budowa chodnika w miejscowości Raciborowice na odcinku od km 32+160 do km 32+667 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa
w tym:
1)Roboty pomiarowe przy liniowych robotach - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
2)Karczowanie pni o śr. 66-75 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności.
3)Usunięcie warstwy ziemi (humusu) i darniny o grubości do 15 cm.
4)Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego gr. 10 cm mechanicznie na zjeździe w km 32+291.
5)Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm o spoinach wypełnionych piaskiem na zjazdach w km 32+198 i km 32+313.5.
6)Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm przy krawędzi zjazdów i zatok autobusowych.
7)Zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych poprzez wykonanie przepustów poprzecznych, przepust rura dwudzielna HDPE 110 mm.
8) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odległość do 1 km, grunt nie oblepiający kat. III-IV z wbudowaniem w nasyp wraz z zagęszczeniem (w tym w części grunt zebrany jako humusowaty na uzupełnienie pobocza).
9)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku na odl. ponad 1.0 km samochodami samowyładowczymi 5-10 t na nasyp wraz z zagęszczeniem, grunt nie oblepiający kat. III-IV.
10)Wykopy oraz przekopy głębokości wykonywane poprzecznie na nasyp w gruncie kat. III-IV wraz z zagęszczeniem.
11)Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika, zatok i zjazdów wykonywane mechanicznie w gruntach kat. II-IV.
12)Koryta gł. śr. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na zjazdach.
13)Wzmocnienie podłoża pod chodnik z kruszywa stabilizowanego cementem 1.5 MPa, warstwa gr.10 cm z zabezpieczeniem niezbędnego materiału na wzmocnienie.
14)Wzmocnienie podłoża pod zjazdy i zatoki z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2.5 MPa, warstwa gr.15 cm.
15)Górna warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, na zjazdach.
16)Podbudowa pod zatoki autobusowe z betonu C16/20, pielęgnacja piaskiem i wodą, grubość warstwy 24 cm.
17)Nawierzchnia zjazdów i zatok z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej, układana na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
18)Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
19)Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
20)Obsianie poboczy i skarp w ziemi urodzajnej.
21)Ścieki podchodnikowe z krawężników i płyt chodnikowych typu (KPED 01.30).
22)Umocnienie odpływu ścieku podchodnikowego i dna pobocza przy chodniku z elementów betonowych (korytek betonowych) gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej typu. KPED 01.03.
23)Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "Krata" mała 60x40x10 cm skarp.
24)Przepusty rurowe podchodnikowe (w tym i na odpływie w km 32+402) - rury o średnicy 30 cm na ławach żwirowych (tłuczniowych) grub. 20 cm.
25)Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 60.3mm.
26)Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2.
27)Pionowe znaki drogowe - znaki ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2.
28)Oznakowanie poziome grubowarstwowe jezdni, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, malowane mechanicznie (P-4).
29)Oznakowanie poziome grubowarstwowe jezdni, przejścia, strzałki i inne symbole malowane ręcznie (P-10, P-14).
30)Krawężniki betonowe na chodnik i zatoki, wystające (na wjazdach i przejściach wtopione), o wymiarach 20x30 cm wraz z wykonaniem ław z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej.
31)Krawężniki betonowe leżące (zatoki i wjazdy) o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C8/10, na podsypce cementowo-piaskowej.
32)Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem.
33)Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem.


<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111200-0,
                45111300-1,
                45233000-9,
                45111230-9,
                45111240-2,
                45233222-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              528455.28<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1)Doświadczenie wykonawcy: 
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem budowę lub przebudowę (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" Dz. U. z 2016 r. poz.290 z późn, zm.) jednego chodnika (dla każdego z zadań oddzielnie), o wartości robót min.:
Dla zad nr 1. 355 000,00 zł netto, 
Dla zad nr 2. 173 000,00 zł netto,
i udokumentowanie, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,

2)Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (dla każdego z zadań oddzielnie), w tym:
Zadanie Nr 1:
a)	Kierownik budowy: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania budową dróg w tym obiektów objętych zamówieniem których parametry określają załączone dokumentacje projektowe,
b)	kierownik robót branży elektroenergetycznej: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych objętych zamówieniem których parametry określa dokumentacja projektowa,
Zadanie Nr 2:
a)Kierownik budowy: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania budową dróg w tym obiektów objętych zamówieniem których parametry określają załączone dokumentacje projektowe,
b)kierownik robót branży elektroenergetycznej: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych objętych zamówieniem których parametry określa dokumentacja projektowa,
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
2)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)Wykaz robót budowlanych,  wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty,
2)Wykaz osób,  skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 
Zad nr 1  -  10 650,00 zł słownie złotych: dziesięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt zł 00/100.
Zad nr 2  - 5 200,00 zł słownie złotych: pięć tysięcy dwieście zł 00/100.
Razem za oba zadania - 15 850,00 zł słownie złotych piętnaście tysięcy osiemset pięćdziesiąt zł 00/100.
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)Pieniądzu;
2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)Gwarancjach bankowych;
4)Gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730.
4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

UWAGA:
1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1  ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego.  Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 
Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>udzielny okres rękojmi</td><td>30</td></tr><tr><td>doświadczenie kierownika budowy</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:

1)  Zmianie rozwiązań technicznych w dokumentacjach projektowych wykonania robót:
a) Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty.
W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego.
Powyższa zmiana nie dotyczy terminu zakończenia robót.
b)W przypadku, gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznych i SST powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowych.

2)  Zmianie terminu zakończenia zamówienia. 
a)Spowodowane klęskami żywiołowymi - w tym przypadku termin zakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania klęski i liczbę dni trwania naprawy szkód na budowie spowodowanych klęską żywiołową;
b)Spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od określonych w SST 
i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów  w tym przypadku termin zakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania warunków uniemożliwiających prowadzenie robót potwierdzone wpisem kierownika budowy w dzienniku budowy i akceptację inspektora nadzoru.
c)Spowodowane warunkami geologicznymi lub gruntowo-wodnymi w przypadku ich  ujawnienia na placu budowy gdy  uniemożliwiają one prowadzenie prac zgodnie 
z dokumentacjami projektowymi  w tym przypadku termin zakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania doprowadzenia warunków gruntowo 
 wodnych do stanu umożliwiającego kontynuowanie zamówienia.
d)Spowodowane warunkami archeologicznymi gdy zachodzi konieczność przeprowadzenia ratowniczych badań archeologicznych  w tym przypadku termin zakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni koniecznych na przeprowadzenie badań ratowniczych i wydanie decyzji konserwatora zabytków na kontynuowanie robót.
e)Spowodowane ujawnieniem na placu budowy niewybuchów lub niewypałów - w tym przypadku termin zakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania przeszukania i oczyszczenia terenu budowy z niewypałów i niewybuchów.
f)Spowodowane przedłużającymi się procedurami na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych  w tym przypadku termin zostanie przedłużony o liczbę dni o którą zostały wydłużone w stosunku do terminu przewidzianego w KPA lub we właściwych przepisach dla powyższych procedur.

3) Zmianie dotyczącej zakresu robót,  wynagrodzenia.
a) nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty, infrastrukturą towarzyszącą lub innymi uwarunkowaniami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń.
b)okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. 
W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zmienione w takim stosunku do umownego wynagrodzenia ryczałtowego, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót wyszczególnionych w łączącej strony umowie. Zmiana wartości ustalona zostanie na podstawie Tabeli Elementów Rozliczeniowych.

4) Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, w przypadku kierownika budowy wskazana osoba musi legitymować się doświadczeniem nie mniejszym, niż osoba wskazana w ofercie. 
5)Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a uat.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6)Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
7)Powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 4.11 warunków do umowy. W takim przypadku wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 8 umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 04/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zad. Nr 1. Budowa chodnika w miejscowości Białopole na odcinku od km 26+236 do km 26+776 i od km 27+199 do km 27+660<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)Roboty pomiarowe przy liniowych robotach - trasa dróg w terenie równinnym w miejscowości Białopole, z inwentaryzacją powykonawczą.
2)Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średnich od 10% do 30% powierzchni.
3)Karczowanie pni o śr. 10-25 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności z zagospodarowaniem urobku.
4)Karczowanie pni o śr. 46-55 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności z zagospodarowaniem urobku.
5)Karczowanie pni o śr. 56-75 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności z zagospodarowaniem urobku.
6)Karczowanie pni o śr. 76-100 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności z zagospodarowaniem urobku.
7)Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości śr. 10cm z zagospodarowaniem urobku.
8)Rozebranie podbudowy z tłucznia (kruszywa łamanego) o grubości ok. 20 cm, z zagospodarowaniem urobku na podsypanie zjazdów.
9)Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm z uprzednim odkopaniem wraz z odwozem.
10)Rozebranie przepustów - ścianki czołowe i ławy betonowe z odwiezieniem urobku.
11)Rozebranie słupków do znaków.
12)Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 8 cm przy krawędzi jezdni.
13)Zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych poprzez wykonanie przepustów poprzecznych, przepust rura dwudzielna HDPE 110 mm.
14)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, grunt nie oblepiający kat. III-IV z wbudowaniem w nasyp wraz z zagęszczeniem.
15)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku na odl. ponad 1.0 km samochodami samowyładowczymi na nasyp wraz z zagęszczeniem, grunt nie oblepiający kat. III-IV.
16)Wykopy oraz przekopy głębokości wykonywane poprzecznie na nasyp w gruncie kat. III-IV wraz z zagęszczeniem.
17)Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, w gruncie kat. III-IV, pod poszerzenie przepustu w km 26+391.
18)Mechaniczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych wraz z zagęszczeniem.
19)Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 100 cm, poszerzenie przepustu w km 26+391.
20)Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1 fi 100 i 1 fi 150 (podwyższenie ścianki czołowej).
21)Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika, zatok autobusowych i zjazdów wykonywane mechanicznie w gruntach kat. II-IV.
22)Koryta gł. śr. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na zjazdach (pogłębienie).
23)Wzmocnienie podłoża pod chodnik z kruszywa stabilizowanego cementem C1.5/2, warstwa gr.10 cm (mrozoochronna).
24)Wzmocnienie podłoża pod zatokę i zjazdy z kruszywa stabilizowanego cementem C3.5/4, warstwa gr.22 cm (mrozoochronna).
25)Górna warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, na zjazdach.
26)Podbudowa betonowa z betonu C16/20 pod zatoki autobusowe, grubość warstwy 24cm, pielęgnowane piaskiem i wodą.
27)Górna warstwa podbudowy - ulepszenie poboczy z mieszanki kruszywa niezwiązanego, zagęszczanej mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm wraz z lokalnym profilowaniem podłoża.
28)Nawierzchnia zatoki zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
29)Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
30)Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
31)Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. średniej 1-2 (starego oznakowania) z wywozem materiału z rozbiórki na średnią odl. do 1km i wbudowanie na umocnienie poboczy dróg wojewódzkich.
32)Obsianie poboczy i skarp w ziemi urodzajnej.
33)Wykonanie ubezpieczenia skarp płytami ażurowymi typu "Krata" mała 60x40x10 cm, wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą.
34)Umocnienie dna rowów i elementów odwodnienia z elementów betonowych (korytek betonowych) gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej typu. KPED 01.03.
35) Przepusty rurowe pod zjazdami - rury o konstrukcji spiralnej, o średnicy 60 cm na ławie żwirowej grub. 25cm.
36)Przepusty rurowe zjazdowe, rury o średnicy 50 cm o konstrukcji spiralnej, na ławach żwirowych grub. 25 cm.
37)Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 60.3mm.
38)Pionowe znaki drogowe - znaki ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2.
39)Oznakowanie poziome grubowarstwowe jezdni, linie segregacyjne i krawędziowe przerywane, malowane mechanicznie.
40)Ogrodzenie segmentowe szczelinowe sztywne z rur stalowych typu U-11a wzdłuż chodnika.
41)Krawężniki betonowe na chodnik i zatoki i zjazdy, wystające (na wjazdach i przejściach wtopione lub leżące), o wymiarach 20x30 cm wraz z wykonaniem ław z oporem, z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej.
42)Krawężniki betonowe leżące (wjazdy) o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C8/10, na podsypce cementowo-piaskowej.
43)Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem.
44)Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na ławie betonowej z betonu C8/10 z oporem.
45)Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45111200-0,
                    45111300-1,
                    45233000-9,
                    45111230-9,
                    45111240-2,
                    45233222-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  355001.72<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>udzielony okres rękojmi</td><td>30</td></tr><tr><td>doświadczeni kierownka budowy</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zad. nr 2. Budowa chodnika w miejscowości Raciborowice na odcinku od km 32+160 do km 32+667 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)Roboty pomiarowe przy liniowych robotach - trasa dróg w terenie równinnym wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
2)Karczowanie pni o śr. 66-75 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności.
3)Usunięcie warstwy ziemi (humusu) i darniny o grubości do 15 cm.
4)Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego gr. 10 cm mechanicznie na zjeździe w km 32+291.
5)Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm o spoinach wypełnionych piaskiem na zjazdach w km 32+198 i km 32+313.5.
6)Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm przy krawędzi zjazdów i zatok autobusowych.
7)Zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych poprzez wykonanie przepustów poprzecznych, przepust rura dwudzielna HDPE 110 mm.
8)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odległość do 1 km, grunt nie oblepiający kat. III-IV z wbudowaniem w nasyp wraz z zagęszczeniem (w tym w części grunt zebrany jako humusowaty na uzupełnienie pobocza).
9)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku na odl. ponad 1.0 km samochodami samowyładowczymi 5-10 t na nasyp wraz z zagęszczeniem, grunt nie oblepiający kat. III-IV.
10)Wykopy oraz przekopy głębokości wykonywane poprzecznie na nasyp w gruncie kat. III-IV wraz z zagęszczeniem.
11)Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika, zatok i zjazdów wykonywane mechanicznie w gruntach kat. II-IV.
12)Koryta gł. śr. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na zjazdach.
13)Wzmocnienie podłoża pod chodnik z kruszywa stabilizowanego cementem 1.5 MPa, warstwa gr.10 cm z zabezpieczeniem niezbędnego materiału na wzmocnienie.
14)Wzmocnienie podłoża pod zjazdy i zatoki z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2.5 MPa, warstwa gr.15 cm.
15)Górna warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, na zjazdach.
16)Podbudowa pod zatoki autobusowe z betonu C16/20, pielęgnacja piaskiem i wodą, grubość warstwy 24 cm.
17)Nawierzchnia zjazdów i zatok z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej, układana na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
18)Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
19)Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem.
20)Obsianie poboczy i skarp w ziemi urodzajnej.
21)Ścieki podchodnikowe z krawężników i płyt chodnikowych typu (KPED 01.30).
22)Umocnienie odpływu ścieku podchodnikowego i dna pobocza przy chodniku z elementów betonowych (korytek betonowych) gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej typu. KPED 01.03.
23)Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "Krata" mała 60x40x10 cm skarp.
24)Przepusty rurowe podchodnikowe (w tym i na odpływie w km 32+402) - rury o średnicy 30 cm na ławach żwirowych (tłuczniowych) grub. 20 cm.
25)Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 60.3mm.
26)Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2.
27) Pionowe znaki drogowe - znaki ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2.
28)Oznakowanie poziome grubowarstwowe jezdni, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, malowane mechanicznie (P-4).
29)Oznakowanie poziome grubowarstwowe jezdni, przejścia, strzałki i inne symbole malowane ręcznie (P-10, P-14).
30)Krawężniki betonowe na chodnik i zatoki, wystające (na wjazdach i przejściach wtopione), o wymiarach 20x30 cm wraz z wykonaniem ław z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej.
31)Krawężniki betonowe leżące (zatoki i wjazdy) o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej C8/10, na podsypce cementowo-piaskowej.
32)Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem.
33)Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45111200-0,
                    45111300-1,
                    45233000-9,
                    45111230-9,
                    45111240-2,
                    45233222-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  173453.56<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>udzielony okres rękojmi</td><td>30</td></tr><tr><td>doświadczenie kierownika budowy</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com