JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20170629/541504-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 541504-N-2017 z dnia 2017-06-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Dom Dziecka Nr 2 im. Janusza Korczaka</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">MODERNIZACJA BUDYNKU DOMU DZIECKA NR 2 ?IM. DR JANUSZA KORCZAKA W WARSZAWIE ?PRZY UL. JAKTOROWSKIEJ 6?</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Dom Dziecka Nr 2 im. Janusza Korczaka</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">24082700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Jaktorowska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">6</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01202 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">226 327 525, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ddnr2@and.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">226 321 816</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.domdziecka-korczak.waw.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.domdziecka-korczak.waw.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.domdziecka-korczak.waw.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Jaktorowskiej 6, w sekretariacie, do dnia 14.07.2017 r. do godz. 08:00 czasu ?lokalnego?</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">MODERNIZACJA BUDYNKU DOMU DZIECKA NR 2 ?IM. DR JANUSZA KORCZAKA W WARSZAWIE ?PRZY UL. JAKTOROWSKIEJ 6?</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">?1.?	Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Domu Dziecka nr 2 im. dr ?Janusza Korczaka w Warszawie przy ul. Jaktorowskiej 6. ??1)?	Przedmiot zamówienia jest wpisany do rejestru zabytków.??2)?	Przedmiot zamówienia obejmuje:?a)?	Zadanie 1 - wykonanie dokumentacji projektowej w tym projekt budowlany ?wzmocnienia konstrukcji budynku w zakresie wynikającym z PFU - załącznik nr 1 ?do SIWZ (m.in. przywrócenie ciągłości budynku i utwardzenie gruntu w podłożu ?ławy fundamentowej pod zachodnią ściana szczytową) i naprawienia wszystkich ?uszkodzonych przegród/ścian, posadzek i innych elementów składowych ?powstałych w wyniku uszkodzenia budynku i uzupełnienie projektu dokumentacji ??(jeżeli to konieczne) dotyczącej renowacji izolacji pionowej budynku wraz z ?naprawą dylatacji oraz zaprojektowaniem poziomej izolacji piwnicy w budynku ?Domu Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka przy ul. Jaktorowskiej 6 w Warszawie ?wraz z uzgodnieniem ww. projektów ze Stołecznym Konserwatorem Zabytków;?orazuzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i decyzji w zakresie ?niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy (dotyczy również zadanie 2 i 3) w ?tym uzgodnienie projektu budowlanego ze Stołecznym Konserwatorem Zabytków; ?decyzja o pozwoleniu na budowę; decyzja pozwolenia na użytkowanie budynku ?po wykonanych pracach - jeżeli będzie konieczna;?b)?	Zadanie 2 - wykonanie robót budowlanych wzmocnienia konstrukcji budynku i ?napraw w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt ??1;?c)?	Zadanie 3 - wykonanie robót budowlanych izolacji pionowej budynku wraz z ?naprawą dylatacji oraz izolacji poziomej piwnicy w zakresie określonym w ?dokumentacji projektowej określonej w załączniku nr 1a do SIWZ lub w ?uzupełnieniu ww. dokumentacji projektowej.?Ww. podział na zadania nie stanowi podziału Zamówienia na części co oznacza, że ?Wykonawca może wyłącznie złożyć ofertę łącznie na 3 ww. zadania - oferty które ?będą obejmowały jedno lub dwa zadania zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią ?SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. ?	?3)?	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 określają ?załączniki do SIWZ:?a)?	?,,Wzór Umowy" stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ;?b)?	Program funkcjonalno użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;?c)?	dokumentacja projektowa dotycząca wykonania robót budowlanych izolacji ?pionowej budynku wraz z naprawą dylatacji oraz izolacji poziomej piwnicy w ?zakresie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ.?</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?71320000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?4540000-1?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45410000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45442100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45111220-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45262500-6?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45111000-8?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45111100-9?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45453100-8?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45453000-7?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45262600-7?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45261000-4?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45320000-6?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45261400-8?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45262690-4?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45261410-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45262000-1?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45440000-3?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45430000-0?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45233140-2?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45233262-3?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45233200-1?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45111000-8?</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>?45111000-8?</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">1556161,29</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-10-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">?1.?	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ?określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności posiadają zdolności techniczne lub ?zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia tj.:??1)?	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres ?prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co ?najmniej 2 roboty budowlane, o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 1 000 000,00 ?złotych brutto, obejmujące swoim zakresem budowę, rozbudowę, przebudowę lub ?remont budynku/budynków lub ich części. ??2)?	dysponują nie mniej niż 2 osobami, które posiadają następujące kwalifikacje:?a)?	kierownik budowy legitymujący się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń ?do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, ?b)?	osobę, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności ?architektonicznej, ?Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych ?w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane ?zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 poz. 290 z ?późn. zm.) art. 12 ust. 1 pkt. 1 i 2, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na ?podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo ?budowlane z 1994 r.?W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie będzie miała ustawa ?z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych ?w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 poz. 65) lub ustawa ?z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów ?budownictwa. (Dz.U z 2016 poz. 1725). Zamawiający wymaga, aby każda z ?wymienionych osób posiadała znajomość języka polskiego w stopniu ?umożliwiającym swobodną komunikację.??2.?	Wykonawcy, którzy biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają ?wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ?ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp.??3.?	W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy ?występujący wspólnie, warunki, o których mowa w ust. 1, muszą spełniać łącznie ?z zastrzeżeniem że w zakresie warunku opisanego w ust. 1 pkt 1 przynajmniej jeden ?z Wykonawców występujących wspólnie musi spełnić samodzielnie, zaś brak podstaw ?do wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie ?określonym w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ?ustawy Pzp musi wykazać każdy z nich.??4.?	W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunki o ?których mowa w ust. 1, musi spełniać łącznie z tymi podmiotami, z zastrzeżeniem że w ?zakresie warunku opisanego w ust. 1 pkt 1 musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden ?podmiot lub Wykonawca. Wykonawca musi dodatkowo wykazać, że podmioty na których ?zasoby się powołuje nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ?publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp.??5.?	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych ?lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli ?podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są ?wymagane.??6.?	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, ?podmiotu, o którym mowa w ust. 4, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę ?warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy ?wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie wskazanym przez ?Zamawiającego:??1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub??2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli ?wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, ?potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. ??1.??7.?	W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia ?podwykonawcom, Wykonawca musi wykazać, że podwykonawcy nie podlegają ?wykluczeniu z postępowania w związku ze spełnieniem przesłanek określonych w art. 24 ?ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy Pzp.??8.?	Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy ?wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować ?z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. ?</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności ?gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w ?celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ?ustawy. W przypadku zaniechania załączenia ww. dokumentu przez Wykonawcę w ?związku z brzmieniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest podać ?w treści oferty adres internetowy strony na której znajduje się ww. rejestr lub ?ewidencja, wydający urząd lub organ, dokładne dane referencyjne dokumentacji ??(jeżeli to możliwe).?</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">?1.?	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ?należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy o spełnienia warunków ?udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu wg treści określonej w ?załączniku nr 2 do SIWZ.?W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. ?oświadczenie składa każdy z Wykonawców.?W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu ?wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w celu potwierdzenia, że te ?podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania w ww. oświadczeniu, Wykonawca ?wyszczególnia podmioty na których zasoby się powołuje oraz zamieszcza informację, że ?te podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ?publicznego w związku ze spełnieniem przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ?oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp.?W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia ?podwykonawcom, w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu ?z postępowania w ww. oświadczeniu, Wykonawca wyszczególnia firmy albo imiona i ?nazwiska podwykonawców oraz zamieszcza informację, że podmioty te nie podlegają ?wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku ze ?spełnieniem przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ?ustawy Pzp;??2.?	Na potwierdzenie okoliczności wykazanych przez Wykonawcę w treści oświadczenia, o ?którym mowa w ust. 1 tj. braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania ?warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego ofertę oceniono jako ?najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie określonym ?przez Zamawiającego następujące oświadczenia i dokumenty: ??1)?	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat ?przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest ?krótszy - tym okresie (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku ?zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 ?niniejszej SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i ?podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów ?określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności ?informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa ?budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są ?referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty ?budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym ?charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty ??- wg treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ; ??2)?	wykaz osób (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków dotyczących ?zdolności technicznej lub zawodowej, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 2 ?niniejszej SIWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia ?publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, ?doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, ?a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do ?dysponowania tymi osobami - wg treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ;??3)?	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności ?gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w ?celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ?ustawy. W przypadku zaniechania załączenia ww. dokumentu przez Wykonawcę w ?związku z brzmieniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest podać ?w treści oferty adres internetowy strony na której znajduje się ww. rejestr lub ?ewidencja, wydający urząd lub organ, dokładne dane referencyjne dokumentacji ??(jeżeli to możliwe).?Wyznaczony przez Zamawiającego termin, o którym mowa wyżej, nie będzie krótszy ?niż 5 dni od dnia wezwania.??3.?	SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od ?Wykonawcy zostanie dokonana ?wg formuły spełnia-nie spełnia. ??4.?	W przypadku, gdy o zamówienia ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie ?Wykonawcy złożą dokumenty i oświadczenia określone w ust. 2, na potwierdzenie ?spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg następujących zasad: ??1)?	w zakresie ust. 2 pkt 1 warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za ?spełniony wówczas, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie ?zamówienia złożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że co najmniej jeden z ?Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienia ?warunek udziału w postępowaniu określony w rozdziale IX ust. 1 pkt 1;??2)?	w zakresie ust. 2 pkt 2 warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za ?spełniony wówczas gdy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie ?zamówienia łącznie złożą dokumenty i oświadczenia, które potwierdzą spełnienie ?ww. warunku;??3)?	w zakresie ust. 2 pkt 3 oświadczenia i dokumenty złoży każdy Wykonawca.??5.?	W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu ?wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu załącza dokumenty w zakresie ?określonym w ust. 2 pkt. 1-2, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz w ?celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz ?Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia określone w ust. 2 pkt. 3 dotyczące tych ?podmiotów.??6.?	W przypadku gdy Wykonawca zadeklarował powierzenie wykonania części zamówienia ?podwykonawcom, w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu ?z postępowania, Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenia określone w ust. 2 pkt. 3 ?dotyczące tych podwykonawców.??7.?	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium ?Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 3 - składa ?dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub ?miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani ?nie ogłoszono upadłości.??8.?	Dokument, o którym mowa w ust. 7 pkt a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 ?miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ??9.?	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce ?zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym ?mowa w ust. 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie ?Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub ?oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub ?przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub ?gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania ?wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 8 stosuje się ?odpowiednio. ??10.?	Jeżeli dokumenty, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 potwierdzający brak podstaw do ?wykluczenia z postępowania lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu są ?dostępne w formie elektronicznej, może zaniechać ich dostarczenia, w takim przypadku ?Wykonawca jest zobowiązany wskazać w treści oferty: adres internetowy, wydający ?urząd lub organ, dokładne dane referencyjne dokumentacji (jeżeli to możliwe); ??11.?	W przypadku wykazania w załączniku nr 3 wartości w walucie innej niż PLN, ?Wykonawca jest zobowiązany dodatkowo podać wartość w PLN, dokonując przeliczenia ?kwot na podstawie średniego kursu NBP z dnia wykonania zamówienia. W przypadku ?gdy zamówienie ma charakter okresowy i nie zostało zakończone do upływu terminu ?składania ofert, z dnia, w którym wg Wykonawcy nastąpiło wykonanie zamówienia w ?zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.??12.?	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, ?Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym ?miejsce zamieszkania ma osoba lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub ?miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących ?przedłożonego dokumentu.??13.?	Jeżeli Wykonawca, w dokumentach, o których mowa w SIWZ, wykazał, że polega ?na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że ?realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, ?w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ?oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ?Pisemne zobowiązanie zawiera w szczególności: 1) oznaczenie podmiotu ?udostępniającego zasoby; 2) oznaczenie podmiotu przyjmującego zasoby (Wykonawca); ??3) treść oświadczenia woli udostępniającego zasoby zawierająca: a) zakres ?udostępnionych Wykonawcy zasobów i sposób ich wykorzystania w trakcie realizacji ?przedmiotu zamówienia; b) zakres (charakter stosunku prawnego jaki będzie łączył ?Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby w trakcie realizacji przedmiotu ?zamówienia) i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ?publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu ?do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji ?zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.?</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">?1.?	Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do ?SIWZ.?W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę ?podpisuje wyznaczony pełnomocnik.??2.?	Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej ?informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje ?Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej ?grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ?i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.) wg treści określonej w ?załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może ?przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia ?konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.?</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">?1.?	Wysokość wadium wynosi: 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).??2.?	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. ??3.?	Wadium może być ?wniesione w jednej lub kilku niżej podanych formach w zależności ?od wyboru Wykonawcy:??1)?	pieniądzu na rachunek Zamawiającego,?2)?	?poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-?kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym?3)?	??gwarancjach bankowych,??4)?	gwarancjach ubezpieczeniowych,??5)?	?poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ??ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju ?Przedsiębiorczości Dz. U. z 2016 r. poz. 359).?</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Tak</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Na poczet wynagrodzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki ?w wysokości 1000 zł brutto. Warunkiem udzielenia przez Zamawiającego zaliczki jest ?wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki, na okres realizacji zamówienia albo ?rozliczenia zaliczki. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie zaliczki w następującej postaci: ?gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa wystawiona na kwotę co najmniej ?udzielanej zaliczki o jaką wnioskuje Wykonawca zawierająca klauzulę zapłaty sumy ?gwarancyjnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. ?</span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">?1.?	Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian ?w umowie w następujących okolicznościach:??1)?	Strony umowy przewidują możliwość zmiany terminów wykonania umowy, w przypadku ?zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym ?terminie, bez możliwości zmiany wynagrodzenia określonego w umowie spowodowane ?m.in.:??	wstrzymania jednostronną decyzją Zamawiającego prowadzenia robót,??	działań osób trzecich oraz organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub ?czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.?Strony umowy dokonują zmiany umowy sporządzając do niej aneks z zastrzeżeniem, że ?zmiana umowy w ww. zakresie możliwa jest pod warunkiem poinformowania drugiej strony ?o konieczności wprowadzenia zmiany z podaniem uzasadnienia jej wprowadzenia oraz ?uzyskania akceptacji zgody Zamawiającego na dokonanie takiej zmiany.??2)?	W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji umowy wydarzeń noszących znamiona ??,,siły wyższej" rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywane i poza kontrolą ?stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu ?umowy, a powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, ?strony umowy niezwłocznie po ustaleniu przyczyn uniemożliwiających prawidłową ?realizację umowy, protokolarnie ocenią skutki jakie dla wykonania umowy miała siła ?wyższa i poprzez sporządzenie aneksu do umowy zmienią treść umowy w zakresie w jakim ?wystąpienie siły wyższej wpłynęło na obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego wynikające ?z treści umowy. ??3)?	możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań ?technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, bez ?zmiany wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. Jako korzystniejsze dla ?Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego ?w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności lub wyższej ?użyteczności.?Strony umowy dokonują zmiany umowy sporządzając do niej aneks z zastrzeżeniem, że ?zmiana umowy w ww. zakresie możliwa jest pod warunkiem poinformowania drugiej strony ?o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem informacji na czym polega zmiana ?rozwiązań technicznych i technologicznych i wyrażenia zgody Zamawiającego na dokonanie ?takiej zmiany.??4)?	zmian technologii lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu składowego ?robót, z zastrzeżeniem, że nie spowoduje ona zmiany wynagrodzenia za realizacje ?przedmiotu umowy oraz że zmiana technologii lub parametrów nie spowoduje uszczerbku ?dla jakości wykonanych prac.?Strony umowy dokonują zmiany umowy sporządzając do niej aneks z zastrzeżeniem, że ?zmiana umowy w ww. zakresie możliwa jest pod warunkiem poinformowania drugiej strony ?o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem informacji na czym polega zmiana ?technologii lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu składowego robót ?i wyrażenia zgody Zamawiającego na dokonanie takiej zmiany.??5)?	Strony umowy przewidują możliwość zmiany sposobu i warunków płatności w przypadku ?zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających prawidłową realizację umowy. ?Strony umowy dokonują zmiany umowy sporządzając do niej aneks z zastrzeżeniem, że ?zmiana umowy w ww. zakresie możliwa jest pod warunkiem poinformowania drugiej strony ?o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądania zmiany i ?wyrażenia zgody Zamawiającego na dokonanie takiej zmiany.??2.?	Zamawiający może wprowadzić zmiany umowy, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności ?określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 do ust. 3 ustawy.?</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-07-14</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">PL</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Przed złożeniem oferty, Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej ?przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z jego specyfiką i zakresem. W tym ?celu należy wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie wizji lokalnej w ?sposób, o którym mowa w rozdziale XVIII ust. 1 SIWZ (kontakt telefoniczny lub e-?mailowy);? ?1.?	Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest p. Mariusz Musiał e-mail: ?m.musial@domdziecka-korczak.waw.pl W niniejszym postępowaniu korespondencja ?pomiędzy Wykonawcami, a Zamawiającym odbywa się drogą elektroniczną. Wszelkie ?pytania, wnioski, oświadczenia oraz zawiadomienia należy zgłaszać na adres e mail: ?m.musial@domdziecka-korczak.waw.pl?W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy Wykonawcami, a Zamawiającym ?odbywa się drogą elektroniczną. Wszelkie pytania, wnioski, oświadczenia oraz ?zawiadomienia należy zgłaszać na adres e mail: m.musial@domdziecka-korczak.waw.pl</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com