JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190201/509435-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 509435-N-2019 z dnia 2019-02-01 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Urząd Gminy Czernichów</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wołowicach</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Inwestycja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś 4. Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.1. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - ZIT</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Urząd Gminy Czernichów</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">53498300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Gminna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">32-070 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Czernichów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">122 702 105</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">urzad@czernichow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">122 702 324</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.czernichow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.czernichow.pl (zakładka zamówienia publiczne) lub BIP Gminy Czernichów</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy składać w formie pismnej lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina Czernichów - Urząd Gminy; 32-070 Czernichów, ul. Gminna 1</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wołowicach</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">IP.271.4.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">Nie dotyczy</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">Nie dotyczy</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji w ramach projektu pn. ,,Głębokatermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czernichów", w szczególnościbudynku Szkoły Podstawowej w Wołowicach (do 2017 r. Zespołu Placówek Oświatowych wWołowicach). 2. Inwestycja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu RozwojuRegionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata2014-2020. Oś 4. Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.1. Głęboka modernizacjaenergetyczna budynków użyteczności publicznej - ZIT. 3. W ramach zadania planuje się wykonaćnastępujące roboty budowlane: 1) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem - izolacjatermiczna stropu pod nieogrzewanym poddaszem styropianem laminowanym płytami MDF gr. 20 cm;pow. 807,8 m2. 2) Wymiana stolarki okiennej na okna o U min = 0,9 W/m2K; (318,40 m2 PCV), 98szt. 3) Budowa instalacji fotowoltaicznej - montaż 92 paneli fotowoltaicznych (149,04 m2) - (modułPV min. 250WP). 4) Budowa instalacji wentylacji NW z rekuperatorem i agregatem wody lodowej. 5)Docieplenie ścian zewnętrznych nowego i starego budynku styropianem o I = 0,031 W/mK, gr.15 cm(915,6 m2), metodą lekką-mokrą. 6) Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi o U min = 1,3 W/m2K;26,27 m2, 7 szt. 7) Ocieplenie dachów w sali gimnastycznej i przewiązki naturalną wełną mineralną(0,037 W/mK), gr. 15 cm; pow. 855,8 m2. 8) Budowa instalacji c.w.u. 9) Ocieplenie ścian cokołowychwraz z termo-hydroizolacją ścian fundamentowych poniżej gruntu styropianem (0,031 W/mK), gr. 10cm, pow. 469,59 m2. 10) Ocieplenie ścian sali gimnastycznej i przewiązki styropianem (0,031 W/mK),gr. 12 cm, pow. 653,6 m2, metodą lekką mokrą. 11) Wymiana oświetlenia wbudowanego na wtechnologii LED - 210 opraw. 12) Kompleksowa wymiana instalacji c.o. - 82 punkty grzewcze - wrazz wymianą źródła ciepła na kotły gazowe kondensacyjne pracujące na potrzeby c.o., c.w.u., c.t. 2 kotłygazowe o mocy 100kW, 1 kocioł o mocy 85kW. 13) Rozbiórka elementów konstrukcji, rozebranie imontaż balustrady pochylni mocowanej do ściany, demontaż i montaż istniejących obróbek dachu,rozbiórka i montaż rynien. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty budowlanetowarzyszące - niezbędne do wykonania prawidłowej termomodernizacji budynków. Wszystkie pracemają na celu uzyskanie parametrów zgodnych z WT 2021. 5. Roboty budowlane będą realizowane nafunkcjonującym obiekcie, w związku z czym wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłościfunkcjonowania budynków w okresie prowadzonych robót budowlanych, zaplanować prace orazwykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu. Organizacja robót musiuwzględniać zabezpieczenie prac przed użytkownikami. 6. Zadanie obejmuje również: 1)doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z zapleczembudowy, 3) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, organizacją robót budowlanych przy ciągłejpracy obiektów, zabezpieczeniem terenu budowy, 4) dokumentację powykonawczą, w tym instrukcjeeksploatacji urządzeń - 3 kpl., 5) przeprowadzenie szkolenia dla pracowników, którzy będąobsługiwać urządzenia, 6) zabezpieczenie części budynku nie objętego zakresem robót przedzniszczeniem i dewastacją wynikającą z prowadzonych robót budowlanych w tym warunkamiatmosferycznymi deszczem (zalaniem), śniegiem, wiatrem itp., 7) zapewnienie właściwegoogrzewania budynków w okresie grzewczym, tj. do dnia 30.04.2019 r. 8) zapewnienie udziałukierownictwa budowy (kierownika budowy oraz kierowników robót) w naradach koordynacyjnych,planowanych przynajmniej raz w każdym tygodniu, 9) w przypadku opóźnień w realizacjiposzczególnych zadań lub etapów (zgodnie z harmonogramem) Zamawiający może zażądać odwykonawcy szczegółowego uzasadnienia oraz opracowania programu naprawczego. 7. Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) projekt budowlany - załącznik 8 do SIWZ; 2) specyfikacjetechniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik 9 do SIWZ; 3) przedmiar robót -załącznik 10.1 i 10.2 do SIWZ; 4) audyt energetyczny - załącznik nr 11 do SIWZ; 5) pozwolenie nabudowę oraz zgłoszenie robót budowalnych - załącznik nr 12.1-12.3 do SIWZ. 8. Przedmiot umowynależy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania iodbioru robót budowlanych; 3) przedmiarami robót i charakterystyką; 4) dla warunkami pozwoleniana budowę nr AB.V.1.1119.2016 z dnia 17.10.2016 r.; 5) warunkami zgłoszenia robót budowlanych nrAB.V.6743.151.2016.SP z dnia 31.03.2016 r. oraz nr AB.V.6743.239.2016.SP z dnia 25.05.2016 r.; 6)warunkami innych decyzji administracyjnych wydanych dla niniejszych inwestycji; 7) warunkamiwynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 8) wymaganiamiwynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 9) zasadami rzetelnej wiedzytechnicznej. 9. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jestnazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost wdokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych),identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązaniarównoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jakorozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami niegorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli w dokumentach składających sięna opis przedmiotu zamówienia, opis ten jest dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacjitechnicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający -dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązaniacharakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp,Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przezZamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlanespełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronieWykonawcy. 11. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w okresie gwarancji zapewniawykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniamiokreślonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, dokumentacji rozruchowej,instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ichoptymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie, w tymnieodpłatnie będą zapewnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub producentów urządzeń wszelkiemateriały eksploatacyjne lub urządzenia, które zgodnie z ich specyfikacją muszą zostać wymienione wokresie gwarancji.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45324000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45453100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421100-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45453000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45312310-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261900-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45410000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311200-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111220-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45330000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>09331200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>09332000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315700-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315600-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315300-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315100-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45320000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39370000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>51112000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp- w przypadku wystąpienia konieczności wykonania lub możliwości powtórzenia tego samego rodzajuzamówienia, które objęte jest zamówieniem podstawowym, także po terminie zakończenia realizacjizamówienia. Przewiduje się możliwość udzielenia takich zamówień do wysokości do 20% wartościumowy brutto.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-10-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji finansowej jeżeli wykaże, żeposiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500000,00 zł(słownie: pięćset tysięcy 00/100 zł)</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. Zdolność techniczna. Zamawiający nie wyznacza szczegółowegowarunku w tym zakresie. 2. Zdolność zawodowa w zakresie doświadczenia: 1) w zakresiedoświadczenia: Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże że w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie niższej niż 500000,00 zł (pięćset tysięcy 00/100 zł) brutto polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lubremoncie budynku kubaturowego, w ramach którego wykonano roboty termomodernizacyjne (np.izolacje i docieplenie ścian, stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, termorenowacjapokrycia dachowego) na kwotę minimum 100 000,00 zł (sto tysięcy 00/100 zł). 2) w zakresiekwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:Wykonawca spełni warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej: 1) jedną osobą,która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej (lub równoważne umożliwiające pełnienietej funkcji na przedmiotowej inwestycji) i posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcjiinspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej jednej inwestycjipolegającej na termomodernizacji obiektu kubaturowego, 2) jedną osobą, która będzie pełniłafunkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej, w tym w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych i gazowych, (lub równoważne umożliwiające pełnienie tej funkcji naprzedmiotowej inwestycji), 3) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robótelektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościinstalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lubrównoważne umożliwiające pełnienie tej funkcji na przedmiotowej inwestycji).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza (procedura odwrócona) do wskazania na wezwanie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentupotwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lubinnego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Uwaga: Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów wprzypadku gdy w ofercie lub w załączniku do oferty wskaże ich dostępność w formie elektronicznejpod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. Zamawiającypobierze samodzielnie z tej baz danych niniejszy dokument.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie. W szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 13 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zakierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowaniatymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 14 do SIWZ; 3) informacji banku lubspółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przedupływem terminu składania ofert.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ileprawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone woryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20000,00 zł(dwadzieścia tysięcy 00/100 zł).</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena brutto zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Wydłużenie terminu gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy Pzp. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawyPzp, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków: 1) zmiana postanowień umowyw przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in.przewiduje się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku odtowarów i usług, 2) zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania zamówienia w związku z: a)wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególnościzaistnieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych, geologicznych, czy hydrologicznych,zaistnieniem kolizji z sieciami infrastruktury lub wystąpieniem nieprzewidzianych pracarcheologicznych, niepozwalających na wykonanie zamówienia, b) koniecznością usunięcia błędówlub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności,których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy, c) koniecznościąwykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówieniapodstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się koniecznelub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia, d) ujawnieniemniezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją podziemnychsieci, instalacji lub urządzeń obcych i koniecznością wykonania robót związanych z ichzabezpieczeniem lub usunięciem kolizji, e) zawieszeniem robót przez Zamawiającego z przyczynniezależnych od Wykonawcy, f) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lublokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, g) wystąpieniemwykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, h) zaistnieniem okoliczności będącychnastępstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w szczególności: - wprzypadku przedłużających się konsultacji społecznych, protestów mieszkańców, bądź innychpodmiotów, których dotyczy realizacja zamówienia, które mają wpływ na termin realizacji przedmiotuumowy, - niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej umowy koniecznościprzesunięcia terminu przekazania terenu budowy, i) wystąpieniem niezależnych od Wykonawcyprzyczyn technologicznych wpływającymi na realizację przedmiotu zamówienia i przyjęterozwiązania technologiczne, j) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanieprzewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, k) zaistnieniem innych okolicznościniezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na termin realizacji zamówienia, l) zmianą przepisówprawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia, m)wystąpieniem nadzwyczajnych warunków pogodowych niepozwalających na wykonanie zamówieniaw terminie, n) wystąpieniem opadów atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac wterenie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i wiedzą techniczną, - pod warunkiem wyrażeniazgody przez Zamawiającego; termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czas trwaniaokoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy (w tym o okres niezbędny doprzywrócenia warunków umożliwiających właściwą i zgodną ze sztuką techniczną realizację prac); 3)zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnieniaokoliczności uzasadniających taką zmianą, w szczególności wynikających z zasad dofinansowaniaprojektu w ramach programów zewnętrznych lub zapisów planu rzeczowo-finansowegoZamawiającego; 4) zmiana technologii wykonania danego zakresu robót określonego w dokumentacjiprojektowej pod warunkiem, iż nie spowoduje ona obniżenia jakości wykonania zamówienia,obniżenia trwałości jego przedmiotu i wzrostu kosztów jego późniejszego utrzymania oraz podwarunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; zmiana taka musi zostać spowodowanauzasadniającymi je okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, wszczególności: a) pojawieniem się na rynku materiałów, sprzętu lub urządzeń nowszej generacjipozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji robót, kosztów eksploatacji inwestycji lubumożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót, b) pojawieniem się nowszej technologii wykonaniarobót pozwalającej na skrócenie czasu realizacji robót, zmniejszenie kosztów realizacji robót lubkosztów eksploatacji inwestycji, c) zmianą przepisów prawa powodującą konieczność zrealizowaniainwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych; 5) niezależne odstron zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, m.in. Kierownika Budowy,Kierowników Robót; zmiana tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowanaprzez Zamawiającego, a kwalifikacje i doświadczenie wskazanych w zastępstwie osób muszą być conajmniej takie same, jakie były określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia (tj.zarówno w ramach określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniudotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, jak i przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofertdotyczących doświadczenia takich osób, jeżeli na gruncie postępowania tego typu kryteria zostałypostawione i oferta złożona przez Wykonawcę uzyskała w ramach takich kryteriów określoną liczbępunktów za wykazane stosowne doświadczenie danej osoby); 6) zmiana postanowień umowy wsytuacji wystąpienia zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych, niezbędnych doprawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne lubcelowe i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia; 7) zmiana trybu realizacjizamówienia w zakresie: a) rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawcawskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, b) wystąpienia konieczności zmianypodwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją dowykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczącychpodwykonawców określonych w niniejszej umowie, c) wystąpienia uzasadnionego przypadkukonieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał wofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniemzasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie, d) wystąpienia uzasadnionegoprzypadku konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, która została zastrzeżonaprzez Zamawiającego jako kluczowa część zamówienia do osobistego wykonania przez Wykonawcę,za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych wniniejszej umowie, e) wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności zmiany podmiotów, nazasobach których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówieniaspełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, żeodnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie nie mniejszym, niż wykazane zostało to na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, apodmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia, - w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przezWykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi,problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymikwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy; 8)zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacjizamówienia związane z: a) koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii, b)koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacjaprzedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, c) wystąpieniem okolicznościpowodujących, że niemożliwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w założony w opisie przedmiotuzamówienia sposób zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej, które nie były możliwe do przewidzeniaw momencie zawarcia umowy, d) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, wszczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkamiorganizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarciaumowy, e) koniecznością wpadkowej modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego (m.in.trybu i częstotliwości wystawiania faktur, zasad i terminów rozliczeń i dokonywania płatności międzystronami) oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. rodzajów i terminów dokonywaniaczynności odbiorowych), wynikającą w szczególności z zasad dofinansowania projektu w ramachprogramów zewnętrznych lub potrzeby wydatkowania środków budżetowych ujętych w planierzeczowo-finansowym Zamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czyzaistnienia innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji, f) zaistnieniemniemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okolicznościpowodujących niecelowość, zbędność, czy bezzasadność realizacji poszczególnych elementówprzedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczegoprzeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środkówpublicznych przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanychelementów przedmiotu zamówienia, g) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momenciezawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nieponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie zSIWZ; 9) porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze: a)zmianą formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b) zmianą zabezpieczenia należytegowykonania umowy w związku ze zmianą warunków realizacji umowy, c) zmianą danychidentyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony(w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadkówlosowych); 10) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli postronie Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie, o których mowa w art. 23 i 141 ustawyPzp (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią okolicznościuniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom tworzącym stronęwykonawczą, w szczególności, gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacjajednego lub kilku z tych podmiotów - w takim przypadku dopuszcza się za uprzednią zgodąZamawiającego przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe podmioty tworzące stronęwykonawczą celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych;11) zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jegospołeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jakodysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresuprzedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżeniawynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacjizasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z realizacją płatności w ramach programówzewnętrznych lub potrzebą wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowofinansowymZamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnieniem innejokoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji; 12) rozwiązania za porozumieniemstron umowy w całości lub w części wraz z dokonaniem pomiędzy stronami rozliczenia umowypoprzez wypłatę wynagrodzenia za zrealizowany zakres umowy (wraz z przeniesieniem prawautorskich do wykonanych opracowań projektowych oraz udzieleniem gwarancji i rękojmi nazrealizowany zakres umowy) i uwzględnieniu niewypłacenia wynagrodzenia za niezrealizowanyzakres umowy, w szczególności w przypadku, gdyby w toku wykonywania przedmiotu umowyokazało się, iż jego dokończenie byłoby niemożliwe, niezasadne, niecelowe lub bezprzedmiotowe zewzględów ekonomicznych, technicznych, społecznych, lub innych istotnych z punktu widzeniaWykonawcy, Zamawiającego lub interesu publicznego, w szczególności w razie stwierdzeniatechnicznej niemożliwości wykonania przedmiotu umowy, znacznego zwiększenia kosztówwykonania przedmiotu umowy, znacznego pogorszenia się sytuacji ekonomiczno-finansowejWykonawcy, ogłoszenia upadłości lub otwarcia / zarządzenia likwidacji Wykonawcy, czy teżwystąpienia innych okoliczności faktycznych, prawnych, ekonomicznych czy technicznych /technologicznych, które mogą zwiększać ryzyko nienależytego wykonania zamówienia lub wykonaniazamówienia niezasadnego, ekonomicznie niewspółmiernego, niemożliwego, czy niecelowego. 2. Wprzypadku dokonywania zmiany treści niniejszej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp, wzwiązku z zaistnieniem sytuacji (przesłanek) opisanej w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp ustala się następującezasady postępowania: 1) rozpoczęcie wykonywania ,,dodatkowych robót budowlanych"wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy (przedmiot zamówienia podstawowego)udzielanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp może nastąpić po podpisaniu przez strony aneksuzmieniającego niniejszą umowę w tym zakresie. 2) podstawą do podpisania aneksu, o którym mowa wpkt 1 powyżej będzie protokół konieczności potwierdzony przez inspektora nadzoru ze stronyZamawiającego i zatwierdzony przez strony umowy reprezentowane przez osoby uprawnione do ichreprezentacji . Protokół konieczność, o którym mowa w zdaniu pierwszym musi zawierać uzasadnieniewskazujące, że spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp. 3) Podstawądo ustalenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie ,,dodatkowych robót budowlanych"wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy (przedmiot zamówienia podstawowego)udzielanych na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2 Pzp będzie kosztorys ofertowy szczegółowyprzygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Przedmiotowy kosztorysstanowić będzie załącznik do aneksu, o którym mowa w pkt 1 powyżej. 4) Kosztorys ofertowyszczegółowy, o którym mowa w pkt 3 powyżej zostanie opracowany przez Wykonawcę w oparciu onastępujące założenia: a) Podstawą do określenia nakładów rzeczowych w kosztorysie ofertowymszczegółowym, o którym mowa w pkt 3 powyżej będą nakłady publikowane w Katalogach NakładówRzeczowych (KNR). W przypadku braku odpowiednich pozycji zastosowane będą Katalogi NormNakładów Rzeczowych (KNNR), a w przypadku braku odpowiednich pozycji w katalogach KNR iKNNR podstawą do określenia nakładów rzeczowych w przedmiotowym kosztorysie ofertowymszczegółowym będzie kalkulacja indywidualna nakładów rzeczowych Wykonawcy zatwierdzona przezZamawiającego, b) Dla określenia ceny jednostkowej robót ujętych w kosztorysie szczegółowymofertowym, o którym mowa w pkt 3 powyżej zastosowane będą średnie ceny i wskaźniki (R, M, S, Koi Z) z ostatnich publikowanych zeszytów Sekocenbud; c) dla określenia ceny materiałów i sprzętu niepublikowanych w zeszytach Sekocenbud Wykonawca przedstawi cenę opartą na danych wynikającychz przeprowadzonego przez Wykonawcę rozeznania rynku i zatwierdzoną przez Zamawiającego; d)rozliczenie ,,dodatkowych robót budowlanych" wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy(przedmiot zamówienia podstawowego) udzielanych na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2 Pzp, zostaniedokonane na podstawie ilości wykonanych i odebranych robót na podstawie kosztorysupowykonawczego (sporządzonego na podstawie książki obmiarów) według niezmiennych cenokreślonych w kosztorysie ofertowym szczegółowym, o którym mowa w pkt 3 powyżej stanowiącymzałącznik do aneksu, o którym mowa w pkt 3 powyżej. 2. Zmiany do umowy może inicjować zarównoZamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający wszczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian na któremoże wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-02-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">PL</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com