JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20190829/590385-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 590385-N-2019 z dnia 2019-08-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Puławski Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Organizacja wydarzeń Demo Day</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Platforma Startowa ,,Wschodni Akcelerator Biznesu". Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW).</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Puławski Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">36422584300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Ignacego Mościckiego </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">24-110</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Puławy</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">81 464 63 16</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">biuro@ppnt.pulawy.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ppnt.pulawy.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.ppnt.pulawy.pl. https://ppntpulawy.bip.lubelskie.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.ppnt.pulawy.pl. https://ppntpulawy.bip.lubelskie.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">nie</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">W formie papierowej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Puławski Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o., ul. I. Mościckiego 1, 24-110 Puławy</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Organizacja wydarzeń Demo Day</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.2.2.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Wykonania kompleksowej usługi na organizację wydarzenia skierowanego bezpośrednio do startupów będących w inkubacji lub bezpośrednio po zakończeniu inkubacji realizowanej w ramach projektu Platforma Startowa ,,Wschodni Akcelerator Biznesu" (nr projektu POPW.01.01.01-06-0001/18). Projekt ten współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW).Cel zamówieniaDemo Day wraz z meetup dla funduszy Venture Capital jest wydarzeniem skierowanym dla nowopowstałych spółek (startupów) które biorą udział w inkubacji platformy startowej WAB. Celem szczegółowym wydarzenia jest wyłonienie maksymalnie 6 startupów do nagrody na najlepiej przygotowany pomysł biznesowy. Nagrodą będzie wyjazd na branżową konferencję między narodową dedykowaną startupom.Organizacja wydarzenia typu Demo Day w połączeniu z meetup dla Ventures Capital o charakterze krajowym i międzynarodowym z udziałem przedstawicieli startupów, innowacyjnych przedsiębiorców, inwestorów zagranicznych i krajowych, przedstawicieli funduszy inwestycyjnych oraz autorytetów branżowych. Wydarzenie odbędzie się 8 października 2019 roku w Sali konferencyjnej Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego ul. Mościckiego 1, 24-110 Puławy 3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a)	Wykonawca zobowiązany będzie do aranżacji przestrzeni Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego przy ul. Mościckiego 1, - sala konferencyjna, sala networkingowa, hol główny Parku Wejście do budynku. (pomysł aranżacyjny będzie podlegał ocenie) Wykonawca ma możliwość wizji lokalnej na miejscu organizacji wydarzeń przed złożeniem oferty po uprzednim umówieniu się z Zamawiającym pod nr tel. 603 970 633 lub pisemnie na adres e-mail: dorota.babska@ppnt.pulawy.pl ) Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania i wykonania aranżacji Sali konferencyjnej wraz ze scenografią, w której odbywać się będą wystąpienia startupów przed publicznością, Sali networkingowej, składającej się przede wszystkim ze stolików i krzeseł ustawionych równolegle do siebie, wraz z zaproponowaniem i wykonaniem aranżacji strefy wejścia do Sal, w których będzie odbywać się wydarzenie. (sala konferencyjna na potrzeby wydarzenia znajduje się na pierwszym piętrze w segmencie A). Sala konferencyjna elementy niezbędne- scena o wymiarach 4x3m i wysokości max. 40 cm, wyłożona panelami laminowanymi w kolorze białym (mat). Boki sceny wykończone białymi matowymi panelami z tworzywa sztucznego lub kompozytu.Zabudowa horyzontu sceny powinna mieć łącznie szerokość nie mniejszą niż 4 metry i nie większą niż 4,5m i zawierać: - ekspozycję logotypu imprezy - ekran o wielkości minimum 85 cali, na którym będą wyświetlane informacje o mówcy lub/i jego firmie.- przestrzeń stanowiącą tło dla mówcy, tak by nie zasłaniał ekranu o wysokości nie mniejszej niż 300 cm od posadzki.Wykonawca umieści żywe rośliny w kompozycjach o łącznej wysokości minimum 130 cm, które będą stanowić elementy scenografii Sali konferencyjnej Zamawiający nie dopuszcza używania sztucznych kwiatów, roślin, owoców. Scenografia będzie uwzględniała ekspozycję wskazanych przez Zamawiającego logotypów, przy czym powierzchnia ekspozycyjna jednego logotypu nie może być mniejsza niż 1m x 1m. Zamawiający nie dopuszcza ekspozycji na stojakach typu rollup, potykacz, stojak. Wykonawca podświetli ściany i sufit Sali konferencyjnej w kolorze z palety RGB wskazanym przez Zamawiającego.Aranżacja Sali konferencyjnej będzie podlegać ocenie kryterium punktowego.Przestrzeń przed salą konferencyjną elementy niezbędne Wykonawca zapewni elementy izolacyjne i zaaranżuje przestrzeń korytarza przed salą konferencyjną - poziom 1 (wspólnej przestrzeni korytarza, z której korzystają inne firmy wynajmujące powietrznię w PPNT). Zamawiający dopuszcza użycie różnych elementów brandingu. Aranżacja przestrzeni korytarza przed salą konferencyjną będzie elementem oceny aranżacji sali konferencyjnej.Na potrzeby organizacji wydarzenia i aranżacji przestrzeni Zamawiający zapewnia meble i wyposażenie: Tabela nr 1. Meble i wyposażenie Wymiary i uwagi Ilość Stoły konferencyjne Stół konferencyjny na kółkach 120x70x74HStół konferencyjny na kółkach 150x70x75H	70 szt.8 szt.Stoły koktajlowe Stół okrągły - regulowana wysokość: 110-75cm średn. blatu 80 cm 15 szt.Krzesła konferencyjne klasycznez odchylanym pulpitem	70 szt.26 szt.Ekran sala networkingowa Ścianka LCD 1 szt. (9 monitorów)Telewizory LCD ruchome 7 szt. 42 cale2 szt. 55 caliRzutnik 2 szt.Mikrofon 2 szt.Stojak do mikrofonu 2 szt.Sala szkoleniowa główna budynek A wymiary	16,00m x 10,50m	Sala networkingowa budynek A wymiary 12,10m x 6,80m	Hol główny wymiary od wejścia głównego do budynku A	Ok. 56,00m x 4,37m	Korytarz wymiary od wejścia głównego do wejścia laboratorium Ok. 66,70m x 3,00m	Wykonawca zapewni aranżację holu głównego na poziomie ,,0" znajdującego się przy wejściu do segmentu A. Przestrzeń holu wizualnie musi być dopasowana do aranżacji przestrzeni sali konferencyjnej. Wykonawca zaaranżuje całą przestrzeń hallu głównego na prawo od recepcji głównej aż do drzwi ewakuacyjnych w tej samej stylistyce, co salę konferencyjną. Do aranżacji Wykonawca użyje żywych roślin w kompozycjach o wysokości min. 130 cm. Łączna długość kompozycji na całej przestrzeni hallu głównego to minimum 15m bieżących. Wykonawca uwzględni w hollu głównym przestrzeń do rozmów biznesowych dla co najmniej 16 osób. Wykonawca zapewni w holu ekspozycję logotypów wskazanych przez Zamawiającego, przy czym powierzchnia ekspozycji jednego logotypu nie może być mniejsza niż 5m2. Zamawiający nie dopuszcza ekspozycji na stojakach typu rollup, potykacz, stojak. Wykonawca podświetli ściany hallu głównego (w części podlegającej aranżacji) w kolorze z palety RGB wskazanym przez Aranżacja przestrzeni hallu głównego będzie stanowiła element oceny.Wszystkie dekoracje i aranżacje na wszystkich przestrzeniach muszą być spójne stylistyczne, ale w poszczególnych przestrzeniach powinny się różnić wielkością i typem. Elementy niezbędne to: - kierunkowskazy dojścia do szatni, oraz kierunek wydarzeń. Od wejścia głównego segmentu A do klatki schodowej - koncepcja aranżacyjna holu będzie jednym z kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga aby koncepcja holu głównego przewidywała chodnik/dywan/ wykładzinę o min szerokości 2 m, długości nie krótszej niż 56 m, który będzie estetyczny, boki wykończone w sposób nierwący się. Kolor dywanu musi zostać dopasowany do koncepcji stylistycznej i aranżacji wydarzenia. Wykonawca zaaranżuje hol główny w sposób designerski, elegancki dopasowany do charakteru wydarzenia startupowego. b) Wykonawca zapewni obsługę multimedialną sceny wraz z oprawą multimedialną uzgodnioną z zamawiającym po podpisaniu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do stworzenia 5 sekundowej animacji w pętli. Animacja związana z logo (identyfikacja wizualna) wydarzenia możliwa do odtworzenia w różnych formatach np. Avi. AP. Będzie wyświetlana zarówno na ekranie głównym, jak również na ekranach LCD umieszczonych w budynku PPNT. Animacja musi być dopasowana i możliwa do multiplikacji. Wykonawca będzie odpowiedzialny za obsługę i sterowanie wyświetlanymi na ekranie/ekranach motywami graficznymi, prezentacjami przez cały czas trwania każdego z eventów. Ekran stanowi zarówno miejsce wyświetlania prezentacji jak również stanowi element scenografii wyrażony poprzez wyświetlane dynamiczne motywy multimedialne (animacja wydarzeń, logo Wschodniego Akceleratora Biznesu, Logo PPNT, wyświetlanie planszy z logotypami partnerów platformy startowej WAB) Wykonawca zapewni niezbędną obsługę techniczną do realizacji wizji: koordynatora/ realizatora obrazu zarządzającego wszystkimi efektami multimedialnymi i dźwiękowymi.c)	Wykonawca zapewni do obsługi wydarzenia następujące urządzenia nagłośnieniowe i oświetleniowe oraz ich operatorów:- minimum 2 sztuki ruchomych głów z funkcją gobo i zoom oraz mieszaniem kolorów CMY o mocy lampy min. 1000 W, z tarczami animacji na których znajdzie się łącznie maks. 6 logotypów wskazanych przez Zamawiającego. - monitor o przekątnej minimum 85 cali podłączony do miksera wizji- monitor podglądowy dla mówcy położony na scenie - obsługa będących w posiadaniu Zamawiającego dwóch rzutników (wpięcie do miksera wizji)- 15 sztuk listew LED o mocy min. 120 W i możliwością sterowania przez DMX - 6 sztuk ruchomych głów typu ,,wash" z funkcją mieszania kolorów CMY o minimalnej mocy 700 W uznanych światowych producentów - 4 sztuki naświetlaczy architektonicznych o parametrach technicznych podobnych do Stairville Stage Flood QCL 48 lub Solar48Q- 1 reflektor typu Followspot ze statywem i operatorem- mikser wizji z czterema wyjściami HD z doświadczonym operatorem do obsługi sygnałów przesyłanych na dwa rzutniki i dwa monitory, w tym monitor podglądowy- na scenie: ekran (z wejściem HDMI) / podgląd dla mówców o wielkości odpowiedniej do wielkości sceny i odległości ekranu od panelistów. Wykonawca zapewni zabudowę ekranu podglądowego zgodnie z koncepcją sceny w kolorze białym (Zamawiający nie dopuszcza wysłonięcia ekranu materiałem). d)	Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia identyfikacji wizualnej, której ideą będzie podkreślenie charakteru wydarzeń organizowanych dla startupów. Forma identyfikacji powinna przybrać kształt/wygląd Loga, które wizualnie będzie zbieżne z księgą identyfikacji dla platform startowych (stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ) oraz swoim kształtem/kolorem/designem etc. będzie odzwierciedlać charakter Wschodniego Akceleratora Biznesu, Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego. System Identyfikacji Wizualnej powinien umożliwiać (poprzez hasło) na multiplikację. Wszelkie prawa do wykonanej grafiki loga oraz nazw (modyfikacji) po podpisaniu umowy przejdą na Zamawiającego- identyfikacja wizualna będzie poddana ocenie.e)	Wykonawca zapewni opracowanie i wykonanie brandingu oraz materiałów graficznych niezbędnych do stworzenia jednolitej wizualizacji wydarzenia Branding ściśle związany z identyfikacją wizualną oraz dopasowany kolorem/wzorem, do przedstawionej aranżacji przestrzeni. Rodzaj materiałów brandingowych do uzgodnienia z zamawiającym po podpisaniu umowy. Rodzaj i grafika brandingu podlega akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zapewni dla uczestników wskazanych przez Zmawiającego, miękkie bezbarwne etui do identyfikatorów zawieszanych na smyczy. Rozmiar etui: ­ szerokość 118 mm, wysokość 186 mm Rozmiar wkładu: ­szerokość 115 mm, wysokość 150 mm. Ilość 150 szt. Zamawiający dopuszcza inne, zbliżone parametry techniczne publikacji zgodnie z koncepcją Wykonawcy, zaakceptowaną przez Zamawiającego.f)	Wykonawca przygotuje i wykona zaproszenie w wersji elektronicznej. Grafika zaproszenia musi współgrać z aranżacją przestrzeni oraz identyfikacją wizualną stworzoną na potrzeby wydarzenia. Zaproszenie napisane w języku html, które będzie gotowe do wysłania przez Zamawiającego. Projekt zaproszenia podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. g)	Opracowanie graficzne i wydruk broszury w formie A5 składana, druk dwustronny 4x4 cyfrowy, full kolor, papier mat kreda min. Gramatura 175 g/m2, max liczba stron 10 zadruku oraz okładka. Okładka oraz zadruk musi być zgodna z Identyfikacją wizualną platform startowych (Załącznik nr 6) oraz Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji - dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r. (załącznik nr 7 do SIWZ). Treść broszury przygotowana w porozumieniu z Zamawiającym. Ilość sztuk: 150 szt. broszur. Grafika ma współgrać z zaaranżowaną przestrzenią. Projekt broszury podlega akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza inne, zbliżone parametry techniczne publikacji zgodnie z koncepcją Wykonawcy, zaakceptowaną przez Zamawiającego. Dodatkowo broszura musi być dostępna w wersji elektronicznej i możliwa do umieszczenia np. na stronie www. h)	Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego i emisji muzyki w dniu wydarzenia, która będzie tłem w miejscu ustawienia cateringu podczas przerw lunchowych lub/i kawowych. Wykonawca będzie miał obowiązek poniesienia kosztów związanych z odtworzeniem muzyki/ ZAiKS.i)	Zapewnienie foto realizacji ( min 60 zdjęć) - zdjęcia po obróbce zostaną dostarczone na przenośnej pamięci w terminie 2 dni robocze po zakończeniu eventu.j)	Wykonawca zobowiązany będzie do nagrania od 3 do 4 min filmu promocyjnego posiadającego zdjęcia z wydarzenia Demo Day wraz z Meetup dla VC oraz zaprawni ujęcia wykonanie ujęć w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Film w jakości HD w formatach możliwych do odtworzenia na stronach www (np. mp4). Materiał będzie zawierał animowaną czołówkę z logotypem imprezy oraz odpowiednim oznakowaniem wskazanym przez Zamawiającego. Film będzie zawierał ścieżkę dźwiękową z lektorem i muzyką (każdy z tych elementów zostanie uzgodniony z Zamawiającym na podstawie minimum 3 propozycji). W okresie nie dłuższym niż 10 dni od zakończenia Demo Day Wykonawca przedstawi gotowy film promocyjny. Po podpisaniu umowy Wykonawca przedstawi możliwy scenariusz do realizacji nagrania. Nagrany film promocyjny będzie podlegał akceptacji Zamawiającego. W przypadku konieczności zmiany ujęć lub wprowadzenia poprawek Wykonawca dostosuje się do zaleceń Zamawiającego. Film musi zostać zrealizowany zgodnie z normami wskazanymi w dokumencie Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 (Załącznik nr 8 do SIWZ).k)	Zapewnienie obsługi konferansjerskiej wydarzenia. Wykonawca, po podpisaniu umowy przedstawi do wyboru Zamawiającego propozycje sylwetek 3 osób do obsługi konferansjerskiej konferencji Demo Day wraz z Meetup dla VC. Konferansjer musi odznaczać się znajomością sfery funduszy unijnych, startupowej lub/i biznesowej. Strój konferansjera galowy /elegancki. l)	Wykonawca zapewni Hostessy/Hostów (2 osoby) do obsługi każdego z wydarzeń. Osoby muszą mieć doświadczenie w obsłudze konferencji i bankietów. Ubiór dla hostess/hostów galowy, elegancki. Wykonawca przedstawi celem akceptacji Zamawiającego przykładowy strój. m)	Zapewnienie osób ze strony Wykonawcy do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym w czasie trwania wydarzenia.2. Zapewnienie cateringu na 90 osób: Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego najpóźniej do 10 dni przed wydarzeniem:- całodniowa przerwa kawowa w godz. 10:00 -17:00, składająca się ze stale uzupełnianych ilości: świeżo parzonej kawy (100% arabica) i herbaty (minimum 4 rodzaje herbat w torebkach wyeksponowane w drewnianym pudełku), wyboru przekąsek słodkich (5 rodzajów) oraz słonych (5 rodzajów) w opcji wegetariańskiej i mięsnej; owoców (5 rodzajów), a także wody mineralnej (gazowana i niegazowana - minimum 0,2 l każdego rodzaju na osobę) oraz soków owocowych (3 rodzaje - minimum 0,2 l każdego rodzaju na osobę), mleka lub śmietanki do kawy, cukru (biały i brązowy), słodzika, cytryny, serwetek;Lunch w formie szwedzkiego stołu zawierającego co najmniej: - przystawkę na zimno (do wyboru 3 rodzaje, w tym wegetariańska -minimum 150g na osobę), - zupę (2 rodzaje - minimum250 ml na osobę),- danie główne na gorąco (3 rodzaje dań głównych, w tym 1 danie mięsne z wyłączeniem wieprzowiny, 1 danie rybne oraz 1 danie jarskie - w proporcjach: mięsne/rybne do jarskie, wynikających z informacji o liczbie uczestników. Dla umożliwienia uczestnikom wyboru. -ciepłe dodatki do dania głównego na gorąco (2 rodzaje do wyboru, np. ziemniaki opiekane, gotowane, ryż, warzywa gotowane, makaron itp. -minimum200 g na 1 zestaw),-surówkę lub sałatkę (do wyboru 2 rodzaje -minimum150 g na osobę). Łączna gramatura dania ciepłego (1 zestaw) powinna wynosić minimum 550 g na osobę. - desery:(3 rodzaje np. ciasta krojone, musy, kremy, - minimum150 g każdego rodzaju na osobę), Wykonawca zaaranżuje przestrzeń na organizację przerwy kawowej i lunchu, (skirtingi i/lub obrusy). Użyte nakrycia muszą być czyste, wyprasowane, nieuszkodzone oraz jednolite. Wykonawca zapewni również skirtingi na stoły koktajlowe będące w wyposażeniu stanu Zamawiającego. Wymogi dotyczące wszystkich usług cateringowych:- Wykonawca zapewni wyposażenie do organizacji cateringu: naczynia, sztućce oraz inne przedmioty niezbędne do realizacji usługi, tak aby w szczególnych przypadkach (zaginięcia, zniszczenia etc.) Wykonawca mógł w każdej chwili dany przedmiot zastąpić innym, bez szkody dla jakości świadczonej usługi; ekspresy do kawy, podgrzewacze itp. - wszystkie naczynia do posiłków powinny być szklane, porcelanowe lub ceramiczne, a sztućce metalowe. Zamawiający nie dopuszcza użycia zastawy z plastiku oraz naczyń i sztućców jednorazowych;Wykonawca będzie odpowiedzialny za rozstawienie i bieżącą wymianę naczyń, dbałość o estetykę miejsca, wytworny i elegancki sposób podawania posiłków, a także bieżące usuwanie i utylizację odpadków i śmieci w trakcie wydarzenia;- potrzeby wszystkich serwowanych posiłków Wykonawca wydrukuje karteczki/bileciki z nazwami produktu/potrawy w języku angielskim oraz umieści je na bufetach przy serwowanych posiłkach;- Wykonawca zapewnia, że wszystkie produkty nieprzetworzone takie jak kawa, herbata, sok i będą posiadały odpowiednią datę przydatności. - Wykonawca zapewni że wszystkie produkty będą bezwzględnie świeże o wysokiej jakości. - Wykonawca zapewni by podmiot przygotowujący catering posiadał decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego zatwierdzającą lub warunkowo zatwierdzającą zakład wprowadzający do obrotu i produkujący żywność lub/i uzyskał wpis do rejestru zakładów, które wprowadzają do obrotu i produkują żywność, o którym mowa w art. 62 ust.1 pkt.1-4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) - Wykonawca, najpóźniej do 10 dni przed wydarzeniem, przedstawi do akceptacji Zamawiającego propozycje menu. W przypadku uwag lub zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w terminie jednego dnia od otrzymania menu, Wykonawca uwzględni wskazane uwagi i ponownie przedłoży Zamawiającemu poprawione menu w terminie jednego dnia roboczego. Wszystkie serwowane dania muszą być oparte o produkty najwyższej jakości, spełniać najwyższe kryteria w zakresie smaku i wyglądu oraz muszą być podane w sposób elegancki i wytworny. Menu powinno uwzględniać preferencje żywieniowe uczestników (takie jak: dania jarskie, bezglutenowe i mięsne).Wymagania dotyczące obsługi kelnerskiej- doświadczenie w zakresie realizacji usług kelnerskich,- dobry stan zdrowia,-wysoki poziom kultury osobistej, punktualność, dyscyplina i obowiązkowość,- niekaralność, ukończone 18 lat,-obsługa kelnerska składająca się z kelnerów i kelnerek, będzie ubrana w jednolite uniformy tj. strój o charakterze oficjalnym, zgodny ze standardami usług cateringowych,-znajomość serwowanych potraw w celu ewentualnej prezentacji gościom.3.	Wykonawca zapewni pełen serwis sprzątający - branding, oznakowanie, aranżacja Sali konferencyjnej oraz strefy wejścia do Sali, Sali networkingowej, holu głównego, cateringu.Wykonawca odpowiedzialny będzie za pozostawienie miejsc realizacji Demo Day wraz z Meetup dla VC z przed wydarzenia. 4.	Dodatkowo, Wykonawca zapewni na wydarzenie Demo Day wraz z Meetup dla VC, które odbędzie się 8 października 2019a)	10 kg cukierków krówek w papierku z logo WAB (5 kg) oraz z logo PPNT (5kg). Cukierki maja być w formie ciągnącej, wykonane tylko z naturalnych składników, bez ulepszaczy i konserwantów (skład cukierków - śmietana z mleka, syrop glukozowy, mleko w proszku, odtłuszczone mleko, aromat). Termin do spożycia to 6 miesięcy od dnia dostarczenia zamówienia. Wykonawca daje gwarancję, że krówki będą świeże o wysokiej jakości spożycia. b)	Mobilny Juice Bar wraz z profesjonalną obsługą barmanów. Mobilny Juice bar musi być elegancki i zaaranżowany w sposób estetyczny z widoczną kompozycją owoców i warzyw. Asortyment juice baru musi wystarczyć na co najmniej 90 szt. w sumie koktaili/smoothies lub lemoniady. - świeży 100% sok pomarańczowy wyciskany na oczach gości,- koktajle owocowo warzywne - smoothies na bazie świeżych produktów,- naturalnie energetyzujące - zielone koktajle na bazie: szpinaku, jarmużu, imbiru, pietruszki, - orzeźwiające i efektownie podane lemoniady owocowe w kilkunastu wariantach smakowych.c)	Krótką trwającą do 40 min część rozrywkową dla uczestników. Część rozrywkowa będąca zwieńczeniem konkursu Demo Day będzie występem artystycznym o charakterze nowoczesnym angażującym publiczność. Występ ciekawy wzbudzający zainteresowanie będący nowatorskim rozwiązaniem rozrywki. Propozycje części rozrywkowej Wykonawca przedstawi wraz z ofertą cenową w ramach przetargu nieograniczonego. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania i działania zgodnie z zasadami wizualizacji zawartymi w obowiązującym Systemie Identyfikacji Wizualnej PARP Platformy Startowe, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz zgodnie z zasadami wizualizacji Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, dostępnymi na stronach www.parp.gov.pl i www.funduszeeuropejskie.gov.pl, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.d)	Drobne upominki dla 20 osób (przedstawiciele startupów biorących udział w konkursie) kojarzące się z tematyką spotkania oraz wystrojem przestrzeni. Zamawiający zastrzega by koszt jednego upominku nie przekraczał 50 zł. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans) - załącznik nr 8 do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">79950000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu całości lub części zakresu zamówienia podstawowego w innym terminie. Zamawiający przewiduje organizację 5 dodatkowych wydarzeń.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">1</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2019-10-08</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-10-08</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>1</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-10-08 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-10-08</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Nie dotyczy</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 75 000,00 złotych. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznych lub zawodowych jeżeli wykaże, że:1)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na kompleksowej organizacji i obsłudze wydarzeń o charakterze konferencyjnym, dla co najmniej 90 osób (w każdym wydarzeniu) obejmujących co najmniej: aranżację przestrzeni, druku materiałów konferencyjnych/ promocyjnych oraz zapewnienie cateringu; Wartość ww. usług musi opiewać na co najmniej 75 000,00 PLN netto każda.2)	dysponuje i w przypadku udzielenia zamówienia skieruje do realizacji zamówienia:a)	co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Menedżera Wydarzenia, przy czym wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w koordynowaniu realizacji co najmniej 2 wydarzeń, o charakterze konferencyjnym dla co najmniej 90 osób (w każdym wydarzeniu);b)	co najmniej 1 osobę, która będzie pełniła funkcję Zastępcy Menedżera Wydarzenia, przy czym wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w koordynowaniu realizacji co najmniej 1 wydarzenia, o charakterze konferencyjnym dla co najmniej 90 osób (w każdym wydarzeniu)</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.3. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena brutto C</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>70,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Koncepcja innowacyjnej, designerskiej aranżacji Sali konferencyjnej wraz z uwzględnieniem strefy wejścia do Sali ( A )</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Koncepcja i forma prezentacji identyfikacji wizualnej- LOGO ( L )</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Koncepcja aranżacji holu głównego znajdującego się na poziomie ,,0" ( H ) </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-09-06</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">13:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com