JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20191009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20191009/607883-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 607883-N-2019 z dnia 2019-10-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">"Organizacja i przeprowadzenie szkoleń"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Projekt Gminy Miasta Tarnowa pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej ,,Słoneczne wzgórze" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.02-12-0314/17. Biuro projektu: Tarnów, ul. Wekslarska 2, </span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">36719081000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Mickiewicza </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">33-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Tarnów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">146393034, 146393034</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">e.tutaj@zaz.tarnow.pl, m.sawczak@zaz.tarnow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://zaz.tarnow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostaka budżetowa.</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://bip.malopolska.pl/zaztarnow</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście Adres: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"; </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">33-100 Tarnów; ul. Sanguszków 28 A</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">"Organizacja i przeprowadzenie szkoleń"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZAZ/3/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">nie zastrzega</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla 60 osób - uczestników projektu pn. ,,OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakładzie Aktywności Zawodowej Słoneczne Wzgórze" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na części.Zamawiający zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy PZP dopuszcza składanie ofert częściowych.1) Część 1 - organizacja i przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla 12 osób w tym:Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin	Cel szkolenia/programKurs komputerowy z elementami pracownika obsługi biurowej /9 os./ 100 h - w tym 1 osoba niewidoma, 1 osoba mająca znaczny problem ze wzrokiem oraz 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim	Cel: przygotowanie do obsługi programów biurowych (podstawy pracy z komputerem, podstawy pracy w sieci, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne), korzystanie z Internetu, poczty elektronicznej i komputera pod systemem Windows oraz wykorzystania tych umiejętności do codziennej działalności zawodowej.Program:Organizacja i funkcjonowanie biura(organizacja pracy biurowej, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i obsługa korespondencji, prowadzenie rozmów, organizacja i obsługa spotkań)Komputer w pracy biurowej (budowa i obsługa komputera, korzystanie z usług internetowych, skanowanie, tworzenie i obróbka grafiki, redagowanie i formatowanie dokumentów, wykonywanie obliczeń, korzystanie z baz danych). Technika biurowa (urządzenia i sprzęt biurowy, urządzenia i sprzęt pomocniczy)poruszania się w sieci, przetwarzania tekstu oraz pracy w arkuszu kalkulacyjnym.Programowanie serwisów www /2 os./ 50 h	Cel: zapoznanie uczestników z zasadami projektowania stron internetowych. Ponadto kurs zakłada zdobycie przez uczestników umiejętności tworzenia statycznych oraz dynamicznych stron internetowych oraz zapoznanie się z podstawami języka HTML, CSS oraz PHP i ich zastosowaniami w praktycznych zadaniach.Program:Grafika www, obsługa programu do projektowania stron www, Obsługa klienta FTP - publikacja strony, Porządkowanie i walidacja dokumentów, Tekst, kolor, listy, rysunki, łącza, tabele, formularze, style, Osadzanie obiektów multimedialnych na stronie, czcionki, dziedziczenie, pozycjonowanieGrafik komputerowy /1 os./ 50 h	Cel: zdobycie przez uczestników wiadomości i umiejętności z zakresu grafiki komputerowej. Po ukończeniu szkolenia uczestnik: - ma uporządkowaną wiedzę z zakresu podstaw projektowania graficznego, rastrowej i wektorowej grafiki komputerowej oraz multimedialnych technik komputerowych - potrafi posługiwać się programami GIMP, CorelDraw, PhotoshopProgram:Teoretyczne podstawy grafiki komputerowej (podstawowe zagadnienia, rodzaje grafiki, kolor, modele barw, oprogramowanie dla grafiki, formaty plików, sprzęt komputerowy w grafice),Cechy grafika komputerowego, praca w zawodzie,Postawy prawne (prawo autorskie),Tworzenie i edycja obrazów rastrowych,Tworzenie i edycja obrazów wektorowych,Animacje,Tworzenie obrazów pod konkretne zastosowanie.2) Część 2 - organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu hotelarstwa i gastronomii dla 34 osób w tym:Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin	Cel szkolenia/ProgramPracownik utrzymania czystości /13 os./ 30 h - w tym 1 osoba niesłysząca	Cel: Nabycie umiejętności sprzątania w nowoczesnych systemach utrzymania czystości, poznanie środków stosowanych podczas sprzątania,poznanie technik sprzątania, poznanie obsługi maszyn i urządzeń czyszczących.Program:Wiedza podstawowa, wprowadzenieTeoria sprzątaniaChemia profesjonalna podstawyTechnologie sprzątaniaMateriałoznawstwoĆwiczenia praktycznePodstawowe przepisy BHPRecepcjonista z podstawami języka angielskiego /11 os./ 50 h	Cel: Zdobycie wiedzy i doskonalenie umiejętności obsługi gościa hotelowego, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy recepcji hotelowej, język angielski w hotelarstwieProgram:Rola i znaczenie recepcji w hoteluPrawidłowa organizacja pracy w recepcjiProfesjonalna obsługa klienta przez telefonPsychologiczne aspekty obsługi gości hotelowychEtyka w zawodziePodstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskimJęzyk angielski w obsłudze gości hotelowychWykonywanie usług kelnerskich /3 os./ 50 h	Cel: zdobycie wiedzy na temat pracy w restauracji oraz sprzedaży sugestywnej, nabycie umiejętności świadczenia usług kelnerskich podczas przyjęć okolicznościowych profesjonalna obsługa gościProgram:planowanie posiłków i układanie prostego menu, organizacja przyjęć okolicznościowych i cateringu, przygotowanie sali konsumenckiej dla gości, doradzanie i udzielanie informacji dotyczących potraw, przyjmowanie i rejestrowanie zamówienia klienta, przyjmowanie należności, rozliczanie się z pobranych potraw i napojów oraz dziennego utargu, serwowanie potraw i napojów w zakładzie gastronomicznym i na przyjęciach, obsługa gości hotelowych w restauracji i pokoju hotelowym, współpraca w grupie, zarządzanie zespołem kelnerów podczas obsługi kelnerskiej i ocena ich pracy, ocena wielkości, świeżości, dekoracji oraz estetyki potraw i napojów przed podaniem ich konsumentowiKucharz małej gastronomii /7 os./ 60 h	Cel: teoretyczne i praktyczne, profesjonalne przygotowanie uczestników szkolenia do pracy w zawodzie kucharz małej gastronomiiProgram:teoretyczne, praktyczne, językowe i informatyczne obszary kompetencji zawodowych, z uwzględnieniem następujących zagadnień: Przepisy i normy w gospodarce żywnościowej, technologia gastronomiczna, wartości energetyczne produktów, zasady zdrowego żywienia, ocena towaroznawcza produktów, potrawy garmażeryjne i ich walory smakowe i odżywcze, właściwe dobieranie surowców do produkcji potraw i napojów i oszczędne gospodarowanie nimi, sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydanie wykonanych potraw i napojów, planowanie posiłków i układanie menu w małej gastronomii, stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, sporządzanie kalkulacji potraw i napojów, obsługa kas fiskalnych, BHP w zakładach żywienia zbiorowego, kompetencje informatyczne niezbędne w zawodzie.3) Część 3 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ogrodnictwa dla 9 osób:Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin	Cel szkolenia/programOgrodnik terenów zieleni /9 os./ 30 h	Cel: nabycie przez uczestników wiadomości z zakresu projektowania i pielęgnacji terenów zieleniProgram:Wiadomości ogólne;Elementy projektowania i zakładania terenów zieleni;Analiza terenu;BHP;Zakładanie i pielęgnacja trawników, rabat kwiatowych i bylinowych;Sadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów;4) Część 4 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Siostra PCK I stopnia dla 5 osób:Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin	Cel szkolenia/programSiostra PCK I stopnia /5 os./ 60 h	Cel: Przygotowanie do wykonania zawodu Siostra PCKProgram:Podstawy prawne i etyczne, działalność PCK,Organizacja pracy opiekuna;Obserwacja chorego,Wykonywanie zabiegów,Techniki opieki,Zasady żywienia.Diety pacjentów;Zakres obowiązków siostry PCK;Zakres prac siostry PCK;Mierzenia ciśnienia, tętna, oddechu;Pierwsza pomoc;Opis wspólny dla wszystkich części zamówienia:1. Efektem szkoleń będzie nabycie kwalifikacji lub kompetencji (konkretnych efektów uczenia się uzyskiwanych w toku szkolenia) w zakresach określonych w pkt. 1-4 w zależności od określonego rodzaju szkolenia, potwierdzonych odpowiednim dokumentem (np. certyfikatem), który powinien zawierać informacje na temat uzyskanych przez uczestnika efektów uczenia się. Poprzez uzyskanie kwalifikacji należy rozumieć formalny wynik oceny i walidacji uzyskany w momencie potwierdzenia przez upoważnioną do tego instytucję, że dana osoba uzyskała efekty uczenia się spełniające określone standardy.2. Programy szkoleń powinny obejmować zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne.3. Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wymogami jakościowymi wsparcia tj.:- szkolenie dopasowane do poziomu uczestników - obowiązkowe jest zbadanie wyjściowego poziomu kompetencji rozwijanych w trakcie szkolenia i dostosowanie do nich programu szkoleniowego oraz wykorzystywanych metod;- programy szkoleniowe lub cele szkolenia powinny zawierać opis rezultatów uczenia - w taki sposób, by dostarczać uczestnikom odpowiedzi na pytanie: ,,Co będzie wiedział, rozumiał i/lub potrafił robić uczestnik, który ukończy to szkolenie?"4. Materiały szkoleniowe muszą zawierać podsumowanie treści szkolenia i odwołania do źródeł wiedzy, na której zostało ono oparte, z poszanowaniem praw autorskich.5. Podczas szkolenia wykorzystywane muszą być różnorodne, angażujące uczestników metody kształcenia oraz środki i materiały dydaktyczne, dostosowane do specyfiki i sytuacji osób uczących się. Metody te są adekwatne do deklarowanych rezultatów, treści szkolenia oraz specyfiki grupy (w tym jej wieku, wykształcenia i umiejętności).6. Dokumentacja szkoleniowa musi obejmować:a) raporty podsumowujące ocenę efektów uczenia się;b) dokumentację egzaminacyjną (wyniki testów wraz ze skalą punktową lub oceny opisowe)c) program szkolenia (z uwzględnieniem tematów zajęć, harmonogram wraz z wymiarem czasowym, metody szkoleniowe);d) dziennik zajęće) materiały szkoleniowe; f) listy obecności.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadkach niezależnych od Zamawiającego. Zastrzega sobie także prawo zwiększenia liczby uczestników szkolenia, jednak nie więcej, niż o dwie osoby z każdej części. 8. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia, o którym wyżej mowa, Zamawiającyzapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestnikówszkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy.9. W przypadku zbyt małej liczby osób do utworzenia grupy możliwe jest dołączenie uczestnika do już istniejącej grupy z poza projektu.10. Ponieważ Zamawiający skieruje do odbycia szkolenia osoby dorosłe posiadające orzeczony stopień niepełnosprawności, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić wymagania w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób, tj. dostosować sposób prowadzenia szkolenia oraz potencjał techniczny i kadrowy do skierowanych osób niepełnosprawnych.11. Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie o skierowanych osobach z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, wskazując rodzaj i stopień niepełnosprawności kierowanej osoby.12. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na zakończenie szkolenia wśród uczestnikówszkolenia ankietę oceniającą jakość i przydatność szkolenia. Wypełnione ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu szkolenia.13. Absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.Zaświadczenie i dokumenty szkoleniowe muszą być oznaczone:? znakiem Fundusze Europejskie Program Regionalny,? barwami RP wraz z nazwą ,,Rzeczpospolita Polska",? logotypem Województwa Małopolskiego,? znakiem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny,zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013z dnia 17 grudnia 2013 r. i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 821/2014 z dnia28 lipca 2014 r. ustanawiającego zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego3 i Rady (UE) nr 1303/2013 w zakresie szczegółowych uregulowań dotyczących transferuwkładów z programów i zarządzania nimi, przekazywania sprawozdań z wdrażania instrumentów finansowych, charakterystyki technicznej działań informacyjnych i komunikacyjnych w odniesieniu do operacji oraz systemu rejestracji i przechowywania danych (Dz. Urz. UE L 223 z 29.07.2014, str. 7) oraz ze szczegółowymi informacjami i przykładami, które zostały określone w ,,Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Podręcznik oraz wzory materiałów w formie elektronicznej są dostępne w serwisie internetowym IZ RPO WM www.rpo.malopolska.pl. Zestawienie znaków zawsze występuje w wersji pełnokolorowej.Wyżej wymienione dokumenty muszą posiadać informacje:? o projekcie w ramach którego prowadzone będą szkolenia: ,,OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakładzie Aktywności Zawodowej Słoneczne Wzgórze" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Numer projektu RPMP.09.01.02-12-0314/17.? dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków EuropejskiegoFunduszu Społecznego.14. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość.15. Zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dniw tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 17.00.16. Miejsce szkolenia musi znajdować się w Tarnowie.17. Program każdego szkolenia zakłada zajęcia nie dłużej niż 8 godzin dziennie. Należy przewidzieć 1 przerwę 15 minutową co 2 godziny zajęć. Jeśli zajęcia trwają powyżej 6 godzin należy przewidzieć 1 przerwę 45 minut. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: 1 przerwy kawowej (kawa, herbata, sok, woda mineralna, drobna przekąska/1 osobę) oraz w przypadku szkoleń trwających powyżej 6 godzin dziennie obiadu (zupa i drugie danie).18. Teoretyczna cześć szkolenia powinna zostać przeprowadzone z uwzględnieniem technologii informatycznych takich jak np.: rzutnik/ projektor multimedialny/ tablica interaktywna, natomiast część praktyczna musi dać uczestnikom możliwość wykonywania konkretnych czynności na wskazanym stanowisku pracy.19. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić konieczne materiały szkoleniowe.20. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wśród uczestników szkolenia ankietę oceny szkolenia</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">80500000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">35</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">dla Części 1 - 4- Wykonawca jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065, z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy oraz aktualizację na 2019 rok.- w przypadku szkoleń, w których jest to wymagane Wykonawca posiada odpowiednie akredytacje, licencje, certyfikaty.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">dla każdej Części 1 -4- dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia odpowiednimpotencjałem kadrowym, tj.:? minimum 1 osobą prowadzącą zajęcia na szkoleniu, która posiada: wykształcenie wyższe, co najmniej 2-letni staż pracy, kompetencje społeczne i metodyczne (kurs dydaktyczny lub przygotowujący do kształcenia dorosłych min. 60 godzin, lub doświadczenie w kształceniu dorosłych min.750 godzin)- dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym, tj. salą wykładową z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz dostępności sali dla osób niepełnosprawnych, wyposażoną w rzutnik/ projektor multimedialny/ tablicę interaktywną, odpowiednią ilość komputerów z właściwym oprogramowaniem (w przypadku szkoleń wymagających pracy na komputerze), sali warsztatowej odpowiednio wyposażonej do przeprowadzenia zajęć praktycznych (jeśli dotyczy).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.2.1 Dysponowanie zasobami innego podmiotu.1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych.2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mudo dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Do oferty należydołączyć oryginał zobowiązania, o którym mowa powyżej.3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności technicznelub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziałuw postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-224) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmiotyte zrealizują usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego, nie potwierdzająspełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tegopodmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie niedłuższym niż 3 dni:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lubb) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykażezdolności techniczne lub zawodowe, potwierdzające spełnianie warunków udziałuw postępowaniu.6) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów, będziedysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonaniezamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantujerzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunkówudziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.o	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak Wykonawcy występujący samodzielnie tj. przy ocenie spełnienia warunków, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.o	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu wykazania potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b) oświadczenia dotyczącego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, W celu potwierdzenia warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień, określonych w pkt 7 ppkt 2) lit a), Zamawiający dokona weryfikacji wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy. c) oświadczenia o dysponowaniu przez Wykonawcę salą warsztatową przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz odpowiednio wyposażoną do przeprowadzenia zajęć praktycznych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Do oferty należy dołączyć oryginał zobowiązania, o którym mowa powyżej. 2. W celu wykazania potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach:1) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadryprowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunkiokreślone w niniejszej specyfikacji oraz będzie posiadała wykształcenie, które nie spowodujezmniejszenia liczby punków uzyskanych przez ofertę. Informacja o zmianie musi wpłynąćdo Zamawiającego na piśmie, na co najmniej 2 dni robocze przed zaistniałą okolicznością.W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musiwpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu.2) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejscaprowadzenia szkolenia - pod warunkiem, że proponowane miejsce szkolenia będzie spełniałowarunki określone w niniejszej specyfikacji oraz będzie wyposażone w sprzęt, który niespowoduje zmniejszenia liczby punków uzyskanych przez ofertę. Informacja o zmianie musiwpłynąć do Zamawiającego na piśmie na co najmniej 2 dni robocze przed zaistniałą okolicznością.W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musiwpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu.3) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Wykonawcy, Zamawiający może zmienić terminrozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiarugodzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-10-17</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Organizacja i przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla 12 osób.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin	Cel szkolenia/programKurs komputerowy z elementami pracownika obsługi biurowej /9 os./ 100 h - w tym 1 osoba niewidoma, 1 osoba mająca znaczny problem ze wzrokiem oraz 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim	Cel: przygotowanie do obsługi programów biurowych (podstawy pracy z komputerem, podstawy pracy w sieci, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne), korzystanie z Internetu, poczty elektronicznej i komputera pod systemem Windows oraz wykorzystania tych umiejętności do codziennej działalności zawodowej.Program:Organizacja i funkcjonowanie biura(organizacja pracy biurowej, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i obsługa korespondencji, prowadzenie rozmów, organizacja i obsługa spotkań)Komputer w pracy biurowej (budowa i obsługa komputera, korzystanie z usług internetowych, skanowanie, tworzenie i obróbka grafiki, redagowanie i formatowanie dokumentów, wykonywanie obliczeń, korzystanie z baz danych). Technika biurowa (urządzenia i sprzęt biurowy, urządzenia i sprzęt pomocniczy)poruszania się w sieci, przetwarzania tekstu oraz pracy w arkuszu kalkulacyjnym.Programowanie serwisów www /2 os./ 50 h	Cel: zapoznanie uczestników z zasadami projektowania stron internetowych. Ponadto kurs zakłada zdobycie przez uczestników umiejętności tworzenia statycznych oraz dynamicznych stron internetowych oraz zapoznanie się z podstawami języka HTML, CSS oraz PHP i ich zastosowaniami w praktycznych zadaniach.Program:Grafika www, obsługa programu do projektowania stron www, Obsługa klienta FTP - publikacja strony, Porządkowanie i walidacja dokumentów, Tekst, kolor, listy, rysunki, łącza, tabele, formularze, style, Osadzanie obiektów multimedialnych na stronie, czcionki, dziedziczenie, pozycjonowanieGrafik komputerowy /1 os./ 50 h	Cel: zdobycie przez uczestników wiadomości i umiejętności z zakresu grafiki komputerowej. Po ukończeniu szkolenia uczestnik: - ma uporządkowaną wiedzę z zakresu podstaw projektowania graficznego, rastrowej i wektorowej grafiki komputerowej oraz multimedialnych technik komputerowych - potrafi posługiwać się programami GIMP, CorelDraw, PhotoshopProgram:Teoretyczne podstawy grafiki komputerowej (podstawowe zagadnienia, rodzaje grafiki, kolor, modele barw, oprogramowanie dla grafiki, formaty plików, sprzęt komputerowy w grafice),Cechy grafika komputerowego, praca w zawodzie,Postawy prawne (prawo autorskie),Tworzenie i edycja obrazów rastrowych,Tworzenie i edycja obrazów wektorowych,Animacje,Tworzenie obrazów pod konkretne zastosowanie.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80500000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 35<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin rozpoczęcia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Posiadanie znaku jakości MSUES lub podobnego przez Wykonawcę </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu hotelarstwa i gastronomii dla 34 </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin	Cel szkolenia/ProgramPracownik utrzymania czystości /13 os./ 30 h - w tym 1 osoba niesłysząca	Cel: Nabycie umiejętności sprzątania w nowoczesnych systemach utrzymania czystości, poznanie środków stosowanych podczas sprzątania,poznanie technik sprzątania, poznanie obsługi maszyn i urządzeń czyszczących.Program:Wiedza podstawowa, wprowadzenieTeoria sprzątaniaChemia profesjonalna podstawyTechnologie sprzątaniaMateriałoznawstwoĆwiczenia praktycznePodstawowe przepisy BHPRecepcjonista z podstawami języka angielskiego /11 os./ 50 h	Cel: Zdobycie wiedzy i doskonalenie umiejętności obsługi gościa hotelowego, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy recepcji hotelowej, język angielski w hotelarstwieProgram:Rola i znaczenie recepcji w hoteluPrawidłowa organizacja pracy w recepcjiProfesjonalna obsługa klienta przez telefonPsychologiczne aspekty obsługi gości hotelowychEtyka w zawodziePodstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskimJęzyk angielski w obsłudze gości hotelowychWykonywanie usług kelnerskich /3 os./ 50 h	Cel: zdobycie wiedzy na temat pracy w restauracji oraz sprzedaży sugestywnej, nabycie umiejętności świadczenia usług kelnerskich podczas przyjęć okolicznościowych profesjonalna obsługa gościProgram:planowanie posiłków i układanie prostego menu, organizacja przyjęć okolicznościowych i cateringu, przygotowanie sali konsumenckiej dla gości, doradzanie i udzielanie informacji dotyczących potraw, przyjmowanie i rejestrowanie zamówienia klienta, przyjmowanie należności, rozliczanie się z pobranych potraw i napojów oraz dziennego utargu, serwowanie potraw i napojów w zakładzie gastronomicznym i na przyjęciach, obsługa gości hotelowych w restauracji i pokoju hotelowym, współpraca w grupie, zarządzanie zespołem kelnerów podczas obsługi kelnerskiej i ocena ich pracy, ocena wielkości, świeżości, dekoracji oraz estetyki potraw i napojów przed podaniem ich konsumentowiKucharz małej gastronomii /7 os./ 60 h	Cel: teoretyczne i praktyczne, profesjonalne przygotowanie uczestników szkolenia do pracy w zawodzie kucharz małej gastronomiiProgram:teoretyczne, praktyczne, językowe i informatyczne obszary kompetencji zawodowych, z uwzględnieniem następujących zagadnień: Przepisy i normy w gospodarce żywnościowej, technologia gastronomiczna, wartości energetyczne produktów, zasady zdrowego żywienia, ocena towaroznawcza produktów, potrawy garmażeryjne i ich walory smakowe i odżywcze, właściwe dobieranie surowców do produkcji potraw i napojów i oszczędne gospodarowanie nimi, sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydanie wykonanych potraw i napojów, planowanie posiłków i układanie menu w małej gastronomii, stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, sporządzanie kalkulacji potraw i napojów, obsługa kas fiskalnych, BHP w zakładach żywienia zbiorowego, kompetencje informatyczne niezbędne w zawodzie.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80500000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 35<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin rozpoczęcia szkoleń </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Posiadanie znaku jakości MSUES lub podobnego przez Wykonawcę </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ogrodnictwa dla 9 osób</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin	Cel szkolenia/programOgrodnik terenów zieleni /9 os./ 30 h	Cel: nabycie przez uczestników wiadomości z zakresu projektowania i pielęgnacji terenów zieleniProgram:Wiadomości ogólne;Elementy projektowania i zakładania terenów zieleni;Analiza terenu;BHP;Zakładanie i pielęgnacja trawników, rabat kwiatowych i bylinowych;Sadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów;<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80500000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 35<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin rozpoczęcia szkoleń </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Posiadanie znaku jakości MSUES lub podobnego przez Wykonawcę </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Siostra PCK I stopnia dla 5 osób:</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin	Cel szkolenia/programSiostra PCK I stopnia /5 os./ 60 h	Cel: Przygotowanie do wykonania zawodu Siostra PCKProgram:Podstawy prawne i etyczne, działalność PCK,Organizacja pracy opiekuna;Obserwacja chorego,Wykonywanie zabiegów,Techniki opieki,Zasady żywienia.Diety pacjentów;Zakres obowiązków siostry PCK;Zakres prac siostry PCK;Mierzenia ciśnienia, tętna, oddechu;Pierwsza pomoc;<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80500000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 35<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin rozpoczęcia szkoleń </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Posiadanie znaku jakości MSUES lub podobnego przez Wykonawcę </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com