JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20191227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20191227/638776-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 638776-N-2019 z dnia 2019-12-27 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przeprowadzenie kursu w zakresie niezbędnym do uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Tak</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Tak</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy">„Przeprowadzenie kursu w zakresie niezbędnym do uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu”.</span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">12633300000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Bohaterów Westerplatte</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">47-200</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kędzierzyn-Koźle</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">opolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">774 061 650, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sekretariat@zegluga.edu.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">774 061 652</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.zegluga.edu.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">http://www.zegluga.edu.pl/</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">http://zegluga.szkolnybip.pl/</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://zegluga.szkolnybip.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://zegluga.szkolnybip.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony">http://zegluga.szkolnybip.pl/</span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Tak</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">sekretariat@zegluga.edu.pl</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga">www.zegluga.edu.pl oraz http://zegluga.szkolnybip.pl/</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przeprowadzenie kursu w zakresie niezbędnym do uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZSŻŚ.DG.26.27.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Tak</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">tylko jednej części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Tryb udzielenia zamówienia publicznego oraz miejsca, w których zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu 1)	Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz., 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.2) Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: •	Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). •	Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r . w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. Nr 000, poz.231), 3)	Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:•	Biuletyn Zamówień Publicznych: •	strona internetowa Zamawiającego – www.zegluga.edu.pl, http://zegluga.szkolnybip.pl/ •	tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kategorii B dla 18 uczestników- uczniów Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie-Koźlu.CPV: 80411200-0 Usługi szkół nauki jazdyMinimalne wymagania realizacji przedmiotu zamówienia:1)	Szkolenie musi być przeprowadzone w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z szczególnym uwzględnieniem poniżej zamieszczonych wymagań:1	Termin rozpoczęcia kursu:	9 dni od zawarcia umowy, nie później niż od 08.01.2020 r. Dopuszcza się organizację kursu w 4 grupach i etapowo. Warunkiem jest zatwierdzenie przez zamawiającego harmonogramu.2	Termin zakończenia kursu:	najpóźniej 31 grudnia 2020 r., po wystawieniu zaświadczenia o uczestnictwie poszczególnych kursantów w szkoleniu. 3	Ilość uczestników kursu:	18 osób4	Przedmiot szkoleniaobejmuje •	Zajęcia dydaktyczne (teoretyczne):30 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych (1 godzina zajęć dydaktycznych = 45 minut plus przerwa 15 minut)•	Zajęcia praktyczne:30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina zajęć praktycznych = 60 minut) •	zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych. 5	Miejsce szkolenia:	•	dla zajęć teoretycznych: siedziba wykonawcy lub inne miejsce spełniające wymagania na potrzeby szkolenia na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla, •	dla zajęć praktycznych : plac manewrowy oraz zwyczajowo przyjęte trasy w obrębie powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego.2)	Lista uczestników kursu zostanie dostarczona po podpisaniu umowy. 3)	Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu programu kursu w części teoretycznej i praktycznej.	4)	Cena przeprowadzonego kursu obejmuje wszelkie niezbędne koszty, związane z jego organizacją i realizacją.	5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych	zgodnie ze sporządzonym w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramem. 6)	Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i wykłady odbywały się w sposób gwarantujący dobre przygotowanie do egzaminu państwowego, ćwiczenia odbywały się w sposób tożsamy jak na egzaminie państwowym, natomiast zajęcia praktyczne były prowadzone na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym w mieście i poza miastem. 7) Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone przez wykładowców (instruktorów) posiadających odpowiednie kwalifikacje, zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne, zapewniające właściwą realizację programu kursu zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa polskiego. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-lerningu, w formie eksternistycznej itp.8)	Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.9)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ochrony danych osobowych uczestników kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.10)	Wykonawca indywidualnie ustali z uczestnikami terminy zajęć praktycznych w ramach uzgodnionych harmonogramów. 11)	Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania obecności uczniów na zajęciach teoretycznych ich podpisami na listach obecności (przygotowanych przez zamawiającego), prowadzenia dziennika zajęć teoretycznych (przygotowanego przez zamawiającego) oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi do realizacji omawianego kursu.12) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o niezgłaszaniu się któregokolwiek uczestnika kursu, przerwania odbywania kursu lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mogą wpływać na realizację kursu. 13)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie warunki do przeprowadzenia	kursu oraz niezbędny sprzęt i materiały szkoleniowe.14)	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu z należytą starannością,	zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami.15)	Wykonawca zapewni realizację zamówienia w sposób rzetelny, tak aby jak największa liczba uczestników zdała egzamin z pozytywnym rezultatem.16)	Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia po zakończeniu zajęć teoretycznych próbnego egzaminu oceniającego poziom przygotowania uczestników do egzaminu państwowego.	17) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji zamówienia zarówno w zakresie przedmiotowym jak i podmiotowym.18)	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po każdorazowym zakończeniu szkolenia dla poszczególnych grup uczestników.19)	Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy:a)	imienną listę uczestników kursu, b)	wzór listy obecności na zajęciach,c)	dziennik zajęćW terminie do 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu propozycji harmonogram zajęć w ramach kursu.Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w ciągu 9 dni kalendarzowych od podpisania umowy.W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć dla poszczególnych grup, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:a)	kopie zaświadczeń o ukończonym kursie,b)	listy wykazu uczestników, którzy ukończyli szkolenie wraz z potwierdzeniem odbioru w/w zaświadczeń, podpisanej przez uczestnikówc)	podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach teoretycznych listy obecności z każdego dnia szkolenia oraz dziennik zajęć teoretycznych,d)	protokół wyników z egzaminu próbnegoe)	ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestnikówpotwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających realizację zajęć praktycznych przez poszczególnych uczestników kursu w oparciu o w/w dokumenty po zakończonym kursie ( dla każdej grupy), zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku. 3. Oferty częścioweZamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4. Oferty wariantoweZamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Termin wykonania zamówieniaNie później niż do dnia 31 grudnia 2020r.	6. Informacja o podwykonawcachZamawiający zgodnie z art. 36 ust. 5 Ustawy Pzp, nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom, zamówienia w zakresie szkolenia teoretycznego i praktycznego kursu na prawo jazdy kategorii B.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:a)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,b)	zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;c)	pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;d)	jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.2)	Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na wymagane dokumenty i oświadczenia, które muszą złożyć wszyscy wykonawcy: a)	oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie w związku z art. 24 ust. 1 podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.b)	oraz dokumenty wymienione poniżej w pkt 10 i 11 niniejszej SIWZ.8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej PolskiejJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:1)	dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert9. Rozliczenia finansowe pomiędzy Zamawiającym a WykonawcąWszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich PLN na podstawie wystawionej faktury VAT/ rachunku. Podstawą do wystawienia faktury jest rzeczywiste wykonanie usługi oraz podpisany protokół.10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tzn:a)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniab)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówieniac)	Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia d)	Sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na zapewnienie wykonania zamówienia2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków z pkt 1 : ad a)	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.ad b)	Wykonawca wykaże, że w okresie 1 roku przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu prawa jazdy dla minimum 20 osób . Załącznik nr 4 Ponad to Wykonawca przedkłada zaświadczenie z Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego o średniej zdawalności egzaminu państwowego osób szkolonych przez Wykonawcę w okresie 1 roku poprzedzającego ubieganie się o zamówienie.ad c)	Wykonawca wykaże iż posiada co najmniej 1 samochód szkoleniowy tożsamy z pojazdami egzaminacyjnymi wykorzystywanymi na egzaminie państwowym w WORD w Opolu oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 oraz 6 do SIWZ.ad d)	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.11. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu1)	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: a)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 oraz według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.b)	Dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu prawa jazdy dla minimum 10 osób (np. referencje lub protokoły odbioru) wraz z wykazem wykonanych usług – załącznik nr 4 do SIWZ.(W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie).2)	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem:a)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ. b)	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3)	Dodatkowo do oferty należy dołączyć:a)	Wypełniony w formie oryginału druk „Formularz ofertowy” – załącznik nr 1b)	Oświadczenia wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 i 6 do niniejszej SIWZ c)	Projekt umowy zaakceptowany (zaparafowany) - załącznik nr 5 do SIWZd)	Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),e)	Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty). 4)	Wszystkie w/w dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 5)	Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6)	Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Wymagania dotyczące wadiumNie dotyczy13. Termin związania ofertąa)	Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.b)	W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.14. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się z Wykonawcami1)	W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie •	pisemnej, •	drogą elektroniczną (adres: sekretariat@zegluga.edu.pl )przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 2)	Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję elektronicznie – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania (art. 27 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych).W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniemywa, że pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. 3)	Wykonawca może zwrócić się (pisemnie, e-mailem) do Zamawiającego o przekazanie SIWZ. We wniosku należy podać: •	nazwę i adres Wykonawcy, •	nr telefonu i faksu, e-mail•	imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów z Zamawiającym w sprawach dotyczących niniejszego postępowania,•	znak postępowania: ZSŻŚ.DG.26.27.2019 4)	SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego – Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej ul.Bohaterów Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle w sekretariacie szkoły w godzinach urzędowania Zamawiającego lub otrzymać drogą elektroniczną zgłaszając zapotrzebowanie na adres: sekretariat@zegluga.edu.pl5) Wykonawca może zwracać się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jednocześnie Zamawiający prosi o przesyłanie treści pytań również w wersji elektronicznej na adres: sekretariat@zegluga.edu.pl6)	W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego – www.zegluga.edu.pl a także w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7)	Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny będzie do¬datko¬wy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców na stronie internetowej.8)	Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami : 1.	Justyna Szynal tel./fax (77) 4061650 , e-mail: jszynal@zegluga.edu.pl 2.	Grzegorz Nadolski , e-mail: gnadolski@zegluga.edu.pl </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">80411200-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2020-01-10</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">1	Termin rozpoczęcia kursu:	9 dni od zawarcia umowy, nie później niż od 08.01.2020 r. Dopuszcza się organizację kursu w 4 grupach i etapowo. Warunkiem jest zatwierdzenie przez zamawiającego harmonogramu.2	Termin zakończenia kursu:	najpóźniej 31 grudnia 2020 r., po wystawieniu zaświadczenia o uczestnictwie poszczególnych kursantów w szkoleniu. 3	Ilość uczestników kursu:	18 osób4	Przedmiot szkoleniaobejmuje •	Zajęcia dydaktyczne (teoretyczne):30 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych (1 godzina zajęć dydaktycznych = 45 minut plus przerwa 15 minut)•	Zajęcia praktyczne:30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina zajęć praktycznych = 60 minut) •	zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych. 5	Miejsce szkolenia:	•	dla zajęć teoretycznych: siedziba wykonawcy lub inne miejsce spełniające wymagania na potrzeby szkolenia na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla, •	dla zajęć praktycznych : plac manewrowy oraz zwyczajowo przyjęte trasy w obrębie powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego.2)	Lista uczestników kursu zostanie dostarczona po podpisaniu umowy. 3)	Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu programu kursu w części teoretycznej i praktycznej.	4)	Cena przeprowadzonego kursu obejmuje wszelkie niezbędne koszty, związane z jego organizacją i realizacją.	5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych	zgodnie ze sporządzonym w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramem. 6)	Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i wykłady odbywały się w sposób gwarantujący dobre przygotowanie do egzaminu państwowego, ćwiczenia odbywały się w sposób tożsamy jak na egzaminie państwowym, natomiast zajęcia praktyczne były prowadzone na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym w mieście i poza miastem. 7) Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone przez wykładowców (instruktorów) posiadających odpowiednie kwalifikacje, zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne, zapewniające właściwą realizację programu kursu zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa polskiego. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-lerningu, w formie eksternistycznej itp.8)	Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.9)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ochrony danych osobowych uczestników kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.10)	Wykonawca indywidualnie ustali z uczestnikami terminy zajęć praktycznych w ramach uzgodnionych harmonogramów. 11)	Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania obecności uczniów na zajęciach teoretycznych ich podpisami na listach obecności (przygotowanych przez zamawiającego), prowadzenia dziennika zajęć teoretycznych (przygotowanego przez zamawiającego) oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi do realizacji omawianego kursu.12) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o niezgłaszaniu się któregokolwiek uczestnika kursu, przerwania odbywania kursu lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mogą wpływać na realizację kursu. 13)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie warunki do przeprowadzenia	kursu oraz niezbędny sprzęt i materiały szkoleniowe.14)	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu z należytą starannością,	zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami.15)	Wykonawca zapewni realizację zamówienia w sposób rzetelny, tak aby jak największa liczba uczestników zdała egzamin z pozytywnym rezultatem.16)	Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia po zakończeniu zajęć teoretycznych próbnego egzaminu oceniającego poziom przygotowania uczestników do egzaminu państwowego.	17) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji zamówienia zarówno w zakresie przedmiotowym jak i podmiotowym.18)	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po każdorazowym zakończeniu szkolenia dla poszczególnych grup uczestników.19)	Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy:a)	imienną listę uczestników kursu, b)	wzór listy obecności na zajęciach,c)	dziennik zajęćW terminie do 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu propozycji harmonogram zajęć w ramach kursu.Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w ciągu 9 dni kalendarzowych od podpisania umowy.W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć dla poszczególnych grup, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:a)	kopie zaświadczeń o ukończonym kursie,b)	listy wykazu uczestników, którzy ukończyli szkolenie wraz z potwierdzeniem odbioru w/w zaświadczeń, podpisanej przez uczestnikówc)	podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach teoretycznych listy obecności z każdego dnia szkolenia oraz dziennik zajęć teoretycznych,d)	protokół wyników z egzaminu próbnegoe)	ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestnikówpotwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających realizację zajęć praktycznych przez poszczególnych uczestników kursu w oparciu o w/w dokumenty po zakończonym kursie ( dla każdej grupy), zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow">Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:a)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,b)	zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;c)	pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;d)	jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.2)	Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na wymagane dokumenty i oświadczenia, które muszą złożyć wszyscy wykonawcy: a)	oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie w związku z art. 24 ust. 1 podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.b)	oraz dokumenty wymienione poniżej w pkt 10 i 11 niniejszej SIWZ.8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej PolskiejJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:1)	dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert9. Rozliczenia finansowe pomiędzy Zamawiającym a WykonawcąWszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich PLN na podstawie wystawionej faktury VAT/ rachunku. Podstawą do wystawienia faktury jest rzeczywiste wykonanie usługi oraz podpisany protokół.Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 5 Ustawy Pzp, nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom, zamówienia w zakresie szkolenia teoretycznego i praktycznego kursu na prawo jazdy kategorii B.</span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Wykonawca przekaże Zamawiającemu:a)	kopie zaświadczeń o ukończonym kursie,b)	listy wykazu uczestników, którzy ukończyli szkolenie wraz z potwierdzeniem odbioru w/w zaświadczeń, podpisanej przez uczestnikówc)	podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach teoretycznych listy obecności z każdego dnia szkolenia oraz dziennik zajęć teoretycznych,d)	protokół wyników z egzaminu próbnegoe)	ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestnikówpotwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających realizację zajęć praktycznych przez poszczególnych uczestników kursu w oparciu o w/w dokumenty po zakończonym kursie ( dla każdej grupy), zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku.Opis sposobu przygotowania ofert1)	Opakowanie i adresowanie oferty.Ofertę należy umieścić w trwale zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie z adnotacją wskazaną poniżej:- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Adresat: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowejul. Bohaterów Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-KoźlePostępowanie publiczne o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego„Przeprowadzenie kursu w zakresie niezbędnym do uzyskanie prawa jazdy kategorii Bdla uczniów Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu”znak postępowania: ZSŻŚ.DG.26.27.2019NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 07 stycznia 2020 r. godz. 1000- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2)	Podpisy.Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:a)	osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS – rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub Pełnomocnika,b)	w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.c)	Jeśli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3)	Forma dokumentów i oświadczeń.a)	Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty składa się w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika, b)	W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę.4)	Tajemnica przedsiębiorstwa:a)	Wykonawcy może zastrzec informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli w ustawowym terminie zastrzeże , że nie mogą one być udostępnione. Zaleca się umieścić takie dokumenty na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno z adnotacją NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA RZEDSIĘBIORSTWA),b)	zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.5)	Informacje pozostałe:a)	Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,b)	Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszej SIWZ,c)	Oferta musi być sporządzona:•	w języku polskim, •	w formie pisemnej, d)	ewentualne poprawki, skreślenia lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,e)	każda zapisana strona oferty powinna być parafowana i ponumerowana kolejnymi numerami,f)	kartki oferty muszą być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane (z zastrzeżeniem, że część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty),g)	oferta powinna być opracowana zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ).6)	Zmiana / wycofanie oferty:a)	zgodnie z art. 84 ustawy Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,b)	o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert,c)	pismo należy złożyć zgodnie z opisem podanym w rozdziale 15 pkt 1 niniejszej SIWZ oznaczając odpowiednio „ZMIANA OFERTY”/„WYCOFANIE OFERTY”,d)	do pisma o wycofaniu oferty musi być załączony dokument, z którego wynika prawo osoby podpisującej informację do reprezentowania Wykonawcy.7)	Zwrot oferty bez otwieraniaOfertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci niezwłocznie wykonawcy.16. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert1)	Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zespole Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Bohaterów Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle w Sekretariacie, w terminie do dnia 07 stycznia 2020 roku, do godz. 10002)	Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Zespole Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Bohaterów Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, sekretariat dnia 07.01.2020 roku, o godz. 1015 3)	Otwarcie ofert jest jawne.4)	Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.5)	Otwierając oferty Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty a także informacje dotyczące cen. 6)	Informacje, o których mowa w pkt 4 i 5 przekazuje się niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli przy otwarciu ofert, na ich wniosek.7)	UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Załączniki do SIWZZałącznik Nr 1 Formularz ofertowyZałącznik Nr 2	Oświadczenie Wykonawcy – art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznychZałącznik Nr 3	Oświadczenie Wykonawcy – art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznychZałącznik Nr 4	Oświadczenie wykonawcy Załącznik Nr 5	Wzór umowyZałącznik Nr 6	Wykaz posiadanego potencjału</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">Załączniki do SIWZZałącznik Nr 1 Formularz ofertowyZałącznik Nr 2	Oświadczenie Wykonawcy – art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznychZałącznik Nr 3	Oświadczenie Wykonawcy – art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznychZałącznik Nr 4	Oświadczenie wykonawcy Załącznik Nr 5	Wzór umowyZałącznik Nr 6	Wykaz posiadanego potencjału</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">j.w </span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Tak</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena ofertowa </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>70,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Średnia zdawalność </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje">Opis sposobu obliczania ceny1)	Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie całego zadania, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację zadania, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z drukiem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.Zamawiający poda cenę brutto całego zamówienia i wynikającą z niej cenę dla jednego uczestnika kursu .Do obliczenia łącznej ceny oferty należy przyjąć:cenę jednostkową przemnożoną razy ilość uczestniczących w niej kursantów. 2)	Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.18. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofertKryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie :a)	najniższa cena brutto.b)	najwyższa średnia zdawalność egzaminu państwowego osób szkolonych przez Wykonawcę w okresie jednego roku poprzedzającego ubieganie się o zamówieniea)	Cena ofertowa – znaczenie 70 % 70 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)Gdzie:KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej b)	Średnia zdawalność – znaczenie 30% 30 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)Gdzie:KZ - ilość punktów przyznanych Wykonawcy Zw – najwyższa przedstawiona średnia zdawalność, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniuZOB – zdawalność przedstawiona w ofercie badanej Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.19. Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegoZamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie wcześniej niż 5 dnia od dnia przekazania Wykonawcom zawiadomienia o wyborze oferty z zastrzeżeniem art. 94 ust.2 pkt 1a oraz pkt 3 a ustawy prawo zamówień publicznych.20. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający nie przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.21. Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznegoIstotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 22. Zmiany postanowień umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 23. Inne informacje1)	Nie przewiduje się: a)	zawarcia umowy ramowej,b)	przeprowadzenia aukcji elektronicznejc)	ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,d)	udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówieniae)	udzielenia zamówień uzupełniających2)	Dodatkowe postanowienia SIWZ:a)	Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego:•	Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.•	Adres poczty elektronicznej: e-mail: sekretariat@zegluga.edu.pl•	Adres strony internetowej: www.zegluga.edu.plc)	Wysokość zwrotu kosztów postępowania: Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania. 24. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych jak też postanowień niniejszej SIWZ przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie.</span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data"></span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina"></span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data">2020-12-31</span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres"></span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com