JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20200113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20200113/502171-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 502171-N-2020 z dnia 2020-01-13 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Tak</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Podmiot</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 3, ul. Zwycięstwa 188, 75-611 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 7, ul. Piłsudskiego 44, 75-512 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 8, im. Janusza Korczaka, ul. Bałtycka 44, 75-381 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 9, im. „Bursztynek“, ul. Tuwima 1, 75-442 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 10, im. „Misia Uszatka“, ul. Rzemieślnicza 6, 75-243 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 11, ul. Łużycka 14, 75-109 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 12, ul. Lechicka 45, 75-842 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 13 „Mała Akademia”, ul. Franciszkańska 120, 75-255 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 14, ul. Wańkowicza 15, 75-445 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 15, ul. Staszica 11, 75-449 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 16, ul. Kornela Makuszyńskiego 9, 75-442 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 19, ul. Giełdowa 20,75-552 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 20, ul. Piaskowa 4, 75-621 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 21, ul. Połczyńska 55, 75-808 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 22, ul. Chałubińskiego 6, 75-581 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 23 „Stokrotka“, ul. Limanowskiego 33, 75-363 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 34, ul. Gen. Bema 9, 75-662 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 35, ul. Rodła 10, 75-361 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole nr 37, ul. Bronisława Spasowskiego 14a, 75-451 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole Integracyjne, ul. Władysława IV 143, 75-347 Koszalin</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 – 452 Koszalin</TD></TR></TABLE> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">24586500000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Jana Pawła II</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">17</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">75-452</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Koszalin</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">943 430 786</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">j.piwowarski@zoeap.koszalin.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">943 433 191</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">zoeapm.koszalin.ibip.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia">Postępowanie na rzecz Zamawiających wymienionych w Sekcji I przeprowadza wyznaczony na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), w związku z art. 31 i art. 35 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1875, 2232, z 2018 r. poz. 130) Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 – 452 Koszalin.Po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania umowy o udzielenie zamówienia podpisywane będą przez każdego Zamawiającego osobno.</span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">zoeapm.koszalin.ibip.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">zoeapm.koszalin.ibip.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 – 452 Koszalin</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">Z.O.260.001.2020.RB</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:1)	Część Nr 1 – Środki dezynfekujące,2)	Część Nr 2 – Środki czystości,3)	Część Nr 3 – Sprzęt do utrzymania czystości oraz artykuły różne.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39800000-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33631600-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39813000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39831000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39831240-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39831600-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33711900-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39224300-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39224340-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33760000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18930000-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow">-</span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">-</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">-</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">-</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">-</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">-</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Obowiązku złożenia oświadczenia nie stosuje się w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin dostawy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegającej na:1)	zmianie stawek podatku od towaru i usług.2)	wydłużeniu okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.3)	zmianie przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:a)	Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w Formularzu ofertowym;b)	producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w Formularzu ofertowym;c)	producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.4)	zmianie nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.5)	obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-01-22</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">14:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">PL</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17;2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich jest Pani Marzena Teofilak, adres e-mail: iod@zoeap.koszalin.pl, telefon: 94 34 30 786;3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawę środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy;6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)	posiada Pani/Pan:a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9)	nie przysługuje Pani/Panu:a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Środki dezynfekujące</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Alkoholowy płyn przeznaczony do higienicznej dezynfekcji rąk z pompką, skutecznie niszczący bakterie, wirusy, drożdże i pleśnie, nieuczulający, niedrażniący skóry, niewymagający spłukiwania2.	Alkoholowy płyn przeznaczony do higienicznej dezynfekcji rąk, skutecznie niszczący bakterie, wirusy, drożdże i pleśnie, nieuczulający, niedrażniący skóry, nie wymagający spłukiwania3.	Alkoholowy płyn do dezynfekcji rąk i skóry pasujący do Dozownika Merida z tworzywa ABS z przyciskiem łokciowym na jednorazowe wkłady o poj. 500 ml (głębokość - 21 cm, szerokość - 8,7 cm, wysokość - 28,5 cm) 4.	Alkoholowy płyn do dezynfekcji rąk i skóry pasujący do Dozownika Sterisol na jednorazowe wkłady o (głębokość - 21 cm, szerokość - 8,7 cm, wysokość - 28,5 cm)5.	Płyn do dezynfekcji ze spryskiwaczem skutecznie niszczący bakterie, wirusy, drożdże i pleśnie do stosowania na wszystkich powierzchniach i urządzeniach zmywalnych: krajalnice do wędlin i sera, lodówki, lady chłodnicze, frytkownice, maszynki do mielenia mięsa, blaty robocze, stoły, pojemniki, podłogi, maszyny, narzędzia, okrycia, powierzchnie i meble ze stali szlachetnej czy emaliowanej itp.6.	Płyn do dezynfekcji skutecznie niszczący bakterie, wirusy, drożdże i pleśnie do stosowania na wszystkich powierzchniach i urządzeniach zmywalnych: krajalnice do wędlin i sera, lodówki, lady chłodnicze, frytkownice, maszynki do mielenia mięsa, blatów roboczych, taśm produkcyjnych, stołów, pojemników, podłogi, maszyny, narzędzia, okrycia, powierzchnie ze stali szlachetnej czy emaliowane itp.7.	Płynny preparat dezynfekujący o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym i prątkobójczym mający zastosowanie w przemyśle spożywczym i punktach żywienia zbiorowego do dezynfekcji dużych powierzchni (typu EAU DE JAVEL AN_MA CHL lub równoważny)8.	Płynny preparat dezynfekujący o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym i prątkobójczym mający zastosowanie w przemyśle spożywczym i punktach żywienia zbiorowego do dezynfekcji dużych powierzchni9.	Niechlorowy preparat do mycia i dezynfekcji różnych powierzchni w przemyśle mleczarskim i spożywczym10.	Koncentrat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni i zabawek o kwiatowym zapachu, bez spłukiwania11.	Preparat de dezynfekcji w proszku (typu CHLORAMIN T lub równoważny)12.	Koncentrat do mycia powierzchni silnie zabrudzonych13.	Koncentrat do mycia powierzchni silnie zabrudzonych14.	Skoncentrowany, antybakteryjny, antystatyczny środek do bieżącego mycia pomieszczeń i urządzeń sanitarnych15.	Środek ze spryskiwaczem przeznaczony do czyszczenia i pielęgnacji stali szlachetnej, pielęgnacji i konserwacji powierzchni, urządzeń oraz elementów wind, poręczy i klamek wykonanych z tego materiału. Skutecznie usuwa kurz, tłusty brud oraz ślady palców16.	Preparat ze spryskiwaczem do usuwania przypaleń powstałych w piekarnikach, kuchenkach mikrofalowych, rusztach, na patelniach, rondlach, grillach i innych naczyniach emaliowanych, ceramicznych, żaroodpornych i ze stali szlachetnej17.	Alkaliczny preparat ze spryskiwaczem przeznaczony do czyszczenia pieców konwekcyjno-parowych o bardzo silnym działaniu, do usuwania brudu, zapieczonego tłuszczu oraz zadymień z różnego rodzaju powierzchni i przedmiotów odpornych na działanie alkaliów. Idealnie rozpuszcza i usuwa nawet najbardziej zapieczone resztki potraw18.	Alkaliczny preparat przeznaczony do czyszczenia pieców konwekcyjno-parowych o bardzo silnym działaniu, do usuwania brudu, zapieczonego tłuszczu oraz zadymień z różnego rodzaju powierzchni i przedmiotów odpornych na działanie alkaliów. Idealnie rozpuszcza i usuwa nawet najbardziej zapieczone resztki potraw19.	Preparat chlorowy myjący skoncentrowany do naczyń mytych automatycznie zapewniający dokładne mycie oraz usuwanie wszelkiego rodzaju zabrudzeń (także osadów z kawy i herbaty) niezależnie od twardości wody20.	Dozownik przeznaczony do preparatów myjących w opakowaniach o pojemności 500 ml z przyciskiem łokciowym. Wykonany z wytrzymałego tworzywa ABS w kolorze białym, łatwy w montażu i utrzymaniu w czystości21.	Preparat do płukania i nabłyszczania naczyń mytych maszynowo nadający się do twardej wody zapobiegający osadzaniu się kamienia wodnego, pozostawiający płukane naczynia nabłyszczone22.	Tabletki do zmywarki trzyfunkcyjne - nabłyszczanie, zmiękczanie wody i czyszczenie23.	Tabletki solne bezzapachowe do uzdatniania wody24.	Preparat do czyszczenia i odkamieniania zmywarek z możliwością użycia środka w zimnej wodzie25.	Koncentrat - środek do czyszczenia i pielęgnacji wszystkich wodoodpornych twardych i elastycznych podłóg26.	Mydło w piance 880g typu MERIDA Deli Plus Hipoalergiczne M10P lub równoważny pasujące do dozowników mydła w pianie typu DF1TN, DF1TS, DSM201, DSM202, DSP201, DMC201, DMS20127.	Mydło w piance typu GOJO LTX 1,2 l. lub równoważne pasujące do dozownika do mydła na czujnik ruchu Gojo LTX 12002<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33631600-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Środki czystości</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Preparat ze spryskiwaczem do usuwania wszelkich tłustych plam i olejowych zabrudzeń z okapów kuchennych, blatów, stołów, posadzek i ścian. Produkt dopuszczony do powierzchni mających kontakt z żywnością, dzięki czemu doskonale sprawdza się w restauracyjnych i hotelowych kuchniach narażonych na tłuste osady.2.	Antystatyczny preparat w postaci sprayu do czyszczenia i pielęgnacji wszelkich powierzchni - od zabezpieczonego drewna po szkło, czyści i nadaje świeży zapach meblom drewnianym, w okleinie drewnianej i drewnopodobnej, jak również ze skóry naturalnej i sztucznej, nie pozostawia smug i zacieków, można go stosować również do czyszczenia sprzętu elektronicznego takiego jak zestawy Hi-fi, video, telewizory, ekrany komputerów itp., zapewnia niezwykle efektywne usuwanie kurzu oraz opóźnia gromadzenie się go na czyszczonych powierzchniach3.	Mleczko w sprayu do usuwania codziennych zabrudzeń w łazience, pozostawiając błyszczące powierzchnie.4.	Uniwersalne mleczko do czyszczenia z wybielaczem, skuteczne do wszystkich rodzajów zabrudzeń, może być stosowany do powierzchni zmywalnych, usuwa nawet najbardziej oporny brud, przypalone jedzenie, osady z kamienia, rdzy i pleśni, nie rysujące powierzchni, łatwe do spłukiwania, nie pozostawiające osadu, nadające połysk, bez zapachu chloru.5.	Uniwersalne mleczko do czyszczenia, skuteczne do wszystkich rodzajów zabrudzeń, może być stosowany do powierzchni zmywalnych, usuwa nawet najbardziej oporny brud, przypalone jedzenie, osady z kamienia, rdzy i pleśni, nie rysujące powierzchni, łatwe do spłukiwania, nie pozostawiające osadu, nadające połysk, bez zapachu chloru.6.	Uniwersalny środek do usuwania plam z tkanin kolorowych, bezpieczny dla ubrań oraz pralki (odplamiacz) 7.	Wybielacz - uniwersalny środek do wybielania firan8.	Wybielacz - uniwersalny środek wybielania tkanin, bezpieczny dla ubrań oraz pralki, 9.	Uniwersalne kapsułki do prania.10.	Proszek do prania w automacie (kolor)11.	Proszek do prania w automacie (biały)12.	Płyn do płukania tkanin.13.	Płyn do usuwania plam z tkanin białych i kolorowych. Nie zawiera chloru. Może być stosowany w każdej temperaturze i do każdego rodzaju tkanin. 14.	Płyn do prania tkanin w automacie.15.	Chusteczki do prania 16.	Preparat w sprayu do mycia lodówek i kuchenek mikrofalowych rozpuszczający zabrudzenia, resztki artykułów spożywczych, tłuszcz i ślady użytkowania. Nadający higieniczną czystość17.	Preparat w sprayu do armatury, kabin prysznicowych, stali nierdzewnej usuwający kamień, rdzę i osad z mydła.18.	Płyn uniwersalny do mycia dużych gładkich powierzchni, takich jak podłogi, kafelki, skutecznie czyści brud i osady, przywraca blask czyszczonym powierzchniom, o długotrwałym zapachu, do stosowania w postaci rozcieńczonej lub skoncentrowanej19.	Żel do usuwania rdzy, kamienia, osadów naturalnych z każdej powierzchni.20.	Płyn do mycia szyb, luster i innych powierzchni szklanych, zapobiegający zaparowywaniu powierzchni mytych, ze spryskiwaczem, skutecznie usuwający kurz i brud bez polerowania, nie pozostawiający smug21.	Mleczko w sprayu do usuwania codziennych zabrudzeń w łazience, pozostawiając błyszczące powierzchnie.22.	Płyn do mycia o wysoce skoncentrowanej formule, o dobrych właściwościach myjących, z zawartością lanoliny, dokładnie rozpuszczający tłuszcz nawet w zimnej wodzie, nie pozostawia zacieków na umytych powierzchniach, nadaje połysk bez konieczności wycierania do sucha, hipoalergiczny, nie wysuszający skóry rąk, ulegający biodegradacji, 23.	Płyn do mycia naczyń o wysoce skoncentrowanej formule, o dobrych właściwościach myjących, z zawartością lanoliny, dokładnie rozpuszczający tłuszcz nawet w zimnej wodzie, nie pozostawia zacieków na umytych powierzchniach, nadaje połysk bez konieczności wycierania do sucha, hipoalergiczny, nie wysuszający skóry rąk, ulegający biodegradacji, 24.	Płyn do mycia parkietów rozcieńczany wodą 25.	Płyn do mycia muszli ustępowych, umywalek i innych ceramicznych urządzeń sanitarnych. Mający działanie bakteriobójcze i grzybobójcze, rozpuszczalny w wodzie.26.	Płyn do czyszczenia tapicerek lub dywanów27.	Płynna pasta do ochrony i nabłyszczania drewna28.	Pasta do czyszczenia29.	Płyn do mycia paneli podłogowych rozcieńczany wodą 30.	Krem do rąk zawierający alantoinę, D-pantenol i glicerynę 31.	Mydło w płynie hipoalergiczne dla dzieci naturalny PH (pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub równoważna)32.	Mydło w płynie hipoalergiczne dla dzieci naturalny PH w dozowniku (pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub równoważna)33.	Mydło antybakteryjne w płynie odpowiednie dla dzieci - zapas34.	Mydło antybakteryjne w płynie z pompką odpowiednie dla dzieci35.	Mydło toaletowe w płynie o przyjemnym zapachu, wydajne, nie wywołujące podrażnień, skutecznie myjące, odświeżające i pielęgnujące, z zawartością lanoliny, gliceryny, nie wysuszające skóry i pozostawiające na niej uczucie miękkości i delikatności - zapas36.	Mydło toaletowe z pompką w płynie o przyjemnym zapachu, wydajne, nie wywołujące podrażnień, skutecznie myjące, odświeżające i pielęgnujące, z zawartością lanoliny, gliceryny, nie wysuszające skóry i pozostawiające na niej uczucie miękkości i delikatności37.	Żel do udrożniania rur i syfonów, radzący sobie z włosami, tłuszczem, fusami i innymi zanieczyszczeniami pochodzenia organicznego, docierający do źródła zatorów nawet przez stojącą wodę,38.	Żelowe krążki do WC z aplikatorem, nanoszenie bezpośrednio na ściankę muszli klozetowej za pomocą aplikatora (aplikator zawiera 6 krążków); jeden krążek wystarcza na 100 spłukań, kompozycja zapachowa (różne zapachy), 39.	Kostka do WC w koszyczku 3 w 1 pomagająca w utrzymaniu bieżącej czystości i odświeżaniu toalety przy każdorazowym spłukaniu wody, przeznaczona do zawieszania wewnątrz muszli klozetowej, o potrójnym działaniu: czyści, zabija bakterie oraz zapobiega osadzaniu się kamienia, odświeża toaletę i pozostawia przyjemny i trwały zapach40.	Kostka do WC 3 w 1 pomagająca w utrzymaniu bieżącej czystości i odświeżaniu toalety przy każdorazowym spłukaniu wody, przeznaczona do zawieszania wewnątrz muszli klozetowej, o potrójnym działaniu: czyści, zabija bakterie oraz zapobiega osadzaniu się kamienia, odświeża toaletę i pozostawia przyjemny i trwały zapach – (zapas do koszyczka opisanego w poz. 39)41.	Kulki do WC - zawieszka pomagające w utrzymaniu bieżącej czystości i odświeżaniu toalety przy każdorazowym spłukaniu wody, przeznaczona do zawieszania wewnątrz muszli klozetowej, o potrójnym działaniu: czyści, zabija bakterie oraz zapobiega osadzaniu się kamienia, odświeża toaletę i pozostawia przyjemny i trwały zapach42.	Odświeżacz powietrza w krążku lub zawieszka, o przyjemnym zapachu, nie dławiący, do zastosowania w pomieszczeniach domowych, szkołach, utrzymuje przyjemny zapach w pomieszczeniach min. 30 dni43.	Odświeżacz powietrza w aerozolu, szybko i skutecznie odświeża powietrze w sypialniach, pokojach, kuchniach, czy łazienkach zostawiając przyjemny świeży zapach44.	odświeżacz powietrza w postaci delikatnej wodnej mgiełki, która neutralizuje nieprzyjemne zapachy, odświeża oraz nawilża powietrze, może być również stosowany na ubrania, zasłony, obicia tapicerskie, różne zapachy45.	Odświeżacz powietrza w żelu o przyjemnym zapachu, nie dławiący, do zastosowania w pomieszczeniach domowych, szkołach, utrzymuje przyjemny zapach w pomieszczeniach min. 30 dni 46.	Elektryczny odświeżacz do kontaktu (komplet)47.	Elektryczny odświeżacz do kontaktu (zapas do odświeżacza opisanego w poz. 46)48.	Zapach szyszka 40 ml – zapas do General - Fresk - Arola - Magic Interior49.	Krążki zawieszki zapachowe50.	Elektryczny odświeżacz powietrza w aerozolu51.	Zapas do elektrycznego odświeżacza powietrza w aerozolu opisanego w poz. 50<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39800000-0, 39813000-4, 39831000-6, 39831240-0, 39831300-9, 39831600-2, 33711900-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Sprzęt do utrzymania czystości oraz artykuły różne</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Widelec plastikowy2.	Nóż plastikowy3.	Łyżeczka plastikowa mała4.	Łyżka plastikowa duża5.	Mieszadełko plastikowe ok. 13 cm6.	Flaczarka/Bulionówka jednorazowa 350 ml7.	Widelce jednorazowe sztućce drewniane8.	Łyżki jednorazowe sztućce drewniane9.	Łyżeczki jednorazowe sztućce drewniane10.	Noże jednorazowe sztućce drewniane11.	Kubek jednorazowe białe do napojów 200 ml12.	Kubek jednorazowe do napojów 100 ml 13.	Kubki styropianowe do napojów ciepłych14.	kubki papierowe białe 250 ml15.	Fartuch foliowy16.	Obrus jednorazowy biały 1,2 m x 50 m (rolka)17.	Ochraniacze na buty foliowe niebieskie18.	Odkamieniacz do czajników w proszku19.	Plastikowa filiżanka do napoi gorących 180 ml 20.	Tacki papierowe małe okrągłe 18 cm21.	Tacka papierowa 13X2022.	Tacka papierowa 14x2123.	Tacka papierowa 10x1624.	Tacka papierowe 20x2525.	Tacka papierowa okrągła duża 22 cm26.	Talerz plastikowy bezdzielny 100/211 średnica 22 cm27.	Talerz plastikowy mały średnica 17 cm28.	Torebka papierowa strunowa 160x80x270 mm29.	Torebka papierowa z uchwytem 220x105x360 mm30.	Pojemniki styropianowe zamykane 20 cm x 24 cm x 5 cm31.	Pojemnik cukierniczy zamykany 900ml/860 ml32.	Woreczki do mrożenia HDPE rozmiar 27 x 4733.	Worki zrywki na rolce HDPE 22/11 x 45 34.	Woreczki śniadaniowe HDPE rozmiar 14x4x32 35.	Serwetki 33 cmx33 cm, miękkie i chłonne - różne wzory i kolory36.	Serwetki gastronomiczne białe 15cmx15 cm, ząbkowane lub proste, gładkie, miękkie i chłonne 37.	Cerata na włókninie38.	Folia do żywności, pakowania i przechowywania 45cm x 300 m39.	Papier do gotowania i pieczenia (rolka 50 m)40.	Papier do pieczenia 38 cm x 50 metrów (rolka)41.	Pochłaniacz zapachów do lodówki42.	Folia aluminiowa 30 cm x 50 m43.	Zapach do odkurzacza mix44.	Zapalarka gazowa45.	Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 120l grubość min. 30 mikronów 46.	Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 160l grubość min. 30 mikronów 47.	Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 20l grubość min. 30 mikronów 48.	Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 240l grubość min. 30 mikronów49.	Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 300l grubość min. 30 mikronów 50.	Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 35l grubość min. 30 mikronów 51.	Worek LDPE (z polietylenu) czarny rozmiar 60l grubość min. 30 mikronów 52.	Rękaw do pieczenia 30 cm x 50 m53.	Rękawice foliowe jednorazowe54.	Rękawice robocze gumowe żółte (rozmiar S,M,L)55.	Rękawice jednorazowe lateksowe, rozmiar L/M/S 56.	Rękawice nitrylowe niebieskie, (rozmiar S,M,L) 57.	Rękawice gumowe L/M/S antyalergiczne58.	Rękawice chemiczne i chemoodporne59.	Zmywaki żółte z zieloną włókniną z gąbki o zwiększonej chłonności i wytrzymałości mechanicznej60.	Zmywaki z gąbki do mycia naczyń kolorowe61.	Druciak duży ze stali nierdzewnej (50 g), nie rysujące czyszczonych powierzchni62.	Ściereczki 25 cm x 30 cm na rolce 50 szt 63.	Ścierka do mycia okien 40 x 40 cm64.	Ścierka domowa w co najmniej pięciu kolorach do usuwania zabrudzeń i kurzu na mokro65.	Ścierka kuchenna, 100 % bawełny, wymiary min 50x70 cm, temperatura prania min 40 st, różne wzory i kolory66.	Ścierka ostra, szorstka z twardego materiału67.	Ścierka podłogowa szara lub biała (60cmx80cm)68.	Ścierka uniwersalna z 100% mikrofibry o wymiarach nie mniej niż 32cmx32cm w jednym kolorze wielokrotnego użytku z możliwością prania69.	Ścierka uniwersalna z 100% z mikrowłókna o wymiarach min. 50 cm x 50cm, o działaniu elektrostatycznym, z możliwością prania w niskich temperaturach70.	Ścierka do kurzu z mikrofibry 30x3071.	Ścierka do podłogi z mikrofibry 50x6072.	Zmywak do teflonu73.	Szczoteczka do rąk i paznokci74.	Szczotka do mycia naczyń z rączką75.	Ściągaczka do mycia szyb z teleskopowym trzonkiem 70/120, dwustronna myjka , szer. 25 cm76.	ściągaczka do wody 60 cm77.	Ściągaczki do szyb78.	Szczotka do WC z ociekaczem - wolnostojąca szczotka do wc z półzabudowanym ociekaczem, materiał: plastik79.	Szczotka ryżowa do szorowania80.	Szczotka typu żelazko81.	Szczotka zamiatacz 30 cm z gwintem82.	Szczotka zamiatacz 50 cm z gwintem83.	Szufelka plastikowa ze zmiotką - włosie rozwarstwione na końcówkach, gumowe wykończenie szufelki. Szufelka z klikiem do mocowania miotełki84.	Trzonek drewniany długość nie mniej niż 180 cm 85.	Trzonek drewniany, z plastikowym gwintem o długości 120-130 cm86.	Trzonek metalowy, z plastikowym gwintem o długości 120-130 cm87.	Zmiotka na długim trzonku i szufelka - komplet.88.	Miotła naturalne włosie lub mieszanka (włosie końskie i sztuczne pet) na trzonek długość min 30cm wykonana z twardego plastiku, posiada gęste włosie89.	Miotła plastikowa na trzonek długość min. 50cm-miotła uliczna plastikowa + kij, wykonana z grubych włókien plastikowych do prac zewnętrznych, szerokość robocza: 30 cm, długość włosia: 50 cm, długość całkowita narzędzia: 190 cm, 90.	Mop obrotowy91.	Mop obrotowy - zapas92.	Zapas do mopa do Vileda Supermociosoft93.	Wiadro z wyciskaczem94.	Zapas do mopa Vileda Ultramax95.	Zapas do mopa Vileda Ultraspeed Mini96.	Zestaw wiadro + mop97.	Wiadro PCV pojemność 6 l98.	Wiadro plastikowe z wylewką 5l99.	Wiadro z wyciskaczem do mopa płaskiego100.	Wiadro z wyciskaczem o pojemności min. 12 litrów, z grubego, odpornego plastiku, z wyciskaczem do mopa 101.	Zapas do mopa biały 180g102.	Myjka do szyb z drążkiem103.	Nakładka do mopa bawełniana pętelkowa mocowanie kieszeniowe, długość nie mniej niż 50 cm104.	Nakładka do mopa z mikrofibry mocowanie taśmowe oraz kieszeniowe, długość 40 cm105.	Nakładka do mopa bawełniana, pętelkowa mocowanie taśmowe, długość 40 cm, możliwość prania w pralce106.	Mop płaski 40/13 na zapinki107.	Mop sznurkowy kentucky min 350 g.108.	Papier toaletowy typ Jumbo, biały, długość rolki min. 50 m, szerokość 9,4-10 cm, średnica max. 20 cm, gramatura min. 38 g/m2109.	Papier toaletowy biały dwuwarstwowy, do uchwytów tradycyjnych, miękki, wytrzymały, pasujący do wszystkich dostępnych na rynku uchwytów110.	Papier toaletowy biały pasujący do dozownika Katrin 12540111.	Papier toaletowy biały, gofrowany, średnica tulei 6 cm, gramatura: 36 g/m² dł. min 300 m112.	Uchwyt do papieru toaletowego - standardowy 113.	Dozownik do mydła w płynie 500 ml - mocowany do ściany114.	Stelaż plastikowy do mopów płaskich 50 cm typu klips115.	Chusteczki higieniczne białe116.	Chusteczki mokre117.	Chusteczki suche118.	Nawilżany papier toaletowy w rolce 100 listków119.	Kosz ażurowy plastikowy 16l120.	Kosz na śmieci z pedałem 16l121.	Kosz na śmieci z pedałem 6l122.	Kosz uchylny typu Clik-it 25l123.	Kosz uchylny typu Clik-it 50 l124.	Preparat na mrówki w proszku125.	Preparat zwalczający mole126.	Preparat zwalczający muchy127.	Preparat zwalczający myszy128.	Preparat zwalczający wszy oraz gnidy129.	Ręcznik papierowy biały pasujący do urządzenia Katrin-System 46005 130.	Ręcznik papierowy biały pasujący do urządzenia Katrin -System 46020 131.	Ręcznik papierowy biały pasujący do urządzenia Tork Matic 551000132.	Ręcznik papierowy z adapterem do automatycznego zasobnika, śr. 14,5 cm, dł. 137 m, 1-warstwowy, 133.	Ręcznik papierowy z adapterem do automatycznego zasobnika, śr. 19 cm, dł. 140 m, 2-warstwowy do pojemnika Merida CJB 302134.	Ręcznik papierowy biały składany w ZZ rozmiar 23x25 cm min. 200 listków, gramatura min. 38 g/m2135.	Ręcznik w rolce biały celulozowo-makulaturowy, dwuwarstwowy, niepylący długość min. 50 m, gramatura min. 40 g/m2, pakowany po 2 rolki136.	Ręcznik w rolce biały jednowarstwowy, makulaturowy śr. 20 cm, dł. 320 m <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39224300-1, 39224340-3, 33760000-5, 18930000-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com