JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20200221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20200221/515022-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 515022-N-2020 z dnia 2020-02-21 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">DOSTARCZENIE NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">12118869400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">os. Złotej Jesieni</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">31-826</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kraków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">126468502</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">asorys@rydygierkrakow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">126468930</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.szpitalrydygier.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Szpital sp. z o.o.</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.szpitalrydygier.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Forma pisemna</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, pokój 238.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">DOSTARCZENIE NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">56/ZP/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">3</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie narzędzi laparoskopowych, do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A-1C do nin. specyfikacji.2.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części to: 3.3.	Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.4.	Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do nin. specyfikacji. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">33190000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">2</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1.	W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:a)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.2.	W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, Wykonawca przedkłada:a)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.4.	Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6.	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. 2.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.3.	W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1. Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ppkt. 3, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt. IX ppkt 2.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Dokumenty składające się na ofertę:a)	Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b)	szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji) UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty Szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,c)	Podpisany i wypełniony załącznik nr 1A – 1C do SIWZ (w zależności od Pakietu),d)	dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji),e)	dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji (jeżeli dotyczy),f)	w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b),g)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej)</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>OKRES GWARANCJI</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">§ 7Postanowienia końcowe1.	Sprzedawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z niniejszą Umową, SIWZ oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (sensu largo)2.	W przypadku rozbieżności (np. interpretacyjnych) pomiędzy postanowieniami zawartymi w poszczególnych dokumentach lub rozbieżności pomiędzy dokumentami a przepisami prawa (iusdispositivum), Strony Umowy przyjmują następującą hierarchię ważności norm i dokumentów:a)	Przepisy prawa powszechnie obowiązującego (sensu largo).b)	Umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Nabywcąc)	Oferta Sprzedawcy;d)	Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.3.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 7 ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu. 4.	Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie nazwy lub numeru katalogowego Przedmiotu Umowy, przy zachowaniu jego parametrów.5.	Powyższe zmiany powinny być uprzednio, pisemnie (pod rygorem nieważności) zaakceptowane przez Nabywcę, nie mogą skutkować zwiększeniem wartości Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-02</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">JĘZYK POLSKI</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 1</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Parametry wymagane Warunek graniczny	Wartość oferowana	Zestaw narzędzi laparoskopowych1. Nożyczki monopolarne typu Metzenbaum, obrotowe,rozbieralne-4 częściowe ząbkowane, końce zakrzywione, odgięte w lewą stronę z wkładką węglową, śr. 5 mm , dł. 310 mm – 1 szt. TAK	2. Kleszczyki preparacyjne typu Maryland, monopolarne, obrotowe, rozbieralne-4 częściowe, bez blokady, śr. 5 mm, dł. 310 mm – 1 szt.	TAK	3. Kleszczyki chwytające typu Grasper, atraumatyczne, szczęki okienkowe, ząbkowane, monopolarne, obrotowe, rozbieralne-4 częściowe, z blokadą, śr. 5 mm, dł. 310 mm – 1 szt.	TAK	4. Kleszczyki chwytające typu Grasper, z dużymi zębami, z otworem w szczękach, monopolarne, obrotowe, rozbieralne-4 częściowe, wielorazowego użytku, z ergonomiczną rękojeścią z blokadą, śr. 5 mm, dł. 310 mm – 1 szt.	TAK	5. Kleszczyki chwytające 2x3 zęby, jedna szczęka ruchoma, monopolarne, obrotowe, rozbieralne-4 częściowe, z blokadą, śr. 10 mm, dł. 310 mm – 1 szt.	TAK	6. Kleszczyki jelitowe typu Dorsey, monopolarne, obrotowe, rozbieralne - 4 częściowe, szczęki długie, okienkowe, z blokadą, śr. 5 mm, dł. 310 mm – 1 szt.	TAK	7. Nożyczki bipolarne typu Metzenbaum, obrotowe, rozbieralne - 4 częściowe, końce zakrzywione, odgięte w lewą stronę, śr. 5 mm, dł. 310 mm – 1 szt.	TAK	8. Kleszczyki preparacyjne typu Maryland, okienkowe, bipolarne, obrotowe, rozbieralne - 4 częściowe, bez blokady, śr. 5 mm, dł. 310 mm – 1 szt.	TAK	9. Uchwyt do elektrod wymiennych monopolarnych, śr. 5mm, dł. 330 mm - 1 szt.	TAK	10. Monopolarna elektroda haczykowa tnąca typu L - 1 szt.	TAK	11. Urządzenie ssąco-płuczące 5mm/330mm – 1 szt.	TAK	12. Amortyzowane imadło, proste, rękojeść w osi narzędzia, z jednostopniowym mechanizmem blokującym i stałą siłą nacisku, część robocza z tzw. twardą wkładką, wyposażone w kanał do płukania, dł. 310mm, śr, 5 mm – 1 szt.	TAK	13. Amortyzowane imadło, proste, rękojeść w osi narzędzia, z jednostopniowym mechanizmem blokującym i stałą siłą nacisku, z funkcją samoczynnego ustawiania igły, część robocza z tzw. twardą wkładką, wyposażone w kanał do płukania, dł. 310 mm, śr. 5 mm - 1 szt.	TAK	14. Kaniula insuflacyjna typu Veress 120 mm – 1 szt.	TAK	15. Klipsownica pojedyncza śr. 10 mm dł. 330 mm, na klipsy średnio-duże, nierozbieralna, wyposażona w kanał do płukania, i obrotowe ramie – 1 szt.	TAK	16. Klipsy średnio-duże - 120 sztuk	TAK	17. Tuleja trokara 5/110 mm gwintowana z kurkiem – 3 szt.	TAK	18. Kolec trójgraniec trójkątny 5/110 mm – 1 szt.	TAK	19. Tuleja trokara 10/110mm gwintowana z kurkiem – 2 szt.	TAK	20. Kolec trójgraniec trójkątny 10/110 mm – 1 szt.	TAK	21. Tuleja trokara 12/110 mm gwintowana z kurkiem – 2 szt.	TAK	22. Kolec trójgraniec trójkątny 12/110 mm – 1 szt.	TAK	23. Silikonowy zawór do trokaru 5 mm, składający się z górnej uszczelki 5 mm oraz zaworu insuflacujnego nacinanego czterodrożnego – 20 szt.	TAK	24. Zawór trokaru 10/12 mm z konwersją 10/5 mm składający się z uszczelki redukcyjnej, elementu mocującego w korpusie trokaru oraz uszczelki insuflacyjnej nacinanej czterodrożnej – 4 szt.	TAK	25. Reduktor z 10/12 mm na 5 mm, - 5 sztuk	TAK	26. Zawór z nacięciem krzyżowym do trójgrana 10/12 mm – 20 szt.	TAK	27. Wanna do kontenera o wymiarach 590x280x190mm ± 10 mm wykonana ze stopu aluminium, wyposażona w uchwyty na tabliczki identyfikacyjne po obu stronach kontenera - 1 szt.	TAK	28. Kosz perforowany do kontenera z matą silikonową z igłami – 1 szt.	TAK	29. Pokrywa kontenera, wykonana ze stopu stali – 1 szt.	TAK	30. Stojak do trokarów – 2 szt.	TAK	31. Koszyk z pokrywą na drobne elementy, wymiary zewn. 130x120x50 mm ± 10 mm	TAK	WYMAGANIA DODATKOWE DO KAŻDEGO ZESTAWU32. Instrukcja obsługi w języku polskim,	TAK	33. Okres gwarancji min. 24 miesiące od dnia popisania odbioru.	TAK	24 miesiące – 0 punktów36 miesięcy - 5 punktów38 miesięcy i więcej – 10 pkt.34. Certyfikat CE lub Deklarację Zgodności (dołączyć do oferty – do każdego narzędzia wskazać stronę w ofercie z Certyfikatem CE lub Deklaracją Zgodności)	TAK	35. Narzędzia muszą posiadać możliwość:- mycia - dezynfekcji - sterylizacji (parowa w autoklawach 1340C lub tlenkiem etylenu dla materiałów wrażliwych)	TAK	36. Narzędzia muszą mieć trwałe oznakowanie (min. logo producenta, nr katalogowy, kod kreskowy).	TAK	37. Każdy zaoferowany element specyfikacji asortymentowo-cenowej musi być przedstawiony w dołączonych do oferty oryginalnych firmowych katalogach, prospektach lub folderach (do każdej pozycji ze specyfikacji podać numer strony).	TAK	38.	`	Dostawa do 8 tygodni od daty podpisania umowy.	TAK	<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33190000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 2<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">90,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">OKRES GWARANCJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 2</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Parametry wymagane Warunek graniczny	Wartość oferowana	Zestaw nr I1. Nożyczki typu ClickLine, zakrzywione,monopolarne, śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm, - 3 szt.	TAK	2. Rurka ssąco-płucząca, z bocznymi otworami, z zaworem dwudrożnym, śr. 5 mm, d³. 36 cm – 3 szt.	TAK	3. Elektroda haczykowa, monopolarna,śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm – 2 szt.	TAK	4. Wkład kleszczy typu ClickLine, branszeokienkowe, atraumatyczne, 2 ruchome; śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm – 3 szt.	TAK	5. Uchwyt instrumentów typu ClickLine, metalowy,z zapinką hemostatyczną, obrotowy, nieizolowany – 3 szt.	TAK	6. Kleszcze typu ClickLine KELLY, długie,monopolarne, śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm, - 2 szt.	TAK	7. Imadło typu KOH bransze zakrzywione wlewo, rękojeść prosta, zapinkawyłączana, śr. 5 mm, dł. 33 cm – 1 szt.	TAK	8. Imadło typu KOH bransze zakrzywione w prawo, rękojeść prosta, zapinka wyłączana, śr. 5 mm, dł. 33 cm – 1 szt.	TAK	9. Redukcja 11 / 5 mm, nasadka na trokar – 1 szt.	TAK	10. Kleszcze chwytające typu RoBi KELLY długie, bipolarne, śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm – 2 szt.	TAK	11. Wkład kleszczy typu ClickLine; bransze zząbkami 2x4, 2 ruchome, śr. 5 mm,dł. rob. 36 cm – 2 szt.	TAK	12. Tubus typu ClickLine, metalowy,izolowany, z przyłączem typu LUER-Lock,śr. 5 mm, dł. 36 cm, - 2 szt.	TAK	13. Uchwyt instrumentów typu ClickLine,plastikowy, z zapinką hemostatyczną,obrotowy, monopolarny – 2 szt.	TAK	14. Przewód, monopolarny, wtyk 5 mm, dł. 300 cm, 10 szt.	TAK	15. Dren insuflacyjny CO2, silikonowy,nadający się do sterylizacji – 1 szt.	TAK	16. Tubus typu ClickLine, metalowy,izolowany, z przyłączem typu LUER-Lock,śr. 5 mm, dł. 36 cm – 3 szt.	TAK	17. Trokar, śr. 6 mm, dł. 10,5 cm, gwóźdźpiramidalny, zawór wielofunkcyjny, - 1 szt.	TAK	18. Trokar, śr. 11 mm, dł. 10,5 cm, gwóźdź piramidalny, zawór wielofunkcyjny, - 1 szt.	TAK	19. Kleszcze typu ClickLine, "Pazury"2x3, uchwyt metalowy, śr. 10 mm, dł. rob. 36 cm, - 1 szt.	TAK	20. Uszczelka, czarna, do trokarów 6 mm, autoklawowalna, 15 szt.	TAK	21. Uszczelka, zielona, do trokarów 11mm, autoklawowalna, 15 szt.	TAK Zestaw nr II22. Rurka ssąco-płucząca, z bocznymi otworami, z zaworem dwudrożnym, śr. 5 mm, dł. 36 cm – 1 szt.	TAK	23. Zestaw drenu płuczącego, do zastosowania zpompą będącą na wyposażeniu Zamawiającego firmy Karl Storz HAMOU ENDOMAT, do laparoskopii, wielorazowy – 1 szt. TAK	24. Kleszcze typu ClickLine, "Pazury"2x3, uchwyt metalowy, śr. 10 mm, dł. rob.36 cm, - 3 szt.	TAK	25. Kaniula trokara, śr. 6 mm, dł. 10,5 cm, bez zaworu – 2 szt.	TAK	26. Zawór wielofunkcyjny, do trokara o śr. 6 mm – 2 szt.	TAK	27. Trokar, śr. 11 mm, dł. 10,5 cm, gwóźdź piramidalny, zawór wielofunkcyjny – 2 szt.	TAK	28. Kleszcze chwytające typu RoBi KELLY, długie, bipolarne, śr. 5 mm, dł. rob. 36 cm – 1 szt.	TAK	29. Optyka HOPKINS 30°, śr. 10 mm, dł. 31 cm, autoklawowalna – 1 szt.	TAK	30. Światłowód, śr. 4,8 mm, dł. 250 cm – 1 szt.	TAK	31. Kosz druciany na 1 optykę sztywną o dł. 32-34 cm i śr. 10 mm – 1 szt.	TAK	32. Pojemnik plastikowy do sterylizacji i przechowywania optyk, perforowany, 1 szt. TAK	33. Płaszcz histeroskopowy wew. typu BETTOCCHI, rozm. 3,6 mm, kanał inst. 5 Fr. – 1 szt. TAK	34. Płaszcz histeroskopowy zew. typu BETTOCCHI, rozm. 4,2 mm – 1 szt.	TAK	35. Element pracujący resektoskopu, monopolarny, aktywny – 1 szt.	TAK	36. Kleszcze chwytające, obie bransze ruchome, okienkowe, d³. 38 cm – 1 szt.	TAK Zestaw nr III37. Optyka HOPKINS 12°, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna – 1 szt. z koszem drucianym 1 szt. TAK	38. Element pracujący resektoskopu, bipolarny, bierny - zestaw z przewodem – 1 szt.	TAK	39. Pętla tnąca, bipolarna, 24/26 Fr. – 6 szt.	TAK	40. Płaszcz resektoskopowy 26 Fr., zmechanizmem typu "Click", dziób skośny,z przyłączem typu podwójny LUER-Lock, obrotowy – 1 szt.	TAK	41. Obturator standardowy, do zastosowania zpłaszczami resektoskopu 24/26 Fr. – 1 szt.	TAK	42. Przewód bipolarny, dł. 3 m, – 1 szt.	TAK	43. Pojemnik plastikowy do sterylizacji iprzechowywania instrumentów – 1 szt.	TAK	44. Światłowód, śr. 3,5 mm, dł. 230 cm – 1 szt.	TAK	45. Zestaw drenu płuczącego, do zastosowania zpompą będącą na wyposażeniu Zamawiającego firmy Karl Storz HAMOU ENDOMAT, do laparoskopii, wielorazowy – 1 szt.	TAK	46. Optyka HOPKINS 30°, śr. 2 mm, dł. 26 cm, autoklawowalna – 1 szt., wraz z koszem drucianym 1 szt. TAK Zestaw nr IV47. Kleszcze optyczne biopsyjne, obie bransze ruchome, do zastosowania z optyką typu Hopkins – 2 szt.	TAK	48. Optyka typu HOPKINS 0°, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna – 1 szt. wraz z koszem drucianym – 1 szt. TAK	49. Optyka typu HOPKINS 30°, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna – 2 szt. wraz z koszem drucianym – 2 szt.	TAK	50. Element pracujący resektoskopu, bipolarny, aktywny - zestaw z przewodem – 3 szt.	TAK	51. Pętla tnąca, bipolarna, 24/26 Fr. – 12 szt.	TAK	52. Elektroda waporyzacyjna, kulkowatypu HALF MOON, bipolarna, 24/26 Fr. – 12 szt.	TAK	53. Światłowód, śr. 3,5 mm, dł. 230 cm – 2 szt.	TAK	54. Płaszcz resektoskopu 24Fr. dziób pochyły, z zaworem centralnym napływ/odpływ, z obturatorem – 2 szt.	TAK	55. Płaszcz cystoskopowy 22 Fr., z przyłączem typu podwójny LUER-Lock, z obturatorem – 3 szt.	TAK	56. Mechanizm odginający, z 1 kanałem, z mechanizmem zapadkowym – 2 szt.	TAK	57. Przewód monopolarny, wtyk 4 mm, dł. 300 cm – 2 szt.	TAK	58. Ureterorenoskop 9,5Fr., dł. 43 cm, kanał inst. 6Fr., okular skośny, autoklawowalny z koszem – 1 szt.	TAK	59. Kleszcze chwytające, do fragmentów kamieni, 5 Fr., dł. 60 cm, obie bransze ruchome – 1 szt.	TAK	60. Światłowód, śr. 3,5 mm, dł. 230 cm	TAK Zestaw nr V61. Morcerator do laparoskopii, śr 15 mm, gwóźdź tępy, dedykowana konsola oraz kosz druciany do mycia i dezynfekcji – komplet - 1 szt.	TAK	62. Światłowód śr. 4,8 mm dł. 250 cm – 6 szt.	TAK	63. Kosz druciany do mycia i dezynfekcji na 2 optyki o długości 30-34 cm i śr. 10 mm – 6 szt.	TAK	WYMAGANIA DODATKOWE DO KAŻDEGO ZESTAWU64. Instrukcja obsługi w języku polskim,	TAK	65. Okres gwarancji min. 24 miesiące.	TAK	24 miesiące – 0 punktów36 miesięcy - 5 punktów48 miesięcy i więcej – 10 pkt.66. Certyfikat CE lub Deklarację Zgodności (dołączyć do oferty – do każdego narzędzia wskazać stronę w ofercie z Certyfikatem CE lub Deklaracją Zgodności)	TAK	67. Narzędzia muszą posiadać możliwość:- mycia - dezynfekcji - sterylizacji (parowa w autoklawach 1340C lub tlenkiem etylenu dla materiałów wrażliwych)	TAK	68. Narzędzia muszą mieć trwałe oznakowanie (min. logo producenta, nr katalogowy, kod kreskowy).	TAK	69. Każdy zaoferowany element specyfikacji asortymentowo-cenowej musi być przedstawiony w dołączonych do oferty oryginalnych firmowych katalogach, prospektach lub folderach (do każdej pozycji ze specyfikacji podać numer strony).	TAK	70. Dostawa do 8 tygodni od daty podpisania umowy.	TAK	<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33190000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 2<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">90,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">OKRES GWARANCJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 3</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Parametry wymagane Warunek graniczny	Wartość oferowana	Zestaw laparoskopowy1. Nożyczki ostro/ostre, zakrzywione, dł. 11,5 cm - 10 szt.	TAK	2. Nożyczki typu METZENBAUM-FINO, zakrzywione, delikatne, z wkładkami "TC" dł. 145 mm - 6 szt.	TAK	3. Igłotrzymacz typu HALSEY z wkładkami "TC", dł. 13 cm - 4 szt.	TAK	4. Nożyczki do rynoplastyki, proste, ostro/ostre, dł. 10 cm, w połowie pozłacane - 1 szt.	TAK	5. Nożyczki typu JOSEPH, zakrzywione, dł. 14 cm, z wkładkami "TC" - 3 szt.	TAK	6. Kleszczyki nosowe tnące typu Blakesley bransze 450 do góry końcówki 4x3 mm dł. rob. 11cm - 3 szt.	TAK	7. Odgryzacz do zatoki czołowej zagięty 700 do góry, śr. Końcówki 3,5 mm, dł. rob, 13cm - 3 szt.	TAK	8. Kleszcze nosowe typu Blakesley szer 3,5, dł. rob. 13 cm - 3 szt.	TAK	9. Punch do zatoki klinowej, prosty śr. Końcówki 3,5 mm, dł. rob. 160 cm -3 szt.	TAK	10. Antrum typu punch, tnący wstecznie w prawo do tyłu 2,5 mm, dł. rob. 100 mm - 3 szt.	TAK	11. Antrum typu punch, tnący wstecznie w lewo do tyłu 2,5 mm, dł. rob. 100 mm - 3 szt.	TAK	12. Nożyczki nosowe, proste, bransze ząbkowane, dł. robocza 130 mm - 3 szt.	TAK	13. Kleszczyki nosowe typu STRUYCKEN, dł. robocza 11 cm - 3 szt.	TAK	14. Kleszczyki nosowe typu BLAKESLEY, proste, dł. rob. 15 cm, rozm. 1 - 2 szt.	TAK	15. Wąskie kleszczyki do zatoki czołowej, smukła wersja, dwie szczęki ruchome, wygięte 50° do góry, otwierane wertykalnie, dł. robocza 145 mm - 1 szt.	TAK	16. Wąskie kleszczyki do zatoki czołowej, smukła wersja, dwie szczęki ruchome, wygięte 50° do góry, otwierane horyzontalnie, dł. robocza 145 mm - 1 szt.	TAK	17. Kleszczyki okienkowe, skierowane do dołu, otwierane prawostronnie, dł. rob. 100 mm - 1 szt.	TAK	18. Kleszczyki okienkowe, skierowane do dołu, otwierane lewostronnie, dł. rob. 100 mm -1 szt.	TAK	19. Laryngoskop operacyjny, rozm. średni, dł. 170 mm, wym. a/b/c = 27/15/14.5 mm z możliwością zamontowania światłowodu z lewej lub prawej strony – 1 szt. wraz z światłowodem - 1 szt. i rurką do odsysania/ oddymiania - 2 szt.	TAK	20. Kleszczyki do mikrochirurgi krtani, proste, dł. 230 mm, jedna bransza otwierana, okrągłe miseczkowate 2 mm, - 1 szt.	TAK	21. Kleszczyki do mikrochirurgi krtani, proste, dł. 230 mm, typu aligator, bransze ząbkowane - 3 szt.	TAK	22. Kleszczyki do mikrochirurgi krtani, proste, dł. 230 mm, typu aligator, bransze ząbkowane trójkątne - 1 szt.	TAK	23. Mierniki protez ucha środkowego, suwak ze skalą od 0-8 mm, dł. całkowita 18 cm - 1 szt.	TAK	24. Kleszcze krtaniowe do koagulacji bipolarne dł. rob. 23 cm, bransze zagięte do góry pod kątem 450 - 1 szt.	TAK	25. Nóż do mikrochirurgi krtani, proste cięcie, dł. 23 cm - 1 szt. wraz z rączką - 1 szt.	TAK	26. Ssakówka z zaworkiem, "czarna" przystosowana do pracy z laserem, śr. 2,5 mm, dł. 230 mm - 1 szt.	TAK	27. Nóż uszny typu POLITZER, zakrzywiony, dł. 16 cm - 5 szt.	TAK	28. Nóż sierpowaty typu PLESTER, mocno zakrzywiony 1.5 x 7 mm, długość całkowita 165 mm - 3 szt.	TAK	29. Mikro-igła typu Wullstein, krótko zagięta, ostro zakończona, dł. 16,5 cm z okrągłym uchwytem - 1 szt.	TAK	30. Mikro-igła typu Wullstein, lekko zagięta, ostro zakończona, dł. 16,5 cm z okrągłym uchwytem - 1 szt.	TAK	31. Okrągły nóź typu ROSEN, zagięty 450 rozm. 2, śr. 2,3 mm, dł. 165 mm z okrągłym uchwytem - 2 szt.	TAK	32. Okrągły nóź typu ROSEN, zagięty 450 rozm. 5, śr. 1,5 mm, dł. 165 mm z okrągłym uchwytem - 2 szt.	TAK	33. Okrągły nóź typu ROSEN, zagięty 450 rozm. 7, śr. 1 mm, dł. 165 mm z okrągłym uchwytem - 2 szt.	TAK	34. Okrągły nóź typu ROSEN, zagięty 900 rozm. 3, śr. 2 mm, dł. 165 mm z okrągłym uchwytem - 2 szt.	TAK	35. Kleszczyki uszne typu Hartmann, proste, bransze miszeczkowe okrągłe śr. 1,5 mm, dł. robocza 8 cm - 2 szt.	TAK	36. Kleszczyki uszne typu Hartmann, proste, bransze miszeczkowe okrągłe śr. 2 mm, dł. robocza 8 cm - 2 szt.	TAK	37. Mikronożyczki typu Bellucci, delikatne, proste, dł. robocza 8 cm, dł. ostrza 4 mm - 2 szt.	TAK	38. Mikronożyczki typu Bellucci, delikatne, zakrzywione w lewo, długość robocza 8 cm, dł. ostrza 4 mm - 2 szt.	TAK	39. Mikronożyczki typu Bellucci, delikatne, zakrzywione w prawo, długość robocza 8 cm, dł. ostrza 4 mm - 2 szt.	TAK	40. Mikronożyczki typu Bellucci, bardzo delikatne, proste, długość robocza 8 cm, dł. ostrza 2 mm - 2 szt.	TAK	41. Kiureta typu House dwustronna, zakrzywiona, końcówki owalne 2,2 i 2,5 mm, dł. całkowita 17 cm - 2 szt.	TAK	42. Narzędzie typu Dissector FISCH, pojedynczo zakrzywiony w lewo, szer. 1 mm, dł. robocza 160 mm - 1 szt.	TAK	43. Narzędzie typu Dissector, delikatny, podwójnie zakrzywiony w lewo, szer. 1,4 mm, dł. robocza 160 mm - 2 szt.	TAK	44. Narzędzie typu Dissector, delikatny, podwójnie zakrzywiony w prawo, szer. 1,4 mm, dł. robocza 160 mm -2 szt.	TAK	45. Nóż typu PLESTER 2.3 x 3.5 mm, dł. 165 mm -1 szt.	TAK	46. Ssak stalowy typu FREIZER, śr. 2 mm, Fr. 6, dł. robocza 100 mm - 2 szt.	TAK	47. Ssak stalowy typu FREIZER śr. 2,6mm, Fr. 8, dł. robocza 100 mm - 2 szt.	TAK	48. Ssak stalowy typu FREIZER śr. 3mm, Fr. 9, dł. robocza 100 mm - 2 szt.	TAK	49. Bipolarna penseta bagnetowa do koagulacji "NON STICK", szer. szpica 2 mm, dł. 195 mm - 3 szt.	TAK	50. Bipolarna penseta bagnetowa do koagulacji ""NON STICK", szer szpica 1 mm, dł. 195 mm - 5 szt.	TAK	51. Kleszczyki nosowe typu BLAKESLEY - CASTELNUOVO koniec sztyftu zadarty do góry pod kątem 250, bransze do góry pod kątem 45⁰, szer. 3 mm. dł. robocza 13 cm, z kanałem czyszczącym - 5 szt.	TAK	52. Kleszczyki nosowe typu BLAKESLEY, zakrzywione 900, dł. rob. 15 cm, rozm. 1 - 2 szt.	TAK	53. Mikronożyczki typu Bellucci, bardzo delikatne, proste, długość robocza 8 cm, dł. ostrza 3 mm - 2 szt.	TAK	54. Okrągły nóź typu ROSEN, zagięty 450 rozm. 2, śr. 2,3 mm, dł. 165 mm z okrągłym uchwytem - 2 szt.	TAK	55. Kleszcze typu Schnidt lekko zakrzywione ząbkowane dł. 19 cm - 10 szt.	TAK	56. Klips do proksymalnego oświetlenia - 1 szt.	TAK	57. Nożyczki typu METZENBAUM zakrzywione, z wkładkami "TC" dł. 180 mm - 4 szt.	TAK	58. Imadło typu CRILE WOOD, z wkładkami "TC", dł. 150 mm - 4 szt.	TAK	59. Nożyczki typu METZENBAUM, zakrzywione, tępo/tępe, z wkładkami "TC", dł. 145 mm - 2 szt.	TAK	60. Kleszczyki nosowe typu BLAKESLEY, "through cutting", 4x3 mm zakrzywione 45° do góry, dł. 110 mm - 3 szt.	TAK	61. Kleszcze krtaniowe zakrzywione w prawo, bransza o śr. 4 mm, jedna bransza ruchoma, dł. rob. 23 cm - 1 szt.	TAK	62. Kleszcze krtaniowe zakrzywione w prawo, bransza o śr. 4 mm, jedna bransza ruchoma, dł. rob. 23 cm - 1 szt.	TAK	63. Nożyczki krtaniowe zakrzywione w lewo, dł. rob. 23 cm - 1 szt.	TAK	64. Nożyczki krtaniowe zakrzywione w prawo, dł. rob. 23 cm - 1 szt.	TAK	65. Monopolarna rurka ssąca śr. 3 mm, dł. robocza 260 mm, z zaworkiem odcinającym ssanie, podłączenie typu LUER - 1 szt.	TAK	66. Nożyczki typu FISCH do ciecia strzemiączka, ostrze 1,5 mm, zagięte w lewo, dł. rob. 8 cm - 1 szt.	TAK	67. Nożyczki typu FISCH do ciecia strzemiączka, ostrze 1,5 mm, zagięte w prawo, dł. rob. 8 cm - 1 szt.	TAK	68. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 0,7 mm - 5 szt.	TAK	69. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 0,8 mm - 5 szt.	TAK	70. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 1 mm - 5 szt.	TAK	71. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 1,2 mm - 5 szt.	TAK	72. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 1,5 mm - 5 szt.	TAK	73. Ssak typu HOUSE, zagięty, złącze typu LUER, dł. rob. 7 cm, śr. 2mm - 5 szt.	TAK	74. Kiureta typu House dwustronna, zakrzywiona, końcówki owalne 1,5 i 1,8 mm, dł. całkowita 17 cm - 2 szt.	TAK	75. Narzędzie do strzemiączka typu FISH proste, 0/3.5/4.0/4.5 mm, dł. 16 cm -1 szt.	TAK	76. Optyka szerokokątna 300 , szer. 2,7 mm dł. 140 mm, autoklawowalna - 2 szt.	TAK	77. Narzędzie typu Dissector typu FISCH, podwójnie zakrzywiony w prawo, szer. 1 mm, dł. 160 mm - 1 szt.	TAK	78. Narzędzie typu Dissector typu FISCH, podwójnie zakrzywiony w lewo, szer. 1 mm, dł. 160 mm - 1 szt.	TAK	79. Narzędzie typu Micro Pick 45° , 1,5 mm, dł. 16 cm - 1 szt.	TAK	80. Optyka szerokokątna 300 , szer. 4 mm dł. 180 mm autoklawowalna - 1 szt.	TAK	81. Narzędzie dwustronne/dwufunkcyjne, sonda z końcówką kulkową 1,75 mm i zgięciem pod kątem 19° do zatoki klinowej i elewator typu Freer o szerokości 4,5 mm. - 1 szt.	TAK	82. Nóż do chrząstki wykonany ze stali, umożliwia uzyskanie chrząstki o grubości od 0,1 do 0,7 mm, do sterylizacji, ostrza jednorazowe - 1 szt.	TAK	83. Sterylne ostrza dla noża do chrząstki, pakowane pojedynczo, 10 szt. w opakowaniu. - 1 szt.	TAK	WYMAGANIA DODATKOWE DO KAŻDEGO ZESTAWU84. Instrukcja obsługi w języku polskim,	TAK	85. Okres gwarancji min. 24 miesiące.	TAK	24 miesiące – 0 punktów36 miesięcy - 5 punktów48 miesięcy i więcej – 10 pkt.86. Certyfikat CE lub Deklarację Zgodności (dołączyć do oferty – do każdego narzędzia wskazać stronę w ofercie z Certyfikatem CE lub Deklaracją Zgodności)	TAK	87. Narzędzia muszą posiadać możliwość:- mycia - dezynfekcji - sterylizacji (parowa w autoklawach 1340C lub tlenkiem etylenu dla materiałów wrażliwych)	TAK	88. Narzędzia muszą mieć trwałe oznakowanie (min. logo producenta, nr katalogowy, kod kreskowy).	TAK	89. Każdy zaoferowany element specyfikacji asortymentowo-cenowej musi być przedstawiony w dołączonych do oferty oryginalnych firmowych katalogach, prospektach lub folderach (do każdej pozycji ze specyfikacji podać numer strony).	TAK	90. Dostawa do 8 tygodni od daty podpisania umowy.	TAK	<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33190000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 2<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">90,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">OKRES GWARANCJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com