JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20201125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20201125/615438-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 615438-N-2020 z dnia 2020-11-25 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">„SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH”</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">19295394600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Powstania Styczniowego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">81-519</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Gdynia</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">586 998 605</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dzp@ucmmit.gdynia.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">586 224 871</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.ucmmit.gdynia.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.biuletyn.abip.pl/ucmmit</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.biuletyn.abip.pl/ucmmit</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">w siedzibie Zamawiającego: Kancelaria , pokój nr 30, I piętro, w godzinach pracy od 7:30 do 15:05</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">„SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH”</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">18/UCMMiT/PN/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilość podano w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części Specyfikacji SIWZ) i będących integralną częścią SIWZ.3. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia należy wycenić w Formularzu/ach asortymentowo – cenowym/ych, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.5. W przypadku określenia przedmiotu zamówienia handlową nazwą środka danego producenta, nazwa taka jest jedynie przykładowa, a Zamawiający dopuszcza w tym zakresie materiały opatrunkowe równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazano. Przez materiały opatrunkowe równoważne Zamawiający rozumie zaoferowanie materiałów opatrunkowych gwarantujących realizację zamówienia w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie właściwości nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego.6. Z uwagi na szacunkowe określenie ilości przedmiotu zamówienia, może ulec ona zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb diagnostycznych pacjentów Zamawiającego - maksymalnie do 10%.7. Wykonawca na wszystkie zaoferowane materiały opatrunkowe musi posiadać dokumenty prawnie wymagane, na podstawie których zaoferowany materiał opatrunkowy może być wprowadzony do obrotu, na rynek i do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w Polsce.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">33141110-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1. Okres realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.2. Dostawa materiałów objętych przedmiotem zamówienia następować będzie sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ilościach zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego, zgodnie z zapisami określonymi we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.3. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć materiały w terminie zgodnym z ofertą, nie później jednak niż do 3 dni roboczych od momentu złożenia (wysłania faksem lub pocztą e mail z UCMMiT) zamówienia bieżącego/częściowego, do Apteki szpitalnej Zamawiającego.4. Zamówienie bieżące/ częściowe może być składane Wykonawcy za pomocą maila lub faksu w ilości określonej przez Zamawiającego. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY:a) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.b) Formularz asortymentowo-cenowy, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ.c) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.d) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena oferty brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym zał. 5 do siwz </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-12-03</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Ochrona danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 9B; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w jest Pan Tomasz Porębski, email: ochrona_danych@ucmmit.gdynia.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH”; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.); 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 9) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 1</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych o wysokiej przylepności i przepuszczalności dla pary wodnej, podwójny klej na części włókninowej i foliowej, klej akrylowy naniesiony w sposób nierównomierny w siateczkę-folia i ze wzorem kropek-włóknina, gwaranttujący wysoką przepuszczalność dla pary wodnej, wzmocnienie włókniną obrzeża opatrunku z 3 stron, obrzeże z drobnymi poprzecznymi nacięciami, proste wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, 2 włókninowe paski mocujące łatwo odklejalne od opatrunku i kaniuli z laminowanej mocnej rozciągliwej włókniny, laminowana metka do oznaczenia, rozmiar 6 x7 cm, przezroczyste okno, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, szybka aplikacja w 2 krokach (papier zabezpieczający i ramka),wyrób medyczny klasy IIa, niepylące, nierwące się w kierunku otwarcia opakowanie typu folia-folia z polietylenu. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm . Opakowanie x max.100 sztuka2. Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania cewników centralnych o wysokiej przylepności i przepuszczalności dla pary wodnej, podwójny klej na części włókninowej i foliowej, klej akrylowy naniesiony w siateczkę w sposób gwaranttujący wysoką przepuszczalność dla pary wodnej, wzmocnienie włókniną obrzeża opatrunku z 4 stron, ramka ułatwiająca aplikację, proste wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, włókninoy pasek mocujący z wycięciem łatwo odklejalny od opatrunku i cewnika, z mocnej rozciągliwej włokniny, metka do oznaczenia, rozmiar 10 x 12 cm, przezroczyste okno, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, wyrób medyczny klasy IIa, niepylące, nierwące się w kierunku otwarcia opakowanie typu folia-folia, z polietylenu.Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm .Opakowanie x max 50sztuka3. Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek, ramka ułatwiająca aplikację, zaokrąglone brzegi, rozmiar 10x25 cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, klej akrylowy równomiernie naniesiony na całej pwierzchni przylepnej, wyrób medyczny klasy IIa. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm Opakowanie x max. 20sztuka4. Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek, ramka ułatwiająca aplikację, zaokrąglone brzegi, rozmiar 15x20 cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, klej akrylowy równomiernie naniesiony na całej pwierzchni przylepnej, wyrób medyczny klasy IIa. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm .Opakowanie x max.10 sztuka5. Bakteriobójczy przylepny opatrunek z PU do cewników centralnych z hydrożelem zawierającym 2% glukonian chlorheksydyny o natychmiastowym działaniu po aplikacji. Przezroczysty, z wycięciem, ze wzmocnionym włókniną od spodu obrzeżem, 8,5 x 11,5 cm, 2 szerokie min. 2,5-3,5 cm aplikatory, z ramką, metką i 2 paskami mocującymi, klej akrylowy naniesiony ze wzorem siateczki dla wysokiej przepuszczalności pary wodnej, wyrób medyczny klasy III, opakowanie typu folia-folia. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm.Opakowanie x max25 sztuka6. Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z mikroporowatej włókniny, o wymiarach 2,5 cm x 9,1m z wodoodpornym równomiernie naniesionym na całej powierzchni klejem akrylowym, bez lateksu, delikatny dla skóry7. Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z mikroporowatej włókniny, o wymiarach 1,25 cm x 9,1m z wodoodpornym równomiernie naniesionym na całej powierzchni klejem akrylowym, bez lateksu, kauczu i tlenku cynku, delikatny dla skóry8. Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z mikroporowatej włókniny, o wymiarach 5 cm x 9,1m z wodoodpornym równomiernie naniesionym na całej powierzchni klejem akrylowym, bez lateksu, kauczu i tlenku cynku, delikatny dla skóry<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141110-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 2</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Gaza bawełniana, opatrunkowa, 13 nitkowa, jałowa klasa II a reguła 7, 1 m².Sterylizowana parą wodną 2. Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, niejałowe, z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze min 11,5 x19,5 klasa II a reguła 7, rozm. 5 x 5 cm a max.100 sztuka.3. Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, niejałowe z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze minimum 17 x29,5cm klasa II a reguła 7, rozm. 7,5 x 7,5 cm a max.100 sztuka.4. Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, niejałowe z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze minimum 22 x 39,5cm, klasa II a reguła 7, rozm.10 x 10 cm a max.100 sztuka.5. Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, jałowe, z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze min.12 x19,5cm, klasa II a reguła 7; rozm. 5 x 5 cm a 2 sztuka. x 25 Sterylizowane parą wodną6. Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, jałowe, z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze min.17x 29,5cm, klasa II a reguła 7; rozm. 7,5 x 7,5 cm a 2 sztuka. x 25 Sterylizowane para wodną7. Kompresy gazowe, 17 nitkowe, 8 warstwowe, jałowe, z podwijanymi brzegami z gazy o wymiarze min. 22 x 39,5cm, klasa II a , reguła 7; rozm. 10 x 10 cm a 2 sztuka. x 25 sterylizowane para wodną8. Tupfery z gazy bwełnianej 17 nitkowej, jałowe kule o średnicy 30 mm, po rozłożeniu ok. 30cm x30 cm , a'10 sztuka.9. Tupfery z gazy bwełnianej 17 nitkowej, jałowe kule o średnicy 30 mm, po rozłożeniu ok. 30cm x30 cm , a'2 sztuka.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141110-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 3</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Wata bawełniano-wiskozowa a'500g2. Wata bawełniano-wiskozowa a'200g3. Opaska z waty syntetycznej w rolce 10cm x3 m4. Wata celulkozowa , bielona 30x20 cm , op a 0,5 kg gramatura pojedynczej warstwy min. 32 gr/m25. Wata celulozowa bielona a'5 kg gramatura pojedynczej warstwy min. 36 g/m2 lignina zapakowana w opakowaniu foliowym<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141110-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 4</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Hydropolimerowy opatrunek piankowy (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku) 11 x 11 cm max.10 sztuk.2. Hydropolimerowy opatrunek piankowy z samoprzylepną krawędzią mocującą (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku)ok 15 x 15 cm x ( +/-10%) max.5 sztuk.3. Hydropolimerowy opatrunek piankowy (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku)ok.15 x 15 cm x max.5 sztuk.4. Hydropolimerowy opatrunek piankowy do zaopatrywania tracheostomii (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku) 8 x 8 cm x max.10 sztuk.5. Hydropolimerowy opatrunek piankowy z krawędzią samoprzylepną o specjalnie dostosowanym ksztukaałcie do zaopatrywania ran w okolicy krzyżowej, (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku) 18x 18 cm ( +/-10%) x max.3 sztuk.6. Hydropolimerowy opatrunek piankowy z krawędzią samoprzylepną o specjalnie dostosowanym ksztukaałcie do zaopatrywania ran na łokciach i piętach (specjalna struktura porów warstwy chłonnej ma umożliwaiać szybkie odprowadzanie wydobywających się z rany wydzielin i szczątków komórek oraz ich zablokowanie w górnej warstwie opatrunku, wykazujacy się bardzo wysokim potencjałem retencyjnym ok 90 % wchłoniętych płynów musi pozostawać zatrzymane w strukturze opatrunku) 16,5 x 18 cm x 3 sztuka.7. Opatrunek z włókien alginianów wapnia, które w kontakcie z solami sodowymi jakie występują we krwi i w wydzielinach z ran przeksztukaałcą się w substancję żelową, stwarzjącą dobre warunki do gojenia się ran, tamponada 2 g/30 cm x 5 sztuka.8. Opatrunek z włókien alginianów wapnia, które w kontakcie z solami sodowymi jakie występują we krwi i w wydzielinach z ran przeksztukaałcą się w substancję żelową, stwarzjącą dobre warunki do gojenia się ran, kompres o rozm.10 cm x10 cm a' max.10 sztuk.9. Opatrunek z włókien alginianów wapnia, które w kontakcie z solami sodowymi jakie występują we krwi i w wydzielinach z ran przeksztukaałcą się w substancję żelową, stwarzjącą dobre warunki do gojenia się ran, kompres o rozm. 5 cm x5 cm (+/-10%) a' max.10 sztuk.10. Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy, który pod wpływem wydzieliny z rany powoduje powstanie żelu, zapewniającego utrzymanie wilgotnego środowiska w obrębie rany. Zewnętrzna powłoka opatrunku musi być nieprzepuszczalna dla drobnoustrojów, rozmiar 7,5 x 7,5 cm x max.10 sztuk.11. Kompres (z siatki bawełnianej impregnowany neutralną maścią, nie zawierający czynników czynnych i uczulających, zapewniający dobrą wentylację i utlenienie rany) 7,5 x 10 cm ( +/-10%) x max.50 sztuk.12. Kompres (z siatki bawełnianej impregnowany neutralną maścią, nie zawierający czynników czynnych i uczulających, zapewniający dobrą wentylację i utlenienie rany) ok.10 x 10 cm ( +/-10%) x max.10 sztuk.13. Kompres (z siatki bawełnianej impregnowany neutralną maścią, nie zawierający czynników czynnych i uczulających, zapewniający dobrą wentylację i utlenienie rany) 10 x 20 cm x max.30 sztuk.14. "Opatrunek jałowy do zaopatrywania ran silnie sączących oraz w celu ich wyściełania.Opatrunek chłonny zbudowany z 4 warstw materiałów o różnych właściwościach;Warstwa chłonna z miękkiej rozwłók­nionej celulozy ma dobre właściwościabsorpcyjne i wyściełające; Rozmiar 10 x20cm"15. "Opatrunek jałowy do zaopatrywania ran silnie sączących oraz w celu ich wyściełania.Opatrunek chłonny zbudowany z 4 warstw materiałów o różnych właściwościach;Warstwa chłonna z miękkiej rozwłók­nionej celulozy ma dobre właściwościabsorpcyjne i wyściełające; Rozmiar 20x20cm"16. Jałowy przezroczysty opatrunek hydrożelowy z krawędzią samoprzylepną oraz podziałką umożliwiającą ocenę wielkości rany o rozm. 7,5 cm x 10 cm ( +/-10%) a' max.5 sztuk.17. Jałowy przezroczysty opatrunek hydrożelowy z krawędzią samoprzylepną oraz podziałką umożliwiającą ocenę wielkości rany o rozm.12,5 cm x 12,5 cm ( +/-10%) a' max.5 sztuk.18. Jałowy przezroczysty opatrunek hydrożelowy bez krawędzi samoprzylepnej, z podziałką umożliwiającą ocenę wielkości rany o rozm.10 cm x 10 cm ( +/-10%) a' max.5 sztuk.19. Hydroaktywny opatrunek piankowy z hydrożelem bez krawędzi samoprzylepnej10 x10cm x max.10 sztuk20. Amorficzny przezroczysty hydrożel do wilgotnej terapii ran chronicznych, w dozowniku w formie strzykawki z podwójną podziałką, a'15g21. Opatrunek dla ran głębokich wymagających aktywnego oczyszczenia,zbudowany z warstwy chłonnej zawierającej superabsorbent polimerowy oraz substancję antybakteryjną biguanid poliheksametylenowy i roztwór Ringera , zapewniający zmianę opatrunku raz na 3 doby.Rozmiar 7,5 x7,5cm22. Wielowarstwowy opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania zbudowany z 3 warstw : 1. warstwy zew. wodoszczelnej, 2. warstwy chłonnej zawierającej superabsorbent polimerowy oraz substancję antybakteryjną biguanid poliheksametylenowy i roztwór Ringera, 3. warstwy kontaktowej , nieprzywierajacej posiadajacej silikonowe paski, zapewniający możliwość zmiany opatrunku raz na 3 doby ) 7,5 x 7,5 cm op. a'max.10 sztuk.23. Wielowarstwowy opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania zbudowany z 3 warstw : 1. warstwy zew. wodoszczelnej, 2. warstwy chłonnej zawierającej superabsorbent polimerowy oraz substancję antybakteryjną biguanid poliheksametylenowy i roztwór Ringera, 3. warstwy kontaktowej , nieprzywierajacej posiadajacej silikonowe paski, zapewniający możliwość zmiany opatrunku raz na 3 doby ) 10 x 10 cm op. a'max.10 sztuk.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141110-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 5</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Nieprzywierający opatrunek, nasączony miodem Manuka o rozm. 5cm x 5cm (+/- 1cm),a' max.5 sztuk2. Nieprzywierający opatrunek, nasączony miodem Manuka o rozm. 10cm x 10cm (+/- 1cm),a' max.5 sztuk3. Alginianowy, absorpcyjny, nieprzylegający opatrunek z miodem Manuka o rozm. 5cm x 5cm (+/- 1cm),a' max.5 sztuk4. Alginianowy, absorpcyjny, nieprzylegający opatrunek z miodem Manuka o rozm. 10cm x 10cm (+/- 1cm),a' max.5 sztuk5. Siatkowy, nieprzylegający opatrunek nasączony miodem Manuka o rozm. 10cm x 10cm (+/- 1cm),a' max.10 sztuk6. Siatkowy, nieprzylegający opatrunek nasączony miodem Manuka o rozm. 10cm x 20cm (+/- 1cm),a' max.10 sztuk7. Miód Manuka w tubce, 25 g (+/-2g)<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141110-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 6</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Miejscowo działajacy środek hemostatycznyo cechach nie gorszych niż spongostan special 7 x5 x 0,1cm lub równoważny<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141110-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 7</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Opaska wiskozowa dziana podtrzymująca , pakowana pojedynczo, ok. 5 cm x 4 m2. Opaska wiskozowa dziana podtrzymująca, pakowana pojedynczo ok. 10 cm x 4 m3. Opaska wiskozowa dziana podtrzymująca, pakowana pojedynczo,ok. 15 cm x 4 m4. Opaska elastyczna tkana z zapinką , pakowana pojedynczo w kartoniku, ok. 12 cm x 5 m5. Opaska elastyczna tkana z dwoma zapinkami pakowana pojedynczo w kartoniku ok. 15 cm x 5 m6. Elastyczny rękaw opatrunkowy na dłoń, o zawartości bawełny min. 50% 7. Elastyczny rękaw opatrunkowy na łydkę, o zawartości bawełny min. 50% 8. Elastyczny rękaw opatrunkowy na głowę, udo dorosłego, o zawartości bawełny min. 50% 9. Elastyczny rękaw opatrunkowy na tułów dorosłego, o zawartości bawełny min. 50% 10. Dziany rękaw opatrunkowy szer.ok 21cm x 6 m<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141110-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>8</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 8</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Hypoalergiczny przylepiec z miękkiej włókniny przepuszczalnej dla pary wodnej i powietrza, z opatrunkiem o wym. 6 cm x 5 m2. Hypoalergiczny przylepiec z miękkiej włókniny przepuszczalnej dla pary wodnej i powietrza, z opatrunkiem o wym. 8 cm x 5 m 3. Hypoalergiczny przylepiec na tkaninie z opatrunkiem o wym. 8 cm x 5 m 4. Hipoalergiczny plaster do opatrywania skóry po wykonanych nakłuciach,zaopatrywania drobnych zranien. Rozmiar 4 x 1,6 cm5. Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym zabezpieczonym mikrosiatka, o zaokraglonych rogach i orzecięciem papierui wzdłuz krótszego boku o rozmiarze 7,2cm x5 cm6. Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym zabezpieczonym mikrosiatka, o zaokraglonych rogach i orzecięciem papierui wzdłuz krótszego boku o rozmiarze 20 cm x 10cm7. Jałowy opatrunek samoprzylepny na ranę z wkładem chłonnym zabezpieczonym mikrosiatka, o zaokraglonych rogach i orzecięciem papierui wzdłuz krótszego boku o rozmiarze 25cm x 10cm8. Włókninowy przylepiec chirurgiczny o wym. ok. 5 cm x 10 m9. Włókninowy przylepiec chirurgiczny o wym. ok. 10 cm x 10 m10. Włókninowy przylepiec chirurgiczny o wym. ok. 20 cm x 10 m11. Jałowy przylepiec włókninowy do kaniul, z nacięciem, dodatkową poduszeczką ok i zaokrąglonych rogach, o wym. 6 cm x 8 cm x max.50 sztuk.12. Jałowy samoprzylepny opatrunek do mocowania kaniul z folii poliuretanowej z wcięciem dodatkowo wzmocniony włókniną o zaokrąglonych rogach , o wym. 7 cm x 9 cm x max.50 sztuk.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141110-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>9</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PAKIET 9</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Opatrunek hydrokoloidowy – wodoodporny składający się z trzech hydrokoloidów pektyny żelatyny i karboksymetylocelulozy sodowej – zapewnijący szybkie pochłanianie wysięku i wilgotne środowisko gojenia rany(rozmiar 10 x10) opk a max.10sztuk2. Opatrunek hydrokoloidowy – wodoodporny składający się z trzech hydrokoloidów pektyny żelatyny i karboksymetylocelulozy sodowej – zapewnijący szybkie pochłanianie wysięku i wilgotne środowisko gojenia rany (rozmoiar 15 x15) opk a max.10sztuk3. Opatrunek hydrokoloidowy – wodoodporny składający się z trzech hydrokoloidów pektyny żelatyny i karboksymetylocelulozy sodowej – zapewnijący szybkie pochłanianie wysięku i wilgotne środowisko gojenia rany(rozmiar 20 x20)opk a 5 sztuka4. Opatrunek hydrokoloidowy – wodoodporny składający się z trzech różnych hydrokoloidów (pektyny żelatyny i karboksymetylocelulozy sodowej) – zapewnijący wilgotne środowisko gojenia rany(rozmiar 15 x20)opk a max.10sztuk5. Opatrunek hydrokoloidowy – cieńki- elastyczny – wodoodporny - półprzezroczysty – samoprzylepny -składający się z trzech różnych hydrokoloidów – żelatyny pektyny i karboksymetylocelulozy sodowej, zapewniający szybkie pochłanianie wysięku i wilgotne środowisko gojenia rany(10 x10)opk a max.5sztuk6. Opatrunek hydrokoloidowy – cieńki- elastyczny – wodoodporny - półprzezroczysty – samoprzylepny -składający się z trzech różnych hydrokoloidów – żelatyny pektyny i karboksymetylocelulozy sodowej, zapewniający szybkie pochłanianie wysięku i wilgotne środowisko gojenia rany(15 x15)opk a max.5sztuk7. Opatrunek hydrowłóknisty złożony z dwóch warstw chłonnych produkowany technologią hydrofiber z dodatkiem jonów srebra, zbudowany z nietkanych włókien karboksymetylo celulozy sodowej o wysokich właściwościach absorbcyjnych i szerokim spektrum działania antydrobnoustrojowego do ran zakżonych z dużą ilością wysięku izoluje i eliminuje zakażenia, posiada poprzeczne przesycia które wzmacniają opatrunek i ułatiwają jego zmianę, można go docinać we wszystkich kierunkach(5 x5)opk a max.10 sztuk8. Opatrunek hydrowłóknisty złożony z dwóch warstw chłonnych produkowany technologią hydrofiber z dodatkiem jonów srebra, zbudowany z nietkanych włókien karboksymetylo celulozy sodowej o wysokich właściwościach absorbcyjnych i szerokim spektrum działania antydrobnoustrojowego do ran zakżonych z dużą ilością wysięku izoluje i eliminuje zakażenia, posiada poprzeczne przesycia które wzmacniają opatrunek i ułatiwają jego zmianę, można go docinać we wszystkich kierunkach(10 x10)opk a 10 sztuka9. Opatrunek hydrowłóknisty złożony z dwóch warstw chłonnych produkowany technologią hydrofiber z dodatkiem jonów srebra, zbudowany z nietkanych włókien karboksymetylo celulozy sodowej o wysokich właściwościach absorbcyjnych i szerokim spektrum działania antydrobnoustrojowego do ran zakżonych z dużą ilością wysięku izoluje i eliminuje zakażenia, posiada poprzeczne przesycia które wzmacniają opatrunek i ułatiwają jego zmianę, można go docinać we wszystkich kierunkach(15 x 15)opk a max.5 sztuk10. Opatrunek antybakteryjny ,regulujący poziom wilgotności w ranie .skład wodoodporna zewnętrzna błona poliuretanowa oraz wielowarstwowej częsci chłonnej.część chłonna zawiera warstwę pianki poliuretanowej oraz warstwę kontaktową wykonana w technologii hydrofiber(karboksymetyloceluloza sodowa) z wbudowanymi w strukturę włókien jonami srebra(1,2%).wersja przylepna.rozmiar na piętę 14 x19,8cm.opk a max.5 sztuk11. Opatrunek antybakteryjny ,regulujący poziom wilgotności w ranie .skład wodoodporna zewnętrzna błona poliuretanowa oraz wielowarstwowej częsci chłonnej.część chłonna zawiera warstwę pianki poliuretanowej oraz warstwę kontaktową wykonana w technologii hydrofiber(karboksymetyloceluloza sodowa) z wbudowanymi w strukturę włókien jonami srebra(1,2%).wersja przylepna.rozmiar na kość krzyżową 16,9 x20 cm opk a max.5 sztuk12. Żel hydrokoloidowy do uwadniania tkanek tuba 15g13. Opatrunek hydrowłóknisty złożony z dwóch warstw chłonnych produkowany technologią hydrofiber z dodatkiem jonów srebra, zbudowany z nietkanych włókien karboksymetylo celulozy sodowej o wysokich właściwościach absorbcyjnych i szerokim spektrum działania antydrobnoustrojowego do ran zakżonych z dużą ilością wysięku izoluje i eliminuje zakażenia, posiada poprzeczne przesycia które wzmacniają opatrunek i ułatiwają jego zmianę, można go docinać we wszystkich kierunkach(10x10x max.10 sztuk)14. Opatrunek piankowy z silikonową warstwą kontaktową15. Opatrunek hydrokoloidowy – elastyczny – wodoodporny - półprzezroczysty – samoprzylepny -składający się z trzech różnych hydrokoloidów – żelatyny pektyny i karboksymetylocelulozy sodowej, zapewniający wilgotne środowisko gojenia rany na kość krzyżową( 20x22,5x max.5 sztuk)16. Opatrunek hydrokoloidowy - elastyczny – wodoodporny - półprzezroczysty – samoprzylepny -składający się z trzech różnych hydrokoloidów – żelatyny pektyny i karboksymetylocelulozy sodowej, zapewniający wilgotne środowisko gojenia rany na piętę(18,5 x19,5)<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141110-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com